abonnement Unibet Coolblue
pi_173860196
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en Godshand :*.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 18-09-2017 21:13:43 ]
  maandag 18 september 2017 @ 21:12:51 #2
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173860302
Zijn er al Filipijnen besteld?
pi_173860321
Nog even voor het nieuwe topic, hebben jullie een abonnement op dating apps/websites?
  maandag 18 september 2017 @ 21:18:50 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173860441
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:13 schreef STING het volgende:
Nog even voor het nieuwe topic, hebben jullie een abonnement op dating apps/websites?
Ik niet. Nergens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 18 september 2017 @ 21:21:10 #5
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173860496
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:13 schreef STING het volgende:
Nog even voor het nieuwe topic, hebben jullie een abonnement op dating apps/websites?
Abo op straat.

Succes gegarandeerd.
pi_173861036
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoop spookrijders he woef?
Nah het irriteert me gewoon dat normaal omgaan met elkaar tegenwoordig een luxe is geworden. Je mag al blij zijn dat je van iemands kostbare tijd (oh oh oh wat erg) gebruik mag maken.

quote:
3s.gif Op maandag 18 september 2017 21:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens qua goudomrandt betreft. Toch, in je woorden spreek je indirect iemand wel op gedrag aan. Wellicht als ze je beter kennen dat dat dan minder onoverkomelijk is, maar in het begin lijkt me dat best wel een handicap. Het stoot veel mensen uit je doelgroep af.

Been there, done that. Helaas maar waar, de intonatie en hoe iets overkomt is vaak bepalende dan de inhoud.
Weet je, ik heb echt wel in de gaten of ik niet als een botte lul overkom. Ik heb haar ook een tijdje met rust gelaten in die zin dat ik niet bovenop haar lip zat. Maar het heeft geen zin om zelf erg lief te doen als zij dat ook niet van plan is. Je merkte dat als je bijvoorbeeld vroeg van "are you excited for saturday". Ik heb dat dus wel degelijk gevraagd. Zij zei iets in de trant van "ik laat het over me heenkomen". Dan krijg je vanzelf al een soort spiraal. Als iemand heel nuchter / laconiek reageert sta ik daar een tijdje boven maar op een gegeven moment stap ik daar ook vanaf cq krijg ik ook minder zin om.

quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee echt niet. Je hebt iets afgesproken en voor die tijd dagelijks contact en dan ineens 3 dagen niet. Dan zou ik ook zeggen: yooo mama hoe ist onderhand, gaan we nog ambiance maken of??
Dit. En het feit dat ze te laat kwam bevestigde eerder dat ze nergens wat om gaf dan wel.
Dan krijg je eerder het idee van iemand had toevallig 2 uur niks te zien op Netflix en komt ipv iemand wil echt een nieuw persoon leren kennen. Motivatie is key bij daten.

quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kan ondertussen wel zo tegen iedereen tekeer gaan maar je hebt nog steeds geen date vriend.
Wed maar.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 18 september 2017 @ 23:32:57 #7
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173863578
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:13 schreef STING het volgende:
Nog even voor het nieuwe topic, hebben jullie een abonnement op dating apps/websites?
Tinder en paiq maar doe er niets mee.
Ik kan beter iemand irl tegenkomen, is minder geforceerd.
pi_173864304
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nah het irriteert me gewoon dat normaal omgaan met elkaar tegenwoordig een luxe is geworden. Je mag al blij zijn dat je van iemands kostbare tijd (oh oh oh wat erg) gebruik mag maken.

[..]

Weet je, ik heb echt wel in de gaten of ik niet als een botte lul overkom. Ik heb haar ook een tijdje met rust gelaten in die zin dat ik niet bovenop haar lip zat. Maar het heeft geen zin om zelf erg lief te doen als zij dat ook niet van plan is. Je merkte dat als je bijvoorbeeld vroeg van "are you excited for saturday". Ik heb dat dus wel degelijk gevraagd. Zij zei iets in de trant van "ik laat het over me heenkomen". Dan krijg je vanzelf al een soort spiraal. Als iemand heel nuchter / laconiek reageert sta ik daar een tijdje boven maar op een gegeven moment stap ik daar ook vanaf cq krijg ik ook minder zin om.

[..]

Dit. En het feit dat ze te laat kwam bevestigde eerder dat ze nergens wat om gaf dan wel.
Dan krijg je eerder het idee van iemand had toevallig 2 uur niks te zien op Netflix en komt ipv iemand wil echt een nieuw persoon leren kennen. Motivatie is key bij daten.

[..]

Wed maar.
gast, let it go. jezus
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_173865124
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nah het irriteert me gewoon dat normaal omgaan met elkaar tegenwoordig een luxe is geworden. Je mag al blij zijn dat je van iemands kostbare tijd (oh oh oh wat erg) gebruik mag maken.

[..]

Weet je, ik heb echt wel in de gaten of ik niet als een botte lul overkom. Ik heb haar ook een tijdje met rust gelaten in die zin dat ik niet bovenop haar lip zat. Maar het heeft geen zin om zelf erg lief te doen als zij dat ook niet van plan is. Je merkte dat als je bijvoorbeeld vroeg van "are you excited for saturday". Ik heb dat dus wel degelijk gevraagd. Zij zei iets in de trant van "ik laat het over me heenkomen". Dan krijg je vanzelf al een soort spiraal. Als iemand heel nuchter / laconiek reageert sta ik daar een tijdje boven maar op een gegeven moment stap ik daar ook vanaf cq krijg ik ook minder zin om.

[..]

Dit. En het feit dat ze te laat kwam bevestigde eerder dat ze nergens wat om gaf dan wel.
Dan krijg je eerder het idee van iemand had toevallig 2 uur niks te zien op Netflix en komt ipv iemand wil echt een nieuw persoon leren kennen. Motivatie is key bij daten.

[..]

Wed maar.
Raar he? Dat je single bent.
pi_173865435
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nah het irriteert me gewoon dat normaal omgaan met elkaar tegenwoordig een luxe is geworden. Je mag al blij zijn dat je van iemands kostbare tijd (oh oh oh wat erg) gebruik mag maken.

[..]

Weet je, ik heb echt wel in de gaten of ik niet als een botte lul overkom. Ik heb haar ook een tijdje met rust gelaten in die zin dat ik niet bovenop haar lip zat. Maar het heeft geen zin om zelf erg lief te doen als zij dat ook niet van plan is. Je merkte dat als je bijvoorbeeld vroeg van "are you excited for saturday". Ik heb dat dus wel degelijk gevraagd. Zij zei iets in de trant van "ik laat het over me heenkomen". Dan krijg je vanzelf al een soort spiraal. Als iemand heel nuchter / laconiek reageert sta ik daar een tijdje boven maar op een gegeven moment stap ik daar ook vanaf cq krijg ik ook minder zin om.

[..]

Dit. En het feit dat ze te laat kwam bevestigde eerder dat ze nergens wat om gaf dan wel.
Dan krijg je eerder het idee van iemand had toevallig 2 uur niks te zien op Netflix en komt ipv iemand wil echt een nieuw persoon leren kennen. Motivatie is key bij daten.

[..]

Wed maar.
waar kokt die frustratie toch vandaan joh? Lekker vrijblijvend daten zo zeg.. ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173865669
Iedereen kan wel verontwaardigd doen enzo, maar ergens snap ik het heel goed.

Sommige mensen zijn gewoon Evil en doen nonchalant en het interesseert ze gewoon niet. Denken dat het vanzelf komt of dat ze keus genoeg hebben.

Feit blijft dat er vanuit beide kanten interesse moet zijn voor elkaar, anders laat maar..

En nee, ja en amen zeggen is over. Kom nou, je laat jezelf toch niet zo behandelen. Je mag ze best op hun plek zetten, vinden ze niet leuk, maar dat interesseert mij niet..
pi_173865845
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iedereen kan wel verontwaardigd doen enzo, maar ergens snap ik het heel goed.

Sommige mensen zijn gewoon Evil en doen nonchalant en het interesseert ze gewoon niet. Denken dat het vanzelf komt of dat ze keus genoeg hebben.

Feit blijft dat er vanuit beide kanten interesse moet zijn voor elkaar, anders laat maar..

En nee, ja en amen zeggen is over. Kom nou, je laat jezelf toch niet zo behandelen. Je mag ze best op hun plek zetten, vinden ze niet leuk, maar dat interesseert mij niet..
Ik denk dat de meesten hier (inclusief mezelf) ook wel vinden dat w00fer hier en daar heus wel houtsnijdende punten aanbrengt, het is allemaal wel heel erg doordrenkt met een sausje van woede en frustratie. Dat is tenminste heel erg de vibe die hij (wellicht heus onbedoeld) afgeeft.

Als die vibe bij zijn dates ook maar ietwat hetzelfde is (ik zeg niet dat dit het geval is! maar manier van communiceren kan natuurlijk zo maar vergelijkbaar zijn, en het is de toon die de muziek maakt), dan tsja... zie ik het ook somber in.

Ik zie nu een stockplaatje in mijn hoofd van 'a frustrated angry man pointing at dating 101 book' elke keer als ik w00fer een post zie maken.

Niemand zou op eieren moeten lopen, maar digitale communicatie blijft wel tricky. Je krijgt toch een bepaald beeld bij iemand hoe iemand schrijft. Ik heb genoeg meetings meegemaakt waarbij ik mensen ontmoette waarvan ik online vond dat het echt een eikel was, maar IRL een hele geschikte kerel.

W00fer is ongetwijfeld ook een geschikte kerel IRL maar als ik als vrouw hier deze posts van hem zou lezen (dan heb ik het niet over app-contact met zijn dates, want ik weet niet hoe die gaan), dan zou ik niet echt snel geneigd zijn hem te daten, zelfs als ik het volledig met hem eens was. Puur vanwege die vibe.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173865880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

-knip-
Mooie handtekening onder je posts _O- Ondergewaardeerde film.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173866199
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe directe collega is t van je?
Zitten op dezelfde kamer. Dit is echter m'n laatste week bij het bedrijf, heb wat anders gevonden.
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:37:05 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173867065
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:35 schreef TvhN het volgende:

Zitten op dezelfde kamer. Dit is echter m'n laatste week bij het bedrijf, heb wat anders gevonden.
Dat scheelt in ieder geval :)
pi_173867147
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:35 schreef TvhN het volgende:

[..]

Zitten op dezelfde kamer. Dit is echter m'n laatste week bij het bedrijf, heb wat anders gevonden.
Going out with a bang huh ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173868944
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:13 schreef STING het volgende:
Nog even voor het nieuwe topic, hebben jullie een abonnement op dating apps/websites?
Nee, behoorlijke geldverspilling als je het mij vraagt. Ooit 20 euro voor e-Matching betaald, maar nu voortaan alles gratis.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 12:21:17 ]
pi_173868962
Nouja, als ik zoveel desinteresse voelde van een date, dan zou ik gewoon zelf afzeggen omdat ik er niet meer in geloofde dat er een relatie uit zou kunnen groeien.
pi_173869000
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als ik zoveel desinteresse voelde van een date, dan zou ik gewoon zelf afzeggen omdat ik er niet meer in geloofde dat er een relatie uit zou kunnen groeien.
Ja, ik zou m'n energie ook ergens anders in steken. Punt is dat je er uiteindelijk heel makkelijk in moet zijn allemaal: "oh, jij wil niet, nou, dan niet, houdoe en bedankt".
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:46:17 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173869335
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als ik zoveel desinteresse voelde van een date, dan zou ik gewoon zelf afzeggen omdat ik er niet meer in geloofde dat er een relatie uit zou kunnen groeien.
"gewoon" afzeggen!!??!

Hier ga je al.
pi_173871288
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

"gewoon" afzeggen!!??!

Hier ga je al.
Godver :') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173871600
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:20 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, behoorlijke geldverspilling als je het mij vraagt. Ooit 20 euro voor e-Matching betaald, maar nu voortaan alles gratis.
Maar ik zag dat er maar een paar zijn waar je iets mee kunt zonder te betalen, zoals Tinder en OKCupid. Andere gratis tips? :7
pi_173871907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:09 schreef STING het volgende:

[..]

Maar ik zag dat er maar een paar zijn waar je iets mee kunt zonder te betalen, zoals Tinder en OKCupid. Andere gratis tips? :7
Happn wellicht? Probleem is wel dat zelfs al die gratis websites pas handige functies vrijgeven wanneer je ervoor lapt.
pi_173871913
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Happn wellicht? Probleem is wel dat zelfs al die gratis websites pas handige functies vrijgeven wanneer je ervoor lapt.
Pay-to-win achtig, check :7
pi_173872228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:28 schreef STING het volgende:

[..]

Pay-to-win achtig, check :7
sinds wanneer heb jij datingapps nodig ? ;)
pi_173872290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Lot88 het volgende:

[..]

sinds wanneer heb jij datingapps nodig ? ;)
For research purposes natuurlijk :7
pi_173872307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

For research purposes natuurlijk :7
heeft fok je in de steek gelaten? :D
pi_173874668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten hier (inclusief mezelf) ook wel vinden dat w00fer hier en daar heus wel houtsnijdende punten aanbrengt, het is allemaal wel heel erg doordrenkt met een sausje van woede en frustratie. Dat is tenminste heel erg de vibe die hij (wellicht heus onbedoeld) afgeeft.

Als die vibe bij zijn dates ook maar ietwat hetzelfde is (ik zeg niet dat dit het geval is! maar manier van communiceren kan natuurlijk zo maar vergelijkbaar zijn, en het is de toon die de muziek maakt), dan tsja... zie ik het ook somber in.

Ik zie nu een stockplaatje in mijn hoofd van 'a frustrated angry man pointing at dating 101 book' elke keer als ik w00fer een post zie maken.

Niemand zou op eieren moeten lopen, maar digitale communicatie blijft wel tricky. Je krijgt toch een bepaald beeld bij iemand hoe iemand schrijft. Ik heb genoeg meetings meegemaakt waarbij ik mensen ontmoette waarvan ik online vond dat het echt een eikel was, maar IRL een hele geschikte kerel.

W00fer is ongetwijfeld ook een geschikte kerel IRL maar als ik als vrouw hier deze posts van hem zou lezen (dan heb ik het niet over app-contact met zijn dates, want ik weet niet hoe die gaan), dan zou ik niet echt snel geneigd zijn hem te daten, zelfs als ik het volledig met hem eens was. Puur vanwege die vibe.
Schei toch uit man. Dat is nu weer schijnheilig gedrag. Het zijn wel houtsnijdende punten maar je mag ze niet benoemen want dan ben je negatief bezig.... Wat wil je nou? De communicatie moet goed zijn, de vibe moet goed zijn, de toon die de muziek maakt moet goed zijn. En waar is haar aandeel in deze? Geloof me ik heb echt m'n best gedaan. En ondertussen zit ik tegenover iemand die te laat komt, nergens een zak om geeft en quasi nonchalant zo'n beetje elk serieus gesprek in de wind slaat. Als klap op de vuurpijl krijg je dan "intimidatie" naar je hoofd vanwege 1 vraag :')

Ik bedoel hoe ga je daar met positiviteit iets leuks van maken? Het is exact wat weethetookevennietmeer zegt. Er is veel interesse getoond tov iemand die zo'n beetje alles van mijn datingprofiel weer vergeten was.

Iets benoemen waar je je aan ergert is niet gelijk the frustrated man who looks at a book. Het is ergens alleen maar goed dat ik dit meegemaakt heb. Een lesje in hoe mensen kunnen zijn. Misschien komt er wel een kerel die het niet pikt of hen op een vol terras van repliek dient. Ik ben netjes gebleven maar ik kan me zo voorstellen dat er ook zijn die dat niet kunnen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als ik zoveel desinteresse voelde van een date, dan zou ik gewoon zelf afzeggen omdat ik er niet meer in geloofde dat er een relatie uit zou kunnen groeien.
Misschien moet ik dat de volgende keer ook maar doen. Niet gewoon afzeggen maar met uitgebreide toelichting. Het is geen rocket science (fatsoenlijk uitleggen) dus gewoon boter bij de vis. Een vriend van mij zei ook al "als je in de dagen vooraf aan de date het lijntje niet open gehouden krijgt dan zou ik er al geen zin meer in hebben".

Helaas is mijn filter voor nonchalante mensen nog niet wat het zijn moet. Ik ga uit van het goede van de mens, dat die echt iemand wil leren kennen. Helaas spreken er veel af uit puur tijdverdrijf en is het chatcontact in de weken vooraf aan de "date" niet meer dan een rookgordijn.

Het is net als met het ontbreken van intelligentie, nonchalant zijn ga je in veel meer dingen dan alleen het daten merken en is dus een serieuze afknapper.

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 19-09-2017 18:23:32 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173875659
Donderdag date 5 met een Paiqster. Hoewel ik er niet meer in geloof dat het wat meer wordt. Ze is onzeker met als gevolg bindingsangst, dus al bij de eerste zoen was het "Waah, je wil toch niet nu al relatie hè?He? Nou?". En laatst bij de 4e date zei ik, "Zo, dit is al de 4e keer dat we elkaar alweer zien, gezellig :". "Ja maar het is geen relatie hoor, we zien wel hè, toch? Niet dan? Ik weet zelf nog niet wat ik wil!" :')
Ik ben eerlijk gezegd ook geen relatie held (Anders had ik al huisje boompje beestje op deze leeftijd (40+)) dus dit werkt al helemaal niet. Maar ze woont in deze regio waar ik net woon dus dat is wel gezellig. Ken hier in deze regio nog niet veel nieuwe mensen dus ze is welkom.

Er wil een mede 40+er (andere via Paiq) daten maar die heeft volgens mij beginnende dementie. Al 4x gevraagd of ik kinderen heb, en dan soms ook dagen achter elkaar dat ze dat vraagt. Ik antwoord dan "Nee nog steeds niet, ook niet per ongeluk. Jij wel?". Ze is verder wel gezellig en wil wel een date maar kon afgelopen weekend helaas niet.

Verder heb ik nog een Zeeuwse Tinder match die mij niet wil opgeven. Ergens vindt ze de afstand onhandig, maar blijkbaar zijn de leuke Zeeuwen al op, dus ze blijft tegen mij praten en vragen wanneer ik die kant op kom. Misschien heeft Samzz nog tips voor haar, dan pass ik die wel door :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173875684
Ik heb het niet over dit ene geïsoleerde geval w00fer :W il volg je posts nu al een tijdje op zowel FOK als GoT. Het is geen geïsoleerd geval, maar een trend.

Maar blijkbaar zit je niet op kritiek te wachten, ik probeer tenminste nog opbouwend te zijn dan je met een enkele opmerking af te branden. Als je m'n vorige posts op GoT zal terugzoeken dan zul je dit ook terugzien.

Als je dat al niet aan kan dan ben je mijn reacties niet waard. En ga je lekker op deze tour door toch? Succes!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173876142
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb het niet over dit ene geïsoleerde geval w00fer :W il volg je posts nu al een tijdje op zowel FOK als GoT. Het is geen geïsoleerd geval, maar een trend.

Maar blijkbaar zit je niet op kritiek te wachten, ik probeer tenminste nog opbouwend te zijn dan je met een enkele opmerking af te branden. Als je m'n vorige posts op GoT zal terugzoeken dan zul je dit ook terugzien.

Als je dat al niet aan kan dan ben je mijn reacties niet waard. En ga je lekker op deze tour door toch? Succes!
joh blijf nou niet reageren, want dan houdt hij ook niet op met roepen hoe hij dingen ziet en impliceren dat jij het alleen maar anders ziet omdat je hem nog niet goed begrijpt. En het daarom nog maar een keer uitleggen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173876227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Schei toch uit man. Dat is nu weer schijnheilig gedrag. Het zijn wel houtsnijdende punten maar je mag ze niet benoemen want dan ben je negatief bezig.... Wat wil je nou? De communicatie moet goed zijn, de vibe moet goed zijn, de toon die de muziek maakt moet goed zijn. En waar is haar aandeel in deze? Geloof me ik heb echt m'n best gedaan. En ondertussen zit ik tegenover iemand die te laat komt, nergens een zak om geeft en quasi nonchalant zo'n beetje elk serieus gesprek in de wind slaat. Als klap op de vuurpijl krijg je dan "intimidatie" naar je hoofd vanwege 1 vraag :')


quote:
Ik bedoel hoe ga je daar met positiviteit iets leuks van maken? Het is exact wat weethetookevennietmeer zegt. Er is veel interesse getoond tov iemand die zo'n beetje alles van mijn datingprofiel weer vergeten was.


quote:
Iets benoemen waar je je aan ergert is niet gelijk the frustrated man who looks at a book. Het is ergens alleen maar goed dat ik dit meegemaakt heb. Een lesje in hoe mensen kunnen zijn. Misschien komt er wel een kerel die het niet pikt of hen op een vol terras van repliek dient. Ik ben netjes gebleven maar ik kan me zo voorstellen dat er ook zijn die dat niet kunnen.


quote:
Misschien moet ik dat de volgende keer ook maar doen. Niet gewoon afzeggen maar met uitgebreide toelichting. Het is geen rocket science (fatsoenlijk uitleggen) dus gewoon boter bij de vis. Een vriend van mij zei ook al "als je in de dagen vooraf aan de date het lijntje niet open gehouden krijgt dan zou ik er al geen zin meer in hebben".

Helaas is mijn filter voor nonchalante mensen nog niet wat het zijn moet. Ik ga uit van het goede van de mens, dat die echt iemand wil leren kennen. Helaas spreken er veel af uit puur tijdverdrijf en is het chatcontact in de weken vooraf aan de "date" niet meer dan een rookgordijn.

Het is net als met het ontbreken van intelligentie, nonchalant zijn ga je in veel meer dingen dan alleen het daten merken en is dus een serieuze afknapper.


Staan de dames al voor deze grumpy kat in de rij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 19-09-2017 19:52:44 ]
pi_173876538
Nu wil ik verkering met Beathoven O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:08:07 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173876626
Kssst jij hebt al een vriendje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173876702
Je mag hem hebben, ik hoef (liever) geen katten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb het niet over dit ene geïsoleerde geval w00fer :W il volg je posts nu al een tijdje op zowel FOK als GoT. Het is geen geïsoleerd geval, maar een trend.

Maar blijkbaar zit je niet op kritiek te wachten, ik probeer tenminste nog opbouwend te zijn dan je met een enkele opmerking af te branden. Als je m'n vorige posts op GoT zal terugzoeken dan zul je dit ook terugzien.

Als je dat al niet aan kan dan ben je mijn reacties niet waard. En ga je lekker op deze tour door toch? Succes!
Ik tref gewoon veen nonchalante types, of stil, of zonder initiatief of die het woord empathie niet in hun woordenboek hebben zitten ja. Zelf ben ik dat niet. Ik ben kritisch maar niet onredelijk. Waar zijn jouw ervaringen eigenlijk?
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:23:12 #36
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173876906
Ik denk dat je het allemaal wat lichter kunt opvatten, als een spel. Het benauwt mij een beetje als ik je lees. Logisch wellicht vanwege eerdere ervaringen met dates, niet uitgekomen verwachtingen, en waardeoordeel over daten in het algemeen (ik snap dat heel erg goed), maar een andere houding kan je helpen om het meer van je af te laten glijden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173876974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil ik verkering met Beathoven O+
Same _O-
pi_173876994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:08 schreef Andromache het volgende:
Kssst jij hebt al een vriendje.
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173877023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:23 schreef Andromache het volgende:
Ik denk dat je het allemaal wat lichter kunt opvatten, als een spel. Het benauwt mij een beetje als ik je lees. Logisch wellicht vanwege eerdere ervaringen met dates, niet uitgekomen verwachtingen, en waardeoordeel over daten in het algemeen (ik snap dat heel erg goed), maar een andere houding kan je helpen om het meer van je af te laten glijden.
Het is geen spel als het met je gevoel werkt. Ik steek er tijd en energie in. Het geld dat ik ervoor neer moet tellen is dan van minder belang, maar mag gewoon wel een dankjewel tegenover staan. Een thx is ook al goed.

Mijn verwachtingen zijn enorm laag. Of iemand nou groot klein dik dun is maakt me geen bal uit.

Meer dan beetje initiatief in het lullen, op tijd komen, vragen stellen, empathie tonen en niet liegen over je foto's heb ik niet echt. En zelfs daarop gaat het al mis. Dan tref je nonchalant, claimerig, gesloten, arrogant, totaal geen initiatief en 0,0 empathie. Als je daar dan 1 opmerking over maakt dan is men direct in het kruis getast. Want oh oh oh "de toon die de muziek maakt" is niet goed. Niemand gaat toch ook tegen mij een opmerking maken van he gast, dit kan wel effe ietsjes minder. Nee, gelijk nokken ermee en niet kijken naar wat ze zelf hebben aangericht. Ik ben verre van foutloos maar maak het wel bespreekbaar en wijs mensen niet direct af. Dat is de bottom line van de posts op GoT en hier. Meer is het niet.

Welk gedeelte snap jij heel goed?

[ Bericht 4% gewijzigd door W00fer op 19-09-2017 20:36:26 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:46:48 #40
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173877586
Dat er veel van af hangt. En sorry, je spreekt jezelf enorm tegen in je post. Je verwachtingen zijn misschien niet hoog in uiterlijk of in hobby's of in de kleur van haar schoenveters, maar wel degelijk torenhoog in andervrouws houding tegenover dating. Dat breekt je kennelijk op, en dat is jammer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 19 september 2017 @ 20:58:54 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173877974
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Staan de dames al voor deze grumpy kat in de rij?
Ongeveer 8.5miljoen. :s)
https://nl-nl.facebook.com/TheOfficialGrumpyCat/

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:46 schreef Andromache het volgende:
Dat er veel van af hangt. En sorry, je spreekt jezelf enorm tegen in je post. Je verwachtingen zijn misschien niet hoog in uiterlijk of in hobby's of in de kleur van haar schoenveters, maar wel degelijk torenhoog in andervrouws houding tegenover dating. Dat breekt je kennelijk op, en dat is jammer.
Linksom of rechtsom moet het wel van 2 kanten komen.

Als je dan zo'n zeikwijf aan de andere kant hebt die eigenlijk al geen zin heeft in die date dan snap ik zijn reactie wel.
Of gaan we dat princessen gedrag opeens goed zitten praten hier, kom zeg.
pi_173878007
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:46 schreef Andromache het volgende:
Dat er veel van af hangt. En sorry, je spreekt jezelf enorm tegen in je post. Je verwachtingen zijn misschien niet hoog in uiterlijk of in hobby's of in de kleur van haar schoenveters, maar wel degelijk torenhoog in andervrouws houding tegenover dating. Dat breekt je kennelijk op, en dat is jammer.
Sorry hoor maar wat is er fijn te noemen aan iemand die zo nonchalant en arrogant met de ander zijn tijd en energie omgaat. Ik snap werkelijk niet dat je dat torenhoog noemt.

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ongeveer 8.5miljoen. :s)
https://nl-nl.facebook.com/TheOfficialGrumpyCat/

[..]

Linksom of rechtsom moet het wel van 2 kanten komen.

Als je dan zo'n zeikwijf aan de andere kant hebt die eigenlijk al geen zin heeft in die date dan snap ik zijn reactie wel.
Of gaan we hier dat princessen gedrag opeens goed zitten praten hier, kom zeg.
Je zult mij het woord prinsessengedrag niet horen zeggen maar dat onaantastbare moet ergens vandaan komen denk ik.... Het lijkt me niet dat iemand daarmee geboren wordt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Sorry hoor maar wat is er fijn te noemen aan iemand die zo nonchalant en arrogant met de ander zijn tijd en energie omgaat. Ik snap werkelijk niet dat je dat torenhoog noemt.
re-fe-ren-tie-ka-der

Is nu maanden later dat kwartje nog steeds niet gevallen?
pi_173878084
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:00 schreef Allures het volgende:

[..]

re-fe-ren-tie-ka-der

Is nu maanden later dat kwartje nog steeds niet gevallen?
Als jouw referentiekader is om te laat te komen, niks te vragen op een date en jezelf gruwelijk aan te stellen als iemand vraagt of een date doorgaat dan wens ik je veel succes.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878118
Het zegt ook meer iets over je eigen gedrag mbt daten als je met iemand op dat punt komt. Dan heb je in het begin van het contact je filters op standje wanhopig staan denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:03:09 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173878134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:59 schreef W00fer het volgende:

[..]

Sorry hoor maar wat is er fijn te noemen aan iemand die zo nonchalant en arrogant met de ander zijn tijd en energie omgaat. Ik snap werkelijk niet dat je dat torenhoog noemt.

[..]

Je zult mij het woord prinsessengedrag niet horen zeggen maar dat onaantastbare moet ergens vandaan komen denk ik.... Het lijkt me niet dat iemand daarmee geboren wordt.
Hou het er gewoon op dat vrouwen niet sporen, niet allemaal dan maar de meeste. Kan het alleen maar meevallen als je een normaal exemplaar treft ;)
pi_173878145
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zegt ook meer iets over je eigen gedrag mbt daten als je met iemand op dat punt komt. Dan heb je in het begin van het contact je filters op standje wanhopig staan denk ik.
Je bedoelt dat ik dat soort types eruit moet filteren? Hoe dan?

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hou het er gewoon op dat vrouwen niet sporen, niet allemaal dan maar de meeste. Kan het alleen maar meevallen als je een normaal exemplaar treft ;)
Ik zeg niet dat mensen niet sporen. Ik zeg dat er 0,0 rekening met elkaar gehouden wordt. Dat ontneemt je de zin van het daten. En nee dat zag ik niet aankomen als de chat gesprekken absoluut prima waren.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik dat soort types eruit moet filteren? Hoe dan?
Ja zeker.
Iemand is toch niet van alleen maar leuk, naar kortaf en onaardig en ongeschikt? Dat komt toch zelden uit de boom vallen en is doorgaans in lijn met iemands verder karakter/communicatieskillz. Dus hoe je dan kunt besluiten die persoon op een date te vragen is mij een raadsel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878217
Conclusie: Als je iets te klagen hebt ligt het altijd aan jezelf en nooit aan iemand anders. Want zo gaat dat hier nou eenmaal. (Totdat ze zelf iets te klagen hebben natuurlijk, want dat is anders)
pi_173878289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja zeker.
Iemand is toch niet van alleen maar leuk, naar kortaf en onaardig en ongeschikt? Dat komt toch zelden uit de boom vallen en is doorgaans in lijn met iemands verder karakter/communicatieskillz. Dus hoe je dan kunt besluiten die persoon op een date te vragen is mij een raadsel.
Laten we het er maar op houden dat vrouwen online en offline totaal niet hetzelfde zijn. Online initiatiefrijk, belangstellend en geinteresseerd. Offline: te laat, ongeïnteresseerd en kortaf. Ik zie niet in hoe ik dat kan verklaren.

Plus: zelfs al vindt iemand mij een ontiegelijke idioot (of ik haar) dan doe ik niet zo debiel door te laat te komen of 4 uur van te voren te cancellen. Dat staat buiten kijf vind ik. Ik weiger om dat goed te praten.

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef Faxie het volgende:
Conclusie: Als je iets te klagen hebt ligt het altijd aan jezelf en nooit aan iemand anders. Want zo gaat dat hier nou eenmaal. (Totdat ze zelf iets te klagen hebben natuurlijk, want dat is anders)
Daarom zeg ik, ik zie niet in hoe ik dat kan verklaren als ik zelf best netjes geweest ben. Ik ben niet foutloos zeker niet, maar geen schijt aan ik kom wel effe te laat type.

Waar ik op HAD kunnen filteren was dat ze al eerder in de chat eens nonchalant was. Maar zo kleinzerig ben ik niet om dan iemand op basis van een appje gelijk te cancellen... Zij blijkbaar wel met haar "intimidatie" vraag...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878307
O ja. Je hebt gelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:09:29 #52
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173878363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik dat soort types eruit moet filteren? Hoe dan?

[..]

Ik zeg niet dat mensen niet sporen. Ik zeg dat er 0,0 rekening met elkaar gehouden wordt. Dat ontneemt je de zin van het daten. En nee dat zag ik niet aankomen als de chat gesprekken absoluut prima waren.
Er zal wel een andere reden geweest zijn, gewoon de easy way out om af te zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja zeker.
Iemand is toch niet van alleen maar leuk, naar kortaf en onaardig en ongeschikt? Dat komt toch zelden uit de boom vallen en is doorgaans in lijn met iemands verder karakter/communicatieskillz. Dus hoe je dan kunt besluiten die persoon op een date te vragen is mij een raadsel.
Dat gaat dus echt niet op, er zijn er zat tussen die een beeld voorhouden dat ze leuk en aardig zijn maar compleet anders zijn van tijd tot tijd of van het ene op het andere moment omslaan.
pi_173878385
O god. Nu hebben ze elkaar gevonden :o :o :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god. Nu hebben ze elkaar gevonden :o :o :o
Jammer he dat mensen het ook een keer niet met je eens zijn?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jammer he dat mensen het ook een keer niet met je eens zijn?
Gek genoeg ben ik daar in dit geval wel blij mee :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878458
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er zal wel een andere reden geweest zijn, gewoon de easy way out om af te zeggen.

[..]

Dat gaat dus echt niet op, er zijn er zat tussen die een beeld voorhouden dat ze leuk en aardig zijn maar compleet anders zijn van tijd tot tijd of van het ene op het andere moment omslaan.
Weet je wat de reden was om 4 uur van te voren te vragen om te verzetten.

Hou je vast

Ze wilde haar nieuwe digitale camera nog leren omdat ze 4 dagen later op vakantie ging :') :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek genoeg ben ik daar in dit geval wel blij mee :Y
Gelukkig prijs jij jezelf met sneren en ik doe daar niet aan mee. Het lijkt wel alsof je het gedrag van die dames goedpraat...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878481
dat was dus nog voor de eerste date?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat was dus nog voor de eerste date?
Dat was meisje 2 van dat fototoestel. Meisje 1 was te laat, arrogant enz.

Bij beiden heb ik nauwelijks online iets gemerkt van het gedrag irl.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:13 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat was meisje 2 van dat fototoestel. Meisje 1 was te laat, arrogant enz.
Lees de vraag nou eens. En probeer dan nog eens antwoord te geven?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lees de vraag nou eens. En probeer dan nog eens antwoord te geven?
Jup maar ik was al onderweg. Ik zeg nooit iets af waar ik beloofd heb om te komen. Tenzij er acute nood is. And so should they. En niet om een futiliteit zoals een fototoestel afzeggen...
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:16:24 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173878583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:12 schreef W00fer het volgende:

[..]

Weet je wat de reden was om 4 uur van te voren te vragen om te verzetten.

Hou je vast

Ze wilde haar digitale camera nog leren omdat ze 4 dagen later op vakantie ging :') :')
Wat ik al zei, ze durfde de echte reden waarschijnlijk niet te zeggen dus verzint ze zoiets. Lekker laten gaan dat soort vrouwen, schiet uiteindelijk toch niks op.

quote:
Que? Ik vind het gewoon een beetje flauwekul dat het maar goedgepraat wordt hoe die dates doen.

Je hoeft het niet eens te zijn met wat ik zeg, slechts een mening :s)
pi_173878633
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat ik al zei, ze durfde de echte reden waarschijnlijk niet te zeggen dus verzint ze zoiets. Lekker laten gaan dat soort vrouwen, schiet uiteindelijk toch niks op.

[..]

Que? Ik vind het gewoon een beetje flauwekul dat het maar goedgepraat wordt hoe die dates doen.

Je hoeft het niet eens te zijn met wat ik zeg, slechts een mening :s)
Het werd nog veel gekker hoor. Ze was mijn naam ook nog vergeten en meer van die ongein. Daar zal ik maar niet over vallen.

Weet je wat het is, altijd als je komt met een redelijk argument, iets in de trant van "als we vanmiddag 2 uurtjes afspreken heb je nog de hele avond?" dan valt hun hele smoesjesregen in duigen. Als iemand ECHT niet wil afspreken moet ze het gewoon zeggen en niet 4 uur van tevoren. Wees dan geen pussy, bel me op en doe je verhaal. Nee het moet allemaal laf via een appje.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat vrouwen online en offline totaal niet hetzelfde zijn.
Hoe verhoudt zich dat dan tot iets vaags als zo kort van te voren afzeggen? Offline heeft dan nog niet plaatsgevonden :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe verhoudt zich dat dan tot iets vaags als zo kort van te voren afzeggen? Offline heeft dan nog niet plaatsgevonden :?
Dat moet je mij niet vragen, ik ga er gewoon vanuit dat iets doorgaat. Ineens komt er dan zo'n kakverhaal dat ze het wilde verzetten. Toen was ik al onderweg. Iemand komt op chat heel goed over en als de dag daar is flikkert het betrouwbare imago ineens in duigen. Het is toen toch doorgegaan en ze wist m'n naam niet meer en het smoesje werd toegelicht.

Ik moet op zulke momenten altijd het midden houden tussen een pokerface en keihard lachen om zulke debiele dingen. Je digitale camera instellen, for real :')
Het is gewoon cabaret eigenlijk dat zo'n meid dat met een stalen gezicht durft op te voeren als legitieme reden om te cancellen....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878806
Goed poes. Fijne avond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:25:49 #66
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173878824
Ok, goed, ze is raar, was bekend, maar waarom doet het je zo veel? Ik vind het jammer voor je, maar de wereld lijkt te vergaan nu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:26:33 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173878842
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:22 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat moet je mij niet vragen, ik ga er gewoon vanuit dat iets doorgaat. Ineens komt er dan zo'n kakverhaal dat ze het wilde verzetten. Toen was ik al onderweg. Iemand komt op chat heel goed over en als de dag daar is flikkert het betrouwbare imago ineens in duigen. Het is toen toch doorgegaan en ze wist m'n naam niet meer en het smoesje werd toegelicht.

Ik moet op zulke momenten altijd het midden houden tussen een pokerface en keihard lachen om zulke debiele dingen. Je digitale camera instellen, for real :')
Het is gewoon cabaret eigenlijk dat zo'n meid dat met een stalen gezicht durft op te voeren als legitieme reden om te cancellen....
Het zit je wel echt enórm dwars of zo. Iets te veel, zeg maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173878844
Dat is projectie Andro :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173878857
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:25 schreef Andromache het volgende:
Ok, goed, ze is raar, was bekend, maar waarom doet het je zo veel? Ik vind het jammer voor je, maar de wereld lijkt te vergaan nu.
Waarom het mij veel doet? Omdat ik 4 uur reis voor iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb? Omdat ik zie dat veel teveel lulkoek goedgepraat wordt als "ja ach, boeie"? Omdat ik probeer iemand te vinden die gewoon normaal is en niet van die kutsmoesjes heeft?

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:27:25 #70
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173878864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is projectie Andro :D
Menig relatietherapeut kan zelf geen huwelijk in stand houden 8-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173878877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is projectie Andro :D
Wat lul je nou, als het je iets te heet onder de voeten wordt haak je af. Gedrag van anderen praat je goed, het boeit allemaal niet wat mensen doen en ik pak het te zwaar op.

Dan ga jij lekker geld wegtyfen aan dates.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:28:14 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173878882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:27 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom het mij veel doet? Omdat ik 4 uur reis voor iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb? Omdat ik zie dat veel teveel lulkoek goedgepraat wordt als "ja ach, boeie"? Omdat ik probeer iemand te vinden die gewoon normaal is en niet van die kutsmoesjes heeft?

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Nee, maar je slaat wel door nu. Het is gebeurd, het is kut. En nu?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:28:30 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173878886
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het zit je wel echt enórm dwars of zo. Iets te veel, zeg maar.
Ik snap het wel, als je wel serieus bent en elke keer zulke figuren tegen komt dan ben je er ook snel klaar mee. Helemaal als je al onderweg bent en dus tijd verspilt wordt op die mannier.

Ik denk dat iedereen dat wel herkent.
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:28:30 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173878887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:27 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom het mij veel doet? Omdat ik 4 uur reis voor iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb? Omdat ik zie dat veel teveel lulkoek goedgepraat wordt als "ja ach, boeie"? Omdat ik probeer iemand te vinden die gewoon normaal is en niet van die kutsmoesjes heeft?

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Nee, is ook stom, maar verbrand haar foto met d'r lelijke smoel en doorrrrr.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173878889
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

Menig relatietherapeut kan zelf geen huwelijk in stand houden 8-)
Even tussen ons, hoe is het nu, Andro? Vakantie al geboekt?
pi_173878893
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, maar je slaat wel door nu. Het is gebeurd, het is kut. En nu?
Voorlopig maar eens bekijken hoe ik een filter ontwikkel voor dat soort types.

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik snap het wel, als je wel serieus bent en elke keer zulke figuren tegen komt dan ben je er ook snel klaar mee toch. Helemaal als je al onderweg bent en dus tijd verspilt wordt op die mannier.

Ik denk dat iedereen dat wel herkent.
Dit. Ik zag het écht niet aankomen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173878901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:27 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat lul je nou, als het je iets te heet onder de voeten wordt haak je af. Gedrag van anderen praat je goed, het boeit allemaal niet wat mensen doen en ik pak het te zwaar op.

Dan ga jij lekker geld wegtyfen aan dates.
Tuttut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:29:42 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173878917
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik snap het wel, als je wel serieus bent en elke keer zulke figuren tegen komt dan ben je er ook snel klaar mee toch. Helemaal als je al onderweg bent en dus tijd verspilt wordt op die mannier.

Ik denk dat iedereen dat wel herkent.
Uiteraard. Maar om er nu op en top frustie een heel topic over vol te spammen iedere keer is ook niet echt... 'sane' zeg maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:29:56 #79
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173878921
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Even tussen ons, hoe is het nu, Andro? Vakantie al geboekt?
Nee. Moet hij eerst terug zijn van zijn vakantie van bijna een maand. :{ :'( doodeng.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173878928
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar om er nu op en top frustie een heel topic over vol te spammen iedere keer is ook niet echt... 'sane' zeg maar.
Ik heb misschien in deel 46 gereageerd, nu in 56/57. Je doet alsof ik hier elke dag rondhang :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:30:50 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173878944
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar om er nu op en top frustie een heel topic over vol te spammen iedere keer is ook niet echt... 'sane' zeg maar.
Elke keer reacties zoals dat getroll en nietszeggende zinnetjes van Phoebe helpen ook niet echt mee. ;)
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:31:04 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173878951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:30 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb misschien in deel 46 gereageerd, nu in 56/57. Je doet alsof ik hier elke dag rondhang :')
Als je hier bent ben je nogal aanwezig zeg maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173878969
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Moet hij eerst terug zijn van zijn vakantie van bijna een maand. :{ :'( doodeng.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 21:31:58 ]
pi_173878974
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je hier bent ben je nogal aanwezig zeg maar.
Geef je mij even een seintje hoe ik hier opbouwende positieve feedback in moet lezen?
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:33:05 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173879009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Geef je mij even een seintje hoe ik hier opbouwende positieve feedback in moet lezen?
Niet. Het is een constatering.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173879026
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Elke keer reacties zoals dat getroll en nietszeggende zinnetjes van Phoebe helpen ook niet echt mee. ;)
Weet je, dat soort mensen roept maar wat maar puntje bij paaltje vinden ze het volgens mij net zo kut als dat bij hun gedaan wordt. Maar dan huilen ze in een hoekje in plaats van hier te ventileren. Of nog erger: dan vergeven ze het die kerel....

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet. Het is een constatering.
Fijn dat je kan lezen. Ik hoop dat ik jouw date ervaringen ook kan lezen dan. Ik zal er serieus op reageren.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:33:43 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173879029
Anywhoo, succes met het ontwikkelen van een anti-bitch antenne.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173879044
Popcorn.gif
pi_173879065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
Anywhoo, succes met het ontwikkelen van een anti-bitch antenne.
Bellen helpt al, dat wilden ze beiden niet. Misschien is dat het.

Bellen jullie eigenlijk met je dates vooraf?
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:36:13 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173879103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Weet je, dat soort mensen roept maar wat maar puntje bij paaltje vinden ze het volgens mij net zo kut als dat bij hun gedaan wordt. Maar dan huilen ze in een hoekje in plaats van hier te ventileren. Of nog erger: dan vergeven ze het die kerel....

[..]

Fijn dat je kan lezen. Ik hoop dat ik jouw date ervaringen ook kan lezen dan. Ik zal er serieus op reageren.
Mja, wat valt er te reageren op je relaas? Ja het is kut, ja dat mens spoort niet, ja ht is zone van je tijd en geld.

Shit happens :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:38:12 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173879156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:35 schreef W00fer het volgende:

[..]

Bellen helpt al, dat wilden ze beiden niet. Misschien is dat het.

Bellen jullie eigenlijk met je dates vooraf?
Yes. Wel zo prettig, vind ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:38:21 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173879160
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Que?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173879179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Weet je, dat soort mensen roept maar wat maar puntje bij paaltje vinden ze het volgens mij net zo kut als dat bij hun gedaan wordt. Maar dan huilen ze in een hoekje in plaats van hier te ventileren. Of nog erger: dan vergeven ze het die kerel....
Ik zou je echt niet kunnen vertellen hoe ik hier mee om zou gaan. Het is me nog nooit overkomen.

Alhoewel, ik heb wel een tijdje een superlang appcontact gehad met iemand, waarbij we iedere keer vage grapafspraken maakten. Op een punt wilde ik dan maar echt afspreken om "het maar gehad te hebben". Toen zei hij een uur van te voren af met een botte grap die volledig paste in ons contact.

Ik moest er alleen maar weer om lachen. Ik wist al met wat voor persoon ik contact had, voor ik besloot daadwerkelijk af te spreken, dus het verbaasde me niet, deed me niets en ik had mogelijk later alsnog een keer met hem afgesproken. Al was het alleen maar omdat we best al een tijdje grappig contact hadden (en veel interesses deelden). Ik ben er geen verbitterde zure sloot door geworden.

Contact is doodgebloed omdat ik mijn vriend ontmoette en aan zijn WA foto te zien heeft hij ook een leuke chick aan de haak geslagen.

Wat ik maar wil zeggen: ik kreeg in deze situatie wat ik gaf. En dat is nogal vaak het geval in intermenselijk contact.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173879180
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Que?
Je liegt..
pi_173879192
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, wat valt er te reageren op je relaas? Ja het is kut, ja dat mens spoort niet, ja ht is zone van je tijd en geld.

Shit happens :{.
Er zijn wel patronen te herkennen hoor. Vaak zijn het de types zonder al te veel vrienden, of nog maar net in Nederland, erg gesteld op hun eigen leven. Lang geen relatie gehad en dus weinig aanpassingsbereid. Introvert trek ik ook veel aan. Een soort verdedigingsmechanisme is het om zichzelf staande te houden in de maatschappij. Vragen over hoe zij iets aanpakken of waaruit hun identiteit blijkt worden afgewimpeld. Als je aan het einde van de date afrekent heb je nog totaal niet het idee dat je nu hoogte hebt van of iemand nu wel eens naar zichzelf kijkt of dat er een bewuste overweging zit in het gedrag wat ze doen. Onnadenkend en met weinig respect voor anderen. De volgende keer wordt het maar 50/50 afrekenen dan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Weet je, dat soort mensen roept maar wat maar puntje bij paaltje vinden ze het volgens mij net zo kut als dat bij hun gedaan wordt. Maar dan huilen ze in een hoekje in plaats van hier te ventileren. Of nog erger: dan vergeven ze het die kerel....

[..]


Er zit een verschil tussen je hart luchten en ontiegenliek veel negativiteit posten verspreid over meerdere pagina's.

Na 2 of 3 keer zou ik proberen er een keer goed klaar mee te zijn en het los te laten.
Hell To The Liars
pi_173879273
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen je hart luchten en ontiegenliek veel negativiteit posten verspreid over meerdere pagina's.

Na 2 of 3 keer zou ik proberen er een keer goed klaar mee te zijn en het los te laten.
Dat is dus het dilemma. Ga je stoppen met daten vanwege een rotte appel of 5.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:43:50 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173879291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:13 schreef Godshand het volgende:
Donderdag date 5 met een Paiqster. Hoewel ik er niet meer in geloof dat het wat meer wordt. Ze is onzeker met als gevolg bindingsangst, dus al bij de eerste zoen was het "Waah, je wil toch niet nu al relatie hè?He? Nou?". En laatst bij de 4e date zei ik, "Zo, dit is al de 4e keer dat we elkaar alweer zien, gezellig :". "Ja maar het is geen relatie hoor, we zien wel hè, toch? Niet dan? Ik weet zelf nog niet wat ik wil!" :')
Ik ben eerlijk gezegd ook geen relatie held (Anders had ik al huisje boompje beestje op deze leeftijd (40+)) dus dit werkt al helemaal niet. Maar ze woont in deze regio waar ik net woon dus dat is wel gezellig. Ken hier in deze regio nog niet veel nieuwe mensen dus ze is welkom.

Er wil een mede 40+er (andere via Paiq) daten maar die heeft volgens mij beginnende dementie. Al 4x gevraagd of ik kinderen heb, en dan soms ook dagen achter elkaar dat ze dat vraagt. Ik antwoord dan "Nee nog steeds niet, ook niet per ongeluk. Jij wel?". Ze is verder wel gezellig en wil wel een date maar kon afgelopen weekend helaas niet.

Verder heb ik nog een Zeeuwse Tinder match die mij niet wil opgeven. Ergens vindt ze de afstand onhandig, maar blijkbaar zijn de leuke Zeeuwen al op, dus ze blijft tegen mij praten en vragen wanneer ik die kant op kom. Misschien heeft Samzz nog tips voor haar, dan pass ik die wel door :)
Fax woont dichtbij ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:44:46 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173879314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou je echt niet kunnen vertellen hoe ik hier mee om zou gaan. Het is me nog nooit overkomen.

Alhoewel, ik heb wel een tijdje een superlang appcontact gehad met iemand, waarbij we iedere keer vage grapafspraken maakten. Op een punt wilde ik dan maar echt afspreken om "het maar gehad te hebben". Toen zei hij een uur van te voren af met een botte grap die volledig paste in ons contact.

Ik moest er alleen maar weer om lachen. Ik wist al met wat voor persoon ik contact had, voor ik besloot daadwerkelijk af te spreken, dus het verbaasde me niet, deed me niets en ik had mogelijk later alsnog een keer met hem afgesproken. Al was het alleen maar omdat we best al een tijdje grappig contact hadden (en veel interesses deelden). Ik ben er geen verbitterde zure sloot door geworden.

Contact is doodgebloed omdat ik mijn vriend ontmoette en aan zijn WA foto te zien heeft hij ook een leuke chick aan de haak geslagen.

Wat ik maar wil zeggen: ik kreeg in deze situatie wat ik gaf. En dat is nogal vaak het geval in intermenselijk contact.
Maar dan is je contact vanaf het begin toch al anders dus dan heb je ook andere verwachtingen bij iemand. Dus dan is het ook wel vrij logisch dat het gewoon los/vrijblijvender is.

(in tegenstelling tot specifiek op een dating site met doel tot meer dan zegmaar)
pi_173879382
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar dan is je contact vanaf het begin toch al anders dus dan heb je ook andere verwachtingen bij iemand. Dus dan is het ook wel vrij logisch dat het gewoon los/vrijblijvender is.

(in tegenstelling tot specifiek op een dating site met doel tot meer dan zegmaar)
Zijn er zat die op een datingsite zitten als moppentrommel of tijdverdrijf. Zelfs binnen een relatie :( Gelukkig heb ik iets meer hobbies en bezigheden dan dat.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:43 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is dus het dilemma. Ga je stoppen met daten vanwege een rotte appel of 5.
Wil jij je aanpassen aan de dateregels van de huidige tijd.
Vroeger was bv een beetje kunnen dansen of een brommer bijna een must om een date te krijgen.


Nu heb je met een facebook of tinderaccount een "klik en date cultuur".

Tuurlijk zitten er rotte appels bij, maar het kan ook zijn dat je zelf al teveel verwachtingen heb en ieder negatief punt bij een date al verwacht en uitvergroot.
Hell To The Liars
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:48:15 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173879417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:23 schreef Andromache het volgende:
Ik denk dat je het allemaal wat lichter kunt opvatten, als een spel. Het benauwt mij een beetje als ik je lees. Logisch wellicht vanwege eerdere ervaringen met dates, niet uitgekomen verwachtingen, en waardeoordeel over daten in het algemeen (ik snap dat heel erg goed), maar een andere houding kan je helpen om het meer van je af te laten glijden.
Wow...dat jij dit al zegt, zegt genoeg. Jij was immers altijd te veel op zoek naar iemand vanwege je kinderwens en zelfs jou benauwd het. Overigens ben ik blij voor je dat het zo goed gaat met jouw laatste date.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173879483
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Wil jij je aanpassen aan de dateregels van de huidige tijd.
Vroeger was bv een beetje kunnen dansen of een brommer bijna een must om een date te krijgen.

Nu heb je met een facebook of tinderaccount een "klik en date cultuur".

Tuurlijk zitten er rotte appels bij, maar je het kan ook zijn dat je zelf al teveel verwachtingen heb.
Als die datecultuur inhoudt van flikker iemand maar om niks weg, heb overal schijt aan en ben niet geïnteresseerd in en beleefd als mens dan is het niet echt wat voor mij.

Want geef toe, als je als meid zo doet zet je je toch eigenlijk ook gigantisch voor lul. Nog voordat je elkaar de hand geschud hebt. Het is dat niemand het ziet. Ik durf te wedden dat ze in groepsverband dat soort streken niet flikken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879554
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:48 schreef yats het volgende:

[..]

Wow...dat jij dit al zegt, zegt genoeg. Jij was immers altijd te veel op zoek naar iemand vanwege je kinderwens en zelfs jou benauwd het. Overigens ben ik blij voor je dat het zo goed gaat met jouw laatste date.
Zij was toch die iemand afwees om dat hij leuk, vriendelijk, respectvol was maar het nét niet was? Dat is misschien dezelfde categorie die op hun 38e nog een vurige kinderwens heeft en zich maar afvraagt waarom het niet lukt....

En dan tegen mij zeggen dat ik veel eisen heb :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als die datecultuur inhoudt van flikker iemand maar om niks weg, heb overal schijt aan en ben niet geïnteresseerd in en beleefd als mens dan is het niet echt wat voor mij.

Want geef toe, als je als meid zo doet zet je je toch eigenlijk ook gigantisch voor lul. Het is dat niemand het ziet. Ik durf te wedden dat ze in groepsverband dat soort streken niet flikken.
Kijk naar relaties en huwelijken.
Vroeger waren al mijn vriendjes hun ouders minstens 10 jaar getrouwd en bizar genoeg zijn de meeste nog steeds met elkaar..

Ga naar een willekeurige basisschool en kijk het percentage kinderen met gescheiden ouders.

Er is teveel keuze en er zijn teveel keuze mogelijkheden, misschien zoek je op de verkeerde plaatsen qua daten.
Hell To The Liars
pi_173879590
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kijk naar relaties en huwelijken.
Vroeger waren al mijn vriendjes hun ouders minstens 10 jaar getrouwd en bizar genoeg zijn de meeste nog steeds met elkaar..

Ga naar een willekeurige basisschool en kijk het percentage kinderen met gescheiden ouders.

Er is teveel keuze en er zijn teveel keuze mogelijkheden, misschien zoek je op de verkeerde plaatsen qua daten.
Teveel keuze heeft m.i. niets te maken met respectvolle omgang naar elkaar toe. Immers zou ze dan al veel eerder het gesprek afgekapt hebben als ze OF andere keus had OF ik was een enorme hork....

Misschien is de online dating gewoon klote omdat je niet weet wie je voor je krijgt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:57:23 #107
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173879660
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:39 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Je liegt..
Doe normaal. Nee. Hij gaat op vakantie, ik ook, en ik hoop vurig dat het daarna nog aan is en dat we dan ons weekend weg concreet kunnen maken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:57:38 #108
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173879665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

Er zijn wel patronen te herkennen hoor. Vaak zijn het de types zonder al te veel vrienden, of nog maar net in Nederland, erg gesteld op hun eigen leven. Lang geen relatie gehad en dus weinig aanpassingsbereid. Introvert trek ik ook veel aan. Een soort verdedigingsmechanisme is het om zichzelf staande te houden in de maatschappij. Vragen over hoe zij iets aanpakken of waaruit hun identiteit blijkt worden afgewimpeld. Als je aan het einde van de date afrekent heb je nog totaal niet het idee dat je nu hoogte hebt van of iemand nu wel eens naar zichzelf kijkt of dat er een bewuste overweging zit in het gedrag wat ze doen. Onnadenkend en met weinig respect voor anderen. De volgende keer wordt het maar 50/50 afrekenen dan.
Je hebt het over introverte mensen, veel op zichzelf en erg gesteld op hun eigen leven/privacy.
Waarom zouden die zich helemaal bloot geven aan jou op een eerste date.
Zelfreflectie, hoe je op dingen reageert/aanpakt lijken mij nogal zware onderwerpen op een eerste date. Zoiets zou ik ook echt niet direct delen.
En voor mij klinkt het nu alsof elk antwoord toch niet goed genoeg is in jouw ogen.

Nee het is niet netjes dat je ze laten zitten, maar scheld een keer en door.
Misschien is wat langer appen/chatten/bellen een optie om de "slechte" mensen er toch al uit te filteren?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:57:57 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173879673
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kijk naar relaties en huwelijken.
Vroeger waren al mijn vriendjes hun ouders minstens 10 jaar getrouwd en bizar genoeg zijn de meeste nog steeds met elkaar..

Ga naar een willekeurige basisschool en kijk het percentage kinderen met gescheiden ouders.

Er is teveel keuze en er zijn teveel keuze mogelijkheden, misschien zoek je op de verkeerde plaatsen qua daten.
Wel benieuwd of daar ook verschil in zit tussen daten met iemand met gescheiden ouders of met die nog bij elkaar zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

Teveel keuze heeft m.i. niets te maken met respectvolle omgang naar elkaar toe. Immers zou ze dan al veel eerder het gesprek afgekapt hebben als ze OF andere keus had OF ik was een enorme hork....

Misschien is de online dating gewoon klote omdat je niet weet wie je voor je krijgt.
Het gaat wel ten koste daarvan, mede omdat het zo makkelijk en vrijblijvend is allemaal.
pi_173879701
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

Teveel keuze heeft m.i. niets te maken met respectvolle omgang naar elkaar toe. Immers zou ze dan al veel eerder het gesprek afgekapt hebben als ze OF andere keus had OF ik was een enorme hork....
Of je was iemand die haar ego streelde en in de praktijk tegenviel (uiterlijk/ karakter/ gedrag) en ze gaat verder met zoeken.

Niet alles gelezen, maar stel he.
En eigenlijk vind ik het best stomme vraag maar ik tik het nu toch al.
Je zou elkaar cijfers geven qua uiterlijk, zit ze boven jouw eigen cijfer, eronder of gelijkwaardig.

Effe heel crue, een vrouw die een 4 is en jij een 8 zou jou nooit zo behandelen gok ik. (tevens haat ik mensen een cijfer te geven, maar snap je wat ik bedoel).
Hell To The Liars
pi_173879749
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:57 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Je hebt het over introverte mensen, veel op zichzelf en erg gesteld op hun eigen leven/privacy.
Waarom zouden die zich helemaal bloot geven aan jou op een eerste date.
Zelfreflectie, hoe je op dingen reageert/aanpakt lijken mij nogal zware onderwerpen op een eerste date. Zoiets zou ik ook echt niet direct delen.
En voor mij klinkt het nu alsof elk antwoord toch niet goed genoeg is in jouw ogen.

Nee het is niet netjes dat je ze laten zitten, maar scheld een keer en door.
Misschien is wat langer appen/chatten/bellen een optie om de "slechte" mensen er toch al uit te filteren?
Hoe wil je anders uitkomen bij het aanraken / zoenen en verder? Je wilt wel een beetje weten of je van iemand op aan kan. Of iemand te vertrouwen is toch? Of ga jij gelijk met een vrij onbetrouwbare dude zoenen? Als ik grof gesteld een beetje een goed beeld heb dat iemand staat voor wat ze zegt, gewoon beetje lult en geïnteresseerd is dan mag ze van mij zoveel privacy hebben als ze wil. Ik ben niet opdringerig met aanraken enz.

Langer appen heb ik over nagedacht. Ergens is 2 a 3 weken toch echt wel de max heb ik het gevoel. Of ik moet de dates versimpelen. Dichterbij huis afspreken en alleen een klein bakkie koffie. Less risk.

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wel benieuwd of daar ook verschil in zit tussen daten met iemand met gescheiden ouders of met die nog bij elkaar zijn.

[..]

Het gaat wel ten koste daarvan, mede omdat het zo makkelijk en vrijblijvend is allemaal.
Als iemand veel keuze heeft en daarop besluit om de nonchalante draak uit te gaan hangen kan je jezelf niet meer aankijken in de spiegel lijkt mij. Ik vind het wel ontzettend pijnlijk als het klopt wat je zegt. De weggooi cultuur versterkt ego en vermindert respect omdat vrouwen er zoveel hebben. Want dat is wat je zegt.

[ Bericht 11% gewijzigd door W00fer op 19-09-2017 22:08:19 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879769
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wel benieuwd of daar ook verschil in zit tussen daten met iemand met gescheiden ouders of met die nog bij elkaar zijn.

[..]


Mijn ouders zijn al bijna 40 jaar samen en ook hoe mijn vader mijn moeder verzorgt geeft mij een bepaald beeld van relaties en bv huwelijk.
Hell To The Liars
pi_173879870
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

Of je was iemand die haar ego streelde en in de praktijk tegenviel (uiterlijk/ karakter/ gedrag) en ze gaat verder met zoeken.

Niet alles gelezen, maar stel he.
En eigenlijk vind ik het best stomme vraag maar ik tik het nu toch al.
Je zou elkaar cijfers geven qua uiterlijk, zit ze boven jouw eigen cijfer, eronder of gelijkwaardig.

Effe heel crue, een vrouw die een 4 is en jij een 8 zou jou nooit zo behandelen gok ik. (tevens haat ik mensen een cijfer te geven, maar snap je wat ik bedoel).
Wat zeg ik, zelfs als ik qua uiterlijk en karakter tegenviel moet iemand nog wel normaal blijven doen. Bijvoorbeeld het te laat komen wist ze mijn uiterlijk nog niet.
Ze zit boven mijn cijfer ja maar dat moet geen zak uitmaken. Dus dat zou betekenen dat "lelijke" mensen geen respect krijgen en "knappe" mensen wel?

Dan klopt er echt iets niet in de bovenkamer geloof ik.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:07:07 #114
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173879879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:01 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe wil je anders uitkomen bij het aanraken / zoenen en verder? Je wilt wel een beetje weten of je van iemand op aan kan. Of iemand te vertrouwen is toch? Of ga jij gelijk met een vrij onbetrouwbare dude zoenen? Als ik grof gesteld een beetje een goed beeld heb dat iemand staat voor wat ze zegt, gewoon beetje lult en geïnteresseerd is dan mag ze van mij zoveel privacy hebben als ze wil. Ik ben niet opdringerig met aanraken enz.

Langer appen heb ik over nagedacht. Ergens is 2 a 3 weken toch echt wel de max heb ik het gevoel. Of ik moet de dates versimpelen. Dichterbij huis afspreken en alleen een klein bakkie koffie. Less risk.

[..]

Als iemand veel keuze heeft en daarop besluit om de nonchalante draak uit te gaan hangen kan je jezelf niet meer aankijken in de spiegel lijkt mij.
Ik merk vaak snel genoeg aan het appcontact al wel of ik iemand te vertrouwen vind. Zo niet, komt er geen date. Als die er komt is het meestal ook wel zoenwaardig. (Date die echt tegenvielen de eerste keer heb ik ook niet echt gehad).
En bij dat zoenen kom je meestal door leuke onderwerpen, beetje flirten en plagen. Geen kruisverhoor over hoe iemand reageert in een panieksituatie.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:10:22 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173879962
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn al bijna 40 jaar samen en ook hoe mijn vader mijn moeder verzorgt geeft mij een bepaald beeld van relaties en bv huwelijk.
Hier hetzelfde, ook lang bij elkaar. Maar het zou wel zo kunnen zijn dat iemand die gescheiden ouders heeft er losser/makkelijker mee omgaat en daten met zo'n iemand niet prettig is als je vastigheid zoekt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:01 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als iemand veel keuze heeft en daarop besluit om de nonchalante draak uit te gaan hangen kan je jezelf niet meer aankijken in de spiegel lijkt mij.
Zo werkt dat niet, zij ligt er waarschijnlijk niet eens wakker van en uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat zeg ik, zelfs als ik qua uiterlijk en karakter tegenviel moet iemand nog wel normaal blijven doen. Bijvoorbeeld het te laat komen wist ze mijn uiterlijk nog niet.
Ze zit boven mijn cijfer ja maar dat moet geen zak uitmaken. Dus dat zou betekenen dat "lelijke" mensen geen respect krijgen en "knappe" mensen wel?

Dan klopt er echt iets niet in de bovenkamer geloof ik.
Hetscheelt wel, misschien zoek je wel vrouwen boven je 'standaard' dan kom je juist meer van dat soort arrogante types tegen. (zo noem ik ze dan maar even)
pi_173879968
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:07 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik merk vaak snel genoeg aan het appcontact al wel of ik iemand te vertrouwen vind. Zo niet, komt er geen date. Als die er komt is het meestal ook wel zoenwaardig. (Date die echt tegenvielen de eerste keer heb ik ook niet echt gehad).
En bij dat zoenen kom je meestal door leuke onderwerpen, beetje flirten en plagen. Geen kruisverhoor over hoe iemand reageert in een panieksituatie.
Ik ga niet met iemand zoenen die zo nonchalant overal mee omspringt. En hoe weet jij of iemand te vertrouwen is door een appje?

Weet je, lol maken is allemaal maar een rookgordijn. Wie ben jij als mens, dat is veel waardevoller. Ik kan een hele avond met iemand moppen gaan zitten tappen en kietelen enzovoorts maar heb ik dan een idee wie iemand is? Nee.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173879970
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Doe normaal. Nee. Hij gaat op vakantie, ik ook, en ik hoop vurig dat het daarna nog aan is en dat we dan ons weekend weg concreet kunnen maken.
O, hij moet nog op vakantie.. Miscommunicatie, sorry..

Ik hoop vurig dat je me wil vergeven..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 22:10:59 ]
pi_173879994
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ook lang bij elkaar. Maar het zou wel zo kunnen zijn dat iemand die gescheiden ouders heeft er losser/makkelijker mee omgaat en daten met zo'n iemand niet prettig is als je vastigheid zoekt.

[..]

Zo werkt dat niet, zij ligt er waarschijnlijk niet eens wakker van en uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.

[..]

Hetscheelt wel, misschien zoek je wel vrouwen boven je 'standaard' dan kom je juist meer van dat soort arrogante types tegen. (zo noem ik ze dan maar even)
Dit was pas de eerste above my level eigenlijk. Zij ligt er niet wakker van maar zal zichzelf nog wel een keer tegenkomen bij een kerel die het niet pikt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:15:20 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173880081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dit was pas de eerste above my level eigenlijk. Zij ligt er niet wakker van maar zal zichzelf nog wel een keer tegenkomen bij een kerel die het niet pikt.
Uiteindelijk heeft het geen zin je daarom druk te maken, elke seconde meer verspillen daaraan is toch ook tijd die je in iemand kan steken die wel leuk is. :s)
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:17:05 #120
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173880117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik ga niet met iemand zoenen die zo nonchalant overal mee omspringt. En hoe weet jij of iemand te vertrouwen is door een appje?

Weet je, lol maken is allemaal maar een rookgordijn. Wie ben jij als mens, dat is veel waardevoller. Ik kan een hele avond met iemand moppen gaan zitten tappen en kietelen enzovoorts maar heb ik dan een idee wie iemand is? Nee.
Misschien dat mannen wat makkelijker zijn in dat opzicht. Je hebt vaak wel snel door wat ze precies zoeken. En hoe hard ze aandringen op een date, zegt ook genoeg. Als ze blijven pushen hoeft het voor mij al niet.

Soms heb je gewoon die klik dat je ook serieuze onderwerpen kunt bespreken. Dan kom je er vanzelf achter. Blijft het oppervlakkig dan komt die date er ook niet.

Ik kan t blijkbaar ook niet uitleggen 🙈 Nevermind :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173880126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat zeg ik, zelfs als ik qua uiterlijk en karakter tegenviel moet iemand nog wel normaal blijven doen. Bijvoorbeeld het te laat komen wist ze mijn uiterlijk nog niet.
Ze zit boven mijn cijfer ja maar dat moet geen zak uitmaken. Dus dat zou betekenen dat "lelijke" mensen geen respect krijgen en "knappe" mensen wel?

Dan klopt er echt iets niet in de bovenkamer geloof ik.
Zo werkt het vaak wel, en steeds vaker, het is wat het is..
Zelfs in de natuur en oertijd werkte het zo.

Accepteer het of doe jezelf een plezier en stop met daten.

Deze discussie hebben we trouwens vaker gehad :)
Hell To The Liars
pi_173880335
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Misschien dat mannen wat makkelijker zijn in dat opzicht. Je hebt vaak wel snel door wat ze precies zoeken. En hoe hard ze aandringen op een date, zegt ook genoeg. Als ze blijven pushen hoeft het voor mij al niet.

Soms heb je gewoon die klik dat je ook serieuze onderwerpen kunt bespreken. Dan kom je er vanzelf achter. Blijft het oppervlakkig dan komt die date er ook niet.

Ik kan t blijkbaar ook niet uitleggen 🙈 Nevermind :+
Dan date jij een beetje de heul simpele dan. Die gelijk aangeven wat ze wel en niet zoeken in een relatie, of alleen seks of weet ik veel wat. Ik zie mijzelf niet als iemand die snel te doorgronden is wat hij precies wil. Sterker nog, ik zou het niks vinden als een vrouw dat al helemaal uitstippelt. Eerst moet die basis goed zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zo werkt het vaak wel, en steeds vaker, het is wat het is..
Zelfs in de natuur en oertijd werkte het zo.

Accepteer het of doe jezelf een plezier en stop met daten.

Deze discussie hebben we trouwens vaker gehad :)

Ik vind niet dat ik onbeschoft gedrag moet tolereren.

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft het geen zin je daarom druk te maken, elke seconde meer verspillen daaraan is toch ook tijd die je in iemand kan steken die wel leuk is. :s)
Ik denk er ook niet meer bij na, het heeft nog wel gevolgen voor mijn vertrouwen in een date die betrouwbaar is maarja, hopelijk waait dat ook wel weer over.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:26:11 #123
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173880377
Op t moment dat iemand haar nieuwe Canon400z00m interessanter vindt dan jou, moet je je echt zorgen gaan maken
pi_173880472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
Op t moment dat iemand haar nieuwe Canon400z00m interessanter vindt dan jou, moet je je echt zorgen gaan maken
Dat soort lui neem ik niet meer serieus. Het verbaast me eigenlijk dat ze precies hetzelfde zou doen bij haar eigen vrienden. Dat heb ik wel eens gevraagd aan een meid, of ze makkelijk haar vrienden zou cancellen tav een drankje doen. Toen het antwoord ja was is het daarna qua chatten logischerwijs niet meer veel geworden. Ik vind het dan ook weer te ver gaan om allerlei van dat soort boobytraps in te bouwen (phun intended) om erachter te komen of iemand wel een beetje trustworthy is, of dat het een enkel voorval betreft.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173881796
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
pi_173881812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
Niet jouw probleem toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173881821
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet jouw probleem toch?
Het wordt wel een probleem als de ander je gaat lastig vallen. Gelukkig is me dat alleen op Paiq overkomen en kon ik hem blocken :') maar als je al nummer hebt uitgewisseld... straks heb je nog een stalker aan je broek hangen ook.

Dat soort dingen vind ik gewoon eng :')
  woensdag 20 september 2017 @ 00:01:50 #128
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173881848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
Niet te snel je werkplek en buurt waar je woont noemen. En luisteren naar het onderbuikgevoel. Uiteindelijk blijven daten en relatievorming een grote vertrouwenskwestie.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173882068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
dit idd :') damn zeg. en het kwartje valt ook maar niet he, terwijl ie het over zelfreflectie heeft
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_173882103
Ik snap het wel van W00fer hoor. Al 10 jaar niet geneukt en dan blijven ze hem afwijzen.

Ik heb nu een jaar geen seks gehad. Begint ook wel vervelend te worden. De tijd is dan weer genezend, want op mijn leeftijd kakt mijn testosteron niveau in, dus ik ben niet meer zo'n konijn als tot mijn 30e.

Maar anders was ik net zo geïrriteerd als W00fer. Echter nooit volledig gefrustreerd. Ergens kan ik er ook wel om lachen.

Zoveel energie in een man steken en dan alsnog afblazen met een kutsmoes. Maar mocht het zijn omdat ze denkt een 10+ aan de haak te hebben geslagen, dan ben ik blij voor haar. Dat is dan mijn empathie.

Maar ik heb het mee gemaakt, op Amsterdam Centraal of station Heemstede/Aerdenhout staan en ze reageert niet meer op de app en ze verschijnt niet. Meestal maak ik dan er daarna het beste van, biertje drinken op Waterlooplein of koffie doen in Haarlem. Volgende date is dan wel geslaagd. Laatste date belden we ook niet, twijfelde ook even. Had mijn nummer maar geen sms/Whatsapp. Maar op de afgesproken plek belde ze, dus zat goed :)

Tip voor W00fer: kom van je zolder af en ga bij een vereniging met activiteiten (sport/cursus etc)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 september 2017 @ 00:41:05 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173882110
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:30 schreef Ruse het volgende:

[..]

dit idd :') damn zeg. en het kwartje valt ook maar niet he, terwijl ie het over zelfreflectie heeft
Denk dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen na een aantal teleurstellingen.

W00fer: misschien even een maandje of wat even helemaal niet met daten bezig zijn en gewoon onder de mensen zijn voor de gezelligheid? Wie weet boeit je het dan minder als een iemand niet de interesse toont die je graag wil zien in je date en straal je wat meer ontspannenheid uit waardoor meiden je leuker vinden?

Just my 2 cents. Anderen kun je toch niet veranderen, dus moet je het zelf maar doen enzo..
pi_173882118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:
Ik snap het wel van W00fer hoor. Al 10 jaar niet geneukt en dan blijven ze hem afwijzen.

Ik heb nu een jaar geen seks gehad. Begint ook wel vervelend te worden. De tijd is dan weer genezend, want op mijn leeftijd kakt mijn testosteron niveau in, dus ik ben niet meer zo'n konijn als tot mijn 30e.

Maar anders was ik net zo geïrriteerd als W00fer. Echter nooit volledig gefrustreerd. Ergens kan ik er ook wel om lachen.

Zoveel energie in een man steken en dan alsnog afblazen met een kutsmoes. Maar mocht het zijn omdat ze denkt een 10+ aan de haak te hebben geslagen, dan ben ik blij voor haar. Dat is dan mijn empathie.

Maar ik heb het mee gemaakt, op Amsterdam Centraal of station Heemstede/Aerdenhout staan en ze reageert niet meer op de app en ze verschijnt niet. Meestal maak ik dan er daarna het beste van, biertje drinken op Waterlooplein of koffie doen in Haarlem. Volgende date is dan wel geslaagd. Laatste date belden we ook niet, twijfelde ook even. Had mijn nummer maar geen sms/Whatsapp. Maar op de afgesproken plek belde ze, dus zat goed :)

Tip voor W00fer: kom van je zolder af en ga bij een vereniging met activiteiten (sport/cursus etc)
:o En dan ook daarna niks meer gehoord?

En gewoon normale datingsites? Geen sites waarbij je een euro voor en berichtje van je match betaalt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 20 september 2017 @ 00:48:24 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173882136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o En dan ook daarna niks meer gehoord?

En gewoon normale datingsites? Geen sites waarbij je een euro voor en berichtje van je match betaalt?
O ja, ik heb ook wel eens een tindermatch gehad die om 2 uur 's middags kennelijk nog lag te maffen terwijl ik met een gele bloem in mijn knoopsgat op centraal stond te wachten (eigenlijk had ik geen bloem in mijn knoopsgat maar een rugtas met picknick meuk bij me maar dat terzijde).

[ Bericht 0% gewijzigd door Trashcanman op 20-09-2017 01:03:26 ]
pi_173882159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o En dan ook daarna niks meer gehoord?

En gewoon normale datingsites? Geen sites waarbij je een euro voor en berichtje van je match betaalt?
Ja gratis datingsites :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 september 2017 @ 01:08:57 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173882214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het wordt wel een probleem als de ander je gaat lastig vallen. Gelukkig is me dat alleen op Paiq overkomen en kon ik hem blocken :') maar als je al nummer hebt uitgewisseld... straks heb je nog een stalker aan je broek hangen ook.

Dat soort dingen vind ik gewoon eng :')
Is stalken niet meer een vrouwending? Ik heb overigens tot twee keer toe een stalkster gehad die beide na 1 date 'meer verwachtingen hadden' terwijl ik ze meerdere maken duidelijk heb gemaakt dat ik het bij die ene date wilde laten en geen contact meer met hen wilde door hun gedrag. Het is helaas best lastig om van een staker af te komen naar het is gelukkig gelukt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173882335
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:01 schreef Andromache het volgende:

[..]

Niet te snel je werkplek en buurt waar je woont noemen. En luisteren naar het onderbuikgevoel. Uiteindelijk blijven daten en relatievorming een grote vertrouwenskwestie.
Wat doe je dan?

Een omgeving opnoemen of..?
Ik loop ongeveer tegen hetzelfde aan als Elvi. Ik bedoel, stalken kan ook nadat je iemand langere tijd hebt gekend. Maar ik zou graag in het begin ook wat beter kunnen filteren.
pi_173882337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 01:08 schreef yats het volgende:

[..]

Is stalken niet meer een vrouwending? Ik heb overigens tot twee keer toe een stalkster gehad die beide na 1 date 'meer verwachtingen hadden' terwijl ik ze meerdere maken duidelijk heb gemaakt dat ik het bij die ene date wilde laten en geen contact meer met hen wilde door hun gedrag. Het is helaas best lastig om van een staker af te komen naar het is gelukkig gelukt.
Waarom zou het meer een vrouwending zijn?

Ik denk dat er bij elk geslacht wel mensen tussen zitten die niet kunnen omgaan met een afwijzing (daar waar dat de reden is voor stalking, uiteraard). Maar goed, dat is dus mijn ervaring. Twee personen tot nu toe en echt niet leuk om mee te maken.
pi_173882586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu wil ik verkering met Beathoven O+
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Same _O-
Niet weer een double date he..
  woensdag 20 september 2017 @ 12:53:46 #139
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173887601
Ik date inmiddels een dikke maand met dezelfde dame. Wel een gevalletje 'opposites attract', maar dat is vaak standaard bij mij.
pi_173887930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:53 schreef escalatie het volgende:
Ik date inmiddels een dikke maand met dezelfde dame. Wel een gevalletje 'opposites attract', maar dat is vaak standaard bij mij.
Wat zijn de opposites dan? Meestal heb je meer gemeen dan je denkt (zelfde subcultuur, leeftijdsgroep, werksector of interesses)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:33:59 #141
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173890969
quote:
5s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat zijn de opposites dan? Meestal heb je meer gemeen dan je denkt (zelfde subcultuur, leeftijdsgroep, werksector of interesses)
Dat is best een flink lijstje hoor, van interesses tot karaktereigenschappen en hoe we in het leven staan. Maar goed, daar zijn we ons beide ook van bewust en dat wordt soms tussen neus en lippen door ook uitgesproken.
Maar we focussen ons nu ook vooral op wat we wel gemeen hebben. En het loopt verder vrij soepel en het is altijd leuk en gezellig. Geen moeilijk gedoe.
pi_173891087
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:53 schreef escalatie het volgende:
Ik date inmiddels een dikke maand met dezelfde dame. Wel een gevalletje 'opposites attract', maar dat is vaak standaard bij mij.
Mevrouw is borderliner, jij hebt een snufje autisme?

;)
pi_173896826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Mevrouw is borderliner, jij hebt een snufje autisme?

;)
beide niet neurotypisch dus, nichemarkt
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_173906272
Sinds een paar maanden ben ik op de single markt. Heb alweer het nodige meegemaakt. Collega's blijven toch wel not-done. Verleidelijk wel soms.

Hoe is jullie ervaring met OkCupid en Feeld? Vind OkC toegankelijker dan Badoo. Feeld veel leuke mensen, maar een crappy app.
pi_173906453
Oh ik date je want je heet MrDarcy!! O+ Zo had ik de kat bijna genoemd :P

OKcupid is/was mijn favoriet. De website bied veel opties om al een inschatting te kunnen maken over de ander. Uitgebreid profiel, die vragen, meerdere fotos etc
Feeld ken ik niet?
pi_173906749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:32 schreef Allures het volgende:
Oh ik date je want je heet MrDarcy!! O+ Zo had ik de kat bijna genoemd :P

OKcupid is/was mijn favoriet. De website bied veel opties om al een inschatting te kunnen maken over de ander. Uitgebreid profiel, die vragen, meerdere fotos etc
Feeld ken ik niet?
Ik vond OKCupid helemaal niets. Zweverige "internationale" expat types, en vooral weinig mensen. Dat betekent al snel wat verder reizen. Dat is altijd recept voor ellende. Zoal nu (want een relaxte date, maar 2 uur voor reizen?) als later (ver verhuizen? nah).
pi_173907923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:47 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Ik vond OKCupid helemaal niets. Zweverige "internationale" expat types, en vooral weinig mensen. Dat betekent al snel wat verder reizen. Dat is altijd recept voor ellende. Zoal nu (want een relaxte date, maar 2 uur voor reizen?) als later (ver verhuizen? nah).
oh volgens mij zijn er echt super veel gebruikers? Ik woon niet in de randstad, heb hem op 25km staan en heb nu 35 matches online
pi_173908010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:57 schreef Allures het volgende:

[..]

oh volgens mij zijn er echt super veel gebruikers? Ik woon niet in de randstad, heb hem op 25km staan en heb nu 35 matches online
Misschien is het gegroeid in de tussentijd, heb het over ongeveer 5 jaar terug dus wat gedateerde informatie ;)
pi_173908215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:32 schreef Allures het volgende:
Oh ik date je want je heet MrDarcy!! O+ Zo had ik de kat bijna genoemd :P

OKcupid is/was mijn favoriet. De website bied veel opties om al een inschatting te kunnen maken over de ander. Uitgebreid profiel, die vragen, meerdere fotos etc
Feeld ken ik niet?
Wie weet Allures! :)

Feeld is meer voor de wat openminded mensen: Link Wat jij zegt BrrrKoud over OKC is wel waar soms. Er is daar een bepaalde groep mensen die strooien met Myers-Briggs Type Indicators en pretenderen dat ze open-minded zijn. Tot het moment dat je een verschil van inzicht hebt natuurlijk. Beetje apart. Ook veel leuke relaxe mensen spreek ik daar.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:23:29 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173908267
Myers-Briggs, brrrrr. Krijg ook snel jeuk van mensen die daarmee koketteren :{
  donderdag 21 september 2017 @ 12:40:53 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173908513
Als dating criterium?? Serieus? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 september 2017 @ 12:42:44 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173908537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:23 schreef Trashcanman het volgende:
Myers-Briggs, brrrrr. Krijg ook snel jeuk van mensen die daarmee koketteren :{
Waarom zou je dat in godsnaam doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 21 september 2017 @ 12:47:09 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173908603
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen.
Ik ken wel iemand die die tag gebruikte als vrijbrief voor lomp gedrag :')
  donderdag 21 september 2017 @ 12:47:52 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173908613
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die die tag gebruikte als vrijbrief voor lomp gedrag :')
Ik kan er niks aan doen, Myers-Briggs zegt dat ik zo ben.

:').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173908688
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen, Myers-Briggs zegt dat ik zo ben.

:').
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:57:56 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173908750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:47 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Ik vond OKCupid helemaal niets. Zweverige "internationale" expat types, en vooral weinig mensen. Dat betekent al snel wat verder reizen. Dat is altijd recept voor ellende. Zoal nu (want een relaxte date, maar 2 uur voor reizen?) als later (ver verhuizen? nah).
Dat is vreemd, ik woonde indertijd niet in de randstad en heb er toch behoorlijk wat dates gevonden. En expats O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173908754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Niet op normale sites, hoop ik
pi_173908771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen.
Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleiden :D
De rest ben ik ook weer vergeten want die viel wat weg bij de J haha
pi_173909856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb de J van judgemental dus niet iets om mensen mee te verleiden :D
De rest ben ik ook weer vergeten want die viel wat weg bij de J haha
Ster allures.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:11:37 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173910045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het zal je verbazen hoeveel meiden daarmee strooien. Van de mannen weet ik het niet.
Makkelijker dan zelf een lulsmoes verzinnen, ik snap dat wel.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:18:44 #161
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173910213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Niet op normale sites, hoop ik
Ook op tinder
pi_173910563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:03 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ster allures.
Daar bloeit wat moois op!
pi_173911101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:23 schreef Trashcanman het volgende:
Myers-Briggs, brrrrr. Krijg ook snel jeuk van mensen die daarmee koketteren :{
Ja! Dat! Omg _O- en dan eisen dat ik die test ook ga doen _O- flikker toch op :')
pi_173911310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja! Dat! Omg _O- en dan eisen dat ik die test ook ga doen _O- flikker toch op :')
Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.
pi_173911407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:06 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af; wat wil je hier mee bereiken. Zo van; je moet wel met mijn persoonlijkheid kunnen omgaan, het draait vooral om mij? Interesting.
Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijf :@
pi_173911536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat ze bij mij bereiken is dat ik ze meteen afschrijf :@
Same.
pi_173911599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:33 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Daar bloeit wat moois op!
Allures bevindt zich in de gevarenzone, want heeft al één letter van de vier weg gegeven. :9
pi_173913177
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:05 schreef Faxie het volgende:
Conclusie: Als je iets te klagen hebt ligt het altijd aan jezelf en nooit aan iemand anders. Want zo gaat dat hier nou eenmaal. (Totdat ze zelf iets te klagen hebben natuurlijk, want dat is anders)
Precies dit!

Ik verbaas me er altijd over hier. Zelfs als het overduidelijk anderen (dates in dit geval) zijn die slap of vervelend gedrag vertonen, dan is het jouw schuld en moet jij jezelf veranderen :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 21 september 2017 @ 16:53:17 #169
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173913536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Mevrouw is borderliner, jij hebt een snufje autisme?

;)
:P

Ik moet er niet aan denken. Ik ben allergisch geworden voor gedoe en gezeik.
pi_173913556
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Precies dit!

Ik verbaas me er altijd over hier. Zelfs als het overduidelijk anderen (dates in dit geval) zijn die slap of vervelend gedrag vertonen, dan is het jouw schuld en moet jij jezelf veranderen :')
Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.

Jij lijkt boos dat de dames zich niet aan jouw regels houden. Tja.
pi_173913635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:54 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Sorry Rainman, maar mensen die een relatie zoeken houden zich niet zo bezig met "slap gedrag". Ze zoeken een klik, dan een date, en dan kijken ze of er meer in zit.

Jij lijkt boos dat de dames zich niet aan jouw regels houden. Tja.
Haha, nee man :D

Het gaat om de (vele) situaties waarin iemand te maken krijgt met onredelijk gedrag (of hoe je het ook wil noemen). Als dat persoon daar dan over klaagt hier in R&P, is de teneur al heel gauw dat het aan hem- of haarzelf ligt en dat hij/zij moeten veranderen. Dat is mijn punt.
Dat is totaal iets anders dan de eisen die iemand stelt. Of nog specifieker: de eisen die ik stel of zou stellen. Daar gaat het totaal niet om.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173913686
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Haha, nee man :D

Het gaat om de (vele) situaties waarin iemand te maken krijgt met onredelijk gedrag (of hoe je het ook wil noemen). Als dat persoon daar dan over klaagt hier in R&P, is de teneur al heel gauw dat het aan hem- of haarzelf ligt en dat hij/zij moeten veranderen. Dat is mijn punt.
Dat is totaal iets anders dan de eisen die iemand stelt. Of nog specifieker: de eisen die ik stel of zou stellen. Daar gaat het totaal niet om.
Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.

Onaardig gedrag bestaat wel, trouwens.
pi_173913928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:05 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Onredelijk gedrag bij het daten bestaat niet. Iemand ziet het niet in je zitten. Pech gehad.

Onaardig gedrag bestaat wel, trouwens.
Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemen :D Overigens zelf nog nooit meegemaakt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173913987
quote:
3s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als de ander bijvoorbeeld niet komt opdagen bij de date zou ik toch wel onredelijk noemen :D Overigens zelf nog nooit meegemaakt.
Dat is onaardig.

En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
pi_173914061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat is onaardig.

En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
"onaardig" _O-

Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173914139
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"onaardig" _O-

Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
Wat je zegt. Helemaal niet redelijk. En ik geloof ook niet dat je dat persé aan kunt voelen. Heb dan het lef van tevoren te melden dat je het niet ziet zitten.
pi_173914210
Ik snap vooral niet wat voor zin het heeft om over de ander te klagen als bepaalde dingen je steeds weer gebeuren
Je MOET dan niet veranderen, maar voor een patroon ben je ook zelf nodig en ook nog eens de enige waar je wat mee kunt (want de ander is dan letterlijk al weg) dus het lijkt me op zijn minst zinvol om er eens kritisch naar te kijken

En als je dan hier steeds bepaald gedrag of manieren van communiceren of zo laat zien dan lijkt het me dat users hier je best een spiegel voor kunnen houden
Hoeveel je er aan hebt en of het 'waar' is bepaal je dan zelf maar als je er steeds over door blijft gaan lijkt me dat er toch wel een kern geraakt wordt
  donderdag 21 september 2017 @ 17:49:32 #178
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173914279
Ik schat dat er 1,5 miljoen mensen online staan. De helft is van jouw geslacht; de ander waar jij interesse in hebt. Als je niet een enkele van die 750000 kunt verleiden tot een date dan ligt dat echt aan jezelf.

Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
pi_173914464
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"onaardig" _O-

Dude, als iemand niet de beleefdheid heeft om in een geval van twijfel of desinteresse de afspraak gewoon af te zeggen ipv doodleuk niet om komen dagen, dan is dat niet 'onaardig' maar onbeschoft. Geen redelijk gedrag in ieder geval.
Onbeschoft idd. Al zal er ook zomaar (onbewust) een angst kunnen spelen voor de te verwachten reactie bij het afzeggen.

En dat symptoom zie je wel vaker terug bij onzekere typjes (wat die voelen ergens ook wel aan dat niet een bijster hoog niveau van sociale vaardigheden hebben ontwikkeld.

Het kan in mijn ogen dan ook geen kwaad enige ambiance te creëren waarin men zich veilig voelt, en af en toe tussen neus lippen door afstemt/bevestigd wat je van elkaar verwacht qua communicatie (of zelf bij het afspreken aankondigt dat je een uur van te voren nog wel een berichtje stuurt o.i.d). Dat wordt meestal wel als attent ervaren en (is mijn ervaring) probeert men meestal wel attent terug te zijn.

't kan ook nog eens helpen de stemming er alvast een beetje in te brengen/ aan te voelen hoe de stemming bij de ander is.
pi_173914973
Ik snap sowieso dat geklaag over onbeschoft gedrag niet zo (van bijvoorbeeld W00fer of anderen). Mijn voorselectie is meestal al zo grondig dat het me nauwelijks overkomt. Extreemste wat ik heb meegemaakt is dat een vrouw een keer afzegde en bij de tweede keer twijfelde of ze wel op date wilde (gezien de situatie en gevoelens richting haar ex). Zelf direct afgekapt en niets meer mee gedaan. Maar ja, om die paar rotte appels nu je plezier te laten verpesten.. en bovendien: meestal weet je toch intuïtief wel of diegene waarmee je praat over enige manieren beschikt?

Zo had ik laatst een date afgezegd omdat ik echt stront- en strontverkouden was. Dat kun je doen via een appje, maar besloot zelf om haar even op te bellen (en zo haar echt voor het eerst te spreken). Werd een heel leuk telefoongesprek (alhoewel mijn stem twee octaven lager klonk) en nog even gebabbeld over van alles en nog wat. Zo kan het ook gewoon.
pi_173914992
Ik heb het ook nog nooit gehad. Dat iemand niet kwam of af zei
pi_173915030
Ik wel. Echt op het laatste moment toen ik al in de trein zat :')
Dan is het ook klaar hoor, geen tweede kans. Het was nog een kutsmoes ook.
pi_173915047
Ah gaat het nog steeds over de gekrenkte gevoelens van w00fer?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 21 september 2017 @ 18:43:22 #184
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173915148
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap sowieso dat geklaag over onbeschoft gedrag niet zo (van bijvoorbeeld W00fer of anderen). Mijn voorselectie is meestal al zo grondig dat het me nauwelijks overkomt. Extreemste wat ik heb meegemaakt is dat een vrouw een keer afzegde en bij de tweede keer twijfelde of ze wel op date wilde (gezien de situatie en gevoelens richting haar ex). Zelf direct afgekapt en niets meer mee gedaan. Maar ja, om die paar rotte appels nu je plezier te laten verpesten.. en bovendien: meestal weet je toch intuïtief wel of diegene waarmee je praat over enige manieren beschikt?

Zo had ik laatst een date afgezegd omdat ik echt stront- en strontverkouden was. Dat kun je doen via een appje, maar besloot zelf om haar even op te bellen (en zo haar echt voor het eerst te spreken). Werd een heel leuk telefoongesprek (alhoewel mijn stem twee octaven lager klonk) en nog even gebabbeld over van alles en nog wat. Zo kan het ook gewoon.
Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?
  donderdag 21 september 2017 @ 18:48:23 #185
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173915242
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ik schat dat er 1,5 miljoen mensen online staan. De helft is van jouw geslacht; de ander waar jij interesse in hebt. Als je niet een enkele van die 750000 kunt verleiden tot een date dan ligt dat echt aan jezelf.

Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
:') Raar toch om jouw 'wijze' posts hier te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173915344
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bijzondere post. Impliceer je nu dat wanneer bv iemand je zonder het te laten weten je ergens laat staan, het aan jezelf ligt?
Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 18:53:54 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 19:03:13 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173915501
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het is natuurlijk nooit je verantwoordelijkheid of 'eigen schuld' of zo - ik stel simpelweg dat ik het niet herken vanwege voorselectie en enige intuïtie wat betreft dat soort zaken. Maar wie weet vliegt er binnenkort nog een onbeschofte vrouw door mijn filters heen. Als je niet wil dat dat soort zaken je overkomen, moet je gewoon streng/kieskeurig zijn in je selectie, lijkt me.
Mja, ik tref wel eens vrouwen die na een tijdje in een keer wel lomp over de grenzen gaan terwijl ze daarvoor ook pleiten voor geduld en attent zijn. Dus die filters werken vooral goed bij types die je sowieso al niks vindt en heb je verder gewoon mazzel! vermoed ik :P

Maar goed, ik kwam niet om over vrouwen te miepen. Van het weekend weet uit dus wie weet tref ik wel wat leuks :)
pi_173916028
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
pi_173916222
Maakt mij allemaal geen bal uit, dat reizen. Of ze nu naar mij toe komt of ik naar haar. Merk dat vrouwen daar over het algemeen wat anders in staan. Had laatst een vrouw die de afstand Utrecht - Tilburg al te ver vond. Tsja, laat maar zitten dan.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:38:40 #190
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173916294
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:') Raar toch om jouw 'wijze' posts hier te lezen.
Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.
  donderdag 21 september 2017 @ 20:27:04 #191
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173917359
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je wilde een verklaring op fok, zodat iedereen mee kan lezen? Fine by me.
Nee hoor, ik wil geen verklaring. Ik deelde een constatering.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173918595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Reizen? Ik zou toch maximaal één half uurtje reistijd aanhouden. Verder is echt niet nodig. Natuurlijk wonen er super toffe vrouwen in Leeuwarden en Maastricht, maar zoek meer in de buurt.
pi_173920071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?
Maakt niets uit.Je kunt elkaar immers altijd halverwege tegemoetkomen als het een issue is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 22:19:58 ]
pi_173920118
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ps de echte topboys die halen ze uit de VS, maar die zijn buitencategorie
Care to elaborate?
  donderdag 21 september 2017 @ 22:38:10 #195
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173920646
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Care to elaborate?
vraag de date goeroe hier, die ene, not me
pi_173920688
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vraag de date goeroe hier, die ene, not me
_O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173920792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
vraag de date goeroe hier, die ene, not me
Maar Silenus post hier helemaal niet meer. :P
pi_173920964
Ja! Hoe zit dat? Zit die al aan de 2.1 kind? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 21 september 2017 @ 23:05:14 #199
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173921219
Jongens laat mij erbuiten aub
pi_173922461
Geen probleem met reizen, max een uur reistijd (met de auto welteverstaan). Mag wel van beide kanten komen overigens.

Spreek ook vaak halverwege af.

Ook dames gehad die erop stonden dat ik daarheen kwam, wilde zelf niet reizen.

Zelfs 1 die wilde dat ik haar treinreis betaalde zodat ze hierheen kon komen, wat voor mijzelf ook een halfuur reizen was.. Heb haar keihard uitgelachen :D
pi_173922568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, hangt met name van de klik af. Heb een keer anderhalf uur geleden voor iemand met wie ik een echt goede klik had, terwijl ik een andere keer een half uur rijden al ver genoeg vond.

Verder middel ik meestal, ze mag er immers zelf ook wel wat voor over hebben. Is dat om wat voor reden dan ook een keer geen optie, dan vind ik het ook niet erg om die kant op te gaan.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:23:42 #202
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.

Gewoon een beetje afwisselen met de locatie
pi_173923323
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat het beste uitkomt: als ik die dag eerder de trein kan pakken dan zij dat kan dan ga ik met liefde die kant op. En als ze me graag haar stad wil laten zien of daar afspreken ter sprake komt is het simpel, dan reis ik lekker naar haar toe. Of een plaats in het midden als het handig is, geen probleem. Zolang het maar een leuke date is is het allemaal prima wat mij betreft.

Gewoon een beetje afwisselen met de locatie
Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.
Soms kom ik namelijk wel mannen tegen waarbij dat wel een standaard lijkt te zijn en dan vraag ik mij af waarom dat zo is.

Bluhh, dating ;(.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:30:11 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923336
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:28 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ja, precies. Dus er is niet iets van een standaard oid hier, begrijp ik.
Soms kom ik namelijk wel mannen tegen waarbij dat wel een standaard lijkt te zijn en dan vraag ik mij af waarom dat zo is.

Bluhh, dating ;(.

Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is ja :')
pi_173923417
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dates zijn pas leuk als de ander dat ook is ja :')
Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:44:03 #206
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173923427
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
Waar je samen melancholisch mee kan zijn O+
pi_173923890
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.

In het echte leven heb je die klik al ergens in het begin, en pas na die klik begint het met oprechte en gewaardeerde moeite erin steken. Niet zoals sommigen denken dat het met de moeite begint want die raken gefrustreerd.

En als je het voor de rest zo ongeveer net zo wil als in de film dan moet je gewoon vrijgezel blijven, blijven daten en met nummertje 30 naar bed gaan. Na een tijdje heb je dat ook wel gezien. En als je dat hoofdstuk hebt afgesloten moet je er nooit weer op willen terugkomen. Sowieso is niet te snel in een relatie stappen als je jonger bent wel handig als je nog wat van de wereld wil zien. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 22-09-2017 06:28:52 ]
pi_173926615
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:42 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Lol, ja. Maar ja, die zoektocht. Kan soms vermoeiend zijn. Constant maar uitzoeken of de ander bij je past en waarom evt etc. Had het stiekem liever in één keer overgeslagen en meteen een relatie gehad met de juiste persoon :D.
Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!

Gewoon per date bekijken of het leuk was, en je weer wilt afspreken. Of je echt een relatie wilt, dat wijst zich vanzelf wel een keer.
pi_173927466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:44 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Je doet er te moeilijk over. Is het een leuke date, zoent hij goed? Wil je nog een keer afspreken? Doen!

Gewoon per date bekijken of het leuk was, en je weer wilt afspreken. Of je echt een relatie wilt, dat wijst zich vanzelf wel een keer.
Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
pi_173927574
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 06:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De juiste persoon is de persoon die als een schoen past en als gegoten zit. Die hoef je vaak niet te zoeken, die komt wel aanwaaien.. Daarnaast zou men er tegenwoordig goed aan doen de relatie iets minder naar romans of romantische films te spiegelen en wat meer tevreden te zijn met wat er is. Romantische films laten altijd het begin van een affaire zien, maar dan zwaar over de top want alleen in films loopt iemand 110 minuten lang te stalken en afgewezen te worden om vervolgens ineens de klik te krijgen, dat werkt in het echte leven niet, dan wordt je gearresteerd en heeft zij een klein trauma. Maar goed, mannen dromen erover dat ze na lang jagen eindelijk hun prooi krijgen en die dromen worden op het witte doek geprojecteerd.

In het echte leven heb je die klik al ergens in het begin, en pas na die klik begint het met oprechte en gewaardeerde moeite erin steken. Niet zoals sommigen denken dat het met de moeite begint want die raken gefrustreerd.

En als je het voor de rest zo ongeveer net zo wil als in de film dan moet je gewoon vrijgezel blijven, blijven daten en met nummertje 30 naar bed gaan. Na een tijdje heb je dat ook wel gezien. En als je dat hoofdstuk hebt afgesloten moet je er nooit weer op willen terugkomen. Sowieso is niet te snel in een relatie stappen als je jonger bent wel handig als je nog wat van de wereld wil zien. :s)
Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.

Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
pi_173928086
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:45 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Haha, nee, wanneer het tot een date komt is het wel oké. Ik bedoel hier meer, wat eraan vooraf gaat. Binnenkort wel een date.
Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
pi_173928645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:30 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het zo lastig is om te kiezen met wie je gaat daten?
Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
pi_173929204
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:07 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Onder andere. Ik vind daten namelijk niet zomaar iets en ook wel inspannend, eigenlijk. Misschien is dat voornamelijk de reden waarom ik het wat lastiger vind en het zo belangrijk vind om goed te kunnen filteren o.i.d.

Ach ja, trial and error zal ik hier niet aan kunnen ontkomen, denk ik.
Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
pi_173930377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:39 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Het is ook inspannend. Het voelde altijd als het ding waarbij ik het meeste op mezelf was aangewezen - het you're on our own idee.. Kan niet zo goed uitleggen waarom trouwens.

Geen idee hoe oud je bent en zo. Maar vertrouw op je gevoel, en neem red flags waarschuwingen serieus (mensen die bij hun ouders wonen, mensen die werkloos of perspectiefloos zijn, teveel lopen blowen etc - doei!).
Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
pi_173931701
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:54 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat je dit zegt. Vannacht dacht ik er weer aan in hoeverre het romanticisme mij beïnvloed heeft en tot welk punt ik mij ervan bewust ben. Ik heb geen voorbeeld gehad, van hoe het zou mogen zijn. Dus ik heb daar vooral mijn eigen pessimistische (soms behoorlijk realistisch, wat de romantiek ook niet ten goede komt vaak) blik op ontwikkeld met hier en daar wat kinderlijk naïeve idealen. Relaties zijn hard werken en vereisen wat key vaardigheden.

Hoe gaat het bij jou? (Of ben jij degene met een vriendin inmiddels, als ik mij niet vergis?)
1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
pi_173931791
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:44 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Vertrouwen op mijn gevoel vind ik soms een beetje lastig. Maar oefening baart kunst, hoop ik. :)
Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:01 schreef Beathoven het volgende:

1 langere mislukte relatie, daarna een paar middellange en korte en zeer korte affaires, met een aantal tegen de 30 en ik ben inmiddels alweer jaren uit de markt. :)
30 wat?
pi_173933418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.

[..]

30 wat?
Vrouwen
pi_173938242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:07 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Hoezo, is er wat mis met je gevoel? Serieuze vraag trouwens.

[..]

30 wat?
Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
pi_173940503
Ergens kriebelt het wel weer...
  zaterdag 23 september 2017 @ 05:38:36 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173941299
Ik heb weer Tinder geïnstalleerd. Even kijken of ik tijdens het poepen een date kan scoren. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Maakt niks uit, wat makkelijk is en ligt verder puur aan de klik. Ik had ooit een date waar ik niet langer dan een kwartier qua reistijd voor uit wilde trekken, omdat ik van tevoren de kat uit de boom keek. Andersom ben ik ook een keer van Rotterdam naar Groningen afgereisd (was tevens de laatste week dat ik als student gratis kon reizen, zuinige student hè :')). Ik vond die drie uur ook totaal niet erg, want er was van tevoren al een hele goede klik. Was ook de leukste date die ik tot nu toe gehad heb, moet nog steeds glimlachen als ik eraan denk. :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:00:32 #221
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173942470
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Jep, ik geloof dat er soms iets mis is met mijn gevoel (PTSS).
Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173944402
Prima date gisteren gehad. Helft van de tijd een beetje lopen zoenen in een speciaalbiercafé. Was wel een relaxte dame eigenlijk - benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
pi_173945989
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je durft je door PTSS niet volledig te geven?
Dat klopt. Soms lukt het, en soms niet. En dan ga ik malen. ("Komt het door mij of omdat ik hém niet zo leuk vind.")
pi_173946716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 01:17 schreef Faxie het volgende:
Ergens kriebelt het wel weer...
Om een ei te bevruchten
pi_173947625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Om een ei te bevruchten
Klutsen wellicht. Bevruchten liever niet.
pi_173947658
Vanavond de tweede date.
pi_173951787
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
pi_173951886
Ja vraag het gewoon :') Wij zijn haar toch niet
Vind het altijd juist onzeker overkomen als je niet gewoon een gesprek kunt voeren
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:58:17 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951984
Even de gedachtenlees modus aan, moment.

Wat Allures zegt dus. Het kan zoveel redenen hebben, de enige die antwoord kan geven, is zij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173952115
Het ligt sowieso aan jou
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:07:51 #231
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173952156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:05 schreef Faxie het volgende:
Het ligt sowieso aan jou
Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:08:14 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173952163
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
pi_173952442
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik zou nog maar even wachten met daten, met je kriebels.
Ik herhaal gewoon wat de rest hier altijd zegt hoor :{
pi_173953090
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:56:52 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173953205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat ik nou weer voor iets vreemds heb.
Anderhalve maand geleden een leuke meid leren kennen via Tinder. Heel leuke gesprekken gehad, en met een week oid. eeste date gehad. Was erg gezellig, ook nog even gezoend. Dagelijks contact gehad, tweede superleuke date gehad. Ik merkte aan allerlei signalen dat ze me leuk vindt. Ze deed zelf ook veel moeite om snel tot een nieuwe date te komen. Die kwam uiteindelijk een poosje later, bij mij thuis, blijven slapen etc. Het was overduidelijk dat ze me leuk vindt en ik begon haar ook wel leuk te vinden maar liet dat nog niet zo blijken (3 keer elkaar zien vind ik ook echt te weinig daarvoor).

Via What's app liet ze me een paar dagen later weten echt wel leuk te vinden en hoewel ik dat liever irl bespreek liet ik doorschemeren dat ik haar ook wel zie zitten. Ze reageerde daar heel blij op, dat ik haar leuk vind ondanks haar medische klachten. Daarna nog een paar dagen gewoon contact via de app gehad en sinds een weekje geleden is ze alleen nog maar chagrijnig en kortaf :')

Ik neem telkens initiatief om een gesprek te beginnen of een afspraak te plannen maar krijg bijna geen respons. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vragen wat er aan de hand is maar wil ook niet onzeker over komen, ik bedoel, ik vind haar wel leuk, maar het is nog steeds graag of niet voor mij.

Welke scenario's mis ik?
1. Iemand anders ontmoet (onwaarschijnlijk)
2. Ik heb iets verkeerds gezegd of gedaan (onwaarschijnlijk)
3. Langdurig ongesteld en mij valt persoonlijk niets te verwijten, komt wel weer goed
4. Omdat ze weet dat ik haar wel leuk vind, is de lol er vanaf?
5. ???

Vrouwen :')
misschien vond ze je niet enthousiast genoeg? Misschien heeft ze meer bevestiging nodig, niet zozeer mbt afspraak wel of niet, maar wat betreft intentie, lang leve de lol of meer serieus.
Jij hebt meer tijd nodig, misschien zij minder.
Misschien toch aangeven dat je de veranderde houding van haar kant hebt opgemerkt.
Blijf echt in verbinding, dus klets er niet omheen, hou het contact gewoon puur.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:06:18 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953394
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:52 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet zo moeten zijn :o

Je bent vast niet de enige met zo'n soort menselijke voorkeur :)
Ik ken niemand in mijn omgeving die dat zou willen namelijk. _O- Ik zou wel een relatie kunnen hebben, maar ik ben zó enorm gesteld op mijn vrijheid en doen en laten thuis, dat ik gewoon echt niet zou willen samenwonen. :@ Zoals Theo Maassen zei: "Ik hou wel van af en toe een balletje trappen, maar ik hoef geen voetbalveld in mijn huis." Niet dat ik dan stiekem vreemd ga of zoiets of dat mijn vriendin nooit over de vloer zou mogen komen/overnachten. :P Maar iedereen om me heen wil bij een relatie toch samenwonen en kinderen krijgen, twee dingen die ik absoluut niet wil.
pi_173953761
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:24:39 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953911
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, helaas, zijn sinds 2015 bij wet verboden.
Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:26:06 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953947
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bijdehandje. :') Je weet heel goed dat ik bedoelde of er nog veel mensen voor openstaan. Want ik hoor dan wel ontzettend veel over open relaties, maar nooit (meer) iets over latrelaties.
Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:27:47 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173953999
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Komt omdat open relaties in zijn.

De echt serieuze lat'ers zijn er nog wel hoor. Ik denk dat ik er ook een ben.
Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed. :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:29:06 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173954039
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat was toch ook zo met lat in de jaren 70-80? Maar hoe bevalt zo'n relatie? Lijkt me heel relaxed. :)
Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.

En ik heb geen idee. Ik ben single, maar het klinkt heerlijk in de oren. Een LAT-relatie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:36:45 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173954366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, zo'n tijd dat iedereen ineens een LAT'er was.

En ik heb geen idee. Ik ben single, maar het klinkt heerlijk in de oren. Een LAT-relatie.
Mij dus ook. :)
pi_173955760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:26 schreef Melancholia_war het volgende:
Vraag aan de mannen hier: wat is gewoon, naar een vrouw toe reizen voor een date of maakt het niets uit en waarom?

Persoonlijk maakt het mij geen bal uit. Wil alleen niet dat de ander zo lang hoeft te reizen, dus meestal als het mij uitkomt ga ik zijn kant op, of anders ergens in het midden.

(Soms kom ik ook mannen tegen die er echt op staan dat ze naar mij toe komen.)
Acht van de tien keer bepaal ik de locatie en stem ik die af op mijn voorkeuren. Dat is niet perse bij haar in de buurt. Wel bij mij en dat scheelt reistijd in geval van een tegenvaller. Of ik kies een plek uit bij haar in de buurt waar ik mij op mijn gemak voel. Van tevoren doe ik wat research waar het leuk is. In het geval van een date in Antwerpen heb ik het haar overgelaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door W00fer op 23-09-2017 23:03:57 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173955805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:26 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dat is onaardig.

En duidt ook op gebrek aan sociale voelsprieten bij de persoon die er wel is, want zoiets voel je meestal aankomen.
Helemaal niet want iemand kan tot een uur van tevoren nog doen of z'n neus bloedt op de app en dan ineens is er wat :')

Lees even een paar pagina's terug over een date die enkele uren van tevoren met een raar verhaal wilde verzetten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173955836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:
Dit soort dingen maakt dat ik dus afwachtend ben qua daten... je zult maar iemand afwijzen en de ander kan dat totaal niet handelen en blijft er zo obsessief mee bezig :{
Ik kan het wel handelen alleen geen bullshit.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173955873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:
Ik snap het wel van W00fer hoor. Al 10 jaar niet geneukt en dan blijven ze hem afwijzen.

Ik heb nu een jaar geen seks gehad. Begint ook wel vervelend te worden. De tijd is dan weer genezend, want op mijn leeftijd kakt mijn testosteron niveau in, dus ik ben niet meer zo'n konijn als tot mijn 30e.

Maar anders was ik net zo geïrriteerd als W00fer. Echter nooit volledig gefrustreerd. Ergens kan ik er ook wel om lachen.

Zoveel energie in een man steken en dan alsnog afblazen met een kutsmoes. Maar mocht het zijn omdat ze denkt een 10+ aan de haak te hebben geslagen, dan ben ik blij voor haar. Dat is dan mijn empathie.

Maar ik heb het mee gemaakt, op Amsterdam Centraal of station Heemstede/Aerdenhout staan en ze reageert niet meer op de app en ze verschijnt niet. Meestal maak ik dan er daarna het beste van, biertje drinken op Waterlooplein of koffie doen in Haarlem. Volgende date is dan wel geslaagd. Laatste date belden we ook niet, twijfelde ook even. Had mijn nummer maar geen sms/Whatsapp. Maar op de afgesproken plek belde ze, dus zat goed :)

Tip voor W00fer: kom van je zolder af en ga bij een vereniging met activiteiten (sport/cursus etc)
Het blijft toch jammer dat jij in tegenstelling tot ik alleen lult als er goed nieuws te melden is. Om dat dan gelijk als "gefrustreerd" te betitelen laat ik aan jou, ik gniffel alleen maar om je onwetendheid en kort door de bocht analyse.

Ik zit op meer dan genoeg cursussen en activiteiten. Maak jij je om mij maar geen zorgen maar deel meer van je eigen tegenslagen en visie daarop.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173956012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Denk dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen na een aantal teleurstellingen.

W00fer: misschien even een maandje of wat even helemaal niet met daten bezig zijn en gewoon onder de mensen zijn voor de gezelligheid? Wie weet boeit je het dan minder als een iemand niet de interesse toont die je graag wil zien in je date en straal je wat meer ontspannenheid uit waardoor meiden je leuker vinden?

Just my 2 cents. Anderen kun je toch niet veranderen, dus moet je het zelf maar doen enzo..
Het zal mij altijd boeien omdat het een grote waste of time is. En ik ben ook niet van beton dus het tast wel degelijk je vertrouwen in de mens aan wat betreft ego en arrogantie. Verder leef ik gewoon door hoor. En met meer dan genoeg bezigheden.

Twee weken in de waan dat iemand je leuk vindt en dan uitkomen bij een grote onbeschofte deceptie. Jij liever dan ik. Heeft niks te maken met ontspannen erin gaan. Groot deel vd tijd ben ik niet zenuwachtig tijdens de date en de vrouwen wel. Ik stel ze op hun gemak maar ga niet alles voorkauwen.Dat voelt aan als niet eerlijk. Ik kom uit een familie waar gold: je hebt een Hollandse mond gekregen dus die gebruik je ipv afwachten. En steeds vaker ook nog tactisch.

Buiten dat zie ik gewoon onfatsoenlijk gedrag. Heeft geen zak te maken met gefrustreerd zijn want een aap ziet het nog. Diep in z'n hart vind iedereen het klote. Ik durf te wedden dat als je als man hetzelfde zou doen je onmiddellijk op kan hoepelen.

Ik ga een ander misschien niet kunnen veranderen maar een signaal afgeven dat het niet relaxed is is wel het minste. Bij vrouwen geldt dat hetzelfde. Een klootzak die je betast duwen ze terecht van zich af toch? Hetzelfde met vrouwen die nagefloten worden op straat. Het kan niet.

Ik denk dat veel mannen stoere praatjes hier hebben van kijk mij eens goed bezig maar in hoeverre geven zij toe, in hoeverre doen zij water bij de wijn, appen zij meer dan ze lief is om het contact te behouden, houden zij het gesprek aan de gang tijdens de date of proberen zij het te redden door dingen door de vingers te zien? Hoor je nooit iets van.

We moeten niet schijnheilig gaan doen en het beestje bij de naam noemen.

Het zou zelfs al omgekeerd kunnen worden. Dat ik naar een date ga met het idee dit wordt niks ipv zin om er iets van te maken. Wil je dat dan?

Het overpromise en underdeliver maakt je somber in plaats van underpromise en overdeliver. Het wow effect is dan weg.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 23-09-2017 23:18:28 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173956114
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
pi_173956268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
Misschien niet doen dan he
Zou je zelf ook niet zo cool vinden gok ik
pi_173956308
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:58 schreef RokStarr het volgende:
Afgelopen week twee dates met een collega gehad, maar hij heeft zover ik weet een vriendin... Maakt de situatie niet bepaald veel makkelijker ofzo
Niet cool.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 23 september 2017 @ 23:14:39 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173956357
Eens met bovenstaande.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173956960
Dat kut Hater is nog steeds niet beschikbaar :(
pi_173957121
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 00:14:01 ]
pi_173957173
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
  zondag 24 september 2017 @ 00:44:44 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173957438
Dat het gebeurt is absoluut geen morele rechtvaardiging.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173957603
Hoezo? Het is toch jouw leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 01:09:17 ]
pi_173957873
Andere Frieks hebben vast ook weleens met Friek z'n scharrels en vriendinnen het bed gedeeld.
  zondag 24 september 2017 @ 06:21:27 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173958159
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 00:18 schreef Allures het volgende:

[..]

beetje beperkt emphatisch vermogen als je dat doet richting iemand waar je van zou houden
Ehm, jij doet dat toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 24 september 2017 @ 06:42:07 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173958198
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 00:13 schreef Friek_ het volgende:
Ach, daten terwijl ik een vriendin had deed ik ook weleens. Beetje beperkte reactie van de stamgasten hier.
Tis maar net wat je waarden en normen zijn he.
  zondag 24 september 2017 @ 07:14:13 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173958256
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 06:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ehm, jij doet dat toch?
Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173958589
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn latrelaties anno 2017 nog gangbaar eigenlijk?
Zeker. In ieder geval bij mij wel. We wonen 70 km van elkaar vandaan en ik zie haar vooral in t weekend. Werkt prima. Doordeweeks zijn we beide druk met werk en in het weekend is er dan tijd voor ontspanning *;
pi_173960136
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 06:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ehm, jij doet dat toch?
het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
pi_173961174
Wat is ze leuk.
  zondag 24 september 2017 @ 16:01:55 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173967537
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 07:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Met wederzijds goedvinden. Maar dat zou hier ook aan de hand kunnen zijn, al vind ik dat niet blijken uit de tekst.
True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 24 september 2017 @ 16:02:47 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173967564
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:38 schreef Allures het volgende:

[..]

het blijft lastig voor je he. Ik ga niet vreemd. Is nogal anders
En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 24 september 2017 @ 16:17:55 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173968016
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:01 schreef yats het volgende:

[..]

True, alleen is het opvallend dat allures het lijkt te veroordelen maar dus zelf (in overleg) ook doet. Misschien deed die man dat ook wel?
Ik veroordeelde het ook. Voor mij nog een user.

Daten in een open relatie is nogal wat anders dan daten wanneer je een relatie hebt die niet open is. Dat snap jij toch ook wel.

En misschien deed die man dat inderdaad. Maar dat valt niet uit de tekst op te maken, terwijl andersom wel meer uit de tekst blijkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173976493
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2017 11:28 schreef TvhN het volgende:
Wat is ze leuk.
Vertel! Hoe was je tweede date?
pi_173976898
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vertel! Hoe was je tweede date?
Gezellig, al was het ook vrij kort. Ze had een drukke dag gehad, dus wilde het niet al te laat maken. Kon wel aan haar merken dat ze moe was. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik wel twijfelde of zij het überhaupt wel gezellig vond. Voor haar huis gaf ze echter aan dat ze graag nog een keer wil afspreken en hebben we gezoend. Op de app reageert ze nog enthousiast en overmorgen zie ik haar alweer.

Merk aan mezelf in ieder geval dat ik haar helemaal top vind.
  zondag 24 september 2017 @ 21:40:58 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977009
Goddomme. Superleuke match, zelfde humor, zelfde instelling en hobby's, leuke gesprekken. Heeft ie een kind :').

Terwijl ik in m'n profiel heb staan dat ik er niks mee heb. #FML.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:43:47 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977106
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus :+

Ja sorry hè :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 september 2017 @ 21:45:28 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977167
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:43 schreef Molo het volgende:
Dan had hij toch niet helemaal dezelfde instelling en hobby's dus :+

Ja sorry hè :')
Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.

Ik vind het best jammer :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:47:35 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977235
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.

Ik vind het best jammer :@.
En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173977242
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:02 schreef yats het volgende:

[..]

En die man wel? Dat staat nergens. Misschien doen zij dat ook wel in overleg? Lezen is soms eerder erg lastig voor jou.
och flikker op met je domme stokpaardje :') je plaat blijft hangen
Waarom zit het je altijd zo enorm dwars dat ik gelukkig poly ben? Kleinzeriger kan gewoon echt niet :')
  zondag 24 september 2017 @ 21:49:26 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977295
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]

En jij was toch voor LAT-ten? Waarom zou dat niet kunnen dan? Neem even aan dat hij gescheiden is en er nog een andere ouder in beeld is.
Dan zou dat toch best kunnen werken of ben je zo anti anti dat dat ook niet kan?
Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173977311
Denk dat het meer gaat om dat eeuwige hypocriete morele vingertje...
pi_173977329
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staan
Ik heb echt niks met kinderen dus ik zou het niet fijn vinden
  zondag 24 september 2017 @ 21:50:38 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977339
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.

Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 september 2017 @ 21:52:39 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173977385
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zie dat niet zitten. Een relatie met iemand die een kind heeft met een ander kan imo nooit een gelijkwaardige relatie zijn omdat hij altijd, geheel terecht, zijn kind op nummer 1 heeft staan.

Komt bij dat je er gratis een ex bij krijgt. Hoe goed de verstandhouding ook is. Nee. Dat zie ik niet zitten.
Dit moet je zo niet zien samzzz.

Tenzij hij co ouderschap heeft. Dan heb je er veel mee te maken.
  zondag 24 september 2017 @ 21:52:53 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977387
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:49 schreef Faxie het volgende:
Denk dat het meer gaat om dat eeuwige hypocriete morele vingertje...
Geen discussie voor hier. Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:53:28 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977398
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Allures het volgende:

[..]

en een gratis kind. Lijkt me ook iets waar je voor open moet staan
Ik heb echt niks met kinderen dus ik zou het niet fijn vinden
Ja dat was sowieso punt één.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:54:37 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977435
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.

Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
Sja, dat is dan jammer voor mij. Maar ik wil ook geen concessies doen hierin.

Een kind is een grote verantwoordelijkheid. Ik ga daar niet bewust voor kiezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:55:00 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977447
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dit moet je zo niet zien samzzz.

Tenzij hij co ouderschap heeft. Dan heb je er veel mee te maken.
Eh, hoe moet ik het dan zien?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 21:57:28 #283
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173977530
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eh, hoe moet ik het dan zien?
als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.

Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.

Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
  zondag 24 september 2017 @ 22:00:13 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173977605
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.

Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.

Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
Kind kan ziek worden, of ex wordt ziek, ex kan dood gaan, kind heeft issues op school, ex wil verhuizen, schoolvakanties met kinderen.

Het is natuurlijk niet dat je er echt niets mee te maken krijgt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173977650
Ik vind dat ook nogal kort door de bocht. Het is niet alsof dat kind in een ijskast gaat tot elke oneven week of zo

En voor het kind en de vader is het ook echt niet fijn als het maximale een soort tolerantie is
Waarom het aangaan als je van jezelf al weet dat je het niet wil? Het is echt nogal wat. Geen hamster of zo
  zondag 24 september 2017 @ 22:05:21 #286
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173977730
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:02 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook nogal kort door de bocht. Het is niet alsof dat kind in een ijskast gaat tot elke oneven week of zo

En voor het kind en de vader is het ook echt niet fijn als het maximale een soort tolerantie is
Waarom het aangaan als je van jezelf al weet dat je het niet wil? Het is echt nogal wat. Geen hamster of zo
tuurlijk. Maar net zo kort door de bocht als: kut hij heeft kind. Maar ik vind hem op alle gebieden eigenlijk wel wow.

Ik probeer nuance te brengen in kind hebben of kind hebben.
pi_173977756
Discussies over kinderen lopen in dit forum nooit goed af.
pi_173977787
Ja en ik probeer te zeggen dat ik dat nou niet echt een gebied vind voor nuance. Vooral niet als je opzoek bent naar een duurzame relatie
Een kind is er of niet. Niet een beetje of voor een tijdje

En ze zitten in de app fase... ik gok dat er nog wel andere, kindloze, kandidaten op aarde zijn
Als je nu al zulke serieuze punten op zij gaar schuiven vind ik dat persoonlijk een beetje raar

Maar goed. Als mensen dat wel willen moeten ze het doen hoor. Maar volgens mij is Samzz redelijk duidelijk in dat ze die behoefte niet heeft
  zondag 24 september 2017 @ 22:08:59 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977817
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

als hij co ouderschap heeft is t idd echt 50/50 kind. Dus 26 weken dat kind erbij. Dat moet je kunnen trekken.

Als hij een regeling heeft dan is t vaak een weekend dat kind en de rest van de 2 welen nooit. Daar zou je misschien wel iets mee kunnen... een weekend die gast. Ander weekend niet. En alle door de weekse dagen is alles mogelijk.

Ex is sowieso geen issue. Iedereen heeft exen
Zo zwart/wit zie ik het niet.

Overigens heeft hij zijn kind twee dagen in de week bij hem. Dus dat gaat sowieso niet werken.

Verder vind ik ook niet dat je als vader voor een partner die tolereert moet gaan.

Maar goed. Ik heb m'n beslissing al genomen. Baal er alleen wel echt van, we hadden echt een toffe klik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 22:09:53 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977838
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:07 schreef Allures het volgende:
Ja en ik probeer te zeggen dat ik dat nou niet echt een gebied vind voor nuance. Vooral niet als je opzoek bent naar een duurzame relatie
Een kind is er of niet. Niet een beetje of voor een tijdje

En ze zitten in de app fase... ik gok dat er nog wel andere, kindloze, kandidaten op aarde zijn
Als je nu al zulke serieuze punten op zij gaar schuiven vind ik dat persoonlijk een beetje raar

Maar goed. Als mensen dat wel willen moeten ze het doen hoor. Maar volgens mij is Samzz redelijk duidelijk in dat ze die behoefte niet heeft
Precies. Ik baalde gewoon even van t 'nieuwtje'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 22:10:22 #291
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173977846
Nee zij noemt 2 redenen die niet helemaal " zo waar zijn".

Dat op 1 zetten en gratis ex.
  zondag 24 september 2017 @ 22:11:09 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173977876
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:10 schreef BeamofLight het volgende:
Nee zij noemt 2 redenen die niet helemaal " zo waar zijn".

Dat op 1 zetten en gratis ex.
Maar beide zijn gewoon waar.

Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik gewoon geen kinderen in mijn leven wil. Niet op die manier iig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 22:11:13 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173977877
Ook wel een beetje raar dat niet vermeld wordt dat iemand kinderen heeft als je matcht of in z'n profiel. Dat is toch wel een flink punt als het op daten aankomt.
  zondag 24 september 2017 @ 22:18:43 #294
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_173978093
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar beide zijn gewoon waar.

Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik gewoon geen kinderen in mijn leven wil. Niet op die manier iig.
nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.

Maar je bracht t een beetje als: hij is gaaf, hij matcht, alleen klein dingetje ...
  zondag 24 september 2017 @ 22:20:23 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173978136
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee je kunt idd gewoon eisen hebben of No-go's. Is prima.

Maar je bracht t een beetje als: hij is gaaf, hij matcht, alleen klein dingetje ...
Ik dacht dat ik t bracht als groot dingetje :P.

Maar goed, heb de match opgeheven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173978275
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2017 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ook wel een beetje raar dat niet vermeld wordt dat iemand kinderen heeft als je matcht of in z'n profiel. Dat is toch wel een flink punt als het op daten aankomt.
Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173978407
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij kwam er pas net mee dat ie een dochter heeft. Dat kwam verder helemaal nergens uit naar voren, niet uit de foto's, niet uit de profieltekst, niet uit onze gesprekken tot nu toe.

Ik vind het best jammer :@.
Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken" :')


Kthnxby :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173978439
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, zit wat in.
Wel lastig, zo megaveel mannen zijn er snel ik ook niet die op 30+ leeftijd echt nooit kinderplannen hebben.

Fok is niet representatief voor hele Nederland daarna, hier lopen er zat rond
Jup. Vrouwen hebben de naam, maar mannen zijn net zo erg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 24 september 2017 @ 22:40:18 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173978755
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad en toen ik echt al dacht aan afspreken (doe ik niet snel, dus gingen echt wel een aantal inhoudelijke gesprekken aan vooraf) kwam er ineens een ellenlang bericht dat hij me "iets moest vertellen" en dat "iets" waren 2 kinderen, waar ik "verder echt niets van zou hoeven te merken" :')


Kthnxby :W
Ah, een befaamde lul met vingers :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 september 2017 @ 22:41:25 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173978787
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 22:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Inderdaad die probeer ik ook altijd zo veel mogelijk naar links te swipen
Dat sowieso ja, één relatie op die manier was zat voor mij.
Opvooeden van een ander z'n kinderen is niet aan mij weggelegd. :P
pi_173978825
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah, een befaamde lul met vingers :')
:Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')