abonnement Unibet Coolblue
pi_174064074
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef Iwanius het volgende:
Wat is een eigen topic dan? Algemeen? Hoe dan ook: Doe gewoon normaal is er niks aan de hand. Ouwehoer over de klachten die ik open (want daar gaat het om) en niet op de persoon iedere keer. Verziek je doelbewust het topic en ook voor anderen met het off-topic gelul.
Het is natuurlijk wel KLB.
pi_174064218


quote:
Enzo Knol en vriendin Dee uit elkaar




Enzo Knol is weer vrijgezel. Na vier jaar is er een einde gekomen aan zijn relatie met Dee. De twee hebben het nieuws op Instagram en via een vlog bekendgemaakt.

Telegraaf 2017.
Klacht

Dat relaties uitgaan is iets van elke dag. Maar wat is het nut om iets zoals dit dat toch erg persoonlijk is nog eens te gaan delen via social media, alsof het echt iets belangrijks is. Of is dat omdat dat nu eenmaal bij de social media generatie hoort, dat het een 'hipster' ding is zodat een ieder dit weet en zijn mening over kan geven, het liefst eentje van medelijden en " ah gossie ...nu moet ik ook huilie doen .."

Of...is het gewoon een laatste poging van die Knol om zijn dalende YouTube views weer om hoog te krikken zodat zijn inkomsten weer een beetje in de stijgende lijn zitten? Shockeffect dus.

Misschien vanavond/morgen bij Humberto Tan in RTL Late Night gaan zitten om je breuk verder uit te melken en wie weet profiteert RTL Laten Night er wel van aangezien die ook te maken hebben met dalende kijkcijfers.
  donderdag 28 september 2017 @ 23:48:14 #178
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_174064337
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef Iwanius het volgende:
Wat is een eigen topic dan? Algemeen? Hoe dan ook: Doe gewoon normaal is er niks aan de hand. Ouwehoer over de klachten die ik open (want daar gaat het om) en niet op de persoon iedere keer. Verziek je doelbewust het topic en ook voor anderen met het off-topic gelul.
Het probleem zit hem er vaak in dat er volgens jou 'op de man word gespeeld' terwijl er ook een hoop word weg gemoffeld wat gewoon terechte kritiek is of terechte vragen zijn waar jij niet van houd of geen antwoord op heb.

Volgens mij riekt het beheurlijk naar het weg moffelen van geluiden die jij niet kunt en/of wil hebben :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_174064467
quote:
4s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Klacht

Dat relaties uitgaan is iets van elke dag. Maar wat is het nut om iets zoals dit dat toch erg persoonlijk is nog eens te gaan delen via social media, alsof het echt iets belangrijks is. Of is dat omdat dat nu eenmaal bij de social media generatie hoort, dat het een 'hipster' ding is zodat een ieder dit weet en zijn mening over kan geven, het liefst eentje van medelijden en " ah gossie ...nu moet ik ook huilie doen .."

Of...is het gewoon een laatste poging van die Knol om zijn dalende YouTube views weer om hoog te krikken zodat zijn inkomsten weer een beetje in de stijgende lijn zitten? Shockeffect dus.

Misschien vanavond/morgen bij Humberto Tan in RTL Late Night gaan zitten om je breuk verder uit te melken en wie weet profiteert RTL Laten Night er wel van aangezien die ook te maken hebben met dalende kijkcijfers.
Jij deelt hier toch ook te pas en te onpas je relatie met miep en de nieuwe miep.
pi_174064468
Maar ik meld het tussen neus en lippen door, ongeacht of men het nu wel of niet geloofd. Maar ik maar er geen media mededeling van zoals die Knol en zijn ex doen.

quote:
99s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:48 schreef DerRabbit het volgende:

Het probleem zit hem er vaak in dat er volgens jou 'op de man word gespeeld' terwijl er ook een hoop word weg gemoffeld wat gewoon terechte kritiek is of terechte vragen zijn waar jij niet van houd of geen antwoord op heb.

Volgens mij riekt het beheurlijk naar het weg moffelen van geluiden die jij niet kunt en/of wil hebben :')
Het is wel mijn topic anders had ik geen eigen centrale. Waar ik klaar mee ben is het constant op de man spelen,gevechten willen uitlokken en doelbewust een topic willen komen verzieken om iemand zwart te maken puur en alleen om iemand het pispaaltje van zoveel mogelijk mensen te laten worden iets dat vergelijkbaar is met het aloude schoolpleintje waar we met zijn allen op 1 duiken en die het leven onmogelijk maken. Dat doen alleen lafbekken en mietjes die anders 1 op 1 de lafheid zelve zijn omdat ze niet 1 op 1 tegen dat persoon op kunnen of durven uit angst zelf wat op te lopen.

Los van dat loopt het synchroom met het nieuwe FOK! beleid dat dit gedoe niet meer toestaat omdat het uiteindelijk tot niets leidt.

Dus klaag lekker over wat ik post en houd mij er verder buiten en anders merk je het van zelf wel. En anders kom je niet als jij je gram niet kunt halen of open je lekker een naamtopic ergens in KLB als je het zo belangrijk vindt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 00:00:36 ]
pi_174064532
quote:
15s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:57 schreef Iwanius het volgende:
Maar ik meld het tussen neus en lippen door, ongeacht of men het nu wel of niet geloofd. Maar ik maar er geen media mededeling van zoals die Knol en zijn ex doen.
Fok! is jouw media vriend. :P
pi_174064612
quote:
4s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Klacht

Dat relaties uitgaan is iets van elke dag. Maar wat is het nut om iets zoals dit dat toch erg persoonlijk is nog eens te gaan delen via social media, alsof het echt iets belangrijks is. Of is dat omdat dat nu eenmaal bij de social media generatie hoort, dat het een 'hipster' ding is zodat een ieder dit weet en zijn mening over kan geven, het liefst eentje van medelijden en " ah gossie ...nu moet ik ook huilie doen .."

Of...is het gewoon een laatste poging van die Knol om zijn dalende YouTube views weer om hoog te krikken zodat zijn inkomsten weer een beetje in de stijgende lijn zitten? Shockeffect dus.

Misschien vanavond/morgen bij Humberto Tan in RTL Late Night gaan zitten om je breuk verder uit te melken en wie weet profiteert RTL Laten Night er wel van aangezien die ook te maken hebben met dalende kijkcijfers.
Hoe kom je er bij dat zijn views dalen? Weer gezopen ouwe gek?
pi_174064874
Iwanius :')
Rijk zijn, je geld uitgeven aan bordjes nasi en flessen drank, en de hele dag geirriteerd op fok posten. Het is tenslotte vrijdag! :')_!
pi_174066558


quote:
Ook De Club van Sinterklaas is om: Zwarte Pieten krijgen roetvegen



Zwarte Pieten in de film- en onlineserie De Club van Sinterklaas zien er dit jaar anders uit dan voorheen. De Club Pieten, zoals de helpers van Sinterklaas in de serie heten, gaan vanaf dit jaar met roetvegen door het leven. ,,We voelden dat we niet achter konden blijven", aldus de makers.

De Club van Sinterklaas is naar eigen zeggen op zoek gegaan naar een variant 'waarbij de magie blijft bestaan met respect voor diegene die zich gekwetst voelt door het uiterlijk van Zwarte Piet'.

AD 2017.
Klacht

Vooral laten merken dat je deugt. Vooral laten merken dat je laf bent, Vooral laten merken dat je capituleert voor een leugen die ooit door Quincy Gario is opgestart en met 'Haat'Vana Simons en de Nederlandse versie van 'Black lives matter' querulanten i.c.m.de gutmenschen van de VARA, op tv is doorgevoerd als zijnde een legitieme klacht.

Gelukkig durven deze types zich amper nog in het openbaar vrij te bewegen op straat gezien de terechte haat reacties die ze van jan en alleman krijgen op hun continue afkeer van de Nederlandse tradities, die eeuwen geleden door anderen zijn opgebouwd en 'verdedigd'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 07:47:47 ]
pi_174066826
'Haat'vana Simons! Daar is ze weer. _O_

Topwijf. Krijgt steeds weer mensen als TS over de zeik. _O_
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 16:30:02 #186
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174075134
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:04 schreef bamibij het volgende:
Iwanius! Daar is hij weer. _O_

Topvent. Krijgt steeds weer mensen als bamibij over de zeik. _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174075676
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:04 schreef bamibij het volgende:
'Haat'vana Simons! Daar is ze weer. _O_

Topwijf. Krijgt steeds weer mensen als TS over de zeik. _O_
_O_
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 17:05:35 #188
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174075721
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:02 schreef Argo het volgende:

[..]

_O_
Jij zit toch in team iwanius argo?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174075882
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:05 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Jij zit toch in team iwanius argo?
Das stimmt! Alleen Simons vind ik echt de arch nemesis van Iwanius. Deze keer vind ik dat Simons een goeie zet heeft gezet.

Ik hoop dat Iwanius hard terugslaat.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 17:18:39 #190
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174075936
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Das stimmt! Alleen Simons vind ik echt de arch nemesis van Iwanius. Deze keer vind ik dat Simons een goeie zet heeft gezet.

Ik hoop dat Iwanius hard terugslaat.
Als iemand het kan dan is het iwanius
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174075953
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als iemand het kan dan is het iwanius
Daar geloof ik ook in. Soms moet je de vijand steunen om de persoon waar je eigenlijk voor bent sterker te maken. Het is mijn doel Iwanius op te bouwen tot nog een grotere baas dan die nu is.
pi_174076418
Bent het met al de klachten eens Iwan.
Laat al die trolletjes maar gaan, kansloze figuren ...
pi_174076490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Bent het met al de klachten eens Iwan.
Laat al die trolletjes maar gaan, kansloze figuren ...
Ben je bezopen?
pi_174076561
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je bezopen?
Hoezo vraag je dat.? 😂
pi_174076573
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoezo vraag je dat.? 😂
Omdat vrijdagmiddag :+
pi_174076609
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Omdat vrijdagmiddag :+
Hehe, ja heb wat genuttigd. Maar vind Iwan een baasje, alleen hij is voor 020 en daarom mag hij dood vallen
pi_174076634
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hehe, ja heb wat genuttigd. Maar vind Iwan een baasje, alleen hij is voor 020 en daarom mag hij dood vallen
Doodsverwensing = ban :o
pi_174076810
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Doodsverwensing = ban :o
Nou waar wacht je nog op ...
pi_174085204
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:04 schreef MCH het volgende:

Doodsverwensing = ban :o
Welnee, want DVD heeft een 'uitzonderingspositie' en behoort in de basis tot team "acclimatiseren" })



quote:
RTL Boulevard besloot tot boycot twee BN’ers



De RTL Boulevard-sterren hebben laatst met elkaar afgesproken om aan twee bekende Nederlanders geen aandacht meer te besteden. Dat zei Peter R. de Vries. (a hij weer "mr. uurtje facturtje a ¤ 2.500,-


Media courant 2017.
Klacht

De meest hypocriete RTL BN'ers die collega BN'ers = Emile Ratelband & Samantha De Jong alias "Barbie", die notabene ook op RTL waren of zijn te zien, afdoen als ongewenst.

:') |:(
  Forum Admin zaterdag 30 september 2017 @ 07:05:28 #200
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174085791
Ik heb een vrij grote groep BN'ers die ik geen aandacht meer gun. Al bovengenoemde en het artikel genoemde personages vallen daarin.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')