abonnement Unibet Coolblue
pi_174063129
Ik vond deze aflevering wel weer tof :Y Niet briljant, gewoon leuk
nee, jij dan!
pi_174063183
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

pffff.... wat on-grappig zijn die gasten toch altijd :{
Is al 10 jaar oud man, schitterend was Ekstra Weekend elke vrijdagavond _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_174065729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Deze aflevering was minder. Vind normaal die met Randy altijd heel vet maar dit keer vond ik het maar matig. Dat gedoe met die Indiaan en dna was echt totaal niet grappig.
Precies dit. 1e ep was redelijk en de 2e leuk maar deze was mwoah. De 'boodschap' was goed, de uitwerking matig.

In elk geval erg fijn dat ze van die te 'grote' seizoensbrede verhaallijnen zijn afgestapt nu. De afleveringen hebben nog wel een verbinding maar staan relatief op zichzelf.
pi_174065963
Overigens verbaas ik me elke keer over hoe maatschappelijke zaken/discussies die in Amerika spelen ook hier tegelijkertijd herkenbaar zijn. Misschien niet letterlijk 1 op 1 hetzelfde alles, maar zoveel thema's die te vergelijken zijn met thema's waar hier (in Nederland/Europa) nu veel discussie over is.

Vandaag ook weer: het willen afschaffen van een nationale feestdag door extreem doorgeslagen politiek correcte actievoerders (in dit geval in de vorm van Randy dus) die er opeens allerlei racistische dingen in zitten te zoeken: het had veel weg van onze Zwarte Piet-discussie. Zo herkenbaar.

En b.v. die hele genderneutraliteit-hype die hier nu speelt zag je in Amerika/South Park ook.een tijdje geleden al.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 03:19:38 #55
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 02:33 schreef Roland010 het volgende:
Overigens verbaas ik me elke keer over hoe maatschappelijke zaken/discussies die in Amerika spelen ook hier tegelijkertijd herkenbaar zijn. Misschien niet letterlijk 1 op 1 hetzelfde alles, maar zoveel thema's die te vergelijken zijn met thema's waar hier (in Nederland/Europa) nu veel discussie over is.

Vandaag ook weer: het willen afschaffen van een nationale feestdag door extreem doorgeslagen politiek correcte actievoerders (in dit geval in de vorm van Randy dus) die er opeens allerlei racistische dingen in zitten te zoeken: het had veel weg van onze Zwarte Piet-discussie. Zo herkenbaar.

En b.v. die hele genderneutraliteit-hype die hier nu speelt zag je in Amerika/South Park ook.een tijdje geleden al.
Weg met Witte de With museum en hernaam de Coentunnel oO/
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 02:33 schreef Roland010 het volgende:
Overigens verbaas ik me elke keer over hoe maatschappelijke zaken/discussies die in Amerika spelen ook hier tegelijkertijd herkenbaar zijn. Misschien niet letterlijk 1 op 1 hetzelfde alles, maar zoveel thema's die te vergelijken zijn met thema's waar hier (in Nederland/Europa) nu veel discussie over is.

Vandaag ook weer: het willen afschaffen van een nationale feestdag door extreem doorgeslagen politiek correcte actievoerders (in dit geval in de vorm van Randy dus) die er opeens allerlei racistische dingen in zitten te zoeken: het had veel weg van onze Zwarte Piet-discussie. Zo herkenbaar.

En b.v. die hele genderneutraliteit-hype die hier nu speelt zag je in Amerika/South Park ook.een tijdje geleden al.
Sowieso de hele PC-culture waait over, en al die unicorn genders.
standaarddrinker
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 04:24:00 #57
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066171
Heb gewoon weer liever dat die jongens weer zelf op avontuur gaan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066176
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:19 schreef Remqo het volgende:

[..]

Weg met Witte de With museum en hernaam de Coentunnel oO/
Idd :P Bijna tegelijk beginnen hier precies dezelfde soort discussies valt me op. Is dat nou echt zoiets wat in Amerika begint , via social media een item wordt en dat mensen hier denken: 'hé daar zit wat in, wij gaan ook protesteren/genderneutraliteit invoeren'?

Ik vind het in elk geval altijd verbazen hoe twee redelijk verschillende landen als de VS en Nederland elkaar kunnen herkennen in veel maatschappelijke thema's die nu spelen. Al zie je hier b.v. die discussie met zwarte sporters die weigeren het volkslied te zingen etc. dan weer niets.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 04:40:03 #59
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:33 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Idd :P Bijna tegelijk beginnen hier precies dezelfde soort discussies valt me op. Is dat nou echt zoiets wat in Amerika begint , via social media een item wordt en dat mensen hier denken: 'hé daar zit wat in, wij gaan ook protesteren/genderneutraliteit invoeren'?

Ik vind het in elk geval altijd verbazen hoe twee redelijk verschillende landen als de VS en Nederland elkaar kunnen herkennen in veel maatschappelijke thema's die nu spelen. Al zie je hier b.v. die discussie met zwarte sporters die weigeren het volkslied te zingen etc. dan weer niets.
die thema's waaien over en weer, toen Michiel de Ruyter uitkwam had je ook linkse hippies die protesteerden omdat hij een ordinaire piraat was :')
Die man deed wat hij moest doen in zijn tijd en blijkbaar een held, in die tijdsgeest dan wel
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Sowieso de hele PC-culture waait over, en al die unicorn genders.
Daar lijkt het wel een beetje op, wel apart. Maar dat 'PC' dat is eigenlijk juist weer echt Nederlands, in de jaren '90 in het bijzonder. Het lijkt wel bijna alsof de VS dat opgepikt heeft, het 10 keer overdreven opgeblazen heeft (zoals Amerikanen dat doen met alles) en het in die vorm weer terug gestuurd heeft naar ons.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 04:44:05 #61
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066184
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel een beetje op, wel apart. Maar dat 'PC' dat is eigenlijk juist weer echt Nederlands, in de jaren '90 in het bijzonder. Het lijkt wel bijna alsof de VS dat opgepikt heeft, het 10 keer overdreven opgeblazen heeft (zoals Amerikanen dat doen met alles) en het in die vorm weer terug gestuurd heeft naar ons.
Doel je nu op die gekke hippies die vastgebonden op de Betuwelijn lagen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 04:50:40 #62
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066189
Blijkbaar gaar South Park niet om vermaak, waar het ooit om begon.
Maar om tongen los te brengen, dat lukt wel aardig
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066192
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:40 schreef Remqo het volgende:

[..]

die thema's waaien over en weer, toen Michiel de Ruyter uitkwam had je ook linkse hippies die protesteerden omdat hij een ordinaire piraat was :')
Die man deed wat hij moest doen in zijn tijd en blijkbaar een held, in die tijdsgeest dan wel
Op zich mee eens, al denk ik: wat nou als Michiel de Ruyter (bewezen) in z'n leven honderden kindjes verkrachtte en vele mensen gruwelijk martelde omdat dat in die tijdsgeest 'normaal' zou zijn: hadden we hem dan ook ok gevonden?

M'n punt: je mag best kritisch naar je eigen historische figuren kijken. Zolang je het nuanceert, i.p.v. direct te schreeuwen dat z'n naam etc. uit de straten en gebouwen moet verdwijnen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 05:02:43 #64
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:55 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Op zich mee eens, al denk ik: wat nou als Michiel de Ruyter (bewezen) in z'n leven honderden kindjes verkrachtte en vele mensen gruwelijk martelde omdat dat in die tijdsgeest 'normaal' zou zijn: hadden we hem dan ook ok gevonden?

M'n punt: je mag best kritisch naar je eigen historische figuren kijken. Zolang je het nuanceert, i.p.v. direct te schreeuwen dat z'n naam etc. uit de straten en gebouwen moet verdwijnen.
Ach, zo was de profeet Mohammed ook een krijgsheer die het op kindertjes muntte.
Wie kijkt er naar op, wie kijkt er op neer, en wat is zijn verhaal, of wat vertelt de geschiedenis ons?
Uiteindelijk wat is kritisch van 'onze blik in deze tijd' of toen? of 100 jaar later?

Hoe dan ook, de geschiedenis die ik door zal geven aan m'n kinderen, is iets anders waar school voor schotelt, weinig koloniaal verleden gehad enzo..., mocht het zelf uitzoeken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066242
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:44 schreef Remqo het volgende:

[..]

Doel je nu op die gekke hippies die vastgebonden op de Betuwelijn lagen
Nee, op de hele politiek en maatschappij in Nederland eind jaren '80/en in de jaren '90. Van Hans Janmaat tot aan Pim Fortuyn begin van de 00's, die totaal verketterd werden door de hele politiek als ze uberhaupt iets durfden te stellen als dat de multiculturele samenleving misschien niet werkte en dat er grenzen waren aan hoeveel mensen van buitenaf wij konden opvangen zonder onze sociale voorzieningen etc. te laten bezwijken. Iemand verplichten om de Nederlandse taal te leren: kan echt niet: niet politiek correct! En zo had je overal die totale politieke correctheid. Niet alleen wat betreft buitenlanders maar met alles.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 05:20:25 #66
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:11 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nee, op de hele politiek en maatschappij in Nederland eind jaren '80/en in de jaren '90. Van Hans Janmaat tot aan Pim Fortuyn begin van de 00's, die totaal verketterd werden door de hele politiek als ze uberhaupt iets durfden te stellen als dat de multiculturele samenleving misschien niet werkte en dat er grenzen waren aan hoeveel mensen van buitenaf wij konden opvangen zonder onze sociale voorzieningen etc. te laten bezwijken. Iemand verplichten om de Nederlandse taal te leren: kan echt niet: niet politiek correct! En zo had je overal die totale politieke correctheid. Niet alleen wat betreft buitenlanders maar met alles.
Het politieke klimaat lag ook even anders, de jaren 90 was top, muur gevallen, dus russen verslagen, toen liep alles op rolletjes.
Janmaat nam niemand serieus, Pim kreeg de kogel van een veganwarrior die nertsen bevrijdt en dood op de snelweg lagen :o
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066333
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:50 schreef Remqo het volgende:
Blijkbaar gaar South Park niet om vermaak, waar het ooit om begon.
Maar om tongen los te brengen, dat lukt wel aardig
Daarom wordt South Park zo gigantisch onderschat. Mensen zien de schreeuwerige poep/plas/sex-grapjes maar niet de onderlaag. Hoe de makers sociaal-maatschappelijke onderwerpen analyseren en d'r boven gaan staan om iedereen (zonder echt een kant te kiezen meestal) een spiegel voorhouden en hun eigen, vaak belachelijke, gedrag aan de hand van totaal overdreven typetjes en situaties: daar kunnen veel sociologen en politici een puntje aan zuigen. Ook dat totaal omdraaien of in een totaal andere context plaatsen van dingen met dat doel is echt knap.

Het is vooral grappig (meestal) maar ik vind het te vergelijken met maatschappij-kritisch cabaret (van het hoogste niveau). Toch heeft dat meer aanzien...
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 05:28:10 #68
88815 The_Emotion
98.3
pi_174066338
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:25 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Daarom wordt South Park zo gigantisch onderschat. Mensen zien de schreeuwerige poep/plas/sex-grapjes maar niet de onderlaag. Hoe de makers sociaal-maatschappelijke onderwerpen analyseren en d'r boven gaan staan om iedereen (zonder echt een kant te kiezen meestal) een spiegel voorhouden en hun eigen, vaak belachelijke, gedrag aan de hand van totaal overdreven typetjes en situaties: daar kunnen veel sociologen en politici een puntje aan zuigen. Ook dat totaal omdraaien of in een totaal andere context plaatsen van dingen met dat doel is echt knap.

Het is vooral grappig (meestal) maar ik vind het te vergelijken met maatschappij-kritisch cabaret (van het hoogste niveau). Toch heeft dat meer aanzien...
Ik zie liever een vervolg op Team America om dat thema door te zetten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174066457
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:20 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het politieke klimaat lag ook even anders, de jaren 90 was top, muur gevallen, dus russen verslagen, toen liep alles op rolletjes.
Andere tijd ja. Maar je had met een beetje logisch nadenken kunnen voorzien dat dat niet vanzelf eeuwig zo zou blijven. Je kan toch snappen dat het niet goed blijft gaan als je geen problemen mag bespreken/benoemen (laat staan proberen aan te pakken)? omdat dat niet 'correct' is? Uberhaupt iets benoemem, om de feiten te gaan onderzoeken mocht dan al niet, want dat was direct suggesteren. En verder: noem dingen vooral niet te duidelijk bij naam, zeg"prachtwijken" en "kansjongeren" want het woordje "probleemwijken" of "probleem/hangjongeren" is not done.

Maar dat soort extreme politieke correctheid dus wat je hier had en nog deels hebt, in Amerika nog erger. Dingen (ook al zijn het feiten) niet rechtstreeks mogen benoemen en téveel alles (voor iedereen) aan willen passen wanneer een kleine minderheid er eventueel gekwetst door kan zijn. En dan niet een daadwerkelijk kwetsend scheldwoord maar doodnormale termen als: "jongens en meisjes" of "vader/moeder".

quote:
Janmaat nam niemand serieus, Pim kreeg de kogel van een veganwarrior die nertsen bevrijdt en dood op de snelweg lagen :o
Klopt zeker. Maar veel van wat Janmaat destijds voor 'vreselijks' zei is nu zo ongeveer PvdA-taal

Maar beetje offtopic dit :+
In elk geval slaat South Park de spijker op z'n kop wat dit onderwerp betreft, veel te veel mensen slaan tot in het gekke door in hun 'correctheid' en in hun massa-hysterie om elke keer een nieuw (n)iets, ook daar is SP goed in.
pi_174066462
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:28 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik zie liever een vervolg op Team America om dat thema door te zetten
Dat was een beetje dezelfde stijl van jezelf (in dit geval Amerika) een grote spiegel voor het houden ja.
pi_174067949
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Is al 10 jaar oud man, schitterend was Ekstra Weekend elke vrijdagavond _O_
Zo ziet het er ook uit :P maar ik kan sowieso radio DJ's maar zelden waarderen

Jacques Plafond vond ik dan wel weer te gek :D _O_
nee, jij dan!
pi_174070231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:25 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Daarom wordt South Park zo gigantisch onderschat. Mensen zien de schreeuwerige poep/plas/sex-grapjes maar niet de onderlaag. Hoe de makers sociaal-maatschappelijke onderwerpen analyseren en d'r boven gaan staan om iedereen (zonder echt een kant te kiezen meestal) een spiegel voorhouden en hun eigen, vaak belachelijke, gedrag aan de hand van totaal overdreven typetjes en situaties: daar kunnen veel sociologen en politici een puntje aan zuigen. Ook dat totaal omdraaien of in een totaal andere context plaatsen van dingen met dat doel is echt knap.

Het is vooral grappig (meestal) maar ik vind het te vergelijken met maatschappij-kritisch cabaret (van het hoogste niveau). Toch heeft dat meer aanzien...
Helemaal mee eens!
pi_174092223
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 05:28 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik zie liever een vervolg op Team America om dat thema door te zetten
Je moet Orgazmo en BASEketball eens kijken, dat is pas verfijnde satire.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 2 oktober 2017 @ 17:35:37 #74
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_174142507
De eerste pauzeweek nu. Kunnen 12 oktober weer een aflevering kijken. Duurt lang. Maar één week daarna de game. :)
You know, I've learned something today
pi_174355159
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:24 schreef Remqo het volgende:
Heb gewoon weer liever dat die jongens weer zelf op avontuur gaan
Dit inderdaad. Randy is een mooi figuur, maar het draait de laatste tijd te veel om hem.
pi_174355967
Nou, jullie krijgen je zin.

De aflevering S21E04 wordt namelijk een The Coon & Friends episode
pi_174367587
Hij was grappig _O-
Mark Z en Marvel waren deze keer de lul, beide terecht :+
pi_174368328
Het nieuwe seizoen is van start gegaan? Ik heb onder een steen geleden denk ik? :P

*O*
pi_174370142
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:34 schreef DevFreak het volgende:
Het nieuwe seizoen is van start gegaan? Ik heb onder een steen geleden denk ik? :P

*O*
Je loopt inmiddels 4 aflevringen achter ;)
pi_174370359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Poes. het volgende:

[..]

Je loopt inmiddels 4 aflevringen achter ;)
* DevFreak gaat aan het downloaden
pi_174372205
Eerste twee afleveringen waren simpelweg geniaal! Ik heb een paar keer gelachen :Y
pi_174379703
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Nou, jullie krijgen je zin.

De aflevering S21E04 wordt namelijk een The Coon & Friends episode
JAAAA

Dit is uiteraard helemaal afgestemd op de game release ;) Wel slim ofc.
pi_174379749
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

JAAAA

Dit is uiteraard helemaal afgestemd op de game release ;) Wel slim ofc.
Net als met The Stick of Truth & Black Friday
pi_174380370
Wel een leuke aflevering, perfecte advertentie voor de release volgende week *O*
pi_174383956
Ik kon echt niet stoppen met lachen. Heb de eerste twee afleveringen gezien.


  Redactie Games donderdag 12 oktober 2017 @ 22:00:45 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_174385756
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

JAAAA

Dit is uiteraard helemaal afgestemd op de game release ;) Wel slim ofc.
Dat laatste stuk kwam regelrecht uit de trailer :')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:14:18 #87
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_174386329
Vond de aflevering beetje meh eerlijk gezegd. De tweede aflevering van dit seizoen is tot nu toe het leukste :P
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 22:32:54 #88
88815 The_Emotion
98.3
pi_174387014
Moest lachen en meteen hier aan denken

DAT HEB GESTAAN OP FACEBOOK
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:35:58 #89
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174400550
Putin heeft huisarrest.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Games zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:20:38 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174412054
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

JAAAA

Dit is uiteraard helemaal afgestemd op de game release ;) Wel slim ofc.
Afgestemd? Deze aflevering heb je nodig om de game te snappen :P Zit hem nu te spelen....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174412078
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Putin heeft huisarrest.
You can't beat my sthoyle.
pi_174412131
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Afgestemd? Deze aflevering heb je nodig om de game te snappen :P Zit hem nu te spelen....
Moah, die hele Coon trilogy is al jaren geleden geweest he. En de grootste plotlines van deze ep. waren ook in de game trailer te zien.

Stick of Truth heb ik achterlijk veel plezier mee gehad, dus ik ben erg benieuwd!
  Eindredactie Games zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:45:33 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174412390
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Moah, die hele Coon trilogy is al jaren geleden geweest he. En de grootste plotlines van deze ep. waren ook in de game trailer te zien.

Stick of Truth heb ik achterlijk veel plezier mee gehad, dus ik ben erg benieuwd!
Je zal verrast worden ;)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174425600
Hoezow hebben we nu weer opeens The Coon enzo dit is iets uit 2010 ofzo
standaarddrinker
pi_174425628
Kijkt er iemand weleens van die south park marathon streams op youtube? Ik schaam me er bijna voor dat ik south park kijk als ik die chat ernaast lees
pi_174427726
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoezow hebben we nu weer opeens The Coon enzo dit is iets uit 2010 ofzo
vanwege die nieuwe game die uitkomt.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 11:56:39 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174429436
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoezow hebben we nu weer opeens The Coon enzo dit is iets uit 2010 ofzo
Mysterion is episch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Eindredactie Games zondag 15 oktober 2017 @ 22:51:22 #98
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174441583
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:01 schreef ABombali het volgende:
Kijkt er iemand weleens van die south park marathon streams op youtube? Ik schaam me er bijna voor dat ik south park kijk als ik die chat ernaast lees
dat is bij elke livestream op youtube :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174447628
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:45 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Je zal verrast worden ;)
Duck, hoe kun jij dat spel eigenlijk nu al spelen :o
  PR en moderator maandag 16 oktober 2017 @ 11:49:24 #100
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174448626
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 01:01 schreef ABombali het volgende:
Kijkt er iemand weleens van die south park marathon streams op youtube? Ik schaam me er bijna voor dat ik south park kijk als ik die chat ernaast lees
Nope, maar wats met die chat dan? Allemaal kindertjes?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')