abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173848489

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173848492
pi_173848507
Deze week dus vijf besloten trainingen en 2 wedstrijden in 7 dagen. Vraag me af of Gio iets nieuws gaat proberen.
pi_173848508
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat het ging draaien had vooral te maken met de suffe tactiek van Cocu in de tweede helft. Blijft PSV druk zetten en jagen zoals in de eerste helft dan hadden we (van beide kanten) meer goals en spektakel gezien.
Alsof PSV daar de kwaliteit voor had gehad.
Gefeliciteerd met die 3 punten maar het leek nergens op. Jullie werden bij vlagen volledig zoekgespeeld in de tweede helft toen Kramer was opgetieft.
blablablabla
  maandag 18 september 2017 @ 11:00:35 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173848644
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof PSV daar de kwaliteit voor had gehad.
Gefeliciteerd met die 3 punten maar het leek nergens op. Jullie werden bij vlagen volledig zoekgespeeld in de tweede helft toen Kramer was opgetieft.
Mwaaa, in het eerste half uur werden jullie scheelgetikt. Dat alleen toeschrijven aan de aanwezigheid van Kramer is te veel eer voor die man.

Dat zat hem vooral in de tactische keuzes van Cocu en de instelling op het veld.
  maandag 18 september 2017 @ 11:00:48 #6
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173848650
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:52 schreef dopemin het volgende:
Deze week dus vijf besloten trainingen en 2 wedstrijden in 7 dagen. Vraag me af of Gio iets nieuws gaat proberen.
Het zal eens tijd worden. GvB is wel heel armoedig met zijn poppetje voor poppetje. Terwijl je Amrabat en Samba Sam ter beschikking hebt.
Het team moet meerdere systemen aankunnen, des te makkelijker maak je het voor jezelf.
pi_173848658
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 10:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, Cocu heeft gezegd dat ze niet hoog druk moeten zetten en in de behoudende formatie moeten blijven spelen. Geen risico's nemen en geen aanvallende acties waardoor die verdedigende formatie wordt doorbroken.

En daarmee speel je Feyenoord gruwelijk in de kaart. Je zag het ook aan de wissels van Cocu, geen enkele poging om de man meer situatie uit te spelen in aanvallend opzicht.
Eigenlijk hetzelfde blijven spelen als in de eerste helft dus. En dat ging best aardig.

Al valt er best iets te zeggen voor een omzetting om de man meer-situatie uit te buiten.
  maandag 18 september 2017 @ 11:03:06 #8
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173848698
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2017 11:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Eigenlijk hetzelfde blijven spelen als in de eerste helft dus. En dat ging best aardig.

Al valt er best iets te zeggen voor een omzetting om de man meer-situatie uit te buiten.
Het mag in elk geval nooit zo zijn dat de ploeg met een man minder, door tactische keuzes, meer kansen krijgt dan de ploeg met 11. Dat kun je Cocu keihard aanrekenen.
pi_173848715
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwaaa, in het eerste half uur werden jullie scheelgetikt.
lol.
pi_173848744
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het mag in elk geval nooit zo zijn dat de ploeg met een man minder, door tactische keuzes, meer kansen krijgt dan de ploeg met 11. Dat kun je Cocu keihard aanrekenen.
Cocu is dan ook een matige coach. Net als Van Bronckhorst overigens.
  maandag 18 september 2017 @ 11:06:47 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173848756
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:52 schreef dopemin het volgende:
Deze week dus vijf besloten trainingen en 2 wedstrijden in 7 dagen. Vraag me af of Gio iets nieuws gaat proberen.
Maak me zorgen dat Gio het te druk gaat maken in de al fucking drukke weken.
Laffe huichelaar
pi_173848799
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwaaa, in het eerste half uur werden jullie scheelgetikt. Dat alleen toeschrijven aan de aanwezigheid van Kramer is te veel eer voor die man.

Dat zat hem vooral in de tactische keuzes van Cocu en de instelling op het veld.
Heb jij weer eens een andere wedstrijd gezien? :') Feyenoord was zelfs met 10 man nauwelijks af te stoppen.

Scrummie zijn grote vriend was ook uitstekend, die kan vast een leuke UI gaan uitkiezen :{
blablablabla
pi_173848814
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Scrummie zijn grote vriend was ook uitstekend, die kan vast een leuke UI gaan uitkiezen :{
?
pi_173848828
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

?
Boetius was lekker aan het milkshaken.
blablablabla
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 11:10:38 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173848842
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb jij weer eens een andere wedstrijd gezien? :') Feyenoord was zelfs met 10 man nauwelijks af te stoppen.

Scrummie zijn grote vriend was ook uitstekend, die kan vast een leuke UI gaan uitkiezen :{
Heb jij misschien een andere wedstrijd gezien? De eerste helft kwam Feyenoord er niet aan te pas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173848849
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Boetius was lekker aan het milkshaken.
Deed het prima ja. Ik ben even de weddenschap kwijt, maar geloof beter dan Elia = UI voor jou toch?
pi_173848865
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 11:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb jij misschien een andere wedstrijd gezien? De eerste helft kwam Feyenoord er niet aan te pas.
Dat ontken ik toch ook niet? :)
Alleen vind ik dat grotendeels te wijten aan de aanwezigheid van Kramer en niet de tactiek van Cocu ( :') ) .
blablablabla
pi_173848878
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Deed het prima ja. Ik ben even de weddenschap kwijt, maar geloof beter dan Elia = UI voor jou toch?
Correct.
blablablabla
pi_173848897
Berghuis dus definitief niet tegen NAC zaterdag.

Ik dacht even dat bij 2 keer geel schorsing bij beker uitgezeten kon worden, maar dat is dus andersom (direct rood is eerstvolgende wedstrijd in zowel beker als competitie).
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 11:35:07 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173849287
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook niet? :)
Alleen vind ik dat grotendeels te wijten aan de aanwezigheid van Kramer en niet de tactiek van Cocu ( :') ) .
Onze verdediging werd net als tegen City onder druk gezet, en weer wisten we er geen raad mee. Eigenlijk onbegrijpelijk dat PSV na een half uur daarmee ophield.
  maandag 18 september 2017 @ 11:38:34 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173849329
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb jij weer eens een andere wedstrijd gezien? :') Feyenoord was zelfs met 10 man nauwelijks af te stoppen.

Scrummie zijn grote vriend was ook uitstekend, die kan vast een leuke UI gaan uitkiezen :{
Euh, in de tweede helft was dat zo en dat kwam door de keuzes van Cocu. PSV liet Feyenoord veel te veel komen ipv gebruik te maken van de man meer situatie.
  maandag 18 september 2017 @ 11:39:44 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173849349
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Onze verdediging werd net als tegen City onder druk gezet, en weer wisten we er geen raad mee. Eigenlijk onbegrijpelijk dat PSV na een half uur daarmee ophield.
Dit dus. En dat kwam puur door angst van Cocu. Dat had geen flikker te maken met wel of geen Kramer.
  maandag 18 september 2017 @ 11:40:44 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173849365
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Onze verdediging werd net als tegen City onder druk gezet, en weer wisten we er geen raad mee. Eigenlijk onbegrijpelijk dat PSV na een half uur daarmee ophield.
Ze kunnen dat ook gewoonweg niet zo lang volhouden. Hier wordt het als tactische misser gezien, maar het was ook gewoon onkunde.

Dat druk zetten en die passing was vooral gewoon bijzonder doorzichtig. Je zag het bijvoorbeeld aan die steekpassjes binnendoor langs de vleugelverdediger en de buitensleler die er dan omheen loopt. Dat lukte twee keer maar keer 3 t/m 7 werd het gewoon doorzien.

Zat weinig variatie in het spel van PSV en Feyenoord had het snel goed door
Laffe huichelaar
pi_173849446
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Onze verdediging werd net als tegen City onder druk gezet, en weer wisten we er geen raad mee. Eigenlijk onbegrijpelijk dat PSV na een half uur daarmee ophield.
PSV heeft simpelweg de kwaliteiten niet om dat zolang vol te houden. Ze hadden natuurlijk wat goed te maken voor eigen publiek na dat debacle in Heerenveen.
Die 1 -0 was overigens wel een grove fout verder maar het was niet zo'n wedstrijd als tegen Ajax in de Arena DAAR werden we overlopen en onder druk gezet namelijk . Ook de eerste helt was niet van een dergelijk niveau.
blablablabla
pi_173849473
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit dus. En dat kwam puur door angst van Cocu. Dat had geen flikker te maken met wel of geen Kramer.
Wat heeft Cocu dan aangepast waardoor jullie opeens niet meer aan voetballen toe kwamen?
Hooguit kun je zeggen dat het uitvallen van De Jong grote invloed heeft gehad, maar dat is verder niet de schuld van Cocu natuurlijk.
blablablabla
  maandag 18 september 2017 @ 11:55:12 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173849562
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat heeft Cocu dan aangepast waardoor jullie opeens niet meer aan voetballen toe kwamen?
Hooguit kun je zeggen dat het uitvallen van De Jong grote invloed heeft gehad, maar dat is verder niet de schuld van Cocu natuurlijk.
Wat Cocu altijd doet bij een 1-0 voorsprong. Alles en iedereen terugroepen en elke vorm van eigen initiatief er uit halen. Op zijn Frank de Boers, zeg maar. Balbezit heilig verklaren.

Dat PSV vervolgens niet de defensie heeft om te leunen op een voorsprong heeft hij gewoon totaal niet door.
pi_173849627
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat Cocu altijd doet bij een 1-0 voorsprong. Alles en iedereen terugroepen en elke vorm van eigen initiatief er uit halen. Op zijn Frank de Boers, zeg maar. Balbezit heilig verklaren.

Dat PSV vervolgens niet de defensie heeft om te leunen op een voorsprong heeft hij gewoon totaal niet door.
Die 1 -0 viel na 1 minuut en 55 seconden hé. Daarna hebben jullie ook nog wel een en ander laten zien aanvallend.
Ik vond het omslagpunt die vrije trap die van de lijn gehaald waardoor het gevoel ontstond dat er wat te halen viel en als belangrijkste feit de wissel Amrabat die voor meer overwicht en aanspeelmogelijkheden zorgde op het middenveld.

Kramer is gewoon extreem eenvoudig te verdedigen als hij als enige spits speelt en daar profiteerde PSV van. Dynamiek van een reclamezuil die gozert.
blablablabla
pi_173849668
Je moet die kut-Kramer gewoon nooit meer opstellen, hooguit een x inbrengen als tweede spits als je iets wilt forceren bij een gelijke stand tegen een matige tegenstander of zo :r
blablablabla
pi_173849943
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis dus definitief niet tegen NAC zaterdag.

Ik dacht even dat bij 2 keer geel schorsing bij beker uitgezeten kon worden, maar dat is dus andersom (direct rood is eerstvolgende wedstrijd in zowel beker als competitie).
Het is andersom ja. Lozano is er wel weer bij tegen Utrecht, maar mist Putten uit.

2x geel in de beker telt ook alleen in de beker voor de schorsing. Zo kun je voor de finale geschorst zijn als je in de halve finale 2x geel mee naar huis nam.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173850112
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:52 schreef dopemin het volgende:
Deze week dus vijf besloten trainingen en 2 wedstrijden in 7 dagen. Vraag me af of Gio iets nieuws gaat proberen.
Vind het wel lekker dat we doordeweeks ook Feyenoord kunnen kijken. Vind het alleen kut dat het een zeer pijnlijke aangelegenheid is.
  maandag 18 september 2017 @ 12:45:28 #31
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173850225
Bij voetbal ligt het altijd aan twee teams. Het is echt niet zo dat door de tactiek van Cocu Feyenoord opeens beter speelde.

Feyenoord begon labbekakkerig aan de wedstrijd met een verdediging die totaal niet stond. Als je dan een man voorin hebt lopen (Kramer) die geen bal vast kan houden en waardoor je geen fatsoenlijke aanval op kan zetten, komt de verdediging constant onder druk te staan. Je hebt, wanneer het achterin niet loopt en je voorin geen bal vasthoudt, dan eigenlijk een extra middenvelder zoals Amrabat nodig om de wedstrijd onder controle te houden. PSV maakte er goed gebruik van door druk te blijven zetten, maar ze hebben niet de kwaliteiten om dit heel lang vol te houden.

Tweede helft speelde Feyenoord heel anders en dat liep meteen een stuk beter. PSV had daar geen antwoord op, net zoals Feyenoord dat het eerste half uur niet had. Feyenoord heeft zichzelf gisteren enorm tekort gedaan, want ze hadden de tweede helft de wedstrijd prima naar zich toe kunnen trekken. Aan de andere kant had PSV allang op 2-0 kunnen en eigenlijk moeten staan.
pi_173850331
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:45 schreef fetX het volgende:
Bij voetbal ligt het altijd aan twee teams. Het is echt niet zo dat door de tactiek van Cocu Feyenoord opeens beter speelde.

Feyenoord begon labbekakkerig aan de wedstrijd met een verdediging die totaal niet stond. Als je dan een man voorin hebt lopen (Kramer) die geen bal vast kan houden en waardoor je geen fatsoenlijke aanval op kan zetten, komt de verdediging constant onder druk te staan. Je hebt, wanneer het achterin niet loopt en je voorin geen bal vasthoudt, dan eigenlijk een extra middenvelder zoals Amrabat nodig om de wedstrijd onder controle te houden. PSV maakte er goed gebruik van door druk te blijven zetten, maar ze hebben niet de kwaliteiten om dit heel lang vol te houden.

Tweede helft speelde Feyenoord heel anders en dat liep meteen een stuk beter. PSV had daar geen antwoord op, net zoals Feyenoord dat het eerste half uur niet had. Feyenoord heeft zichzelf gisteren enorm tekort gedaan, want ze hadden de tweede helft de wedstrijd prima naar zich toe kunnen trekken. Aan de andere kant had PSV allang op 2-0 kunnen en eigenlijk moeten staan.
Het is bizar dat Feyenoord met 10 man gewoon een helft lang de bovenliggende partij is tegen fucking PSV.
pi_173850572
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is bizar dat Feyenoord met 10 man gewoon een helft lang de bovenliggende partij is tegen fucking PSV.
En dan verliezen. _O_
pi_173850586
Maar nog netjes bovenaan en 2 puntjes voor op Ajax.

Nog weinig reden tot paniek als je het mij vraagt. Al moet de spitspositie wel anders ingevuld worden, met name tijdens AZ-uit straks.
  maandag 18 september 2017 @ 13:04:57 #35
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173850622
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:03 schreef Typisch het volgende:
Maar nog netjes bovenaan en 2 puntjes voor op Ajax.

Nog weinig reden tot paniek als je het mij vraagt. Al moet de spitspositie wel anders ingevuld worden, met name tijdens AZ-uit straks.
------------------------------Jones-----------------------------
St. Juste------ Botthegin---------vdHeijden------ Haps
--------Amrabat---------El-Ahmadi--------Vilhena---------
---------------------------Toornstra-------------------------
------------Berghuis--------------------------Boetius------
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173850776
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:04 schreef satecl het volgende:

[..]

------------------------------Jones-----------------------------
St. Juste------ Botthegin---------vdHeijden------ Haps
--------Amrabat---------El-Ahmadi--------Vilhena---------
---------------------------Toornstra-------------------------
------------Berghuis--------------------------Boetius------
Zou ik mee kunnen leven. En dan Larsson brengen in de tweede helft.
  maandag 18 september 2017 @ 13:29:09 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_173851086
Irritant dat er zoveel gezeurd wordt op Kuipers. Dat is niet de reden van het verlies.
2000 light years from home
pi_173851107
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:29 schreef Merkie het volgende:
Irritant dat er zoveel gezeurd wordt op Kuipers. Dat is niet de reden van het verlies.
Klopt, hij floot wel als een draak. Mag benoemd worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 13:30:55 ]
pi_173851178
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, hij floot wel als een draak. Mag benoemd worden.
Man fluit altijd als een draak, ouderwetse thuisfluiter
pi_173851219
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:29 schreef Merkie het volgende:
Irritant dat er zoveel gezeurd wordt op Kuipers. Dat is niet de reden van het verlies.
Klopt, ook met een andere scheidsrechter had je met 10 man gestaan en wss de wedstrijd verloren. Mag zoals hiervoor gezegd wel benoemd worden dat die man net zo'n slechte wedstrijd floot als Kramer kan voetballen. Compleet onacceptabel voor zijn staat van dienst.

Die gele kaart voor Haps is dan wel heel illustratief (en het feit dar hij geen geel gaf bij die overtreding randje 16 aan een PSV'er die later nog een kaart kreeg, weet niet zo snel meer wie).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173851801
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:29 schreef Merkie het volgende:
Irritant dat er zoveel gezeurd wordt op Kuipers. Dat is niet de reden van het verlies.
Niemand die dat zegt toch? Kritiek op Kuipers is terecht en mag ook wel eens.
  maandag 18 september 2017 @ 14:15:33 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173851933
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 13:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Klopt, ook met een andere scheidsrechter had je met 10 man gestaan en wss de wedstrijd verloren. Mag zoals hiervoor gezegd wel benoemd worden dat die man net zo'n slechte wedstrijd floot als Kramer kan voetballen. Compleet onacceptabel voor zijn staat van dienst.

Die gele kaart voor Haps is dan wel heel illustratief (en het feit dar hij geen geel gaf bij die overtreding randje 16 aan een PSV'er die later nog een kaart kreeg, weet niet zo snel meer wie).
Kuipers is al tijden drama. Heeft een paar jaar goed gefloten en op basis daarvan ook terecht bij het Europese keurkorps gekomen.

Maar de laatste paar jaar doet hij maar wat. Niet consequent, niet scherp. Gelukkig kneust hij wel aan beide kanten van het veld. Het is geen thuisfluiter, het is gewoon een slechte fluiter.
pi_173851984
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kuipers is al tijden drama. Heeft een paar jaar goed gefloten en op basis daarvan ook terecht bij het Europese keurkorps gekomen.

Maar de laatste paar jaar doet hij maar wat. Niet consequent, niet scherp. Gelukkig kneust hij wel aan beide kanten van het veld. Het is geen thuisfluiter, het is gewoon een slechte fluiter.
Vooral het inconsequent fluiten vind ik eigenlijk erger dan slecht fluiten

Al is het ook weer hetzelfde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173852025
Ik las ergens dat Boetius in Belgie ook wel eens in de spits heeft gestaan, klopt dat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 14:35:17 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173852313
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:20 schreef Caland het volgende:
Ik las ergens dat Boetius in Belgie ook wel eens in de spits heeft gestaan, klopt dat?
17 wedstrijdjes bij Genk gespeeld, 4 goals. Allicht een keer in de spits gestaan :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173852322
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kuipers is al tijden drama. Heeft een paar jaar goed gefloten en op basis daarvan ook terecht bij het Europese keurkorps gekomen.

Maar de laatste paar jaar doet hij maar wat. Niet consequent, niet scherp. Gelukkig kneust hij wel aan beide kanten van het veld. Het is geen thuisfluiter, het is gewoon een slechte fluiter.
Het is mis gegaan toen ie zichzelf te serieus is gaan nemen, toen er zelfs een docu kwam over ‘Team Kuipers’. Lachwekkende scheidsrechter, verder eens met je dat het niet eenzijdig is overigens.
pi_173852362
Gewoon spitsje ergens gratis oppikken, alles beter dan Kramer.
blablablabla
  maandag 18 september 2017 @ 14:43:06 #48
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173852485
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:38 schreef Elan het volgende:
Gewoon spitsje ergens gratis oppikken, alles beter dan Kramer.
Guyon Fernandez terughalen. Kuyt 2.0
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 september 2017 @ 14:44:45 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173852523
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:38 schreef Elan het volgende:
Gewoon spitsje ergens gratis oppikken, alles beter dan Kramer.
Ene Robin Van Persie schijnt transfervrij weg te mogen deze winter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173852565
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Guyon Fernandez terughalen. Kuyt 2.0
:D
Ruud Boymans schijnt ook transfervrij te zijn.
blablablabla
pi_173852651
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ene Robin Van Persie schijnt transfervrij weg te mogen deze winter.
Moet je nog maar afwachten. Volgens een paar mensen hier zou hij inmiddels allang binnen zijn.
Het is gewoon van de zotte dat men in de zomer niet heeft ingegrepen en een andere spits heeft gehaald. Bij voorkeur eentje die ook geen problemen heeft met kunstgras.
blablablabla
pi_173853100
Wellicht even afwachten hoe Vente zich staande houdt (in de eerdere wedstrijden lheeft hij me nog niet overtuigd er klaar voor te zijn) of hoe de alternatieve speelwijze bevalt (met 3 lichtvoetige aanvallers).

Als dat goed staat is het wellicht niet nodig te investeren. Gelukkig ( :{ ) hebben we nog even om te kijken hoe de alternatieven uitpakken/bevallen.

Het lijkt me wel dat Gio ondertussen wel inziet dat ie iets moet veranderen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173853118
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je nog maar afwachten. Volgens een paar mensen hier zou hij inmiddels allang binnen zijn.
Het is gewoon van de zotte dat men in de zomer niet heeft ingegrepen en een andere spits heeft gehaald. Bij voorkeur eentje die ook geen problemen heeft met kunstgras.
Welke van de aankopen had jij ingewisseld voor een reserve spits?
  maandag 18 september 2017 @ 15:12:53 #54
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173853119
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Guyon Fernandez terughalen. Kuyt 2.0
Laat Kuyt het niet horen. Die heeft het niet zo op gekleurde jongens.
  maandag 18 september 2017 @ 15:13:31 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173853129
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke van de aankopen had jij ingewisseld voor een reserve spits?
Larsson natuurlijk. Overbodige aankoop, beter iemand kunnen kopen die voorin breder inzetbaar is.
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 15:18:51 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173853207
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is bizar dat Feyenoord met 10 man gewoon een helft lang de bovenliggende partij is tegen fucking PSV.
Nog niet eens zo heel lang geleden zou dat ondenkbaar zijn geweest. Daarom:ondanks hun 3 punten hebben Psv-supporters op basis van deze wedstrijd meer om zich zorgen over te maken dan die van Feyenoord.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173853348
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Larsson natuurlijk. Overbodige aankoop, beter iemand kunnen kopen die voorin breder inzetbaar is.
Je 2e linksbuiten vind ik nou niet echt een overbodige aankoop.
  maandag 18 september 2017 @ 15:31:26 #58
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173853379
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laat Kuyt het niet horen. Die heeft het niet zo op gekleurde jongens.
:')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173853381
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke van de aankopen had jij ingewisseld voor een reserve spits?
Het een sluit het ander niet uit.
Waar het om gaat is dat Kramer in principe Feyenoord-onwaardig is als eerste spits en dat je daar indien de situatie het financieel toe staat op dient te anticiperen als topclub.
Of Gio moet een systeem in zijn kop hebben zonder Kramer. Maar dan moet hij wel vanaf nu stoppen met hem opstellen.
blablablabla
pi_173853408
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Waar het om gaat is dat Kramer in principe Feyenoord-onwaardig is als eerste spits en dat je daar indien de situatie het financieel toe staat op dient te anticiperen als topclub.
Of Gio moet een systeem in zijn kop hebben zonder Kramer. Maar dan moet hij wel vanaf nu stoppen met hem opstellen.
Dat is ook gedaan met o.a bieden op dat gastje van Juve en Van Persie.

Er moet natuurlijk wel op vooruit gegaan worden. En goed ook, aangezien je er flink voor zou moeten betalen. Namen als Weghorst komen hier dan voorbij. Werkt lekker hard hoor en is een prima Eredivisie spits. Maar die komt niet voor een miljoentje of 2 naar De Kuip, en waarschijnlijk ook niet voor een reserverol.

Als de opties dan niet kunnen of willen, moet je het helaas met Kramer doen. Ook komt Vente er aan.

Wanneer er een derde spits was gekomen had je waarschijnlijk weer lopen janken dat Venter geen kansen kreeg.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 15:35:37 ]
pi_173853414
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je 2e linksbuiten vind ik nou niet echt een overbodige aankoop.
Je hoeft niet per se 6+ miljoen aan één speler uit te geven.

Niet dat Larsson een slechte aankoop hoeft te zijn, maar als het een het ander uitsluit had je dat naar mijn bescheiden mening beter niet kunnen doen . Kun je toch beter iets minder uitgeven en 2 spelers kopen?
blablablabla
pi_173853433
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laat Kuyt het niet horen. Die heeft het niet zo op gekleurde jongens.
:')
pi_173853437
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke van de aankopen had jij ingewisseld voor een reserve spits?
Waarom moet je er eentje inwisselen?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 september 2017 @ 15:37:20 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173853446
Hoe zien ze Vente eigenlijk niet als super talent toch of wel?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173853462
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is ook gedaan met o.a bieden op dat gastje van Juve en Van Persie.

Er moet natuurlijk wel op vooruit gegaan worden. En goed ook, aangezien je er flink voor zou moeten betalen.

Als de opties dan niet kunnen of willen, moet je het helaas met Kramer doen.
Die kwamen niet, en dan stop je maar met zoeken? Logisch man :D
Kramer is eigenlijk geen reële optie meer in de basis, dat is gisteren maar weer eens gebleken.

Kramer was voor hij bij ons kwam het bankzittertje van Ado he, dat is zijn niveau. Niet de Champions League.
blablablabla
pi_173853467
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is ook gedaan met o.a bieden op dat gastje van Juve en Van Persie.

Er moet natuurlijk wel op vooruit gegaan worden. En goed ook, aangezien je er flink voor zou moeten betalen. Namen als Weghorst komen hier dan voorbij. Werkt lekker hard hoor en is een prima Eredivisie spits. Maar die komt niet voor een miljoentje of 2 naar De Kuip, en waarschijnlijk ook niet voor een reserverol.

Als de opties dan niet kunnen of willen, moet je het helaas met Kramer doen. Ook komt Vente er aan.

Wanneer er een derde spits was gekomen had je waarschijnlijk weer lopen janken dat Venter geen kansen kreeg.
De discussie is niet alleen het kaliber speler, maar voor een groot gedeelte ook de enorm beperkte wijze waarop hij kan renderen. Daardoor is hij niet geschikt als volwaardig alternatief voor volledige wedstrijden. Daar vind ik dat hem de fout in zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 15:39:40 ]
pi_173853486
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zien ze Vente eigenlijk niet als super talent toch of wel?
Vincent Jansen ook niet. Maar hij oogt wel erg fragiel die Vente.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 september 2017 @ 15:43:10 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173853530
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Vincent Jansen ook niet. Maar hij oogt wel erg fragiel die Vente.
Vincent Jansen is dan ook geen super talent Castaingos was dat wel ben benieuwd wat Vente gaat worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173853531
Kramer werd gisteren ook nauwelijks aangespeeld. Pijnlijk om te zien.
Spelers weten intuïtief dat zo'n jongen kwaliteit tekort komt en zullen dan eerder voor een andere oplossing kiezen.Tegen City had hij de hele eerste helft 15 balcontacten.
blablablabla
pi_173853543
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vincent Jansen is dan ook geen super talent Castaingos was dat wel ben benieuwd wat Vente gaat worden.
Wie is Castaingos?
blablablabla
pi_173853547
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vincent Jansen is dan ook geen super talent Castaingos was dat wel ben benieuwd wat Vente gaat worden.
Castaignos vond ik wel erg overhyped.
pi_173853565
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:43 schreef Elan het volgende:
Kramer werd gisteren ook nauwelijks aangespeeld. Pijnlijk om te zien.
Spelers weten intuïtief dat zo'n jongen kwaliteit tekort komt en zullen dan eerder voor een andere oplossing kiezen.Tegen City had hij de hele eerste helft 15 balcontacten.
Je kan geen tempo spelen nog druk zetten met Kramer hij is de eerste die verzaakt hierin. Desnoods Bilal in de spits die is nog snel,sterk en kan best hoog springen.
pi_173853640
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De discussie is niet alleen het kaliber speler, maar voor een groot gedeelte ook de enorm beperkte wijze waarop hij kan renderen. Daardoor is hij niet geschikt als volwaardig alternatief voor volledige wedstrijden. Daar vind ik dat hem de fout in zit.
Welke fout?

Je kunt niet op elke positie twee even goede spelers hebben. Dat moet wel het streven zijn, maar kan gewoon niet altijd. Met Amrabat, St Juste, Boetius, Haps en Larsson heb je gewoon een prima transferzomer gehad.

En in een ideale FM/Fifa/voetbal wereld had je nu ook een volwaardige extra spits, maar dat gaat niet zomaar en is niet zo simpel als men hier doet vermoeden.
pi_173853827
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke fout?

Je kunt niet op elke positie twee even goede spelers hebben. Dat moet wel het streven zijn, maar kan gewoon niet altijd. Met Amrabat, St Juste, Boetius, Haps en Larsson heb je gewoon een prima transferzomer gehad.

En in een ideale FM/Fifa/voetbal wereld had je nu ook een volwaardige extra spits, maar dat gaat niet zomaar en is niet zo simpel als men hier doet vermoeden.
Tussen niet even goed en het verschil tussen Kramer <=> Jorgensen zit wel ff een wereld van verschil natuurlijk :P .
Ken zijn medische achtergrond verder niet maar Jorgensen heeft zelf al aangegeven dat hij liever niet op kunstgras speelt en raakt vervolgens geblesseerd bij Heracles. Dat zijn dus al 7 wedstrijden waarin eigenlijk een andere spits zou moeten/kunnen spelen.
Die positie is dus (los van eventuele blessures waar je inderdaad niet altijd op kunt anticiperen) behoorlijk belangrijk.

Voor de wedstrijd tegen City gaf Gio aan liever altijd zijn vaste speelstijl te hanteren dus ben benieuwd tegen Ado en Napoli of Kramer weer speelt.
blablablabla
pi_173853954
Is Feyenoord NAC nou 19:45 of 20:45?
pi_173853967
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Is Feyenoord NAC nou 19:45 of 20:45?
19:45
blablablabla
pi_173853970
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke fout?

Je kunt niet op elke positie twee even goede spelers hebben. Dat moet wel het streven zijn, maar kan gewoon niet altijd. Met Amrabat, St Juste, Boetius, Haps en Larsson heb je gewoon een prima transferzomer gehad.

En in een ideale FM/Fifa/voetbal wereld had je nu ook een volwaardige extra spits, maar dat gaat niet zomaar en is niet zo simpel als men hier doet vermoeden.
Dat je dus een pinchitter hebt die nu als spits een hele wedstrijd het elftal moet gaan dragen, zodra je eerste spits kapot gaat. Dat is een fout, dan is je selectie niet goed gebalanceerd en dat is ook door velen al aangegeven voordat het seizoen begon. Dat was een van de redenen waarom van Persie zo welkom was geweest.
pi_173853977
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Is Feyenoord NAC nou 19:45 of 20:45?
Woensdag kwart voor 9, zaterdag kwart voor 8
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173853985
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Woensdag kwart voor 9, zaterdag kwart voor 8
Wist je dat ze bij NAC het MEESTE BIER DRINKEN VAN ALLE CLUBS IN NEDERLAND!
pi_173853991
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat je dus een pinchitter hebt die nu als spits een hele wedstrijd het elftal moet gaan dragen, zodra je eerste spits kapot gaat. Dat is een fout, dan is je selectie niet goed gebalanceerd en dat is ook door velen al aangegeven voordat het seizoen begon. Dat was een van de redenen waarom van Persie zo welkom was geweest.
Gio vertikt het om dan andere nuances te leggen, daar zit de fout imo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 16:23:21 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173854003
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:43 schreef Elan het volgende:
Kramer werd gisteren ook nauwelijks aangespeeld. Pijnlijk om te zien.
Spelers weten intuïtief dat zo'n jongen kwaliteit tekort komt en zullen dan eerder voor een andere oplossing kiezen.Tegen City had hij de hele eerste helft 15 balcontacten.
Bedankt Hugo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173854013
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Gio vertikt het om dan andere nuances te leggen, daar zit de fout imo
Je bedoelt dat hij zijn spelopvatting niet wil wijzigen? Ja dat getuigt van weinig realiteitszin idd.
pi_173854019
Overigens heb je nu zo'n brede selectie, maak daar dan gebruik van op een andere manier. Ik zou als verdediging niet graag tegen Berghuis, Boetius en Larsson spelen, maargoed.
pi_173854951
Ik begrijp de keuze voor Basacikoglu ook echt totaal niet ipv Larsson. Gio gaf aan dat Sam nog niet volledig fit was, maar een Bilal die geblesseerd is geweest en de laatste tijd geen wedstrijd heeft meegedaan is natuurlijk wel fit... :') :') :')
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 17:10:49 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173854993
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef Thunder0x het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Basacikoglu ook echt totaal niet ipv Larsson. Gio gaf aan dat Sam nog niet volledig fit was, maar een Bilal die geblesseerd is geweest en de laatste tijd geen wedstrijd heeft meegedaan is natuurlijk wel fit... :') :') :')
En toch deed hij het niet zo slecht. Voor zo'n mannetje is hij ook een verrassend goede kopper en daar kwam een paar keer flink wat gevaar uit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 18 september 2017 @ 17:12:04 #86
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173855018
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En toch deed hij het niet zo slecht. Voor zo'n mannetje is hij ook een verrassend goede kopper en daar kwam een paar keer flink wat gevaar uit.
En dat is het met Bilal, er komt wat gevaar uit, meer ook niet. Ik kan mij geen actie van hem herinneren waar een doelpunt uitkwam.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173855061
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef Thunder0x het volgende:
Ik begrijp de keuze voor Basacikoglu ook echt totaal niet ipv Larsson. Gio gaf aan dat Sam nog niet volledig fit was, maar een Bilal die geblesseerd is geweest en de laatste tijd geen wedstrijd heeft meegedaan is natuurlijk wel fit... :') :') :')
Larsson is niet snel en wil de bal altijd in de voeten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 17:14:43 #88
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173855063
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:12 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En dat is het met Bilal, er komt wat gevaar uit, meer ook niet. Ik kan mij geen actie van hem herinneren waar een doelpunt uitkwam.
Bilal moeten ze pijlsnel laten vertrekken.

Nog slechter dan Younes en Younes is echt slecht.
pi_173855119
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En toch deed hij het niet zo slecht. Voor zo'n mannetje is hij ook een verrassend goede kopper en daar kwam een paar keer flink wat gevaar uit.
Ja en de bal die hij had moeten koppen neemt die mn zn voet.
Zonde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 18 september 2017 @ 17:20:24 #90
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173855137
Kramer moet je gewoon niet meer opstellen, wat een armoede gewoon. Hij is ook heel lamlendig en lijkt haast wel met tegenzin op het veld te staan.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_173855504
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:12 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En dat is het met Bilal, er komt wat gevaar uit, meer ook niet. Ik kan mij geen actie van hem herinneren waar een doelpunt uitkwam.
Tijdje terug keer een voorzet, maar dat was het dan ook wel weer. Alles ziet er leuk uit tot de eindpass en dan is het gewoon keer op keer kut of de foute keuze.
pi_173855554
Wat mij betreft wordt het tijd voor disciplinaire straffen in het geval van tegendoelpunten in de eerste 10 minuten.

(En lijfstraffen in het geval van Kramer opstellen in de basis)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_173855557
Bilal was vorig seizoen gewoon belangrijk met een aantal assists.
  maandag 18 september 2017 @ 17:46:48 #94
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173855558
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:46 schreef De_Pel het volgende:
Wat mij betreft wordt het tijd voor disciplinaire straffen in het geval van tegendoelpunten in de eerste 10 minuten.

(En lijfstraffen in het geval van Kramer opstellen in de basis)
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173855615
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:46 schreef Scrummie het volgende:
Bilal was vorig seizoen gewoon belangrijk met een aantal assists.
Ik ken werkelijk niemand die enthousiast is over Bilal, op Caland na. Laten we niet net gaan doen alsof hij zijn beloofde klasse heeft getoond.
pi_173855618
Kramer kan er eigenlijk ook niet zoveel aan doen. Kreeg gisteren bij de VI een drie, maar eigenlijk niet eens reeel. De eerste helft waren er wel andere spelers die slechter waren.
Kramer speelt gewoon zoals je van hem mag verwachten er zit gewoon niet meer in. Het is vooral de armoede van de technische staf dat ze niets anders kunnen bedenken.

Van Bronckhorst gaf gisteren terecht aan dat PSV fel zou beginnen, dat maakte het nog ongeloofwaardiger niet met (bijvoorbeeld) Amrabat te starten.

Iedereen doet nu net of PSV niet mee doet, maar die hebben wel al gewoon drie goede tegenstanders getroffen en ondertussen evenveel punten als wij.
#12 is not for sale!
  maandag 18 september 2017 @ 17:53:29 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173855676
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:50 schreef Haringkop het volgende:
Iedereen doet nu net of PSV niet mee doet, maar die hebben wel al gewoon drie goede tegenstanders getroffen en ondertussen evenveel punten als wij.
Klopt. Maar wel 2 wedstrijden met kunst- en vliegwerk gewonnen. Zou me verbazen als ze rond de winterstop nog bij ons in de buurt staan.
pi_173855702
Laten we eerst zelf maar eens zorgen dat we rond de winterstop in de buurt staan van de eerste plek. Het is nou niet zo dat we de pannen van het dak voetballen. Zaterdag tegen nac wordt lastig zat.
pi_173855717
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ken werkelijk niemand die enthousiast is over Bilal, op Caland na. Laten we niet net gaan doen alsof hij zijn beloofde klasse heeft getoond.
Ik heb genoeg twijfels, maar de algehele tendens hier is dat hij er geen reet van kan en dat is onzin.
  maandag 18 september 2017 @ 17:57:14 #100
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173855738
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb genoeg twijfels, maar de algehele tendens hier is dat hij er geen reet van kan en dat is onzin.
Als je na drie seizoenen nog twijfels hebt mag je wel eens gaan doorselecteren toch? :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 17:59:13 #101
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173855774
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:46 schreef Scrummie het volgende:
Bilal was vorig seizoen gewoon belangrijk met een aantal assists.
En als je dat afzet tegen al die waardeloze wedstrijden, ben je dan nog steeds fan?
pi_173855782
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

En als je dat afzet tegen al die waardeloze wedstrijden, ben je dan nog steeds fan?
Waar zeg ik dat ik fan ben?
  maandag 18 september 2017 @ 18:01:38 #103
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173855821
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik fan ben?
Niet zo letterlijk nemen! Je snapt heus wat ik bedoel. Jij schoot voor hem in de bres.
  maandag 18 september 2017 @ 18:09:42 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173855928
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:57 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als je na drie seizoenen nog twijfels hebt mag je wel eens gaan doorselecteren toch? :D
Er zijn al 3 vleugelspelers gehaald deze zomer, nog meer doorselecteren ging bijna niet.

Hij mag van mij best blijven.
pi_173855931
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:01 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Niet zo letterlijk nemen! Je snapt heus wat ik bedoel. Jij schoot voor hem in de bres.
Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Ik breng alleen wat nuance.

Bilal niet zo goed = kan er geen reet van.
Niet eens met Gio = waardeloze trainer en ontslag graag.
Kramer voetbalt naar zijn kwaliteiten = kramer moet dood en laten we zijn begrafenis vast regelen.

Nu overdrijf ik, maar zo gaat het hier vaak. Doodvermoeiend.
pi_173855933
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

En als je dat afzet tegen al die waardeloze wedstrijden, ben je dan nog steeds fan?
Bilal is vergelijkbaar met Kramer. Beide veel te slecht voor de basis, maar nuttig als ze invallen. En daarin heeft Bilal wat mij betreft zelfs nog een streepje voor. Gewoon een prima invaller en ik ben blij dat hij er is
pi_173855957
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:57 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als je na drie seizoenen nog twijfels hebt mag je wel eens gaan doorselecteren toch? :D
Maar Erwin Mulder heeft 39 jaar in het doel mogen blunderen. Maar dat is wel een echte Feyenoorder natuurlijk.
  maandag 18 september 2017 @ 18:12:23 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173855979
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Ik breng alleen wat nuance.

Bilal niet zo goed = kan er geen reet van.
Niet eens met Gio = waardeloze trainer en ontslag graag.
Kramer voetbalt naar zijn kwaliteiten = kramer moet dood en laten we zijn begrafenis vast regelen.

Nu overdrijf ik, maar zo gaat het hier vaak. Doodvermoeiend.
Misschien moet je terug naar het Feyenoord Netwerk als het weer online is :D
pi_173855996
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Misschien moet je terug naar het Feyenoord Netwerk als het weer online is :D
Lol, nee.

Wie ben jij van netwerk?
  maandag 18 september 2017 @ 18:22:13 #110
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856109
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Ik breng alleen wat nuance.

Bilal niet zo goed = kan er geen reet van.
Niet eens met Gio = waardeloze trainer en ontslag graag.
Kramer voetbalt naar zijn kwaliteiten = kramer moet dood en laten we zijn begrafenis vast regelen.

Nu overdrijf ik, maar zo gaat het hier vaak. Doodvermoeiend.
Scrummie nu doe je als een Dummie.

Jij als Feyenoordfan bent het toch wel met mij eens dat Bilal nooit meer zijn Heerenveen niveau heeft gehaald. Bilal heeft niet eens 2x achter elkaar 90 minuten goed gespeeld.

Bilal heeft het niet laten zien en gaat het ook niet meer laten zien (althans bij Feyenoord).

Die andere beoordelingen van Gio en Kramer laat ik voor jou. Ze hoeven niet dood wat mij betreft. Ze mogen wel iemand anders halen voor Kramer. Dan nog liever Mihoen Bami of Mahi Mahi van Groningen..
  maandag 18 september 2017 @ 18:22:55 #111
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856126
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:09 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bilal is vergelijkbaar met Kramer. Beide veel te slecht voor de basis, maar nuttig als ze invallen. En daarin heeft Bilal wat mij betreft zelfs nog een streepje voor. Gewoon een prima invaller en ik ben blij dat hij er is
Jij zit ook aan de fles zie ik. :)
pi_173856218
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Scrummie nu doe je als een Dummie.

Jij als Feyenoordfan bent het toch wel met mij eens dat Bilal nooit meer zijn Heerenveen niveau heeft gehaald. Bilal heeft niet eens 2x achter elkaar 90 minuten goed gespeeld.

Bilal heeft het niet laten zien en gaat het ook niet meer laten zien (althans bij Feyenoord).

Die andere beoordelingen van Gio en Kramer laat ik voor jou. Ze hoeven niet dood wat mij betreft. Ze mogen wel iemand anders halen voor Kramer. Dan nog liever Mihoen Bami of Mahi Mahi van Groningen..
Oke.
pi_173856227
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Scrummie nu doe je als een Dummie.

Jij als Feyenoordfan bent het toch wel met mij eens dat Bilal nooit meer zijn Heerenveen niveau heeft gehaald. Bilal heeft niet eens 2x achter elkaar 90 minuten goed gespeeld.

Bilal heeft het niet laten zien en gaat het ook niet meer laten zien (althans bij Feyenoord).

Die andere beoordelingen van Gio en Kramer laat ik voor jou. Ze hoeven niet dood wat mij betreft. Ze mogen wel iemand anders halen voor Kramer. Dan nog liever Mihoen Bami of Mahi Mahi van Groningen..
Lol
pi_173856231
Mensen die niet snappen dat je geen compleet elftal kan doorselecteren in een zomerstop kan ik helemaal niets mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 18:31:17 ]
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 18:30:19 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173856243
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja en de bal die hij had moeten koppen neemt die mn zn voet.
Zonde.
Hij deed het "niet eens zo slecht" zei ik dan ook, en niet dat hij geweldig was.
Ik kan er wel mee leven dat hij invaller voor op de vleugels is. We hebben grotere problemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 18 september 2017 @ 18:31:09 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_173856256
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb genoeg twijfels, maar de algehele tendens hier is dat hij er geen reet van kan en dat is onzin.
Hij kan goed koppen door zijn enorme sprongkracht en is retesnel. Kan ook een actie maken. Dus geen reet is inderdaad niet waar.

Het probleem zit hem bij Bilal echt in het totale gebrek aan (voetbal)intelligentie, overzicht en zelfreflectie. Dat is juist het frustrerende: hij creëert uit het niets gevaarlijke situaties maar het blijft bij gevaar door zijn domme keuzes.

Het zit er net niet in en na drie jaar is de tijd wel rijp om daar dan een conclusie aan te verbinden, bij voorkeur nu we er nog iets voor vangen.
  maandag 18 september 2017 @ 18:31:50 #117
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173856264
Wat een nonvergelijkimg is dat zeg, voetbaltechmisch is Bilal vele malen beter dan Kramer, hij is veel balvaardiger en heeft meer loopvermogen. Kramer is een lange slungel van 2.10 waarbij vaak lijkt dat zijn lichaam in de weg zit.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 18 september 2017 @ 18:33:46 #118
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856287
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die niet snappen dat je geen compleet elftal kan doorselecteren in een zomerstop kan ik helemaal niets mee.
Compleet elftal?

Bilal is toch wel leuk geweest.
pi_173856291
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hij kan goed koppen door zijn enorme sprongkracht en is retesnel. Kan ook een actie maken. Dus geen reet is inderdaad niet waar.

Het probleem zit hem bij Bilal echt in het totale gebrek aan (voetbal)intelligentie, overzicht en zelfreflectie. Dat is juist het frustrerende: hij creëert uit het niets gevaarlijke situaties maar het blijft bij gevaar door zijn domme keuzes.

Het zit er net niet in en na drie jaar is de tijd wel rijp om daar dan een conclusie aan te verbinden, bij voorkeur nu we er nog iets voor vangen.
Klopt, allemaal, dat zijn ook mijn twijfels bij Bilal. Maar het punt is dat je dus geen compleet elftal kan vervangen financieel alleen al. Er waren andere posities belangrijker, o.a. het middenveld qua bankbezetting, en natuurlijk de backs en de linksbuiten positie was leeg. Ik snap best dat je dan afwegingen gaat maken als men je Van Geel noemt, en dat het doorselecteren van een Bilal even moet wachten (en eigenlijk idem voor Kramer en ook Nelom).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 18:34:37 ]
pi_173856311
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jij zit ook aan de fles zie ik. :)
Is dit hoe jij discussies voert?
pi_173856316
Ik weet niet waarom die Bilal maar opgesteld blijft worden, waarschijnlijk het prijskaartje zal de belangrijkste reden zijn. Bij Feyenoord willen ze maar niet geloven dat ze een speler voor zoveel geld hebben gehaald en dat die er geen klote van kan. Van geel zal wel weer zijn contract met zes jaar gaan verlengen....

De 2e helft gisteren heeft bewezen dat je kramer helemaal niet nodig heb in de spits....

Zelfs met Boetius alleen konden er 4 honderd procent kansen gecreëerd worden.

Echt kramer pleur op. WORDT wakker technische staf. :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 18 september 2017 @ 18:35:42 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_173856321
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, allemaal, dat zijn ook mijn twijfels bij Bilal. Maar het punt is dat je dus geen compleet elftal kan vervangen financieel alleen al. Er waren andere posities belangrijker, o.a. het middenveld qua bankbezetting, en natuurlijk de backs en de linksbuiten positie was leeg. Ik snap best dat je dan afwegingen gaat maken als men je Van Geel noemt, en dat het doorselecteren van een Bilal even moet wachten (en eigenlijk idem voor Kramer).
Precies. Ik was gisteren ook voor zijn inbreng juist omdat het met tien man vaak neerkomt op snelle uitbraken. Ik hoop dan toch dat er van de tien momenten eentje verzilverd wordt maar helaas.

Maar Kramer en Bilal staan denk ik wel vooraan in de rij nu qua doorselecteren.
pi_173856342
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:31 schreef Montelly het volgende:
Wat een nonvergelijkimg is dat zeg, voetbaltechmisch is Bilal vele malen beter dan Kramer, hij is veel balvaardiger en heeft meer loopvermogen. Kramer is een lange slungel van 2.10 waarbij vaak lijkt dat zijn lichaam in de weg zit.
:')

Het gaat om het idee achter die spelers einstein. Het is geen directe vergelijking tussen die twee. Beide schikken zich in hun rol, beide zijn geen basismateriaal en beide kunnen wat extra's brengen als invallers. Je kan niet een heel elftal vol hebben met spelers die moeiteloos in het eerste meekunnen. Zelfs de rijkste topclubs hebben dat niet.
  maandag 18 september 2017 @ 18:40:54 #124
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856397
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, allemaal, dat zijn ook mijn twijfels bij Bilal. Maar het punt is dat je dus geen compleet elftal kan vervangen financieel alleen al. Er waren andere posities belangrijker, o.a. het middenveld qua bankbezetting, en natuurlijk de backs en de linksbuiten positie was leeg. Ik snap best dat je dan afwegingen gaat maken als men je Van Geel noemt, en dat het doorselecteren van een Bilal even moet wachten (en eigenlijk idem voor Kramer en ook Nelom).
Kuyt zagen ze al een jaar aankomen. Jorgensen was er al. En Larsson kan qua positie op 10 uit de voeten.

Elia had ook al zijn afspraak gemaakt van Van Geel dus daarop kon je ook anticiperen en dat hebben ze gedaan met Boetius.

Kongolo had ik niet verwacht, maar Hapsie goede vervanger.

Karsdorp...goede verkoop ook en ik ben nog geen fan van Diks en zie liever die andere gozer van de eigen jeugd. Hoe heet ie ook alweer? Houtkoop, Middelkoop. Hij verving Karsdorp al aardig afgelopen seizoen.

Ze moesten er alleen nog 2 doorselecteren en dat waren niet eens basisspelers.
pi_173856472
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:40 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kuyt zagen ze al een jaar aankomen. Jorgensen was er al. En Larsson kan qua positie op 10 uit de voeten.

Elia had ook al zijn afspraak gemaakt van Van Geel dus daarop kon je ook anticiperen en dat hebben ze gedaan met Boetius.

Kongolo had ik niet verwacht, maar Hapsie goede vervanger.

Karsdorp...goede verkoop ook en ik ben nog geen fan van Diks en zie liever die andere gozer van de eigen jeugd. Hoe heet ie ook alweer? Houtkoop, Middelkoop. Hij verving Karsdorp al aardig afgelopen seizoen.

Ze moesten er alleen nog 2 doorselecteren en dat waren niet eens basisspelers.
houtkoop ....middelkoop

jongen ga fietsen stelen _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 18 september 2017 @ 18:48:21 #126
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856536
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

houtkoop ....middelkoop

jongen ga fietsen stelen _O- _O-
Hoe heet die gozer nou? Bart Koopnogwat of zo.
  maandag 18 september 2017 @ 18:49:28 #127
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856558
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:35 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Is dit hoe jij discussies voert?
Nee vriend. Was ff een vrolijke noot :)

Waardeer je mijn overige bijdragen wel beter?
  maandag 18 september 2017 @ 18:51:19 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856584
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoe heet die gozer nou? Bart Koopnogwat of zo.
Bart Nieuwkoop.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 18:52:38 #129
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856605
Maar er zijn dus drie spelers gehaald voor de positie waar Bilal kan spelen en nog stellen we hem op want hij kan zo lekker hard rennen. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 18:54:07 #130
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856637
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:51 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Bart Nieuwkoop.
Thnx mattie.

Je bent de enige die me te hulp schoot.
  maandag 18 september 2017 @ 18:54:19 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173856641
quote:
15s.gif Op maandag 18 september 2017 18:52 schreef MPC60 het volgende:
Maar er zijn dus drie spelers gehaald voor de positie waar Bilal kan spelen en nog stellen we hem op want hij kan zo lekker hard rennen. _O-
Boetius en Larsson voor de linkerflank
Berghuis en Bilal voor de rechterflank

Het is geen hogere wiskunde ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 18:54:54 #132
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856649
quote:
15s.gif Op maandag 18 september 2017 18:52 schreef MPC60 het volgende:
Maar er zijn dus drie spelers gehaald voor de positie waar Bilal kan spelen en nog stellen we hem op want hij kan zo lekker hard rennen. _O-
En hij schijnt vorig seizoen assists te hebbe gegeven ;) (speciaal voor Scrummie).
pi_173856652
Over Nieuwkoop gesproken, die blijft wel heel lang weg.

Hij zou na de interlandperiode terug zijn werd gezegd, maar we zijn nu 2 weken verder en nog steeds is Diks de zwakste schakel in het elftal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173856660
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:48 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoe heet die gozer nou? Bart Koopnogwat of zo.
_O- :D
  maandag 18 september 2017 @ 18:55:55 #135
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856665
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Boetius en Larsson voor de linkerflank
Berghuis en Bilal voor de rechterflank

Het is geen hogere wiskunde ofzo
En die toure dan? :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 18:57:48 #136
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856696
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:55 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En die toure dan? :P
Hij heeft wel een mooie voornaam. Hij heet iets van Sjeik/sheik of zo.
  maandag 18 september 2017 @ 18:58:48 #137
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856717
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:57 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een mooie voornaam. Hij heet iets van Sjeik/sheik of zo.
Chek of zo dacht ik? Ik ken ze ook niet allemaal bij naam hoor.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 18:59:44 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856741
Godverdomme wel zin in morgen. ADO thuis is altijd een mooie pot. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 19:00:55 #139
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856773
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:58 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Chek of zo dacht ik? Ik ken ze ook niet allemaal bij naam hoor.
Jij bedoelt Sjek.
pi_173856796
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb genoeg twijfels, maar de algehele tendens hier is dat hij er geen reet van kan en dat is onzin.
Jij wou zeggen dat hij het wel kan? Want dat weet hij goed te verbergen dan.
pi_173856803
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef MPC60 het volgende:
Godverdomme wel zin in morgen. ADO thuis is altijd een mooie pot. _O_
wisr niet dat het al morgen was.....dacht woensdag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173856825
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Ik breng alleen wat nuance.

Bilal niet zo goed = kan er geen reet van.
Niet eens met Gio = waardeloze trainer en ontslag graag.
Kramer voetbalt naar zijn kwaliteiten = kramer moet dood en laten we zijn begrafenis vast regelen.

Nu overdrijf ik, maar zo gaat het hier vaak. Doodvermoeiend.
Wie wil Gio weg hebben? Je mag dingen die niet goed gaan toch wel benoemen. En als dingen heel erg lang niet goed gaan moet je je conclusies trekken. Het is topsport, geen kinderdagverblijf.
pi_173856841
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:22 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jij zit ook aan de fles zie ik. :)
Moest lachen. :)
pi_173856870
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die niet snappen dat je geen compleet elftal kan doorselecteren in een zomerstop kan ik helemaal niets mee.
Daarom hoef je hem toch nog niet goed te vinden. Wat is dit voor drogreden. Daarnaast is een tweede spits die in meerdere systemen uit de voeten kan ipv alleen als Euromast fungeren wel vrij cruciaal als je Europees en beker naast de gewone potjes gaat spelen.
pi_173856882
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hij kan goed koppen door zijn enorme sprongkracht en is retesnel. Kan ook een actie maken. Dus geen reet is inderdaad niet waar.

Het probleem zit hem bij Bilal echt in het totale gebrek aan (voetbal)intelligentie, overzicht en zelfreflectie. Dat is juist het frustrerende: hij creëert uit het niets gevaarlijke situaties maar het blijft bij gevaar door zijn domme keuzes.

Het zit er net niet in en na drie jaar is de tijd wel rijp om daar dan een conclusie aan te verbinden, bij voorkeur nu we er nog iets voor vangen.
Ik kan met deze samenvatting leven. :Y
pi_173856891
Kramer :r
pi_173856929
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Over Nieuwkoop gesproken, die blijft wel heel lang weg.

Hij zou na de interlandperiode terug zijn werd gezegd, maar we zijn nu 2 weken verder en nog steeds is Diks de zwakste schakel in het elftal.
Bij Feyenoord lijken ze systematisch nogal optimistisch over terugkerende spelers te zijn.
  maandag 18 september 2017 @ 19:09:00 #148
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856939
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Moest lachen. :)
Dank je kapo. :)
  maandag 18 september 2017 @ 19:10:09 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173856960
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wisr niet dat het al morgen was.....dacht woensdag
Oh kut, ik dacht dat het nu dinsdag was. :'(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173856997
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 19:10 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Oh kut, ik dacht dat het nu dinsdag was. :'(
Eikel, ik zat ook al 'wtf, mijn agenda!' te doen.
pi_173857021
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 19:10 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Oh kut, ik dacht dat het nu dinsdag was. :'(
sufkut

als jij hier nog 1 keer zo een vergissing maakt dan zorg ik er voor ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173857027
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:49 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nee vriend. Was ff een vrolijke noot :)

Waardeer je mijn overige bijdragen wel beter?
Beter al had het weinig relevantie aan Bilal verder.

Maar ik denk dat iedereen zo zijn beetje de spelers heeft waar hij/zij zich aan ergert. Ik heb dat 3 jaar lang gehad met Immers terwijl de rest met hem bijna verafgoden. Die drie jaar heb ik mij kapot geirriteerd aan die gozer en toen hij weg ging is er een last van mijn schouders gevallen. Klinkt overdreven, maar zo heb ik het ervaren.

Dat heb je ook een beetje met Nelom en Bilal. Ik stoor mij totaal niet aan die jongens. Beide vind ik geschikte wisselspelers en geen absolute ramp als ze noodgedwongen meer minuten moeten maken ivm schorsingen/blessures. Maar Kramer daarentegen doet gewoon pijn aan mijn ogen om te kijken en grijp iedere gelegenheid aan om mijn ongenoegen kenbaar te maken.

Denk dat je soms ook gewoon een beetje een pispaaltje nodig hebt
  maandag 18 september 2017 @ 19:22:48 #153
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173857286
Nelom is een absolute ramp. Heeft ons vorig seizoen bijna het kampioenschap gekost.

Bilal is geen basisspeler, maar prima voor op de bank. Diks zit er tussenin. Beide wel nog jong.
pi_173857571
We kunnen lang of kort lullen over spelers of over deze selectie......

Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland

Bij ajax en psv is het gewoon nog slechter op heleboel posities

We spelen gewoon voor de titel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 19:35:18 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173857628
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:22 schreef fetX het volgende:
Nelom is een absolute ramp. Heeft ons vorig seizoen bijna het kampioenschap gekost.

Bilal is geen basisspeler, maar prima voor op de bank. Diks zit er tussenin. Beide wel nog jong.
Zodra het allemaal iets sneller moet en er iets slimmer moet worden gepositioneerd omdat je anders gewoon te laat bent, is Diks wel héél erg beperkt hoor. ManCity oké, maar zelfs tegen dit psv viel hij door de mand.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173857848
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
We kunnen lang of kort lullen over spelers of over deze selectie......

Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland

Bij ajax en psv is het gewoon nog slechter op heleboel posities

We spelen gewoon voor de titel.
Zou het ook kunnen dat, en ik noem maar even wat, clubvoorkeur een rol speelt in jouw mening?
  maandag 18 september 2017 @ 19:44:31 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173857875
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:22 schreef fetX het volgende:
Nelom is een absolute ramp. Heeft ons vorig seizoen bijna het kampioenschap gekost.

Bilal is geen basisspeler, maar prima voor op de bank. Diks zit er tussenin. Beide wel nog jong.
Diks is zonder enige twijfel slechter dan Nelom
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173858177
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Diks is zonder enige twijfel slechter dan Nelom
Rot op.
  maandag 18 september 2017 @ 20:01:16 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173858315
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Rot op.
Ik ben bloedserieus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 20:03:00 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173858360
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Diks is zonder enige twijfel slechter dan Nelom
Totaal niet mee eens
pi_173858451
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb genoeg twijfels, maar de algehele tendens hier is dat hij er geen reet van kan en dat is onzin.
Hij heeft zich wel iets ontwikkeld maar 3 doelpunten in 65 wedstrijden is natuurlijk extreem karig voor een aanvallend ingestelde speler.
blablablabla
  maandag 18 september 2017 @ 20:06:35 #162
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173858456
Verschil tussen die twee is dat Diks potentie heeft, Nelom niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 18 september 2017 @ 20:07:33 #163
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173858486
Diks deed gister trouwens een Karsdorpje. Prima tackle was dat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 18 september 2017 @ 20:08:24 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173858512
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft zich wel iets ontwikkeld maar 3 doelpunten in 65 wedstrijden is natuurlijk extreem karig voor een aanvallend ingestelde speler.
Niet dat het dan ineens veel wordt, maar hij heeft een stuk minder minuten gemaakt dan die 65 wedstrijden doen vermoeden. Bijna altijd invalbeurtjes van 10 tot 20 minuten.
  maandag 18 september 2017 @ 20:11:55 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173858609
Diks verdedigde gisteren gewoon doodleuk een bal met zijn binnenkant door het midden uit

Dat zie ik regelmatig bij de reserve zesde klasse.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173858658
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
Diks verdedigde gisteren gewoon doodleuk een bal met zijn binnenkant door het midden uit

Dat zie ik regelmatig bij de reserve zesde klasse.
Die speelde idd matig. Zijn collega aan dd linkerkant vond ik overigens niet beter gisteren.
  maandag 18 september 2017 @ 20:14:54 #167
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173858672
Maar waarom Diks halen wanneer Nieuwkoop hebt?
pi_173858714
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Maar waarom Diks halen wanneer Nieuwkoop hebt?
Dat zie je nu toch? Nieuwkoop is nummer 1 daar, Diks is backup.
  maandag 18 september 2017 @ 20:17:48 #169
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173858745
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zie je nu toch? Nieuwkoop is nummer 1 daar, Diks is backup.
Dure backup man. Dan liever iets uit eigen gelederen...
pi_173858760
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:17 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dure backup man. Dan liever iets uit eigen gelederen...
Dat loopt er dus (nog) niet, want te jong. Daarom is hij dan ook gehuurd.
  maandag 18 september 2017 @ 20:20:19 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173858816
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die speelde idd matig. Zijn collega aan dd linkerkant vond ik overigens niet beter gisteren.
Ik vind Haps positioneel sowieso bijzonder zwak, maar dat mag je niet roepen hier.

Hij maakt een hoop goed met zijn drive en aanvallende impulsen, maar verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 20:22:40 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173858875
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
Diks verdedigde gisteren gewoon doodleuk een bal met zijn binnenkant door het midden uit

Dat zie ik regelmatig bij de reserve zesde klasse.
Oh dan is ie gelijk slechter dan Nelom. Diks kan in ieder geval fatsoenlijk tackelen, dat heb ik onze Miquel nog nooit zien doen. Hij is ook beter aan de bal als ie wat meer vertrouwen krijgt.
  maandag 18 september 2017 @ 20:23:24 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173858894
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oh dan is ie gelijk slechter dan Nelom. Diks kan in ieder geval fatsoenlijk tackelen, dat heb ik onze Miquel nog nooit zien doen. Hij is ook beter aan de bal als ie wat meer vertrouwen krijgt.
Beter als in minder slecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 20:24:38 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173858930
Ik heb Nelom ook wel eens een wereldgoal zien scoren en de hele wedstrijd Ziyech in zijn achterzak zien hebben, flauwekulredeneringen

Diks heeft echt niks van een back en een nog matigere fysiek dan kindsoldaatgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173859011
Mensen die Nelom slechter vinden dan Diks. :')

Ik heb Diks de eerste 5 wedstrijden dit seizoen meer fout zien doen dan Nelom in al die jaren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 18 september 2017 @ 20:30:49 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173859121
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen die Nelom slechter vinden dan Diks. :')

Ik heb Diks de eerste 5 wedstrijden dit seizoen meer fout zien doen dan Nelom in al die jaren.
Diks heeft anders nu al een betere wedstrijd gespeeld dan Nelom ooit gedaan heeft. Bovendien is ie 5 jaar jonger en dus veel meer ruimte voor verbetering. Het komt er nu nog niet uit, maar hij heeft veel meer in zich, bij Nelom is het echt al jaren drama.

Volgens mij hebben mensen hem ook nooit zien spelen in z'n eerste periode bij Vitesse.
  maandag 18 september 2017 @ 20:31:35 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173859156
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Diks heeft anders nu al een betere wedstrijd gespeeld dan Nelom ooit gedaan heeft. Bovendien is ie 5 jaar jonger en dus veel meer ruimte voor verbetering. Het komt er nu nog niet uit, maar hij heeft veel meer in zich, bij Nelom is het echt al jaren drama.

Volgens mij hebben mensen hem ook nooit zien spelen in z'n eerste periode bij Vitesse.
Laatste periode zat hij op het bankie voor kindsoldaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 20:40:39 #178
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173859418
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Laatste periode zat hij op het bankie voor kindsoldaat
Dus?
pi_173859707
wtf

hoeveel interlands heeft diks dan gespeeld

en hoeveel interlands heeft nelomgod al gespeeld
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 20:51:09 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173859717
Bij VI nemen ze het toch een beetje op voor Diks:

"Er is een groot probleem bij Feyenoord. En dat is natuurlijjk: dat meneer Diks alles fout doet wat hij maar fout kan doen."

"Het is een ramp, die jongen. Ik vind het een beetje zielig."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173859723
Mag lijen dat de mensen die wel gaan, heel Napels afbreken.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 18 september 2017 @ 20:51:55 #182
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_173859736
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen die Nelom slechter vinden dan Diks. :')

Ik heb Diks de eerste 5 wedstrijden dit seizoen meer fout zien doen dan Nelom in al die jaren.
Mee eens.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 18 september 2017 @ 20:52:26 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_173859752
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb Nelom ook wel eens een wereldgoal zien scoren en de hele wedstrijd Ziyech in zijn achterzak zien hebben, flauwekulredeneringen

Diks heeft echt niks van een back en een nog matigere fysiek dan kindsoldaatgod
Wanneer is Nieuwkoop fit?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_173859772
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wanneer is Nieuwkoop fit?
als de clubarts hem dat verteld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173859815
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als de clubarts hem dat verteld
Klaas weer met inside info.

Klaasgod _O_
  maandag 18 september 2017 @ 20:56:49 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_173859887
Ik was erg onder de indruk van Amrabat. :{ Wat mij betreft zo snel mogelijk in de basis i.p.v. Vilhena.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_173859965
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:56 schreef TC03 het volgende:
Ik was erg onder de indruk van Amrabat. :{ Wat mij betreft zo snel mogelijk in de basis i.p.v. Vilhena.
ja een rechtspoot als linkermiddenvelder opstellen

is allemaal heel handig allemaal :o
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173860305
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 20:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus
Je bent knetter. :D
pi_173860330
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind Haps positioneel sowieso bijzonder zwak, maar dat mag je niet roepen hier.

Hij maakt een hoop goed met zijn drive en aanvallende impulsen, maar verder.
Hij is minder dan Kongolo, maar wie weet groeit hij nog.
pi_173860338
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oh dan is ie gelijk slechter dan Nelom. Diks kan in ieder geval fatsoenlijk tackelen, dat heb ik onze Miquel nog nooit zien doen. Hij is ook beter aan de bal als ie wat meer vertrouwen krijgt.
Heeft Nelom uberhaupt ooit een sliding gelegd? Kan het me niet herinneren nu je het zegt.
pi_173860342
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb Nelom ook wel eens een wereldgoal zien scoren en de hele wedstrijd Ziyech in zijn achterzak zien hebben, flauwekulredeneringen

Diks heeft echt niks van een back en een nog matigere fysiek dan kindsoldaatgod
Kindsoldaat dan maar terughalen?
pi_173860662
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heeft Nelom uberhaupt ooit een sliding gelegd? Kan het me niet herinneren nu je het zegt.
Jawel hoor.
pi_173860699
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind Haps positioneel sowieso bijzonder zwak, maar dat mag je niet roepen hier.

Hij maakt een hoop goed met zijn drive en aanvallende impulsen, maar verder.
Zal best, maar noem maar eens een betere linksback in de Eredivisie.

Bijna bij elke Feyenoordspeler kun je wel het een en ander roepen dat minder is, natuurlijk.
pi_173861855
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mag lijen dat de mensen die wel gaan, heel Napels afbreken.
Wat valt daar te vernielen dan?
  maandag 18 september 2017 @ 22:19:14 #195
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173862177
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:56 schreef TC03 het volgende:
Ik was erg onder de indruk van Amrabat. :{ Wat mij betreft zo snel mogelijk in de basis i.p.v. Vilhena.
Dat is zonde van Vilhena. We hebben geen spits, dus waarom niet 442 proberen met Amrabat erbij op het middenveld en Boetius met Berghuis of Larsson voorin?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173862428
Ik vind dat Toornstra gewoon op de bank moet gaat zitten, misschein motiveert dat hem om maar is even beter te gaan spelen.....net als vorige seizoen toen hij ook vaak op de bank moest beginnen ten gunste van Kuyt...

AHmadi en Vilhena hebben vooral een rol als ballenpakkers in het team. Toornstra speelt als meest diepe middenvelder. IK denk dat Amrabat gewoon een keer in de basis op die positie moet gaan spelen. Den Haag is een goede wedstrijd daarvoor.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173862469
Vilhena en Ahmadi zijn gewoon een goed duo samen. Snap dat gevit op Vilhena niet helemaal zo. Als je hem op de bank zet dan is dat ook kapitaalvernietiging. Je kan beter Amrabat als reserve houden of als rechtsback tot volgend seizoen aangezien 1 van die 2 dan zal vertrekken en kan hij daar spelen. Een speler met de ervaring van Vilhena met zijn leeftijd is straks 10-15 mil waard mits hij blijft spelen en Feyenoord presteren. Zo slecht is hij nou ook weer niet.
  maandag 18 september 2017 @ 22:38:53 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173862573
Vilhena speelde slecht tegen City dus moet er nu maar uit

Misschien wel de belangrijkste middenvelder vorig seizoen

Fokgoden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 22:39:05 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173862584
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat Toornstra gewoon op de bank moet gaat zitten, misschein motiveert dat hem om maar is even beter te gaan spelen.....net als vorige seizoen toen hij ook vaak op de bank moest beginnen ten gunste van Kuyt...

AHmadi en Vilhena hebben vooral een rol als ballenpakkers in het team. Toornstra speelt als meest diepe middenvelder. IK denk dat Amrabat gewoon een keer in de basis op die positie moet gaan spelen. Den Haag is een goede wedstrijd daarvoor.
Dat Toornstra uit nooit scoort wil niet zeggen dat hij slecht speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173862602
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Caland het volgende:
Vilhena speelde slecht tegen City dus moet er nu maar uit

Misschien wel de belangrijkste middenvelder vorig seizoen

Fokgoden
Daarbij speelde we tegen City met de slechtst denkbare opstelling. Een elftal zonder middenveld en voorin een houten klaas.
  dinsdag 19 september 2017 @ 00:09:36 #201
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173864068
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als de clubarts hem dat verteld
Wanneer is je moeder weer nat?

Klaas: "wanneer ze mij ziet".

Bedankt voor deze wijsheden.
pi_173864710
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:09 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Wanneer is je moeder weer nat?

Klaas: "wanneer ze mij ziet".

Bedankt voor deze wijsheden.
wanneer is je vriendin weer nat

Klaas: "wanneer ze mij weer ziet".

bedankt voor deze wijsheden. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173864728
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:38 schreef Caland het volgende:
Vilhena speelde slecht tegen City dus moet er nu maar uit

Misschien wel de belangrijkste middenvelder vorig seizoen

Fokgoden
Iedereen speelde slecht dus iedereen moet er maar uit

We hebben geen vervanger voor Vilhena

Dat betekent dat je daar een rechtspoot moet gaan neerzetten....

Bovendien Boetius speelt mede goed doordat Vilhena en hij elkaar meer als 10 jaar met elkaar gevoetbald hebben.

Toornstra is gemiddeld gezien dit seizoen de zwakste schakel. Ik vind dat hij eruit moet. Als Toornstra niet scoort heb je echt weinig aan hem. Hij voegt echt helemaal niets aan het spel van Feyenoord toe is mijn comclusie op dit moment.

Hij moet echt beter gaan presteren. Hij blinkt niet uit in passing, hij blinkt niet uit in ballenafpakken. Hij blonk vorig seizoen uit in doelpunten maken. Dat was de enige reden dat hij op een gegeven moment de voorkeur kreeg boven Kuyt.

Amrabat en Toornstra zijn directe concurrenten op het middenveld.

Het is voor Feyenoord alleen maar goed dat we nu 4 sterke middenvelders hebben in tegenstellng tot vorig seizoen. We zullen ze alle 4 keihard nodig hebben,

[ Bericht 5% gewijzigd door klaasweetalles op 19-09-2017 06:08:44 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173864793
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:40 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Daarbij speelde we tegen City met de slechtst denkbare opstelling. Een elftal zonder middenveld en voorin een houten klaas.
Los van die 1e goal vind ik het niet gek dat hij slecht speelde en.overlopen werd. 2 middenvelders is gewoon eem blunder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173864795
Komend weekend zal Amrabat in ieder geval wel spelen, gezien de schorsing van Berghuis. Toornstra als buitenspeler en Ambrabat erbij op het middenveld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173864806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 06:49 schreef H.FR het volgende:
Komend weekend zal Amrabat in ieder geval wel spelen, gezien de schorsing van Berghuis. Toornstra als buitenspeler en Ambrabat erbij op het middenveld.
Of Larsson / Bilal in de basis als vervanger van Berghuis
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 07:42:58 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173865118
Wat je eigenlijk al wist is nu dus officieel.

quote:
Feyenoord-supporters zijn niet welkom in Napels voor het Champions League-duel met Napoli op 26 september. Dat besluit hing al in de lucht, maar is nu officieel.

Het provinciebestuur van Napels heeft een verbod op de komst van Rotterdamse supporters uitgevaardigd. De Italiaanse autoriteiten vinden de kans op ongeregeldheden te groot.

Verbod op kaartverkoop
Napoli mag geen kaarten verkopen aan Feyenoord-supporters. Feyenoord heeft zelf besloten dat er ook geen reis voor businessclubleden wordt georganiseerd. "Er zal slechts een klein gezelschap officials met het team meereizen', zo liet de club weten.

In 2015 misdroegen Feyenoord-aanhangers zich in het historische centrum van Rome. Daarbij werden grote vernielingen aangericht en raakten tientallen mensen gewond.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173865133
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:
Wat je eigenlijk al wist is nu dus officieel.

[..]

Belachelijk jammer. Eigenlijk hebben we heel slecht geloot, had zoveel mooier kunnen zijn allemaal..
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 19 september 2017 @ 07:47:47 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173865150
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 07:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Belachelijk jammer. Eigenlijk hebben we heel slecht geloot, had zoveel mooier kunnen zijn allemaal..
Letterlijk elke andere poule was beter geweest
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 07:48:31 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173865156
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 07:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Belachelijk jammer. Eigenlijk hebben we heel slecht geloot, had zoveel mooier kunnen zijn allemaal..
Het was de slechts mogelijke loting denkbaar.

Denk er toch eens aan als je bij Real/BvB/Spurs zit :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173865290
Belachelijk besluit. Ik ben ook benieuwd wat dit voor de thuiswedstrijd betekent. Meestal ben ik niet zo rancuneus, maar ik zou nu ook geen kaarten beschikbaar stellen aan die Italianen.
#12 is not for sale!
pi_173865304
Als feyenoord thuis speelt geen Italianen. Lijkt me zo eerlijk.
pi_173865364
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:09 schreef Haringkop het volgende:
Belachelijk besluit. Ik ben ook benieuwd wat dit voor de thuiswedstrijd betekent. Meestal ben ik niet zo rancuneus, maar ik zou nu ook geen kaarten beschikbaar stellen aan die Italianen.
Of juist laten zien hoe het wel moet
pi_173865386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:11 schreef KingRoland het volgende:
Als feyenoord thuis speelt geen Italianen. Lijkt me zo eerlijk.
Is wel eerlijk maar gaat niet gebeuren natuurlijk. Op die manier kan elke club straks uitsupporters gaan weren. Begin van het einde.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_173865402
Jezus, wat een verschrikkelijke droom had ik vannacht. Jorgensen lag er de rest van het seizoen uit en Gio bedacht niet een ander systeem, maar bleef vasthouden aan Kramer als pure spits.

Ik hoop echt, écht dat de beste man iets anders gaat bedenken met bijvoorbeeld Boetius in de spits. In principe moet dit kunnen, toch? Het systeem zal ietwat veranderen, maar als Jorgensen weer terug is, dan kan hij die taak weer gewoon overnemen. Fungeert toch al vooral als aanspeelpunt dan als echte spits.
pi_173865425
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Of juist laten zien hoe het wel moet
Dan zijn toch al voorbeelden genoeg van? Dat het in Italië tegen Rome uit de klauwen liep was ook het bewijs dat men nauwelijks bereid was naar Feyenoord te luisteren vwb de organisatie. In Manchester was duidelijk zichtbaar wat een andere aanpak voor resultaat heeft.
#12 is not for sale!
pi_173865453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:25 schreef dopemin het volgende:
Jezus, wat een verschrikkelijke droom had ik vannacht. Jorgensen lag er de rest van het seizoen uit en Gio bedacht niet een ander systeem, maar bleef vasthouden aan Kramer als pure spits.

Ik hoop echt, écht dat de beste man iets anders gaat bedenken met bijvoorbeeld Boetius in de spits. In principe moet dit kunnen, toch? Het systeem zal ietwat veranderen, maar als Jorgensen weer terug is, dan kan hij die taak weer gewoon overnemen. Fungeert toch al vooral als aanspeelpunt dan als echte spits.
Ik vind Boetius dit seizoen wel vrij goed spelen, maar zou wel het liefste zien dat hij vanaf de flank blijft komen, daar sticht hij toch het meeste gevaar.

Zet dan een Larsson erbij in de spits, of gewoon Vente :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173865796
Gewoon tickets aanbieden aan Napoli-fans voor onze thuiswedstrijd. Alsof zij er wat aan kunnen doen. Niet verlagen tot niveau van hun stadsbestuur.
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:11:53 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173865916
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:02 schreef Grifte het volgende:
Gewoon tickets aanbieden aan Napoli-fans voor onze thuiswedstrijd. Alsof zij er wat aan kunnen doen. Niet verlagen tot niveau van hun stadsbestuur.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:39:16 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173866248
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:02 schreef Grifte het volgende:
Gewoon tickets aanbieden aan Napoli-fans voor onze thuiswedstrijd. Alsof zij er wat aan kunnen doen. Niet verlagen tot niveau van hun stadsbestuur.
Mwah, wat voor signaal geef je dan af: Feyenoord-supporters kun je ongestraft weren.

Het neigt ook naar competitievervalsing omdat een uitploeg in De Kuip wél gesteund wordt door eigen supporters.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173866258
Wat een kk poule toch ook idd. Kutzooi.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173866260
Competitievervalsing ja?
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:41:19 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173866272
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:40 schreef Divje het volgende:
Competitievervalsing ja?
Denk maar eens even wat langer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173866289
Mag ik het gewoon onzin vinden ja.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173866321
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk maar eens even wat langer.
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het is toch wat simpel. Als ze in Napels serieuze berichten hebben ontvangen op grond waarvan ze Feyenoorders weren staan ze gewoon in hun recht. Dan is het nogal treurig om het terug te doen alleen maar, omdat je het niet eerlijk vindt. Dan kunnen er net zo goed nooit meer uitsupporters mee.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:47:55 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173866361
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:42 schreef Divje het volgende:
Mag ik het gewoon onzin vinden ja.
Ja hoor.
Maar ik vind het er naar neigen . Zou je het ook prima vinden als een Nederlandse club Feyenoordsupporters ging weren? Of dat ajaxsupporters weer welkom zijn in De Kuip maar andersom niet?

Wat mij betreft laat Feyenoord niet op die manier met zich sollen. Alle uitkaarten voor Napoli in de verkoop voor Feyenoordsupprters.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:52:39 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173866432
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dan is het nogal treurig om het terug te doen alleen maar, omdat je het niet eerlijk vindt. Dan kunnen er net zo goed nooit meer uitsupporters mee.
Niet alleen omdat het niet eerlijk is. Ook om aan te geven dat als Feyenoordsupporters worden geweerd, daar consequenties aan zitten. En daarmee te voorkomen dat zo'n besluit te makkelijk wordt genomen.
De uefa had hier ook bovenop moeten zitten. Maar ja, we schijnen daar niet zo goed te liggen. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:54:57 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173866468
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet alleen omdat het niet eerlijk is. Ook om aan te geven dat als Feyenoordsupporters worden geweerd, daar consequenties aan zitten. En daarmee te voorkomen dat zo'n besluit te makkelijk wordt genomen.
De uefa had hier ook bovenop moeten zitten. Maar ja, we schijnen daar niet zo goed te liggen. ;)
De UEFA heeft geen fuck te vertellen over lokale politiek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:55:25 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173866477
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het is toch wat simpel. Als ze in Napels serieuze berichten hebben ontvangen op grond waarvan ze Feyenoorders weren staan ze gewoon in hun recht. Dan is het nogal treurig om het terug te doen alleen maar, omdat je het niet eerlijk vindt. Dan kunnen er net zo goed nooit meer uitsupporters mee.
Serieuze berichten ontvangen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 09:59:28 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173866533
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:54 schreef Caland het volgende:

[..]

De UEFA heeft geen fuck te vertellen over lokale politiek
Ze kunnen wel druk zetten door clubs te verplichten om uitsupporters te ontvangen. Op straffe van bijv. puntaftrek.
Dan zoekt zo'n club het maar uit met hun gemeente.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173866613
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieuze berichten ontvangen?
Ongeveer net zo'n loze term als 'visie' en 'de Cruijff filosofie'.
pi_173866646
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 07:42 schreef onlogisch het volgende:
Wat je eigenlijk al wist is nu dus officieel.

[..]

Ben maar blij. Scheelt een paar extra ventilatiegaten.
U MAD?
pi_173866757
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieuze berichten ontvangen?
?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:15:57 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173866770
quote:
Waar heb je het over?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173866813
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Wat denk je? Ik ga er in dit geval even vanuit dat ze een goede reden hebben om Feyenoorders te weren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:20:56 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173866828
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat denk je? Ik ga er in dit geval even vanuit dat ze een goede reden hebben om Feyenoorders te weren.
Puur om Rome, meer niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:23:25 #237
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_173866873
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat denk je? Ik ga er in dit geval even vanuit dat ze een goede reden hebben om Feyenoorders te weren.
Ze hebben in Napoli afgelopen zomer inderdaad alle fonteinen gerestaureerd, geen zin om dat nog een keer te doen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_173866891
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Puur om Rome, meer niet
Dat denk ik ook ja. Maar dat weten we niet. Daarom ook het woordje 'als'. Je kent de Napolitanen. Die deinzen er niet voor terug om een mesje meer of minder te trekken. Berichten van groepen die elkaar op gaan zoeken. Who knows, who knows.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:27:31 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173866937
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. Maar dat weten we niet. Daarom ook het woordje 'als'. Je kent de Napolitanen. Die deinzen er niet voor terug om een mesje meer of minder te trekken. Berichten van groepen die elkaar op gaan zoeken. Who knows, who knows.
Who knows ja.

Ongeveer hetzelfde als dat PSV mocht het wel Europees spelen niet naar een random Spaanse stad had gemogen omdat er wel eens zigeuners rond kunnen lopen.

Voor een stad de makkelijkste oplossing, helemaal omdat ze daar ook nog eens doodsbang zijn voor de eigen supporters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173866987
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Who knows ja.

Ongeveer hetzelfde als dat PSV mocht het wel Europees spelen niet naar een random Spaanse stad had gemogen omdat er wel eens zigeuners rond kunnen lopen.

Voor een stad de makkelijkste oplossing, helemaal omdat ze daar ook nog eens doodsbang zijn voor de eigen supporters.
We zijn het verder ook wel met elkaar eens, volgens mij. Enige wat ik tegen Gert probeerde te zeggen is dat je er niks aan hebt om Napoli met gelijke munt terug te betalen. Sta erboven en laat in andere uitwedstrijden zien dat je supporters zich kunnen gedragen. Wat ze ook al meermaals gedaan hebben ondertussen, volgens mij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173867010
Is Feyenoord de eerste club die geweigerd wordt door Napoli/Italië?
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:34:25 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173867027
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:33 schreef Typisch het volgende:
Is Feyenoord de eerste club die geweigerd wordt door Napoli/Italië?
Nee, Nice ook. Maar dat was nog door een incident tussen beide clubs
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:35:28 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173867041
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:33 schreef Typisch het volgende:
Is Feyenoord de eerste club die geweigerd wordt door Napoli/Italië?
Nice schijnt ook geweerd te zijn in de voorrondes dit jaar. Maar daar was volgens mij wel sprake van concrete dreiging.
pi_173867231
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieuze berichten ontvangen?
"Meerdere berichten dat er concreet gevaar is op een gewelddadig treffen tussen de extreme aanhang van Napoli en die van Feyenoord" roepen ze zelf, voor zover mijn Google Translate Italiaans reikt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:51:14 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173867246
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:49 schreef nostra het volgende:

[..]

"Meerdere berichten dat er concreet gevaar is op een gewelddadig treffen tussen de extreme aanhang van Napoli en die van Feyenoord" roepen ze zelf, voor zover mijn Google Translate Italiaans reikt.
Ze passen de Nederlandse stijl dus toe: zonder echte argumenten maar overgaan op verboden/combi's/beperkende maatregelen. Slim.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:51:41 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173867251
Supporters van Feyenoord kregen maandag te horen dat zij niet welkom zijn bij de wedstrijd tussen Napoli en Feyenoord. FSV De Feijenoorder laat, via onderstaand statement, weten teleurgesteld te zijn in het besluit.

Gisteren bereikte ook ons het nieuws dat Feyenoord supporters definitief niet welkom zijn in Napels. Een zeer teleurstellend besluit dat gezien de ervaringen van vorig jaar onnodig lijkt te zijn. Het is jammer dat de Italiaanse autoriteiten niet in staat zijn uitsupporters naar behoren te ontvangen en begeleiden. Hun Engelse collega’s hebben al eerder laten zien hoe dat moet.

Veel Feyenoord supporters hebben direct na de loting tickets geboekt en hotels gereserveerd. Deze supporters maken zelf de overweging om wel of niet te gaan. Ze reizen op eigen risico. We hopen dat supporters een afgewogen keuze maken en als ze naar Napels gaan op elkaar en andere supporters letten.

Napoli in Rotterdam
Ondanks dat wij niet welkom zijn in Napoli betekent dat niet dat we automatisch vinden dat ssc Napoli supporters hier niet welkom zijn. Zij hebben weinig tot geen invloed gehad op dit besluit en bovendien zijn we dan net zo kort door de bocht als de Italiaanse autoriteiten. We gaan er vanuit dat de lokale driehoek Rotterdam in overleg met Feyenoord wel een afgewogen besluit neemt en wachten dat rustig af
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173867972
Snap sowieso niet waarom je Diks huurt als je deze man achter de hand hebt.



Zelfde verhaal met Woudenberg, die was zeker niet minder dan Nelom en heeft tenminste nog de leeftijd om zich te ontwikkelen .
blablablabla
pi_173868021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:28 schreef Elan het volgende:
Snap sowieso niet waarom je Diks huurt als je deze man achter de hand hebt.

[ afbeelding ]

Zelfde verhaal met Woudenberg, die was zeker niet minder dan Nelom en heeft tenminste nog de leeftijd om zich te ontwikkelen .
Woudenberg speelt inderdaad de sterren van de hemel bij Heerenveen, die bewijst wel echt het ongelijk van de technische staf elke week.

Ofzo.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:31:04 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868045
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:28 schreef Elan het volgende:
Snap sowieso niet waarom je Diks huurt als je deze man achter de hand hebt.

[ afbeelding ]

Zelfde verhaal met Woudenberg, die was zeker niet minder dan Nelom en heeft tenminste nog de leeftijd om zich te ontwikkelen .
Ja laten we een linksbenige centrale verdediger op rechtsback zetten

Wat kan er mis gaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868048
Elangod
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 11:36:38 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173868172
Elan :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173868173
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja laten we een linksbenige centrale verdediger op rechtsback zetten

Wat kan er mis gaan
lol :D
bedoel een ander ventje uit U19 zo'n snel rechtsbackje. Al kun je die Knoester er ook prima bij hebben volgens mij. Doet het bij Jong Oranje prima.
blablablabla
pi_173868181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:28 schreef Elan het volgende:
Snap sowieso niet waarom je Diks huurt als je deze man achter de hand hebt.

[ afbeelding ]

Zelfde verhaal met Woudenberg, die was zeker niet minder dan Nelom en heeft tenminste nog de leeftijd om zich te ontwikkelen .
Hoe weet je nou in godsnaam of die zich staande houdt in de Eredivisie?
Laat staan in de CL.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173868190
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Woudenberg speelt inderdaad de sterren van de hemel bij Heerenveen, die bewijst wel echt het ongelijk van de technische staf elke week.

Ofzo.
Vorig seizoen heeft hij de eerste 7 wedstrijden in de basis gespeeld 0 verloren. Niet dat dat per se zijn verdienste is maar om m af te schrijven en met Nelom verder te gaan is ook weer zoiets.
blablablabla
pi_173868250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe weet je nou in godsnaam of die zich staande houdt in de Eredivisie?
Laat staan in de CL.
Dat weet je ook helemaal niet. Vind jij anderzijds dat Diks zich wel goed staande houdt dan?
Ben wel een voorstander van eigen jeugd zie dat de laatste jaren echt veel te weinig.
blablablabla
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:41:13 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je ook helemaal niet. Vind jij anderzijds dat Diks zich wel goed staande houdt dan?
Ben wel een voorstander van eigen jeugd zie dat de laatste jaren echt veel te weinig.
Dan moeten ze dus wel goed genoeg zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868306
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan moeten ze dus wel goed genoeg zijn
Als je het niet echt een kans geeft dan kom je er ook niet achter.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:44:13 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173868310
Random jeugdspelers zouden het echt niet beter doen dan Diks :')

Je kan hoogstens Amrabat proberen, maar ik zou Diks gewoon het vertrouwen geven totdat Nieuwkoop weer fit is
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:44:37 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868318
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als je het niet echt een kans geeft dan kom je er ook niet achter.
Mwah, daar ben ik het niet echt mee eens. Volgens mij kunnen trainers dat prima inschatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868320
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan moeten ze dus wel goed genoeg zijn
Absoluut.
Toen de nood aan de man was en de club op zijn gat lag financieel kwamen de talenten met bosjes uit de hemel vallen.

Of je selecteert nu te weinig door of je had gewoon bizar veel mazzel toen met die lichting.
blablablabla
pi_173868344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je ook helemaal niet. Vind jij anderzijds dat Diks zich wel goed staande houdt dan?
Ben wel een voorstander van eigen jeugd zie dat de laatste jaren echt veel te weinig.
Ja ik vind Diks het prima doen so far.
Kan me niet voorstellen dat een Knoester het beter zou doen.

Zijn tijd komt nog wel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173868350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Absoluut.
Toen de nood aan de man was en de club op zijn gat lag financieel kwamen de talenten met bosjes uit de hemel vallen.

Of je selecteert nu te weinig door of je had gewoon bizar veel mazzel toen met die lichting.
Van al die toppers speelt alleen Wijnaldum nu in de top geloof ik. En die heeft daar nog flink wat jaartjes voor nodig gehad.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:46:40 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Absoluut.
Toen de nood aan de man was en de club op zijn gat lag financieel kwamen de talenten met bosjes uit de hemel vallen.

Of je selecteert nu te weinig door of je had gewoon bizar veel mazzel toen met die lichting.
Een beetje van beide.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868369
Beste selectie sinds de winst van de UEFA Cup zowat en dan nog zeuren.

Genot.
pi_173868380
Straks gaan we nog roepen dat het jammer is dat Larsson/Boetius/Berghuis kwam omdat we Toure hebben.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173868390
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, daar ben ik het niet echt mee eens. Volgens mij kunnen trainers dat prima inschatten.
Mij is het om het even, maar bij Feyenoord breekt helemaal niks door. Daar heb ik dan wel weer een beetje mijn twijfels bij, maar heb liever dat ze nu een paar jaar presteren en zich weer op de kaart zetten. Dat is mij meer waard na al die ellende dan een handje jeugdspelers die leuk mee kunnen en uiteindelijk belanden bij 2e divisie Duitsland
pi_173868393
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Straks gaan we nog roepen dat het jammer is dat Larsson/Boetius/Berghuis kwam omdat we Toure hebben.
Was vorig jaar al, ''El Hankouri moet spelen voor Elia". Ja echt, mensen durfde dat met droge ogen te beweren.
pi_173868410
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van al die toppers speelt alleen Wijnaldum nu in de top geloof ik. En die heeft daar nog flink wat jaartjes voor nodig gehad.
De Vrij en Indi zaten daar toch bij? De Guzman in iets mindere mate maar heeft ook wel aardig gespeeld bij ons.
blablablabla
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:49:05 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868413
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Mij is het om het even, maar bij Feyenoord breekt helemaal niks door. Daar heb ik dan wel weer een beetje mijn twijfels bij, maar heb liever dat ze nu een paar jaar presteren en zich weer op de kaart zetten. Dat is mij meer waard na al die ellende dan een handje jeugdspelers die leuk mee kunnen en uiteindelijk belanden bij 2e divisie Duitsland
Volgens mij hebben we afgelopen zomer nog twee spelers van varkenoord verkocht voor zo'n 30 miljoen euro
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868420
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Mij is het om het even, maar bij Feyenoord breekt helemaal niks door. Daar heb ik dan wel weer een beetje mijn twijfels bij, maar heb liever dat ze nu een paar jaar presteren en zich weer op de kaart zetten. Dat is mij meer waard na al die ellende dan een handje jeugdspelers die leuk mee kunnen en uiteindelijk belanden bij 2e divisie Duitsland
Deze zomer nog twee jeugdspelers voor ruim 30 miljoen in totaal de deur uit gedaan.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:49:43 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868427
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was vorig jaar al, ''El Hankouri moet spelen voor Elia". Ja echt, mensen durfde dat met droge ogen te beweren.
Oja _O-

En Achahbar en Sleegers natuurlijk, momenteel op de bank bij een jupiler league club
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868431
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we afgelopen zomer nog twee spelers van varkenoord verkocht voor zo'n 30 miljoen euro
klootzak
pi_173868447
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja _O-

En Achahbar en Sleegers natuurlijk, momenteel op de bank bij een jupiler league club
Genot ja.
Schenkeveldgod.
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 11:51:18 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173868460
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:47 schreef Typisch het volgende:
Beste selectie sinds de winst van de UEFA Cup zowat en dan nog zeuren.

Genot.
Mwah, vergeet dat seizoen toen jullie De Cler, Hofland, Lucius en Mols hadden niet.

Toen werden jullie ook simpel kampioen volgens de media.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173868472
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, vergeet dat seizoen toen jullie De Cler, Hofland, Lucius en Mols hadden niet.

Toen werden jullie ook simpel kampioen volgens de media.
Hihi nou jij hebt je plasje er ook weer overheen gedaan. Allemaal effe lachen.
  Redactie Sport dinsdag 19 september 2017 @ 11:54:02 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173868511
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hihi nou jij hebt je plasje er ook weer overheen gedaan. Allemaal effe lachen.
Ja, lachen, gieren, brullen.

Maar zoveel beter dan toen is deze selectie nou ook weer niet. Toen viel het ook allemaal een beetje tegen.

Ik zou me maar nog niet rijk rekenen. Die eerste helft zondag kon echt niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173868565
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we afgelopen zomer nog twee spelers van varkenoord verkocht voor zo'n 30 miljoen euro
Ik was 'momenteel' vergeten bij te zetten. Kongolo loopt al heel wat jaren mee en Karsdorp was meer geluk dan wijsheid. Heel zijn leven op het middenveld gespeeld en vervolgens uit nood een schot in de roos gebleken als rechtsback. Niet echt representatief.

Paar jaar terug toen het echt nodig was werden er wel spelers naar voren geschoven. Maar de laatste 2/3 jaar is er niet echt iemand bijgekomen vanuit de jeugd.

Maar nogmaals, dit is geen kritiek. Ik vind het alleen opmerkelijk als je het vergelijkt naar sommige andere clubs.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:59:02 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173868606
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik was 'momenteel' vergeten bij te zetten. Kongolo loopt al heel wat jaren mee en Karsdorp was meer geluk dan wijsheid. Heel zijn leven op het middenveld gespeeld en vervolgens uit nood een schot in de roos gebleken als rechtsback. Niet echt representatief.

Paar jaar terug toen het echt nodig was werden er wel spelers naar voren geschoven. Maar de laatste 2/3 jaar is er niet echt iemand bijgekomen vanuit de jeugd.

Maar nogmaals, dit is geen kritiek. Ik vind het alleen opmerkelijk als je het vergelijkt naar sommige andere clubs.
Talenten moeten ook wel de kans grijpen die ze krijgen. Nieuwkoop leek dat te doen maar krijgt vervolgens een lullige blessure. Toure en Vente hebben onlangs hun debuut gemaakt.

Goed genoeg is oud genoeg en gelukkig hoeven we niet meer uit noodzaak talenten op te stellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173868629
.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Maar nogmaals, dit is geen kritiek. Ik vind het alleen opmerkelijk als je het vergelijkt naar sommige andere clubs.
Bij Ajax is ook jaren niets uit eigen jeugd gekomen (neem aan dat je daar op doelt), ja een paar Denen en belgen die op hun zestiende gekocht werden en vervolgens predicaat eigen jeugd kregen :') .

Helpt natuurlijk ook niet mee als je grootste talenten steeds worden weggekocht door Engelse clubs.
blablablabla
pi_173868642
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik was 'momenteel' vergeten bij te zetten. Kongolo loopt al heel wat jaren mee en Karsdorp was meer geluk dan wijsheid. Heel zijn leven op het middenveld gespeeld en vervolgens uit nood een schot in de roos gebleken als rechtsback. Niet echt representatief.

Paar jaar terug toen het echt nodig was werden er wel spelers naar voren geschoven. Maar de laatste 2/3 jaar is er niet echt iemand bijgekomen vanuit de jeugd.

Maar nogmaals, dit is geen kritiek. Ik vind het alleen opmerkelijk als je het vergelijkt naar sommige andere clubs.
Welke grote talenten hebben dan absoluut geen kans gehad voordat ze vertrokken dan?
pi_173870822
De achterhoede is kwetsbaarder dan vorig seizoen. Daarom met 4 middenvelders spelen. Zeker zolang Jorgenson niet beschikbaar is.

------------- Boetius ------ Larsson --------------
------------------- Toornstra ------------------------
----- Vilhena ------ El Ahmadi -- Amrabat -----
-- Haps -- v.d. Heijden -- Botteghin -- Diks --
---------------------- Jones --------------------------
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 14:18:35 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173870872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:14 schreef F.M.D. het volgende:
De achterhoede is kwetsbaarder dan vorig seizoen. Daarom met 4 middenvelders spelen. Zeker zolang Jorgenson niet beschikbaar is.

------------- Boetius ------ Larsson --------------
------------------- Toornstra ------------------------
----- Vilhena ------ El Ahmadi -- Amrabat -----
-- Haps -- v.d. Heijden -- Botteghin -- Diks --
---------------------- Jones --------------------------
Ik vraag me af in hoeverre er met Gio gesproken is over het aankopen van Larsson .

Hij zet nog liever Bilal en Vente erin blijkbaar. En was in de voorbereiding heel lovend over Toure.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-09-2017 14:23:49 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:26:47 #283
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173870980
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre er met Gio gesproken is over het aankopen van Larsson .

Hij zet nog liever Bilal en Vente erin blijkbaar. En was in de voorbereiding heel lovend over Toure.
Larsson is toch nog niet helemaal wedstrijdfit?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 15:15:10 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173871677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Larsson is toch nog niet helemaal wedstrijdfit?
Kon ook die andere wedstrijd invallen en scoren ook al had iedereen behalve Bilal die wel gemaakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173872496
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik was 'momenteel' vergeten bij te zetten. Kongolo loopt al heel wat jaren mee en Karsdorp was meer geluk dan wijsheid. Heel zijn leven op het middenveld gespeeld en vervolgens uit nood een schot in de roos gebleken als rechtsback. Niet echt representatief.

Paar jaar terug toen het echt nodig was werden er wel spelers naar voren geschoven. Maar de laatste 2/3 jaar is er niet echt iemand bijgekomen vanuit de jeugd.

Maar nogmaals, dit is geen kritiek. Ik vind het alleen opmerkelijk als je het vergelijkt naar sommige andere clubs.
Mwah, Karsdorp was speler van het jaar in de Shell jeugdcompetitie, was echt heel dominant in dat team. Vraag mij ook af of hij het niet gered zou hebben als middenvelder hoor, die Fred kan leuk lullen maar die stelde ook gewoon Immers op.
pi_173875150
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van al die toppers speelt alleen Wijnaldum nu in de top geloof ik. En die heeft daar nog flink wat jaartjes voor nodig gehad.
Wijnaldum , Stefan de Vrij, Karsdorp, Fer speelt al seizoenen gewoon in engeland mee. Ake en nog een paar jeugdspelers die via het buitenland die de top zullen halen. Ik vergeet er nog wel een paar.

Hoeveel echte jeugdspelers van 020 spelen nu echt bij de top?

Het is heel erg moeilijk om als Nederlandse speler tegenwoordig de top te halen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173875497
op ziggo sport nu documentaire over sjaktar donesk :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173876729
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wijnaldum , Stefan de Vrij, Karsdorp, Fer speelt al seizoenen gewoon in engeland mee. Ake en nog een paar jeugdspelers die via het buitenland die de top zullen halen. Ik vergeet er nog wel een paar.

Hoeveel echte jeugdspelers van 020 spelen nu echt bij de top?

Het is heel erg moeilijk om als Nederlandse speler tegenwoordig de top te halen
Hoezo is dat moeilijker dan vroeger? Er zijn gewoon minder goede spelers, dat zie je ook terug in de abominabele toestand waarin het Nederlands elftal verkeert.
pi_173877455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo is dat moeilijker dan vroeger? Er zijn gewoon minder goede spelers, dat zie je ook terug in de abominabele toestand waarin het Nederlands elftal verkeert.
Verkeerde scouting

verkeerde opleiding

verkeerde doorselectie

kunstgras

we hebben volgens nog steeds dezelfde hoeveelheden voetballers bij voetbalclubs......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173878405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Verkeerde scouting

verkeerde opleiding

verkeerde doorselectie

kunstgras

we hebben volgens nog steeds dezelfde hoeveelheden voetballers bij voetbalclubs......
Dus volgens jouw redenering moeten er elk jaar exact dezelfde hoeveelheid toptalenten bestaan. Dat slaat nergens op.
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:15:57 #291
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173878573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus volgens jouw redenering moeten er elk jaar exact dezelfde hoeveelheid toptalenten bestaan. Dat slaat nergens op.
Ik denk eigenlijk vooral dat de meeste andere landen zijn verbeterd en wij stil hebben gestaan. Absoluut zijn we echt niet zoveel slechter dan 20/30 jaar geleden
pi_173878762
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk vooral dat de meeste andere landen zijn verbeterd en wij stil hebben gestaan. Absoluut zijn we echt niet zoveel slechter dan 20/30 jaar geleden
Natuurlijk wel. We hebben gewoon prima lichtingen gehad elke 10 jaar. Spelers die bij de absolute top speelden en daar dragende spelers waren. Nu hebben we gewoon een mindere generatie.
pi_173878817
Niet perse minder, maar ws ook meer spelers die zich niet ontwikkeld hebben, omdat ze vroeg naar het buitenland zijn gegaan en daar niet of nauwelijks spelen.
pi_173879488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus volgens jouw redenering moeten er elk jaar exact dezelfde hoeveelheid toptalenten bestaan. Dat slaat nergens op.
Het gaat helemaal niet eens om toptalenten....

de gemiddelde voetballer is gewoon een stuk minder dan 20 jaar geleden.....

Overal in europa lopen ze sneller, spelen ze sneller, zijn ze technischer, zijn ze conditioneel beter, en zijn ze vaak tactische beter .....dat zijn gewoon standaard dingen ......heeft weinig met voetbaltalent te maken...

waar zou dat nou allemaal aan liggen he...... :o
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173881390
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet eens om toptalenten....

de gemiddelde voetballer is gewoon een stuk minder dan 20 jaar geleden.....

Overal in europa lopen ze sneller, spelen ze sneller, zijn ze technischer, zijn ze conditioneel beter, en zijn ze vaak tactische beter .....dat zijn gewoon standaard dingen ......heeft weinig met voetbaltalent te maken...

waar zou dat nou allemaal aan liggen he...... :o
Genen, talent en inderdaad ook deels weerstand, training en begeleiding. Maar de toptalenten zitten er momenteel gewoon nergens tussen. Kun je vrij weinig aan doen.
pi_173882143
Hopelijk geen spelers sparen vanavond, enigste weg naar rechtstreeks Europa zonder play-offs
pi_173882154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:50 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk geen spelers sparen vanavond, enigste weg naar rechtstreeks Europa zonder play-offs
:')
pi_173882589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Genen, talent en inderdaad ook deels weerstand, training en begeleiding. Maar de toptalenten zitten er momenteel gewoon nergens tussen. Kun je vrij weinig aan doen.
Toptalenten zijn vaak de jongens die heel vervelend zijn...die breken gewoon niet door in nederland...In andere landen wel.

Het is ongeloofwaardige verhaal dat we geen topvoetballers meer in nederland zouden rondlopen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 05:46:51 #299
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173882594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toptalenten zijn vaak de jongens die heel vervelend zijn...die breken gewoon niet door in nederland...In andere landen wel.
Vaak wel, maar vaak ook niet. Maw je lult maar wat.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173882607
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 05:46 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Vaak wel, maar vaak ook niet. Maw je lult maar wat.
klopt ik lul maar wat

vandaar dat we 20 -30-40 jaar geleden zat toptalenten hadden die nederland naar de wereldtop brachten.....3 wk finales....talloze europese bekers enzovoorts enzovoorts

als je toptalent wil worden dan moet elke dag een3/4 uur per dag wel op straat of bij je club een balletje trappen.....dat gebeurt dus helemaal niet meer in nederland in tegenstelling tot het buitenland.....daar jheb je nog wel die jongens die uren per dag op straat met een bal rondlopen.....vroeger had je dat wel in Nederland.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 06:10:16 #301
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173882614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 06:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt ik lul maar wat

vandaar dat we 20 -30-40 jaar geleden zat toptalenten hadden die nederland naar de wereldtop brachten.....3 wk finales....talloze europese bekers enzovoorts enzovoorts

als je toptalent wil worden dan moet elke dag een3/4 uur per dag wel op straat of bij je club een balletje trappen.....dat gebeurt dus helemaal niet meer in nederland in tegenstelling tot het buitenland.....daar jheb je nog wel die jongens die uren per dag op straat met een bal rondlopen.....vroeger had je dat wel in Nederland.
En wat heeft dat in godsnaam te maken met heel vervelend zijn?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')