abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2017 @ 09:46:47 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173847686
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

het ging niet zo zeer om zijn stem maar om het ontbreken van speeltijd van Tete door zijn beslissing, dan ga je als speler wel verder kijken, of dat ook te maken heeft gehad met het niet willen verlengen van z'n contract door Tete weet ik niet.
Tete zat toen ook in een dipje. Deels omdat hij constant werd afgerekend op zaken waarvan iedereen weet dat zijn kracht er niet echt ligt.

Terwijl hij daarin, het aanvallende stuk, toch wel echt stappen zet. Bosz had dat moeten zien en hem daarin moeten steunen, maar spelers individueel ruimte geven voor ontwikkeling is dan weer niet echt een sterke kant van Bosz als trainer. Die is vooral met het team bezig zo lijkt het.
pi_173847715
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat hij niet 25x per helft de achterlijn haalt. :')

Die jongen gaat echt de absolute top halen, maar ja, niet geschikt voor het Ajax-systeem. :')
Dat is ook weer overdreven. Dat gaat hij nooit halen zolang hij aan de bal weinig brengt
pi_173847730
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 00:50 schreef Brammess het volgende:
Televaag weet te melden dat Johnsen binnenkort de stap naar het eerste gaat maken.

En Kishna ligt er de rest van het seizoen uit.
Zuur voor ADO, dat was toch wel gewoon hun beste speler (beter dan Immers ook wel)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173847933
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Tussenjaartje
pi_173848161
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:09 schreef edward_v het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-z-n-hemd~aa7e4753/

Je ziet dergelijke video's en denk je ....waarom laat je zo'n speler gaan
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar veltman is niet slechter.
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat hij niet 25x per helft de achterlijn haalt. :')

Die jongen gaat echt de absolute top halen, maar ja, niet geschikt voor het Ajax-systeem. :')
In plaats van te oordelen op basis van één goed moment kun je de volgende keer beter een hele wedstrijd bekijken of in ieder geval een samenvatting.

Tete werd volledig in z'n hemd gezet door lo celso bij de 0-1 van PSG. En ook bij de 0-2 ziet hij er niet goed uit, geeft Neymar een zee aan ruimte om Mbappe weg te steken.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  maandag 18 september 2017 @ 10:24:37 #56
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173848178
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:23 schreef franske19 het volgende:

[..]

[..]

[..]

In plaats van te oordelen op basis van één goed moment kun je de volgende keer beter een hele wedstrijd bekijken of in ieder geval een samenvatting.

Tete werd volledig in z'n hemd gezet door lo celso bij de 0-1 van PSG. En ook bij de 0-2 ziet hij er niet goed uit, geeft Neymar een zee van ruimte om Mbappe weg te steken.
mijn mening betreffende Tete en Veltman is niet gemaakt op basis van 1 moment.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173848684
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:23 schreef franske19 het volgende:

[..]

[..]

[..]

In plaats van te oordelen op basis van één goed moment kun je de volgende keer beter een hele wedstrijd bekijken of in ieder geval een samenvatting.

Tete werd volledig in z'n hemd gezet door lo celso bij de 0-1 van PSG. En ook bij de 0-2 ziet hij er niet goed uit, geeft Neymar een zee aan ruimte om Mbappe weg te steken.
Noch die van mij. Ja, hij heeft inderdaad niet een hele sterke wedstrijd gespeeld maar genoeg laten zien dat ik weet dat hij het zeker beter zou doen in de verdediging bij Ajax dan wat er nu staat
pi_173848695
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 00:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik heb nog geen wedstrijd gezien waarin Ajax het niet zelf verklootte, ze kunnen best aardig voetballen maar doen dat te kort, was vorig seizoen trouwens ook vaak alleen vielen de goals wat makkelijker
Enige conclusie is dat we Sanchez missen. Was afgelopen seizoen ook nooit geblesseerd. Nu hebben we allemaal 'voetballers' achterin.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173849268
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:03 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Enige conclusie is dat we Sanchez missen. Was afgelopen seizoen ook nooit geblesseerd. Nu hebben we allemaal 'voetballers' achterin.
en een wat debielere spelopvatting met een trainer die op ieder gebied faalt betreft het wisselbeleid.
  maandag 18 september 2017 @ 12:13:59 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173849781
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:03 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Enige conclusie is dat we Sanchez missen. Was afgelopen seizoen ook nooit geblesseerd. Nu hebben we allemaal 'voetballers' achterin.
Klaassen mis je toch ook wel, was vaak beslissend en ook een leider.
  maandag 18 september 2017 @ 12:15:36 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173849815
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klaassen mis je toch ook wel, was vaak beslissend en ook een leider.
Klaassen en Sanchez lijkt mij duidelijk, zelfs Traore missen we nu.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173849835
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:15 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Klaassen en Sanchez lijkt mij duidelijk, zelfs Traore missen we nu.
Klaassen mis je nog het minste mee. Al loopt het qua afmaken niet zo lekker. Maar het is niet zo dat er geen scorend vermogen in het team zit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 18 september 2017 @ 12:18:54 #63
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173849863
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:16 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Klaassen mis je nog het minste mee. Al loopt het qua afmaken niet zo lekker. Maar het is niet zo dat er geen scorend vermogen in het team zit.
ik denk dat Klaassen juist het meest gemist wordt. Überhaupt het team toeschreeuwen, de energie die hij in wedstrijden gooit. Zelfs de manier van Juichen mis ik momenteel. Het huidige team heeft totaal geen leiding in het veld meer.

Dit geld ook voor de verdediging waar Sanchez een hoop op loste en zorgde voor vertrouwen bij de Ligt.(die wist dat een foutje van hem door Sanchez opgelost zou worden)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173849876
Doordat Bosz Traore altijd opstelde, werd er ook meer van Tete verwacht. Daardoor was hij vaak zwemmende als het om aanvallende impulsen ging. En dan kunnen de statistieken nog in het voordeel zijn van Veltman. Ik zag (en zie) Tete gewoon liever op de backpositie. Is gewoon een echte verdediger.
pi_173850884
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:16 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Klaassen mis je nog het minste mee. Al loopt het qua afmaken niet zo lekker. Maar het is niet zo dat er geen scorend vermogen in het team zit.
_O- _O-
pi_173851318
Ajax had vorig seizoen een sterke as waar de buitenkanten op konden leunen. Bovendien had je toen bijv tegen Lyon spelers als Riedewald, Tete en Traore die wel voldeden.

Nu die as zwakker is en de paar spelers die op de zijkanten goed waren ook weg zijn blijft er weinig over. Uiteraard zagen de supporters dit voor de zomer ook al.

Je gaat het tegen elke ploeg lastig krijgen als je speelt met Veltman, Dijks en Younes. Dit jaar lijkt dan ook minder te gaan om Ajax en meer om de carrieres van Onana,Vd Beek, De Jong, Ziyech en Neres.

Ook zie je dat spelers met potentie zoals De Ligt, Dolberg, De Jong en Kluivert moeilijker meekomen en langzamer ontwikkelen in een zwalkend elftal zonder focus.
wooblabalurg
pi_173851321
Dubbel
wooblabalurg
  maandag 18 september 2017 @ 13:53:42 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173851482
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 13:44 schreef Baconbus het volgende:
Ajax had vorig seizoen een sterke as waar de buitenkanten op konden leunen. Bovendien had je toen bijv tegen Lyon spelers als Riedewald, Tete en Traore die wel voldeden.

Nu die as zwakker is en de paar spelers die op de zijkanten goed waren ook weg zijn blijft er weinig over. Uiteraard zagen de supporters dit voor de zomer ook al.

Je gaat het tegen elke ploeg lastig krijgen als je speelt met Veltman, Dijks en Younes. Dit jaar lijkt dan ook minder te gaan om Ajax en meer om de carrieres van Onana,Vd Beek, De Jong, Ziyech en Neres.

Ook zie je dat spelers met potentie zoals De Ligt, Dolberg, De Jong en Kluivert moeilijker meekomen en langzamer ontwikkelen in een zwalkend elftal zonder focus.
ik vind je conclusies wat te snel, uiteraard is het wegvallen van Sanchez een aderlating voor de verdedigende organisatie maar ik heb Ajax dit seizoen nog niet één keer punten zien verliezen omdat ze minder waren, al is de trainer op z'n zachtst gezegd niet gelukkig met z'n wissels
  maandag 18 september 2017 @ 13:56:53 #69
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173851557
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind je conclusies wat te snel, uiteraard is het wegvallen van Sanchez een aderlating voor de verdedigende organisatie maar ik heb Ajax dit seizoen nog niet één keer punten zien verliezen omdat ze minder waren, al is de trainer op z'n zachtst gezegd niet gelukkig met z'n wissels
er is zonder Sanchez gewoon minder vertrouwen.
voorheen wisten ze dat er achterin een blok stond die het op zou vangen als het fout gaat.
dat is nu weg met een centrum dat zwalkt.
dit geldt zeker voor De Ligt die nu de kar moet trekken.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173851582
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind je conclusies wat te snel, uiteraard is het wegvallen van Sanchez een aderlating voor de verdedigende organisatie maar ik heb Ajax dit seizoen nog niet één keer punten zien verliezen omdat ze minder waren, al is de trainer op z'n zachtst gezegd niet gelukkig met z'n wissels
Nog niet 1x verloren omdat je minder bent is een punt van kritiek. Als je de mindere partij was kon je je daar nog achter verschuilen.

Een club als Cambuur heeft pech. Een club als Ajax heeft kinderlijke fouten en gebrek aan klasse.
wooblabalurg
pi_173851644
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:53 schreef Tarado het volgende:
ik vind je conclusies wat te snel, uiteraard is het wegvallen van Sanchez een aderlating voor de verdedigende organisatie maar ik heb Ajax dit seizoen nog niet één keer punten zien verliezen omdat ze minder waren, al is de trainer op z'n zachtst gezegd niet gelukkig met z'n wissels
Zowel tegen Nice als tegen Rosenborg vond ik zijn wissels eerder aanleiding voor de nederlaag, en ook tegen Heracles verloor kwam omdat hij alles of niets ging spelen. Dus ik reken hem het zeker aan dat we geen Europees spelen en nu al op achterstand staan in de competitie, terwijl we het zware programma nog moeten krijgen.
Ajax speelt beter, maar weet het niet om te zetten in winst. Deels is dat kwaliteitstekort van de spelers, deels mentaal, maar ook hier kan Keizer proberen het om te zetten. Geef spelers vertrouwen, wissel niet telkens van systeem.
  maandag 18 september 2017 @ 14:05:39 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173851737
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nog niet 1x verloren omdat je minder bent is een punt van kritiek. Als je de mindere partij was kon je je daar nog achter verschuilen.

Een club als Cambuur heeft pech. Een club als Ajax heeft kinderlijke fouten en gebrek aan klasse.
ik begrijp je redenatie niet, ze kunnen echt wel voetballen alleen doen ze dat nooit een wedstrijd lang, maar dat was vorig seizoen ook al zo alleen vielen toen de goals vaak net wel op tijd en nu niet.

En klasse vind ik ook een moeilijk begrip, internationale klasse is er niet nee in het algemeen maar zou je met deze selectie kampioen moeten worden, ik denk van wel
pi_173851971
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind je conclusies wat te snel, uiteraard is het wegvallen van Sanchez een aderlating voor de verdedigende organisatie maar ik heb Ajax dit seizoen nog niet één keer punten zien verliezen omdat ze minder waren, al is de trainer op z'n zachtst gezegd niet gelukkig met z'n wissels
Je hebt dan ook nog geen enkele vorm van tegenstand gehad. Die gaat nu komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173851983
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:00 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Zowel tegen Nice als tegen Rosenborg vond ik zijn wissels eerder aanleiding voor de nederlaag, en ook tegen Heracles verloor kwam omdat hij alles of niets ging spelen. Dus ik reken hem het zeker aan dat we geen Europees spelen en nu al op achterstand staan in de competitie, terwijl we het zware programma nog moeten krijgen.
Ajax speelt beter, maar weet het niet om te zetten in winst. Deels is dat kwaliteitstekort van de spelers, deels mentaal, maar ook hier kan Keizer proberen het om te zetten. Geef spelers vertrouwen, wissel niet telkens van systeem.
Soms lijkt het net alsof de mensen die de keuzes maken bij Ajax de club niks goeds gunnen.

Spelers die niet geliefd lijken worden aan de kant geschoven en zoeken het maar uit. Je ziet dus langer dan een jaar van tevoren aankomen dat die spelers, waar je geregeld een beroep op doet, zullen vertrekken. Spelers die wel geliefd zijn in het team staan op voldoende lijstjes in het buitenland en staan met 1 been al bij hun volgende club.

Daar haal je niks voor terug, behalve iemand die al meerdere keren afgeschreven is waarvan je bang bent dat hij bij de concurrentie aansluit en iemand die zo laat komt dat hij tot 2018 moet wennen aan het weer en de hagelslag. Je bent dus bewust je selectie aan het verzwakken. Op een klasse spits na die vooral zelf heel graag wou komen.

Je jaagt de trainer die het goed doet gauw weg bij de eerste de beste mogelijkheid. Je haalt er een naieve kamikazepiloot voor terug. Je geeft deze onervaren trainer geen klankbord of veteraan om binnen de lijntjes te kleuren maar gooit hem zonder zwembandjes in de oceaan.

Als je je materiaal zo laat verslonsen en geen kwaliteit gebruikt om het te onderhouden zal het enkel lastiger worden en moeilijker te herstellen.
wooblabalurg
pi_173852021
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik begrijp je redenatie niet, ze kunnen echt wel voetballen alleen doen ze dat nooit een wedstrijd lang, maar dat was vorig seizoen ook al zo alleen vielen toen de goals vaak net wel op tijd en nu niet.

En klasse vind ik ook een moeilijk begrip, internationale klasse is er niet nee in het algemeen maar zou je met deze selectie kampioen moeten worden, ik denk van wel
Ik kan het niet rijmen dat je Ajax als titelkandidaat ziet terwijl je daarvoor lijkt te beseffen dat ze een wedstrijd niet zakelijk uit kunnen spelen en niet in staat zijn voldoende goals te maken. Dan lijkt het net alsof je niet weet wat het verschil maakt in het voetbal.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')