abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173834659
Hoi allemaal,

Ik doe de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening. Nu is het zo dat ik aan het begin van mijn stage altijd leerdoelen moet opstellen en dat beschrijven in een verslagje.
Helaas loop ik nogal vast met deze leerdoel: kerntaak 2 - werken voor- en potentiële cliënten
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen, maar voor de rest lukt het me echt niet..

[i]De student:
1. signaleert probleemveroorzakende of probleemversterkende factoren in de maatschappelijke context (van cliënt, cliëntsysteem), zoals wetten, regels, voorzieningen, situaties die voor bepaalde groepen in de samenleving nadelig werken en handelt gericht op cliënt, cliëntsysteem en/of samenleving.
2. voorziet probleemveroorzakende of probleemversterkende factoren en handelt preventief.
3. bevordert interculturele communicatie.
[/i]

Dit zijn de punten waar mijn leerdoel aan moet voldoen.. Als jullie op iets komen please.. help this girl out!

groetjes x
Just hold on
pi_173837772
Leerdoelen, de grootste bullshit die het hbo heeft. Geen enkele student neemt het serieus en iedereen schrijft een kutverhaaltje op. Ik snap dus ook echt niet dat er docenten zijn die het echt serieus gaan bekijken.
pi_173841703
Ik heb even wat posts weggehaald die onnodig waren.

B0esz, wat heb je zelf al bedacht als leerdoel? Al zijn het maar halve zinnen, kunnen we je iets beter helpen :P
  zondag 17 september 2017 @ 21:22:11 #4
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_173841772
Waar ga je stage lopen? Met wat voor cliënten?
Prrrrr
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')