abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173824636

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Nihilist
pi_173824656
Ik steek hem meteen af met mijn reeds openstaande vraag:

Goedenavond, ik zoek een nummer waarvan ik slechts een deel van fluiten, ik denk dat het het deel uit het refrein is. Kan iemand me helpen aan het nummer?

https://vocaroo.com/i/s1luZtstbmdr <- AWKWARD ;-)

Volgens mij is het gefloten stuk(je) een hoge vrouwenstem met daarna wat drums.
Nihilist
pi_173831095
Hoi,ik ben op zoek naar een nummer,Praise
Ik kan niet op de naam komen van de producer.
Een oranje hoes,dat weet ik wel.
alvast bedankt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_173832159
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 15:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi,ik ben op zoek naar een nummer,Praise
Ik kan niet op de naam komen van de producer.
Een oranje hoes,dat weet ik wel.
alvast bedankt.
Fatboy slim.
pi_173832205
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Fatboy slim.
Dank je ,maar die is het niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:45:14 #6
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173872188
Bij dit nummer hoor je bij 0:40 het achtergrond koortje zingen

Crying out tomorrow

maar het lijkt er op dat ze er nog iets voor zeggen..

klinkt als "lost" of cause of cost

Kan iemand mij helpen?



aight.. het zou zomaar "let's" kunnen zijn
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 20 september 2017 @ 19:47:08 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
  Boks-Chick woensdag 20 september 2017 @ 20:00:17 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173896695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:45 schreef Onnoman het volgende:
Bij dit nummer hoor je bij 0:40 het achtergrond koortje zingen

Crying out tomorrow

maar het lijkt er op dat ze er nog iets voor zeggen..

klinkt als "lost" of cause of cost

Kan iemand mij helpen?


aight.. het zou zomaar "let's" kunnen zijn

hier staat de tekst van de achtergrond tussen de regels van Jim kerr
lolwut
  Boks-Chick woensdag 20 september 2017 @ 20:00:36 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
  woensdag 20 september 2017 @ 20:36:42 #11
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173897431
quote:
wat er geschreven staat hoeft niet perse datgene te zijn wat er gezongen wordt zucht!
anders vraag ik het toch niet?
ik kom toch zeker niet uit een ei jonguhhh
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Boks-Chick woensdag 20 september 2017 @ 21:42:14 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173899064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat er geschreven staat hoeft niet perse datgene te zijn wat er gezongen wordt zucht!
anders vraag ik het toch niet?
ik kom toch zeker niet uit een ei jonguhhh
Of je meldt in je post even dat je al rondgekeken hebt. Je volgt dit topic zeker niet? We zien hier posts met vragen voorbij komen, daar is iemand die uit een ei komt nog heilig bij.

Je kan ook zeggen:
"tnxs voor het meedenken BX, maar ik had al op lyrics gezocht en volgens mij zingen ze wat anders"

ofzo. Met je 'zucht' :{w
lolwut
  woensdag 20 september 2017 @ 21:44:44 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173899165
quote:
19s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:42 schreef BrandX het volgende:

[..]

Of je meldt in je post even dat je al rondgekeken hebt. Je volgt dit topic zeker niet? We zien hier posts met vragen voorbij komen, daar is iemand die uit een ei komt nog heilig bij.

Je kan ook zeggen:
"tnxs voor het meedenken BX, maar ik had al op lyrics gezocht en volgens mij zingen ze wat anders"

ofzo. Met je 'zucht' :{w
dat ik van je hou dat is een gegeven waar je man jaloers van wordt

bedankt, maar gewoon even voortaan mijn vraag beter lezen :) en niet gewoon een simpele lyrics posten
dat kan mn neefje van 2 ook net

onee, ik heb geen neefjes

:* :* O+ O+
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173901028
pi_173820935
Beste respectabele gebruikers van FOK Forum, zouden jullie mij willen helpen ?
Ik was afgelopen weekend in een hippe club waarin veel moderne dance/ house werd gedraaid. De doelgroep is 25-35 en de mensen kleden zich netjes, geen stropdas of zo, maar wel netjes/ cool.
Daar werd een nummer house/ dance nummer gedraaid welke nieuw is (1, 2, 3, 4 jaar ?).
De nummer bestaat voornamelijk uit een house-achtig beat (misschien zelfs een kleine vleugje Afrikaanse invloed) waarin de refrein gezongen/gepraat word door een vrouwen stem, het klint als volgt:

AHA AHA, no estan qui, co name zi.
AHA AHA, no estan qui, co name zi.
(de woorden weet ik niet die gok ik)

Nadat deze woorden gezegd zijn gaat de house beat weer door.

Weten jullie, hippe mensen, misschien om welke underground nummer dit gaat ?

Dank u wel voor al uw reacties !

Lostvibes

PS Nu met gefluitten linkje: https://vocaroo.com/delete/s1evWVjzbzxM/56778a7ec3943c07
pi_173903913
Ik ben op zoek naar de uitvoering (muziek en liefst ook beeld) van het nummer Un emergenza d'amore van Laura Pausini.

Niet zomaar het nummer maar de live uitvoering tijdens de World Tour in 2001 in San Siro.

Ik kan het nergens vinden op YouTube of andere websites. :(

Ik hoop dat iemand kan helpen. :)
Rossoneri siamo noi.
pi_173904096
wie kan mij helpen

jeugd sentimentje voor mijn zus heb het halve internet afgezocht naar het nummer

Hé, Jij kleine troetelbeer

dit nummer herinner ik mij goed omdat mijn zus is dag in dag uit aan het zingen was
nu helaas is de CD kwijt en kan hem nergens te koop vinden of te download
https://www.muziekweb.nl/(...)j-kleine-troetelbeer

wie heeft dit nummer op cd en kan m mij als MP3 sturen

alvast bedankt
groet Niels
  donderdag 21 september 2017 @ 03:47:07 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173904098
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 02:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben op zoek naar de uitvoering (muziek en liefst ook beeld) van het nummer Un emergenza d'amore van Laura Pausini.

Niet zomaar het nummer maar de live uitvoering tijdens de World Tour in 2001 in San Siro.

Ik kan het nergens vinden op YouTube of andere websites. :(

Ik hoop dat iemand kan helpen. :)
Is daar überhaupt een opname van en zo ja, waarom koop je die niet? Nu vraag je ons naar links van illegale uploads.
  donderdag 21 september 2017 @ 03:50:47 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173904101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:46 schreef nizzzle het volgende:
wie kan mij helpen

jeugd sentimentje voor mijn zus heb het halve internet afgezocht naar het nummer

Hé, Jij kleine troetelbeer

dit nummer herinner ik mij goed omdat mijn zus is dag in dag uit aan het zingen was
nu helaas is de CD kwijt en kan hem nergens te koop vinden of te download
https://www.muziekweb.nl/(...)j-kleine-troetelbeer

wie heeft dit nummer op cd en kan m mij als MP3 sturen

alvast bedankt
groet Niels
Gewoon legaal te koop, bijvoorbeeld
https://www.bol.com/nl/p/(...)es/9200000073674655/

Via zoeken op het eerste album van je muziekweb-link, kostte nog geen minuut om te vinden.
pi_173909183
Ik zoek een nummertje gezongen door een zangeres enige wat ik heb onthouden is het zinnetje next to you.
Heb hem al een paar keer gehoord op de radio is vrij nieuw.
pi_173909296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:46 schreef nizzzle het volgende:
wie kan mij helpen

jeugd sentimentje voor mijn zus heb het halve internet afgezocht naar het nummer

Hé, Jij kleine troetelbeer

dit nummer herinner ik mij goed omdat mijn zus is dag in dag uit aan het zingen was
nu helaas is de CD kwijt en kan hem nergens te koop vinden of te download
https://www.muziekweb.nl/(...)j-kleine-troetelbeer

wie heeft dit nummer op cd en kan m mij als MP3 sturen

alvast bedankt
groet Niels
Zie OP:
quote:
Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173909315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:24 schreef bjanaan het volgende:
Ik zoek een nummertje gezongen door een zangeres enige wat ik heb onthouden is het zinnetje next to you.
Heb hem al een paar keer gehoord op de radio is vrij nieuw.
Welk radiostation? Welk genre?
Kun je op de website van het radiostation kijken of dit liedje erbij staat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173910029
Ik zoek de naam van een band waar ik een aantal jaren geleden vaak naar luisterde. Het is rockmuziek met 8bit samples (van oa Britney Spears) erdoorheen.
Iemand?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173911522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:24 schreef bjanaan het volgende:
Ik zoek een nummertje gezongen door een zangeres enige wat ik heb onthouden is het zinnetje next to you.
Heb hem al een paar keer gehoord op de radio is vrij nieuw.
Miley Cyrus - Malibu??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_173912552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Miley Cyrus - Malibu??
Ja dat is hem thanks man!
pi_173929274
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is daar überhaupt een opname van en zo ja, waarom koop je die niet? Nu vraag je ons naar links van illegale uploads.
Ja hij heeft een tijd lang op youtube gestaan maar kan hem niet meer vinden. Maar ik heb de DVD al gevonden voor een paar euro. :)
Rossoneri siamo noi.
pi_174081669
Ik zoek een liedje. De artiest is Chicane. De clip speelt zich af in een parkeergarage. Een vrouw probeert een man aan te rijden. Op het einde springt de man van het dak in de parkeergarage af. Wie o wie?
#26 || Luciano da Silva
pi_174103159
Ik zoek een best bekend disco achtig nummer. De beat gaat zo: boem clap boemboem clap boem clap boemboem clap

Het meest herkenbare is het disco achtige gezang in het refrein: woohoohoohoooo hoohoo hoohoohoooooo, woohoohoohoooo woohoo wooohooohooooo

Iemand een idee welk nummer ik bedoel?
pi_174109774
Gisteren of eergisteren op de radio gehoord op het werk (radio 10 of sublime fm?) Sindsien alle playlisten aan het doorzoeken en niets gevonden. Het was een man die zong, ik meen dat het refrein klink als : you (could/should?) be dancing on a saturday night. Niet can de beegees. Er werden gisteren eendagsvliegen gedraaid op radio 10, misschien zoiets? Het klonk modern. Google levert alleen ouwe lullenmuziek op.
pi_174109904
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:30 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:
Gisteren of eergisteren op de radio gehoord op het werk (radio 10 of sublime fm?) Sindsien alle playlisten aan het doorzoeken en niets gevonden. Het was een man die zong, ik meen dat het refrein klink als : you (could/should?) be dancing on a saturday night. Niet can de beegees. Er werden gisteren eendagsvliegen gedraaid op radio 10, misschien zoiets? Het klonk modern. Google levert alleen ouwe lullenmuziek op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 oktober 2017 @ 11:36:15 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174109910
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:30 schreef Geitjevandekinderboerderi het volgende:
Gisteren of eergisteren op de radio gehoord op het werk (radio 10 of sublime fm?) Sindsien alle playlisten aan het doorzoeken en niets gevonden. Het was een man die zong, ik meen dat het refrein klink als : you (could/should?) be dancing on a saturday night. Niet can de beegees. Er werden gisteren eendagsvliegen gedraaid op radio 10, misschien zoiets? Het klonk modern. Google levert alleen ouwe lullenmuziek op.
Mss?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_174110016
Beiden niet. Ik zei net dat het modern klonk he 😂
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:53:38 #32
282714 Sovjet
CCCP &#9773;
pi_174239776
Liedje dat op de achtergrond speelt.... wie weet het??? :{
https://www.instagram.com/p/BZunuwLDlyM/?taken-by=pashence_marie
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
pi_174250305
Een beetje wanhopig hier. :P


De video en het kanaal zuigt, maar dat liedje op 6:12, die zoek ik al een hele tijd. Weet iemand hoe het heet?
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2017 @ 00:20:45 #35
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_174292515
Ik ben op zoek naar titel en uitvoerende artiest van onderstaande nummer. Enige info die ik heb is jaren negentig en waarschijnlijk afkomstig uit Nederland.

https://vocaroo.com/i/s0Zft98qIicy
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2017 @ 13:19:48 #36
21636 Feestkabouter
pi_174299385
gisteren bij het concert van Lamb geweest. ik moest denken aan een videoclip van hen of van Portishead (ik denk eigenlijk eerder van Portishead) waarin de zangeres/actrice een soort van flirt of dans of relatie heeft met een gigantische plant.
het eindigt volgens mij op de bank waar zij samen liggen, de bladeren van de plant om haar heen gevouwen.
eind jaren 90 vermoed ik.

iemand?
pi_174299419
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:19 schreef Feestkabouter het volgende:
gisteren bij het concert van Lamb geweest. ik moest denken aan een videoclip van hen of van Portishead (ik denk eigenlijk eerder van Portishead) waarin de zangeres/actrice een soort van flirt of dans of relatie heeft met een gigantische plant.
het eindigt volgens mij op de bank waar zij samen liggen, de bladeren van de plant om haar heen gevouwen.
eind jaren 90 vermoed ik.

iemand?
Da's B line van Lamb denk ik :)

Edit: nee even opgezocht, ik heb toch een andere in mijn hoofd denk ik.. hm..
Edit2: ja! Mad about you van Hooverphonic
Make your own kind of music.
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2017 @ 13:44:45 #38
21636 Feestkabouter
pi_174299957
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:21 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Da's B line van Lamb denk ik :)

Edit: nee even opgezocht, ik heb toch een andere in mijn hoofd denk ik.. hm..
Edit2: ja! Mad about you van Hooverphonic
B-Line heb ik gisteren gemist in het concert, en die heb ik gisteren ook online al kunnen vinden.

Mad about you inderdaad, thaaaaaaaaaanks!!!
Hooverphonic en Portishead door elkaar gehaald.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:55:24 #39
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_174372822
Post mag verwijderd worden.

[ Bericht 49% gewijzigd door MauroPicotto op 12-10-2017 15:27:23 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:11:42 #40
282714 Sovjet
CCCP &#9773;
pi_174381561
Dit gaat een hele moeilijke worden... wie weet welke artiest/nummer dit is?
Heb tig (muziek)fora en websites (o.a. watzatsong) geraadpleegd maar niemand lijkt het te weten.


Misschien is er wel een goeroe op Fok! die het weet??? :)
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
  zondag 15 oktober 2017 @ 04:47:00 #41
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174426345
Dit is er eentje voor de kenners van muziek ala Lefto en Gilles Peterson.

Hieronder staat Whoops van MC David J; dat kwam er met Shazam uit. Dit is echter een versie met rap, terwijl ik in de betreffende podcast die ik geshazamt heb éigenlijk het nummer hoorde in een instrumentale versie - en in die hoedanigheid bevalt het me beter. Aangezien ik 'Whoops' verder alleen mét rap kan vinden, lijkt het erop dat deze MC David J gewoon z'n raps op een totaal ander, reeds bestaand nummer (dat instrumentaaltje dus) geplakt heeft.

Enig idee welk nummer dat dan is?


-----

Edit: Ik heb al beet. Het is Flying Lotus - 1983.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 15-10-2017 06:29:48 ]
pi_174452318
Afgelopen weekend bij een concert van Guus Meeuwis geweest, waar ook wat nieuwe nummers gespeeld werden, een nummer kan ik nog een klein deel van herinneren namelijk:

"Loop je met je hoofd vol in de wind."
"Als je stopt met zoeken ben jij de eerste die iets vindt."

Ook weet ik nog dat het verder ging met "ohohohoh, ohohoh" oid.

Weet iemand welke ik bedoel? :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_174455025
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:12 schreef MilkTea het volgende:
Afgelopen weekend bij een concert van Guus Meeuwis geweest, waar ook wat nieuwe nummers gespeeld werden, een nummer kan ik nog een klein deel van herinneren namelijk:

"Loop je met je hoofd vol in de wind."
"Als je stopt met zoeken ben jij de eerste die iets vindt."

Ook weet ik nog dat het verder ging met "ohohohoh, ohohoh" oid.

Weet iemand welke ik bedoel? :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_174455265
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:30:29 #45
472219 Drebbel
It's so fluffy
pi_174472418
Ik wil graag weten wie het liedje zingt van de nieuwe Unox rookworst reclame....

En dan bedoel ik de reclame waarbij opa schaatst, op z'n plaat gaat en vervolgens een stoel aangereikt krijgt van zijn kleinkind en verder schaatst met een die stoel....

Ik heb er nog een YouTube filmpje van kunnen vinden.... maar deze zanger heeft zo'n bekende stem....en misschien is hij toch totaal onbekend :P
Mirror mirror on the wall, who's the fairest of them all
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:53:45 #46
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_174472851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:30 schreef Drebbel het volgende:
Ik wil graag weten wie het liedje zingt van de nieuwe Unox rookworst reclame....

En dan bedoel ik de reclame waarbij opa schaatst, op z'n plaat gaat en vervolgens een stoel aangereikt krijgt van zijn kleinkind en verder schaatst met een die stoel....

Ik heb er nog een YouTube filmpje van kunnen vinden.... maar deze zanger heeft zo'n bekende stem....en misschien is hij toch totaal onbekend :P
Okke Punt - Mr. help me out

Maar dan de NL versie welke nog niet officieel uit is geloof ik
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:01:53 #47
472219 Drebbel
It's so fluffy
pi_174475032
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Okke Punt - Mr. help me out

Maar dan de NL versie welke nog niet officieel uit is geloof ik
Ah die ken ik niet, maar super nu weet ik het bedankt 👌🏻
Mirror mirror on the wall, who's the fairest of them all
pi_174503206

Dat nummer rond 05:15.. Het is een bekende plaat, maar ik kom niet meer op artiest + nummertitel :')..

Iemand?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:00:07 #49
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_174504272
quote:
18s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:23 schreef Befbekje het volgende:
Dat nummer rond 05:15.. Het is een bekende plaat, maar ik kom niet meer op artiest + nummertitel
pi_174504441
quote:
Thanks broer, jij mag blijven :D..
pi_174555050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:11 schreef Sovjet het volgende:
Dit gaat een hele moeilijke worden... wie weet welke artiest/nummer dit is?
Heb tig (muziek)fora en websites (o.a. watzatsong) geraadpleegd maar niemand lijkt het te weten.


Misschien is er wel een goeroe op Fok! die het weet??? :)
Zoals al in een ander forum aangegeven klinkt het al Demis Roussos (was ook mijn eerste ingeving), maar enige lyrics invoeren ("if you leave you'll never come back" en "she's my girl") in Google levert me niks op. En om nou zo'n 468 liedjes van 'm te luisteren (is geen straf hoor) gaat me wat ver.
Kun je een titel halen uit het refrein?
Racist
pi_174564747
Ik zoek een hardstyle / rawstyle nummertje een vrouwelijke zangeres zingt aan het begin i can hear it comes...
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2017 @ 00:52:23 #53
368283 ato
pi_174569979
Ik baal ervan dat ik Donna Summer-the deep (van de film the deep) niet meer kan terug vinden op you tube.
Wel de langzame (lovetheme) versie en covers. Maar niet meer de disco en hijg/kreun versie.
Staat ook niet op Spotify.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2017 @ 00:58:50 #54
368283 ato
pi_174570036
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:44 schreef Toga het volgende:

[..]

Zoals al in een ander forum aangegeven klinkt het al Demis Roussos (was ook mijn eerste ingeving), maar enige lyrics invoeren ("if you leave you'll never come back" en "she's my girl") in Google levert me niks op. En om nou zo'n 468 liedjes van 'm te luisteren (is geen straf hoor) gaat me wat ver.
Kun je een titel halen uit het refrein?
Demis Rousos zong ook in een paar bandjes, bekendste is Aphrodites child.
Maar in die hoek zou je ook vast hebben gezocht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174585403
Goeden avond ik ben nieuw hier..en was aan het zoeken naar de zanger van de Unox reclame die op dit moment op tv is..opa en kleindochter schaatsend op het ijs met een stoel.
Toen kwam ik hier terecht ;-)

Ik ben ook benieuwd van wie de stem van de Unox reclame is..als het dezelfde stem is van de Sourcy dan weet ik wie het is..maar weet juist niet zeker of ik dezelfde stem hoor..misschien dat jullie het ook horen..??

Hoop reacties te horen Thnx
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 oktober 2017 @ 20:00:53 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174585781
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:46 schreef KlusSteR het volgende:
Goeden avond ik ben nieuw hier..en was aan het zoeken naar de zanger van de Unox reclame die op dit moment op tv is..opa en kleindochter schaatsend op het ijs met een stoel.
Toen kwam ik hier terecht ;-)

Ik ben ook benieuwd van wie de stem van de Unox reclame is..als het dezelfde stem is van de Sourcy dan weet ik wie het is..maar weet juist niet zeker of ik dezelfde stem hoor..misschien dat jullie het ook horen..??

Hoop reacties te horen Thnx
quote:
Peter Burger
3 dagen geleden
Het originele nummer van Okke Punt is in het Engels en heet Mr Help Me Out. Is voor deze tvc in het Nederlands bewerkt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2017 @ 20:03:52 #57
862 Arcee
Look closer
pi_174585860
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:00 schreef DJMO het volgende:

[..]


[..]
a
Precies, wellicht heeft dit er ook mee te maken:

pi_174595067
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, wellicht heeft dit er ook mee te maken:

Thnx nu hoor ik inderdaad dat het niet dezelfde stem is als de Sourcy reclame
Dat is de stem van Rob Dekay hij heeft ook wel eens in de wereld draait door gezongen.
pi_174597661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:11 schreef Sovjet het volgende:
Dit gaat een hele moeilijke worden... wie weet welke artiest/nummer dit is?
Heb tig (muziek)fora en websites (o.a. watzatsong) geraadpleegd maar niemand lijkt het te weten.


Misschien is er wel een goeroe op Fok! die het weet??? :)
Ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd en wil nu ook zanger en titel weten. Wel kan ik je zeggen dat het zeker NIET Demis Roussos is. Op een ander forum staat dat het eventueel Just give me time van Sasha Glikson zou kunnen zijn gezien het stukje tekst. De vinyl single is nog te koop in Australiė, waarom vraag je niet bij de store Vinylsolutions na of jouw opgenomen liedje matched?

Het lijkt mij een nummer van eind '70 begin '80. In welk land heb je dit liedje op de radio gehoord?
pi_174605153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:11 schreef Sovjet het volgende:
Dit gaat een hele moeilijke worden... wie weet welke artiest/nummer dit is?
Heb tig (muziek)fora en websites (o.a. watzatsong) geraadpleegd maar niemand lijkt het te weten.


Misschien is er wel een goeroe op Fok! die het weet??? :)
Lekker nummer wel!
pi_174606580
Was zaterdag bij zeezout en zoek een heerlijk disco/dance achtig nummer. In het nummer zingt een vrouw:

“The music, the music that I want”.

Iemand enig idee? :) denk dat het early 90s is

Edit: volgens mij zingt ze “the feeling that I know so well ”

[ Bericht 12% gewijzigd door obsama op 23-10-2017 16:34:44 ]
pi_174610784
Weet iemand hoe het nummer uit dit
Filmpje heet? Het nummer speelt zich
af tussen de 0:00 en 0:54 min



[ Bericht 51% gewijzigd door vdsf1 op 23-10-2017 19:38:14 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2017 @ 19:45:00 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174611307
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:25 schreef vdsf1 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit dit
Filmpje heet? Het nummer speelt zich
af tussen de 0:00 en 0:54 min

uit de beschrijving van de video:
----[Muziek]------------------------------------------------------
De piano muziek is door Jannemiek Steenbergen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_174611382
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef DJMO het volgende:

[..]

uit de beschrijving van de video:
----[Muziek]------------------------------------------------------
De piano muziek is door Jannemiek Steenbergen
Klopt,alleen staat de titel van het nummer er niet bij
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 oktober 2017 @ 20:08:09 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174611881
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:47 schreef vdsf1 het volgende:

[..]

Klopt,alleen staat de titel van het nummer er niet bij
je zou het ze kunnen vragen: https://www.facebook.com/Losture/ :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_174635740
Zo'n drie of vier jaar terug, was ik verslaafd aan een liedje. Indie of alternative, waarschijnlijk uit Belgiė. Ik weet de titel en de artiest niet meer, dus wordt het lastig om het terug te zoeken. Het enige wat ik nog weet is dat het een zanger was (of een band met een zanger) met een beetje een donkere stem.

Het lied begon met twee gitaar-akkoorden en toen de tekst "In the night, there's no need to...", maar mogelijk klopt de tekst niet helemaal :P
Weet iemand welk lied ik bedoel?
pi_174639876
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een documentaire genaamd Plankenkoorts die ooit op canvas is uitgezonden. Het gaat om de repetitie en uitvoering van het album Voltooid Verleden Tijd door Bram Vermeulen en band. Deze is niet meer beschikbaar op de site van canvas (http://cobra.canvas.be/cm(...)-videozone/1.2099410) en ik vraag me af of deze wellicht op dvd te verkrijgen is of elders online staat, alvast bedankt. Gr. Tim
pi_174640056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
Zo'n drie of vier jaar terug, was ik verslaafd aan een liedje. Indie of alternative, waarschijnlijk uit Belgiė. Ik weet de titel en de artiest niet meer, dus wordt het lastig om het terug te zoeken. Het enige wat ik nog weet is dat het een zanger was (of een band met een zanger) met een beetje een donkere stem.

Het lied begon met twee gitaar-akkoorden en toen de tekst "In the night, there's no need to...", maar mogelijk klopt de tekst niet helemaal :P
Weet iemand welk lied ik bedoel?
Hoi Bill, wellicht iets van Daan?
pi_174683495
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:22 schreef hanegraaf het volgende:

[..]

Hoi Bill, wellicht iets van Daan?
Bedankt voor het meedenken, maar nee, dat is het niet. Na heel lang nadenken heb ik het liedje toch gevonden. Mijn beschrijving is niet helemaal correct, dus geen wonder dat niemand het kon vinden. Het is geen donkere stem en het lied is pas 2 jaar oud.
Ik ken het lied via FOK, dus hoopte ik dat iemand me hier kon helpen.
Dit is het lied:
pi_174697402
In sportschool hoor ik regelmatig song voorbij komen die ik nog niet hebben kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie me in goede richting helpen.

Mannelijke zanger, song begint heel rustig ballad-achtig en daarna voor de drop gaat het over in zwaar synth geweld met drum beat en de zanger schreeuwt iets als woooohoow stay for me/ wait for me...

hoop dat ik t zo een beetje duidelijk heb kunnen maken!
pi_174761484
. Weet iemand hoe het nummer heet dat je hier in het begint hoor, bij de opkomst van Semmy Schilt?
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:26:38 #72
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_174762066
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:55 schreef ZuidGrens het volgende:
. Weet iemand hoe het nummer heet dat je hier in het begint hoor, bij de opkomst van Semmy Schilt?
Googelen op Semmy Schilt, op zijn wikipediapagina staat het antwoord :)

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_174763602
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:26 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Googelen op Semmy Schilt, op zijn wikipediapagina staat het antwoord :)

Stom, zat op mobiel in de trein dus beetje scheel gekeken. Hartelijk dank man!
pi_174794830
Ik ben op zoek naar een nummer van heel lang geleden, maar het blijft me door mijn hoofd spelen.
Vermoedelijk is het Aziatisch, maar ik ben daar niet zeker van. Het werd toen veel gedraaid.
In het liedje is er een man die schreeuwt naar zingende meisjes. Wat ik mij van de tekst herinner klinkt voor mij zoiets als "kae kae o asa misi musho".
Misschien niet veel om op voort te gaan, maar het zou fijn zijn, als ik eindelijk naam en titel zou weten.
  woensdag 1 november 2017 @ 21:36:28 #76
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_174812980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:31 schreef Najieto het volgende:
Hallo, wat is het orgineel van dit stukje? Shazam pakt em niet

http://www.dumpert.nl/med(...)eddekereteketet.html vanaf 0.25
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  woensdag 1 november 2017 @ 21:45:56 #78
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_174813281
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2017 @ 01:55:57 #79
21636 Feestkabouter
pi_174817618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 19:31 schreef NocheVi het volgende:
In sportschool hoor ik regelmatig song voorbij komen die ik nog niet hebben kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie me in goede richting helpen.

Mannelijke zanger, song begint heel rustig ballad-achtig en daarna voor de drop gaat het over in zwaar synth geweld met drum beat en de zanger schreeuwt iets als woooohoow stay for me/ wait for me...

hoop dat ik t zo een beetje duidelijk heb kunnen maken!
Misschien:
End credits - Chase and Status
pi_174856286
Ik hoorde vanavond salsa-muziek en ik ben nu op zoek naar dat ene, hele bekende salsa-nummer. Er zit iets met "karra" of "gitarra" in het refrein en dat regeltje wordt in het hele nummer verschillende keren herhaald.

Qua vibe en akkoorden heeft het wel wat weg van dit nummer:


Dit is dus niet het nummer dat ik zoek; ik zoek een veel bekender salsanummer dat hier een beetje op lijkt.
pi_174863325
hoe heet het nummer in dit clipje, shazam en soundhound herkennen em niet door de digitale cover achtige versie.
https://www.facebook.com/FANOostenrijk/videos/1721197137913210/
  Redactie Frontpage zaterdag 4 november 2017 @ 14:15:07 #82
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174863359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:12 schreef MrDrako het volgende:
hoe heet het nummer in dit clipje, shazam en soundhound herkennen em niet door de digitale cover achtige versie.
https://www.facebook.com/FANOostenrijk/videos/1721197137913210/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174863417
hmmm lijkt er ietwat op, maar volgens mij zoek ik een andere, die nog net wat meer lijkt op de versie ik plaatste, kan dat of zit ik er gewoon helemaal naast nu :P
  Redactie Frontpage zaterdag 4 november 2017 @ 14:24:42 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174863480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:20 schreef MrDrako het volgende:
hmmm lijkt er ietwat op, maar volgens mij zoek ik een andere, die nog net wat meer lijkt op de versie ik plaatste, kan dat of zit ik er gewoon helemaal naast nu :P
Ah ja, ik had de verkeerde in mijn hoofd, het is deze :P

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174867450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ah ja, ik had de verkeerde in mijn hoofd, het is deze :P

jaaaa held, thx, ik kwam er maar niet op
pi_174873900
Ik zoek een nummer dat begint met gitaarspel, redelijk ‘heftig’, een man zingt het, klinkt wat schreeuwerig, ik geloof dat het een band was (maar dat weet ik niet zeker) en het is een wat ouder nummer. Jaren 70/80 denk ik?

Verder weet ik echt niks, ik moest eraan denken toen ik n vreemde versie van t nummer van game of thrones gecombineerd met dat van piraten of the carribean hoorde :')
Ik dacht gelijk aan foreigner, maar volgens mij was t dat niet, wat harder denk ik..

Help!
compact en kleverig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 november 2017 @ 23:36:57 #87
39237 crew  H_T
2733
pi_174874154
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met gitaarspel, redelijk ‘heftig’, een man zingt het, klinkt wat schreeuwerig, ik geloof dat het een band was (maar dat weet ik niet zeker) en het is een wat ouder nummer. Jaren 70/80 denk ik?

Verder weet ik echt niks, ik moest eraan denken toen ik n vreemde versie van t nummer van game of thrones gecombineerd met dat van piraten of the carribean hoorde :')
Ik dacht gelijk aan foreigner, maar volgens mij was t dat niet, wat harder denk ik..

Help!
Zou het Iron Maiden kunnen zijn?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2017 @ 00:16:51 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174874939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met gitaarspel, redelijk ‘heftig’, een man zingt het, klinkt wat schreeuwerig, ik geloof dat het een band was (maar dat weet ik niet zeker) en het is een wat ouder nummer. Jaren 70/80 denk ik?

Verder weet ik echt niks, ik moest eraan denken toen ik n vreemde versie van t nummer van game of thrones gecombineerd met dat van piraten of the carribean hoorde :')
Ik dacht gelijk aan foreigner, maar volgens mij was t dat niet, wat harder denk ik..

Help!
Deze toevallig?

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174874961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zou het Iron Maiden kunnen zijn?
nee, maar miss helpt dit


Dit is t nummer waardoor ik eraan moest denken.
compact en kleverig.
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2017 @ 00:23:18 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174875062
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, maar miss helpt dit


Dit is t nummer waardoor ik eraan moest denken.
Dan ga ik toch voor deze :)

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174879645
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dan ga ik toch voor deze :)

nee, ook niet.. het is ook echt alleen het eerste gitaarstuk wat me eraan doet denken, niet de allereerste noten, maar het stukje daarna, van 5 tot 12 seconden ofzo..
compact en kleverig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 november 2017 @ 11:41:23 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174879817
Hele rare vraag mss, maar deze intro (is van een kinderserie) doet me heel erg aan iets anders denken, maar ik weet niet aan wat.
Iemand anders een idee? :@ :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 5 november 2017 @ 11:47:26 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_174879915
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ook niet.. het is ook echt alleen het eerste gitaarstuk wat me eraan doet denken, niet de allereerste noten, maar het stukje daarna, van 5 tot 12 seconden ofzo..
Volgende poging:


Lekker nummertje dat je geplaatst hebt overigens :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 5 november 2017 @ 11:49:43 #94
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_174879945
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, maar miss helpt dit


Dit is t nummer waardoor ik eraan moest denken.
Het eerste welke mij te binnen schiet is:


hoewel ik zelf al denk dat het toch iets anders moet zijn....
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_174885216
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 19:31 schreef NocheVi het volgende:
In sportschool hoor ik regelmatig song voorbij komen die ik nog niet hebben kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie me in goede richting helpen.

Mannelijke zanger, song begint heel rustig ballad-achtig en daarna voor de drop gaat het over in zwaar synth geweld met drum beat en de zanger schreeuwt iets als woooohoow stay for me/ wait for me...

hoop dat ik t zo een beetje duidelijk heb kunnen maken!

Deze misschien?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2017 @ 17:17:44 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174886847
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 11:41 schreef DJMO het volgende:
Hele rare vraag mss, maar deze intro (is van een kinderserie) doet me heel erg aan iets anders denken, maar ik weet niet aan wat.
Iemand anders een idee? :@ :')
Doet me hieraan denken:

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174898411
Held!
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:11:38 #100
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_174984869
Mijn dochter is op zoek naar een nummer dat we kennen van de camping in Frankrijk. Volgens mij is het Portugees/Braziliaans, in ieder geval niet Frans.

Anyway: liedje
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:16:55 #101
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_174984990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:11 schreef Gambolputty het volgende:
Mijn dochter is op zoek naar een nummer dat we kennen van de camping in Frankrijk. Volgens mij is het Portugees/Braziliaans, in ieder geval niet Frans.

Anyway: liedje
Ik denk toch Frans:
pi_174985362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:11 schreef Gambolputty het volgende:
Mijn dochter is op zoek naar een nummer dat we kennen van de camping in Frankrijk. Volgens mij is het Portugees/Braziliaans, in ieder geval niet Frans.

Anyway: liedje
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:56:26 #103
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_174985702
quote:
Dat is 'm. ^O^

Inderdaad toch Frans.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zondag 12 november 2017 @ 21:15:31 #104
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_175030295
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met gitaarspel, redelijk ‘heftig’, een man zingt het, klinkt wat schreeuwerig, ik geloof dat het een band was (maar dat weet ik niet zeker) en het is een wat ouder nummer. Jaren 70/80 denk ik?

Verder weet ik echt niks, ik moest eraan denken toen ik n vreemde versie van t nummer van game of thrones gecombineerd met dat van piraten of the carribean hoorde :')
Ik dacht gelijk aan foreigner, maar volgens mij was t dat niet, wat harder denk ik..

Help!
Well allright van Santana misschien?
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  † In Memoriam † zondag 12 november 2017 @ 23:46:47 #105
21636 Feestkabouter
pi_175034296
Thunder van AC/DC
  maandag 13 november 2017 @ 08:29:52 #106
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_175036893
Ik zoek een plaatje van een jaar of 10 oud, maar ik ken vooral nog de clip.
Ik dacht zelf dat het van Kraak & Smaak is, maar het zit in ieder geval in die hoek. Het was in ieder geval niet de clip van ‘squeeze me’.

Het is iets met een jongetje met en ouderwetse ghettoblaster bij die volgens mij op een gekke plek (in en park ofzo) ondergronds gaat naar een grote kelder met allemaal feestende mensen. Veel meer weet ik niet van de clip. Iemand al een idee?
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:28:05 #107
230788 n8n
Pragmatisch
pi_175061180
Ik zoek een electro/pop achtig nummer waar een dame ‘the game is on’ zegt. Kan er niet op komen maar het spookt al een paar dagen in m’n hoofd.

Qua vibe zit het volgens mij een beetje in de ladytron hoek.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:44:20 #108
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_175062307
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 08:29 schreef PietPossum het volgende:
Ik zoek een plaatje van een jaar of 10 oud, maar ik ken vooral nog de clip.
Ik dacht zelf dat het van Kraak & Smaak is, maar het zit in ieder geval in die hoek. Het was in ieder geval niet de clip van ‘squeeze me’.

Het is iets met een jongetje met en ouderwetse ghettoblaster bij die volgens mij op een gekke plek (in en park ofzo) ondergronds gaat naar een grote kelder met allemaal feestende mensen. Veel meer weet ik niet van de clip. Iemand al een idee?
The bomfunck mc's - Freestyler?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:09:37 #109
230788 n8n
Pragmatisch
pi_175062733
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:44 schreef lubje25 het volgende:

[..]

The bomfunck mc's - Freestyler?
of dat dont hold back nr van chemical brothers, of iets van the prodigy wellicht.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:23:45 #110
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_175065933
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 08:29 schreef PietPossum het volgende:
Ik zoek een plaatje van een jaar of 10 oud, maar ik ken vooral nog de clip.
Ik dacht zelf dat het van Kraak & Smaak is, maar het zit in ieder geval in die hoek. Het was in ieder geval niet de clip van ‘squeeze me’.

Het is iets met een jongetje met en ouderwetse ghettoblaster bij die volgens mij op een gekke plek (in en park ofzo) ondergronds gaat naar een grote kelder met allemaal feestende mensen. Veel meer weet ik niet van de clip. Iemand al een idee?
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:02:45 #111
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_175066870
quote:
Dit lijkt er meer op idd
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:14:17 #112
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_175067103
quote:
Yes! die ja _O_ C-mon en Kypski natuurlijk verdorie! Opdat wij nooit vergeten
pi_175069736
Ik zag deze op instagram en sindsdien breek ik mijn hoofd over welk liedje dit nu is:

https://www.instagram.com(...)QNzhR1jTkrB6ClZFfM0/

Help me out!
pi_175071605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zag deze op instagram en sindsdien breek ik mijn hoofd over welk liedje dit nu is:

https://www.instagram.com(...)QNzhR1jTkrB6ClZFfM0/

Help me out!
Pagina is niet beschikbaar
  woensdag 15 november 2017 @ 21:15:56 #115
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175097751
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175097900
quote:
Ik tel één uur vijftien en een beetje aan nummers. Welke bedoel je?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 15 november 2017 @ 21:24:29 #117
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175097960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik tel één uur vijftien en een beetje aan nummers. Welke bedoel je?
als je er op klikt zit je gelijk op de goede tijdnotatie
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175097981
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:24 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

als je er op klikt zit je gelijk op de goede tijdnotatie
Nope. Begint gewoon bij 't begin.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 15 november 2017 @ 21:25:24 #119
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175097987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nope. Begint gewoon bij 't begin.
embedded tering zooi, bij 44:41
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175097996
Hetgeen overigens niet erg is, fijne mix.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_175098056
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:25 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

embedded tering zooi, bij 44:41
Svenson & Gielen - Twisted O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 15 november 2017 @ 21:29:22 #122
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175098094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Svenson & Gielen - Twisted
_O_ _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 15 november 2017 @ 21:32:12 #123
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175098181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Svenson & Gielen - Twisted O+.

hebbes ^O^

dank u wel _O_ _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 15 november 2017 @ 21:34:15 #124
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175098245
even verder zoeken en gevonden in high resolution

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:15:15 #125
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_175160322
Ik zoek de titel een trance/dance nummer van rond het jaar 2000, dit is de melodie..:
https://onlinesequencer.net/659549

..en was beetje in dezelfde stijl als "Veracocha - Carte Blanche"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  Boks-Chick zaterdag 18 november 2017 @ 23:01:38 #126
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_175162875
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:15 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel een trance/dance nummer van rond het jaar 2000, dit is de melodie..:
https://onlinesequencer.net/659549

..en was beetje in dezelfde stijl als "Veracocha - Carte Blanche"
Edit: gevonden

origineel van Barthezz 2001


de gesampelde versie uit 2017

lolwut
  zondag 19 november 2017 @ 11:49:54 #127
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_175168534
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:01 schreef BrandX het volgende:

[..]

Edit: gevonden

origineel van Barthezz 2001


de gesampelde versie uit 2017

Thanks ^O^ "Barthezz - On The Move" dat was hem inderdaad. Hoorde ergens die nieuwe Up Till Dawn versie en kon niet op het origineel komen..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_175298499
Hallo mensen,

Kunnen jullie mij helpen met de onderstaande verzoekjes?

Het eerste nummer (heel kort) van dit fragment:

De muziek om minuut 36 van deze aflevering:
https://www.npo.nl/boer-z(...)6-04-2017/KN_1688948

De muziek om minuut 43.20 van deze aflevering:
https://www.npo.nl/boer-z(...)2-04-2017/KN_1688946

De muziek om minuut 8.10 van deze aflevering:
https://proefkonijnen.bnnvara.nl/media/363941

En voor de mensen die RTL XL hebben, het nummer onder het stukje waar Chris Zegers 's morgens wakker wordt in de nachttrein en naar buiten kijkt naar de zonsopgang.
https://www.rtl.nl/video/b564276e-7ea8-3b98-9af3-9ecc90b4e05d/

Alvast hartelijk dank! Groetjes
pi_175304116
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde vanavond salsa-muziek en ik ben nu op zoek naar dat ene, hele bekende salsa-nummer. Er zit iets met "karra" of "gitarra" in het refrein en dat regeltje wordt in het hele nummer verschillende keren herhaald.

Qua vibe en akkoorden heeft het wel wat weg van dit nummer:


Dit is dus niet het nummer dat ik zoek; ik zoek een veel bekender salsanummer dat hier een beetje op lijkt.
Mijn vraag staat nog steeds open. Ik heb het even op m'n keyboard ingespeeld:

https://vocaroo.com/i/s0aQptPeiz2p
  Boks-Chick zaterdag 25 november 2017 @ 19:22:12 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_175304239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mijn vraag staat nog steeds open. Ik heb het even op m'n keyboard ingespeeld:

https://vocaroo.com/i/s0aQptPeiz2p
ik ken het ik herken het maar ik 'ken' er niet opkomen ;(
lolwut
pi_175304269
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mijn vraag staat nog steeds open. Ik heb het even op m'n keyboard ingespeeld:

https://vocaroo.com/i/s0aQptPeiz2p
Buena vista social club, Chan chan
pi_175304297
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Buena vista social club, Chan chan
Jaaaaaaaaa! *O*

Held! _O_
  Boks-Chick zaterdag 25 november 2017 @ 19:28:22 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_175304342
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Buena vista social club, Chan chan
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa! *O*

Held! _O_
*O*
lolwut
  zaterdag 25 november 2017 @ 21:18:56 #134
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_175306571
Kan iemand achter halen of weet welk nummer dit is
tot 3:01 ongeveer
vroeger was alles beter
ģk_vōél_mė_čėńzāįm_ėn_ållźén_v­įndąāg_wļl_ģemånd_mźt_mź_präté­ń
  Spellchecker zondag 26 november 2017 @ 00:02:29 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175309951
https://g.co/kgs/tq2Rvb
De eerste 10 seconden .... een zangeres heeft dit geleend van Fleetwood Mac ....
Wie? En welk liedje?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2017 @ 00:08:23 #136
862 Arcee
Look closer
pi_175310038
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:02 schreef maily het volgende:
https://g.co/kgs/tq2Rvb
De eerste 10 seconden .... een zangeres heeft dit geleend van Fleetwood Mac ....
Wie? En welk liedje?
Anouk - Girl?
  Spellchecker zondag 26 november 2017 @ 00:11:16 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175310079
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Anouk - Girl?
Hier wordt heel hard geroepen: "no way josé!! :@
- edit - beetje in de sfeer van "kiss me" van sixpencence non the ritcher.

[ Bericht 6% gewijzigd door maily op 26-11-2017 00:16:46 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2017 @ 00:15:12 #138
862 Arcee
Look closer
pi_175310136
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 00:11 schreef maily het volgende:

[..]

Hier wordt heel hard geroepen: "no way josé!! :@
Oh, dat nummer ken ik niet. :Y)
  Spellchecker zondag 26 november 2017 @ 00:17:19 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175310164
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 00:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, dat nummer ken ik niet. :Y)
:D.
Check the edit.
  zondag 26 november 2017 @ 20:34:06 #140
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_175325723
help aub ik kan het nog steeds niet vinden
vroeger was alles beter
ģk_vōél_mė_čėńzāįm_ėn_ållźén_v­įndąāg_wļl_ģemånd_mźt_mź_präté­ń
  Spellchecker zondag 26 november 2017 @ 20:43:27 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175325879
quote:
3s.gif Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef 1marcelfilms het volgende:
help aub ik kan het nog steeds niet vinden
pi_175408366
Hallo allen,

Ik zoek een (denk ik) nieuw nummer die ik gister op de radio hoorde.
Hoewel het nummer er niet op lijkt doet het me denken aan Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval , in dezelfde stijl in ieder geval.
Het nummer heeft geen tot weinig vocalen als ik het goed heb gehoord en zou best in de top 40 hebben kunnen zitten.

Hoop op jullie reactie!
pi_175434103
Ik heb een verzoekje.

Een nummer uit de jaren 90/begin 00 misschien, EDM, het nummer heet zeer waarschijnlijk "god", de clip was vrijwel zeker een animatie iets met superhelden.

Een stukje van de tekst die herhaalt werd was ongeveer:

"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Or do you believe in me"

Omdat de titel waarschijnlijk dus god is kan ik hem echt niet vinden :(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:44:32 #144
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175436187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een verzoekje.

Een nummer uit de jaren 90/begin 00 misschien, EDM, het nummer heet zeer waarschijnlijk "god", de clip was vrijwel zeker een animatie iets met superhelden.

Een stukje van de tekst die herhaalt werd was ongeveer:

"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Do you believe there's a GOD that hmmm hmmm hmmm"
"Or do you believe in me"

Omdat de titel waarschijnlijk dus god is kan ik hem echt niet vinden :(
pi_175436524
quote:
Wat zijn jullie toch altijd goed en snel!
Haha zelfs met tmf logo in de hoek om het af te maken!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Spellchecker vrijdag 1 december 2017 @ 21:56:31 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175436548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat zijn jullie toch altijd goed en snel!
Bijna altijd ....
pi_175443130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:56 schreef maily het volgende:

[..]

Bijna altijd ....
Heb je niet meer info? Wanneer gemaakt? Iets qua tekst? Zonder is het erg lastig.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  Spellchecker zaterdag 2 december 2017 @ 09:05:32 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175443144
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 09:03 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Heb je niet meer info? Wanneer gemaakt? Iets qua tekst? Zonder is het erg lastig.
Nee .... alleen die melodie. En waar het een beetje op lijkt.
pi_175443148
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:45 schreef Caktus het volgende:
Hallo mensen,

Kunnen jullie mij helpen met de onderstaande verzoekjes?

Het eerste nummer (heel kort) van dit fragment:

Alvast hartelijk dank! Groetjes
The Cure - just like heaven?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_175443193
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:45 schreef Caktus het volgende:
Hallo mensen,

Kunnen jullie mij helpen met de onderstaande verzoekjes?

De muziek om minuut 8.10 van deze aflevering:
https://proefkonijnen.bnnvara.nl/media/363941

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zaterdag 2 december 2017 @ 19:38:12 #151
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_175455154

Ik zoek het achtergrondnummer van deze video :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 16 december 2017 @ 00:18:24 #152
22565 asco
Los in deze tent
pi_175755317
Nou ik ben benieuwd.
Ben op zoek naar een Nederlandstalig nummer van begin jaren 80. Beetje Frank B/Hans B/Goede Doel/Toontje Lager-achtig.
Echt het enige wat ik weet is dat er (waarschijnlijk in het refrein) een markante en melodieuze ÉÉÉN wordt gezongen. Het is niet een héél bekend nummer.
Ja, dat is helaas alles wat ik weet.
Zal ongeveer een half jaar/jaar geleden nog zijn gedraaid op radio 2 tussen half 8 en 8 in de ochtend.

Diegene die me kan helpen is een eeuwige held.
  Spellchecker zaterdag 16 december 2017 @ 09:28:59 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175757574
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:18 schreef asco het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Ben op zoek naar een Nederlandstalig nummer van begin jaren 80. Beetje Frank B/Hans B/Goede Doel/Toontje Lager-achtig.
Echt het enige wat ik weet is dat er (waarschijnlijk in het refrein) een markante en melodieuze ÉÉÉN wordt gezongen. Het is niet een héél bekend nummer.
Ja, dat is helaas alles wat ik weet.
Zal ongeveer een half jaar/jaar geleden nog zijn gedraaid op radio 2 tussen half 8 en 8 in de ochtend.

Diegene die me kan helpen is een eeuwige held.
pi_175757599
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:18 schreef asco het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Ben op zoek naar een Nederlandstalig nummer van begin jaren 80. Beetje Frank B/Hans B/Goede Doel/Toontje Lager-achtig.
Echt het enige wat ik weet is dat er (waarschijnlijk in het refrein) een markante en melodieuze ÉÉÉN wordt gezongen. Het is niet een héél bekend nummer.
Ja, dat is helaas alles wat ik weet.
Zal ongeveer een half jaar/jaar geleden nog zijn gedraaid op radio 2 tussen half 8 en 8 in de ochtend.

Diegene die me kan helpen is een eeuwige held.
Mijn estate gedachte was een kopje koffie van VOF de Kunst, maar dat zal wel niet.

Deze misschien?

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 december 2017 @ 09:34:46 #155
862 Arcee
Look closer
pi_175757639
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:18 schreef asco het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Ben op zoek naar een Nederlandstalig nummer van begin jaren 80. Beetje Frank B/Hans B/Goede Doel/Toontje Lager-achtig.
Echt het enige wat ik weet is dat er (waarschijnlijk in het refrein) een markante en melodieuze ÉÉÉN wordt gezongen. Het is niet een héél bekend nummer.
Ja, dat is helaas alles wat ik weet.
Zal ongeveer een half jaar/jaar geleden nog zijn gedraaid op radio 2 tussen half 8 en 8 in de ochtend.

Diegene die me kan helpen is een eeuwige held.
Of deze:

pi_175757673
Ook een goeie, Ja
pi_175763414

Weet iemand welk nummer dit is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 16 december 2017 @ 16:24:52 #158
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_175764414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:24 schreef Scuidward het volgende:

[..]


Driewerf Hoera voor Google ;)
Jaaaa dankjewel. :D

Lekker nummer. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175771424
Ik zoek een nummer wat ik ongeveer een week geleden op de radio hoorde. Volgens mij is het een redelijk nieuw nummer, alsin een paar maanden oud. Het wordt gezongen door een manlijke zanger, taal is engels en het nummer is een beetje alternatieverig. In ieder geval geen dance nummer.
Het is een beetje een gek nummer en wat me opviel is dat bepaalde zinnen steeds herhaald werden en het leek erop dat hoe verder het nummer ging hoe meer de zinnen een verhaal vormden.
Woorden die ik me herinner zijn woman en dat hij zong over een lump in zn leg? Ook iets over een river?
Man ik zit al een paar dagen te zoeken maar kan t niet vinden. Ik vind het ook niet in de huidige top40.
Iemand enig idee? :9
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:05:25 #161
22565 asco
Los in deze tent
pi_175771830
Bedankt mensen voor het meedenken maar dat was het niet.
Is toch echt iets onbekender. Ik ben van die tijd dus die aangegeven nummers ken ik wel.
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:32:47 #162
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175775725
quote:
Dankjewel. O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175778025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:05 schreef asco het volgende:
Bedankt mensen voor het meedenken maar dat was het niet.
Is toch echt iets onbekender. Ik ben van die tijd dus die aangegeven nummers ken ik wel.
Diep graven... enige wat nog on me op kwam is deze:
  zondag 17 december 2017 @ 19:53:14 #165
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_175792794
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:50 schreef Redux het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik ongeveer een week geleden op de radio hoorde. Volgens mij is het een redelijk nieuw nummer, alsin een paar maanden oud. Het wordt gezongen door een manlijke zanger, taal is engels en het nummer is een beetje alternatieverig. In ieder geval geen dance nummer.
Het is een beetje een gek nummer en wat me opviel is dat bepaalde zinnen steeds herhaald werden en het leek erop dat hoe verder het nummer ging hoe meer de zinnen een verhaal vormden.
Woorden die ik me herinner zijn woman en dat hij zong over een lump in zn leg? Ook iets over een river?
Man ik zit al een paar dagen te zoeken maar kan t niet vinden. Ik vind het ook niet in de huidige top40.
Iemand enig idee? :9
Lucky shot: (engels, man, geen dance, zinnen herhaald, sinds vorige week op de radio)

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_175794550
Nee :'(
  maandag 18 december 2017 @ 03:37:42 #167
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175802470
Welk liedje is dat nou toch ook alweer?

Tis een dance-nummer, vaak gebruikt onder items op tv.
Ik denk niet ouder dan een paar maanden.
Beetje Axwell/Avicii stijl.

Tś tutu tututu owee owee owee owee
Zoiets klinkt het.
  maandag 18 december 2017 @ 12:21:39 #168
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_175807774
Help! Ik zoek een Nederlands talig nummer dat qua melodie en sfeer heel erg lijkt op dit nummer:


Volgens mij van een artiest als Volumia of zo. Wat ook zou kunnen is dat het publiek erin meezingt als koor, maar dat weet ik niet zeker.

Iemand een idee?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_175831192
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:21 schreef peterkailey het volgende:
Help! Ik zoek een Nederlands talig nummer dat qua melodie en sfeer heel erg lijkt op dit nummer:


Volgens mij van een artiest als Volumia of zo. Wat ook zou kunnen is dat het publiek erin meezingt als koor, maar dat weet ik niet zeker.

Iemand een idee?
Het intro doet me aan Van Velzen denken, higher
pi_175933811
Ik ben op zoek naar de uptempo-variant van het liedje van Bastille - world gone mad. Ik weet zeker dat het stuk "And there's nothing you can do about it. There's nothing you can do about it." Uit een andere redelijk recent nummer komt. Wie kan me helpen?
  vrijdag 22 december 2017 @ 22:55:55 #171
13973 ranja
image means nothing
pi_175935509
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 03:37 schreef BasEnAad het volgende:
Welk liedje is dat nou toch ook alweer?

Tis een dance-nummer, vaak gebruikt onder items op tv.
Ik denk niet ouder dan een paar maanden.
Beetje Axwell/Avicii stijl.

Tś tutu tututu owee owee owee owee
Zoiets klinkt het.
gokje op
pi_176234360
Hallo allen,

Ik ben al een hele dag zoet geweest met het opzoeken van een nummer.

Ik ken de lyrics niet meer, ik ken alleen nog de associatie met de muziekvideo.

Het nummer gaat over een zoon die thuis komt bij zijn ouders, waarbij zijn vader dement aan het worden is.
Ze krijgen ruzie, en wanneer ze ruzie hebben herrinnert de vader zijn zoon zomaar weer. De vadere zat met een stoel te dreigen en dit deed hem herinneren hoe hij vroeger met zijn zoon speelde
Daarna gaan ze beneden zitten in de tuin en is er een flashback naar vroeger.

Iemand enig idee? De speler in de video lijkt op Ramsey Nasr, maar is het niet helaas.

Groeten,
Kist
pi_176241281
Duits hiphop nummer van een blonde gast met lang haar. Prachtig gemonteerde clip gemaakt rond 2014. De artiest zit regelmatig op een groene(?) motor, is indiaan, bouwvakker, politieman (YMCA referentie?) en volgens mij nog wat andere beroepen, verder acteren er nog een stapeltje mannen en vrouwen mee. Catchy nummer maar ik kan me de naam van de artiest en het nummer totaal niet meer herinneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door uithangbord op 02-01-2018 18:22:10 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:29:27 #174
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_176243223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:12 schreef uithangbord het volgende:
Duits hiphop nummer van een blonde gast met lang haar. Prachtig gemonteerde clip gemaakt rond 2014. De artiest zit regelmatig op een groene(?) motor, is indiaan, bouwvakker, politieman (YMCA referentie?) en volgens mij nog wat andere beroepen, verder acteren er nog een stapeltje mannen en vrouwen mee. Catchy nummer maar ik kan me de naam van de artiest en het nummer totaal niet meer herinneren.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:25:51 #175
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_176305819
Gisteren op de radio één of ander instrumentaal nummer waarin de melodie van de darts song was verwerkt. :')


Maar dan wel zonder het gejuich en geroep erin.

Wie weet?
pindazakje
  zaterdag 6 januari 2018 @ 04:19:45 #176
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_176317373
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren op de radio één of ander instrumentaal nummer waarin de melodie van de darts song was verwerkt. :')


Maar dan wel zonder het gejuich en geroep erin.

Wie weet?
Euh, ik snap de vraag niet. Wil je het eigenlijke nummer weten, of deze specifieke versie of zo?

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_176415326

Iemand enig idee naar het nummer van 00:32 tot 00:55. En dan daarbij eventueel ook de endtune?. Alvast bedankt!
pi_176416477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:38 schreef RamboDirk het volgende:

Iemand enig idee naar het nummer van 00:32 tot 00:55. En dan daarbij eventueel ook de endtune?. Alvast bedankt!
en
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_176420751
quote:
#chatgirlgod, thanks a lot!

Die eindtune is wel een ander nummer.
pi_176440154
jeej ben ik weer!

laatst kwam op de fiets op deezer een liedje voorbij die ik graag wil horen.
het liedje is heel rustig en in het refrein zingt een vrouw 'tududududuuuu' ofzo, veel beter kan ik het niet omschrijven, het is een redelijk bekend en volgens mij ook recent nummer. thanks!
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
  Spellchecker donderdag 11 januari 2018 @ 21:28:51 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176440603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:10 schreef TostiTijd het volgende:
jeej ben ik weer!

laatst kwam op de fiets op deezer een liedje voorbij die ik graag wil horen.
het liedje is heel rustig en in het refrein zingt een vrouw 'tududududuuuu' ofzo, veel beter kan ik het niet omschrijven, het is een redelijk bekend en volgens mij ook recent nummer. thanks!
pi_176440722
quote:
wtf t is m ook nog jaaaa.. maar hoe dan?? is niet eens recent haha
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
  Spellchecker donderdag 11 januari 2018 @ 21:34:42 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176440777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:32 schreef TostiTijd het volgende:

[..]

wtf t is m ook nog jaaaa.. maar hoe dan?? is niet eens recent haha
Haha, ik dacht alleen maar aan die tududu ... :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 januari 2018 @ 21:35:23 #184
862 Arcee
Look closer
pi_176440804
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:34 schreef maily het volgende:

[..]

Haha, ik dacht alleen maar aan die tududu ... :D
Ik dacht nog aan:


Is 'm dus niet, maar heb 'm toch al opgezocht. :Y)
pi_176440805
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:34 schreef maily het volgende:

[..]

Haha, ik dacht alleen maar aan die tududu ... :D
knap hoor.. hahaha
Het was wel deze versie vgm
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
  maandag 15 januari 2018 @ 08:32:09 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176513530
Hoi! Mijn kinderen zijn dol op de CD van de Sprookjesboom, hierop zingen Efteling figuren liedjes op bekende melodieėn (bijv van Guus Meeuwis). Nou kan ik alleen niet plaatsen wat het originele liedje is van "ik ben roodkapje" :(. Iemand die kan helpen?

Het is nummer 12 op deze iTunes lijst:
https://itunes.apple.com/(...)er-liedjes/679032590

Spotify: https://open.spotify.com/(...)S7EQ4iQcaV8fgUOFLpEQ
KuikenGuppy
  maandag 15 januari 2018 @ 10:23:34 #187
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_176514833
Waar is hoort deze muziek bij? :(

https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/06-01-2018/AT_2091347

Vanaf 55:00.

Een film volgens mij, maar welke? 8)7
  maandag 15 januari 2018 @ 14:01:37 #188
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_176518730
Ik zoek deze lied https://vocaroo.com/i/s1SfEPXjI4ao
help aub?
vroeger was alles beter
ģk_vōél_mė_čėńzāįm_ėn_ållźén_v­įndąāg_wļl_ģemånd_mźt_mź_präté­ń
pi_176522923
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:23 schreef Ypmaha het volgende:
Waar is hoort deze muziek bij? :(

https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/06-01-2018/AT_2091347

Vanaf 55:00.

Een film volgens mij, maar welke? 8)7
Shazam zegt dat het van de soundtrack van 10 Cloverfield Lane komt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 15 januari 2018 @ 19:13:58 #190
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_176525474
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:29 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Shazam zegt dat het van de soundtrack van 10 Cloverfield Lane komt.
Ja dat is het! Thanks,

Ik had het geprobeerd the shazamen, maar dat lukte me niet.
  woensdag 17 januari 2018 @ 16:14:50 #191
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176568481
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 03:37 schreef BasEnAad het volgende:
Welk liedje is dat nou toch ook alweer?

Tis een dance-nummer, vaak gebruikt onder items op tv.
Ik denk niet ouder dan een paar maanden.
Beetje Axwell/Avicii stijl.

Tś tutu tututu owee owee owee owee
Zoiets klinkt het.
Deze was het dus
pi_176605839
Help, ik zoek er ook weer 1...

Vanochtend had Gerard Ekdom bij de verzoekhoek koekoek als onderwerp 'wachten'. (André van Duin met Pizza, even wachten.. uiteraard ;) )

Op dat moment schoot bij mij een nummer dat ik dit jaar een paar keer heb gehoord te binnen.
Het is gezongen door iemand met een beetje de stem van Micheal Kiwanuka en die zingt dan iets in de trand van: "Baby i'll wait for you'. I'll wait for you'.

Maar voor het zelfde geldt is het 'if you wait for me'.

Kort gezegd, ik ben gaan zoeken, gaan googlen, maar ik wordt er alleen maar gek van, en ik weet het niet.. :) Wie kan mij rustig het weekend in helpen?! Alvast grote dank!!
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2018 @ 02:56:10 #193
21636 Feestkabouter
pi_176667049
ik heb zojuist op MTV een clip gezien, helaas is er geen playlist beschikbaar.
het klonk als Pharrell Williams, maar ik weet niet zeker of hij het was.

de clip is wel heel bijzonder, als je hem ooit hebt gezien herken je direct wat ik beschrijf:
het scherm laat steeds allerlei gecombineerde beelden zien, waarbij steeds een scheiding horizontaal of verticaal in het midden zit.
de onderste helft is dan bijvoorbeeld een halve olifant en de bovenste helft een halve vlinder (en dan zodanig gemonteerd dat het precies op elkaar past). of onder een half hoofd en boven een spuwende vulkaan. of links iemand die een pilletje inneemt en rechts een hole (op de golfbaan) waar een golfballetje uit komt stuiteren.

welk nummer is dit?

[ Bericht 59% gewijzigd door Feestkabouter op 23-01-2018 16:13:05 ]
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2018 @ 02:58:29 #194
21636 Feestkabouter
pi_176667053
sorry dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Feestkabouter op 22-01-2018 03:04:34 ]
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:01:39 #195
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_176692537
Alice DJ - Better of Alone


Ik hoor nu op de radio het deuntje van dit nummer terug komen, wie weet hoe dit nummer heet waar het deuntje van Better of Alone in terugkomt?
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2018 @ 16:06:01 #196
21636 Feestkabouter
pi_176696048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Alice DJ - Better of Alone


Ik hoor nu op de radio het deuntje van dit nummer terug komen, wie weet hoe dit nummer heet waar het deuntje van Better of Alone in terugkomt?
in Higher and higher van DJ Jurgen zit een stukje dat er erg op lijkt.... maar die bedoel je vast niet.
vanaf 2.06
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2018 @ 16:12:49 #197
21636 Feestkabouter
pi_176696167
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ik heb zojuist op MTV een clip gezien, helaas is er geen playlist beschikbaar.
het klonk als Pharrell Williams, maar ik weet niet zeker of hij het was.

de clip is wel heel bijzonder, als je hem ooit hebt gezien herken je direct wat ik beschrijf:
het scherm laat steeds allerlei gecombineerde beelden zien, waarbij steeds een scheiding horizontaal of verticaal in het midden zit.
de onderste helft is dan bijvoorbeeld een halve olifant en de bovenste helft een halve vlinder (en dan zodanig gemonteerd dat het precies op elkaar past). of onder een half hoofd en boven een spuwende vulkaan. of links iemand die een pilletje inneemt en rechts een hole (op de golfbaan) waar een golfballetje uit komt stuiteren.

welk nummer is dit?
ik beantwoord hem zelf maar even:
met Pharrell dus inderdaad
pi_176698624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Alice DJ - Better of Alone


Ik hoor nu op de radio het deuntje van dit nummer terug komen, wie weet hoe dit nummer heet waar het deuntje van Better of Alone in terugkomt?
pi_176698667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Alice DJ - Better of Alone


Ik hoor nu op de radio het deuntje van dit nummer terug komen, wie weet hoe dit nummer heet waar het deuntje van Better of Alone in terugkomt?
Of deze:

  woensdag 24 januari 2018 @ 08:34:44 #200
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_176710608
quote:
Juist die, u bent de beste
pi_176746747
Hoi,

Hoe heet dit nummer of van welke artiest zou dit kunnen zijn?
http://www.dumpert.nl/med(...)jk_naar_groep_7.html

Mvg
pi_176759469
Ik zoek ook Ik zoek Nederlandse bands die symphonic rock muziek maken.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49:05 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176759790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:45 schreef diederikbemmel het volgende:
Hoi,

Hoe heet dit nummer of van welke artiest zou dit kunnen zijn?
http://www.dumpert.nl/med(...)jk_naar_groep_7.html

Mvg
Is van Armin van Buuren.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 januari 2018 @ 18:24:34 #204
15600 BB-King
Long live the King!
pi_176763362
Ik zoek een nummer uit de begin tot mid jaren 90.

Een of ander grotendeels instrumentaal liedje met een refrein waar een indiaan (?) jengelt.

Iets van: "Oh-aah-ji-haaa-o-ah-ha-ji-ha. Oha-ji-hooo-ha-ha-ji-ha-haa." etc.

Alvast bedankt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_176763444
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:24 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer uit de begin tot mid jaren 90.

Een of ander grotendeels instrumentaal liedje met een refrein waar een indiaan (?) jengelt.

Iets van: "Oh-aah-ji-haaa-o-ah-ha-ji-ha. Oha-ji-hooo-ha-ha-ji-ha-haa." etc.

Alvast bedankt.
Deze
pi_176763613
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zoek ook Ik zoek Nederlandse bands die symphonic rock muziek maken.
Dit is niet het juiste topic hiervoor. Zie OP.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176764554
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:24 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer uit de begin tot mid jaren 90.

Een of ander grotendeels instrumentaal liedje met een refrein waar een indiaan (?) jengelt.

Iets van: "Oh-aah-ji-haaa-o-ah-ha-ji-ha. Oha-ji-hooo-ha-ha-ji-ha-haa." etc.

Alvast bedankt.
Of deze:


Deze zou ook nog kunnen:

pi_176812663
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:24 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer uit de begin tot mid jaren 90.

Een of ander grotendeels instrumentaal liedje met een refrein waar een indiaan (?) jengelt.

Iets van: "Oh-aah-ji-haaa-o-ah-ha-ji-ha. Oha-ji-hooo-ha-ha-ji-ha-haa." etc.

Alvast bedankt.
Volgens mij is dat Return to Innocence van Enigma.
pi_176812747
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:21 schreef Zomersproet29 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat Return to Innocence van Enigma.
wow _O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 29 januari 2018 @ 11:15:43 #210
15600 BB-King
Long live the King!
pi_176815479
quote:
Dit was hem ja.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_176830903
Ik zoek een nummer van Jebroer (ik weet 99% zeker dat het een nummer van hem was, in ieder geval iemand van NouveauRiche).

Het is een van zijn oudere nummers. Ik herinner me dat bij het nummer een videoclip hoort waarin hij zich zogezegd op de maan/in de ruimte bevindt, en een opvallend, vrolijk deuntje. Het klinkt heel anders dan zijn huidige repertoir, bijna een beetje gers pardoel achtig klinkt het (maar die is het niet). Maar de tekst, al sla je me dood.. ;(

Sorry voor de redelijk vage omschrijving. Ik ben al een uur aan het googlen, maar kan het gewoon niet vinden, en ben gefrustreerd ;( Wie weet welke ik bedoel?

Edit: Zul je net zien dat ik hem al vind :D Het is "Deal met de Rave".



[ Bericht 15% gewijzigd door tomatenrood op 29-01-2018 23:50:47 ]
pi_176965071
Ik zoek een nummer dat momenteel steeds op de reclames komt.

Maar de enige lyrics in het fragment is steeds: oehoehoehoehoehoehoe oehoehoehoehoehoehoehoehoe.

Dus daar kom ik niet ver mee...
  maandag 5 februari 2018 @ 08:46:13 #213
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_176965448
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:53 schreef Moofasah het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel steeds op de reclames komt.

Maar de enige lyrics in het fragment is steeds: oehoehoehoehoehoehoe oehoehoehoehoehoehoehoehoe.

Dus daar kom ik niet ver mee...
Van welk product of merk?
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_176967342
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:46 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Van welk product of merk?
Geen product of merk maar aankondigingen van films of series. Maar weet niets eens meer van welke eigenlijk...
pi_177028974
Weet iemand het nummer van 2:10 tot 7:00 ongeveer?


Het is een remix, dus shazam en soundhound kunnen er niks mee. En op de soundtrack van de betreffende game staat hij ook niet.

Thanks!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_177029273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:38 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand het nummer van 2:10 tot 7:00 ongeveer?


Het is een remix, dus shazam en soundhound kunnen er niks mee. En op de soundtrack van de betreffende game staat hij ook niet.

Thanks!

http://www.mooma.sh/
youtube video url er in plakken en je krijgt per herkend liedje een titel en een tijd
^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2018 09:12:06 ]
pi_177117346
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Geen product of merk maar aankondigingen van films of series. Maar weet niets eens meer van welke eigenlijk...
Wel een merk/product, maar toch, niet van die schoenenreclame toevallig?

Naja, ik zoek dit liedje uit een of andere film/reclame. Al heel wat fluit-liedjes verder nog niks gevonden helaas.
  Redactie Frontpage zondag 11 februari 2018 @ 21:09:00 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177117696
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:50 schreef havanagila het volgende:

[..]

Wel een merk/product, maar toch, niet van die schoenenreclame toevallig?

Naja, ik zoek dit liedje uit een of andere film/reclame. Al heel wat fluit-liedjes verder nog niks gevonden helaas.
Gezien het soort (NatGeo short) verwachtte ik stockmuziek, dit is de aftiteling:



En jawel, stockmuziek: https://www.audionetwork.com/browse/m/track/lonely-joe_67317
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 11 februari 2018 @ 21:43:18 #219
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_177118343
Ik zoek een remix/dansnummer op de melodie van Give it up van KC and the Sunshine band. Gehoord met carnaval, dus dan weet je in ieder geval in welke richting je moet denken. Alvast bedankt!
pi_177118855
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:50 schreef havanagila het volgende:

[..]

Wel een merk/product, maar toch, niet van die schoenenreclame toevallig?

Naja, ik zoek dit liedje uit een of andere film/reclame. Al heel wat fluit-liedjes verder nog niks gevonden helaas.
Nee.

Hij kwam zojuist weer langs bij een aankondiging voor twee handen op een buik...
pi_177119521
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:13 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nee.

Hij kwam zojuist weer langs bij een aankondiging voor twee handen op een buik...
Kijk vrij weinig tv, maar in de categorie "oehoehoehoeh"


Of deze?
pi_177119746
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:45 schreef havanagila het volgende:

[..]

Kijk vrij weinig tv, maar in de categorie "oehoehoehoeh"


Of deze?
www.ad.nl/video/production/vier-handen-op-een-buik~vp25118

Trailer gevonden. Hierin is het liedje weer te horen!
  maandag 12 februari 2018 @ 14:19:27 #223
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_177129914
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:24 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer uit de begin tot mid jaren 90.

Een of ander grotendeels instrumentaal liedje met een refrein waar een indiaan (?) jengelt.

Iets van: "Oh-aah-ji-haaa-o-ah-ha-ji-ha. Oha-ji-hooo-ha-ha-ji-ha-haa." etc.

Alvast bedankt.
Ik doch die samples waren van Ustad Nusrat Fateh Ali Khan verder weet ik het niet Quwalli of quawalli-muziek
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_177142055
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]


http://www.mooma.sh/
youtube video url er in plakken en je krijgt per herkend liedje een titel en een tijd
^O^
Had je quote alert niet gekregen, bedankt!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_177160660
Gisteren in een kroeg heb ik een fijn trance nummer gehoord. Heb 'm geshazamed, maar kom er vandaag pas achter dat het nummer niet klopt met wat ik hoorde.
Wat ik me nog herinner is dat het een lange opbouw had en het vervolgens een euforische drop heeft. Kan er helaas niet meer van maken ;(
Hoop dat iemand me hier kan helpen O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Frontpage dinsdag 13 februari 2018 @ 20:50:30 #226
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177162634
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteren in een kroeg heb ik een fijn trance nummer gehoord. Heb 'm geshazamed, maar kom er vandaag pas achter dat het nummer niet klopt met wat ik hoorde.
Wat ik me nog herinner is dat het een lange opbouw had en het vervolgens een euforische drop heeft. Kan er helaas niet meer van maken ;(
Hoop dat iemand me hier kan helpen O+
Deze toevallig?

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_177164239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Deze toevallig?

Wow sick, dat is 'm inderdaad! stond je in dezelfde kroeg? :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_177246674
Een muziek video en dan liggen er wijven allemaal eten op te eten en gaan daarna kotsen enzo. Het is een soort van electric muziek.
pi_177250570
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_177260258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:17 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Tom Tom Club - Genius of love

Merci!
pi_177266915
Jaren '90 pop-house nummer met gotische teksten erin verwerkt. Een Franse act volgens mij...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 februari 2018 @ 23:59:25 #233
862 Arcee
Look closer
pi_177267086
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 23:46 schreef Djoetma het volgende:
Jaren '90 pop-house nummer met gotische teksten erin verwerkt. Een Franse act volgens mij...
pi_177272426
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 20:50 schreef Funkymunkey het volgende:
In Uitstel van Executie komt bij de ontknoping, als ze het "goede nieuws" gaan bespreken, een heel laid-back muziekje. Geprobeerd met Soundhoud te achterhalen wat het is, maar niet gelukt.
Weet iemand wat het is?
Een beetje een hele late reactie ;)
Ik denk dat ik weet welk muziekje je bedoelt.
Wat ze gebruiken is volgens mij een stukje instrumentaal uit Tim Akkerman's I'm Still Alive.
Of het lijkt er sterk op...
(of bedoel je een ander muziekje?)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_177276717
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tussen september en december 2017 meerdere malen op de radio heb gehoord. Daarna werd het niet meer gedraaid. Ik luister overwegend naar 538. Ik heb de hitlijsten al doorgezocht in die periode maar daar staat het nummer niet tussen.

In het nummer komt een hoog trompet-achtig elektronisch refrein voor dat erg catchy klinkt getypt zou ik het refrein als volgt omschrijven: Tuuuduuu tudu tudu tu tudu. Het nummer heeft wat weg van nummers van Galantis, echter is het géén nummer van Galantis.
pi_177279460
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:56 schreef RichardV4 het volgende:
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tussen september en december 2017 meerdere malen op de radio heb gehoord. Daarna werd het niet meer gedraaid. Ik luister overwegend naar 538. Ik heb de hitlijsten al doorgezocht in die periode maar daar staat het nummer niet tussen.

In het nummer komt een hoog trompet-achtig elektronisch refrein voor dat erg catchy klinkt getypt zou ik het refrein als volgt omschrijven: Tuuuduuu tudu tudu tu tudu. Het nummer heeft wat weg van nummers van Galantis, echter is het géén nummer van Galantis.
Poeh lastig. More than you know - Axwell ? of Dimitri Vegas etc - complicated?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_177281323
quote:
Poeh lastig. More than you know - Axwell ? of Dimitri Vegas etc - complicated?
Nee helaas niet. Het nummer dat ik zoek is wat langzamer dan deze twee maar het is wel in deze genre en minder bekend dan deze twee.
pi_177330723
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer en ik dacht echt dat het van Weezer was. In de clip zit de band in een soort Amerikaanse diner. Een stukje van het liedje gaat over een auto die kapot is en gemaakt wordt. Het is een beetje coming of age nummer met zo typisch Weezer sound...
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:10:49 #239
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_177334518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:24 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer en ik dacht echt dat het van Weezer was. In de clip zit de band in een soort Amerikaanse diner. Een stukje van het liedje gaat over een auto die kapot is en gemaakt wordt. Het is een beetje coming of age nummer met zo typisch Weezer sound...
Niet Buddy Holly dus van Weezer? Die was in die diner van Happy Days.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_177339326
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:10 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Niet Buddy Holly dus van Weezer? Die was in die diner van Happy Days.
Nee te vrolijk en te zangerig.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:29:25 #241
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_177378123
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:56 schreef RichardV4 het volgende:
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tussen september en december 2017 meerdere malen op de radio heb gehoord. Daarna werd het niet meer gedraaid. Ik luister overwegend naar 538. Ik heb de hitlijsten al doorgezocht in die periode maar daar staat het nummer niet tussen.

In het nummer komt een hoog trompet-achtig elektronisch refrein voor dat erg catchy klinkt getypt zou ik het refrein als volgt omschrijven: Tuuuduuu tudu tudu tu tudu. Het nummer heeft wat weg van nummers van Galantis, echter is het géén nummer van Galantis.
Misschien deze? Wat rustiger dan de andere antwoorden, komt uit 2017 en klinkt als Galantis.

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:24:25 #242
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_177381375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:24 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer en ik dacht echt dat het van Weezer was. In de clip zit de band in een soort Amerikaanse diner. Een stukje van het liedje gaat over een auto die kapot is en gemaakt wordt. Het is een beetje coming of age nummer met zo typisch Weezer sound...
Sausalito Summer Nights van Diesel niet toevallig? Al kan ik daar geen matchende video bij vinden. Anders weet ik het ook niet.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_177381516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:24 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer en ik dacht echt dat het van Weezer was. In de clip zit de band in een soort Amerikaanse diner. Een stukje van het liedje gaat over een auto die kapot is en gemaakt wordt. Het is een beetje coming of age nummer met zo typisch Weezer sound...
Deze misschien?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:45:38 #244
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_177381697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:33 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Deze misschien?
Zo die heb ik lang niet gehoord. CG _O_

Heb er alleen dan weer niks over een kapotte auto in gehoord.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_177384058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:33 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Deze misschien?
Nee, dat is hem niet. Wel top nummer!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:45:11 #246
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_177399029

Weet iemand welke muziek je hoort? Het duurt van 4:54 tot ~5:11. Het heeft wat weg van de 4 jaargetijden van Vivaldi, maar welk stuk?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_177445084
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef Its_Muppet het volgende:

Weet iemand welke muziek je hoort? Het duurt van 4:54 tot ~5:11. Het heeft wat weg van de 4 jaargetijden van Vivaldi, maar welk stuk?
Shazam zegt :

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_177456255
Ik zoek een nummer, dacht in eerste instantie dat het deze was:


In de clip zag je een man gemaakt van modder, die volgens mij naar het zwembad ging en langzaam verdween toen hij/zij/het onder de douche stond.

De clip is van eind jaren '90 of '00.
  maandag 26 februari 2018 @ 19:49:32 #249
333299 lisablond007
Doe mij er nog maar 1
pi_177468131
Hallo,

Ik zoek een artiest en een nummer.. superhandig ook.
ik luisterde het vroeger het was een zanger met heel kort haar, zijn album was volgens mij roze.
het was een heel zoetsappig liedje. de zanger was toen nog redelijk jong, zal nu nog net geen 35 zijn denk ik. De clip speelde zich af op een plein met een stoomcarrousel. en een fontein en het regende en daar liep een vrouw rond die verdrietig was... ja heel veel meer heb ik niet, sorry.
ik hoop dat iemand het toch kan vinden <3
Dag.
pi_177478090
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:49 schreef lisablond007 het volgende:
Hallo,

Ik zoek een artiest en een nummer.. superhandig ook.
ik luisterde het vroeger het was een zanger met heel kort haar, zijn album was volgens mij roze.
het was een heel zoetsappig liedje. de zanger was toen nog redelijk jong, zal nu nog net geen 35 zijn denk ik. De clip speelde zich af op een plein met een stoomcarrousel. en een fontein en het regende en daar liep een vrouw rond die verdrietig was... ja heel veel meer heb ik niet, sorry.
ik hoop dat iemand het toch kan vinden <3
Wanneer is voor jou 'vroeger?' Welk jaartaal ongeveer?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:12:03 #251
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_177487160
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:49 schreef lisablond007 het volgende:
Hallo,

Ik zoek een artiest en een nummer.. superhandig ook.
ik luisterde het vroeger het was een zanger met heel kort haar, zijn album was volgens mij roze.
het was een heel zoetsappig liedje. de zanger was toen nog redelijk jong, zal nu nog net geen 35 zijn denk ik. De clip speelde zich af op een plein met een stoomcarrousel. en een fontein en het regende en daar liep een vrouw rond die verdrietig was... ja heel veel meer heb ik niet, sorry.
ik hoop dat iemand het toch kan vinden <3

?
The Outside Agency
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:27 #252
333299 lisablond007
Doe mij er nog maar 1
pi_177489890
quote:
Nee doe herken ik wel ;)
Toch bedankt!
Dag.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:34 #253
333299 lisablond007
Doe mij er nog maar 1
pi_177489952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:16 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Wanneer is voor jou 'vroeger?' Welk jaartaal ongeveer?
uhm haha niet zo heel lang geleden 2010 ofzo ?
Dag.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 21:39:30 #254
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_177491388
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:32 schreef Burdie het volgende:
Hoi! Mijn kinderen zijn dol op de CD van de Sprookjesboom, hierop zingen Efteling figuren liedjes op bekende melodieėn (bijv van Guus Meeuwis). Nou kan ik alleen niet plaatsen wat het originele liedje is van "ik ben roodkapje" :(. Iemand die kan helpen?

Het is nummer 12 op deze iTunes lijst:
https://itunes.apple.com/(...)er-liedjes/679032590

Spotify: https://open.spotify.com/(...)S7EQ4iQcaV8fgUOFLpEQ
Dat lijkt me deze :)
Don't call me Shirley
pi_177505697
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:24 schreef JDude het volgende:

[..]

Sausalito Summer Nights van Diesel niet toevallig? Al kan ik daar geen matchende video bij vinden. Anders weet ik het ook niet.
Gevonden! Het was Dandy Warhols met Bohemian. Hoorde het op de radio.
pi_177626805
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:57 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer, dacht in eerste instantie dat het deze was:


In de clip zag je een man gemaakt van modder, die volgens mij naar het zwembad ging en langzaam verdween toen hij/zij/het onder de douche stond.

De clip is van eind jaren '90 of '00.
Bedoel je deze:
pi_177632038
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:29 schreef Rob310 het volgende:
Misschien deze? Wat rustiger dan de andere antwoorden, komt uit 2017 en klinkt als Galantis.
Nee helaas, deze is het ook niet. Evengoed bedankt voor de moeite. Zijn er ergens lijsten te vinden met nieuwe songs over bepaalde periodes?
pi_177637986
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:33 schreef libranl het volgende:

[..]

Bedoel je deze:
Ja! Hartelijk dank :)
pi_177672109
Goede avond !!!
Ik zoek een nummertje, en dan zingt hij drie zinnetjes en bij elke zin vraagt hij volgens mij of zei mee gaat...

en dan hoor je bij elke zin haar antwoorden met iets van Yoah, Jaoh.

Ofzoiets.
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Frontpage woensdag 7 maart 2018 @ 21:12:26 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177672634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Geerd het volgende:
Goede avond !!!
Ik zoek een nummertje, en dan zingt hij drie zinnetjes en bij elke zin vraagt hij volgens mij of zei mee gaat...

en dan hoor je bij elke zin haar antwoorden met iets van Yoah, Jaoh.

Ofzoiets.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_177677659
quote:
Poh juist !!! !

Thanks..
Yoa yoa oke!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_177692058
Gister hoorde ik op Qmusic een reclame voor de '90 hits.. daarin hoorde je korte stukjes van hits van toen..

Ook hoorde je een vrouw iets van ki ja la laa roepen met rustig dance muziek. Weet iemand hoe die heet? Hij gaat maar niet uit mijn hoofd..
pi_177692094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:06 schreef ejvdb het volgende:
Gister hoorde ik op Qmusic een reclame voor de '90 hits.. daarin hoorde je korte stukjes van hits van toen..

Ook hoorde je een vrouw iets van ki ja la laa roepen met rustig dance muziek. Weet iemand hoe die heet? Hij gaat maar niet uit mijn hoofd..
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_177692142
Haha ja! Ik herinner hem mij nu van smurfenhouse bedenk ik me nu, Thanks!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 15:57:24 #265
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177724754
Instrumentaal nummer. Begint met een soort zeegeluid wat ook het hele nummer subtiel op de achtergrond door gaat. Voor de rest is het volgens mij vooral harmonica wat je hoort. Vrij bekend deuntje ook, heb het vaker gehoord. Heeft een beetje een Franse vibe.

Bvd!
And so is the past
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:22:11 #266
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_177728958
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Instrumentaal nummer. Begint met een soort zeegeluid wat ook het hele nummer subtiel op de achtergrond door gaat. Voor de rest is het volgens mij vooral harmonica wat je hoort. Vrij bekend deuntje ook, heb het vaker gehoord. Heeft een beetje een Franse vibe.

Bvd!
Ik moet dan denken aan:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:26:33 #267
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177729066
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:22 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Ik moet dan denken aan:

Bingo! _O_.
And so is the past
  zondag 11 maart 2018 @ 21:52:58 #268
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_177756808
Ik kwam dit muziekje tegen (vanaf 2m28s), en vandaag hoorde ik het ook tijdens aflevering van De Luizenmoeder.

Gezien het beginstukje doet het mij denken aan een circus-nummertje, en gezien het in ze Luizenmoeder ook over circus ging, lijkt me het echt helder dat het een circusliedje is.

Er wordt dus niet vocaal gezongen, en alleen vrolijk gespeeld vanaf 2m28s gedurende de rest van het filmpje. Iemand die enig idee heeft waar ik dit liedje kan vinden?
pi_177756857
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:52 schreef Claude_Viole het volgende:

Ik kwam dit muziekje tegen (vanaf 2m28s), en vandaag hoorde ik het ook tijdens aflevering van De Luizenmoeder.

Gezien het beginstukje doet het mij denken aan een circus-nummertje, en gezien het in ze Luizenmoeder ook over circus ging, lijkt me het echt helder dat het een circusliedje is.

Er wordt dus niet vocaal gezongen, en alleen vrolijk gespeeld vanaf 2m28s gedurende de rest van het filmpje. Iemand die enig idee heeft waar ik dit liedje kan vinden?

Entry of the gladiators?
  zondag 11 maart 2018 @ 22:07:46 #270
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_177757043
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:55 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Entry of the gladiators?
Dat is hem niet. Wat je na die 'scratch" hoort gedurende het hele gelul daar bij 3FM toen.
pi_177799643
Ik zoek een soort trance of hardstyle plaatje. Er zit zo'n sample in met de hele tijd zo'n schelle vrouwenstem die iets zegt als: bamboleo of zoiets. Dan komt er een vette beat langs.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen.
Maakt kruidkoeken, oudewijvenkoeken en af en toe een koekje van eigen deeg.
  Redactie Frontpage dinsdag 13 maart 2018 @ 19:59:27 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_177799776
Al enige tijd heb ik een nummer in mijn hoofd, dat is een mashup van Marco Borsato - Rood vs Safri Duo - Played a live, weet iemand of dit nummer ergens te vinden is?
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_177803073
Wie kan mij vertellen welke muziek er in de eerste scene van Beau Five Days Inside (RTL 4, di om 21:30) wordt gebruikt?

Dit nummer werd ook gebruikt als afsluiter (of eigenlijk vooruitblik naar volgende aflevering) voor de NPO Serie "Kijken in de ziel"

Shazam bood helaas geen uitkomst omdat er doorheen gepraat wordt
pi_177843309
Ik zoek de kijk van k cypher (met onder andere Per.Verz en Fata)

Deze is helaas offline gehaald :(
pi_177900357
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 21:42 schreef Mark_nl het volgende:
Wie kan mij vertellen welke muziek er in de eerste scene van Beau Five Days Inside (RTL 4, di om 21:30) wordt gebruikt?

Dit nummer werd ook gebruikt als afsluiter (of eigenlijk vooruitblik naar volgende aflevering) voor de NPO Serie "Kijken in de ziel"

Shazam bood helaas geen uitkomst omdat er doorheen gepraat wordt
Klassieke stuk bedoel je?

The Chamber Orchestra of London - Emancipation

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_177945455
Hoi!

Kraantje Pappie heeft een nieuw nummer: . Op 0:19-0:32 (het refrein van het nummer dus) hoor ik een bekend iets. De ritme, de manier van rappen: het komt mij ergens bekend van voor.

Iemand die hetzelfde heet en al weet waar van? Ik loop al 2 dagen rond met dat stukje in mijn hoofd en kom er maar niet achter. :9
  Redactie Frontpage maandag 19 maart 2018 @ 23:30:28 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_177945692
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef einschtein het volgende:
Hoi!

Kraantje Pappie heeft een nieuw nummer: . Op 0:19-0:32 (het refrein van het nummer dus) hoor ik een bekend iets. De ritme, de manier van rappen: het komt mij ergens bekend van voor.

Iemand die hetzelfde heet en al weet waar van? Ik loop al 2 dagen rond met dat stukje in mijn hoofd en kom er maar niet achter. :9
Doet me hieraan denken:

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_177946125
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Doet me hieraan denken:

KANNONNEH. Dat is hem. :D _O_
pi_177954911
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
  dinsdag 20 maart 2018 @ 12:59:49 #280
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_177954983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
Dune?
pi_177955110
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
Paul Elstak, Scooter?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177955432
ik dacht mij te herinneren dat het een Engelsman is.
komt wel in de buurt van Dune zijn muziek.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 13:43:03 #283
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_177955902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:20 schreef fespo het volgende:
ik dacht mij te herinneren dat het een Engelsman is.
komt wel in de buurt van Dune zijn muziek.
Robert Miles misschien, wel een beetje dezelfde sfeer.
pi_177962172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Robert Miles misschien, wel een beetje dezelfde sfeer.
Dreams house is niet echt (happy) hardcore hč?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
Duits: Mark Oh, Marusha?
NL: Lipstick, Technohead?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_177962533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:52 schreef DeKoekMaeker het volgende:
Ik zoek een soort trance of hardstyle plaatje. Er zit zo'n sample in met de hele tijd zo'n schelle vrouwenstem die iets zegt als: bamboleo of zoiets. Dan komt er een vette beat langs.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen.
Niemand?
Maakt kruidkoeken, oudewijvenkoeken en af en toe een koekje van eigen deeg.
pi_177983963
ergens precies dit nummer gevonden op het internet. Ik zal het opnieuw vinden, ik zal onvermijdelijk de link gooien
super spel bet365
  Redactie Frontpage woensdag 21 maart 2018 @ 14:53:58 #287
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177984048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
Mark'oh met Tears don't lie?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_177998276
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:53 schreef Djeez het volgende:
Mark'oh met Tears don't lie
nee helaas ;(
  woensdag 21 maart 2018 @ 22:57:39 #289
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_177998838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
?
nee, jij dan!
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:48:27 #290
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_178015783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef fespo het volgende:
ik zoek een (happy) hardcore nummer uit de jaren 90.
komt van een Mental Theo-achtig type. (Nederlands, Engels of Duits).
ik kan de muziek helaas niet omschrijven maar ik krijg het is een klassieker waar ik kippenvel van krijg ala Wonderfull days.

heeft iemand een tip op welke artiesten (Nederlands, Engels of Duitser) ik kan zoeken?
Als het qua nummer erg op Wonderfull Days moet lijken denk ik aan:


Als je het over een klassieker hebt waar je kippenvel van zou kunnen krijgen denk ik aan DE dance-kneiter van de nineties:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_178016168
het komt allemaal erg bekend voor maar het is het nummer net niet.
ik heb het nummer met een vriend geluisterd ongeveer een jaar geleden. misschien dat hij het nog weet, dan post ik het nummer hier.
pi_178016551
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:50 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Klassieke stuk bedoel je?

The Chamber Orchestra of London - Emancipation

Nee ik zoek de muziek die hier te horen is vanaf 42m 32s:


[ Bericht 2% gewijzigd door Mark_nl op 22-03-2018 21:01:30 ]
  Redactie Frontpage donderdag 22 maart 2018 @ 19:16:09 #293
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_178017908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:06 schreef fespo het volgende:
het komt allemaal erg bekend voor maar het is het nummer net niet.
ik heb het nummer met een vriend geluisterd ongeveer een jaar geleden. misschien dat hij het nog weet, dan post ik het nummer hier.
A
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:06 schreef fespo het volgende:
het komt allemaal erg bekend voor maar het is het nummer net niet.
ik heb het nummer met een vriend geluisterd ongeveer een jaar geleden. misschien dat hij het nog weet, dan post ik het nummer hier.
Marusha met Over the Rainbow anders?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage donderdag 22 maart 2018 @ 19:18:11 #294
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_178017974
Zelf heb ik ook nog een verzoekje. Gaat om een vrij harde houseplaat van halverwege de nineties, en zit al wat jaartjes in mijn kop. Liedje had geen tekst, alleen maar een dreun. En die die ging zo:

Bom bom bom, bombombombombom! Bom bom bom, bombombombombom. En dat honderden keren. Waar je 'bom' hoort, kun je ook 'ta', 'da' of 'dum' horen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 22 maart 2018 @ 19:36:21 #295
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_178018536
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:18 schreef Djeez het volgende:
Zelf heb ik ook nog een verzoekje. Gaat om een vrij harde houseplaat van halverwege de nineties, en zit al wat jaartjes in mijn kop. Liedje had geen tekst, alleen maar een dreun. En die die ging zo:

Bom bom bom, bombombombombom! Bom bom bom, bombombombombom. En dat honderden keren. Waar je 'bom' hoort, kun je ook 'ta', 'da' of 'dum' horen...
Zoiets als dit?

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_178095483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:26 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

Nee ik zoek de muziek die hier te horen is vanaf 42m 32s:
4 x shazaam en 4 x ander liedje :').

Deze artiest gebruikt wel het deuntje maar kan weer niet via google oid vinden wat het origineel is:

Tim brown - Better life awaits (Raindrop vol.3) (kan hem op youtube niet vinden, spotify wel)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_178097289
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:03 schreef CountingStars het volgende:

[..]

4 x shazaam en 4 x ander liedje :').
Ja dat had ik dus ook
  maandag 26 maart 2018 @ 18:06:24 #298
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178104184
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:07 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Dat is hem niet. Wat je na die 'scratch" hoort gedurende het hele gelul daar bij 3FM toen.
Iemand?
  maandag 26 maart 2018 @ 18:07:59 #299
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178104223
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:18 schreef Djeez het volgende:
Zelf heb ik ook nog een verzoekje. Gaat om een vrij harde houseplaat van halverwege de nineties, en zit al wat jaartjes in mijn kop. Liedje had geen tekst, alleen maar een dreun. En die die ging zo:

Bom bom bom, bombombombombom! Bom bom bom, bombombombombom. En dat honderden keren. Waar je 'bom' hoort, kun je ook 'ta', 'da' of 'dum' horen...
Dum da dum van Melodie MC ?
  Redactie Frontpage maandag 26 maart 2018 @ 21:20:13 #300
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_178109215
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Dum da dum van Melodie MC ?
Nee, helaas. Dat nummer ken ik namelijk nog wel goed. 'Mijn' nummer neigt meer naar hardcore
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_178183287
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nee, helaas. Dat nummer ken ik namelijk nog wel goed. 'Mijn' nummer neigt meer naar hardcore
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')