abonnement Unibet Coolblue
pi_173816815
Hallo allemaal,

Ik zit met een dringende vraag. Donderdag heb ik geslachtsgemeenschap gehad, dit was in mijn stopweek. Zaterdag begon de menstruatie en dinsdagavond ben ik weer begonnen met de pil, de dag erna is de menstruatie ook gestopt. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik donderdag en vrijdag de pil ben vergeten. Ik heb dus 7 dagen daarvoor geslachtsgemeenschap gehad. Heb veel sites bezocht en er staat vaak dat je niet beschermd bent als je binnen 6 dagen gemeenschap hebt gehad. Maar die 7 en 6 dagen liggen dus wel heel erg dicht bij elkaar.. Heeft iemand hier verstand over? Kan ik nu alsnog zwanger worden?? Heb btw net een pil geslikt, meteen toen ik erachter kwam. Help a girl out please
pi_173817826
Is er geen centraal help ik ben mn pil vergeten topic?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173817852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:47 schreef ijs. het volgende:
Ik zou als ik jou was toch even naar de apotheek gaan.
Daar verkopen ze tegenwoordig prima babyflesjes.
Ja of een MAP... en dan bedoel ik geen ding om je A4 blaatjes te archiveren.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_173818086
Wauw.. alsof geen enkele intelligente vrouw ooit de pil vergeet te slikken. Hier ben je meteen een dom iemand die letterlijk niks snapt. Maar goed, gelukkig zijn de meesten van de fokkers hier zo slim om niets belangrijks te vergeten in hun leven.
pi_173818095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:43 schreef flappy het volgende:
Heb je al een naam?
Ja en daar ben ik hartstikke trots op
pi_173818290
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:01 schreef ladyy__ het volgende:
Wauw.. alsof geen enkele intelligente vrouw ooit de pil vergeet te slikken. Hier ben je meteen een dom iemand die letterlijk niks snapt. Maar goed, gelukkig zijn de meesten van de fokkers hier zo slim om niets belangrijks te vergeten in hun leven.
Tuurlijk vergeten ze dat wel eens. Maar niet twee keer achter elkaar!

Kans op zwanger lijkt me wel heel klein, maar ik zou voorlopig wel even oppassen, want je pil is nu ook de rest van de strip niet meer betrouwbaar...
pi_173818342
Als je twijfelde, had je volgens mij beter een MAP kunnen nemen.
pi_173818409
Maar hoe lang gebruik je de pil al? Dit is toch onderdeel van je opstaan/naar bed gaan ritueel?
pi_173818764
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Als je twijfelde, had je volgens mij beter een MAP kunnen nemen.
Als je je even verdiept in wat een MAP precies is en hoe je het gebruikt, Ipv het zomaar te roepen alsof het zo makkelijk is, weet je dat het alleen werkt binnen 72 uur nadat je sex hebt gehad en niet binnen 168 uur. Ur welcome
pi_173818832
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Maar hoe lang gebruik je de pil al? Dit is toch onderdeel van je opstaan/naar bed gaan ritueel?
Ik gebruik de pil ook al een jaar of 11, maar ik heb ook af en toe wel eens een keer dat ik deze vergeet. Kan altijd gebeuren. De volgende dag begrijp ik dan ook echt niet dat ik hem ben vergeten... :P
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_173819146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:29 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Als je je even verdiept in wat een MAP precies is en hoe je het gebruikt, Ipv het zomaar te roepen alsof het zo makkelijk is, weet je dat het alleen werkt binnen 72 uur nadat je sex hebt gehad en niet binnen 168 uur. Ur welcome
Als je je pil niet vergeten was had je dit probleem niet. :)
pi_173819206
Bij mijn weten is dit SEX, waar puberale reacties weggemod worden en aangedrongen wordt op serieuze reacties? Deze meisje zit in zak en as, ze heeft geen typische vraag waar makkelijk een ja of nee als antwoord gebruikt kan worden.

Kan iemand dan deze meid helpen? Bij voorkeur een vrouw. Of in PB voor mijn part maar flikker verder op met die quasi grappige reacties.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173819230
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als je je pil niet vergeten was had je dit probleem niet. :)
Godver. Geef deze man een prijs! Ge-ni-aal! En daarom komt ze hier vragen hoe en wat en komt ze jou, een geniale moderator die de vinger op de kern legt, tegen! Heb je verder nog nuttige inbreng of blijft het hierbij?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173819287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Godver. Geef deze man een prijs! Ge-ni-aal! En daarom komt ze hier vragen hoe en wat en komt ze jou, een geniale moderator die de vinger op de kern legt, tegen! Heb je verder nog nuttige inbreng of blijft het hierbij?
Heb je zelf iets in te brengen, of kom je alleen stoken?
pi_173819321
Heb je de bijsluiter van je pil al gelezen?
pi_173819348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij mijn weten is dit SEX, waar puberale reacties weggemod worden en aangedrongen wordt op serieuze reacties? Deze meisje zit in zak en as, ze heeft geen typische vraag waar makkelijk een ja of nee als antwoord gebruikt kan worden.

Kan iemand dan deze meid helpen? Bij voorkeur een vrouw. Of in PB voor mijn part maar flikker verder op met die quasi grappige reacties.
Herhaling:
http://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-ben-pil-vergeten

Hier vindt TS antwoord op haar vraag.
pi_173819548
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:59 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Herhaling:
http://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-ben-pil-vergeten

Hier vindt TS antwoord op haar vraag.
Dit had ik al gelezen, maar omdat er in het artikel staat dat als je binnen 6 dagen onbeschermde sex hebt gehad, je na die 6 dagen een spiraaltje kunt nemen om zwangerschap te voorkomen. Hieruit maak ik dan op dat als je dat spiraaltje niet neemt dus zwanger kan worden. Waarop ik me dus afvraag hoe dat zit nu het bij mij geen 6 dagen zijn maar 7 en ik dus geen spiraal heb gepakt.
pi_173819563
De kans is zeeeeeeer klein. Map heeft totaal geen zin meer alleszins.
Je bent nu de volgende tijd niet beschermd dus hou daar zeker rekening mee!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173819660
Flink sterk sperma kan in het beste geval 7 dagen leven. Meestal maar een dag of 4 gemiddeld. Je zat toen in je stopweek. Dus er was nog geen eitje aan het rijpen. Daarna ben je begonnen met je pil, dus nog steeds geen rijping. Pas na het vergeten van de eerste pil kan je een eventuele rijping veroorzaken maar dan heb je nog steeds geen eisprong gehad. Tegen dat dat eitje op weg is naar bevruchting toe, is dat restje sperma al lang morsdood.
In een extreem uitzonderlijk geval zou je toch zwanger kunnen zijn maar de kans is echt klein.
Maar ondertussen kan je dus wel een eisprong hebben en kan sex zonder condoom dus wel een bevruchting geven. Let dus goed op de volgende 2 weken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173819806
7 dagen is te lang geleden, je bent dus veilig. En een tip, zet de pil naast je tandenborstel. Bij vergeten wordt je er na 12 uur aan herinnerd, ik ga er hierbij even vanuit dat je 2x per dag poetst.
pi_173820663
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
Flink sterk sperma kan in het beste geval 7 dagen leven. Meestal maar een dag of 4 gemiddeld. Je zat toen in je stopweek. Dus er was nog geen eitje aan het rijpen. Daarna ben je begonnen met je pil, dus nog steeds geen rijping. Pas na het vergeten van de eerste pil kan je een eventuele rijping veroorzaken maar dan heb je nog steeds geen eisprong gehad. Tegen dat dat eitje op weg is naar bevruchting toe, is dat restje sperma al lang morsdood.
In een extreem uitzonderlijk geval zou je toch zwanger kunnen zijn maar de kans is echt klein.
Maar ondertussen kan je dus wel een eisprong hebben en kan sex zonder condoom dus wel een bevruchting geven. Let dus goed op de volgende 2 weken.
Heel erg bedankt voor je uitleg !
pi_173821404
Meiske toch. Let toch op. Het is maar wat maar als je niet oplet heb je gewoon over 9 maanden een koter op je schoot. Zo ontstaan alleenstaande moeders.
pi_173825200
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 01:57 schreef Atak het volgende:
Meiske toch. Let toch op. Het is maar wat maar als je niet oplet heb je gewoon over 9 maanden een koter op je schoot. Zo ontstaan alleenstaande moeders.
Nee. Alleenstaande moeders ontstaan door kansloze jochies, die wel volwassen genoeg denken te zijn om seks te hebben, maar niet volwassen genoeg zijn de consequenties van hun keuzes te aanvaarden.
pi_173826026
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 01:57 schreef Atak het volgende:
Meiske toch. Let toch op. Het is maar wat maar als je niet oplet heb je gewoon over 9 maanden een koter op je schoot. Zo ontstaan alleenstaande moeders.
Daar heb je andere oplossingen voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')