abonnement Unibet Coolblue
pi_173848861
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Gaat ie doorheen hoor ;)
even afwachten of ie er boven blijft :*
  maandag 18 september 2017 @ 11:14:05 #202
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173848912
Btc gaat snel
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173849005
quote:
3s.gif Op maandag 18 september 2017 10:51 schreef fukforce het volgende:

[..]

Die exchange gaat inderdaad nergens meer heen ze hebben weinig nieuws te bieden voor de westerse gebruikers. Met het wegvallen van de Chinese markt hebben ze in een klap hun USP verloren

[..]

.
WTC en WCT zijn 2 verschillende coins de airdrop betreft de Waves Community Token geen Chinese Walton zooi
Oh ik heb niet goed gelezen op de vroege maandagochtend. Wel fijn dat je weer lekker onvolwassen communiceert. Gelukkig hebben anderen jou daar niet eerder op aangesproken dus ga vooral zo door.

En nog voor het hele gebeuren voor het Chinaverhaal bestond het klantenbestand van Binance al voor 80 procent uit Westerlingen. Dat Binance nergens meer heengaat is dus niet per definitie waar. Ze hebben onlangs ook de Russische taal toegevoegd en volgens mij hun app uitgebracht. Persoonlijk ken ik geen andere exchanges met een app, dus volgens mij hebben ze zeker wel een usp.
pi_173849013
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Klote zooi.. Ik ben er vanochtend even mee bezig geweest en ik heb een paper wallet aangemaakt, maar nu die uitgeprint is, is mijn private key onbruikbaar doordat deze door de tekst heen geprint is.. wtf heb ik hieraan ? :(

Wat ik ook niet snap, ik krijg overal melding dat ik voorzichtig moet zijn met mijn ID, maar als ik op Blockchain.info zit, spuien ze overal die id code.. of is dat een andere code? Denk je je ingelezen te hebben, word je weer gek gemaakt _O-
Je moet alleen voorzichtig zijn met:

- seed
- pass phrase
- private key

In de basis doen ze alle 3 hetzelfde, namelijk toegang geven tot je coins. Alleen de manier van noteren is anders.

Transactie-ID's, adressen en andere publieke informatie staat op block explorers, private keys nooit.
pi_173849128
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je moet alleen voorzichtig zijn met:

- seed
- pass phrase
- private key

In de basis doen ze alle 3 hetzelfde, namelijk toegang geven tot je coins. Alleen de manier van noteren is anders.

Transactie-ID's, adressen en andere publieke informatie staat op block explorers, private keys nooit.
Maar mijn Wallet ID, die op Blockchain zo in het zicht is, is dit dus niet gevaarlijk/onveilig? Zo voelt het namelijk wel. En hoe kom ik aan een veilige paper wallet? Want die ik nu heb uitgeprint (nee ik maak er geen foto van :P ) is de Share ID wel zichtbaar, maar de private key is door de tekst heen geprint, een aantal regels lager dan de Share key. Daar heb ik dus geen donder aan en voelt onveilig, alsof iemand al mijn private key heeft en de gebruiker zelf al buitenspel heeft gezet ?
pi_173849155
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Maar mijn Wallet ID, die op Blockchain zo in het zicht is, is dit dus niet gevaarlijk/onveilig? Zo voelt het namelijk wel. En hoe kom ik aan een veilige paper wallet? Want die ik nu heb uitgeprint (nee ik maak er geen foto van :P ) is de Share ID wel zichtbaar, maar de private key is door de tekst heen geprint, een aantal regels lager dan de Share key. Daar heb ik dus geen donder aan en voelt onveilig, alsof iemand al mijn private key heeft en mijzelf buitenspel heeft gezet ?
Je adres is zichtbaar op de blockchain, alle adressen zijn zichtbaar op de blockchain.
Dus dat is normaal.

Alleen de private key (de code om iets met de coins op dat adres te doen) moet je goed geheim houden.

Waarmee heb je de paper wallet gemaakt?
pi_173849220
Via bitadress.org Is dat org.. eeh erg ? Dit adres heb ik via een aantal sites gevonden die tips hebben gegeven over paper wallets, werd dus door meerderen geadviseerd.. maar terug denkende, een .org website komt ook weer niet echt betrouwbaar over.. -O-
pi_173849265
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Via bitadress.org Is dat org.. eeh erg ?
Nee, op zich niet.

Als je het goed wil doen:

- internet browser starten
- pagina laden
- internet stekker eruit (of WiFi uit)
- nieuwe private key genereren
- printen
- internet browser sluiten
- internet kan er weer op

Op die manier weet je 100% zeker dat je private key offline gegenereerd is en dus niet door een fout / lek op zo'n pagina bij iemand anders terecht komt.

Als een pagina niet offline een paper wallet kan genereren zou ik even verder kijken.

Als je nog geen coins naar het adres hebt gestuurd, kan je de oude paper wallet weggooien en het opnieuw (veilig) doen volgens bovenstaande "handleiding".
pi_173849351
Duidelijk is wel dat ik nog wat meer kaas moet eten wil ik hier al verder mee gaan.. _O- :') Had ergens wel gehoopt mee te liften op dat Edgeless waar vandaag veel om te doen is.. maar uit eerdere delen van deze reeks ook al geleerd dat dat niet echt een goede raadgever is om te gehaast in te stappen.
  maandag 18 september 2017 @ 11:43:34 #210
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173849404
Jezus, Einsteinium maakt een goede rise van 82% (!)

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EMC2
pi_173849484
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Oh ik heb niet goed gelezen op de vroege maandagochtend. Wel fijn dat je weer lekker onvolwassen communiceert. Gelukkig hebben anderen jou daar niet eerder op aangesproken dus ga vooral zo door.

En nog voor het hele gebeuren voor het Chinaverhaal bestond het klantenbestand van Binance al voor 80 procent uit Westerlingen. Dat Binance nergens meer heengaat is dus niet per definitie waar. Ze hebben onlangs ook de Russische taal toegevoegd en volgens mij hun app uitgebracht. Persoonlijk ken ik geen andere exchanges met een app, dus volgens mij hebben ze zeker wel een usp.
Waves DEX heeft al dik 2 maanden een app de volume op Binance exchange is met 80% afgenomen de afgelopen weken tot een schamele $21 miljoen per dag. Waarvan 60% door bots wordt gegenereerd.

De enige reden dat men vanuit het Westen Binance gebruikte was om deel te kunnen nemen aan Chinse ico's of Chinese coins te kopen die niet op Westerse exchanges gelist stonden.
pi_173849526
Even voor de algemeenheid. Er is ook een beginnerstopic. :)
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1
Probeer de vragen over wallets e.d. daar te stellen als dat kan. :7

Oh en nogmaals: doe effe een beetje lief tegen elkaar hier. Gvd gezellig zijn gvd.
pi_173849606
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Gaat ie doorheen hoor ;)
hier gaan we!
pi_173849710
Oceanlabs heeft een mooie 345% gedaan. Was al gratis maar nu dumpen of wachten?
pi_173849749
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:09 schreef kthxbye het volgende:
Oceanlabs heeft een mooie 345% gedaan. Was al gratis maar nu dumpen of wachten?
Marketcap staat nog onder 2 miljoen.
Geen garanties maar dat moet wel hoger kunnen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-09-2017 12:19:40 ]
pi_173849766
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:09 schreef kthxbye het volgende:
Oceanlabs heeft een mooie 345% gedaan. Was al gratis maar nu dumpen of wachten?
OCL samen met WINGS een van de beste ICO's waar ik aan heb deelgenomen :7

Ik had 450k OCL heb er gister 250K verkocht de overige 200K hou ik voorlopig nog zie ze de $0.10 nog wel aantikken :Y
pi_173849798
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 12:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Marketcap staat nog onder 1 miljoen.
Geen garanties maar dat moet wel hoger kunnen :P
Hoe kom je daar nou weer bij?

Market cap van OCL stond gister op $2 miljoen vandaag zo'n $1,75 miljoen market cap :7
pi_173849872
Oh, Coinmarketcap heeft OCL nog niet gefixt.
pi_173849931
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, Coinmarketcap heeft OCL nog niet gefixt.
Ik heb van Harry begrepen dat de juiste informatie al is doorgestuurd maar dat coinmarketcap het nog niet heeft aangepast
pi_173850284
Ik word weer eens rijkelijk te laat wakker :')

*en ik zat vannacht een uur lang te piekeren om in te stappen op darcrus op 17.5k, maar mijn fear won het*
pi_173850393
https://github.com/kennethreitz/awesome-coins

Kwam deze tegen met een verzameling aan info/linkjes over crypto in het algemeen maar het lijkt er ook op dat er veel info staat voor miners.

Heb het zelf nog niet helemaal doorgenomen, maar info ziet er goed uit.
pi_173850630
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:52 schreef Scrummie het volgende:
https://github.com/kennethreitz/awesome-coins

Kwam deze tegen met een verzameling aan info/linkjes over crypto in het algemeen maar het lijkt er ook op dat er veel info staat voor miners.

Heb het zelf nog niet helemaal doorgenomen, maar info ziet er goed uit.
Hmm, ik zie daar NiceHash tussen staan. Heeft iemand dat al ooit eens laten draaien?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173851261
quote:
4s.gif Op zondag 17 september 2017 15:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

euh, ok

[..]

banvragers krijgen meestal zelf ook een ban
Een blik op twitter en je ziet wie Edraket op twitter is, het was gekscherend.

En fukforce's gedrag stond ter discussie, daar haakte ik op in. Maar als je een noodzaak ziet om mij te bannen, ga je gang.
pi_173851505
Wat is de twitter van Edraket dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')