abonnement Unibet Coolblue
pi_173812469


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 7 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

Onbekende Nederlanders:
• Carlos Platier Luna (23, Judoka)
• Herold Dat (46, ZZP-er, ex-Wielrenner en ex-militair)
• Imke Wieffer (25,verloskundige en volleybalster)
• Marlé Janssen (54. onderhandelaar bij de politie)

Bekende Nederlanders:
• Anouk Hoogendijk (32, Ex-profvoetballer bij Ajax en Arsenal LFC)
• Brace(31, Zanger bekend van Moppie, Ik ben je zat en Let's Go)
• Carolina Dijkhuizen (37, Zangeres en (musical)actrice bekend van The Lion King en The Bodyguard)
• Danny Froger (29, Zanger en zoon van René Froger)
• Henk Poort(61, Opera- en musicalzanger en acteur.)
• Joëlle Witschge (22, Model en dochter van Richard Witschge)
• Kaj Gorgels(26, Youtuber en presentator bij RTL Concentrate)
• Lil'Kleine(22, Rapper)
• Marieke Elsinga (31, Presentatrice bij o.a. RTL Late Night en Qmusic)
• Nicole Buch (50, Televisieproducent en presentatrice van o.a. Buch in de Bajes)
• Niels Gomperts (26, Acteur bekend van Shocking Blue en Penoza)
• Richard Withschge (48, voormalig voetballer)
• Roeland Fernhout (45, Acteur bekend van Zusje en All Stars)
• Shelly Sterk (26, Presentatrice bij Galileo en verslaggever voor RTL Boulevard)
• Soundos El Ahmadi (35, Actrice, presentatrice en stand-upcomedian









SPOILER: Afvallers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173812544
Quiz gevonden, leuk voor tussen door. wel zelf je score bij houden want een overzicht krijg je niet :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staan trouwens ook weer foto's op de site van ER :)
pi_173812831
Afgelopen uitzending was misschien wel typerend hoe erg dit Expeditie Robinson is afgegleden van het format van EPH.
- Vier van de negentien hebben een achterstand bij de start, zonder dat ze daar ook maar iets aan konden doen. Dat maakt het gewoon niet eerlijk.
-Kleine Lul die feitelijk opgeeft na drie dagen. EPH (en bijv. Jeff Probst) had je geen blik waardig gegund, en had je pissig van het eiland afgetrapt. Teveel mensen thuis zouden er een moord voor doen om mee te doen, en als je er nu al de brui aan geeft hoor je daar niet. Weening gaat er echter naast zitten, biedt hem een luisterend oor voor zn kul en eindigt nog met een highfive en een schouderklop ook. Bizar
  PR en moderator zaterdag 16 september 2017 @ 20:21:32 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173815385
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:13 schreef Wuwwa het volgende:
Afgelopen uitzending was misschien wel typerend hoe erg dit Expeditie Robinson is afgegleden van het format van EPH.
- Vier van de negentien hebben een achterstand bij de start, zonder dat ze daar ook maar iets aan konden doen. Dat maakt het gewoon niet eerlijk.
-Kleine Lul die feitelijk opgeeft na drie dagen. EPH (en bijv. Jeff Probst) had je geen blik waardig gegund, en had je pissig van het eiland afgetrapt. Teveel mensen thuis zouden er een moord voor doen om mee te doen, en als je er nu al de brui aan geeft hoor je daar niet. Weening gaat er echter naast zitten, biedt hem een luisterend oor voor zn kul en eindigt nog met een highfive en een schouderklop ook. Bizar
Eigk wel eens

Als je niet eens komt om te winnen maar voor een persoonlijk proces om wat over jezelf te leren ga je maar in je eentje op een onbewoond eiland zitten en niet in ER
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173815594
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eigk wel eens

Als je niet eens komt om te winnen maar voor een persoonlijk proces om wat over jezelf te leren ga je maar in je eentje op een onbewoond eiland zitten en niet in ER
  zondag 17 september 2017 @ 18:32:24 #6
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173837134
ik denk dat kamp noord volgende proef verliest, en dan wordt Richard weggestemd en gaat zijn dochter Joelle vrijwillig eruit met hem, want zij kan niks zonder haar vader in dat kamp ;)

dus dan komt kamp zuid met een man meer te spelen :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 17 september 2017 @ 20:28:27 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173840174
Goede spoiler voorafgaand aan de herhaling van ER. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 17 september 2017 @ 20:28:51 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173840186
Wat is Brace trouwens #viesdik.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 17 september 2017 @ 20:37:40 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_173840438
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat kamp noord volgende proef verliest, en dan wordt Richard weggestemd en gaat zijn dochter Joelle vrijwillig eruit met hem, want zij kan niks zonder haar vader in dat kamp ;)

dus dan komt kamp zuid met een man meer te spelen :D
Die Joëlle heeft trouwens wel een mooi karakter :+
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_173843404
Niemand caps van Shelly's bips gemaakt?
  maandag 18 september 2017 @ 09:33:16 #11
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173847548
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:37 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Die Joëlle heeft trouwens wel een mooi karakter :+
ja oke ik vind d'r niet zo verwend overkomen of zo, en ik hoop dat ze me kan verrassen eigenlijk, want ja ik moest al een paar keer lachen om wat ze zei, over Roeland zijn zee-egel vangst, hij zei het smaakt nootachtig en zoet, Joelle zei gewoon het smaakt naar zee-egel :D of in de eerste aflevering zei ze over Niels, hij is een soort rambo :')

alleen ik vind Soundos, Henk, Herold, Roeland meer robinson waardig that's all

Joelle lijkt me gewoon een lief meisje, maar ja te lief is niet goed voor robinson :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173848060
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

alleen ik vind Soundos, Henk, Herold, Roeland meer robinson waardig that's all

Soundos en Robinson waardig in een zin gebruiken _O-
pi_173848185
Ik vind de haat op Soundos wat overtrokken, maar misschien is dat omdat het een kneuzeneiland is en ik vooraf erg lage verwachtingen van haar had.
  maandag 18 september 2017 @ 10:34:41 #14
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173848286
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind de haat op Soundos wat overtrokken, maar misschien is dat omdat het een kneuzeneiland is en ik vooraf erg lage verwachtingen van haar had.
ik ook, en ben ik het helemaal mee eens :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 18 september 2017 @ 15:27:07 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173853317
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind de haat op Soundos wat overtrokken, maar misschien is dat omdat het een kneuzeneiland is en ik vooraf erg lage verwachtingen van haar had.
Weet je wat het is met die Soundos, typisch zon vooruitgeschoven cabaretmeisje die vooral leuk wordt gevonden omdat ze vrouwelijk en Marokkaans is. Kijk ons eens lekker hip multicultureel doen. Het is gewoon een Marokkaanse Claudia de Breij. Niet grappig.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173853469
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:27 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Weet je wat het is met die Soundos, typisch zon vooruitgeschoven cabaretmeisje die vooral leuk wordt gevonden omdat ze vrouwelijk en Marokkaans is. Kijk ons eens lekker hip multicultureel doen. Het is gewoon een Marokkaanse Claudia de Breij. Niet grappig.
Het lijkt allemaal zo nep vooral. Overacting. En overcompenseren ook.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 september 2017 @ 15:44:56 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173853544
Eigenlijk is Soundos een lompe Gerda met heel wat onzekerheid die ze verhuld door lomp en grof te doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173853764
Ik heb het idee dat het eiland der onbekenden juist een voordeel is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 september 2017 @ 16:05:11 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173853787
Rot voor ze dat ze geen team games mogen spelen nog voorlopig.

Lijkt me ook nadelig als je na de samensmelting pas je eerste proef mag spelen terwijl de rest er al wat gehad heeft eerste keer lijkt me toch wat onwennig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 00:12:15 #20
368283 ato
pi_173864090
Ik vind het weer leuk.
Waarom vind ik het weer leuk?
Ik betrap mijzelf erop wie ik leuk als persoon vind of juist niet, ook kijk ik wie Robinsonwaardig is.

Leuk:
Shelly, ik vind haar iets hebben, een bepaalde drive hebben.
Anouk, ook.
Henk, lekker fanatiek. Dat vond ik bij Lili kleine ook, jammer dat hij eruit is.
Verder ook Marle, Niels, Carlos en Danny.

Minder leuk: Fernhout valt Mij tegen, Richard ook, KAJ weet ik het nog niet, Brace idem dito,
Soundos is raar maar wel vermakelijk. Verder kan ik van de rest niet veel zeggen.

Robinson: misschien Carlos..

Ik verheug mij op donderdag.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator dinsdag 19 september 2017 @ 00:43:32 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173864276
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:27 schreef MPC60 het volgende:
Het is gewoon een Marokkaanse Claudia de Breij. Niet grappig.
Oei da's wel een scherpe vergelijking ja

Heb aan allebei niet echt een hekel en ze mogen er van mij best zijn, maar 'mijn ding' is 't allemaal net niet helemaal.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 19 september 2017 @ 00:46:01 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173864285
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat het eiland der onbekenden juist een voordeel is.
Ik hoop het.
Denk dat ze het alleen doen zodat ze er iig tot de samensmelting in zitten, omdat ze niet wilden dat de 'speciaal geselecteerde ON'ers' mogelijk al de 1e helft van het seizoen eruit liggen.

Maar either way liggen ze er ivm tekort aan groepsbinding er dan na de samensmelting alsnog redelijk vroeg uit, is mijn gok.
Hoewel het stiekem wel baas zou zijn als Herold die shit gewoon wint.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 08:24:38 #23
368283 ato
pi_173865397
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik hoop het.
Denk dat ze het alleen doen zodat ze er iig tot de samensmelting in zitten, omdat ze niet wilden dat de 'speciaal geselecteerde ON'ers' mogelijk al de 1e helft van het seizoen eruit liggen.

Maar either way liggen ze er ivm tekort aan groepsbinding er dan na de samensmelting alsnog redelijk vroeg uit, is mijn gok.
Hoewel het stiekem wel baas zou zijn als Herold die shit gewoon wint.
Herold moet mijn symphatie nog winnen, alhoewel hij wel Robinson waardig is.
Marle lijkt mij ook wel Robinson waardig.

Ik denk ook dat de de ON bij de samensmelting komen, misschien valt van dat eiland er nog 1 af?
Ik hoop dan Carolina, wat een zeur zeg.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator dinsdag 19 september 2017 @ 08:41:45 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173865545
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:24 schreef ato het volgende:

[..]

Herold moet mijn symphatie nog winnen, alhoewel hij wel Robinson waardig is.
Marle lijkt mij ook wel Robinson waardig.

Ik denk ook dat de de ON bij de samensmelting komen, misschien valt van dat eiland er nog 1 af?
Ik hoop dan Carolina, wat een zeur zeg.
Sowieso raar dat Carolina er zomaar is bij gezet.
Een 'excuus-BN'er' ofzo, dat de ON'ers 'toch niet helemaal van de BN'ers zijn gescheiden'.
Zou raar zijn als zij dan ook op deze manier een free ticket naar de samensmelting krijgt :P dan had iedereen die 1e proef wel willen verliezen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 08:45:36 #25
368283 ato
pi_173865595
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso raar dat Carolina er zomaar is bij gezet.
Een 'excuus-BN'er' ofzo, dat de ON'ers 'toch niet helemaal van de BN'ers zijn gescheiden'.
Zou raar zijn als zij dan ook op deze manier een free ticket naar de samensmelting krijgt :P dan had iedereen die 1e proef wel willen verliezen :')
Was ook raar dat zij er bij was neergezet.

Ik vind deze nieuwe formule 'zodra je afvalt, direct naar huis moet' ook wel leuk hoor.
Iedereen denk bv dat afvallerseiland bestaat..
Life can be a bitch, so like it..
pi_173865769
Afvalleerseiland is wel leuk voor 1 seizoen maar ik ben wel blij dat ze er nu mee gestopt zijn. Het doet een beetje afbreuk aan de eilandraad als je toch niet naar huis hoeft.

Ik vind het wel een beetje een raar concept dit jaar, niemand weet wat nu de bedoeling is van het ON eiland. Ik hoop niet dat ze moeten wachten tot de samensmelting, dat is wel heel ver weg.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:04:27 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173865812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:01 schreef 44rdbei het volgende:
Afvalleerseiland is wel leuk voor 1 seizoen maar ik ben wel blij dat ze er nu mee gestopt zijn. Het doet een beetje afbreuk aan de eilandraad als je toch niet naar huis hoeft.

Ik vind het wel een beetje een raar concept dit jaar, niemand weet wat nu de bedoeling is van het ON eiland. Ik hoop niet dat ze moeten wachten tot de samensmelting, dat is wel heel ver weg.
Ik vraag me momenteel wel af wat de toegevoegde waarde is van dat ON eiland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173865854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik vraag me momenteel wel af wat de toegevoegde waarde is van dat ON eiland.
De enige toegevoegde waarde is dat je kan zien hoe je wel in 1 dag een fatsoenlijk hut bouwt _O_ . Voor de rest voelt het een beetje als meedoen voor spek en bonen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:10:16 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173865889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

De enige toegevoegde waarde is dat je kan zien hoe je wel in 1 dag een fatsoenlijk hut bouwt _O_ .
Ja, dat wel. :D
quote:
Voor de rest voelt het een beetje als meedoen voor spek en bonen.
Ja, dat idee heb ik vooralsnog ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:32:25 #30
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_173866179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:01 schreef 44rdbei het volgende:
Afvalleerseiland is wel leuk voor 1 seizoen maar ik ben wel blij dat ze er nu mee gestopt zijn. Het doet een beetje afbreuk aan de eilandraad als je toch niet naar huis hoeft.
Ik zou nog niet te vroeg juichen. Afvallerseiland is in eerdere seizoenen ook niet gelijk bij het begin al (consequent) in gebruik genomen. In het seizoen met Ancilla Tilia ( O+ ) viel zij bij de eerste proef af en mocht gelijk naar huis :( En L'il Kleine wilde er gewoon mee kappen dus wellicht dat ze daarom hem geen aanbod deden. En na de samensmelting heb je vaak ook nog een afvallerseiland, dat er dan nog eentje zich in de halve finale weer bij de rest mag voegen.
pi_173866243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:32 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik zou nog niet te vroeg juichen. Afvallerseiland is in eerdere seizoenen ook niet gelijk bij het begin al (consequent) in gebruik genomen. In het seizoen met Ancilla Tilia ( O+ ) viel zij bij de eerste proef af en mocht gelijk naar huis :( En L'il Kleine wilde er gewoon mee kappen dus wellicht dat ze daarom hem geen aanbod deden. En na de samensmelting heb je vaak ook nog een afvallerseiland, dat er dan nog eentje zich in de halve finale weer bij de rest mag voegen.
Voor de eilandraad zei Nicolette dat er dit seizoen geen afvallers eiland is. Het lijkt me niet dat er alsnog een afvallers eiland komt.
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:19:28 #32
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173866811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:39 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Voor de eilandraad zei Nicolette dat er dit seizoen geen afvallers eiland is. Het lijkt me niet dat er alsnog een afvallers eiland komt.
:Y, er is geen afvallers eiland, gewoon direct naar huis bij eliminatie, is ook het beste vind ik, als je eruit wordt gestemd ben je gewoon geen robinson waardig :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:26:07 #33
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_173866916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:39 schreef 44rdbei het volgende:
Voor de eilandraad zei Nicolette dat er dit seizoen geen afvallers eiland is. Het lijkt me niet dat er alsnog een afvallers eiland komt.
My bad, dat heb ik gemist dan! Maar alsnog vertrouw ik het nog niet 100%. Ze kunnen dat ook zeggen om de overblijvende kandidaten voor de gek te houden, zodat ze nog verbaasder zijn als er straks weer iemand terugkomt :+ En ze kunnen altijd nog besluiten om na de samensmelting alsnog een afvallerseiland te hebben (is vaker gebeurd). Dus ik ben benieuwd :Y
pi_173867256
Er zal wel een 5vs5vs5 proef komen.
pi_173867751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y, er is geen afvallers eiland, gewoon direct naar huis bij eliminatie, is ook het beste vind ik, als je eruit wordt gestemd ben je gewoon geen robinson waardig :D
Vertel dat maar aan Bertie.
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:41:38 #36
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173868268
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan Bertie.
Bertie had nooit eruit gestemd moeten worden ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:54:21 #37
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_173868515
Bertie is er ook niet echt uit gestemd, die gaf zich vrijwillig op om geslachtofferd te worden.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 15:17:08 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173871716
Wat voor Bertie natuurlijk veel beter was ze heeft terecht gewonnen maar het kwam haar en de productie natuurlijk goed uit achteraf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 20 september 2017 @ 10:29:11 #39
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173884995
ik hoop ergens dat kamp noord morgen die proef verliest, en dan lekker Richard naar huis >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 20 september 2017 @ 10:33:58 #40
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173885046
#TeamSoundos O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 20 september 2017 @ 10:38:53 #41
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173885126
Joelle speelt eigenlijk vals, want ze is geen bn'er, die hoort eigenlijk op het eiland van de onbekenden :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173885138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y, er is geen afvallers eiland, gewoon direct naar huis bij eliminatie, is ook het beste vind ik, als je eruit wordt gestemd ben je gewoon geen robinson waardig :D
Toch gek dat die eerste na verliezen van proef 1 naar het onbekendeneiland moest....
  woensdag 20 september 2017 @ 10:48:26 #43
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173885303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:39 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Toch gek dat die eerste na verliezen van proef 1 naar het onbekendeneiland moest....
gewoon om er 5 van te maken ;)

dus nu zijn de proeven gewoon wat spannender voor de kandidaten, ik denk als kamp noord verliest, dan gaat Nicole denk ik, Roeland zijn plannetje is gewoon zichzelf redden, en Nicole zit in diezelfde situatie als hij

als kamp zuid verliest, gaat Soundos of Kaj denk ik

het is een fysieke proef, brace, danny lijken mij totaal niet fysiek, waar kamp noord alleen Roeland eigenlijk de niet echt fysieke is

kijk over Joelle, ik heb nog niet veel van haar gezien, wel dat ze vorige week super rustig bleef tijdens de proef, en eigenlijk hoop ik dat haar vader snel weggestemd wordt, omdat ik haar wil beoordelen als Joelle, en niet als dochter van Richard
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 20 september 2017 @ 11:47:40 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173886441
Ik ben fan van Roeland Fernhout, door zijn kinderlijk enthousiasme, al denk ik dat-ie door zijn onhandigheid en fysiek niet erg sterk zijn niet heel ver gaat komen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_173886638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

gewoon om er 5 van te maken ;)

Neem dan gewoon 5 onbekenden mee.

Of nog beter, neem er gewoon 20 mee.
pi_173886752
Haha die Jorik.. Ik doe het niet om te winnen of voor het geld. Ik wil mezelf hier tegenkomen en waarderen at ik thuis heb. Volgens hem is dat gelukt vervolgens gaat hij er naar 3 dagen alweer weg. Wat een sukkel.
  woensdag 20 september 2017 @ 12:09:40 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173886782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:07 schreef Odaiba het volgende:
Haha die Jorik.. Ik doe het niet om te winnen of voor het geld. Ik wil mezelf hier tegenkomen en waarderen at ik thuis heb. Volgens hem is dat gelukt vervolgens gaat hij er naar 3 dagen alweer weg. Wat een sukkel.
Blijkbaar had hij maar drie dagen nodig om zichzelf tegen te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173889316
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Blijkbaar had hij maar drie dagen nodig om zichzelf tegen te komen.
Ja, deed Rony Flex het toch wel beter.

Dit is meer zijn ding.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:56:30 #49
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173915399
oke kan weer niet wachten op vanavond :D

ik zou zeggen Kamp Noord gaat die proef weer winnen vanavond, want Kamp Zuid zonder Lil Kleine hij deed wel veel goede dingen vorige proef, dus hij had er niet uit gehoeven van mij vorige week, ik vind Danny Froger en Brace echt fysiek de zwakste daar

bij Kamp Noord vind ik Nicole de zwakste samen met Roeland, waar ik bv Joelle een nuttige aanwinst vindt dat ze lekker rustig bleef bv bij de vorige proef, en die zie ik wel ver komen omdat ze niet de sterkste is maar ook niet de zwakste :)

eiland van onbekenden, ik vind alleen Herold en Imke leuk, die Carlos vind ik een beetje arrogant overkomen, en Marle die boeit mij niet zoveel
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173916733
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:01 schreef 44rdbei het volgende:
Afvalleerseiland is wel leuk voor 1 seizoen maar ik ben wel blij dat ze er nu mee gestopt zijn. Het doet een beetje afbreuk aan de eilandraad als je toch niet naar huis hoeft.

Ik vind het wel een beetje een raar concept dit jaar, niemand weet wat nu de bedoeling is van het ON eiland. Ik hoop niet dat ze moeten wachten tot de samensmelting, dat is wel heel ver weg.
Heb je vorig jaar voor het eerst gekeken?

Er zijn al zoveel afvallerseilanden of afgeleiden geweest... Bijvoorbeeld de Grot. Beetje vergelijkbare winnares als Bertie, zat ook vanaf het begin in de Grot en won uiteindelijk de finale. Tanja Dexters, een Belgische uit S12.

En er is er ook wel eens 1 van afvallerseiland geschopt omdat ie met manchetten stond te zwaaien en te dreigen. Frans uit S8.

Afvallerseiland is logischer dan geen afvallerseiland.
pi_173916853
Heb het idee dat ze afvallerseiland in hebben moeten voeren om aan extra verhaallijnen te komen. Dit omdat ze met die BNers zowel survivalwise als strategisch geen uur uitzending kunnen vullen.

Ik heb liever twee kortere proeven dan een grote. Eentje voor een beloning (visgerei, voedsel, luxe) en de ander voor immuniteit, zo vul je de tijd, en is het fysiek sterk houden belangrijk voor je team
pi_173916904
Als er maar geen winnaarseiland is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:00 schreef Wuwwa het volgende:
Heb het idee dat ze afvallerseiland in hebben moeten voeren om aan extra verhaallijnen te komen. Dit omdat ze met die BNers zowel survivalwise als strategisch geen uur uitzending kunnen vullen.

Ik heb liever twee kortere proeven dan een grote. Eentje voor een beloning (visgerei, voedsel, luxe) en de ander voor immuniteit, zo vul je de tijd, en is het fysiek sterk houden belangrijk voor je team
Ook een kijker van de laatste 2 jaar zeker?
Afvallerseiland is al zo oud als Expeditie Robinson, weet het exacte seizoen niet maar was al heel vroeg aanwezig. Niets met BN'ers te maken.

Edit: vanaf seizoen 2 dus al: https://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2001
pi_173917019
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:02 schreef Prisha het volgende:
Als er maar geen winnaarseiland is.
Zolang dat een eiland is met een hutje en een dekentje vind ik het gaan.
Maar de luxe die ze normaal daar krijgen, die heb ik thuis niet eens :')

Dus ik hoop met je mee!
pi_173917351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:55 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Heb je vorig jaar voor het eerst gekeken?

Er zijn al zoveel afvallerseilanden of afgeleiden geweest... Bijvoorbeeld de Grot. Beetje vergelijkbare winnares als Bertie, zat ook vanaf het begin in de Grot en won uiteindelijk de finale. Tanja Dexters, een Belgische uit S12.

En er is er ook wel eens 1 van afvallerseiland geschopt omdat ie met manchetten stond te zwaaien en te dreigen. Frans uit S8.

Afvallerseiland is logischer dan geen afvallerseiland.
Ondanks dat het soms leuk uitpakt ben ik er geen fan van. Ik heb liever weg = weg.
pi_173917386
Harry potter _O_
pi_173917441
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:26 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ondanks dat het soms leuk uitpakt ben ik er geen fan van. Ik heb liever weg = weg.
Ja, dat zou wel de regel moeten zijn.

Vond het een paar seizoenen geleden met hel - aarde - hemel wel leuk opgezet. Al is het wel zo dat een slecht team altijd in hel zal uitkomen en nog slechter zal worden.
pi_173917464
*O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:32:34 #59
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917468
*G*
pi_173917487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:31 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ja, dat zou wel de regel moeten zijn.

Vond het een paar seizoenen geleden met hel - aarde - hemel wel leuk opgezet. Al is het wel zo dat een slecht team altijd in hel zal uitkomen en nog slechter zal worden.
De hel was best wel ernstig.
pi_173917491
Oh we beginnen w/
pi_173917500
Beginnen met gejank van kleine. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917503
zeikbaby
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:34:04 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917508
Zo, ik kijk ook weer eens live mee *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:34 schreef Moira. het volgende:
Zo, ik kijk ook weer eens live mee *O*
yay *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Oh we beginnen w/
Oh dan ben ik ff weg, ik kijk altijd een half uurtje later zodat ik die schijt reclames niet hoef te zien.
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:35:27 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917540
Wanne pens van Brace zeg _O- damn
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:34 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Oh dan ben ik ff weg, ik kijk altijd een half uurtje later zodat ik die schijt reclames niet hoef te zien.
Ik post gewoon door tijdens reclame, gaat prima.
pi_173917542
Ik kijk deze beginfase echt alleen om Brace zijn fascinerende buik en tietjes
pi_173917547
Muziek maestro! O+ *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:35:52 #71
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Moira. het volgende:
Wanne pens van Brace zeg _O- damn
Behoorlijke vetreserves :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:36:02 #72
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Prisha het volgende:
Muziek maestro! O+ *O* *O*
*G*
  donderdag 21 september 2017 @ 20:36:04 #73
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173917557
Brace :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:36:54 #74
368283 ato
pi_173917570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk deze beginfase echt alleen om Brace zijn fascinerende buik en tietjes
Vooral zijn tietjes vallen op :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917575
Brace is gewoon slim, die heeft een goede bulk gedaan zodat die nu nog wel even zonder kan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:37:19 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917579
'tietjes', beetje understatement
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917593
leave Brace alone! :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:37 schreef Moira. het volgende:
'tietjes', beetje understatement
Koosnaampje om het niet te sensuaal te maken.


Als je hout nat is moet je het droogleggen. Wat een levensles _O_
pi_173917616
Beetje hulpeloze actie om iemand wakker te gaan maken
pi_173917617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:38 schreef Prisha het volgende:
leave Brace alone! :P
Koop een bh voor hem :P
Twinning = boring
pi_173917618
Huh? Niels Niels??
ik ken die hele Niels niet eens. Pfff.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:38 schreef Inca het volgende:

[..]

Koop een bh voor hem :P
IncAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917626
Als je slim bent ben je juist de enige die vuur kan maken, komt sowieso in een proef en je bent een meerwaarde.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:38 schreef Prisha het volgende:
Huh? Niels Niels??
ik ken die hele Niels niet eens. Pfff.
Penoza
Twinning = boring
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:39:27 #85
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917634
Wat een chagrijn
pi_173917638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

IncAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O*
:W :W
Twinning = boring
pi_173917640
Lekker Niels weg met die Roeland
AFCA!
pi_173917644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Inca het volgende:

[..]

Penoza
Ik geloof dat ik het een eikol vind }:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917646
Zou Niels een hersenbloeding hebben gehad of teveel Marokkaanse vrienden om zich heen?
  donderdag 21 september 2017 @ 20:40:10 #90
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173917654
Geen idee wie die Niels is maar hij is zeer ergerlijk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173917656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Niels een hersenbloeding hebben gehad of teveel Marokkaanse vrienden om zich heen?
Niels > overhypte Roeland
AFCA!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 20:40:16 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173917657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het een eikol vind }:|
ik geloof het niet alleen, ik weet het zelfs.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:40:17 #93
368283 ato
pi_173917658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:38 schreef Prisha het volgende:
leave Brace alone! :P
Ik vind Brace wel te pruimen hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917661
Ik vind Niels wel tof eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het een eikol vind }:|
Is die ook _O-
Twinning = boring
pi_173917667
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind Brace wel te pruimen hoor.
daarom!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:40:35 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917668
Ik vind Roeland wel gewoon een chill sympathiek persoon eigenlijk :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:40:36 #98
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917670
Marieke heeft wel een bos hout, maar de vlam wil maar niet in de pan slaan
pi_173917674
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Niels > overhypte Roeland
Hersenbloeding dus. Bedankt voor het antwoord.
pi_173917678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Roeland wel gewoon een chill sympathiek persoon eigenlijk :@
Ja Roeland ook. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917686
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef zoem het volgende:
Marieke heeft wel een bos hout, maar de vlam wil maar niet in de pan slaan
Ik las bos hooi...dacht dat je t over heur haar had :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Roeland wel gewoon een chill sympathiek persoon eigenlijk :@
Uiterst vervelend persoon.

Maar die Soeeeendozzz staat op nummer 1.
AFCA!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 20:41:59 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173917703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik las bos hooi...dacht dat je t over heur haar had :D
dat was waarschijnlijk ook een manier geweest om het aan te krijgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:42:08 #104
368283 ato
pi_173917707
Oh Marieke meid toch..
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917709
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Uiterst vervelend persoon.

Maar die Soeeeendozzz staat op nummer 1.
Homofoob ben je.
pi_173917711
:'(
SOONY
  donderdag 21 september 2017 @ 20:42:11 #107
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173917712
Jezus christus ga je janken hierom. Vrouwen :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173917713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:40 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Roeland wel gewoon een chill sympathiek persoon eigenlijk :@
ja ik ook nog steeds wel....blije geit ook :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917720
quote:
99s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat was waarschijnlijk ook een manier geweest om het aan te krijgen.
ha ja :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:42 schreef Revanches het volgende:
Jezus christus ga je janken hierom. Vrouwen :')
}:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917733
Wel raar dat ze niks doen met die "onbekende" Nederlanders.
AFCA!
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:43:05 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:42 schreef Revanches het volgende:
Jezus christus ga je janken hierom. Vrouwen :')
Ja joh leg 't gelijk bij het hele geslacht neer :{w jankende Jorik/kleine zeker vergeten vorige week :{w
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917738
Niet bn'ers zijn gewoon veel beter. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917740
Regen, regen en nog eens regen *O*
SOONY
pi_173917741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:42 schreef Revanches het volgende:
Jezus christus ga je janken hierom. Vrouwen :')
Ik wil gewoon dat het lukt :'( :'(
Twinning = boring
pi_173917743
Carolina heb ik tot nu toe alleen horen piepen eigenlijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 20:43:27 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173917745
goh wat vreemd dat zij zich wel hebben voorbereid, Lijkt wel of de BNers zich helemaal nergens op willen voorbereiden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:43:29 #118
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917746
De BN'er tussen de ON'ers houdt het niet vol :')
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 20:43:30 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173917747
Lekker in de regen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173917750
Wat een gejank deze aflevering, straks geeft iedereen tegelijk op :{
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:43:45 #121
368283 ato
pi_173917752
Carolina is echt een zeikerd he.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917753
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:43 schreef DKUp het volgende:
Regen, regen en nog eens regen *O*
ik hou van regen...water is life O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917759
quote:
99s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:43 schreef Nizno het volgende:
goh wat vreemd dat zij zich wel hebben voorbereid, Lijkt wel of de BNers zich helemaal nergens op willen voorbereiden.
Ja vooral kamp kleine.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917761
Gezellig sfeertje
SOONY
pi_173917763
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja joh leg 't gelijk bij het hele geslacht neer :{w jankende Jorik/kleine zeker vergeten vorige week :{w
Hij huilde niet, hij had zijn publiciteit al binnen.

Nee grapje, wat een kneus.
  donderdag 21 september 2017 @ 20:44:09 #126
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173917765
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja joh leg 't gelijk bij het hele geslacht neer :{w jankende Jorik/kleine zeker vergeten vorige week :{w
Kom op, dat ging toch echt nergens over.. :P
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 20:44:14 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173917768
Haha laat dat mens het zelf doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173917770
Hahaha Carolina vind het niet leuk dat ze het zelf moet doen.
AFCA!
pi_173917773
Hoe kan ze hierom mad worden?
AFCA!
pi_173917774
Goede intro wel, kapsones wijf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917775
Herold *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:44:42 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:44 schreef Revanches het volgende:

[..]

Kom op, dat ging toch echt nergens over.. :P
Nee het gaat allemaal nergens over _O-

Hoef je niet gelijk een heel geslacht te emo.giffen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917778
Leuk een BN’er in de groep
SOONY
pi_173917782
Klim een boom in yoo
AFCA!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 20:45:03 #135
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173917783
Luie negerin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173917788
Wat een gejank
AFCA!
pi_173917790
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:44 schreef DKUp het volgende:
Leuk een BN’er in de groep
Ik hoop dat die marinier een beetje mad wordt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917792
afvoeren die Caroline
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917794
Ze heeft nog niks gedaan
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:45:59 #140
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917803
De ON'ers zitten er tenminste in omdat ze écht willen survivallen. De BN'ers lijken het vooral een vakantie te vinden.
pi_173917809
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:45 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft nog niks gedaan
Die dekens hebben zichzelf niet geplukt hoor.
pi_173917813
Wilt hij het uitleggen hoe het moet zegt ze dat ze moe is. Maar dat hij na een hele dag werken te moe kan prinses Carolina niet hebben. Laffe!
AFCA!
pi_173917815
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:45 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft nog niks gedaan
Poging gedaan te verzuipen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:47:13 #144
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917825
Rijst hard laten worden :? Liever niet :{w
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:47:14 #145
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917826
Die nasty ass cornrows van Joelle :r
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 21 september 2017 @ 20:47:18 #146
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173917827
Wacht even Carolina... je hebt verloren met zwemmen van Brace, nog helemaal níets gepresteerd op dat eiland van de onbekenden, en dan met zo'n toon tegen die lui van leer trekken? Triest mens.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173917829
Prima bil volgens mij van Joelle.
AFCA!
pi_173917834
Volgend seizoen zonder bn-ers, dan wordt het een leuke ER
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173917844
uilie
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917853
Ik wist niet dat je rijst kon bakken :@ lijkt me niet lekker
pi_173917855
Wat een aanstellers :Y)
SOONY
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:48:40 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917858
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:47 schreef F1gamer het volgende:
Volgend seizoen zonder bn-ers, dan wordt het een leuke ER
Hoop wel dat ze dat gaan doen ja, er zijn toch al nauwelijks bekende 'BN'ers' meer over
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:48:43 #153
368283 ato
pi_173917859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wilt hij het uitleggen hoe het moet zegt ze dat ze moe is. Maar dat hij na een hele dag werken te moe kan prinses Carolina niet hebben. Laffe!
Ik kan daar ook zo slecht tegen he.
Voor mij staat de irritantste ER met stip op 1)
Carolina..
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:48 schreef 44rdbei het volgende:
Ik eist niet dat je rijst kon bakken :@ lijkt me niet lekker
Doe je normaal met reeds gekookte rijst meen ik. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917869
Verdomme weer teruggezakt naar rank 6 in hearthstone
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:49:19 #156
368283 ato
pi_173917874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:47 schreef Moira. het volgende:
Die nasty ass cornrows van Joelle :r
Eh wat?
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:49:28 #157
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:47 schreef F1gamer het volgende:
Volgend seizoen zonder bn-ers, dan wordt het een leuke ER
De survivalmindset van de ON'ers voelt als vanouds aan. Wat een contrast met een BN'er als Carolina.
pi_173917879
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:49 schreef ato het volgende:

[..]

Eh wat?
ingevlochten haar dingessen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:49:45 #159
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:48 schreef Prisha het volgende:
uilie
uilie en huilie :P
pi_173917892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:48 schreef ato het volgende:

[..]

Ik kan daar ook zo slecht tegen he.
Voor mij staat de irritantste ER met stip op 1)
Carolina..
Ik had Soundos maar die is nu by far voorbij gestreefd.
AFCA!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 september 2017 @ 20:50:19 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_173917894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:48 schreef 44rdbei het volgende:
Ik wist niet dat je rijst kon bakken :@ lijkt me niet lekker
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:50:43 #162
368283 ato
pi_173917901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

ingevlochten haar dingessen
Oh dat,
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:45 schreef zoem het volgende:
De ON'ers zitten er tenminste in omdat ze écht willen survivallen. De BN'ers lijken het vooral een vakantie te vinden.
Echt hé. Soundos exit, Carolina graag ook. Sterallures tot en met.
mag het weten
  Leukste jonkie 2022 donderdag 21 september 2017 @ 20:51:14 #164
213457 engine
pi_173917919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:49 schreef zoem het volgende:

[..]

De survivalmindset van de ON'ers voelt als vanouds aan. Wat een contrast met een BN'er als Carolina.
Daarom ook wel weer lachen. Die andere gaan zich kapot irriteren aan haar.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_173917921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

ingevlochten haar dingessen
Wat is daar nasty aan? :@
mag het weten
pi_173917923
Weet de rest wel dat er ook niet bn'rs mee doen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173917931
Ik heb nog niets echt buitensporigs aan die Soundos ontdekt. Ja, grote bek maar dat is wel eens vaker langs geweest. Vind die Carolina veel irritanter
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917939
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Echt hé. Soundos exit, Carolina graag ook. Sterallures tot en met.
Als je haar zo haat wil je haar dan niet juist langer zien lijden?
pi_173917946
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat is daar nasty aan? :@
geen idee...Moira zei dat :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:52:33 #170
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:49 schreef ato het volgende:

[..]

Eh wat?
Die vlechtjes, maar dan smerige
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917957
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat is daar nasty aan? :@
Ik denk dat best snel vies wordt op zo'n eiland. Of je moet het elke dag loshalen en wassen.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:52:46 #172
368283 ato
pi_173917965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nog niets echt buitensporigs aan die Soundos ontdekt. Ja, grote bek maar dat is wel eens vaker langs geweest. Vind die Carolina veel irritanter
Ik heb zo'n idee dat zij in het echt ook zo is..
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:53:09 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917972
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat is daar nasty aan? :@
Kijk dan :D

Ontkom je niet aan op dat eiland hoor, iedereen loopt daar met vies haar rond, maar die cornrows zien er dan extra smerig uit :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:53:22 #174
368283 ato
pi_173917976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Die vlechtjes, maar dan smerige
Bij Joëlle super model toch. :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_173917988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk dan :D

Ontkom je niet aan op dat eiland hoor, iedereen loopt daar met vies haar rond, maar die cornrows zien er dan extra smerig uit :X
ik ga er eens goed op letten
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173917991
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:50 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik had Soundos maar die is nu by far voorbij gestreefd.
Hoe kan iemand met zo'n goede voetbalsmaak Soundos nou niet mogen? :o Wat een geweldig mens. Die knuffel die ze aan Marijke gaf was zo lief :)
pi_173917994
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat zij in het echt ook zo is..
Carolina?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:54:03 #178
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173917996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nog niets echt buitensporigs aan die Soundos ontdekt. Ja, grote bek maar dat is wel eens vaker langs geweest. Vind die Carolina veel irritanter
Ik vind Carolina eigk ook niet eens zo irritant :@

Niet genoeg om iemand echt te kunnen beoordelen op karakter iig. Ken Carolina als super chill warmhartig mens dus dan is die grens iets minder snel bereikt denk ik :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173917997
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Weet de rest wel dat er ook niet bn'rs mee doen?
Ja dat weten ze. Carolina zei zoiets.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:54:06 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173917998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk dan :D

Ontkom je niet aan op dat eiland hoor, iedereen loopt daar met vies haar rond, maar die cornrows zien er dan extra smerig uit :X
Ik snap niet waarom je met een dergelijk kapsel in ER stapt. Dat wordt straks heel smerig, want je kunt het niet goed wassen.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:54:18 #181
368283 ato
pi_173918001
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:51 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Daarom ook wel weer lachen. Die andere gaan zich kapot irriteren aan haar.
Ja is ook weer zo.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:54:44 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918011
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:53 schreef ato het volgende:

[..]

Bij Joëlle super model toch. :)
zie ik niks van terug, ken dat hele mens ook niet :@ zitten mooiere meisjes op dat eiland iig

Anouk _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918013
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja dat weten ze. Carolina zei zoiets.
Ah oké. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind Carolina eigk ook niet eens zo irritant :@

Niet genoeg om iemand echt te kunnen beoordelen op karakter iig. Ken Carolina als super chill warmhartig mens dus dan is die grens iets minder snel bereikt denk ik :P
ik kan niet goed tegen dat gemiep :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:55:01 #185
368283 ato
pi_173918020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Carolina?
Ja
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je met een dergelijk kapsel in ER stapt. Dat wordt straks heel smerig, want je kunt het niet goed wassen.
Kan je toch gewoon losmaken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind Carolina eigk ook niet eens zo irritant :@

Niet genoeg om iemand echt te kunnen beoordelen op karakter iig. Ken Carolina als super chill warmhartig mens dus dan is die grens iets minder snel bereikt denk ik :P
Op zo'n eiland zonder luxe valt er af en toe een masker af.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:56:09 #188
368283 ato
pi_173918047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

zie ik niks van terug, ken dat hele mens ook niet :@ zitten mooiere meisjes op dat eiland iig

Anouk _O_
Zij wordt ook zo neergezet, Joëlle model.
Ik vind haar ook niet bijzonder hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 21 september 2017 @ 20:56:11 #189
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173918048
Ik vind bijna geen enkele deelnemer echt leuk.. alleen Roeland is wel cute.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173918051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als je haar zo haat wil je haar dan niet juist langer zien lijden?
Nee, alleen degene die er voor willen gaan wil ik juist langer zien. Niet de prinsesjes die geen fuck uitvoeren.
mag het weten
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:56:25 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je met een dergelijk kapsel in ER stapt. Dat wordt straks heel smerig, want je kunt het niet goed wassen.
Ik denk dat zij en Carolina dat juist expres hebben gedaan zodat het beter te handelen is.
Je kunt je haar sowieso niet wassen tenzij je dat een keer wint met een proef ofzo. Tegen het eind zit alles dan supersmerig in de klit, als je het vlecht zitten iig de plukjes nog los van elkaar als je het eruit haalt. Maar wordt er wel lastig uit te halen als het er lang genoeg in zit en smerig is ja :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 september 2017 @ 20:56:29 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_173918060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:56 schreef Revanches het volgende:
Ik vind bijna geen enkele deelnemer echt leuk.. alleen Roeland is wel cute.
Anouk O+
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 21 september 2017 @ 20:56:57 #193
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173918070
quote:
19s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:56 schreef Paul het volgende:

[..]

Anouk O+
Meh vind haar nogal arrogant en teveel met dat Ajax-triootje bezig.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:57:05 #194
368283 ato
pi_173918077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind Carolina eigk ook niet eens zo irritant :@

Niet genoeg om iemand echt te kunnen beoordelen op karakter iig. Ken Carolina als super chill warmhartig mens dus dan is die grens iets minder snel bereikt denk ik :P
OK je kent haar?
Life can be a bitch, so like it..
  Leukste jonkie 2022 donderdag 21 september 2017 @ 20:57:12 #195
213457 engine
pi_173918080
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:55 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Op zo'n eiland zonder luxe valt er af en toe een masker af.
Inderdaad. Bij de ene sneller dan bij de ander...uhm Lil kleine..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_173918081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:56 schreef Revanches het volgende:
Ik vind bijna geen enkele deelnemer echt leuk.. alleen Roeland is wel cute.
Roeland en Herold en Imke
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:57:24 #197
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik kan niet goed tegen dat gemiep :@
Nee is ook wel zo, beetje sfeerverneukend op dat leuke eiland. Maar ik plaats het ook wel in een perspectief dat je maar 2 minuten van 24 hele uren te zien krijgt en iedereen met honger en smerig en slecht slapen wat prikkelbaarder is.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918095
Ik vind madam cornrow wel appetijtelijk eigenlijk. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:57:44 #199
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918099
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:54 schreef ato het volgende:

[..]

Ja is ook weer zo.
Is ze niet, zover ik haar 'ken' iig
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 21 september 2017 @ 20:57:53 #200
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173918104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:57 schreef Prisha het volgende:

[..]

Roeland en Herold en Imke
Ja klopt die andere twee zijn idd ook wel tof. :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:58:08 #201
368283 ato
pi_173918108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:56 schreef Revanches het volgende:
Ik vind bijna geen enkele deelnemer echt leuk.. alleen Roeland is wel cute.
Die vind ik juist tegenvallen, tot nu toe.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918119
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee is ook wel zo, beetje sfeerverneukend op dat leuke eiland. Maar ik plaats het ook wel in een perspectief dat je maar 2 minuten van 24 hele uren te zien krijgt en iedereen met honger en smerig en slecht slapen wat prikkelbaarder is.
ja je hebt daar wel gelijk in...ik vergeet soms wel eens dat ze flink knippen en plakken :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk dan :D

Ontkom je niet aan op dat eiland hoor, iedereen loopt daar met vies haar rond, maar die cornrows zien er dan extra smerig uit :X
Ja dus? Heeft iedereen toch mee te maken dat je niet je haar kunt wassen behalve met wat zout water uit de zee.
mag het weten
pi_173918127
Zo werkt het niet Brace
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 20:58:54 #205
368283 ato
pi_173918135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is ze niet, zover ik haar 'ken' iig
Ok
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 20:59:03 #206
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918140
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:56 schreef ato het volgende:

[..]

Zij wordt ook zo neergezet, Joëlle model.
Ik vind haar ook niet bijzonder hoor.
sowieso een of ander onbekend model als 'BNer' bombarderen omdat d'r vader in het NL elftal heeft gezeten :')

Als ze Doutzen Kroes ofzo daar nou neerzetten. Dát is een bekend model.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 20:59:05 #207
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918141
Afvallen is niet helemaal niet eten Brace :{
pi_173918143
Brace forcefeeden :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918157
Anouk, Imke, Herald, Niels en Joëlle vind ik wel fijne kandidaten.
mag het weten
pi_173918158
proef jongons proef *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918162
Hoe kan Brace zonder eten. Als ik voor 12:00 geen 6 boterhammen op heb ga ik al dood :'(
pi_173918180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan Brace zonder eten. Als ik voor 12:00 geen 6 boterhammen op heb ga ik al dood :'(
dood :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:00:40 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918187
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja dus? Heeft iedereen toch mee te maken dat je niet je haar kunt wassen behalve met wat zout water uit de zee.
Ja ik zeg toch ook dat je daar niet aan ontkomt, vindt die cornrows er gewoon smeriger uit zien dan de rest
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918189
Zwemproef yeaaah
AFCA!
pi_173918196
Succes Brace met zo'n parcours zonder eten gehad te hebben :X
mag het weten
pi_173918197
Brace daar onder door. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik zeg toch ook dat je daar niet aan ontkomt, vindt die cornrows er gewoon smeriger uit zien dan de rest
ik wil ze nu wel zien...komen ze niet in beeld :(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918206
Ik vind Joëlle wel leuk :@ ook met klitjeshaar
pi_173918212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind Joëlle wel leuk :@ ook met klitjeshaar
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:02:05 #220
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind Joëlle wel leuk :@ ook met klitjeshaar
vind 't verder beetje nietszeggend figuur eigk :@ maar dat heb ik wel met meer ER-kandidaten :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

dood :D
Was het maar een grap dan voel ik alle kracht uit mijn lichaam vloeien.

Al.helpt het niet mee dat ik fysiek werk heb wellicht
pi_173918221
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind Joëlle wel leuk :@ ook met klitjeshaar
Ja. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918227
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was het maar een grap dan voel ik alle kracht uit mijn lichaam vloeien.

Al.helpt het niet mee dat ik fysiek werk heb wellicht
ik snap het :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 21 september 2017 @ 21:02:53 #224
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173918229
Joëlle is gewoon een basic bitch.. zonder dr pa zou ze nergens zijn..
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173918232
Kan je niet in 1x?
AFCA!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:03:12 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173918235
Ik zou gek worden als ik bij Soundos die proef moest doen pleurt op met je angst gewoon door
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:03:32 #227
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918245
Ai, Soundos dat is niet echt praktisch
pi_173918248
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

vind 't verder beetje nietszeggend figuur eigk :@ maar dat heb ik wel met meer ER-kandidaten :')
Ik ken brace, witsche van naam en uhhhhhhh

Zat die Roeland niet in allstars?
pi_173918249
Zo flinke achterstand daar haar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918256
Waarom kan je niet in 1x doorzwemmen? Mis ik iets
AFCA!
pi_173918261
Harry *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:04:30 #232
368283 ato
pi_173918271
Ik vind Shelly wel leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 21:04:41 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173918276
op je rug er onder door als je nog moet graven???
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173918284
Koetstactiek ?

Gewoon 433 toch?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:05:08 #235
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918285
Daar vloog een stokje met een rode pluim door de lucht
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:05:26 #236
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918292
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat die Roeland niet in allstars?
Ja :D Volgens mij alleen maar het eerste seizoen, als Bram. Maar daarom heb ik wss een kleine zwak voor hem :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 21 september 2017 @ 21:05:34 #237
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_173918295
Gewoon Brace naar voren duwen als een sneeuwschuiver en de rest erachteraan.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_173918304
Maar dat is toch fucking logisch dit? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:05:59 #239
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918305
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:04 schreef ato het volgende:
Ik vind Shelly wel leuk.
Ik ook, jammer (ook voor haar) dat ze in het verkeerde team zit ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918306
Dit lijkt mij ook heel kut
AFCA!
pi_173918308
lijkt me wel zwaar zo in dat zand
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:06:05 #242
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173918310
quote:
17s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja :D Volgens mij alleen maar het eerste seizoen, als Bram. Maar daarom heb ik wss een kleine zwak voor hem :@
Ohja, daar ken ik hem van :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:06:14 #243
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918313
"Besmeurde zandkop van Roeland" en dan dat shot erbij _O-
pi_173918314
Arme brace, die moet zo diep graven dat de zee zijn kuil inloopt.

Rip
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:06:59 #245
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918324
Waren graven ze dan niet meer zand weg :?
pi_173918326
ach die arme Harry die loopt helemaal rood aan ;(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918328
Beetje onzinnige proef dit.
Geen referral hier.
pi_173918331
Wat een hilarische proef haha
AFCA!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:07:53 #249
368283 ato
pi_173918342
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:05 schreef Revanches het volgende:
Gewoon Brace naar voren duwen als een sneeuwschuiver en de rest erachteraan.
Hahaha dacht ik ook aan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918343
shit dit doet me aan zo'n enge film denken waar ik nachtmerries van heb gehad. Had die hele film niet gezien alleen de trailer :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918348
Die flipt hem straks weer. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:08:08 #252
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918349
Soundos paniek
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 21:08:10 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173918350
ja gezellig met je claustrofobie mee doen met exp robinson
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173918353
Tactiek zuid is beter.
pi_173918354
Als je roept dat je een paniekaanval hebt dan heb je geen paniekaanval
AFCA!
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:08:20 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918355
Oeh hopen dat geel verliest als Soundos er door de productie uit wordt gehaald *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:08:34 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173918359
Aanstellerij
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173918360
Het is niet zo lullig als ik het zeg maar het is wel zo. Die houd ik erin _O_
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:08:48 #259
368283 ato
pi_173918362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ook, jammer (ook voor haar) dat ze in het verkeerde team zit ;(
Ja
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918369
wie gaat nu beter? Rood of geel? Ik zie het niet. Rood een beetje?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918374
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef Prisha het volgende:
wie gaat nu beter? Rood of geel? Ik zie het niet. Rood een beetje?
Noord :P
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:09:33 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef Prisha het volgende:
wie gaat nu beter? Rood of geel? Ik zie het niet. Rood een beetje?
Rood wel maar het scheelt niet heel veel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:09:41 #263
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918378
Brace _O-
pi_173918380
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Noord :P
o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918381
_O- _O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918383
Walvis eerder.
Geen referral hier.
pi_173918384
gestrande zeehond
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:09:57 #268
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Noord :P
Ja dit zegt me dus echt niks omdat Noord en Zuid wisselend rood en geel zijn dus in mijn hoofd is Noord geel en Zuid rood maar het is dus andersom :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918389
val dan
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918390
zeehond _O-
Twinning = boring
pi_173918393
Die soundos is ook wel een dikkerdje
AFCA!
  Moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:10:18 #272
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173918395
:')
pi_173918396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja dit zegt me dus echt niks omdat Noord en Zuid wisselend rood en geel zijn dus in mijn hoofd is Noord geel en Zuid rood maar het is dus andersom :@
wut? _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 september 2017 @ 21:10:28 #274
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173918399
Brace geblesseerd :{
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:10:28 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173918400
Soundos en Brace :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173918401
Dag Brace.
Geen referral hier.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:10:29 #277
368283 ato
pi_173918402
Oeps
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918403
oh shit
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

o|O
Kon het niet laten

Noord = rood + n :)
pi_173918406
Wtf, waarom spring je de andere kant op
pi_173918408
Exit
AFCA!
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:10:42 #282
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

wut? _O-
ja dat dus :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173918413
_O-
SOONY
pi_173918414
Lijkt net of Brace aan het bevallen is
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173918415
Oh hij is echt gewond ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918421
deed die nu echt krak?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918422
Soundos moooordenaar
AFCA!
pi_173918424
Wat :o
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:11:04 #289
368283 ato
pi_173918425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dag Brace.
Straks ook dag Soundos
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918426
Maar dit kan ook haast niet zonder blessures zo'n proef.

Beetje onverantwoord.
Geen referral hier.
pi_173918428
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar dit kan ook haast niet zonder blessures zo'n proef.

Beetje onverantwoord.
Hoort erbij
AFCA!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 21:11:30 #292
368283 ato
pi_173918433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:10 schreef F1gamer het volgende:
Lijkt net of Brace aan het bevallen is
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_173918436
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar dit kan ook haast niet zonder blessures zo'n proef.

Beetje onverantwoord.
Met zestig kilo minder wel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173918439
Rood wint
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173918440
Expeditie Robinson, survival of the fittest maar het moet wel eerlijk blijven :')
pi_173918441
Zo lekker
SOONY
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2017 @ 21:12:22 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173918449
maar ff serieus, nu is Brace er uit met knak, maar Soundos kon er niet uit met paniek?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173918463
Dit vind ik wel zielig voor Soundos, dit was gewoon een ongeluk.
pi_173918465
nu al reclame? grrr
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 21 september 2017 @ 21:13:45 #300
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173918469
Wel chill dat er nu weer iemand uit het gele team uit moet *O* hoe minder pisventjes hoe leuker het seizoen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 september 2017 @ 21:13:56 #301
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173918473
quote:
99s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:12 schreef Nizno het volgende:
maar ff serieus, nu is Brace er uit met knak, maar Soundos kon er niet uit met paniek?
Aanstellerij VS een gebroken been ofzo hmmn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')