abonnement Unibet Coolblue
pi_173804204
Maandag kreeg ik een telefoontje van poli kaakchirurgie, of ik al in het ziekenhuis was. Dus ik zo van 'eh, nee, afspraak is voor morgen' maar dat bleek ik verkeerd genoteerd te hebben :'). Chirurg zei dat ik nog wel kon komen dus ik er naartoe gejakkerd en 10 minuten na het ophangen lag ik al in de stoel. Eerst maar gauw verdoofd, kerel begint een beetje te trekken maar ik voelde het nog dus nog meer verdoofd. En nog een keer verdoofd voordat ik echt niks meer voelde. Tand was 'uitgegroeid' zeiden ze tegen elkaar, geen idee wat dat betekent maar hij had er wat moeite mee om 'm d'r uit te wippen. Netjes formuliertje meegekregen, spuitje om te spoelen en bruis ibuprofen.

Nou ben ik wel bekend met het fenomeen napijn van verstandskiezen trekken, dit was mijn laatste en eigenlijk altijd wel een week last van pijn die ik dan door kom met ibuprofen. Deze keer is het echter toch anders. Op dinsdag had ik vrijwel geen pijn maar ik voelde wel het bot. Op woensdag kreeg ik last van een bijzonder smerige smaak, wel regelmatig gespoeld. De pijn begon langzaam erger te worden. De nacht van donderdag op vrijdag werd ik er wakker van zelfs, met ibu gewoon verder geslapen. Vrijdag kwam er ineens veel stinkende rommel los. Blijkt dat het gat ook vrij schuin naar beneden en naar voren loopt dus geen wonder dat het niet echt makkelijk is om de rommel daar uit te krijgen. Hoewel dat eerst enorm opluchtte (pijn werd minder, geen vieze smaak meer).. een uur of 5-6 later had ik zoveel pijn dat ik er heel moe van werd, niet meer tegen geluid van de TV kunnen enzo. Ik ben om half 10 gaan slapen, om half 3 weer wakker geworden met pijn. Zonder ibu weer gaan slapen en om 6 uur weer wakker geworden met veel pijn. Net eventjes gespoeld met listerine omdat dat ook een beetje verdoofd. De pijn die ik nu heb, lijkt niet eens meer echt in het gat zelf te zitten. De kies die ervoor ligt doet pijn. De kies erboven doet pijn. Mijn lymfeklier en oor doen pijn. Ik heb nog maar 2 bruis ibu's en daar ga ik het niet mee redden dit weekend.

Op welk punt bel je het ziekenhuis? Ik heb geen koorts volgens mij.
Resistance is futile.
pi_173804216
Nu lijkt me een goed/terecht moment. Bellen over dit soort vragen is altijd verstandig.
pi_173804224
Je kan nu bellen, uitleggen en dan hoor je hoelaat je welkom bent. Meer niet... hopelijk kunnen ze goede pijnstillers voor je uitschrijven.

Sowieso niet wachten. Als je ontsteking naar je kaak uitbreid ben je nog verder van huis.
pi_173804227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 07:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Nu lijkt me een goed/terecht moment. Bellen over dit soort vragen is altijd verstandig.
Dan ga ik dat straks even doen. Dank je. Ik denk altijd dat ik me aanstel.
Resistance is futile.
pi_173804241
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 07:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan ga ik dat straks even doen. Dank je. Ik denk altijd dat ik me aanstel.
Iedereen beleeft pijn anders dus aanstellen zou ik het niet noemen.
pi_173804327
Ik kijk het nog een uurtje aan. Net een paar stukken snijbonen uit het gat gespoeld :') . Bah!
Resistance is futile.
pi_173804418
Die pijn is inderdaad echt extreem.

Sterkte. ;(
pi_173804431
Dit gaat niet meer goedkomen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 08:21:38 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173804561
Ik had al eerder gebeld. Wachten tot het weekend is niet zo slim. Het lijkt erop dat je niet alle rommel er goed uit krijgt met het spuitje. Lijkt me beter dat ze het eens goed schoonmaken voor je. En een nieuw recept voor pijnstillers is ook niet overbodig. Slik je ook paracetamol om de 6 of 8 uur? Oh, en je spoelt erl met een zoutoplossing?

Overigens bleef ik ook eens pijn houden na trekken van een verstandkies en bleek de kies ervoor ontstoken. Kon ik terug naar mijn tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Lienekien op 16-09-2017 08:27:26 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_173804815
Gebeld, doorverbonden naar de spoedeisende hulp. Ik moet 4 x 2 paracetamol erbij gaan slikken en een paar dagen aankijken. Als ik last hou, op maandag weer bellen. En als ik koorts ontwikkel, dan eerder terugbellen.
Resistance is futile.
pi_173804839
Ook ibuprofen genomen een uur geleden, dit brengt nog slechts een beetje verlichting.
Resistance is futile.
  zaterdag 16 september 2017 @ 08:58:31 #12
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173804862
Goed spoelen met lauw zout water met dat spuitje. 2-3 keer per dag. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173804871
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:54 schreef Seven. het volgende:
Gebeld, doorverbonden naar de spoedeisende hulp. Ik moet 4 x 2 paracetamol erbij gaan slikken en een paar dagen aankijken. Als ik last hou, op maandag weer bellen. En als ik koorts ontwikkel, dan eerder terugbellen.
Ze schepen je af, terugbellen en zeggen dat de pijn niet te harden is. Je hebt een ontsteking.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173804897
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze schepen je af, terugbellen en zeggen dat de pijn niet te harden is. Je hebt een ontsteking.
Dienstdoende kaakchirurg zit in Apeldoorn, half uurtje rijden. Ik bel over een uurtje met de mededeling dat ik van verhoging naar koorts ben gegaan. Dan kunnen ze er niet meer omheen.
Resistance is futile.
pi_173804986
Hier ook allen getrokken, soms heb je geluk en heelt het snel, soms pech dat het gaat ontsteken, en dat doet pijn, als de rommel eruit is, scheelt dat meestal een stuk, maar is belangrijk om goed te blijven spoelen, eventueel ouderwetse remedie is een watje met jenever of wodka op de wond te houden :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_173805080
Bij mij zijn ze recent alle 4 getrokken (nja gebroken/gekraakt/geboord/gewrikt) (onder narcose), en vanaf dag 1 telkens na ‘eten’ alles schoon gespoeld met een spuit. Er komt dan zeker genoeg uit dat je met gewoon spoelen niet weg krijgt. Daarnaast kan PerioAid helpen tegen ontstekingen.

Dit klinkt echter alsof je al een stadium verder bent. Ik zou er even naar laten kijken voordat dalijk meer gaat ontsteken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 09:26:53 ]
pi_173805106
Uitgegroeid betekent waarschijnlijk dat de vier kieswortels uit elkaar zijn gegroeid. Je kunt de kies dan dus niet meer ineens uit de kaak trekken.

Meestal wordt de kies dan in vieren gespleten en zo deel voor deel verwijderd. Dat was wellicht ook de reden dat je bij de kaakchirurg zat, want een rechte kies kan de tandarts gewoon trekken (een uitgegroeide kies ook wel, maar dat is niet zo handig).

En ja, dat laat een enorm slachtveld achter. Ik kreeg na mijn kaakchirurgbezoek een liter jenever met mintsmaak mee om te spoelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173805227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:29 schreef Jordy-B het volgende:
Uitgegroeid betekent waarschijnlijk dat de vier kieswortels uit elkaar zijn gegroeid. Je kunt de kies dan dus niet meer ineens uit de kaak trekken.

Meestal wordt de kies dan in vieren gespleten en zo deel voor deel verwijderd. Dat was wellicht ook de reden dat je bij de kaakchirurg zat, want een rechte kies kan de tandarts gewoon trekken (een uitgegroeide kies ook wel, maar dat is niet zo handig).

En ja, dat laat een enorm slachtveld achter. Ik kreeg na mijn kaakchirurgbezoek een liter jenever met mintsmaak mee om te spoelen.
Ik meen dat de mijne er wel in 1 keer uitgekomen is, hij zat wel goed vast. Maar het gat dat ontstaan is loopt echt schuin naar onderen en dat is lastig schoonhouden.
Resistance is futile.
pi_173805259
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:26 schreef Blue_note het volgende:
Bij mij zijn ze recent alle 4 getrokken (nja gebroken/gekraakt/geboord/gewrikt) (onder narcose), en vanaf dag 1 telkens na ‘eten’ alles schoon gespoeld met een spuit. Er komt dan zeker genoeg uit dat je met gewoon spoelen niet weg krijgt. Daarnaast kan PerioAid helpen tegen ontstekingen.

Dit klinkt echter alsof je al een stadium verder bent. Ik zou er even naar laten kijken voordat dalijk meer gaat ontsteken.
Denk ik ook. Mijn wang voelt warm, dan weet je genoeg. Als die kerel straks moeilijk doet, dan zeg ik gewoon dat ik in de auto stap richting Apeldoorn. En dan kan ik zelf ook even bellen met locatie Apeldoorn. Ik weiger me af te laten schepen. Maar de pijn is momenteel wel weer minder. Vrij wisselend beeld eigenlijk.
Resistance is futile.
pi_173805895
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk ik ook. Mijn wang voelt warm, dan weet je genoeg. Als die kerel straks moeilijk doet, dan zeg ik gewoon dat ik in de auto stap richting Apeldoorn. En dan kan ik zelf ook even bellen met locatie Apeldoorn. Ik weiger me af te laten schepen. Maar de pijn is momenteel wel weer minder. Vrij wisselend beeld eigenlijk.
Bonzende en in golven pijn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:37:49 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173805898
Die paracetamol heeft even tijd nodig om op te bouwen, dus dat kan nog verbeteren. Consequent blijven slikken om de 6 uur.

Sterkte!
The love you take is equal to the love you make.
pi_173806094
Bij koorts zou ik idd spoed afdwingen, waarschijnlijk wordt de boel schoongespoten en krijg je een kuurtje, niet laten afschepen. Ik zou gelijk even vragen of spoelen met Listerine wel zo handig is, mij werd dat streng afgeraden (wel met zoutoplossing). Sterkte! Ik heb deze ellende ook mee mogen maken...
pi_173807056
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bonzende en in golven pijn?
Bonzen soms 's nachts een beetje maar de pijn komt en gaat wel, merk ik. Nu al ruim 1,5 uur vrijwel geen pijn. ^O^ . En da's alweer 48 uur geleden, dat ibuprofen 100% werkte.
Resistance is futile.
pi_173807099
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:47 schreef GS-Raw het volgende:
Bij koorts zou ik idd spoed afdwingen, waarschijnlijk wordt de boel schoongespoten en krijg je een kuurtje, niet laten afschepen. Ik zou gelijk even vragen of spoelen met Listerine wel zo handig is, mij werd dat streng afgeraden (wel met zoutoplossing). Sterkte! Ik heb deze ellende ook mee mogen maken...
Probleem is dat ik geen koorts heb, wel beetje verhoging soms. Momenteel acht ik ziekenhuis even niet nodig. Kan vanmiddag nog wel zien. Wel straks even ibuprofen 600mg halen, schijnbaar kun je die krijgen zonder recept.
Resistance is futile.
pi_173807150
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen koorts heb, wel beetje verhoging soms. Momenteel acht ik ziekenhuis even niet nodig. Kan vanmiddag nog wel zien. Wel straks even ibuprofen 600mg halen, schijnbaar kun je die krijgen zonder recept.
Of je neemt 3x200.
pi_173807203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Of je neemt 3x200.
Oh ja, dat wou ik nog vragen. Voor ik zelf ga dokteren, dat is dus 100% hetzelfde? :@
Resistance is futile.
  Eindredactie Games zaterdag 16 september 2017 @ 11:56:16 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173807206
Ibrufen op recept halen :') geldverspilling
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Spellchecker zaterdag 16 september 2017 @ 12:03:58 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173807336
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk ik ook. Mijn wang voelt warm, dan weet je genoeg. Als die kerel straks moeilijk doet, dan zeg ik gewoon dat ik in de auto stap richting Apeldoorn. En dan kan ik zelf ook even bellen met locatie Apeldoorn. Ik weiger me af te laten schepen. Maar de pijn is momenteel wel weer minder. Vrij wisselend beeld eigenlijk.
Ik zou in jouw toestand niet zelf rijden ... zeker niet terug.
Sterkte!
pi_173807502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:56 schreef Oscar. het volgende:
Ibrufen op recept halen :') geldverspilling
Is dat zo gek? Ik gebruik misschien 2 keer per jaar een paracetamolletje als ik eens koppijn heb dus ik zou het niet weten. Nu heb ik zoutoplossing gemaakt, die spoelingen lijken echt te helpen.
Resistance is futile.
  Eindredactie Games zaterdag 16 september 2017 @ 12:22:58 #30
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173807606
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is dat zo gek? Ik gebruik misschien 2 keer per jaar een paracetamolletje als ik eens koppijn heb dus ik zou het niet weten. Nu heb ik zoutoplossing gemaakt, die spoelingen lijken echt te helpen.
kun je beter gewoon bij de kruitvat halen. Scheelt je een bakkes met geld :7
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173807635
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

kun je beter gewoon bij de kruitvat halen. Scheelt je een bakkes met geld :7
Dit klopt wel. Had ook ibu 600 op recept gekregen samen met wat premedicatie voor de operatie. Alles opgehaald, zag gister de factuur voorbij komen: ¤14,- voor 12 ibuprofens :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 12:25:58 ]
pi_173810299
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is dat zo gek? Ik gebruik misschien 2 keer per jaar een paracetamolletje als ik eens koppijn heb dus ik zou het niet weten. Nu heb ik zoutoplossing gemaakt, die spoelingen lijken echt te helpen.
Wat bij mij goed hielp was de mondspoeling van Corsodyl
sterkte
pi_173811954
OK. Veel spoelen is het belangrijkste blijkbaar. Na die snijboon-verwijdering ging het een stuk beter en eigenlijk heb ik sinds de ibuprofen van 8 uur vanmorgen nog geen pijnstiller nodig gehad. Het begon een half uur geleden weer te zeuren, spoelen met zoutoplossing en dan gaat het binnen een kwartier weer beter. Dus ik blijf zo lang mogelijk zonder ibu proberen.

Me toch laten afschepen :P .
Resistance is futile.
pi_173812664
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:07 schreef Seven. het volgende:
OK. Veel spoelen is het belangrijkste blijkbaar. Na die snijboon-verwijdering ging het een stuk beter en eigenlijk heb ik sinds de ibuprofen van 8 uur vanmorgen nog geen pijnstiller nodig gehad. Het begon een half uur geleden weer te zeuren, spoelen met zoutoplossing en dan gaat het binnen een kwartier weer beter. Dus ik blijf zo lang mogelijk zonder ibu proberen.

Me toch laten afschepen :P .
Waarom geen PerioAid? Dat werd door mijn kaakchirurg echt sterk aanbevolen. Dat werkt ook ontstekingsremmend.
pi_173812909
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waarom geen PerioAid? Dat werd door mijn kaakchirurg echt sterk aanbevolen. Dat werkt ook ontstekingsremmend.
Wil ik best proberen, is dat te krijgen zonder recept?
Resistance is futile.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:22:32 #36
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173812960
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wil ik best proberen, is dat te krijgen zonder recept?
Ja :)

quote:
De producten zijn verkrijgbaar bij/via elke apotheek, de DA - en DIO en UW Eigen drogisten en een aantal Etos drogisten. Daarnaast zijn er veel niet-keten drogisten die de Dentaid producten verkopen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173812969
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wil ik best proberen, is dat te krijgen zonder recept?
Zeker, bij iedere drogist wel.
Maar moet je nu een vinden die open is :P

Edit:
Hyperdude was me voor ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 18:23:39 ]
  Eindredactie Games zaterdag 16 september 2017 @ 18:53:28 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173813441
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zeker, bij iedere drogist wel.
Maar moet je nu een vinden die open is :P

Edit:
Hyperdude was me voor ^O^
etos op grote stations.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173814532
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:07 schreef Seven. het volgende:
Me toch laten afschepen :P .
nee hoor. je hebt je goed laten informeren, en vervolgens 'n passende oplossing gevonden. *) sterkte
pi_173819228
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:54 schreef Seven. het volgende:
Gebeld, doorverbonden naar de spoedeisende hulp. Ik moet 4 x 2 paracetamol erbij gaan slikken en een paar dagen aankijken. Als ik last hou, op maandag weer bellen. En als ik koorts ontwikkel, dan eerder terugbellen.
Ik zou gewoon zeggen dat ik 40 C koorts heb ofzo.
Hallon!
pi_173819407
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zeggen dat ik 40 C koorts heb ofzo.
Ja, altijd mooi als je bij de spoedeisende hulp mag aankloppen. Leuk voor je eigen risico.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173819536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, altijd mooi als je bij de spoedeisende hulp mag aankloppen. Leuk voor je eigen risico.
Dat was toch het doel van TS? Maar zie dat het door afwachten ook al opgelost is. Ik ben TS ook niet maar ik zou me niet laten afschepen als ik echt pijn had.
Hallon!
pi_173822278
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zeggen dat ik 40 C koorts heb ofzo.
zodra je arriveert staat de thermometer al klaar. _O-

als blijkt dat je netjes op 371/2°C zit, zetten ze je op de wachtlijst voor na 't weekend.

beter niet bellen gewoon in de auto stappen, vreselijk aanstellen over de pijn & niet weggaan voordat ze je helpen. (handboeien mee..)
^O^
  zondag 17 september 2017 @ 06:47:26 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173822280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, altijd mooi als je bij de spoedeisende hulp mag aankloppen. Leuk voor je eigen risico.
Dit is de 3e verstandskies die eruit gaat dot jaar, dat eigen risico ben ik allang doorheen :+ .
Resistance is futile.
  zondag 17 september 2017 @ 06:51:32 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173822281
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:10 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dat was toch het doel van TS? Maar zie dat het door afwachten ook al opgelost is. Ik ben TS ook niet maar ik zou me niet laten afschepen als ik echt pijn had.
Het irritante was, binnen 2 uur had ik echt amper last dus dan ga je niet uit alle macht weer bellen. Ik kreeg pas om 16:00 weer last. Om 20:00 ibuprofen genomen, toen om half 1 voor het slapen toch maar overgestapt op paracetamol want ik had nog 500mg tabletten liggen. Om half 7 weer wakker geworden en net weer paracetamol genomen. Even kijken of de pijn wil gaan liggen. Zo niet, dan zal ik tegen 9:00 wel weer bellen.
Resistance is futile.
  zondag 17 september 2017 @ 07:39:11 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173822317
Met paracetamol moet je een spiegel opbouwen, dus consequent om de paar uur slikken. Dan werkt het het beste.

Dus niet pas weer slikken als je last krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 september 2017 @ 09:36:02 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173823197
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 07:39 schreef Lienekien het volgende:
Met paracetamol moet je een spiegel opbouwen, dus consequent om de paar uur slikken. Dan werkt het het beste.

Dus niet pas weer slikken als je last krijgt.
OK, dan ga ik zo weer 1 nemen. Thanks!
Resistance is futile.
  zondag 17 september 2017 @ 09:37:07 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173823217
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 09:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, dan ga ik zo weer 1 nemen. Thanks!
Twee per keer.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 september 2017 @ 14:00:40 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173828520
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Twee per keer.
Serieus, 1000mg? :o
Resistance is futile.
  maandag 18 september 2017 @ 13:37:25 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173851209
Zo, ik kom net bij de kaakchirurg vandaan. Niet ontsteken, wel vól met rommel.
Hij heeft er hele proppen aan ellende uitgespoten en dat bracht binnen 15 minuten al verlichting. Ook weer voor 5 dagen aan ibuprofen meegekregen ^O^ .
Resistance is futile.
  maandag 18 september 2017 @ 13:53:33 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173851480
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 14:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Serieus, 1000mg? :o
Ja, joh. Lees de bijsluiter.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 september 2017 @ 13:57:57 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173851586
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 13:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, joh. Lees de bijsluiter.
Goed punt, het is wel heel makkelijk om dit allemaal op fok te vragen :') .

Hoe dan ook, met een mix van paracetamol, ibuprofen en een schoon gat :+ , zit ik nu wel op rozen. Voor het eerst in dagen 100% pijnvrij ^O^ .
Resistance is futile.
pi_173852926
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

en een schoon gat
Altijd prettig.
  maandag 18 september 2017 @ 15:03:17 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173852956
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goed punt, het is wel heel makkelijk om dit allemaal op fok te vragen :') .

Hoe dan ook, met een mix van paracetamol, ibuprofen en een schoon gat :+ , zit ik nu wel op rozen. Voor het eerst in dagen 100% pijnvrij ^O^ .
Meer als in: dat is vrij algemeen bekend, het staat ook gewoon in de bijsluiter. ;)

Mooi dat het de goede kant opgaat. En toch wel goed dat je het een keertje hebt laten bekijken en schoonmaken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173883520
Nog niet helemaal pijnvrij maar ik heb nog geen pijnstillers gehad vandaag en vannacht ook niet wakker geworden met pijn.

*O*
Resistance is futile.
pi_173883744
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goed punt, het is wel heel makkelijk om dit allemaal op fok te vragen :') .

Hoe dan ook, met een mix van paracetamol, ibuprofen en een schoon gat :+ , zit ik nu wel op rozen. Voor het eerst in dagen 100% pijnvrij ^O^ .
Het is belangrijk dat je de wond schoon blijft houden om eventuele ontstekingen te voorkomen.
Ik deed dit met zoutoplossing (water laten koken en zout toevoegen) met een plastic spuitje, voorzichtig het gaatje schoonspoelen.
Het is niet gehecht neem ik aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 09:09:23 ]
pi_173883763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:09 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Het is belangrijk dat je de wond schoon blijft houden om eventuele ontstekingen te voorkomen.
Ik deed dit met zoutoplossing (water laten koken en zout toevoegen) met een plastic spuitje, voorzichtig het gaatje schoonspoelen.
Het is niet gehecht neem ik aan?
Niet gehecht, schoonhouden doe ik op aanraden van de kaakchirurg nog 1-2 keer per dag. Maar inmiddels ben ik al gestopt met de pijnstillers omdat een beetje pijn best te doen is.
Resistance is futile.
pi_173883807
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet gehecht, schoonhouden doe ik op aanraden van de kaakchirurg nog 1-2 keer per dag. Maar inmiddels ben ik al gestopt met de pijnstillers omdat een beetje pijn best te doen is.
Oke, fijn dat het beter gaat!
pi_173916610
Zoveel ibuprofen nemen als mag (3x/dag).
Je moet de pijn vóór zijn.
  donderdag 21 september 2017 @ 20:39:28 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173917635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:50 schreef chento het volgende:
Zoveel ibuprofen nemen als mag (3x/dag).
Je moet de pijn vóór zijn.
Het is al over, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173953781
Toch wel weer last. Wel minder dan afgelopen week.

Wat een ellende.
Resistance is futile.
pi_173954570
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:19 schreef Seven. het volgende:
Toch wel weer last. Wel minder dan afgelopen week.

Wat een ellende.
Dat lijkt me toch echt niet normaal.
Ik heb er niet zo’n last mee gehad, terwijl ze er alle 4 uitgingen enstukje kaak gebroken/gescheurd was door het wrikken.

Wel hechtingen gehad, maar daar bleef ook eten in hangen als je het niet schoon spoot.
  maandag 25 september 2017 @ 13:41:06 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173986383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch echt niet normaal.
Ik heb er niet zo’n last mee gehad, terwijl ze er alle 4 uitgingen enstukje kaak gebroken/gescheurd was door het wrikken.

Wel hechtingen gehad, maar daar bleef ook eten in hangen als je het niet schoon spoot.
Mja.. Gisteren een sesamzaadje eruit gespoten, het scheelt wel enorm of ik last heb van kloppende irritatiepijn of gewoon trekkende steek-genezingspijn. Momenteel die laatste.
Resistance is futile.
pi_173986544
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2017 13:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja.. Gisteren een sesamzaadje eruit gespoten, het scheelt wel enorm of ik last heb van kloppende irritatiepijn of gewoon trekkende steek-genezingspijn. Momenteel die laatste.
Sesamzaadjes eten met een gat in je kaak is misschien ook niet zo handig ;)
  maandag 25 september 2017 @ 16:37:31 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989328
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Sesamzaadjes eten met een gat in je kaak is misschien ook niet zo handig ;)
Ik kan moeilijk 2 weken leven op yoghurt en appelmoes... Sinds een uurtje is de pijn weer niet te harden. Ik probeer weg te blijven bij ibuprofen voor noodgevallen, ik heb er nog 4. Ik ben om 18:00 thuis, als het dan nog zo erg is dan de avond maar doorkomen met ibuprofen erbij.

En morgen weer bellen. :(
Resistance is futile.
pi_173989342
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 16:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk 2 weken leven op yoghurt en appelmoes... Sinds een uurtje is de pijn weer niet te harden. Ik probeer weg te blijven bij ibuprofen voor noodgevallen, ik heb er nog 4. Ik ben om 18:00 thuis, als het dan nog zo erg is dan de avond maar doorkomen met ibuprofen erbij.

En morgen weer bellen. :(
Snap ik, maar daar zit nog wat tussen he ;)
  Spellchecker maandag 25 september 2017 @ 16:47:23 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173989518
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 16:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk 2 weken leven op yoghurt en appelmoes... Sinds een uurtje is de pijn weer niet te harden. Ik probeer weg te blijven bij ibuprofen voor noodgevallen, ik heb er nog 4. Ik ben om 18:00 thuis, als het dan nog zo erg is dan de avond maar doorkomen met ibuprofen erbij.

En morgen weer bellen. :(
Er zijn meer dingen dan yoghurt en appelmoes ... (gepureerde) soep ... stamppot ...
  maandag 25 september 2017 @ 16:50:04 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173989569
Ik let wel op met wat ik eet op zich, ik ga niet uitgebreid sushi zitten kanen maar ik had de sesamzaadjes op mijn quarter pounder over het hoofd gezien..

:( :')
Resistance is futile.
pi_174036233
quote:
9s.gif Op maandag 25 september 2017 16:50 schreef Seven. het volgende:
Ik let wel op met wat ik eet op zich, ik ga niet uitgebreid sushi zitten kanen maar ik had de sesamzaadjes op mijn quarter pounder over het hoofd gezien..

:( :')
Ellende is het gewoon, verstandskiezen trekken. 11 september moest mn laatste eruit en ik was vandaag voor het eerst redelijk pijnvrij. Had de vrijdag na het trekken ook een ontsteking.
pi_174037940
Ik heb ook eens zoiets gehad. Ontsteking waarschijnlijk. Vol met pus, geeft druk, doet pijn. Opensnijden moeten ze het zodat het eruit kan, en die druk weggaat.
pi_174050683
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ellende is het gewoon, verstandskiezen trekken. 11 september moest mn laatste eruit en ik was vandaag voor het eerst redelijk pijnvrij. Had de vrijdag na het trekken ook een ontsteking.
Ik ook 11 september! En pas sinds dinsdag niet meer constant aan de paracetamol.
Nu wel serieuze verbetering, meer van die jeukende genezingspijn nu.

Kijk, dit was op 11 september :') :P :




Nu is die krater gewoon een diagonaal streepje. Het is bepaald niet mooi dichtgetrokken maar OK.. Ik kan nog steeds met mijn tong een lap vlees aan de kant schuiven maar dat probeer ik echt zo weinig mogelijk te doen want da's net als een korstje herhaaldelijk openkrabben. Het spuitje past er nog maar net in, wel nog steeds een grafsmaak maar het water wat eruit komt is steeds helder en schoon na het schoonspuiten.
Resistance is futile.
pi_174050848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:38 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb ook eens zoiets gehad. Ontsteking waarschijnlijk. Vol met pus, geeft druk, doet pijn. Opensnijden moeten ze het zodat het eruit kan, en die druk weggaat.
Brrrrr... ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 28 september 2017 @ 12:54:04 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174051011
Fascinerende foto's.

Ik kijk eigenlijk nooit bij mezelf. Ik voel het en maak daar een plaatje bij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174051946
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Fascinerende foto's.

Ik kijk eigenlijk nooit bij mezelf. Ik voel het en maak daar een plaatje bij.
Hehe, ik zit zelf ook steeds te kijken zo van :o :+ :o :D . Maar het streepje dat nu nog over is krijg ik niet mooi op de foto helaas.
Resistance is futile.
pi_174052605
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe, ik zit zelf ook steeds te kijken zo van :o :+ :o :D . Maar het streepje dat nu nog over is krijg ik niet mooi op de foto helaas.
Dit is nog mooi als je het vergelijkt met de ravage in mijn mond na de operatie.

Bont en blauw gehemelte, overal hechtdraad, uitgebroken kaakbot, wang vastgenaaid aan de woon vanwege de grootte van de wond etc :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 14:29:47 ]
pi_174054266
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit is nog mooi als je het vergelijkt met de ravage in mijn mond na de operatie.

Bont en blauw gehemelte, overal hechtdraad, uitgebroken kaakbot, wang vastgenaaid aan de woon vanwege de grootte van de wond etc :D
Fotootje?
Resistance is futile.
pi_174059993
quote:
15s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Brrrrr... ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Met verdoving voel je er niets van. :B
pi_174060748
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Fotootje?
Heb ik niet ;)
pi_174060794
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Heb ik niet ;)
-O-
Resistance is futile.
pi_174060957
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

-O-
Nja anders gezegd, ik ga ze niet posten ;)
pi_174061008
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nja anders gezegd, ik ga ze niet posten ;)
Ah toe dan!
Resistance is futile.
pi_174061749
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah toe dan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was na 2 weken. Andere heb ik niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 21:54:15 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 06:47:55 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174066474
quote:
99s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was na 2 weken. Andere heb ik niet.
Fwoah! Die bovenkant!!!! Kerel, wat zul je afgezien hebben!

_O_
Resistance is futile.
pi_174066784
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 06:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Fwoah! Die bovenkant!!!! Kerel, wat zul je afgezien hebben!

_O_
Nouja dat viel dus eigenlijk wel mee :P
Die bloeduitstortingen achterin m'n keel waren het pijnlijkst overigens.

Ik was onder narcose he ;)

Is het bij jou ver over qua pijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 07:57:20 ]
pi_174067584
Tip voor volgende slachtoffers: ga niet eten.. zeg tot 2 a 3 dagen na de operatie. Je wond zal 10x sneller genezen. Bedank me later maar :)
There are only 151 Pokémon.
pi_174067790
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:21 schreef Eenskijken het volgende:
Tip voor volgende slachtoffers: ga niet eten.. zeg tot 2 a 3 dagen na de operatie. Je wond zal 10x sneller genezen. Bedank me later maar :)
Ik denk dat het er wel aan ligt of je wond gehecht is of niet overigens.

Ik heb 'gewoon' gegeten en het goed schoon gehouden en nergens last van gehad.
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:38:02 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174067832
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik denk dat het er wel aan ligt of je wond gehecht is of niet overigens.

Ik heb 'gewoon' gegeten en het goed schoon gehouden en nergens last van gehad.
Bovenin, dan blijft er veel minder in de wond zitten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174067840
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bovenin, dan blijft er veel minder in de wond zitten.
Nee, ik had ze alle 4 tegelijk eruit. Dat zie je ook op de foto overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 09:38:55 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:53:07 #89
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174068077
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nouja dat viel dus eigenlijk wel mee :P
Die bloeduitstortingen achterin m'n keel waren het pijnlijkst overigens.

Ik was onder narcose he ;)

Is het bij jou ver over qua pijn?
Vannacht weer 3 keer wakker geworden met pijn. Maar nog geen pijnstiller nodig gehad vandaag. Misschien komt dat nog wel, hopelijk niet.
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:53:31 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174068090
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:21 schreef Eenskijken het volgende:
Tip voor volgende slachtoffers: ga niet eten.. zeg tot 2 a 3 dagen na de operatie. Je wond zal 10x sneller genezen. Bedank me later maar :)
Had ik dit 3 weken geleden maar geweten...
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:02:55 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174068295
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee, ik had ze alle 4 tegelijk eruit. Dat zie je ook op de foto overigens.
Ik zag alleen bovenin iets.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:46:21 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174069006
Deze foto net gemaakt, je kunt wel zien dat de boel totaal scheef dichttrekt. En de schade aan de andere kant is ook nog aanzienlijk, hoewel ik daar maar een week last van heb gehad.



Als ik dit zie, dan denk ik 'had ik toch maar een beugel gedaan als puber. Net dat éne tandje :') .
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:29:25 #93
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_174069661
Probleem voor de orthodontist is niet dat ene tandje, maar het relatief grote verschil in positie van beide hoektanden. Met een beugel krijg je het wel recht, maar niet in een paar maanden. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_174073765
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ook 11 september! En pas sinds dinsdag niet meer constant aan de paracetamol.
Nu wel serieuze verbetering, meer van die jeukende genezingspijn nu.

Kijk, dit was op 11 september :') :P :

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Nu is die krater gewoon een diagonaal streepje. Het is bepaald niet mooi dichtgetrokken maar OK.. Ik kan nog steeds met mijn tong een lap vlees aan de kant schuiven maar dat probeer ik echt zo weinig mogelijk te doen want da's net als een korstje herhaaldelijk openkrabben. Het spuitje past er nog maar net in, wel nog steeds een grafsmaak maar het water wat eruit komt is steeds helder en schoon na het schoonspuiten.
Ik ben gelukkig vorige week al gestopt met paracetamol. Nu is het nog wel gevoelig :) ik kreeg van mijn tandarts ook na de ontsteking waterstofperoxide (3%) mee, 1 op 1 verdunnen met water. Gaasje ermee doordrenken, 5 minuten op 'bijten' met de wond. Toen was doe grafsmaak wel snel weg :)
Ik heb nu vooral dat het gevoelig is, wond is nog niet helemaal dicht. Maar gelukkig geen pijn meer.
pi_174074220
dit is echt een fantastisch topic om te lezen nadat ik er vanochtend twee heb laten trekken.

Dus mn muil gaat de komende 3 weken leggen rotten begrijp ik? Nu nergens last van, ook weinig pijn en ze gingen er soepeltjes uit :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_174074328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:45 schreef Gripper het volgende:
dit is echt een fantastisch topic om te lezen nadat ik er vanochtend twee heb laten trekken.

Dus mn muil gaat de komende 3 weken leggen rotten begrijp ik? Nu nergens last van, ook weinig pijn en ze gingen er soepeltjes uit :)
Voor hetzelfde geld heb je totaal nergens last van. ^O^
pi_174074412
Gaat bij de een ook veel makkelijker dan bij de ander, Bij mij is er iets meer dan 3 weken geleden rechtsonder een getrokken en vorige week donderdag reachtsboven samen met de kies die ervoor zat.

Onder nauwelijks last van gehad, 's ochtends behandeld, daarna gewoon aan het werk. Door pijnstillers nauwelijks last gehad. De vorige was wel pittiger, maar dat komt ook door een ontsteking in een andere kies die voor veel bijpijn heeft gezorgd. Hoop dat die hechtingen snel losraken want die zijn erg vervelend.
pi_174074752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:45 schreef Gripper het volgende:
dit is echt een fantastisch topic om te lezen nadat ik er vanochtend twee heb laten trekken.

Dus mn muil gaat de komende 3 weken leggen rotten begrijp ik? Nu nergens last van, ook weinig pijn en ze gingen er soepeltjes uit :)
Beter lezen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:17:16 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174077675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:45 schreef Gripper het volgende:
dit is echt een fantastisch topic om te lezen nadat ik er vanochtend twee heb laten trekken.

Dus mn muil gaat de komende 3 weken leggen rotten begrijp ik? Nu nergens last van, ook weinig pijn en ze gingen er soepeltjes uit :)
Post jij ook de fotootje!
En dit is de enige waar ik veel last van heb. Tevens de laatste.
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:18:53 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174077707
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:55 schreef Alfje het volgende:
Gaat bij de een ook veel makkelijker dan bij de ander, Bij mij is er iets meer dan 3 weken geleden rechtsonder een getrokken en vorige week donderdag reachtsboven samen met de kies die ervoor zat.

Onder nauwelijks last van gehad, 's ochtends behandeld, daarna gewoon aan het werk. Door pijnstillers nauwelijks last gehad. De vorige was wel pittiger, maar dat komt ook door een ontsteking in een andere kies die voor veel bijpijn heeft gezorgd. Hoop dat die hechtingen snel losraken want die zijn erg vervelend.
Foto!
Resistance is futile.
pi_174085296
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Had ik dit 3 weken geleden maar geweten...
sorry : (

Wat ik deed was me voor de operatie helemaal volproppen met eten en daarna 2 dagen alleen maar water drinken. Binnen een week was de wond al een heel stuk genezen en was er ook niets gaan ontsteken.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 30 september 2017 @ 06:51:55 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174085770
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig vorige week al gestopt met paracetamol. Nu is het nog wel gevoelig :) ik kreeg van mijn tandarts ook na de ontsteking waterstofperoxide (3%) mee, 1 op 1 verdunnen met water. Gaasje ermee doordrenken, 5 minuten op 'bijten' met de wond. Toen was doe grafsmaak wel snel weg :)
Ik heb nu vooral dat het gevoelig is, wond is nog niet helemaal dicht. Maar gelukkig geen pijn meer.
Ik wil ook waterstofperoxide. Vandaag wéér veel te vroeg wakker wegens pijn.
Resistance is futile.
pi_174086019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:45 schreef Gripper het volgende:
dit is echt een fantastisch topic om te lezen nadat ik er vanochtend twee heb laten trekken.

Dus mn muil gaat de komende 3 weken leggen rotten begrijp ik? Nu nergens last van, ook weinig pijn en ze gingen er soepeltjes uit :)
Van de kies boven heb ik 1 dag last gehad. Onder was hels. ;)
pi_174086023
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wil ook waterstofperoxide. Vandaag wéér veel te vroeg wakker wegens pijn.
Kun je halen bij de drogist. Ik mocht het ook gebruiken om de wond mee te spoelen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:59:26 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174113527
Ik heb weer ibuprofen en paracetamol ingeslagen. Ik word alleen gruwelijk misselijk van ibuprofen. Gisteren was het niet om vol te houden. Vandaag beter.
Resistance is futile.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:10:16 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174113796
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:59 schreef Seven. het volgende:
Ik heb weer ibuprofen en paracetamol ingeslagen. Ik word alleen gruwelijk misselijk van ibuprofen. Gisteren was het niet om vol te houden. Vandaag beter.
Ik zou toch weer bellen, hoor. Dit is een dalende lijn en die moet toch echt stijgend zijn.

Misselijk en ibuprofen is alarm: als je maag er niet goed tegenkan, zou een arts je maagbeschermers moeten voorschrijven. Nsaids staan erom bekend dat ze risico op maagbloedingen geven.

Kortom, dokter bellen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 oktober 2017 @ 08:10:35 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174131179
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou toch weer bellen, hoor. Dit is een dalende lijn en die moet toch echt stijgend zijn.

Misselijk en ibuprofen is alarm: als je maag er niet goed tegenkan, zou een arts je maagbeschermers moeten voorschrijven. Nsaids staan erom bekend dat ze risico op maagbloedingen geven.

Kortom, dokter bellen.
Ik had gisteren voor het eerst geen pijnstillers nodig. Vandaag voelt het ook OK. Ik vertrek straks naar Zweden voor een paar dagen, in ieder geval geen zorgen over waar pillen te kopen.

Als het nu weer slechter wordt, ben ik de eerste die met een Zweedse dokter belt. :) .

Vandaag al 3 weken aan het klungelen, dat is wel vervelend.
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 11:50:46 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174276893
Update maar weer. Ik ben sinds een weekje klaar met de pijnstillers. De ene dag gaat veel beter dan de andere dag. Gisteren was niet zo fijn, vrijdag had ik nergens last van. Dus een ontzettend wisselend beeld. Maar wat ik raar vind, ik voel nog steeds stukje bot. Gisteren kwam er een scherfje los. Vanmorgen weer. En nu een heel groot scherp stuk dat wel echt los zit en wiebelt. Kan 'm met mijn tong bewegen en er zit een hele scherpe punt aan. Maar het lukt niet om 'm eruit te wippen. Doet overigens geen pijn buiten die punt. Hopelijk komt dat ding er vandaag uit. :7
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:09:17 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174277214
Zo, die is er uit.
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:13:08 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174277282



Oh my god...!!!

:')

Geen wonder dat ik zoveel pijn had!
Resistance is futile.
pi_174278605
Jeetje wat slecht dat, dat er nog in zat.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:51:12 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174278950
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:32 schreef Femkekmef het volgende:
Jeetje wat slecht dat, dat er nog in zat.
En er zit nu nog wat in, ik kan het zien zitten maar zit nog niet los genoeg. Dus maar weer veel poeren met mijn tong. Als dit er morgen nog niet uitkomt, dan ga ik terug.
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 16:05:05 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174281212
Wat idioot.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 8 oktober 2017 @ 16:59:59 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:07:12 #115
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_174282269
Zo slecht.
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:31:01 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174282673
Oh Jezus, laatste stuk tand zien we nu ook heel duidelijk zitten :D . Weinig last van, maar ik neem zo ff ibuprofen en dan gaan we even een thuisoperatie doen. Wish
me luck!!

Resistance is futile.
pi_174282702
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:31 schreef Seven. het volgende:
Oh Jezus, laatste stuk tand zien we nu ook heel duidelijk zitten :D . Weinig last van, maar ik neem zo ff ibuprofen en dan gaan we even een thuisoperatie doen. Wish
me luck!!

[ afbeelding ]
Succes.

Zou de tandarts ook zeker even laten zien wat er aan de hand was. En dan een andere zoeken.
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:33:18 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174282721
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Succes.

Zou de tandarts ook zeker even laten zien wat er aan de hand was. En dan een andere zoeken.
Kaakchirurg :P
Resistance is futile.
pi_174282793
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kaakchirurg :P
Ja dat dacht ik eigenlijk al toen ik het typte ;)!

Maar goed, daar hoef je dan hopelijk sowieso niet meer terug.
pi_174283030
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:54 schreef Seven. het volgende:
Gebeld, doorverbonden naar de spoedeisende hulp. Ik moet 4 x 2 paracetamol erbij gaan slikken en een paar dagen aankijken. Als ik last hou, op maandag weer bellen. En als ik koorts ontwikkel, dan eerder terugbellen.
Koorts ontwikkelen met ibuprofen en 8 paracetamol :')...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:57:41 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174283054
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Koorts ontwikkelen met ibuprofen en 8 paracetamol :')...
Ja joh, lekker zinvol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174283087
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja joh, lekker zinvol.
?? Heb je t over mijn opmerking of over t advies van de arts?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:09:27 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174283243
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

?? Heb je t over mijn opmerking of over t advies van de arts?
Over jouw opmerking over het advies van een paar weken geleden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174283334
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Over jouw opmerking over het advies van een paar weken geleden.
Ik lees t nu pas en verbaas mij over hoe je zo'n advies kunt geven.
Sorry wist niet dat er een tijdslimiet was waarbinnen je moet reageren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:15:26 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174283354
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik lees t nu pas en verbaas mij over hoe je zo'n advies kunt geven.
Sorry wist niet dat er een tijdslimiet was waarbinnen je moet reageren.
Niks moet, maar het is niet meer erg relevant.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:17:50 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174283395
Het is gelukt! *O*

Het stuk dat er nu nog uitgekomen is was véél groter dan vanmorgen :D
Resistance is futile.
pi_174283425
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:17 schreef Seven. het volgende:
Het is gelukt! *O*

Het stuk dat er nu nog uitgekomen is was véél groter dan vanmorgen :D
Foto!

Zijn het geen botsplinters ipv tand?
Dat is ansich vrij normaal. Kleine stukjes lossen op.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 18:21:20 ]
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:22:11 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174283453
Resistance is futile.
  Spellchecker zondag 8 oktober 2017 @ 18:22:16 #129
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174283458
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:17 schreef Seven. het volgende:
Het is gelukt! *O*

Het stuk dat er nu nog uitgekomen is was véél groter dan vanmorgen :D
Maar de vraag blijft nu; zijn nu echt alle stukjes eruit? Geen wonder dat je zoveel napijn had ... :N
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:29:43 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174283566
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:22 schreef maily het volgende:

[..]

Maar de vraag blijft nu; zijn nu echt alle stukjes eruit? Geen wonder dat je zoveel napijn had ... :N
Ik denk het wel, nu eigenlijk geen centje pijn.
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:30:22 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174283575
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:22 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Doet deze het?
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:30:41 #132
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_174283579
Je moet je geld terugvragen. Is hij een kaakchirurg in opleiding ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door jcdragon op 08-10-2017 18:36:16 ]
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 8 oktober 2017 @ 19:03:38 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174284147
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:30 schreef jcdragon het volgende:
Je moet je geld terugvragen. Is hij een kaakchirurg in opleiding ofzo?
Ik stuur de fotootjes wel nog even door, ja.

:P
Resistance is futile.
  zondag 8 oktober 2017 @ 19:32:27 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174284692
Zie hier het filmpje...! Duurt wel 5 minuten, ga ff verder naar 4 minuten of zo.

Resistance is futile.
pi_174284721
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik stuur de fotootjes wel nog even door, ja.

:P
Maar botsplinters kunnen heel normaal zijn.
Stond iig in het boekje dat ik mee kreeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 19:33:45 ]
  zondag 8 oktober 2017 @ 19:39:08 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174284841
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar botsplinters kunnen heel normaal zijn.
Stond iig in het boekje dat ik mee kreeg.
Dit leken me geen botsplinters!!! :P
Resistance is futile.
pi_174284864
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit leken me geen botsplinters!!! :P
Dunno :P

Ik heb voordat ik onder narcose ging gevraagd om de tanden mee naar huis te krijgen.
Dan wist ik zeker dat alles eruit was :P

Bloed spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel weggegooid.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 19:43:11 ]
  zondag 8 oktober 2017 @ 19:55:30 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174285264
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dunno :P

Ik heb voordat ik onder narcose ging gevraagd om de tanden mee naar huis te krijgen.
Dan wist ik zeker dat alles eruit was :P

Bloed spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel weggegooid.
Oh jezus man! Heb je geen foto's zonder zakje? :D
Resistance is futile.
pi_174285362
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh jezus man! Heb je geen foto's zonder zakje? :D
Nope, vergeten te maken :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 20:04:39 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174285504
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nope, vergeten te maken :')
Jammer!
Resistance is futile.
pi_174293118
Ik vond je herstel al veel te lang duren ;) maar logische nu dat alle splinters zijn verwijderd.

Dit was je laatste verstandkies toch.
  maandag 9 oktober 2017 @ 08:44:24 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174294312
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 01:41 schreef vronie het volgende:
Ik vond je herstel al veel te lang duren ;) maar logische nu dat alle splinters zijn verwijderd.

Dit was je laatste verstandkies toch.
Ja, godzijdank. En ik was blij dat dit de laatste was, anders was ik nooit gegaan om de rest er nog uit te laten halen!
Resistance is futile.
pi_174294324
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, godzijdank. En ik was blij dat dit de laatste was, anders was ik nooit gegaan om de rest er nog uit te laten halen!
Daar kan ik me iets bij voorstellen :D
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:20:31 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174317845
Vandaag wéér een scherfje eruit geplukt. Maar wel 100% pijnvrij!

*O*
Resistance is futile.
pi_174322548
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 02:20 schreef Seven. het volgende:
Vandaag wéér een scherfje eruit geplukt. Maar wel 100% pijnvrij!

*O*
Nou, gelukkig maar!
pi_174405287
Verstandskiezen ook laten verwijderen deze week bij de kaak. Mega opgezwollen, eten gaat nog wat moeizaam (krijg mond ook niet ver open) - maar ergste is misschien nog wel de graflucht die uit mijn mond komt.

Verder niemand daar last van gekregen? Snap overigens niet zo wat er bedoeld wordt met eten uit de wond houden : het is toch gewoon gehecht? Dan is het toch dicht?

-O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:39:17 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174405343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:35 schreef BrrrKoud het volgende:
Verstandskiezen ook laten verwijderen deze week bij de kaak. Mega opgezwollen, eten gaat nog wat moeizaam (krijg mond ook niet ver open) - maar ergste is misschien nog wel de graflucht die uit mijn mond komt.

Verder niemand daar last van gekregen? Snap overigens niet zo wat er bedoeld wordt met eten uit de wond houden : het is toch gewoon gehecht? Dan is het toch dicht?

-O-
Graflucht plus vieze smaak is ontsteking.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174405640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:35 schreef BrrrKoud het volgende:
Verstandskiezen ook laten verwijderen deze week bij de kaak. Mega opgezwollen, eten gaat nog wat moeizaam (krijg mond ook niet ver open) - maar ergste is misschien nog wel de graflucht die uit mijn mond komt.

Verder niemand daar last van gekregen? Snap overigens niet zo wat er bedoeld wordt met eten uit de wond houden : het is toch gewoon gehecht? Dan is het toch dicht?

-O-
Als ik het me goed herinner was het bij mij ook gehecht maar kreeg ik alsnog rotzooi in het gat eronder.
Daar moest ik met het spuitje in.

Als je dat niet doet gaat het inderdaad aardig ruiken.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_174406340
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Graflucht plus vieze smaak is ontsteking.
Maar heb eigenlijk geen pijn meer. Zwelling neemt inmiddels ook weer wat af.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 03:39:48 #150
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_174408598
quote:
6s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:32 schreef Seven. het volgende:
Zie hier het filmpje...! Duurt wel 5 minuten, ga ff verder naar 4 minuten of zo.

Gatverdamme, dit geloof je toch niet? Wat een afschuwelijke kaakchirurg.
Helemaal super.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:09:41 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174465229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:35 schreef BrrrKoud het volgende:
Verstandskiezen ook laten verwijderen deze week bij de kaak. Mega opgezwollen, eten gaat nog wat moeizaam (krijg mond ook niet ver open) - maar ergste is misschien nog wel de graflucht die uit mijn mond komt.

Verder niemand daar last van gekregen? Snap overigens niet zo wat er bedoeld wordt met eten uit de wond houden : het is toch gewoon gehecht? Dan is het toch dicht?

-O-
Yep. Had ik ook last van en toen kwamen er enorme stukken tand uit mijn het gat na 4 weken. En die roken ook echt smerig. :r
Resistance is futile.
pi_174646010
Ik krijg over een uurtje beide kiezen boven getrokken :o Niet de verstandskiezen maar de 'gewone' achterste kiezen, op aanraden van de orthodontist. Mijn verstandskiezen en achterste kiezen staan naast elkaar, waardoor het verstandiger zou zijn om de gewone kiezen, die naar binnen staan, te verwijderen.

Nu al spijt dat ik op dit topic heb geklikt :')

Nu gauw nog lekker lunchen :9~
Flesje bier
pi_174649049
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:01 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg over een uurtje beide kiezen boven getrokken :o Niet de verstandskiezen maar de 'gewone' achterste kiezen, op aanraden van de orthodontist. Mijn verstandskiezen en achterste kiezen staan naast elkaar, waardoor het verstandiger zou zijn om de gewone kiezen, die naar binnen staan, te verwijderen.

Nu al spijt dat ik op dit topic heb geklikt :')

Nu gauw nog lekker lunchen :9~
Die zijn er zo uit. 2 minuten.
pi_174650914
Ik ben anders toch in het ziekenhuis beland. Tandarts was bang dat de wortel tot in een holte doorliep, dus na een halve kies te hebben getrokken voor de zekerheid toch maar naar de kaakchirurg doorverwezen. Die heeft alles opnieuw verdoofd en de rest er uit getrokken.

Op momenten erg pijnlijk, vooral het wrikken. Achteraf gezien viel het me echter redelijk mee. Nu hopen dat alles goed herstelt (dat voelt echt aan als een krater in je mond zeg :o ) en dan over een maand de andere kant.
Flesje bier
pi_174651247
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:10 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben anders toch in het ziekenhuis beland. Tandarts was bang dat de wortel tot in een holte doorliep, dus na een halve kies te hebben getrokken voor de zekerheid toch maar naar de kaakchirurg doorverwezen. Die heeft alles opnieuw verdoofd en de rest er uit getrokken.

Op momenten erg pijnlijk, vooral het wrikken. Achteraf gezien viel het me echter redelijk mee. Nu hopen dat alles goed herstelt (dat voelt echt aan als een krater in je mond zeg :o ) en dan over een maand de andere kant.
Ja geen idee, was onder narcose. En alle 4 dus was er na 1 keer vanaf.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:43:45 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174651831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:10 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben anders toch in het ziekenhuis beland. Tandarts was bang dat de wortel tot in een holte doorliep, dus na een halve kies te hebben getrokken voor de zekerheid toch maar naar de kaakchirurg doorverwezen. Die heeft alles opnieuw verdoofd en de rest er uit getrokken.

Op momenten erg pijnlijk, vooral het wrikken. Achteraf gezien viel het me echter redelijk mee. Nu hopen dat alles goed herstelt (dat voelt echt aan als een krater in je mond zeg :o ) en dan over een maand de andere kant.
Dan had je meer mazzel dan ik. Bij mij brak de kies en kreeg de tandarts de laatste wortel er niet uit. Was vrijdagmiddag. Kon pas maandag bij kaakchirurgie terecht. Tegen die tijd was de boel zo van de rel dat ik mijn kaken amper van elkaar kreeg. :') ;(

Werd een lang verhaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174654858
heb je wel goed gegeten gezicht? :D
There are only 151 Pokémon.
pi_174655781
Verdoving is inmiddels uitgewerkt, anderhalf uur geleden ibuprofen gepakt en het voelt alsof er niets meer is gebeurd. :P Alleen een beurs gevoel aan m'n kaak vanwege de kracht die daarop is gezet.

Net zelfs "gewoon" avondeten gehad. Wel geen harde of krokante dingen. Ik pak voor het slapen vanavond nogmaals ibuprofen en dan zien we morgenochtend wel weer. Fingers crossed dat het zo blijft. *O*
Flesje bier
  donderdag 26 oktober 2017 @ 08:20:24 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174664543
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef Gezicht het volgende:
Verdoving is inmiddels uitgewerkt, anderhalf uur geleden ibuprofen gepakt en het voelt alsof er niets meer is gebeurd. :P Alleen een beurs gevoel aan m'n kaak vanwege de kracht die daarop is gezet.

Net zelfs "gewoon" avondeten gehad. Wel geen harde of krokante dingen. Ik pak voor het slapen vanavond nogmaals ibuprofen en dan zien we morgenochtend wel weer. Fingers crossed dat het zo blijft. *O*
Goed zo! Hoe gaat het nu?
Resistance is futile.
pi_174664926
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goed zo! Hoe gaat het nu?
Wel weer wat pijnlijker nu maar het valt te overzien. Zometeen weer aan de ibu. ^O^ Verder ook niks aan zwelling ofzo.
Flesje bier
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:51:44 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174773930
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wel weer wat pijnlijker nu maar het valt te overzien. Zometeen weer aan de ibu. ^O^ Verder ook niks aan zwelling ofzo.
Bijna weekje later, nog aan de ibu?
Resistance is futile.
pi_174774790
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bijna weekje later, nog aan de ibu?
Jep, de pijn houdt nog wel flink aan, langer dan ik had gehoopt helaas. Ik geef het nog een paar dagen en dan ga ik toch eens bellen of er niet iets anders aan de hand is. Ik heb geen zwelling en ook geen koorts dus een infectie lijkt me stug, vandaar dat ik nog even wacht. Misschien dat het gewoon even wat langer nodig heeft.
Flesje bier
pi_174774821
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:47 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jep, de pijn houdt nog wel flink aan, langer dan ik had gehoopt helaas. Ik geef het nog een paar dagen en dan ga ik toch eens bellen of er niet iets anders aan de hand is. Ik heb geen zwelling en ook geen koorts dus een infectie lijkt me stug, vandaar dat ik nog even wacht. Misschien dat het gewoon even wat langer nodig heeft.
Continu?
pi_174774851
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Continu?
Als je de pijn bedoelt, die lijkt het ergste te zijn als ik 's ochtends wakker word. Ik pak voor het slapen gewoon nog pijnstilling maar die lijkt meestal al uitgewerkt wanneer ik wakker word. Heb zodra ik opstond vandaag ook weer ibu 400mg gepakt waardoor het nu wel stukken beter te doen is.
Flesje bier
pi_174774878
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:50 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als je de pijn bedoelt, die lijkt het ergste te zijn als ik 's ochtends wakker word. Ik pak voor het slapen gewoon nog pijnstilling maar die lijkt meestal al uitgewerkt wanneer ik wakker word. Heb zodra ik opstond vandaag ook weer ibu 400mg gepakt waardoor het nu wel stukken beter te doen is.
Kan ook komen doordat er meer druk op de wonden staat wanneer je ligt.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:02:33 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174777151
Ik vond zelf erop liggen eigenlijk onmiddelijk verlichting geven.
Resistance is futile.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:04:16 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174777183
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:47 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jep, de pijn houdt nog wel flink aan, langer dan ik had gehoopt helaas. Ik geef het nog een paar dagen en dan ga ik toch eens bellen of er niet iets anders aan de hand is. Ik heb geen zwelling en ook geen koorts dus een infectie lijkt me stug, vandaar dat ik nog even wacht. Misschien dat het gewoon even wat langer nodig heeft.
Ik had er bij mijn eerste 3 echt wel een week flink last van maar daarna kon ik wel goed zonder pijnstilling. En dan na 2 weken eigenlijk pijnvrij. Alleen de laatste werd dus ellendig met 3 weken ibu en paracetamol maar dat was dan ook uitzonderlijk. .
Resistance is futile.
pi_174777502
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:02 schreef Seven. het volgende:
Ik vond zelf erop liggen eigenlijk onmiddelijk verlichting geven.
Bedoel meer de druk van je bloed zeg maar.
  donderdag 2 november 2017 @ 08:15:28 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174818492
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Bedoel meer de druk van je bloed zeg maar.
Over bloeddruk gesproken, ik weet niet of anderen hier ook last van hadden... Maar als je verstandskies dus getrokken is en je gaat kakken, dan voel je door de bloeddruk dus gewoon druk op je gat (beide gaten) :').
Resistance is futile.
pi_174818635
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Over bloeddruk gesproken, ik weet niet of anderen hier ook last van hadden... Maar als je verstandskies dus getrokken is en je gaat kakken, dan voel je door de bloeddruk dus gewoon druk op je gat (beide gaten) :').
W T F _O-

Beide gaten als in je anus en vagina :P ?
  donderdag 2 november 2017 @ 08:27:11 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174818643
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

W T F _O-

Beide gaten als in je anus en vagina :P ?
Hahahaha nee _O- . Mijn poepgat en mijn kiesgat. :P
Resistance is futile.
pi_174818715
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahahaha nee _O- . Mijn poepgat en mijn kiesgat. :P


Ik dacht dat vrouwen nooit poepte :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2017 08:41:32 ]
pi_174819277
quote:
Over bloeddruk gesproken, ik weet niet of anderen hier ook last van hadden... Maar als je verstandskies dus getrokken is en je gaat kakken, dan voel je door de bloeddruk dus gewoon druk op je gat (beide gaten) :').
ehhh WTF???

Dat is echt niet normaal. zou meteen naar de huisarts gaan als ik jou was.
There are only 151 Pokémon.
pi_174819495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ehhh WTF???

Dat is echt niet normaal. zou meteen naar de huisarts gaan als ik jou was.
Nou nou nou, zo raar is het niet dat je bloeddruk voelt in een verse wond.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:33:51 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174819513
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ehhh WTF???

Dat is echt niet normaal. zou meteen naar de huisarts gaan als ik jou was.
Ja, als ik achteraf had geweten wat een enorme stukken tand er nog vastzaten in dat gat, dan was ik wel even naar de kaakchirurg terug gegaan :D .
Resistance is futile.
pi_174819817
Ik heb het niet gemerkt in ieder geval _O-
Flesje bier
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:22:08 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174859331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb het niet gemerkt in ieder geval _O-
Nog last?
Resistance is futile.
pi_174861909
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nog last?
Nog wel wat ja, al voelt het sinds gisteren echt stukken beter. Pak nu paracetamol in plaats van ibuprofen en durf weer redelijk "normaal" te kauwen. Wond voelt ook aan alsof 'ie bijna gesloten is, al gaat er zo nu en dan wel nog eten in zitten wat echt bloedirritant is _O-
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')