abonnement Unibet Coolblue
pi_173801561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:15 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Goede tactiek of niet. De volgende keer laten jullie je niet weer foppen door zoiets. Kunnen jullie direct weer door naar het punten verzamelen, waarvan ik in het laatste uur behoorlijk zeker van ben geworden dat dat is waar jullie talent ligt
quote van het jaar
pi_173801632
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:16 schreef appartementencomplex het volgende:

[..]

quote van het jaar
Ja maar gast ik ben zoals jullie geweest. Niet echt maar deels, een klein beetje zo fucked-up. Ik probeer jullie alleen te helpen. Maar jullie zijn geestelijk zo in de war dat jullie niks echt begrijpen wat dat betreft. Het feit dat jullie het al belangrijk vinden dat jullie ver bovenaan staan op een forum topic wat betreft reacties laat jullie nog niet eens een belletje rinkelen. Jullie zijn gewoon gestoord en hebben het niet door. Ik ben nog zo aardig om het vriendelijk te melden en nu zo onvriendelijk om het onvriendelijk te melden. Maar god jullie hebben echt geen idee waarmee jullie bezig zijn

Hierna komt weer een gevatte opmerking, of niet, waarna het weer doorgaat. Maar ik heb in ieder geval al meer mijn best gedaan om jullie te helpen dan jullie stakkers zelf hebben gedaan
Fylax is op televisie geweest
pi_173801675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:20 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja maar gast ik ben zoals jullie geweest. Niet echt maar deels, een klein beetje zo fucked-up. Ik probeer jullie alleen te helpen. Maar jullie zijn geestelijk zo in de war dat jullie niks echt begrijpen wat dat betreft. Het feit dat jullie het al belangrijk vinden dat jullie ver bovenaan staan op een forum topic wat betreft reacties laat jullie nog niet eens een belletje rinkelen. Jullie zijn gewoon gestoord en hebben het niet door. Ik ben nog zo aardig om het vriendelijk te melden en nu zo onvriendelijk om het onvriendelijk te melden. Maar god jullie hebben echt geen idee waarmee jullie bezig zijn

Hierna komt weer een gevatte opmerking, of niet, waarna het weer doorgaat. Maar ik heb in ieder geval al meer mijn best gedaan om jullie te helpen dan jullie stakkers zelf hebben gedaan
mijn onze dank is dan ook groot _O_
pi_173801699
-O-
pi_173801706
*O*
pi_173801729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:40 schreef jodelahity het volgende:
Bedoel ik heb graag de grap met mensen en anderen gelukkig ook met mij. Maar het dodetopicspel is toch in het leven geroepen vooral ten gunste van fok, niet voor de gebruikers. Een gebruiker heeft plezier, net als ik, dat hij iets bereikt. Maar bedoel je wil toch niet met zijn 10en een jaar lang strijden voor een score?
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:48 schreef jodelahity het volgende:
Voor mij is het vooral dat ik zie dat iemand is ingehaald en dat hij zich afvraagt wie het stokje gaat overnemen. Bedoel voor mij is het ook gewoon lol juist omdat ik verder gewoon allerlei dingen te doen heb. Maar toen ik die reactie las dacht ik wel even van 'hmm hier moet ik iets over melden'.

En dat is dus vooral of je je kan afvragen of je echt die score wil inhalen of als groep met elkaar wil blijven praten maar je wil richten op bepaalde doelen. Bedoel jullie hebben al zoveel contact met elkaar gehad dat jullie elkaar volgens mij best wel mogen. Grijp dat dan aan om wat andere dingen te bereiken i.p.v. van level 100 naar level 101 te gaan zonder echt iets extra's te bereiken om het zomaar te zeggen.. Ik denk dat jullie dat eigenlijk ook wel begrijpen als ik het zo duidelijk zeg
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:20 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja maar gast ik ben zoals jullie geweest. Niet echt maar deels, een klein beetje zo fucked-up. Ik probeer jullie alleen te helpen. Maar jullie zijn geestelijk zo in de war dat jullie niks echt begrijpen wat dat betreft. Het feit dat jullie het al belangrijk vinden dat jullie ver bovenaan staan op een forum topic wat betreft reacties laat jullie nog niet eens een belletje rinkelen. Jullie zijn gewoon gestoord en hebben het niet door. Ik ben nog zo aardig om het vriendelijk te melden en nu zo onvriendelijk om het onvriendelijk te melden. Maar god jullie hebben echt geen idee waarmee jullie bezig zijn

Hierna komt weer een gevatte opmerking, of niet, waarna het weer doorgaat. Maar ik heb in ieder geval al meer mijn best gedaan om jullie te helpen dan jullie stakkers zelf hebben gedaan
Wtf :D
Puntjes.
pi_173801766
*O* *O*
pi_173801787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:27 schreef Pg_up het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wtf :D
Ja joh wees lekker blind en grappig erover
Fylax is op televisie geweest
pi_173801800
wat een weer
B:)B
pi_173801802
Of denk je dat de top 10 mensen hier het meeste van het leven pakken?
Fylax is op televisie geweest
pi_173801820
Serieus wat een mensen zijn jullie, ik zou jullie eigenlijk niet eens moeten proberen te redden. Het is dat ik zo'n soort persoon ben, ja daar kunnen jullie ook om lachen. Heb eigenlijk een schijthekel aan jullie domheid maar kan het niet helpen om jullie toch te proberen te helpen ook al wijst vrijwel iedereen dat toch af van jullie.
Fylax is op televisie geweest
pi_173801834
Dat akelige apppartementencomplex
pi_173801849
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:33 schreef Homijn het volgende:
Dat akelige apppartementencomplex
Wat is er akelig aan hem? Hij post wat afbeeldingen en random tekstjes
Fylax is op televisie geweest
pi_173801855
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:33 schreef Homijn het volgende:
Dat akelige apppartementencomplex
pi_173801859
Laat hem vooral zo zijn als hij is, niks aan veranderen
Fylax is op televisie geweest
pi_173801877
quote:
pi_173801885
:9~
pi_173801891
quote:
pi_173801895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:34 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Wat is er akelig aan hem? Hij post wat afbeeldingen en random tekstjes
Ja, maar hij is mij bijna voorbij :'(
pi_173801898
:9~ :9~
pi_173801921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:36 schreef Homijn het volgende:

[..]

Ja, maar hij is mij bijna voorbij :'(
Misschien verdienen jullie mensen ook gewoon wat jullie overkomt in het leven. Dat is een andere insteek die ik niet echt overwoog maar misschien wel gewoon terecht is. Bedoel als jullie dit hebben als levenspuntje en op iets anders geen kans hebben dan moet iemand anders jullie niet van dit doel afleiden
Fylax is op televisie geweest
pi_173801934
Eigenlijk serieus iets wat ik niet echt in een dergelijke mate overwoog. Best wel prettig voor mij om te weten. Succes met jullie punten
Fylax is op televisie geweest
pi_173801940
pi_173801970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:38 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Misschien verdienen jullie mensen ook gewoon wat jullie overkomt in het leven. Dat is een andere insteek die ik niet echt overwoog maar misschien wel gewoon terecht is. Bedoel als jullie dit hebben als levenspuntje en op iets anders geen kans hebben dan moet iemand anders jullie niet van dit doel afleiden
-O-
pi_173801972
quote:
Goedzo, heel knap om een foto te posten met een smiley erbij whehe xd Jij bent echt geniaal
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')