abonnement Unibet Coolblue
pi_173794997


SPOILER: Uitbreidingen World of Warcraft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebracht op 30 augustus 2016

Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer

Latest patch : Patch 7.3 Guide: Shadows of Argus


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 18:05:45 ]
pi_173795307
horde op defias brotherhood
ally op frostmane
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2017 @ 18:14:30 #3
159966 lifeblind
pi_173795493
En oh ja, Blizzcon in November. We combineren 't met de guild meteen weer met een guildmeeting in engeland, 3 dagen dronken worden en blizzcon streams kijken! :D *O*
pi_173872120
Ik zit wel na te denken over een blizzcon virtual ticket dit jaar.. gewoon vanwege die mounts.. want best gaaf.. maar ik wil dan ook wel toffe goodies voor de andere blizzard games die ik speel..

Hearthstone, Diablo 3.. Heroes of the storm af en toe.. :p Maar vooral mounts!

En uiteraard ga ik Shadow halen.. ik haal altijd de donatie-pet aan het einde van t jaar.
pi_173875374
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:41 schreef icemotion het volgende:
Ik zit wel na te denken over een blizzcon virtual ticket dit jaar.. gewoon vanwege die mounts.. want best gaaf.. maar ik wil dan ook wel toffe goodies voor de andere blizzard games die ik speel..

Hearthstone, Diablo 3.. Heroes of the storm af en toe.. :p Maar vooral mounts!

En uiteraard ga ik Shadow halen.. ik haal altijd de donatie-pet aan het einde van t jaar.
t'is dat blizzard geen eu store heeft anders had ik ook ooit eens goodies gekocht.
pi_173883468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:54 schreef redboyke het volgende:

t'is dat blizzard geen eu store heeft anders had ik ook ooit eens goodies gekocht.
Dat hadden ze wel volgens mij. Zo gek dat dat is opgeheven -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174317555
Zooooo Lucid Nightmare mount ook binnen *O*
Dat doolhof in Eternal Halls zag ik wel tegen op maar was in 1 uur en 15 min klaar :D
pi_174318987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 01:27 schreef Maureentje het volgende:
Zooooo Lucid Nightmare mount ook binnen *O*
Dat doolhof in Eternal Halls zag ik wel tegen op maar was in 1 uur en 15 min klaar :D
Was je een 'mapper' of een 'ren maar doorer' ? :D
En gz natuurlijk ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174326629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was je een 'mapper' of een 'ren maar doorer' ? :D
En gz natuurlijk ;)
Ik begon met de map,maar toen kwam ik natuurlijk in een "loop" terecht :')
Had op wowhead tips gelezen: eerst alles op de map zetten en dan oplossen.
Ben uiteindelijk maar gaan rennen en oplossen tegelijk :P
Uiteindelijk ging het zo sneller als ik had gedacht :)
Hoe heb jij het gedaan dan?
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:05:40 #10
159966 lifeblind
pi_174329350
Kil'Jaeden heroic tanken op een prot paladin doet pijn, hits like a truck :'(
pi_174329837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:56 schreef Maureentje het volgende:

Ik begon met de map,maar toen kwam ik natuurlijk in een "loop" terecht :')
Had op wowhead tips gelezen: eerst alles op de map zetten en dan oplossen.
Ben uiteindelijk maar gaan rennen en oplossen tegelijk :P
Uiteindelijk ging het zo sneller als ik had gedacht :)
Hoe heb jij het gedaan dan?
Vriendlief had een keurige map, ik ben gaan rennen. Duurde ongeveer even lang :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174340260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendlief had een keurige map, ik ben gaan rennen. Duurde ongeveer even lang :X
Hoe lang heb je er over gedaan dan?
Had zelf verwacht wel uren daar rond te moeten rennen :X
pi_174344803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef Maureentje het volgende:

Hoe lang heb je er over gedaan dan?
Had zelf verwacht wel uren daar rond te moeten rennen :X
Bijna 2 uur :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174363061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bijna 2 uur :+
Is ook toch wel snel toch :)
Heb verhalen gezien van mensen die er langer dan 4 uur in waren :o
pi_174363291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:02 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Is ook toch wel snel toch :)
Heb verhalen gezien van mensen die er langer dan 4 uur in waren :o
Guildie van me zat er inderdaad tegen de 4 uur in en kreeg toen een DC, met een maze reset :X
pi_174363398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Guildie van me zat er inderdaad tegen de 4 uur in en kreeg toen een DC, met een maze reset :X
:o
Dat is wel heeeeel erg kut :(
Is hij daarna nog teruggegaan?
pi_174363643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:16 schreef Maureentje het volgende:

[..]

:o
Dat is wel heeeeel erg kut :(
Is hij daarna nog teruggegaan?
Nee, zijn exacte woorden daarna waren "fuck that mount"
pi_174363726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, zijn exacte woorden daarna waren "fuck that mount"
Dat kan ik me wel voorstellen :{
pi_174366299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zijn exacte woorden daarna waren "fuck that mount"
Ik was denk ik ook heel hard gaan gillen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174367254
Na een paar jaar weer gaan spelen, nog geen Legion gekocht. Eerst Dreanor maar eens verkennen en Draenor Pathfinder behalen.
pi_174462702
Yesssss, vanavond met levelen in de Stonecore de mount gekregen. *O*
In al die jaren nog nooit zien droppen. Superblij mee. Screenshot volgt.
pi_174470336
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:24 schreef Persefoneia het volgende:
Yesssss, vanavond met levelen in de Stonecore de mount gekregen. *O*
In al die jaren nog nooit zien droppen. Superblij mee. Screenshot volgt.
Die heb ik ook nog nooit zien droppen :o Heb wel een tijdje dagelijks 10 runs gedaan op een druidalt. Zal er zeker 200x geweest zijn. Maar nee, nog steeds geen mount. Dus gefeliciteerd, hij is nog mooi ook _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174471096


Dank je Isabeau :)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 20:46:43 #24
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_174500273
Voor zoveelste jaar op een rij proberen die Headless Horseman mount te krijgen :')
pi_174519105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor zoveelste jaar op een rij proberen die Headless Horseman mount te krijgen :')
:*

Kreeg die 1e keer dat ik het probeerde in het 2e jaar van Hallow's End. Had dus wel mazzel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174530253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor zoveelste jaar op een rij proberen die Headless Horseman mount te krijgen :')
Ja, tis dat ik te lui ben om het op al mn alts te doen. }:|
pi_174530374
je kan het nu ook op low lvl alts doen
pi_174530679
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:50 schreef Evertjan het volgende:
je kan het nu ook op low lvl alts doen
Opgezocht en vanaf lvl 23 _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:16:12 #29
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_174533540
Is het bevestigd dat je de mount ook in de blue lootbag kan krijgen? Want lager dan 100 krijg je een blue en hoger een epic. Ik dacht dat het alleen van de epic was

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17616702842?page=2

Onderaan een Community Manager die zegt dat de mount alleen dropt van de epic loot bag, die je dus alleen krijgt 100+ characters.
pi_174534038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Is het bevestigd dat je de mount ook in de blue lootbag kan krijgen? Want lager dan 100 krijg je een blue en hoger een epic. Ik dacht dat het alleen van de epic was

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17616702842?page=2

Onderaan een Community Manager die zegt dat de mount alleen dropt van de epic loot bag, die je dus alleen krijgt 100+ characters.
En de plate helmet en het zwaard? -O-

edit: even opgezocht en ik snap niet helemaal hoe het nu zit.
Dit is de blauwe pumpkin: http://www.wowhead.com/item=54516/loot-filled-pumpkin
En dan zie je onderaan idd helmet, zwaard....en mount.
Paarse pumpkin: http://www.wowhead.com/item=117392/loot-filled-pumpkin
Veel hogere dropchances helmet en sword, maar even lage dropchance mount (0,5%).

[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 20-10-2017 10:53:45 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174534239
Wowhead commentsection helpt in ieder geval met het zwaard:
"It may not be important but this item can drop from the Loot-Stuffed Pumpkin as well. I just got this beautiful sword for transmog on my lvl 63 death knight (it also dropped for my friend's lvl 42 resto shaman)."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 oktober 2017 @ 16:23:26 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174580542
Ik heb na zes jaar mijn account weer geactiveerd _O- Gelijk weer hooked :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174582892
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Maraca het volgende:
Ik heb na zes jaar mijn account weer geactiveerd _O- Gelijk weer hooked :P
Lijkt me zo overweldigend, zoveel veranderd :o Ik ben soms al wat in de war als ik een patch heb gemist en een paar maanden niet heb gespeeld _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:58:12 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174583041
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me zo overweldigend, zoveel veranderd :o Ik ben soms al wat in de war als ik een patch heb gemist en een paar maanden niet heb gespeeld _O-
Ja, het is wel even wennen. Doe ook nog even geen dungeons want voor een lvl 86 ben ik echt een n00b. Wel gelukkig snel een leuke guild gevonden waar ze me helpen weer in het spel te komen :)

Zag grappig genoeg dat ik twee upgrades gratis heb gekregen :o dat is lief van Blizzard :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174585702
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:58 schreef Maraca het volgende:

Ja, het is wel even wennen. Doe ook nog even geen dungeons want voor een lvl 86 ben ik echt een n00b. Wel gelukkig snel een leuke guild gevonden waar ze me helpen weer in het spel te komen :)

Zag grappig genoeg dat ik twee upgrades gratis heb gekregen :o dat is lief van Blizzard :P
:D ja, dingen worden altijd een stuk goedkoper als je achter loopt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174600634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En de plate helmet en het zwaard? -O-

edit: even opgezocht en ik snap niet helemaal hoe het nu zit.
Dit is de blauwe pumpkin: http://www.wowhead.com/item=54516/loot-filled-pumpkin
En dan zie je onderaan idd helmet, zwaard....en mount.
Paarse pumpkin: http://www.wowhead.com/item=117392/loot-filled-pumpkin
Veel hogere dropchances helmet en sword, maar even lage dropchance mount (0,5%).
Er is nog een pumpkin;
http://www.wowhead.com/item=149574/loot-stuffed-pumpkin

Deze krijg je als 'low' level character van onder de 100.
Boven de 100 krijg je de epic loot-filled pumpkin met mountkans.

De blauwe loot-filled pumpkin zit niet meer in de game.
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:27:49 #38
62182 Georges
That's the shit
pi_174850327
Ik kijk op twitch, is het wat drukker en de chat is vaak erg grappig :)
https://www.twitch.tv/warcraft

Nog een half uur gok ik, neem aan dat Wow als laatste aan de beurt is.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:49:58 #39
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_174852066
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Maraca het volgende:
Ik heb na zes jaar mijn account weer geactiveerd _O- Gelijk weer hooked :P
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen :o
Maar ik ben "pas" een jaar gestopt met spelen.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_174854315
wow classic server OMG OMG OMG !!!!!!!!
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:46:25 #41
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_174854948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:20 schreef redboyke het volgende:
wow classic server OMG OMG OMG !!!!!!!!
wat waar hoe
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 november 2017 @ 22:47:06 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174854960
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:47:30 #43
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_174854971
quote:
NEE JOH GODVERDOMME DAT WORD WEER DAGEN RANK 12 GRINDEN JEZUS KUT MIJN LEVEN
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_174855038
Ze lijken de zaakjes is goed voor elkaar te hebben, redelijk veel content is al bekend en kon getoond worden en is zelfs speelbaar op de vloeren.
Oude content is nu scalable inclusief de dungeons en nog meer quallity of life verbeteringen.
En natuurlijk de Legacy server van vanilla waar al jaren om gevraagd wordt, wat mij betreft een geslaagde blizzcon :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:52:31 #45
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_174855078
even de cinematics kijken van blizzard aangezien die altijd de beste van alle game developers zijn geweest
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:04:12 #46
62182 Georges
That's the shit
pi_174855286
Zo goed als de cinematic eruit zag, ben ik toch wel wat teleurgesteld, niet vanwege het thema, maar vanwege 'the lack of customization options'. Orcs vs humans of Horde vs Alliance, prima, prettig ook wel, beetje klaar met altijd maar een big bad guy/old god, maar had wel gehoopt op wat meer character customization.

Jaina als main character is geweldig, Jaina <3 . Not happy about Teldrassil getting burned down, speel voornamelijk night elves. Het lijkt ook wel alsof ze opnieuw met betere graphics komen, of mijn pc is gewoon erg oud.
Maar goed, we zullen zien hoe het uitpakt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_174859324
Ik ben dat thema Horde vs Alliance ook wel beu :') Er is geen common big enemy in de expansion en dat vind ik wel wat jammer. Nou ja, queen Azshara kan je misschien zo zien. Maar daar draait de expansion niet om.

Verder moest ik lachen om die classic servers :') Kom op, mensen hebben alleen nostalgische gevoelens omdat het nieuw was. Alles was beter toen het nieuw was. Ook FOK. Vraag iemand die tijdens BC is begonnen en die vindt BC de beste expansion. Iemand die tijdens WotLK is begonnen vindt dat de beste expansion. Maar het is niet wow wat toen het beste was, dat is jouw herinnering omdat het nieuw was.

Enige wat ik fijn vind is dat je nu zelf kan kiezen of je wel of niet mee doet aan world pvp. Er zijn geen dedicated servers meer. Dat gezeik ook altijd over dat ik zelf voor een pvp server heb gekozen. Welnee :') Ik ben daar gaan spelen omdat al mijn vrienden daar speelden. Dat had niets met mijn voorkeur te maken. Dus nu fijn pvp off tijdens levelen etc en aan op max level op mijn main.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174859988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dat thema Horde vs Alliance ook wel beu :') Er is geen common big enemy in de expansion en dat vind ik wel wat jammer. Nou ja, queen Azshara kan je misschien zo zien. Maar daar draait de expansion niet om.

Verder moest ik lachen om die classic servers :') Kom op, mensen hebben alleen nostalgische gevoelens omdat het nieuw was. Alles was beter toen het nieuw was. Ook FOK. Vraag iemand die tijdens BC is begonnen en die vindt BC de beste expansion. Iemand die tijdens WotLK is begonnen vindt dat de beste expansion. Maar het is niet wow wat toen het beste was, dat is jouw herinnering omdat het nieuw was.

Enige wat ik fijn vind is dat je nu zelf kan kiezen of je wel of niet mee doet aan world pvp. Er zijn geen dedicated servers meer. Dat gezeik ook altijd over dat ik zelf voor een pvp server heb gekozen. Welnee :') Ik ben daar gaan spelen omdat al mijn vrienden daar speelden. Dat had niets met mijn voorkeur te maken. Dus nu fijn pvp off tijdens levelen etc en aan op max level op mijn main.
De reden dat ze Classic aanbieden is omdat Undercity en Teldrassil kapot gaan. Je weet dat er mensen boos worden dat ze niet meer naar hun favoriete stad kunnen. :P

Zelf wel blij dat het weer Horde VS Alliance is. Altijd veel te toevallig geweest dat er een slechterik neer ging en vlák daarna staat er een nieuwe op. Twee grootmachten die op niemand kunnen focussen behalve elkaar.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_174860008
En Old Gods komen sowieso wel terug volgende expansion. Het zou flauw zijn om te horen 'ja de horde en alliance vechten tegen elkaar maar dat komt eigenlijk door invloed van de old gods'
Er komt een nieuwe raid wat ooit een laboratorium voor de titans waren waar ze experimenteerden met old gods troep. Dus ze komen echt wel terug :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:42:18 #50
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_174860040
Het spel word wel een beetje zielig met de 12 jaar oude engine. Als je ziet wat concurrenten neerzetten moet je dit niet meer willen.

Tijd voor een nieuwe MMO.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_174860067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:42 schreef trigt013 het volgende:
Het spel word wel een beetje zielig met de 12 jaar oude engine. Als je ziet wat concurrenten neerzetten moet je dit niet meer willen.

Tijd voor een nieuwe MMO.
Ik merk er toch bar weinig van en ben nog steeds heel erg tevreden met het spel :P Kijk, als je het niks vindt dan ga je wat anders spelen. :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174860171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dat thema Horde vs Alliance ook wel beu :') Er is geen common big enemy in de expansion en dat vind ik wel wat jammer. Nou ja, queen Azshara kan je misschien zo zien. Maar daar draait de expansion niet om.

Verder moest ik lachen om die classic servers :') Kom op, mensen hebben alleen nostalgische gevoelens omdat het nieuw was. Alles was beter toen het nieuw was. Ook FOK. Vraag iemand die tijdens BC is begonnen en die vindt BC de beste expansion. Iemand die tijdens WotLK is begonnen vindt dat de beste expansion. Maar het is niet wow wat toen het beste was, dat is jouw herinnering omdat het nieuw was.

Enige wat ik fijn vind is dat je nu zelf kan kiezen of je wel of niet mee doet aan world pvp. Er zijn geen dedicated servers meer. Dat gezeik ook altijd over dat ik zelf voor een pvp server heb gekozen. Welnee :') Ik ben daar gaan spelen omdat al mijn vrienden daar speelden. Dat had niets met mijn voorkeur te maken. Dus nu fijn pvp off tijdens levelen etc en aan op max level op mijn main.
Ik speel op wat er over is van Nostalrius met duizenden anderen, het is nog steeds fucking epic :Y
Altijd dat eeuwige nostalgie 'argument' van anderen omdat ze denken het beter te weten. Ik speel ook nog steeds Heroes of Might and Magic III in plaats van alle latere delen. Because it's fucking better.

Lekker PvP uitzetten en aanknallen als je een voordeel hebt. Top idee :')
Nu loopt dus iedereen rond met PvP uitgeschakeld. PvP tijdens het levelen bracht tenminste spanning met zich mee. Had dan gewoon op een PvE server gespeeld, man man man :')

Verder, niks mis met het conflict tussen Horde en Alliance. Het is alleen dat ik me afvraag, wat hebben ze nu weer verzonnen om de Horde te geven waardoor ze opeens weer een super power zijn? 't verhaal loopt gewoon niet lekker meer. Totaal niet zelfs. Tijd voor WoW 2, met andere facties.
pi_174860367
Sinds wotlk verliest wow steady subscribers tot een punt dat blizzard geen subaantallen meer publiceert.

Maar het is alleen nostalgie 😂😂😂👌
pi_174860579
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik speel op wat er over is van Nostalrius met duizenden anderen, het is nog steeds fucking epic :Y
Altijd dat eeuwige nostalgie 'argument' van anderen omdat ze denken het beter te weten. Ik speel ook nog steeds Heroes of Might and Magic III in plaats van alle latere delen. Because it's fucking better.

Lekker PvP uitzetten en aanknallen als je een voordeel hebt. Top idee :')
Nu loopt dus iedereen rond met PvP uitgeschakeld. PvP tijdens het levelen bracht tenminste spanning met zich mee. Had dan gewoon op een PvE server gespeeld, man man man :')

Verder, niks mis met het conflict tussen Horde en Alliance. Het is alleen dat ik me afvraag, wat hebben ze nu weer verzonnen om de Horde te geven waardoor ze opeens weer een super power zijn? 't verhaal loopt gewoon niet lekker meer. Totaal niet zelfs. Tijd voor WoW 2, met andere facties.
Volgens mij zeiden ze dat je in SW en Org of Dalaran het aan of uit moest zetten WPVP. Zou anders wel easy mode zijn :P en je ziet alleen mensen die hetzelfde geflagged zijn als jij.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_174860640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sinds wotlk verliest wow steady subscribers tot een punt dat blizzard geen subaantallen meer publiceert.

Maar het is alleen nostalgie 😂😂😂👌
Dat geen cijfers meer bekendmaken vind ik zo zielig.
Alsof het op de servers niet te merken is :')
pi_174860684
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Volgens mij zeiden ze dat je in SW en Org of Dalaran het aan of uit moest zetten WPVP. Zou anders wel easy mode zijn :P en je ziet alleen mensen die hetzelfde geflagged zijn als jij.
Oké, soort van 'gank prevention'. Dat is al iets minder dramatisch.
Blijf erbij dat ze gewoon het onderscheid tussen PvP en PvE servers moeten houden. Daar is helemaal niets mis mee. Ja, behalve dan dat mensen de verkeerde keuze maken en later gaan huilen :')
pi_174860759
http://www.pcgamer.com/wa(...)ervers-announcement/

_O_ EIN-DE-LIJK... ze kunnen er niet meer omheen. mooi man.
Lambo of Rekt
pi_174861236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Oké, soort van 'gank prevention'. Dat is al iets minder dramatisch.
Blijf erbij dat ze gewoon het onderscheid tussen PvP en PvE servers moeten houden. Daar is helemaal niets mis mee. Ja, behalve dan dat mensen de verkeerde keuze maken en later gaan huilen :')
Ik heb nooit een keus gemaakt. Ik ben met mijn vrienden gaan spelen en die hebben gekozen. Ik was niet gaan spelen zonder hun. En op mijn main zou ik gewoon pvp aanhouden. Alleen niet als ik level. Want het is zo geweldig om als level 30 door een level 110 ge'oneshot te worden. Zo spannend :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174861375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nooit een keus gemaakt. Ik ben met mijn vrienden gaan spelen en die hebben gekozen. Ik was niet gaan spelen zonder hun. En op mijn main zou ik gewoon pvp aanhouden. Alleen niet als ik level. Want het is zo geweldig om als level 30 door een level 110 ge'oneshot te worden. Zo spannend :')
Aparte zienswijze hou jij erop na :D
pi_174861460
Ik vond de 't ook altijd rete irritant als er weer zo'n max level peuter in een low level gebied iedereen aan het ganken was. Maar dan wel snel weg vliegen / rennen als je er met je main aan kwam.

Was dan ook blij dat m'n guild naar een pve server ging.

Wellicht m'n account maar weer eens uit de kast halen als de nieuwe expansion weer uit is, klinkt wel oké tot nu toe.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_174861528
Is er al iets meer bekend over classic? Behalve dat het er komt :P
Zou wel wat quality of life dingen willen zien die er inmiddels inzitten. Zoals niet je halve bagspace moeten gebruiken voor mounts, betere flight paths etc
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_174861733
Oh, en wel de Horde de veelgevraagde Zandalari geven, maar dan niet de Alliance de High Elves geven :{w
Wat is dat nou weer voor kul? En dan aankomen kakken met Void Elves? Jeetje..
pi_174861843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Oh, en wel de Horde de veelgevraagde Zandalari geven, maar dan niet de Alliance de High Elves geven :{w
Wat is dat nou weer voor kul? En dan aankomen kakken met Void Elves? Jeetje..
Horde is al jaren blizzards favoriet ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174862560
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Is er al iets meer bekend over classic? Behalve dat het er komt :P
Zou wel wat quality of life dingen willen zien die er inmiddels inzitten. Zoals niet je halve bagspace moeten gebruiken voor mounts, betere flight paths etc
Er is niks bekend, behalve dat het nog heeeeel lang gaat duren. De 'you think that you do.. ' hoofd bobo heeft enkele interviews gegeven waarin hij duidelijk zegt dat ze intern nog heel veel moeten uitzoeken op dit gebied. Het enige dat ze nu weten is dat ze een manier gevonden hebben om dit technisch haalbaar te maken binnen de huidige moderne wow architecture. Maar de design details zijn nog onbeslist.

Do you think there'll be a line to walk for the team, then? Somewhere between creating that authentic experience that people have asked for, while also figuring out what doesn't make sense anymore? For example, with the Intellect buff, is it important to you that players do need to drink after casting it?

J. Allen Brack: Yes. That's part of the level 60 experience. Our goal is to recreate that classic 1-60 gameplay. Some things changed as time went on, with different patches. How does that get manifested? That's one of the outstanding questions. But yeah, the goal is to recreate that exact experience, for better or for worse.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174862650
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Maraca het volgende:
Ik heb na zes jaar mijn account weer geactiveerd _O- Gelijk weer hooked :P
Ik heb alleen nog de 3 serial codes van Vanilla, TBC en WotLK verder weet ik niks meer van mijn oude account, zou je dat weer actief kunnen krijgen als je de nieuwste expansion erbij koopt? ik heb sinds 2009 niet gespeeld.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174862697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:27 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik heb alleen nog de 3 serial codes van Vanilla, TBC en WotLK verder weet ik niks meer van mijn oude account, zou je dat weer actief kunnen krijgen als je de nieuwste expansion erbij koopt? ik heb sinds 2009 niet gespeeld.
Misschien als je een ticket aanmaakt bij Blizzard, je hebt de fysieke codes waar je foto's van kan maken. Met een beetje geluk kunnen ze je account dan vinden en resetten, aan de andere kant kost de Battlechest ook niet veel en heb je alles op de laatste uitbreiding na. Dat is goedkoper en sneller.

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/world-of-warcraft
Powered by Janetje®
pi_174863335
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:29 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Misschien als je een ticket aanmaakt bij Blizzard, je hebt de fysieke codes waar je foto's van kan maken. Met een beetje geluk kunnen ze je account dan vinden en resetten, aan de andere kant kost de Battlechest ook niet veel en heb je alles op de laatste uitbreiding na. Dat is goedkoper en sneller.

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/world-of-warcraft
Dank je. Maar ik zal het toch proberen als ik ooit besluit weer te spelen, want het gaat me om de nostalgie van al die characters op dat originele account.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174863980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:13 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Dank je. Maar ik zal het toch proberen als ik ooit besluit weer te spelen, want het gaat me om de nostalgie van al die characters op dat originele account.
Dat lukt wel, ze kunnen op basis van cd-keys inderdaad de bijbehorende account vinden.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 16:40:49 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174865169
Ja hoor Classic _O_

Er komt weer een speler bij.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174867358
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:21 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Er is niks bekend, behalve dat het nog heeeeel lang gaat duren. De 'you think that you do.. ' hoofd bobo heeft enkele interviews gegeven waarin hij duidelijk zegt dat ze intern nog heel veel moeten uitzoeken op dit gebied. Het enige dat ze nu weten is dat ze een manier gevonden hebben om dit technisch haalbaar te maken binnen de huidige moderne wow architecture. Maar de design details zijn nog onbeslist.

Do you think there'll be a line to walk for the team, then? Somewhere between creating that authentic experience that people have asked for, while also figuring out what doesn't make sense anymore? For example, with the Intellect buff, is it important to you that players do need to drink after casting it?

J. Allen Brack: Yes. That's part of the level 60 experience. Our goal is to recreate that classic 1-60 gameplay. Some things changed as time went on, with different patches. How does that get manifested? That's one of the outstanding questions. But yeah, the goal is to recreate that exact experience, for better or for worse.

Komt op mij over alsof ze er weer veel te veel aan gaan sleutelen.
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:07:39 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174869362
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Komt op mij over alsof ze er weer veel te veel aan gaan sleutelen.
Eerder alsof de originele bestanden onderhand gewoon pleite zijn en ze opnieuw moeten beginnen. Anders had blizzard het jaren geleden al gedaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174869480
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerder alsof de originele bestanden onderhand gewoon pleite zijn en ze opnieuw moeten beginnen. Anders had blizzard het jaren geleden al gedaan.
Je maakt mij niet wijs dat een groepje fans private servers op kan zetten, maar Blizzard zelf het niet kan ;)
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:17:40 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174869583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:12 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat een groepje fans private servers op kan zetten, maar Blizzard zelf het niet kan ;)
Die dingen waren ook grotendeels opnieuw geprogrammeerd en buggy as hell. Helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174869879
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerder alsof de originele bestanden onderhand gewoon pleite zijn en ze opnieuw moeten beginnen. Anders had blizzard het jaren geleden al gedaan.
nee hoor, hij vertelde ook dat ze al een oude versie intern hebben runnen als referentie. Maar die willen ze dus niet uitbrengen, het moet in de huidige engine geïntegreerd worden.

wie straks hun classic wow wil gaan spelen moet gewoon een abbo op huidige wow nemen. He laatste wat ze willen is een product dat hun eigen game van binnen uit opvreet.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:37:06 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174870010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

nee hoor, hij vertelde ook dat ze al een oude versie intern hebben runnen als referentie. Maar die willen ze dus niet uitbrengen, het moet in de huidige engine geïntegreerd worden.

wie straks hun classic wow wil gaan spelen moet gewoon een abbo op huidige wow nemen. He laatste wat ze willen is een product dat hun eigen game van binnen uit opvreet.
Oh, dan heb ik het helemaal verkeerd. Dan vind ik het ook echt alleen maar suf van Blizzard dat ze niet al jaren geleden op de vanilla bandwagon zijn gesprongen. Uiteraard gewoon via een normaal maand abonnement.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174870058
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik het helemaal verkeerd. Dan vind ik het ook echt alleen maar suf van Blizzard dat ze niet al jaren geleden op de vanilla bandwagon zijn gesprongen. Uiteraard gewoon via een normaal maand abonnement.
Nieuwe devs die op hun pik zijn getrapt dat mensen vanilla leuker vinden dan hun creatie CAT of MoP etc :')
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:46:29 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174870265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nieuwe devs die op hun pik zijn getrapt dat mensen vanilla leuker vinden dan hun creatie CAT of MoP etc :')
Je zou toch denken dat iedereen nostalgie begrijpt?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174870633
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat iedereen nostalgie begrijpt?
:?
pi_174879853
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dat thema Horde vs Alliance ook wel beu :') Er is geen common big enemy in de expansion en dat vind ik wel wat jammer. Nou ja, queen Azshara kan je misschien zo zien. Maar daar draait de expansion niet om.
Het zal mij zeer, maar dan ook zeer verbazen als het de volle expansion horde vs alliance is. Met queen Azshara in tier 2 kan het bijna niet anders dan dat tier 3 toch N'zoth wordt. Vanuit Chronicles weten we dat hij min of meer tussen/onder het gebied zit waar nu Kul Tiras en Zandalar liggen volgens de map die ze op blizzcon toonde. Kan met niet voorstellen dat we dan in een later stadia weer een uitbreiding in dit gebied krijgen.

Denk dat het een beetje clicheachtig wrapup verhaal waar we beginnen met vechten, dan komt er toch weer een threat die we gezamelijk moeten verslaan, ala Aszhara en N'zoth. Dan eindigen we de expansion met een continent elk en dan kan er eindelijk vrede zijn zodat we ons kunnen richten op de grotere baddies.
pi_174896307
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:

Het zal mij zeer, maar dan ook zeer verbazen als het de volle expansion horde vs alliance is. Met queen Azshara in tier 2 kan het bijna niet anders dan dat tier 3 toch N'zoth wordt. Vanuit Chronicles weten we dat hij min of meer tussen/onder het gebied zit waar nu Kul Tiras en Zandalar liggen volgens de map die ze op blizzcon toonde. Kan met niet voorstellen dat we dan in een later stadia weer een uitbreiding in dit gebied krijgen.

Denk dat het een beetje clicheachtig wrapup verhaal waar we beginnen met vechten, dan komt er toch weer een threat die we gezamelijk moeten verslaan, ala Aszhara en N'zoth. Dan eindigen we de expansion met een continent elk en dan kan er eindelijk vrede zijn zodat we ons kunnen richten op de grotere baddies.
Ze hebben idd ook wel gezegd niet te veel van de storyline te willen verklappen. Er zal vast veel meer zijn dan we nu zagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174909481
WoW Classic _O_ _O_

Geen crossrealm dungeons/pvp meer geweldig!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 21:30:58 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_174911606
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:01 schreef Seamonkey- het volgende:
WoW Classic _O_ _O_

Geen crossrealm dungeons/pvp meer geweldig!
Ja maar dan ook echt ALLES classic he. Pets die je moet voeren, weaponskills leren, etc. En 1 silver voor een quest krijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174912297
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2017 21:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja maar dan ook echt ALLES classic he. Pets die je moet voeren, weaponskills leren, etc. En 1 silver voor een quest krijgen.
Prima! Beetje moeite voor je char mag wel. Vond het echt veel te casual friendly geworden. Zullen een hoop het wel niet met me eens zijn.

Classic WoW heb ik veruit het meest gespeelt. Geen TBC. Wotlk en WoD een paar maanden en Legion een half jaar ofzo. En classic gewoon vanaf launch tot TBC
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 21:59:57 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_174912329
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:58 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Prima! Beetje moeite voor je char mag wel. Vond het echt veel te casual friendly geworden. Zullen een hoop het wel niet met me eens zijn.
Ik vind het ook prima. Ben af en toe nog een alt aan het levellen en die hebben soms meer gold op level 10 dan ik had op level 60 :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174912387
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima. Ben af en toe nog een alt aan het levellen en die hebben soms meer gold op level 10 dan ik had op level 60 :')
:') _O-

Ja ben echt wel benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb er iig heel veel zin in. Vooral dat je weer bijna iedereen herkent op een realm lijkt me gaaf. Tegen elkaar in BG's zit en dergelijke. Weer echte rivalen en vrienden maakt met de tegenovergestelde faction
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 22:07:34 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_174912501
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 22:01 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

:') _O-

Ja ben echt wel benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb er iig heel veel zin in. Vooral dat je weer bijna iedereen herkent op een realm lijkt me gaaf. Tegen elkaar in BG's zit en dergelijke. Weer echte rivalen en vrienden maakt met de tegenovergestelde faction
Vraag me af of ze nog andere quests erin gaan zetten of dat het echt helemaal hetzelfde zal zijn. Kan ik weer van die boom in het elfenbegingebied vallen en mijn lijk niet meer vinden _O- Nou ben benieuwd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:55:28 #87
24730 burger
Jan met de pet
pi_174916346
Alles komt goed. ...............toch?
pi_174916362
Ik was vorige keer met expansion aankondiging in Blizzcon ook zo enthousiast omdat Dalaran terug kwam. I love Dalaran als hub *zucht* En zo'n aankondiging was er niet en Dalaran gaat natuurlijk ook weer weg :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174916433
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2017 22:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Vraag me af of ze nog andere quests erin gaan zetten of dat het echt helemaal hetzelfde zal zijn. Kan ik weer van die boom in het elfenbegingebied vallen en mijn lijk niet meer vinden _O- Nou ben benieuwd.
Ha, mooi was dat ja. Daarna ook de begraafplaats kunnen vinden.
pi_174918478
Net klaar met een maandje spelen na een X aantal jaren.
Niet eens Legion maar WOD :')

Conclusie: Ik kan er niet meer van genieten als voorheen -O- maar het blijft wel een leuk spel.
pi_174918762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:19 schreef Xeor het volgende:
Net klaar met een maandje spelen na een X aantal jaren.
Niet eens Legion maar WOD :')

Conclusie: Ik kan er niet meer van genieten als voorheen -O- maar het blijft wel een leuk spel.
Tsja, dat vond ik de slechtste expansion van allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174918955
Ik blijf nog even sceptisch over 'wow classic'. Eerst maar eens afwachten in hoeverre ze trouw blijven aan Vanilla.

Als ze een daadwerkelijke 1 op 1 kopie maken zou het wel een prima oplossing zijn voor mij, hoef ik niet tussen de releases van raids op private servers te spelen, maar kan ik gewoon gesubbed blijven.

Dwarf Priest here I come, Fear Ward FTW.
pi_174924241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dat vond ik de slechtste expansion van allemaal.
Ik was voornamelijk bezig met 1 maand lang questen en gebieden verkennen en dat allemaal voor Draenor Pathfinder ;(
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2017 @ 12:05:14 #94
159966 lifeblind
pi_174939135
Blizzcon party met guild in Engeland was tof *O*

(inclusief class cupcakes en taart met guild logo :+ )

Ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe expansion, qua thema bevalt 't me wel in ieder geval, ben sowieso meer fan van de daadwerkelijke strijd tussen horde/alliance.

WoW classic gaat denk ik echter wel enorm tegenvallen. Het is sowieso voor een hoop mensen nostalgie, mensen willen voornamelijk de community van toen terug. Valt me wel op dat ze het voornamelijk hebben over de ' level 1 to 60 experience' hebben, en dat ze dus een oude build 'als referentie' hebben draaien, dus letterlijk een oude build zal 't sowieso niet worden. Maar goed, we zien 't wel. Met de guild zijn we toch alliance, dus ik kan op classic ook vrolijk weer paladin gaan spelen.

En dan nu een paar weken wachten voor Antorus opent met fun/altruns, aangezien we vorige week curve gehaald hebben 8-) :7
pi_174997914


[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 13:25:42 ]
pi_174999479
ik denk echt dat mensen af en toe een te rooskleurig beeld hebben van hoe Vanilla WoW was
pi_175001018
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:47 schreef Evertjan het volgende:
ik denk echt dat mensen af en toe een te rooskleurig beeld hebben van hoe Vanilla WoW was
Mijn idee.

Mensen lachen er om net als de student die (achteraf!) moet lachen om dat ijs in de wc op zijn studentenkamer als het vroor. Dat was toen echt niet zo tof. Nu als anekdote op een feestje wel. Zo zie ik Vanillia. Het ijs in de wc. Dat wil je serieus niet terug, hoe grappig dat toen ook was.

En de community was toen natuurlijk gewoon tof. Alles was nieuw, voor iedereen. Nu is die community toxic en wordt echt niet plots weer geweldig. Ja, misschien de eerste paar dagen. Ik raad aan het juist dan te proberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175001505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn idee.

Mensen lachen er om net als de student die (achteraf!) moet lachen om dat ijs in de wc op zijn studentenkamer als het vroor. Dat was toen echt niet zo tof. Nu als anekdote op een feestje wel. Zo zie ik Vanillia. Het ijs in de wc. Dat wil je serieus niet terug, hoe grappig dat toen ook was.

En de community was toen natuurlijk gewoon tof. Alles was nieuw, voor iedereen. Nu is die community toxic en wordt echt niet plots weer geweldig. Ja, misschien de eerste paar dagen. Ik raad aan het juist dan te proberen.
mensen gaan nu al helemaal door het lint omdat Blizzard geen flying toelaat aan het begin van een expansion. Gaat nog leuk worden als ze erachter komen dat Vanilla WoW helemaal geen flying mounts had
pi_175001867
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:51 schreef Evertjan het volgende:

mensen gaan nu al helemaal door het lint omdat Blizzard geen flying toelaat aan het begin van een expansion. Gaat nog leuk worden als ze erachter komen dat Vanilla WoW helemaal geen flying mounts had
Sterker nog, er was geen tabplaatje met mounts, je mounts zaten in je (super kleine!) bags of in de bank. En die bags zaten vol met reagents en pijlen etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175001931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterker nog, er was geen tabplaatje met mounts, je mounts zaten in je (super kleine!) bags of in de bank. En die bags zaten vol met reagents en pijlen etc.
of wat dacht je van 40 mans raids. Voor een raidleader was dat echt een drama om 40 man ready te krijgen voor een bossfight
pi_175002004
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:07 schreef Evertjan het volgende:

of wat dacht je van 40 mans raids. Voor een raidleader was dat echt een drama om 40 man ready te krijgen voor een bossfight
Ik heb zelf toen nooit MC oid geraid, maar de verhalen die ik daarvan terug hoor zijn drama. Mensen die gewoon 'follow X' aanklikten en de hele raid niets deden. En dan de paladin-buff-hel. Alleen mee moeten omdat je constant mensen moest buffen. Kings, pls 8-) Fun fun fun.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175002012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterker nog, er was geen tabplaatje met mounts, je mounts zaten in je (super kleine!) bags of in de bank. En die bags zaten vol met reagents en pijlen etc.
sommigen vinden nes classic enzo ook oud maar is toch populair. Ik zou de voorkeur hebben aan classic wow dan aan alliance vs horde batlle.
pi_175002061
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:10 schreef redboyke het volgende:

sommigen vinden nes classic enzo ook oud maar is toch populair. Ik zou de voorkeur hebben aan classic wow dan aan alliance vs horde batlle.
Ook geen fan van het horde vs alliance plan, maar ik denk (hoop) dat daar veel meer achter zit dan ons is gepresenteerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175002090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook geen fan van het horde vs alliance plan, maar ik denk (hoop) dat daar veel meer achter zit dan ons is gepresenteerd.
tuurlijk het zal uiteindelijk uitdraaien op een echte battle for Azeroth waarbij de Alliance+Horde samen hun krachten moeten bundelen om een Old God te verslaan
pi_175002126
en je had ook geen connected FP's je moest echt van FP naar FP vliegen
pi_175002225
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:13 schreef Evertjan het volgende:
en je had ook geen connected FP's je moest echt van FP naar FP vliegen
En er waren er een stuk minder dan nu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175010921
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:13 schreef Evertjan het volgende:
en je had ook geen connected FP's je moest echt van FP naar FP vliegen
vind dat allemaal niet erg om de oude wereld terug te zien. En meer mensen in sw ofzo die een raid zoeken.
pi_175011576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]


En de community was toen natuurlijk gewoon tof. Alles was nieuw, voor iedereen. Nu is die community toxic en wordt echt niet plots weer geweldig. Ja, misschien de eerste paar dagen. Ik raad aan het juist dan te proberen.
Ik ben er van overtuigd dat die communtiy er komt, omdat je veel meer afhankelijk bent van anderen in elk aspect van het spel. Dat is tenminste mijn ervaring op private servers. Ik zou juist een week of maand wachten met het proberen van de classic realms zodat iedereen die het niets vindt al afgehaakt is.
pi_175011948
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 00:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

vind dat allemaal niet erg om de oude wereld terug te zien. En meer mensen in sw ofzo die een raid zoeken.
En dan een halve dag wachten tot de raid vol is? :{ _O-
pi_175012181
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 03:02 schreef Maureentje het volgende:

En dan een halve dag wachten tot de raid vol is? :{ _O-
De hele tijd maar vragen in trade channel en zo -O- Ook om enchants overigens, want nog geen scrolls, dus niet te koop op AH.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175015560
Ook in vanilla had je al guilds waarmee je kon raiden en waar enchanters inzaten hoor :P
pi_175015573
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 06:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hele tijd maar vragen in trade channel en zo -O- Ook om enchants overigens, want nog geen scrolls, dus niet te koop op AH.
Ik ben in mijn leven nooit langer dan 20 seconde bezig geweest om een enchant te krijgen.
pi_175015629
Oke, dat moet ik rectificeren.
Toen ik eind TBC op mijn 19 twink priest een +55 healing enchant moest was dat wel even lastig.
Want het gros van de Vanilla raiders waren al lang en breed (tijdelijk) gestopt, en die enchant formula dropte in MC.
pi_175015645
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik ben in mijn leven nooit langer dan 20 seconde bezig geweest om een enchant te krijgen.
Mwa, vanilla had een hoop rare drop enchants (van zowel dungeons als raids) of enchants die achter een optionele, en vaak geskipte, reputation zaten. Die enchants kon je nog wel een tijd naar zoeken en mocht je ook een flinke tip betalen als je dat via tradechat wou doen.
pi_175015665
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, vanilla had een hoop rare drop enchants (van zowel dungeons als raids) of enchants die achter een optionele, en vaak geskipte, reputation zaten. Die enchants kon je nog wel een tijd naar zoeken en mocht je ook een flinke tip betalen als je dat via tradechat wou doen.
Daarom in een guild zitten die zulke dingen gewoon in orde had.
pi_175016837
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 03:02 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En dan een halve dag wachten tot de raid vol is? :{ _O-
probleem dat ik nu heb is had de vorige keer een alt geleveld en heb eigenlijk niks anders gedaan dan dungeons en geen enkele keer kon ik in Q voor een raid te kunnen doen. op lower lvl.het word je ook niet aangeboden. dus daarom lijkt het me leuk om de oude raids te doen. ik zeg niet dat vroeger alles beter was. maar ik had wel meer voldoening aan het spel en mss krijg ik dat gevoel terug met classic wow en mss ook niet.
pi_175025132
Zijn er verwachtingen voor een prijsdaling van Legion (wil het doosje)? Wil het binnenkort spelen maar heb echt geen zin om ¤40 te betalen halverwege de expansion. Jaren terug betaalde ik volgens mij niet meer dan ¤20 voor MoP bij Bol iirc.
pi_175025183
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 18:23 schreef topdeck het volgende:
Zijn er verwachtingen voor een prijsdaling van Legion (wil het doosje)? Wil het binnenkort spelen maar heb echt geen zin om ¤40 te betalen halverwege de expansion. Jaren terug betaalde ik volgens mij niet meer dan ¤20 voor MoP bij Bol iirc.
ik zou wachten tot de black friday of de feestdagen dan hebben ze altijd wel een actie bij Blizzard
pi_175025411
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 18:25 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik zou wachten tot de black friday of de feestdagen dan hebben ze altijd wel een actie bij Blizzard
oh ja goeie! thx
pi_175025863
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 18:25 schreef Evertjan het volgende:

ik zou wachten tot de black friday of de feestdagen dan hebben ze altijd wel een actie bij Blizzard
Rond kerst is ook alles vaak half prijs :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175071853
Maar ja Blizzard bepaalt natuurlijk niet dat de mediamarkt Legion in prijs moet laten zakken..

Ik wacht vooralsnog wel op de pre-order voor het doosje van Battle for Azeroth.. de collectors edition dan wel te verstaan
pi_175072067
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Ook in vanilla had je al guilds waarmee je kon raiden en waar enchanters inzaten hoor :P
Sterker nog, als je bepaalde high level enchants had, dan hoefde je dus geen gold voor je raids meer te grinden. Gewoon in ironforge gaan staan en 1 keertje in trade chat laten weten dat je er stond. Die enchants waren een bitch om te krijgen,en vaak een must have voor tanks. Ik was ook 1 van de weinigen die de echt goede chants had, omdat ik een topguild zat.
pi_175077191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 19:16 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:

[..]

Sterker nog, als je bepaalde high level enchants had, dan hoefde je dus geen gold voor je raids meer te grinden. Gewoon in ironforge gaan staan en 1 keertje in trade chat laten weten dat je er stond. Die enchants waren een bitch om te krijgen,en vaak een must have voor tanks. Ik was ook 1 van de weinigen die de echt goede chants had, omdat ik een topguild zat.
Ik weet er alles van ja, al een enchanter sinds vanilla en bergen met goud verdient. O+
pi_175089976
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 01:40 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat die communtiy er komt, omdat je veel meer afhankelijk bent van anderen in elk aspect van het spel. Dat is tenminste mijn ervaring op private servers. Ik zou juist een week of maand wachten met het proberen van de classic realms zodat iedereen die het niets vindt al afgehaakt is.
Op Nostalrius in één week al meer vrienden gemaakt dan op Blizzard's servers vanaf WotLK :')
Dus ja, die community komt er wel ja. Het zijn dan ook grotendeels fatsoenlijkere volwassenen die het willen spelen is mijn ervaring. Niet de simpele jankertjes die alles zo in de schoot geworpen willen krijgen.
pi_175092397
WOW, heeft iemand deze trailer al gezien?
EPIC!


de zin komt wel terug na het t zien van zo'n trailer :)
FOR THE HORDE!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 15-11-2017 18:01:27 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_175127543
Yep tijdens Blizzcon 2 weken geleden al :p
pi_175135191
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:55 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
WOW, heeft iemand deze trailer al gezien?
EPIC!


de zin komt wel terug na het t zien van zo'n trailer :)
FOR THE HORDE!!!
Het begon goed inderdaad. Totdat Sylvanas een Rambootje deed.
Alliance die spontaan vergeet hoe te vechten tegen de Horde.
Sylvanas in banshee-vorm wat blijkbaar dan ook maar geldt voor haar outfit en wapen. Hoe werkt dat?
Saurfang die Anduin niet in tweeën hakt. Dat was een schot voor open doel!
Epic? Cringeworthy bedoel je :')

Visueel was het wel weer dik in orde ^O^
Dat ze die baggerfilm van Warcraft maar gauw vergeten en hiermee aan de slag gaan (zonder retcons aub!).
  maandag 20 november 2017 @ 22:11:33 #128
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175205888
wanneer gaan de classic servers open?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175221137
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:11 schreef cherrycoke het volgende:
wanneer gaan de classic servers open?
Dat duurt nog wel minstens een jaar.
Is het algemene idee in ieder geval.
Blizzard laat natuurlijk weer niet weten.
  vrijdag 1 december 2017 @ 07:39:59 #130
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_175418173
Nieuwe raid is leuks. 9/11 hc gister. Maandag laatste 2 ff doen.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 11:09:49 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175466164
Is er al nieuwe info vanuit Blizzard omtrent de Vanilla servers? Ik speel sinds het bericht dat er een Vanilla server gaat komen op een private server.

Man man man. Die nostalgie O+ Ik kan niet wachten totdat er weer een Blizzard vanilla server staat. Iemand een idee of er meer nieuws is? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175466248
gaat sowieso 2020 worden. Ze gaan het echt niet releasen tijdens een WoW expansion. Dus zal waarschijnlijk aan het einde van de volgende expansion worden


Goede podcast over hoe en wat over Classic WoW

[ Bericht 61% gewijzigd door Evertjan op 03-12-2017 11:23:31 ]
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2017 @ 10:16:11 #133
159966 lifeblind
pi_175523347
Hm, Antorus voelt voor zover echt een heel stuk makkelijker dan ToS. Normal mode zonder al te veel problemen gecleared (alleen Kin'Garoth en Coven een paar wipes op gehad, rest oneshotted), en een aantal bosses is op normal echt gewoon te saai om te tanken (fel hounds en varimathras met name).

Favoriet voor zover is in ieder geval Eonar! Al die jaren Tower Defense komen toch nu eens een keer van pas :+
pi_175525683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:16 schreef lifeblind het volgende:
Hm, Antorus voelt voor zover echt een heel stuk makkelijker dan ToS. Normal mode zonder al te veel problemen gecleared (alleen Kin'Garoth en Coven een paar wipes op gehad, rest oneshotted), en een aantal bosses is op normal echt gewoon te saai om te tanken (fel hounds en varimathras met name).

Favoriet voor zover is in ieder geval Eonar! Al die jaren Tower Defense komen toch nu eens een keer van pas :+
Ja, dat gevoel kreeg ik ook. Op normal geen enkele wipe gehad, geloof meeste doden door elevator boss :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2017 @ 12:43:07 #135
159966 lifeblind
pi_175526082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel kreeg ik ook. Op normal geen enkele wipe gehad, geloof meeste doden door elevator boss :+
Bij ons hier en daar ook een paar door swapblastende guildies, al hebben ze Antorus redelijk swapblast-proof gemaakt :+
pi_175526118
Oh, mythic ziet er tot nu toe ook niet angstaanjagend moeilijk uit. Al 9 van de 11 bosses dood op mythic door de top guilds.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2017 @ 12:46:13 #137
159966 lifeblind
pi_175526139
Mythic zal sowieso pas spannend gaan worden met Argus en de tot nu toe nog onbekende laatste mythic-only phase neem ik aan.

Werd tijdens Argus wel een beetje bang om op release te klikken trouwens, iets met slechte herinneren aan doodgaan tijdens Lich King :D
pi_175526266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, mythic ziet er tot nu toe ook niet angstaanjagend moeilijk uit. Al 9 van de 11 bosses dood op mythic door de top guilds.
Zijn top guilds met members met elk 10 uber gegearde alts and 20 splitruns in de eerste week, nu de maat voor de rest van de gemeenschap?
Volgens mij lag bij ToS ook meer dan 75% van de mythic bosses binnen de eerste 24 uur dood aan hun voeten. Dus vreemd opkijken hoeven we niet te doen. Laatste 3 bosses zijn toch degenen die er toe doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:10:23 #139
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_175532528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, mythic ziet er tot nu toe ook niet angstaanjagend moeilijk uit. Al 9 van de 11 bosses dood op mythic door de top guilds.
Denk dat je onderschat hoe goed die lui zijn. Method had 30 min nodig voor kin'garoth mythic. Future is nu al uren bezig. De gemiddelde guild zal dat wel een paar avonden kosten.
pi_175532560
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:10 schreef TweeGrolsch het volgende:

Denk dat je onderschat hoe goed die lui zijn. Method had 30 min nodig voor kin'garoth mythic. Future is nu al uren bezig. De gemiddelde guild zal dat wel een paar avonden kosten.
Ik onderschat dat soort guilds helemaal niet. Maar als zij er al enorm veel moeite mee hebben, dan is dat bijzonder slecht nieuws voor de rest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 17:37:50 #141
159966 lifeblind
pi_175698491
En Method heeft zojuist de world first kill op Argus gehaald!

https://raider.io/antorus(...)ings/11/world/mythic
pi_175698555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:37 schreef lifeblind het volgende:
En Method heeft zojuist de world first kill op Argus gehaald!

https://raider.io/antorus(...)ings/11/world/mythic
Ik zag het :Y Netjes om zo aan de top te blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175785313
2/11 mythic yo

jullie?
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2017 @ 12:33:25 #144
159966 lifeblind
pi_175835189
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:26 schreef Santello het volgende:
2/11 mythic yo

jullie?
Normal op farm, deze week onze eerste stapjes in heroic gezet. We hebben de laatste paar weken best veel nieuwe members gekregen in ons team, die allemaal nog rond de 930 ilvl zitten, dus we gaan eerst maar eens zorgen dat we als team zijnde wat stabieler worden.

Qua gear gaat 't wel lekker eigenlijk in Antorus, momenteel 948 met mn prot paladin, en qua stat balance eigenlijk alles prima in orde eindelijk!
pi_175842363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:33 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Normal op farm, deze week onze eerste stapjes in heroic gezet. We hebben de laatste paar weken best veel nieuwe members gekregen in ons team, die allemaal nog rond de 930 ilvl zitten, dus we gaan eerst maar eens zorgen dat we als team zijnde wat stabieler worden.

Qua gear gaat 't wel lekker eigenlijk in Antorus, momenteel 948 met mn prot paladin, en qua stat balance eigenlijk alles prima in orde eindelijk!
Dat is wel echt goede ilevel voor je progress. Nice job.
Hoe zit het met jullie roster? Ik heb nog een druid healer en pally tank die ik graag ergens wil dumpen om af en toe mee te raiden als dat nodig is :P
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2017 @ 17:41:52 #146
159966 lifeblind
pi_175842503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:33 schreef Santello het volgende:

[..]

Dat is wel echt goede ilevel voor je progress. Nice job.
Hoe zit het met jullie roster? Ik heb nog een druid healer en pally tank die ik graag ergens wil dumpen om af en toe mee te raiden als dat nodig is :P
Qua tanks zitten we sowieso goed (ik ben MT, prot paladin), en onze OT is een prot warrior, plus we hebben nog wat mensen met een tank offspec. DPS is op zich ook al wel aardig, stuk of 8 in ons reguliere team). Healers hebben we er momenteel 2 van (paladin en druid), al ben ik een beetje aan 't nadenken over 2/39 of 2/4/14 qua composition. Alle hulp is welkom in ieder geval, dus laat maar weten!
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:29:27 #147
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_175913755
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:26 schreef Santello het volgende:
2/11 mythic yo

jullie?
3/11 :P
pi_175917708
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:29 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

3/11 :P
Lekker!

Hebben jullie iets speciaals gedaan wat betreft die mines? Ze auto exploden na een tijdje. Denk dat we daar steeds dood gaan @ 60%....
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:58:50 #149
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_175919480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:38 schreef Santello het volgende:

[..]

Lekker!

Hebben jullie iets speciaals gedaan wat betreft die mines? Ze auto exploden na een tijdje. Denk dat we daar steeds dood gaan @ 60%....
We hebben eonar gedaan na garothi en daarna dogs. Council nog niet geprobeerd.

Maar het is de bedoeling dat je offtank bezig is met mines exploderen de hele tijd geloof ik.

Hopelijk binnenkort council dood. Zal wel wat sneller gaan nu we niet meer 1 van onze 2 raiddagen voor hc doen.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 20:30:01 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_176084775
Vandaag op mijn priest holy en disc artifact weapon gedaan. Dat was best wel makkelijk, volgens mij was shadow veel lastiger. Heb ze overigens allebei gewoon op shadow gedaan want ik heb geen idee hoe holy of disc werkt :')

De questline voor je class mount is een ander verhaal. ALs je dat op je alt doet is dat op een of andere manier heel ingewikkeld. Beetje buggy ook als ik dat zo lees hier en daar. Ik moet er niet aan denken dat ik dit op al mijn alts 'moet' doen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 16:12:13 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_176194758
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 13:58:40 #152
159966 lifeblind
pi_176235852
Mage tower op m'n prot paladin zorgt er voor dat ik mijn PC uit het raam wil sodemieteren :(
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 14:24:39 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_176236486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:58 schreef lifeblind het volgende:
Mage tower op m'n prot paladin zorgt er voor dat ik mijn PC uit het raam wil sodemieteren :(
Ow die probeerde ik ook dit weekend met mijn shadow priest, ik ging bijna meteen dood :') Moet er we bij zeggen dat mijn priest een sukkel is met matige gear. Misschien dat ik het nog met mijn hunter ga proberen die is wat beter gegeared.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_176242460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:58 schreef lifeblind het volgende:
Mage tower op m'n prot paladin zorgt er voor dat ik mijn PC uit het raam wil sodemieteren :(
Had er een stuk of 60 tries voor nodig. Had nog nooit prot gespeeld dus was hoop uitvogelen, maar het was het zo waard.
pi_176252163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:58 schreef lifeblind het volgende:
Mage tower op m'n prot paladin zorgt er voor dat ik mijn PC uit het raam wil sodemieteren :(
Ik ken het; vond het als guardian druid ook een goede uitdaging, maar erg blij toen het eindelijk lukte. Feral was ook een redelijke uitdaging, maar balance was weer belachelijk makkelijk.

Nu alleen resto nog als de mage tower weer terug is, maar die phase 1 is soms ineens over als er weer eens iemand ge-oneshot wordt...
Comfortably numb
  zaterdag 6 januari 2018 @ 01:36:30 #156
251323 Xemneaut
Awaiting my next adventure!
pi_176316577
Hoe speelt de nieuwe wing van de LFR, als iemand dat doet :)?
pi_176317132
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow die probeerde ik ook dit weekend met mijn shadow priest, ik ging bijna meteen dood :') Moet er we bij zeggen dat mijn priest een sukkel is met matige gear. Misschien dat ik het nog met mijn hunter ga proberen die is wat beter gegeared.
hunter is echt moeilijk vind ik uren kitten en hij loopt precies vlugger en vlugger.
heb het ook niet niet gehaald.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:59:03 #158
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_176318527
vorige week 5/11 mythic gedaan. Komen we deze week bij 3e boss, hele avond gewiped _O-
Verdomme zeg.
pi_176319146
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:36 schreef Xemneaut het volgende:
Hoe speelt de nieuwe wing van de LFR, als iemand dat doet :)?
Als een typische LFR, de helft gaat er blind in en afhankelijk van of mensen hun class een beetje kennen kan het redelijk soepel gaan.
Comfortably numb
pi_176413946
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:36 schreef Xemneaut het volgende:
Hoe speelt de nieuwe wing van de LFR, als iemand dat doet :)?
Eerste baas nog geen 1 x door heen gekomen, zelfs niet na 7 wipes :') 2de baas is niks aan, dus die kunnen de simpele zielen wel aan en dan kom je bij de 3de baas en dan ga je weer 7 x dood :') :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2018 @ 17:27:49 #161
159966 lifeblind
pi_176415059
Ik moet er niet aan denken om al die dingen op LFR te doen. Op normal knallen we er met onze guildruns nu in een 2 uur doorheen (inclusief biobreaks), en zijn we nu 4/11 heroic op een rustig tempo. Heroic is eigenlijk voor zover prima te doen. De enige boss die wat lastig was, was High Command omdat nu er afgewisseld moet worden met pods ipv gewoon 1 iemand continu alle pods te laten nemen zoals op normal kan. Ach ja, leercurve.

En ik heb eindelijk m'n protection paladin mage tower challenge gehaald! *O*

pi_176627340
Wat is het stil hier! :P
Iedereen Legion moe? _O-
pi_176628771
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 03:19 schreef redboyke het volgende:

[..]

hunter is echt moeilijk vind ik uren kitten en hij loopt precies vlugger en vlugger.
heb het ook niet niet gehaald.
Ondertussen al gehaald?
Vond 't best te doen, maar speel al vanaf open beta Hunter dus voor een beetje kiten draai ik m'n hand echt niet om. Ik vond Kazzak naar SW kiten nog moeilijker :D
jammer dat zoiets niet meer kan trouwens
pi_176633404
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:48 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ondertussen al gehaald?
Vond 't best te doen, maar speel al vanaf open beta Hunter dus voor een beetje kiten draai ik m'n hand echt niet om. Ik vond Kazzak naar SW kiten nog moeilijker :D
jammer dat zoiets niet meer kan trouwens
heb de laatste tijd alleen maar wat guests gedaan in argus zodat ik naar silithus kan gaan. Beetje teleurgesteld in de nieuwe patch. Legion heeft echt de zin om een alt te levelen teniet gedaan. Al mijn vrienden spelen niet meer. Kan beter maandelijks betalen voor een humble bundel in de hoop ik mijn horizon van spellen weer eens vergroot want de afgelopen jaren was het enkel wow. En volgende expantion pvp dus perfect moment om af te haken.
pi_176635375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:19 schreef Maureentje het volgende:
Wat is het stil hier! :P
Iedereen Legion moe? _O-
Ik heb nog zat te doen :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 21 januari 2018 @ 20:08:13 #166
2738 Knut
Loyal Dog
pi_176661342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:27 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet er niet aan denken om al die dingen op LFR te doen. Op normal knallen we er met onze guildruns nu in een 2 uur doorheen (inclusief biobreaks), en zijn we nu 4/11 heroic op een rustig tempo. Heroic is eigenlijk voor zover prima te doen. De enige boss die wat lastig was, was High Command omdat nu er afgewisseld moet worden met pods ipv gewoon 1 iemand continu alle pods te laten nemen zoals op normal kan. Ach ja, leercurve.

En ik heb eindelijk m'n protection paladin mage tower challenge gehaald! *O*

Op mythic moet je zelfs 2 per pod hebben. En kunnen ze er te vroeg uit geschopt worden als je een add niet doodkrijgt. Dus moet je 2 per pod hebben. En een 'fuck I got kicked out' rotatie hebben ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_176663945
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb de laatste tijd alleen maar wat guests gedaan in argus zodat ik naar silithus kan gaan. Beetje teleurgesteld in de nieuwe patch. Legion heeft echt de zin om een alt te levelen teniet gedaan. Al mijn vrienden spelen niet meer. Kan beter maandelijks betalen voor een humble bundel in de hoop ik mijn horizon van spellen weer eens vergroot want de afgelopen jaren was het enkel wow. En volgende expantion pvp dus perfect moment om af te haken.
Mja, ik speel alleen nog als ik echt niet weet wat ik moet doen. En zelfs dan ben ik na een half uurtje wel weer klaar.
BfA zal ik aan het begin weer even spelen gok ik, max lvl in een dag of twee en dan is de lol er zeer waarschijnlijk weer vanaf. Misschien m'n alts levelen, maar zelfs daar heb ik steeds minder zin in. Denk dat de lol er nu wel echt bijna vanaf is voor mij. Als ze nou eens een fatsoenlijke story gaan schrijven zou het nog interessant zijn, maar zelfs dat is al jaren te moeilijk voor ze. Helaas.
Hopelijk komt er ooit een Warcraft 4, waarin al die achterlijke retcons en nog achterlijkere nieuwe verhaallijnen niet gebeurd zijn.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 22:02:44 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_176664206
Ik ben met mijn mage de mount aan het 'halen' maar ik kan geen artifact power meer 'applyen' snap er niks van :')

Ik heb wel al die laatste nieuwe gekregen maar er staat nu een heleboel op bijv. 4/5 maar die mag ik niet upgraden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2018 @ 10:17:55 #169
159966 lifeblind
pi_176669164
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:08 schreef Knut het volgende:

[..]

Op mythic moet je zelfs 2 per pod hebben. En kunnen ze er te vroeg uit geschopt worden als je een add niet doodkrijgt. Dus moet je 2 per pod hebben. En een 'fuck I got kicked out' rotatie hebben ;)
Naja, echt heel moeilijk was 't niet, was alleen een probleem dat we bijna niemand uit onze guild hadden die nog in die pods gezeten heeft, aangezien dat op normal maar 1 persoon was. Gevalletje 'eh, welke knop was 't ook alweer?' op discord :')

Ondertussen in ieder geval 9/11 heroic, gaat prima zo ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 18:14:37 #170
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_176677832
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 01:19 schreef Maureentje het volgende:
Wat is het stil hier! :P
Iedereen Legion moe? _O-
WoW moe een beetje, vooral met die nieuwe patch.
Dat het door 't scaling allemaal was "lastiger" zou worden, snapte ik al.

Maar 3 wipes op een normale WotlK dungeon en normale quests die weer net zo lang duren als het questen zonder heirlooms.. Neh, geen zin meer om met dat tempo nog characters te gaan levelen :@
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_176718005
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

En volgende expantion pvp dus perfect moment om af te haken.
Dat valt best wel mee met wat ze hebben laten zien.. die Island exploration dingen zijn gewoon PVE te spelen (maar ook PvP) en de grotere battles als nieuwe functie is nog niet helemaal duidelijk, maar lijkt vooral PVE te worden met een RTS feel waarin je een base moet bouwen etc.

Ja de story setting is heel erg Horde vs Alliance maar je levelt in compleet verschillende zones dus je komt elkaar nauwelijks tegen tijdens dat proces.
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:44:54 #172
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_176733747
Immonar down _O_
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2018 @ 12:11:01 #173
159966 lifeblind
pi_176735441
Gisteren eindelijk van Argus m'n pantheon trinket gekregen *O* Gelukkig meteen kunnen upgraden naar 975 vanwege de hoeveelheid upgrade tokens die ik al opgespaard had.

Overigens is de 'fake beams' bug bij Portal Keeper nu niet meer consistent bij iederen, maar had de helft van onze raidgroup het wel, en de andere helft het niet :{
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:30:57 #174
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_176735855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:11 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren eindelijk van Argus m'n pantheon trinket gekregen *O* Gelukkig meteen kunnen upgraden naar 975 vanwege de hoeveelheid upgrade tokens die ik al opgespaard had.

Overigens is de 'fake beams' bug bij Portal Keeper nu niet meer consistent bij iederen, maar had de helft van onze raidgroup het wel, en de andere helft het niet :{
Gz.

Mmm bij ons had niemand er meer last van.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:02:23 #175
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_176836971
7/11 _O_
pi_176847597
https://eu.shop.battle.ne(...)t-battle-for-azeroth



die Q :')
je kan nieteens battlenet balance toevoegen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 21:21:24 ]
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:18:53 #177
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_176848021
Ach, het is pas net geactiveerd. Wacht een paar dagen en de eerste hype is over :D
pi_176848102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, het is pas net geactiveerd. Wacht een paar dagen en de eerste hype is over :D
Je kan de vast in de queue gaan staan en dan ben je inderdaad over een paar dagen aan de beurt ;) :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:21:24 #179
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_176848134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:20 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Je kan de vast in de queue gaan staan en dan ben je inderdaad over een paar dagen aan de beurt ;) :D
Over een paar dagen zal de queue wel weg zijn :D Geen haast, je hebt nog tot September ofzo :D
pi_176848250
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Over een paar dagen zal de queue wel weg zijn :D Geen haast, je hebt nog tot September ofzo :D
Daar ben ik niet zo zeker van:

Estimated wait time: 7 days.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Niet dat ik haast heb. Helemaal niet, maar dit is gewoon hilarisch :D
pi_176848308
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo zeker van:

Estimated wait time: 7 days.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Niet dat ik haast heb. Helemaal niet, maar dit is gewoon hilarisch :D
en dan nog:

"Due to high demand, you’ve been placed in an automated queue. Just hang tight and this page (don’t close it!) will automatically send you to checkout once it’s your turn."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:27:40 #182
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_176848381
Ach, gewoon wat geduld. Geef het twee weken en het zal wel rustiger zijn. Is nu gewoon hype
pi_176848550
ben al wel snel gezakt eigenlijk

You are 1,604th in line.

maar soms staat er 22min eta en dan schiet het opeens omhoog naar 4uur.

damn wou es kijken hoe groot de que was in incognito mode
logt die mij uit op het vorige venster.
terug van 0 beginnen :(

edit: hmm error 500 kan toch niks kopen dus de Q heeft geen zin.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 21:42:07 ]
pi_176852308
Nieuwe expansion gekocht en nu kan ik niet meer inloggen :') (geen chars meer/zwart scherm)
Blizz is weer goed bezig :+
  woensdag 31 januari 2018 @ 07:56:32 #185
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_176855012
Je krijgt al toegang tot nieuwe races la je nu koopt toch?
pi_176855049

blijkbaar moet je nog reputation unlocken ofzo?


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 09:21:10 ]
pi_176888930
Ja je moet exalted zijn met bepaalde factions.

Helaas trek ik als alliance aan het korte eind, want het gaat over de 2 Argus reps.
en Horde heeft al die 7.0 Legion reps die iedereen al op 5 chars exalted heeft :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_176938462
al voor de volgende op :P


[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 20:31:38 ]
pi_177000002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:49 schreef redboyke het volgende:
al voor de volgende op :P
[ afbeelding ]
mijne cata hoesje heeft andere artwork :D ( mooier ook :P )

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_177000320
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mijne cata hoesje heeft andere artwork :D ( mooier ook :P )

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177003949
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:52 schreef DJ_ het volgende:

mijne cata hoesje heeft andere artwork :D ( mooier ook :P )

[ afbeelding ]
Die hangt hier aan de muur O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177005424
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die hangt hier aan de muur O+
O+ hoewel cata veel haat krijgt, blijft het voor mij een van mn favoriete leveling ervaringen, en de 4.0 heroics waren echt pittig evenals de 4.1 ZA en ZG remakes en dat vond ik echt geweldig.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_177020121
Ik dacht, ik log eens in en doe die Valentijnshit op mijn main en 3 alts. Main: box of chocolates. Eerste alt: pink love rocket.... Tweede try dit jaar dus. Allemachtig. Zit hier sprakeloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:06:32 #194
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_177020585
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik log eens in en doe die Valentijnshit op mijn main en 3 alts. Main: box of chocolates. Eerste alt: pink love rocket.... Tweede try dit jaar dus. Allemachtig. Zit hier sprakeloos.
:{w :D
pi_177020660
Hele guild boos/jaloers :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177025795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik log eens in en doe die Valentijnshit op mijn main en 3 alts. Main: box of chocolates. Eerste alt: pink love rocket.... Tweede try dit jaar dus. Allemachtig. Zit hier sprakeloos.
get out }:| :P
pi_177071670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mijne cata hoesje heeft andere artwork :D ( mooier ook :P )

[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik fysiek een xpac kocht was die van Wrath. Sindsdien allemaal als download. Toch mis ik wel die fysieke PC doosjes
pi_177071910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:44 schreef DJ_ het volgende:
en de 4.0 heroics waren echt pittig evenals de 4.1 ZA en ZG remakes en dat vond ik echt geweldig.
Maximaal een week of twee, en dat is ruim geschat.
pi_177106878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Maximaal een week of twee, en dat is ruim geschat.
Omdat ze daarna na massaal geklaag werden generfed :{
pi_177106949
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Omdat ze daarna na massaal geklaag werden generfed :{
Dat viel wel mee.
Omdat mensen toen nu eenmaal wat gear kregen. :+
pi_177108873
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat viel wel mee.
Omdat mensen toen nu eenmaal wat gear kregen. :+
quote:
Blackrock Caverns

Beauty now spawns with only two pups in Heroic difficulty. Not to worry though, the missing pup has been adopted by a wonderful, if not insane family.

Deadmines

Foe Reaper 5000
Foe Reaper 5000's health has been reduced slightly. In addition, he now enrages at 40%, up from 30%.
When enraged, Molten Slag spawn 33% faster.
Ripsnarl
The ship teleporter now activates when Ripsnarl is first engaged, rather than when he is defeated.
Vanessa VanCleef
While in Helix's Nightmare during the Vanessa VanCleef encounter, Helix is now larger and a little easier to see.
The final rope swing while fighting Vanessa VanCleef has been removed. Players no longer need to swing off of the boat at the end of phase 3.
Some boat fires will now go out when Vanessa VanCleef is defeated, making it easier to get back onto the ship from the cavern entrance.
Vengeance of VanCleef has been redesigned. It is now a stacking buff that increases damage dealt, size, and attack speed, and stacks up to 40 times. Vanessa will begin casting this as soon as she jumps back onto the boat after detonating charges.

Grim Batol

Faceless Corruptors now move 10% more slowly.
Players may still use spell and abilities while afflicted by Forgemaster Throngus's Impaling Slam.
Valiona's Devouring Flame damage has been reduced by 20%.

Halls of Origination

The duration of the Flame Wardens' Raging Inferno has been reduced by 80%.
Anraphet's Nemesis Strike now does 75% of weapon damage, up from 50%. In addition, the damage-over-time effect applied by this ability does 15,000 damage every 2 seconds, up from 9,000.
Earthrager Ptah's Flame Bolt now deals more damage per second on Heroic difficulty.
Setesh seeks a portal every 25 seconds, up from 20.

Lost City of the Tol'vir

Lockmaw no longer tolerates fighting in his treasure room.

Shadowfang Keep

Baron Ashbury
Sadly, in his hubris he has forgotten how to Mend Rotten Flesh.
Lord Godfrey
He should now face a random target when casting Pistol Barrage.
Lord Walden
Conjure Poisonous Mixture now deals more initial damage.
Frost Mixture is now area-of-effect damage.
Toxic Catalyst now deals less damage over time.

The Stonecore

Stonecore Earthshapers' Dust Storm does slightly less damage.
Corborus
The warning time for Thrashing Charge has been increased by 1 second. In addition, Thrashing Charge now happens 4 times, down from 5.
The visual for Rock Borers spawning during the submersion phase is now different from the Thrashing Charge visual.
High Priestess Azil
She grew! She's now 175% the size of a human, up from 125%.
Gravity Wells should kill Devout Followers more quickly.
The cast time of Force Grip is now 1.5 seconds, up from 1.
The size of the warning visual for Seismic Shard has been increased to more accurately reflect the area it affects.
Slabhide
The ground phase lasts longer and has fewer stalactites.
Ozruk
He now does more melee damage.
There is now a precast visual on the ground to make it clear how far away a player must get to be clear of Shatter.
The cast time of Shatter has been increased to 3 seconds, up from 2.5.
Shatter damage is now reduced by armor, but has been increased by 33.3% (repeating, of course) as a result.
Bug Fixes
Fixed a bug that made Ozruk's Shatter knockback component 10-yard range while the damage had a 15-yard range. Both are 15 yards now.

Throne of the Tides

Commander Ulthok now does more melee damage.
The damage done by Lady Naz'jatar's Shock Blast and Naz'jar Tempest Witch Chain Lightning has been reduced.
Gilgoblin Poisoned Spear impact damage has been reduced slightly.
Tainted Sentries Swell damage has been reduced.
The damage of Blight of Ozumat has been reduced by 25% per stack.

The Vortex Pinnacle

Creatures
Desperate Speed cast by Temple Adepts has had its duration reduced significantly.
Altairus
The visual effects in this encounter have been adjusted to make the wind direction easier to read.
Cyclones now knock players straight up, and players hit by a cyclone cannot be hit again for a few seconds.
Asaad
Skyfall Stars are now summoned to help him defeat players.
Static Cling has had its cast time increased to 1.25 seconds, up from 1.
Grand Vizier Ertan
His health has been reduced slightly.
He now knocks away players standing too close to him when he retracts his Cyclone Shield, which now inflicts Nature damage if it touches players.

Patch 4.0.6, dat viel wel mee zei je :P ?
pi_177108945
HoR en Tolvir. _O_
Mijn favo instances in wow.
pi_177115406
Cata 4.0 dungeons zijn mijn favoriete dungeons <3 vooral omdat ze gewoon ook pittig waren en je er zo 90 min mee bezig was :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_177116858
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:29 schreef DJ_ het volgende:
Cata 4.0 dungeons zijn mijn favoriete dungeons <3 vooral omdat ze gewoon ook pittig waren en je er zo 90 min mee bezig was :D
Dat was veel te lang voor een dungeon :+ Maar ze waren wel uitdagend, ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177117749
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was veel te lang voor een dungeon :+ Maar ze waren wel uitdagend, ja.
Dat waren ze zeker, en niet het gerush en die tijddruk dat je nu hebt met mythic+ en dat vind ik een veel leukere manier van difficulty.

Mythic+ vond ik in het begin leuk, maar heb er nu geen zin meer in eigenlijk :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_177120739
Ik vind mythic+ juist heel erg leuk :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 februari 2018 @ 00:58:45 #207
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_177121473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zelf toen nooit MC oid geraid, maar de verhalen die ik daarvan terug hoor zijn drama. Mensen die gewoon 'follow X' aanklikten en de hele raid niets deden. En dan de paladin-buff-hel. Alleen mee moeten omdat je constant mensen moest buffen. Kings, pls 8-) Fun fun fun.
Ik wel. In mijn herinnering echt veruit de leukste/gezelligste raidperiode. Maar dat was dus een communityding en niet zozeer het vanilla-aspect denk ik.
Krekker is de bom!
pi_177123615
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 00:58 schreef KreKkeR het volgende:

Ik wel. In mijn herinnering echt veruit de leukste/gezelligste raidperiode. Maar dat was dus een communityding en niet zozeer het vanilla-aspect denk ik.
Alles wat je voor het eerst doet is meestal in het begin leuker dan later.. En bij vanilla speelde iedereen wow voor het eerst. Net zoals FOK! in het begin heel hecht en gezellig was (en dus véél leuker 8-) ). Nee, ja, community dingetje van iets wat nieuw is :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177123805
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 00:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik wel. In mijn herinnering echt veruit de leukste/gezelligste raidperiode. Maar dat was dus een communityding en niet zozeer het vanilla-aspect denk ik.
Nu op private server is het ook gewoon weer leuker dan een Legion bijvoorbeeld :)
Ik vind het ook veel beter om na een raid een andere raid te doen in plaats van dezelfde nog een keer op heroic en dan nog maar een keer op mythic. Na normal ben ik er al wel klaar mee hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2018 @ 16:49:34 #210
159966 lifeblind
pi_177155411
Ulduar Timewalking morgen! *O*
pi_177192603
Access to the mobile Auction House has been restored. *O* *O* *O*

Werd tijd _O- Mijn bank puilde uit :P
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:34:43 #212
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_177198970
Coven mythic is eigenlijk best te doen.
Zolang iedereen maar naar de juiste adds switched :P

[ Bericht 2% gewijzigd door TweeGrolsch op 15-02-2018 11:52:00 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 11:41:01 #213
159966 lifeblind
pi_177199067
En wij zitten vast op Coven heroic :'( :D

Grootste probleem is dat zodra mensen naar safezones moeten tijdens storms, meteen in paniek schieten en soms aan de compleet andere kant van de ruimte rennen, dus out of range :{
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:55:55 #214
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_177199422
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:41 schreef lifeblind het volgende:
En wij zitten vast op Coven heroic :'( :D

Grootste probleem is dat zodra mensen naar safezones moeten tijdens storms, meteen in paniek schieten en soms aan de compleet andere kant van de ruimte rennen, dus out of range :{
Als hc coven niet lukt gewoon meer healers nemen. 2/5/10 ofzo. Hero op de healingadds. Dr is toch nauwelijks een enrage
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:38:39 #215
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_177223309
Coven koste 20 tries _O_

Iemand hier die iets weet van aggramar? We proberen nu met een ring of piece in het midden en dan de adds nuken voordat die afloopt. Maar dat lukte niet echt :P
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 22:22:31 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_177651672
Ben momenteel bezig met de Demonhunter campaign. Damn die is wel heel erg lang, scenario's, dungeons... gelukkig nu ALWEER bij de Sentinax aanbeland dus ik ben er bijna.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177651773
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:22 schreef Karina het volgende:
Ben momenteel bezig met de Demonhunter campaign. Damn die is wel heel erg lang, scenario's, dungeons... gelukkig nu ALWEER bij de Sentinax aanbeland dus ik ben er bijna.
Ik vond het toch leuk om te doen. Maar een beetje zoals DK (die was ook zo lang): 1x is meer dan genoeg :+

Speel mijn DH amper meer, dat is dan misschien wel wat jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 22:27:41 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_177651836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het toch leuk om te doen. Maar een beetje zoals DK (die was ook zo lang): 1x is meer dan genoeg :+

Speel mijn DH amper meer, dat is dan misschien wel wat jammer.
Ik heb ook nog een DH die is pas level 65 of zo. Wil hem wel levellen maar ja, al die quests weer, weet niet of ik daar zin in heb :') Eigenlijk wil ik alle classmounts maar denk dat het niet gaat lukken. Ik moet nog rogue (die is wel al lvl 110) en warrior en DH. Die laatste twee zijn er nog lang niet :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177651981
Ik heb mijn warrior nu ook op lvl 110 en dat is best leuk *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177652847
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een DH die is pas level 65 of zo. Wil hem wel levellen maar ja, al die quests weer, weet niet of ik daar zin in heb :') Eigenlijk wil ik alle classmounts maar denk dat het niet gaat lukken. Ik moet nog rogue (die is wel al lvl 110) en warrior en DH. Die laatste twee zijn er nog lang niet :D
Levelen duurt nu ook weer heel erg lang, zelfs met heirlooms. En dat is niet erg, goed zelfs, maar na je zoveelste character is de lol er wel vanaf.
Ik had mijzelf voorgenomen om alles op 110 te krijgen, maar die Monk en Shaman (nog geeneens characters gecreëerd) hebben gewoon pech. Misschien dat ik voor m'n sub eindigt mijn Priest (lvl 101) nog naar 110 gooi, maar niet veel zin in.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 23:08:39 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_177652967
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 23:03 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Levelen duurt nu ook weer heel erg lang, zelfs met heirlooms. En dat is niet erg, goed zelfs, maar na je zoveelste character is de lol er wel vanaf.
Ik had mijzelf voorgenomen om alles op 110 te krijgen, maar die Monk en Shaman (nog geeneens characters gecreëerd) hebben gewoon pech. Misschien dat ik voor m'n sub eindigt mijn Priest (lvl 101) nog naar 110 gooi, maar niet veel zin in.
Oh ja monk is er ook nog, die heb ik helemaal nog niet geprobeerd, die laat ik maar gaan denk ik. IK vind op zich questen altijd leuk maar wat je zegt, als je alle quests zowat uit je hoofd weet is het echt niets meer aan. Geldt ook voor de quests naar de class mounts toe, weeeer sentinax, weeeer 100 demons killen :')

Ben overigens benieuwd wat er voor items in de fysieke CE zit. Wil hem (voor het eerst) kopen als het leuk is. Hopelijk maken ze het snel bekend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177675183
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 23:08 schreef Karina het volgende:

weeeer sentinax, weeeer 100 demons killen :')
}:|
Vooral Sentinax als er geen groep te vinden is :{w
pi_177682005
Ik weet niet hoe vaak ik nu die stront irritante Withered Army Training heb gedaan met mijn Paladin, elke dag, wekenlang, maar heb nog steeds niet die hidden artifact skin :(
En met mijn Hunter kon ik er twee van de drie gewoon kopen. *zucht*
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:50:19 #224
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_177704347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik nu die stront irritante Withered Army Training heb gedaan met mijn Paladin, elke dag, wekenlang, maar heb nog steeds niet die hidden artifact skin :(
En met mijn Hunter kon ik er twee van de drie gewoon kopen. *zucht*
Dat er nog steeds mensen zijn die dat doen _O-
pi_177704528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik nu die stront irritante Withered Army Training heb gedaan met mijn Paladin, elke dag, wekenlang, maar heb nog steeds niet die hidden artifact skin :(
En met mijn Hunter kon ik er twee van de drie gewoon kopen. *zucht*
Doe je niet iets grondig fout dan, had op zowel DK, Monk als Paladin die hidden skin binnen 5-10 keer te pakken. Alle toys verzamelen duurden dan wel weer een stuk langer :'(
pi_177704845
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:05 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Doe je niet iets grondig fout dan, had op zowel DK, Monk als Paladin die hidden skin binnen 5-10 keer te pakken. Alle toys verzamelen duurden dan wel weer een stuk langer :'(
Kan er vrij weinig aan doen als de RNG goden je slecht gezind zijn helaas.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 12:50 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat er nog steeds mensen zijn die dat doen _O-
Tsja, Blizzard weet wel hoe ze je bezig houden :r
pi_177704934
ik had alles van die withered training idioot snel. Incl de quest voor de Fox Mount, ook van daar. En alle toys heel snel.

Maar mijn hidden artifact die ik van een drop in een dungeon moest halen is een ander verhaal :X :X Dat duurde en duurde maar :{ maar de aanhouder wint. (hiddenartifact voor een spec wat ik niet speel dropte de allereerste keer dat ik in de emerald nightmare was :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177777491
Nog meer mensen toegang gekregen tot de Alpha?

[ Bericht 16% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 13-03-2018 10:10:06 ]
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 21:25:06 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_177779219
Iemand wat goeie tips voor de rogue mount quest (scenario). Ik ben ten eerste superslecht als rogue :') en ten tweede weet ik de weg niet in hordeland :D Nou amper iig. Ik zie mezelf niet in Silvermoon (weet niet eens hoe je daar kunt komen als alliance eigenlijk) etc. rondsluipen om een baasje te killen.

Ik heb al op wowhead gekeken maar iedereen vindt het nogal moeilijk op zijn zachtst gezegd.

Demonhunter was wel makkelijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 11:35:16 #230
159966 lifeblind
pi_177787740
Gisteren na een paar weken wat rustiger aan qua raiden met de guild (wat nieuwe mensen gearen enzo), godzijdank eindelijk Coven op heroic down gekregen. Mooie was dat we na 2 warmup pogingen 't gewoon compleet probleemloos deden :D

Aggramar heroic daarna was ook down op de tweede poging dat we uberhaupt geprobeerd hebben :D

Half uurtje argus heroic geprobeerd, maar toen hadden we geen tijd meer, dus die gaat woensdag neer. Biiiijna bij 't einde dus, heuj! *O*
pi_177799631
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:25 schreef Karina het volgende:
Iemand wat goeie tips voor de rogue mount quest (scenario). Ik ben ten eerste superslecht als rogue :') en ten tweede weet ik de weg niet in hordeland :D Nou amper iig. Ik zie mezelf niet in Silvermoon (weet niet eens hoe je daar kunt komen als alliance eigenlijk) etc. rondsluipen om een baasje te killen.

Ik heb al op wowhead gekeken maar iedereen vindt het nogal moeilijk op zijn zachtst gezegd.

Demonhunter was wel makkelijk.
Als je dat al moeilijk vindt, succes dan maar met de challenge artifact skins :P ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 13:29 schreef Isabeau het volgende:
ik had alles van die withered training idioot snel. Incl de quest voor de Fox Mount, ook van daar. En alle toys heel snel.

Maar mijn hidden artifact die ik van een drop in een dungeon moest halen is een ander verhaal :X :X Dat duurde en duurde maar :{ maar de aanhouder wint. (hiddenartifact voor een spec wat ik niet speel dropte de allereerste keer dat ik in de emerald nightmare was :') )
Die vos heb ik maar opgegeven :(
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 20:02:11 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_177799854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:52 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Als je dat al moeilijk vindt, succes dan maar met de challenge artifact skins
Die boeien me niet ;) En dit is een alt dus die kan ook geen ene moer :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177800536
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Die boeien me niet ;) En dit is een alt dus die kan ook geen ene moer :D
Nou, als je je ooit nog bedenkt.. ;)
Je moet ze voor BfA halen meen ik gelezen te hebben.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2018 @ 01:26:40 #234
159966 lifeblind
pi_177807902
*O* Ahead of the curve! *O*
pi_177809722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:52 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Die vos heb ik maar opgegeven :(
Omdat ik die zo vroeg kreeg, had ik verwacht dat de droprate vrij hoog zou zijn. Ik had er zelfs twee op hetzelfde moment (drop in die withered training chest op main en als mission quest op een alt :X ). Maar je bent niet de enige die hem nog steeds niet heeft. Idioot dat soort rng. Ik ben voor een rng systeem waarbij elke poging een minimale toename in droprate op een volgende poging heeft. Hoeft maar héél klein te zijn, maar dat je iets uiteindelijk tóch krijgt. Zoals statistiek werkt houd je op miljoenen spelers toch mensen die iets nooit krijgen, hoe vaak ze het ook hebben geprobeerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177810032
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 07:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ik die zo vroeg kreeg, had ik verwacht dat de droprate vrij hoog zou zijn. Ik had er zelfs twee op hetzelfde moment (drop in die withered training chest op main en als mission quest op een alt :X ). Maar je bent niet de enige die hem nog steeds niet heeft. Idioot dat soort rng. Ik ben voor een rng systeem waarbij elke poging een minimale toename in droprate op een volgende poging heeft. Hoeft maar héél klein te zijn, maar dat je iets uiteindelijk tóch krijgt. Zoals statistiek werkt houd je op miljoenen spelers toch mensen die iets nooit krijgen, hoe vaak ze het ook hebben geprobeerd.
Yep, dat zou ideaal zijn. Hebben ze wel gedaan met de legendaries toch?
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 12:30:26 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_177814065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Yep, dat zou ideaal zijn. Hebben ze wel gedaan met de legendaries toch?
Nou met de legendaries gaat het ook heel raar. Mijn hunter heeft er nu 4 of 5 maar ik heb ook alts die er nul hebben. Hunter kreeg er laatst zelfs 1 uit een battleground kistje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177814969
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2018 12:30 schreef Karina het volgende:

Nou met de legendaries gaat het ook heel raar. Mijn hunter heeft er nu 4 of 5 maar ik heb ook alts die er nul hebben. Hunter kreeg er laatst zelfs 1 uit een battleground kistje.
Ik had er op mijn warrior heel erg lang nul. En gisteren twee stuks :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177816177
Legendaries uit een battleground chest? Het is wel héél erg diep gezonken of wat :')
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 14:45:26 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_177817279
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Legendaries uit een battleground chest? Het is wel héél erg diep gezonken of wat :')
Ach waarschijnlijk krijg je bij de eerste Battle for Azeroth quest een item met ilevel 1100 dus dan maakt het ook niet meer uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177818010
Ilvl maakt op termijn nooit wat uit :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177818042
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Legendaries uit een battleground chest? Het is wel héél erg diep gezonken of wat :')
Hoezo? Mogen PvPers geen legendaries krijgen? Die willen soms ook wel eens een raid of dungeon doen? Ik heb zelfs leggo's uit kistjes gekregen. Nou nou dat was moeilijke content.

quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Ach waarschijnlijk krijg je bij de eerste Battle for Azeroth quest een item met ilevel 1100 dus dan maakt het ook niet meer uit.
Ilvl gaat weer omlaag met BfA. http://www.wowhead.com/ne(...)nges-and-stat-squish
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_177818095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:33 schreef Junglebeast het volgende:

Hoezo? Mogen PvPers geen legendaries krijgen? Die willen soms ook wel eens een raid of dungeon doen? Ik heb zelfs leggo's uit kistjes gekregen. Nou nou dat was moeilijke content.
:Y het gaat ook niet om de content op dat moment, maar om de opgetelde content die je tot dan toe hebt gedaan en dat kan alles op end level niveau zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 15:36:21 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_177818096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ilvl maakt op termijn nooit wat uit :X
Neuh. Kan me alleen nog van 'vroeger' herinneren bij bijv. Wintergrasp dat op een gegeven moment iedereen er naar vroeg :') Behalve het geijkte 'heb je de achievement' :') Toen was het denk ik pas net ingevoerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:33 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Hoezo? Mogen PvPers geen legendaries krijgen? Die willen soms ook wel eens een raid of dungeon doen? Ik heb zelfs leggo's uit kistjes gekregen. Nou nou dat was moeilijke content.
En sowieso is er geen verschil meer tussen PvP en PvE gear.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177818142
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Neuh. Kan me alleen nog van 'vroeger' herinneren bij bijv. Wintergrasp dat op een gegeven moment iedereen er naar vroeg :') Behalve het geijkte 'heb je de achievement' :') Toen was het denk ik pas net ingevoerd.

[..]

En sowieso is er geen verschil meer tussen PvP en PvE gear.
Je kan geen legendaries gebruiken in BG's. Tenminste de effecten niet.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 15:40:07 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_177818176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Je kan geen legendaries gebruiken in BG's. Tenminste de effecten niet.
Welke effects? Ik lees overal dat er geen verschil meer is tussen PvP en PvE gear. Nu doe ik sowieso geen dungeons dus ik merk het verschil als het er zou zijn sowieso niet :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177818405
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Welke effects? Ik lees overal dat er geen verschil meer is tussen PvP en PvE gear. Nu doe ik sowieso geen dungeons dus ik merk het verschil als het er zou zijn sowieso niet :D
http://prntscr.com/ir4kwb

Dan werkt die shield dus niet.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 15:52:45 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_177818423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:51 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

http://prntscr.com/ir4kwb

Dan werkt die shield dus niet.
Oh dat soort dingen. Ik let er eigenlijk niet echt op, ik denk gewoon: oe oranje nice _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177819321
quote:
99s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat soort dingen. Ik let er eigenlijk niet echt op, ik denk gewoon: oe oranje nice _O-
:D _O- :D
pi_177820321
quote:
Ik zit nu in de alpha op ilevel 185 (daar begin je op met een nieuwe char). Dus ik denk dat ilevel 1000 nu naar zo rond de 225 zal gaan. Op 111 krijg je 200 gear en op level 112 ilevel 215 van de quest rewards.
pi_177820781
Ik heb ook nog steeds Ashes of A'lar niet.
Al die jaren heb ik tot vandaag nooit bedacht dat ik meteen Kael'thas kon doden. Dus altijd eerst alle andere bosses gedaan :') |:( _O-
pi_177820862
Ashes of A'lar en Reins of the Raven Lord heb ik ook nog steeds niet :') Die laatste heb ik na 200x opgegeven en die eerste probeer ik nog wekelijks.

En omg, serieus :o Deed je ze allemaal eerst? :D :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177820970
Ja 8)7
Om de één of andere reden zat het in mijn hoofd dat je die eerst moest doen voordat je aan Kael kon beginnen. Heel wat wipes (aan het begin toen het net solo kon) en tijd verspeeld dus :D

edit: Hoe zit dat trouwens bij Arthas en Invincible? :')
pi_177820982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:19 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ja 8)7
Om de één of andere reden zat het in mijn hoofd dat je die eerst moest doen voordat je aan Kael kon beginnen. Heel wat wipes (aan het begin toen het net solo kon) en tijd verspeeld dus :D
Ouch! ja, nu ren je er wel makkelijk door en kost het je misschien 10 minuten extra, maar in het begin, toen het net kon :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177821022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:19 schreef Het_Liegebeest het volgende:
edit: Hoe zit dat trouwens bij Arthas en Invincible? :')
Trucje gebruiken: https://www.ownedcore.com(...)-account-needed.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177821061
quote:
Oh thanks, dat ga ik vanavond eens proberen :)

edit: potverdomme, dat scheelt tijd!
Één keer een 'full' clear doen en verder alleen negen keer er naartoe vliegen. Nice! :D
Als je dat saaie gereutel van Arthas nou ook nog kon overslaan haha

[ Bericht 7% gewijzigd door Het_Liegebeest op 14-03-2018 19:24:28 ]
pi_177824112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:33 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Hoezo? Mogen PvPers geen legendaries krijgen? Die willen soms ook wel eens een raid of dungeon doen? Ik heb zelfs leggo's uit kistjes gekregen. Nou nou dat was moeilijke content.

[..]

Ilvl gaat weer omlaag met BfA. http://www.wowhead.com/ne(...)nges-and-stat-squish
Ik ken alle termen verder niet, ik speel alleen VANILLA of TBC, verder is het een futuristisch noobspel geworden daarna.. Leggo's?

Een legendary zou echt legendary moeten zijn zoals een epic ook echt epic, en niet voor elke quest die je doet 500 gold en 30 epics krijgen.... gelukkig komen ze met classic servers. Kan je zien hoe de échte wow eruit zeg ;) Voor als je na tbc bent gaan spelen.

Wat voor crits bestaan er nu, avn enkele miljoenen ofzo? :')
Lambo of Rekt
pi_177824777
mijn lock is 110. nu ff bezig met naxx voor deze epische set :9~
pi_177826042
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ken alle termen verder niet, ik speel alleen VANILLA of TBC, verder is het een futuristisch noobspel geworden daarna.. Leggo's?

Een legendary zou echt legendary moeten zijn zoals een epic ook echt epic, en niet voor elke quest die je doet 500 gold en 30 epics krijgen.... gelukkig komen ze met classic servers. Kan je zien hoe de échte wow eruit zeg ;) Voor als je na tbc bent gaan spelen.

Wat voor crits bestaan er nu, avn enkele miljoenen ofzo? :')
Tsja, binnen 2 dagen zat ik met mijn Warlock op 920 ilvl. Nu na 2,5 dag op 230...
Het slaat eigenlijk nergens meer op.
En dat 'Beam me up Scotty' thema vind ik ook maar ruk :{w
Maar ja, liefdesverdriet, relatie uit, dus maar weer veel WoW spelen ;') _O-
pi_177826292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:07 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Tsja, binnen 2 dagen zat ik met mijn Warlock op 920 ilvl. Nu na 2,5 dag op 230...
Het slaat eigenlijk nergens meer op.
En dat 'Beam me up Scotty' thema vind ik ook maar ruk :{w
Maar ja, liefdesverdriet, relatie uit, dus maar weer veel WoW spelen ;') _O-
30 mobs pullen, en overleven.. :')
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:14:49 #261
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_177834328
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ken alle termen verder niet, ik speel alleen VANILLA of TBC, verder is het een futuristisch noobspel geworden daarna.. Leggo's?

Een legendary zou echt legendary moeten zijn zoals een epic ook echt epic, en niet voor elke quest die je doet 500 gold en 30 epics krijgen.... gelukkig komen ze met classic servers. Kan je zien hoe de échte wow eruit zeg ;) Voor als je na tbc bent gaan spelen.

Wat voor crits bestaan er nu, avn enkele miljoenen ofzo? :')
Je druk maken om kleurtjes en getalletjes :')

Gameplay en community is het enige wat telt:)
pi_177834538
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je druk maken om kleurtjes en getalletjes :')

Gameplay en community is het enige wat telt:)
Ja, en de gameplay is nou net hetgeen wat kei- en keihard verkracht is sinds TBC :)

En daarmee de community ook, het trekt andere spelers.
Lambo of Rekt
pi_177834631
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

Je druk maken om kleurtjes en getalletjes :')

Gameplay en community is het enige wat telt:)
Vergeet niet dat legendary's in TBC gewoon een random drop waren. Je had mazzel, of je had het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177834666
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je druk maken om kleurtjes en getalletjes :')

Gameplay en community is het enige wat telt:)
In his defense, kleurtjes en getalletjes valt toch onder gameplay :?
De kleurtjes betekenen hoe hoog je getalletjes zijn, hoe hoog de getalletjes zijn betekent hoeveel damage/healing je doet en dat is een belangrijk onderdeel van de gameplay ;)
Verder is de gameplay ook gewoon zo simpel als wat, ik denk dat een zesjarige tegenwoordig wel WoW kan spelen. Misschien geen Mythic+ maar LFR? Zeker wel.

En ik denk dat iedereen hier, in ieder geval de mensen die van begin tot nu spelen, wel kunnen beamen dat de community nou niet echt ten goede is veranderd door de jaren heen.
pi_177834737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:

En ik denk dat iedereen hier, in ieder geval de mensen die van begin tot nu spelen, wel kunnen beamen dat de community nou niet echt ten goede is veranderd door de jaren heen.
En dat komt omdat de game verandert... het wordt meer noob-friendly waardoor je meer kleuters aantrekt omdat het stukken makkelijker wordt om te spelen. Het komt de game niet ten goede nee. Maar de bankrekening van blizzard wel.

Daarom zie je met name op de private servers de volwassen spelers, gelukkig komt blizzard zelf met classic servers straks.
Lambo of Rekt
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:42 #266
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177882152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ashes of A'lar en Reins of the Raven Lord heb ik ook nog steeds niet :') Die laatste heb ik na 200x opgegeven en die eerste probeer ik nog wekelijks.

En omg, serieus :o Deed je ze allemaal eerst? :D :*
ik heb zo'n 700x strat gedaan voordat die tyfus deathcarge dropte ik was zo blij dat mijn stoel door de kamer vloog.

ik wacht met smart af op wow:classic ben al meer dan een half jaar unsubbed omdat ik er geen kut meer aan vind ik ben legion en die nieuwe expansion nu al helemaal zat.

er is totaal geen communicatie vanuit blizzard ik vind het ook jammer dat ze helemaal gaan voor een rebuild, ik zou een communicatie laag hebben gecreëerd omdat er natuurlijk nieuwe infrastructuur is, zodat de oude feel van classic wordt behouden, ik heb een vermoeden dat ze vanaf niks zijn begonnen met de junior programmers en dat het wel tot 2020 kan duren voordat we wow:classic krijgen.

een beetje aan het lijntje gehouden worden zodat er als er content drought is in legion of de expansion dat ze dan opeens OH JA classic komt over 3 maanden uit.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_177894738
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dat komt omdat de game verandert... het wordt meer noob-friendly waardoor je meer kleuters aantrekt omdat het stukken makkelijker wordt om te spelen. Het komt de game niet ten goede nee. Maar de bankrekening van blizzard wel.

Daarom zie je met name op de private servers de volwassen spelers, gelukkig komt blizzard zelf met classic servers straks.
De moeilijkheid heeft daar niet zoveel mee te maken; in het begin speelde je alleen met en tegen mensen op je eigen server, waardoor je reputatie op de server belangrijk was. Ook toen speelden er “kleuters”, maar die hadden vanzelf hun reputatie tegen.

Nu kun je met group finders en lfr veel makkelijker een group vinden om te spelen, maar dat is dan ook erg anoniem waardoor je met slecht gedrag weg komt waar dat vroeger de doodsteek voor je reputatie kon zijn.
Comfortably numb
pi_177897318
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:13 schreef Denni5 het volgende:

[..]

De moeilijkheid heeft daar niet zoveel mee te maken; in het begin speelde je alleen met en tegen mensen op je eigen server, waardoor je reputatie op de server belangrijk was. Ook toen speelden er “kleuters”, maar die hadden vanzelf hun reputatie tegen.

Nu kun je met group finders en lfr veel makkelijker een group vinden om te spelen, maar dat is dan ook erg anoniem waardoor je met slecht gedrag weg komt waar dat vroeger de doodsteek voor je reputatie kon zijn.
Eerdere WoW was stukken lastiger dan wat dat futuristische spel nu is geworden.
Lambo of Rekt
pi_177902941
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eerdere WoW was stukken lastiger dan wat dat futuristische spel nu is geworden.
Misschien, maar de mechanics van bosses zijn eerder ingewikkelder geworden dan makkelijker. Wat zeker helpt is dat er in vanilla nog lang niet zoveel add-ons waren als nu, en voor zover ze er waren was het gebruik ervan een stuk minder standaard.
Comfortably numb
pi_177904147
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:48 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Misschien, maar de mechanics van bosses zijn eerder ingewikkelder geworden dan makkelijker. Wat zeker helpt is dat er in vanilla nog lang niet zoveel add-ons waren als nu, en voor zover ze er waren was het gebruik ervan een stuk minder standaard.
Klopt, boss mechanics zijn een beetje ingewikkelder geworden, maar ik heb liever een server met een toffe community dan dat ik een beetje extra op moet letten eens per week ;)
pi_177906121
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:39 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Klopt, boss mechanics zijn een beetje ingewikkelder geworden, maar ik heb liever een server met een toffe community dan dat ik een beetje extra op moet letten eens per week ;)
Ja ik ook. Worden die vanilla servers trouwens voorzien van group finder? Of gewoon echt in chat weer uren naar een UBRS groep zoeken? :)
Comfortably numb
pi_177906280
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:23 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja ik ook. Worden die vanilla servers trouwens voorzien van group finder? Of gewoon echt in chat weer uren naar een UBRS groep zoeken? :)
Er is nog helemaal niets bekend.
pi_177912468
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:48 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Misschien, maar de mechanics van bosses zijn eerder ingewikkelder geworden dan makkelijker. Wat zeker helpt is dat er in vanilla nog lang niet zoveel add-ons waren als nu, en voor zover ze er waren was het gebruik ervan een stuk minder standaard.
ja omdat iedereen de rest al kent.
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 21:13:53 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_177917632
Rogue mount toch nog redelijk makkelijk gehaald. Wel hulp gehad in undercity (wat denk ik achteraf gezien misschie niet eens nodig was) en Thunderbluf, wat wel nodig was, want die idioot begon te rennen als een malle _O- hulp van een hunter was wel handig. Oggrimar was eigenlijk niet heel moeilijk terwijl ik had gedacht dat die de lastigste zou zijn. Ik kon door de muur van de AH de quest NPC killen :')

Daarna nog even in het rond gehuppeld in de horde AH _O- totdat ik werd gekilled.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 21:17:32 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_177917750
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eerdere WoW was stukken lastiger dan wat dat futuristische spel nu is geworden.
Tja daar hebben we het al eerder over gehad in dit topic. Moest er vanmiddag nog aan denken, vroeger moest je als je van spec wisselde naar een trainer en gold betalen, nu kan dat gewoon graties en je hoeft ook niet van gear te wisselen.

Ik had ook een hele pvp set. Nu ook niet meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177978199
Frost DK, met nog maar 2 million HP.
Ik knal Avenging Wrath aan als Retri Paladin, maar krijg 'm niet kapot.
Sterker nog, hij zit opeens op full HP en maakt mij af.
:')

edit: en even later als mijn trinket en bubble op CD zijn word ik tijdens een stun van een Rogue, met 5 mil HP dus rond de 930 ilvl, in 1 stun even afgemaakt. Wat?!

[ Bericht 24% gewijzigd door Het_Liegebeest op 21-03-2018 10:02:52 ]
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 12:48:33 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_177981564
We krijgen een parrotmount, ik wil het _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177981792
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Karina het volgende:
We krijgen een parrotmount, ik wil het _O_
Umm, bij > papagaai.

  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 13:03:10 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_177981797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:02 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Umm, bij > papagaai.

_O- dat is gewoon stom hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177981881
Allebij die mounts :')
Slechte woordgrap, I know
pi_177982292
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- dat is gewoon stom hoor.
Echt niet :(
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 13:59:34 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_177982836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Echt niet :(
Nou een papegaai kan nog net, we zitten ook op ravens en hippogryphs, maar een bij :D dat is gewoon gek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 21 maart 2018 @ 14:02:40 #283
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_177982892
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:48 schreef Karina het volgende:
We krijgen een parrotmount, ik wil het _O_
1 april.
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 14:03:25 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_177982908
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:02 schreef NoXia het volgende:

[..]

1 april.
Oh ja dat zou kunnen :') Die bij ging net te ver want dat was echt raar. Die parrot had nog best gekund, mijn rogue vliegt op een raven :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177983083
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou een papegaai kan nog net, we zitten ook op ravens en hippogryphs, maar een bij :D dat is gewoon gek.
Mwa, er zijn ook reuze motten en wespachtige, rijden al op insecten sinds vanilla WoW, dan moet een bij ook gewoon kunnen toch. :D
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 14:14:20 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_177983135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, er zijn ook reuze motten en wespachtige, rijden al op insecten sinds vanilla WoW, dan moet een bij ook gewoon kunnen toch. :D
Oh ja nou je het zegt. Maar op een of andere manier leek me een bij dan weer te raar :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177983735
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja nou je het zegt. Maar op een of andere manier leek me een bij dan weer te raar :')
Zit zelfs een kikker mount in.

http://www.wowhead.com/ne(...)azeroth-mount-models
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 14:43:01 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_177983824
quote:
Oh ik had nog niet de hele pagina bekeken :D Ik zie het al weer, de alliance krijgt er weer wat paardjes bij, tof hoor :') Al zal idd de helft 'echt' zijn en de andere helft 1 april. Hoop het niet want die kikker wil ik ook wel _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177985537
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik had nog niet de hele pagina bekeken :D Ik zie het al weer, de alliance krijgt er weer wat paardjes bij, tof hoor :') Al zal idd de helft 'echt' zijn en de andere helft 1 april. Hoop het niet want die kikker wil ik ook wel _O-
Wel mooiere paardjes ;)
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 16:02:36 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_177985563
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:01 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Wel mooiere paardjes ;)
Geweldig. En ik heb er pas 10 of zo :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177985705
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:02 schreef Karina het volgende:

[..]

Geweldig. En ik heb er pas 10 of zo :')
Ach ja, voor mij verpest het de sfeer om van die rare mounts te hebben. Oh, opeens moeten we op Gronnlings kunnen rijden en dan weer op Demons en dan weer op dat. Etc. etc. Meh :{w
Doe mij dan maar een paard. Heel blij met Paladin Class Mount bijvoorbeeld :Y
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 16:12:42 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_177985746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ach ja, voor mij verpest het de sfeer om van die rare mounts te hebben. Oh, opeens moeten we op Gronnlings kunnen rijden en dan weer op Demons en dan weer op dat. Etc. etc. Meh :{w
Doe mij dan maar een paard. Heel blij met Paladin Class Mount bijvoorbeeld :Y
Ik vind de tigers ook wel tof. Die gronnling is gewoon irritant als je die 'rijdt'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177985903
Heeft iemand anders trouwens ook altijd moeite om een fatsoenlijke transmog voor zijn/haar tank te maken? Ik kan eigenlijk nooit een fatsoenlijk shield vinden.
90% van de shields is sowieso al belachelijk lelijk en de overige 10% past dan weer niet helemaal perfect bij de rest van je transmog :')
In plaats van nieuwe mounts mogen ze daar wel wat meer aandacht aan besteden als ze dat toch niet aan meer dungeons en raids of een veranderende wereld willen besteden. Als Blood Elf Paladin/Warrior zou ik er best als zo'n Spellwarder (die Silvermoon guards) uit willen zien. Of een fatsoenlijke Silver Hand transmog willen hebben.

quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind de tigers ook wel tof. Die gronnling is gewoon irritant als je die 'rijdt'.
Ja, die zijn ook zeer tof. Voor Night Elves.
Ben meer van het iets meer verschil tussen alle classes en races houden. Alles is zo homogeen geworden nu, maar ja, daarin ben ik een minderheid helaas. En niet alsof het allemaal nog terug te draaien is :D
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2018 @ 17:44:51 #294
159966 lifeblind
pi_177987715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:20 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Heeft iemand anders trouwens ook altijd moeite om een fatsoenlijke transmog voor zijn/haar tank te maken? Ik kan eigenlijk nooit een fatsoenlijk shield vinden.
90% van de shields is sowieso al belachelijk lelijk en de overige 10% past dan weer niet helemaal perfect bij de rest van je transmog :')
In plaats van nieuwe mounts mogen ze daar wel wat meer aandacht aan besteden als ze dat toch niet aan meer dungeons en raids of een veranderende wereld willen besteden. Als Blood Elf Paladin/Warrior zou ik er best als zo'n Spellwarder (die Silvermoon guards) uit willen zien. Of een fatsoenlijke Silver Hand transmog willen hebben.

Neuh, vanaf dat ik op m'n prot paladin de mage tower gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd die shield + mace transmogged, al is 't maar om het principe en het feit dat ik alles bij elkaar heb gescholden tijdens al mijn pogingen :+
pi_177988009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:44 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Neuh, vanaf dat ik op m'n prot paladin de mage tower gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd die shield + mace transmogged, al is 't maar om het principe en het feit dat ik alles bij elkaar heb gescholden tijdens al mijn pogingen :+
Haha, daar kan ik mijzelf wat bij voorstellen ;)
Zelf ook een stuk of tien pogingen moeten doen voor die challenge, dan vergat ik weer dat Velen ook dood kon gaan, dan vergat ik weer dat er een gigantische knockback was, etc. etc. _O-
Retribution was dan weer ontzettend simpel en in drie keer klaar.
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 17:58:12 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_177988136
Mijn paladin ziet er ook niet uit kan daar idd niks leuks voor vinden. Eigenlijk vind ik cloth nog het mooist qua transmog, veel kleuren. Leather is ook meestal bruinig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177990019
Mijn female orc tank warrior draagt de set die je voor je level 100 boost kreeg als transmog :') Omdat ik dat het mooist vond :D

Verder erg fan van de wolven als mounts. Vind mijn frostwolf howler wolf het leukst. Zal ze weer missen als we weer alliance worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2018 @ 19:45:48 #298
159966 lifeblind
pi_177990695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:54 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Haha, daar kan ik mijzelf wat bij voorstellen ;)
Zelf ook een stuk of tien pogingen moeten doen voor die challenge, dan vergat ik weer dat Velen ook dood kon gaan, dan vergat ik weer dat er een gigantische knockback was, etc. etc. _O-
Retribution was dan weer ontzettend simpel en in drie keer klaar.
Bosses op platforms waar je af kan tiefen is volgens mij mijn grootste zwakte in WoW :D

Moet zeggen dat ik op zich wel tevreden ben qua xmog van mn paladin (Radiant Lightbringer set met dus prot mage tower weapon/shield)

pi_177991210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:58 schreef Karina het volgende:
Mijn paladin ziet er ook niet uit kan daar idd niks leuks voor vinden. Eigenlijk vind ik cloth nog het mooist qua transmog, veel kleuren. Leather is ook meestal bruinig.
Ah, leather kijk ik niet naar. Mijn Druid en Rogue zijn allebei Worgen, dus Gilneans. Heb een set die perfect bij de Gilnean tabard past en sindsdien totaal geen andere set meer nodig gehad.
For Gilneas! :')
https://imgur.com/a/XBz9Z
Normaal in andere spec met daggers. Die Thunderfury's zijn veel te groot

Cloth is veelal heel mooi inderdaad. Alleen wel voornamelijk jurken. Gelukkig een set voor mijn Male NE Mage gevonden die bestaat uit een broek en vest. Moet alleen nog een keer een passende tabard of cloak bij.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Bosses op platforms waar je af kan tiefen is volgens mij mijn grootste zwakte in WoW :D

Moet zeggen dat ik op zich wel tevreden ben qua xmog van mn paladin (Radiant Lightbringer set met dus prot mage tower weapon/shield)

[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit ^O^
Groot fan van het schild, alleen 't is zo groot. Dus ik gebruik het niet.
Loop voornamelijk zo rond:
https://imgur.com/a/XBz9Z
Meestal wel een zwaard trouwens. Grand Marshal's Longsword.
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 20:29:32 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_177991771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Cloth is veelal heel mooi inderdaad. Alleen wel voornamelijk jurken. Gelukkig een set voor mijn Male NE Mage gevonden die bestaat uit een broek en vest. Moet alleen nog een keer een passende tabard of cloak bij.

Ik heb alleen female chars omdat ik de meeste male lelijk vind dus de jurkjes komen mooi van pas.
Voor mijn shaman heb ik het alliance shield dat ziet er wel cool uit. Mail is meestal ook nog wel aardig om te zien.

Priest heeft dit nu:

Mijn rogue is ook een worgen maar ik vind die wolf gewoon stom dus als ik rondloop ben ik meestal gewoon in human form :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_177994306
Godverdomme, ik loot nu net gewoon Invincible *O* *O* *O*
Eindelijk een fatsoenlijke mount voor m'n Death Knight, die ik altijd kan gebruiken. Geen gezeik meer met macro's die dan weer wel en dan weer niet werken.
Hoe blij je kan zijn met wat pixels op een schermpie :')

quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb alleen female chars omdat ik de meeste male lelijk vind dus de jurkjes komen mooi van pas.
Voor mijn shaman heb ik het alliance shield dat ziet er wel cool uit. Mail is meestal ook nog wel aardig om te zien.

Priest heeft dit nu:
[ afbeelding ]
Someone likes skanky outfits ;) :P

quote:
Mijn rogue is ook een worgen maar ik vind die wolf gewoon stom dus als ik rondloop ben ik meestal gewoon in human form :')
_O- :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')