abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 08:31:25 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173846784
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 08:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Prima hoor.

Heeft er minder om gehuild dan Berghuis.
Dus hij heeft niks? :D

Wat een aansteller :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 18 september 2017 @ 08:32:55 #177
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173846800
quote:
9s.gif Op maandag 18 september 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus hij heeft niks? :D

Wat een aansteller :r
Wat kneuzingen en dergelijke, geloof ik. Hij doet het voorlopig niet, denk ik.
pi_173848003
Van Berghuis naar ziekenhuis...jezuswatslecht

Die Berghuis doet lekker onschuldig en hij meent het ook echt, maar dit is gewoon donkerrood. 'maar ik deed het niet expres'..oh ok, lullig voor je man.
pi_173849336
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:13 schreef Ciscus het volgende:
Van Berghuis naar ziekenhuis...jezuswatslecht

Die Berghuis doet lekker onschuldig en hij meent het ook echt, maar dit is gewoon donkerrood. 'maar ik deed het niet expres'..oh ok, lullig voor je man.
Onzin, het was geen opzet, zou het absurd belachelijk vinden als hij voor die overtreding rood had gekregen.
pi_173849493
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2017 11:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Onzin, het was geen opzet, zou het absurd belachelijk vinden als hij voor die overtreding rood had gekregen.
Een overtreding hoeft niet perse opzettelijk te zijn ;)
  maandag 18 september 2017 @ 11:56:57 #181
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173849579
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:13 schreef Ciscus het volgende:
Van Berghuis naar ziekenhuis...jezuswatslecht

Die Berghuis doet lekker onschuldig en hij meent het ook echt, maar dit is gewoon donkerrood. 'maar ik deed het niet expres'..oh ok, lullig voor je man.
Houdt op met je gejank, je lijkt Berghuis wel.

In geen enkel universum was dit rood. Sterker, geel is al discutabel. Timing was beroerd, maar hij trekt keurig zijn poot in.

Overtreding zeker, geel goed te begrijpen. Maar rood zou echt belachelijk zijn.
pi_173849700
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit zo over de zeik ben geweest na een overwinning. :D Tering, wat was die 2e helft schandalig slecht. Eigenlijk vond ik dat alleen Zoet en Arias een voldoende scoorden, de rest: man man man....

Toch nog heel lang gedacht dat PSV zich er wel onder uit zou voetballen uiteindelijk maar het kwam echt niet verder dan met de billen samengeknepen de 1-0 met kunst en vliegwerk over de streep trekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 18 september 2017 @ 12:10:07 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173849716
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit zo over de zeik ben geweest na een overwinning. :D Tering, wat was die 2e helft schandalig slecht. Eigenlijk vond ik dat alleen Zoet en Arias een voldoende scoorden, de rest: man man man....

Toch nog heel lang gedacht dat PSV zich er wel onder uit zou voetballen uiteindelijk maar het kwam echt niet verder dan met de billen samengeknepen de 1-0 met kunst en vliegwerk over de streep trekken.
beide ploegen hadden dit wel nodig en goed in de eredivisie ligt al een tijdje achter ons
pi_173849769
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Houdt op met je gejank, je lijkt Berghuis wel.

In geen enkel universum was dit rood. Sterker, geel is al discutabel. Timing was beroerd, maar hij trekt keurig zijn poot in.

Overtreding zeker, geel goed te begrijpen. Maar rood zou echt belachelijk zijn.
Niet meteen zo lelijk doen, makker.
Normaal reageren staat je beter.

Dit was absoluut rood. Als je ooit zelf op enig niveau hebt gespeeld, dan weet je dat je met dit soort glijpartijen (met name op het middenveld met meerdere spelers om je heen) moet oppassen. Het is niet dat hij struikelde, hij ging bewust naar de grond. Hartstikke lief dat hij zijn been intrekt, maar het leed was al geschied.

Het maakt mij niet uit dat het Berghuis, Feyenoord of PSV betreft, maar ik beoordeel puur de overtreding.
pi_173849979
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 12:13 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Niet meteen zo lelijk doen, makker.
Normaal reageren staat je beter.

Dit was absoluut rood. Als je ooit zelf op enig niveau hebt gespeeld, dan weet je dat je met dit soort glijpartijen (met name op het middenveld met meerdere spelers om je heen) moet oppassen. Het is niet dat hij struikelde, hij ging bewust naar de grond. Hartstikke lief dat hij zijn been intrekt, maar het leed was al geschied.

Het maakt mij niet uit dat het Berghuis, Feyenoord of PSV betreft, maar ik beoordeel puur de overtreding.
Ach, hij speelde de bal te ver voor zich uit, zag 2 PSV-ers aankomen en probeerde door middel van een sliding de bal te redden.

Kwam ongelooflijk ongelukkig terecht, maar dit was hooguit geel.

Daarnaast vond ik Lammers een erg goede pot spelen, heeft meer kansen gehad dan Locadia. Ik ben nog steeds van mening dat Lammers uit kan groeien tot een volwaardig PSV spits, als hij zijn minuten krijgt om te groeien.
pi_173850058
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2017 12:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ach, hij speelde de bal te ver voor zich uit, zag 2 PSV-ers aankomen en probeerde door middel van een sliding de bal te redden.

Kwam ongelooflijk ongelukkig terecht, maar dit was hooguit geel.

Daarnaast vond ik Lammers een erg goede pot spelen, heeft meer kansen gehad dan Locadia. Ik ben nog steeds van mening dat Lammers uit kan groeien tot een volwaardig PSV spits, als hij zijn minuten krijgt om te groeien.
Poeh, dat kan ik niet met je eens zijn. Had enorm veel moeite om de bal onder controle te krijgen steeds en maakte veel foute keuzes. Was alles behalve een aanspeelpunt, waardoor PSV de bal voorin niet kwijt kon en er niet tijdig iemand kon bijsluiten. Nee, ik vond dat niet heel erg meevallen.
pi_173850088
Lammers heeft niks laten zien inderdaad, op die actie in de 90e minuut na. Is niet erg, maar speelde zeker geen goede pot.
pi_173850361
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Poeh, dat kan ik niet met je eens zijn. Had enorm veel moeite om de bal onder controle te krijgen steeds en maakte veel foute keuzes. Was alles behalve een aanspeelpunt, waardoor PSV de bal voorin niet kwijt kon en er niet tijdig iemand kon bijsluiten. Nee, ik vond dat niet heel erg meevallen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
Lammers heeft niks laten zien inderdaad, op die actie in de 90e minuut na. Is niet erg, maar speelde zeker geen goede pot.
20 jaar en alleen nog maar ervaring in de Jupiler league. Ik denk dat die jongen best nog een hoop kan groeien.
pi_173850592
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

beide ploegen hadden dit wel nodig en goed in de eredivisie ligt al een tijdje achter ons
Het lijkt er alleen op dat we de lat elk jaar lager gaan leggen. Verwachten dat je met een man meer je uiteindelijk onder de druk uit kan voetballen is toch niet teveel gevraagd zou ik denken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173850624
Lammers deelde ook gewoon in de malaise, alleen die aardige actie op het laatst leek ergens op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173850928
Wat werd er naar Berghuis geroepen eigenlijk? Heeft iemand dat gehoord?
pi_173851014
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat werd er naar Berghuis geroepen eigenlijk? Heeft iemand dat gehoord?
Er werd door Feyenoorders gezongen dat het zijn nek had moeten wezen, zoals van debiele Feyenoorders te verwachten valt. of bedoelde je dat niet?
pi_173851238
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2017 13:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Er werd door Feyenoorders gezongen dat het zijn nek had moeten wezen, zoals van debiele Feyenoorders te verwachten valt. of bedoelde je dat niet?
Nee, toen Berghuis naar de tunnel riep en boos werd op (ik denk) een fan.
  maandag 18 september 2017 @ 13:40:38 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173851250
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het lijkt er alleen op dat we de lat elk jaar lager gaan leggen. Verwachten dat je met een man meer je uiteindelijk onder de druk uit kan voetballen is toch niet teveel gevraagd zou ik denken.
zou je zeggen inderdaad, er wordt wel veel naar de trainers gewezen maar ik benijd ze niet in de eredivisie, ik hoor niets anders dan "we kwamen de afspraken niet na"
pi_173851444
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:40 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nee, toen Berghuis naar de tunnel riep en boos werd op (ik denk) een fan.
Oh nee, niet gehoord. Is er überhaupt iets te horen op de beelden?
pi_173852643
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2017 12:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ach, hij speelde de bal te ver voor zich uit, zag 2 PSV-ers aankomen en probeerde door middel van een sliding de bal te redden.

Kwam ongelooflijk ongelukkig terecht, maar dit was hooguit geel.

....
Het is onbesuisd en gevaarlijk. Dat hij een eigen fout probeert te herstellen en dat hij de pech heeft dat De Jong daar ligt doet daar niks aan af.
pi_173852871
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:49 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het is onbesuisd en gevaarlijk. Dat hij een eigen fout probeert te herstellen en dat hij de pech heeft dat De Jong daar ligt doet daar niks aan af.
quote:
Regel 12 van de spelregels die zijn uitgegeven door de International Football Association Board wordt gebruikt door het besturend instituut FIFA. Hieronder volgen gedragingen waarvoor een speler direct uit het veld kan worden gestuurd. Vrij vertaald zijn dit:

Ernstig gemeen spel. Hierbij kan worden gedacht aan een tackle die de veiligheid van de andere speler in gevaar brengt.
Het verrichten van een gewelddadige handeling. Een elleboogstoot, trappen en slaan behoren tot deze categorie.
Een tegenstander of ander persoon bespuwen.
Een tegenstander een doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen door het spelen van de bal met de hand. Dit geldt niet voor de doelverdediger (keeper) binnen zijn eigen strafschopgebied.
Een tegenstander, die zich in de richting van het doel van zijn tegenstander begeeft, een duidelijke scoringskans ontnemen buiten het strafschopgebied door middel van een overtreding waarvoor een vrije schop gegeven moet worden.
Het gebruiken van grove, beledigende taal, scheldwoorden en/of gebaren.
Het ontvangen van een tweede gele kaart in dezelfde wedstrijd.
Ik denk dat hierbij vooral naar regel 1. gekeken moet worden.

Wordt er met "Gemeen" bedoelt dat het met kwade opzet gedaan is of niet? De regels zijn op dit soort punten per persoon anders te interpreteren en ikzelf zou hem ook geen rode kaart gegeven hebben.
pi_173853355
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 12:13 schreef Ciscus het volgende:
Als je ooit zelf op enig niveau hebt gespeeld
Newbie gespot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173853395
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Newbie gespot.
Nee hoor ;)
pi_173853448
quote:
99s.gif Op maandag 18 september 2017 14:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat hierbij vooral naar regel 1. gekeken moet worden.

Wordt er met "Gemeen" bedoelt dat het met kwade opzet gedaan is of niet? De regels zijn op dit soort punten per persoon anders te interpreteren en ikzelf zou hem ook geen rode kaart gegeven hebben.
Het is 'gemeen' om er, zonder met het welbevinden van anderen rekening te houden, zo onbesuisd in te glijden. Je weet op zo'n moment dat je iemand kan raken. Het is niet dat hij opzettelijk De Jong raakt.

Als je elk 'foutje', waar iemand behoorlijk letsel aan kan overhouden, zo behandelt, dan is er sprake van een nieuwe sport.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')