Omdat dat geen drol kost. Dat is de enige reden dat andere merken ook instappen. Het is leuke marketing voor een schijntje.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom stappen ze dan wel bij Formule E in?
Aston Martin heeft geen geld en geen interesse. Dat is het dus sowieso niet. Bovendien zegt hij nergens dat het over F1 gaat.quote:Op vrijdag 15 september 2017 21:03 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Nope hij zegt dat het geen Honda, geen Renault en geen Porsche is, maar een fabrikant waar ze al mee samenwerken. Lijkt mij Aston Martin...
Auquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:57 schreef zoem het volgende:twitter:CRASH_NET_F1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 18:08:48 .@JolyonPalmer learned he'd been dropped by Renault F1 for 2018 by reading an online article… https://t.co/mmTOzwHWkX reageer retweet
Zoals ik al zei, geen McLaren gearbox. Maar een eigen ontwerp, zodat bij een eventuele overstap van RBR er reeds ervaring mee is.quote:Q: Franz why is this the right move for your team and who is going to make the gearbox?
Franz TOST: First of all, thank you very much to the Honda management, to Moriyama-san and to Yamamoto-san to trust Toro Rosso. We at Toro Rosso are very proud and happy to work together with such an exclusive partner like Honda is and we are convinced that we will have a very successful future. The gearbox will be made by Toro Rosso, like the year before.
Tijd van Team Prost de kleine accumulator geleverd om de bak in neutraal te krijgen na een crash (knop met grote pijl aan buitenzijde bedient een ventiel dat druk uit de accumulator lost om de bak vrij te schakelen). Nu enkel wat 24uur teams voor motor koeling.quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ben werkzaam als ingenieur spoorwegen dus helaas
Hoe wil je anders zo'n programma vullen. Wat een zaaddodende bedoening.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:55 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer zeg bij F1 cafe. Stemmingmakerij over het feit dat Max 0,5sec te kort kwam op Ric.
Max wilde gewoon even cool powersliden tegen de muur in zijn snelle ronde. Genoeg marge.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:55 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer zeg bij F1 cafe. Stemmingmakerij over het feit dat Max 0,5sec te kort kwam op Ric.
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, als je zo verschrikkelijk weinig verstand van technische zaken lijkt te hebben dan zou ik graag een wedje leggen bij je werkgever.
Stop met interessant doen, nobody cares
Je verkapte "ik ben zo cool" posts worden wel een beetje vermoeiend zo.quote:Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:
[..]
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis.
Pls ga niet weg laat ze maar lullen joh jij weet wel beterquote:Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:
[..]
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis.
Gast, please. Het gaat niet over pro Max of niet. Het gaat over je volslagen nergens op gebaseerde en totaal absurde speculaties die bovendien door de feiten volledig worden tegengesproken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:
[..]
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:
[..]
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis.
Aston Martin is toch onderdeel van Prodrive? Of althans, de Aston Martin raceteams worden door Prodrive gerund?quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:35 schreef Fer het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar die Aston Martin deal, een V6 hybride volgens huidig recept zie ik ze niet bouwen. Misschien een teruggetunede Mercedes ( in het kader van, die is net zo sterk als Renault, maar ieder geval betrouwbaar?) of zou het om naamsponsering gaan. Aston Martin Redbull Honda/Tag Heuer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |