abonnement Unibet Coolblue
pi_173794827

Het is alweer tijd voor de veertiende Grand Prix van het seizoen! Het Marina Bay Street Circuit zal voor de tiende maal het decor zijn van de Grand Prix van Singapore. Tijdens de vorige race op Monza draaide alles nog om brute kracht en motorvermogen, maar in Singapore zal alles anders zijn. De langzame baan heeft liefst 23 bochten en daardoor zullen de rijders vooral op zoek moeten naar downforce en grip. Het iets meer dan vijf kilometer lange stratencircuit leent zich net als Monaco niet voor fouten, want ook in Singapore wordt de gehele baan omrand door vangrails. Een kleine misrekening is dus al snel einde wedstrijd.

Als er één circuit is waarop Mercedes dit jaar nog verslagen kunnen worden door Ferrari is het Singapore. De wereldkampioenen lijken op voorhand weinig voordeel te hebben van hun krachtige motor. Sebastian Vettel zal hier een van de favorieten zijn in diens Ferrari. De Duitser zal het circuit sowieso tot één van zijn favorieten rekenen want met vier zeges in negen uitvoeringen is Vettel de meest succesvolle rijder in het kleine staatje in Zuidoost-Azië. De viervoudig kampioen is afgelopen race in Monza weer vlak achter Hamilton komen te liggen die hem nu met 3 punten voorbij is in het klassement en zal er dus op gebrand zijn om opnieuw te winnen.



Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport















Actueel weer Singapore

pi_173794830
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:03 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Omdat sommigen hier voor lol blijven volhouden dat fabrieksteams hun klanten niet benadelen voor door ze minder efficiënte configuraties te geven. Zoals ook Renault doet naar RB toe. En nou is Christian Horner zeer progressief, dus RB gaat er zelf wat riskant aan aanpassen, dus dan knalt ie iets vaker. Maar ja RB zegt nu zomaar dat contract op hè. Nee, pure pech bestaat in deze sport, het is geen wetenschap. Het is niet omdat ze vrij goed doorhebben dat Renault en zijzelf niet op 1 lijn zitten sinds Renault er zelf in zit. _O-
Volgens mij kan/mag je als klantenteam echt niet zomaar de mapping van de fabrikant aanpassen, er werken ook gewoon Renault mensen bij RBR om de motor af te stellen. In dat geval had Renault ook echt niet z'n excuses aangeboden en gewoon keihard de bal bij RBR gegooid.
Het kan wel zijn dat Renault een agressieve map aan RBR heeft gegeven met als disclaimer dat hij sneller ploft (net zoals Honda bij Andretti heeft gedaan) al betwijfel ik dat...
Dat de relatie tussen RBR en Renault niet goed is, was sinds begin dit jaar al zichtbaar :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:10 schreef Jolyon het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd wie van de volgers hier in de F1 of in een tak rapporterend over de motorsport werkt. Verwacht zelf niet veel.
Ben werkzaam als ingenieur spoorwegen dus helaas :P
pi_173795200
STR gaat toch zelf de versnellingsbak maken.

quote:
RELATIONSHIP WITH HONDA UNTIL 2020

"I want to thank the Honda bosses for believing in Toro Rosso.

We are proud and look forward to working with them in an exclusive alliance, and I hope we have a successful future.

The gearbox, as in previous years, will make Toro Rosso, "said Tost.

"In the short term, Honda will dramatically improve performance and have a lot of potential.

This season have had many improvements.

I am 100% convinced that Honda will take a big step forward in the near future and in the next three years.

We are very happy to have such a good ally. We will have a very successful season."
Volgens mij weet Tost iets wat de rest niet weet :P
pi_173795209
Sowieso krijgt RB dezelfde software als Renault. Dat hebben ze namelijk vorig jaar contractueel afgesproken voor zover ik weet. RB zou exact dezelfde specificaties krijgen als Renault. Renault heeft er op dit moment ook niets mee te winnen omdat niet te doen. Dat komt pas als ze zelf in de top mee gaan doen. Naar eigen zeggen is dat pas in 2019 of 2020, dus nadat het huidige contract is afgelopen.
En het is nou niet zo dat alleen RB pech heeft met de motor. Bij Renault zelf hebben ze dat ook en met name Palmer.

En dat de relatie niet zo goed is heeft vooral te maken met de prestaties van de motor. Dat was in 2015 ook al zo. In 2014 en vorig jaar was die prima.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173795266
Als het verhaal van Jolyon überhaupt al ergens op slaat en Red Bull zelf met de engine mappings rommelt dan doen ze dat bij beide wagens en zou ook Ricciardo veel vaker uitvallen. Het ligt niet aan de mappings van Red Bull, anders zouden Palmer en de Toro Rosso's ook niet zo vaak met motorproblemen uitvallen.

Daarnaast levert elke motorenbouwer een blik engineer mee die juist die mappings maken. Elk team werkt zo, ook Mercedes, Ferrari en Honda.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:40:01 #6
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173795899
Ik lees hier en daar dat Horner heeft gesuggereerd dat RBR richting motoren van Aston Martin gaat. Hoe serieus is dat te nemen? Aston Martin heeft toch geen enkele ervaring op dat gebied?
pi_173795903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:40 schreef beantherio het volgende:
Ik lees hier en daar dat Horner heeft gesuggereerd dat RBR richting motoren van Aston Martin gaat. Hoe serieus is dat te nemen? Aston Martin heeft toch geen enkele ervaring op dat gebied?
We zullen het moeten zien....
Ja doei.
pi_173796187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:40 schreef beantherio het volgende:
Ik lees hier en daar dat Horner heeft gesuggereerd dat RBR richting motoren van Aston Martin gaat. Hoe serieus is dat te nemen? Aston Martin heeft toch geen enkele ervaring op dat gebied?
Voor 2019 lijkt me onwaarschijnlijk, zal dan imho eerder om een rebadge actie gaan. Vanaf 2021 met de nieuwe motorregels is een mogelijkheid omdat Aston Martin interesse heeft getoond in de nieuwe motorregels en bij dat overleg aanwezig was. Eventueel samen met een andere partner zoals Cosworth.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:05:56 #9
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173796344
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:57 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Voor 2019 lijkt me onwaarschijnlijk, zal dan imho eerder om een rebadge actie gaan. Vanaf 2021 met de nieuwe motorregels is een mogelijkheid omdat Aston Martin interesse heeft getoond in de nieuwe motorregels en bij dat overleg aanwezig was. Eventueel samen met een andere partner zoals Cosworth.
Ik vraag me toch af in hoeverre Aston Martin technisch in staat is om iets bij te dragen want hun motorenkennis lijkt toch op een heel ander gebied te liggen. Financieel kunnen ze sowieso niet bijdragen want het bedrijf is een dwerg vergeleken met Daimler, Renault en Honda. Ik ben toch wel heel benieuwd waar Horner precies naar refereerde.
pi_173796479
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:40 schreef beantherio het volgende:
Ik lees hier en daar dat Horner heeft gesuggereerd dat RBR richting motoren van Aston Martin gaat. Hoe serieus is dat te nemen? Aston Martin heeft toch geen enkele ervaring op dat gebied?
Rebadge van Honda :P

Hoorde het ook vandaag, kan me niet voorstellen dat er buiten de huidige 4 een fabrikant is die NU wilt instappen.
pi_173796516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:17 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Wat heeft race pace daarmee te maken? Hamilton reed op het eind meerdere rondes (5 volgens mij) op softs 1.46 laag. Dat is vergelijkbaar met de long run (8 laps) tijden van Ricciardo op US.
andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 18:41:43 Race-sim aves, u/soft: RIC 1:46.581; HUL 47.080; HAM 47.086; PER 47.224; RAI 47.264; VET 47.396; ALO 47.986; BOT 48.283 reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173796519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:03 schreef bbfakir het volgende:
Volgens mij kloppen de uitzendtijden in de OP weer eens niet.

[ afbeelding ]
1e keer dat mijn OP niet klopte ja :{w
Tijden komen uit de echte eckte documentatie van de FIA.

http://www.fia.com/news/2(...)art-time-information

Ik kan er niks aan doen dat die Nasi-vreters de boel 90 minuten verzetten van 18:00 local naar 16:30 :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 19:15:44 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:16:23 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173796538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:13 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Rebadge van Honda :P

Hoorde het ook vandaag, kan me niet voorstellen dat er buiten de huidige 4 een fabrikant is die NU wilt instappen.
Van Porsche is het wel voor te stellen. Die hebben zelf genoeg resources (technisch en financieel) en rugdekking van het Volkswagen-concern. En als ze uit de LMP-klasse van de WEC stappen zullen er daar nog wel wat mensen met de armen over elkaar zitten: ook met het Formule E-programma erbij.

Verder kan ik ook geen namen bedenken trouwens.
pi_173796627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef Rossdale het volgende:
Als het verhaal van Jolyon überhaupt al ergens op slaat en Red Bull zelf met de engine mappings rommelt dan doen ze dat bij beide wagens en zou ook Ricciardo veel vaker uitvallen. Het ligt niet aan de mappings van Red Bull, anders zouden Palmer en de Toro Rosso's ook niet zo vaak met motorproblemen uitvallen.

Daarnaast levert elke motorenbouwer een blik engineer mee die juist die mappings maken. Elk team werkt zo, ook Mercedes, Ferrari en Honda.
Misschien dat een bepaald persoon als analist bij een bekend gokkantoor misschien iets meer weet dan wat fanaten op een tijdelijk forum..?

Als ze doelbewust een minder efficiënte mapping meegeven dan weet de ondersteunende engineer dat ook niet hè. Die zit niet zo hoog in hiërarchie, kort gezegd. Dat argument van Ricciardo komt steeds maar terug, maar dat is eigenlijk bezopen aangezien het een gegeven is dat zij niet dezelfde instellingen gebruiken, aangezien ze verschillende strategieën en rijstijlen gebruiken. Ook hun ontwikkeling van mechanische componenten is niet geheel hetzelfde tijdens weekenden. Maar Renault stopt er toch mee, dus de kous is eraf.
pi_173796725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:19 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Misschien dat een bepaald persoon als analist bij een bekend gokkantoor misschien iets meer weet dan wat fanaten op een tijdelijk forum..?

Als ze doelbewust een minder efficiënte mapping meegeven dan weet de ondersteunende engineer dat ook niet hè. Die zit niet zo hoog in hiërarchie, kort gezegd. Dat argument van Ricciardo komt steeds maar terug, maar dat is eigenlijk bezopen aangezien het een gegeven is dat zij niet dezelfde instellingen gebruiken, aangezien ze verschillende strategieën en rijstijlen gebruiken. Ook hun ontwikkeling van mechanische componenten is niet geheel hetzelfde tijdens weekenden. Maar Renault stopt er toch mee, dus de kous is eraf.
Eerst was het een analist van Canal+ en nu weer een analist van een bekend gokkantoor. :)

En de vorige keer zat je er ook naast, toen je zei dat McLaren niet met Renault motoren zou kunnen gaan rijden omdat ieder team hiervoor toestemming moest geven. Wat ik meteen al ontkende omdat het nergens in de gepubliceerde regels stond.

Dus voorlopig neem ik wat je zegt met een korrel zout, totdat het tegendeel bewezen is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173796745
Waarschijnlijk blijft de haaienvin volgend jaar

RacingLines twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 17:38:17 Hearing @f1 tech regs could be changed for 2018 to permit retention of shark fin - to retain space for sponsor logos and driver numbers. reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173797066
En Ferrari runt dus inderdaad gewoon oude motoren de afgelopen maanden in vrije trainingen en had dus al hun nieuwe motoren voor morgen al op een conservatievere stand gezet in Monza.
Vergeet Hongarije dit jaar niet. Toen zat Ricciardo er zelfs nog meer voor in FP1.

Als Vettel alleen dan al met die motor in S1 in 1 poging al gelijk de beste tijd neerzette, er in FP1 er 0.109 achter zat en van plan lijkt om US-S te runnen waardoor je eigenlijk een SC nodig hebt aangezien het verschil tussen bandencompounds ook laag is, dan gaat dit een hele ironische herhaling worden van Barcelona 2016.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 15 september 2017 @ 19:57:42 #18
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173797221
CRASH_NET_F1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 18:08:48 .@JolyonPalmer learned he'd been dropped by Renault F1 for 2018 by reading an online article… https://t.co/mmTOzwHWkX reageer retweet
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:13:48 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173797519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:19 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Misschien dat een bepaald persoon als analist bij een bekend gokkantoor misschien iets meer weet dan wat fanaten op een tijdelijk forum..?

Als ze doelbewust een minder efficiënte mapping meegeven dan weet de ondersteunende engineer dat ook niet hè. Die zit niet zo hoog in hiërarchie, kort gezegd. Dat argument van Ricciardo komt steeds maar terug, maar dat is eigenlijk bezopen aangezien het een gegeven is dat zij niet dezelfde instellingen gebruiken, aangezien ze verschillende strategieën en rijstijlen gebruiken. Ook hun ontwikkeling van mechanische componenten is niet geheel hetzelfde tijdens weekenden. Maar Renault stopt er toch mee, dus de kous is eraf.
Haha, als je zo verschrikkelijk weinig verstand van technische zaken lijkt te hebben dan zou ik graag een wedje leggen bij je werkgever. _O-

Stop met interessant doen, nobody cares
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:47:27 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173798176
Horner zegt vrij letterlijk dat Red Bull gewoon bij Renault blijft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:48:34 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173798201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Van Porsche is het wel voor te stellen. Die hebben zelf genoeg resources (technisch en financieel) en rugdekking van het Volkswagen-concern. En als ze uit de LMP-klasse van de WEC stappen zullen er daar nog wel wat mensen met de armen over elkaar zitten: ook met het Formule E-programma erbij.

Verder kan ik ook geen namen bedenken trouwens.
Porsche heeft geen geld. Die gaan niet instappen, nu niet en in 2021 ook niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:00:03 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173798445
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Porsche heeft geen geld. Die gaan niet instappen, nu niet en in 2021 ook niet.
Waarom stappen ze dan wel bij Formule E in?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173798469
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Horner zegt vrij letterlijk dat Red Bull gewoon bij Renault blijft.
"Something aside from Porsche, Renault or Honda?"

"Yeah, absolutely."
pi_173798505
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Horner zegt vrij letterlijk dat Red Bull gewoon bij Renault blijft.
Nope hij zegt dat het geen Honda, geen Renault en geen Porsche is, maar een fabrikant waar ze al mee samenwerken. Lijkt mij Aston Martin...



[ Bericht 9% gewijzigd door ender_xenocide op 15-09-2017 21:13:07 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:07:29 #25
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173798586
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:03 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Nope hij zegt dat het geen Honda, geen Renault en geen Porsche is, maar een fabrikant waar ze al mee samenwerken. Lijkt mij Aston Martin...

[twitter]https://twitter.com/SkySportsF1/status/908722097576230914[/twitter]
Ik had het interview nog niet gezien (enkel wat quotes gelezen) maar als ik dit zo zie en hoor denk ik niet dat het betrekking heeft op motoren of een meer rechtstreekse betrokkenheid van Aston Martin. Het kan net zo goed iets te maken hebben met de Valkyrie.
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:29:17 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173799040
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom stappen ze dan wel bij Formule E in?
Omdat dat geen drol kost. Dat is de enige reden dat andere merken ook instappen. Het is leuke marketing voor een schijntje.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:29:58 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173799057
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:03 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Nope hij zegt dat het geen Honda, geen Renault en geen Porsche is, maar een fabrikant waar ze al mee samenwerken. Lijkt mij Aston Martin...

Aston Martin heeft geen geld en geen interesse. Dat is het dus sowieso niet. Bovendien zegt hij nergens dat het over F1 gaat.

Enige wat zou kunnen is dat de Renault motor weer een andere naam krijgt. Maar Aston Martin gaat nooit een F1 motor zelf bouwen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fir3fly op 15-09-2017 21:37:22 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 21:31:40 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173799083
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:57 schreef zoem het volgende:
CRASH_NET_F1 twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 18:08:48 .@JolyonPalmer learned he'd been dropped by Renault F1 for 2018 by reading an online article… https://t.co/mmTOzwHWkX reageer retweet
Au
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173800181
quote:
Q: Franz why is this the right move for your team and who is going to make the gearbox?

Franz TOST: First of all, thank you very much to the Honda management, to Moriyama-san and to Yamamoto-san to trust Toro Rosso. We at Toro Rosso are very proud and happy to work together with such an exclusive partner like Honda is and we are convinced that we will have a very successful future. The gearbox will be made by Toro Rosso, like the year before.
Zoals ik al zei, geen McLaren gearbox. Maar een eigen ontwerp, zodat bij een eventuele overstap van RBR er reeds ervaring mee is.
.
pi_173801041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:22 schreef SnowOokami het volgende:


[..]

Ben werkzaam als ingenieur spoorwegen dus helaas :P
Tijd van Team Prost de kleine accumulator geleverd om de bak in neutraal te krijgen na een crash (knop met grote pijl aan buitenzijde bedient een ventiel dat druk uit de accumulator lost om de bak vrij te schakelen). Nu enkel wat 24uur teams voor motor koeling.
pi_173801054
Zijn er meer" in" het café? :P
pi_173801148
Wat een slap geouwehoer zeg bij F1 cafe. Stemmingmakerij over het feit dat Max 0,5sec te kort kwam op Ric.
pi_173801198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:55 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer zeg bij F1 cafe. Stemmingmakerij over het feit dat Max 0,5sec te kort kwam op Ric.
Hoe wil je anders zo'n programma vullen. Wat een zaaddodende bedoening.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 23:01:44 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173801258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:55 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer zeg bij F1 cafe. Stemmingmakerij over het feit dat Max 0,5sec te kort kwam op Ric.
Max wilde gewoon even cool powersliden tegen de muur in zijn snelle ronde. Genoeg marge.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173801271
Het is een café....
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:03:01 #36
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173801284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:02 schreef potjecreme het volgende:
Het is een café....
Waar mensen 'werk' hebben dankzij Max
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:23:55 #38
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173801685
Ik dacht dat ze een geintje maakte met Rob 57 jaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173802936
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha, als je zo verschrikkelijk weinig verstand van technische zaken lijkt te hebben dan zou ik graag een wedje leggen bij je werkgever. _O-

Stop met interessant doen, nobody cares
Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis. :W
pi_173802959
Zou ALO nog oude vrienden hebben bij Renault?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 01:53:21 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173803316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis. :W
Je verkapte "ik ben zo cool" posts worden wel een beetje vermoeiend zo.
  zaterdag 16 september 2017 @ 02:31:12 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173803502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis. :W
Pls ga niet weg laat ze maar lullen joh jij weet wel beter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 16 september 2017 @ 02:32:31 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173803510
Iedereen weet dat horner zelf de boel remapt met zn bluetooth odb2 stick van AliBaba
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 16 september 2017 @ 07:41:38 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173804325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis. :W
Gast, please. Het gaat niet over pro Max of niet. Het gaat over je volslagen nergens op gebaseerde en totaal absurde speculaties die bovendien door de feiten volledig worden tegengesproken.

Gecombineerd met je 'ik loop elke GP over de grid en heb alle insider verhalen'-houding. Terwijl je gewoon op je zolderkamer zit tijdens de Singapore.
pi_173804658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:55 schreef Jolyon het volgende:

[..]

Dan ga ik en maak ik wel gewoon een ander account aan en ga ik opeens heel pro-max doen, prima gozer.
Als je nog uiteindelijk serieus wat kan bespreken kan je me gewoon tijdens een GP tegenkomen, graag PM dan, of misschien wil je wat foto's, ben nu gewoon in NL dus dan zou je wel paar weekjes moeten wachten. Mag je ook, wat vast ook niet zal gebeuren, me vertellen ontbreekt aan technische kennis. :W
:')
pi_173804958
Net wat filmpjes gekeken van Skysports, ik mis het wel hoor die interviews achter de paddock. Veel informatiever dan dat domme gelul van Jack.

Ook wat er naast de scherm gebeurt is soms interesant, zoals het amicale onderonsje van Zak Brown, Eric Boullier en de mannen van Honda, vlak de persconferenties.

Helaas, mijn tv-pc is kaduuk.... :(
.
pi_173805038
ZiggoGO plat :( wilde ff snel door F1 Cafe scrollen
pi_173805167
Ben ook wel nieuwsgierig naar die Aston Martin deal, een V6 hybride volgens huidig recept zie ik ze niet bouwen. Misschien een teruggetunede Mercedes ( in het kader van, die is net zo sterk als Renault, maar ieder geval betrouwbaar?) of zou het om naamsponsering gaan. Aston Martin Redbull Honda/Tag Heuer
.
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:47:00 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173805298
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:35 schreef Fer het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar die Aston Martin deal, een V6 hybride volgens huidig recept zie ik ze niet bouwen. Misschien een teruggetunede Mercedes ( in het kader van, die is net zo sterk als Renault, maar ieder geval betrouwbaar?) of zou het om naamsponsering gaan. Aston Martin Redbull Honda/Tag Heuer
Aston Martin is toch onderdeel van Prodrive? Of althans, de Aston Martin raceteams worden door Prodrive gerund?

En Prodrive heeft toch connecties met diverse motorenleveranciers? Volgens mij werken die in andere raceklassen ook gewoon samen met Mcclaren, Ford en zelfs BMW. Zouden die interesse hebben in een terugkeer in de F1? Ik weet niet hoe de banden met RedBull liggen, eerlijk gezegd. In die periode heb ik de F1 een paar jaar totaal niet gevolgd.
pi_173805572
Ik vond het eerst raar dat STR met Honda zaken wilde doen, maar nu zie ik de potentie van die samenwerking wel in.

Jammer dat McLaren Honda laat gaan. Zeker nu het verhaal ronde gaat dat McLaren voor een groot deel verantwoordelijk is voor waarom het zo stroef ging tussen beide partijen.

Ergens bestaat toch wel een kans dat ze zichzelf in de voeten schieten als Honda alles op orde krijgt met de PU en STR naar grote hoogtes brengt. En wat dan voor McLaren? Buiten Renault zijn er niet veel opties meer. Merc en Ferrari willen niet leveren, Honda zal dat misschien ook niet meer willen of STR/RB zullen daar een stokje voor steken. Jammer want de band tussen McLaren en Honda in het verleden was toch wel sterk. En dat alles waarschijnlijk alleen maar vanwege Fernando Alonso.
pi_173805601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:21 schreef SnowOokami het volgende:
ZiggoGO plat :( wilde ff snel door F1 Cafe scrollen
Pfff nog steeds. Sinds donderdag is het al klote met die dienst.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 september 2017 @ 10:17:44 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173805619
Die vragen aan Perez :')
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:17:53 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173805622
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:13 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vond het eerst raar dat STR met Honda zaken wilde doen, maar nu zie ik de potentie van die samenwerking wel in.

Jammer dat McLaren Honda laat gaan. Zeker nu het verhaal ronde gaat dat McLaren voor een groot deel verantwoordelijk is voor waarom het zo stroef ging tussen beide partijen.

Ergens bestaat toch wel een kans dat ze zichzelf in de voeten schieten als Honda alles op orde krijgt met de PU en STR naar grote hoogtes brengt. En wat dan voor McLaren? Buiten Renault zijn er niet veel opties meer. Merc en Ferrari willen niet leveren, Honda zal dat misschien ook niet meer willen of STR/RB zullen daar een stokje voor steken. Jammer want de band tussen McLaren en Honda in het verleden was toch wel sterk. En dat alles waarschijnlijk alleen maar vanwege Fernando Alonso.
McLaren moest ook wel wat, die auto is niet voor niks zo leeg/kaal qua sponsor stickers
pi_173805725
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:36 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

dan schrappen ze die gp toch?
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:27 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Van mij mag die GP ook van de kalender.
Bestaat er een goede reden dan waarom je die GP van de kalender zou schrappen?

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Idd, 2 vliegen in 1 klap 👍
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kvyat is geen enkel gemis tenzij je zijn torpedo acties een toevoeging vindt :P
Zo slecht rijd hij ook weer niet. Het is nog een jonge man, met ervaring die alleen maar zal toenemen en is zeker geen hekkensluiter. De laatste twee of drie races heeft hij gewoon netjes uitgereden zonder gedoe.
Zelfs coureurs met meer ervaring maken wel eens een zelfde foutje.

Dat hij geen WK materiaal is zou ik niet durven stellen. Zet Hamilton in een Sauber en het WK mag hij dan wel vergeten. Valtteri is er sinds zijn transfer naar Merc alleen maar beter op geworden en dat zal ook wel met de bolide te maken hebben.
pi_173805727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Aston Martin is toch onderdeel van Prodrive? Of althans, de Aston Martin raceteams worden door Prodrive gerund?

En Prodrive heeft toch connecties met diverse motorenleveranciers? Volgens mij werken die in andere raceklassen ook gewoon samen met Mcclaren, Ford en zelfs BMW. Zouden die interesse hebben in een terugkeer in de F1? Ik weet niet hoe de banden met RedBull liggen, eerlijk gezegd. In die periode heb ik de F1 een paar jaar totaal niet gevolgd.
Niemand begint nu nog aan een motor voor 2019.
.
pi_173806089
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:35 schreef Fer het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar die Aston Martin deal, een V6 hybride volgens huidig recept zie ik ze niet bouwen. Misschien een teruggetunede Mercedes ( in het kader van, die is net zo sterk als Renault, maar ieder geval betrouwbaar?) of zou het om naamsponsering gaan. Aston Martin Redbull Honda/Tag Heuer
Een motor geloof ik ook niet in. Maar een aankondiging over Aston Martin kan van alles zijn. Misschien over dat de samenwerking verder voorgezet wordt of een nieuw samenwerkings project ofzo. Ik verwacht niks schokkends iig en denk dat Horner ook gewoon een beetje loopt te fucken.
pi_173806212
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Een motor geloof ik ook niet in. Maar een aankondiging over Aston Martin kan van alles zijn. Misschien over dat de samenwerking verder voorgezet wordt of een nieuw samenwerkings project ofzo. Ik verwacht niks schokkends iig en denk dat Horner ook gewoon een beetje loopt te fucken.
Dit. Horner heef het ook nergens over een motor. Alleen over een deal met een autofabrikant.

Aston Martin heeft gisteren wel aangegeven geïnteresseerd te zijn om vanaf 2021 motoren te willen leveren als onafhankelijke motorenleverancier.

http://www.autoexpress.co(...)oking-at-f1-for-2021
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:56:09 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173806238
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit. Horner heef het ook nergens over een motor. Alleen over een deal met een autofabrikant.

Aston Martin heeft gisteren wel aangegeven geïnteresseerd te zijn om vanaf 2021 motoren te willen leveren als onafhankelijke motorenleverancier.

http://www.autoexpress.co(...)oking-at-f1-for-2021
"we are studying the engine regulations" zijn die al bekend dan?
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:04:52 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173806396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:26 schreef Fer het volgende:

[..]

Niemand begint nu nog aan een motor voor 2019.
Nee, dat snap ik ook wel. Maar na 2019 vergaat de wereld niet.

Ofja, misschien wel maar ik denk niet dat de motorenleveranciers in de F1 daar vanuit gaan.

Buiten Renault is er voor 2019 alleen Honda als optie, tenzij Horner via de hoge hoed alsnog een deal met Mercedes kan maken.
pi_173806601
Leuke OP, met tegeltjes wijsheid
pi_173806613
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Pfff nog steeds. Sinds donderdag is het al klote met die dienst.
Nou gisteren deed ie het nog gewoon, maar allestoringen.nl staat nu vol met klachten.
pi_173806807
redbullracing twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 11:07:46 SPY: Everyone wants high-def grand prix surround sound, no-one counts the cost in dead cats... #RBSpy🕵️… https://t.co/ATmwBYpzVk reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173806875
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik ook wel. Maar na 2019 vergaat de wereld niet.

Ofja, misschien wel maar ik denk niet dat de motorenleveranciers in de F1 daar vanuit gaan.

Buiten Renault is er voor 2019 alleen Honda als optie, tenzij Horner via de hoge hoed alsnog een deal met Mercedes kan maken.
Alles en iedereen zinspeelt op AM maar het lijkt totaal onlogisch. Ben onderhand wel benieuwd. Sowieso weer sterke marketing stunt van Horner 😂

https://twitter.com/skysportsf1/status/908722097576230914
pi_173806884
Horner is volgens mij gewoon een beetje aan het trollen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173806914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

"we are studying the engine regulations" zijn die al bekend dan?
Kan hij bedoelen dat AM de leverancier wordt vanaf 2021? Lijkt me dan weer aan de vroege kant. Maar kan gezien worden als laatste zetje voor AM om ze op deze manier in de spotlight te krijgen..

Blijft speculeren
pi_173806919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Horner is volgens mij gewoon een beetje aan het trollen
Sowieso aan zn hoofd te zien wel ja. :’)
pi_173807266
En los voor FP3. Leuk circuitje wel hoor ^O^
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:03:00 #68
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_173807323
Zendt Ziggo Sport select FP3 niet uit. :( |:( 8)7
Ziggo sport Racing wordt niet doorgegeven door CanalDigitaal.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_173807346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:03 schreef Pagan het volgende:
Zendt Ziggo Sport select FP3 niet uit. :( |:( 8)7
Ziggo sport Racing wordt niet doorgegeven door CanalDigitaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:06:03 #70
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_173807362
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:05 schreef CrashO het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ ^O^ ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_173807390
Wat is het kanaalnummer op gewoon Ziggo?

404
.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:09:53 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173807414
404 not found
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173807428
voor Ziggo klanten zijn alle 6 kanalen beschikbaar dit weekend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173807478
Tikkie :P



[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 12:15:50 ]
pi_173807500
Blijft moeilijk om juiste compound band bij de timing te plaatsten.

Bottas en Hamilton beide op Ultras onderweg. Bij BOT softs in beeld en supersofts bij Ham :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173807604
Dit jaar heeft de FIA/FOM echt problemen met de driver stats/times tijdens het event... vorig jaar werkte het volgens mij gewoon altijd prima.
pi_173807630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:22 schreef SnowOokami het volgende:
Dit jaar heeft de FIA/FOM echt problemen met de driver stats/times tijdens het event... vorig jaar werkte het volgens mij gewoon altijd prima.
Volgens mijn doen ze het bewust. Zodat de kijker de betaalde componenten van de app gebruikt
pi_173807661
Nice lap!!!
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:28:42 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173807674
Vettel :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2017 @ 12:29:35 #80
842 Zorro
Z
pi_173807686
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:16 schreef franklop het volgende:
Blijft moeilijk om juiste compound band bij de timing te plaatsten.

Bottas en Hamilton beide op Ultras onderweg. Bij BOT softs in beeld en supersofts bij Ham :')
Volgens mij laten ze de band zien waarop de snelste tijd gezet is? Of de laatste tijd, dat kan ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_173807699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Volgens mijn doen ze het bewust. Zodat de kijker de betaalde componenten van de app gebruikt
ah dat kan het wel verklaren ja :(
pi_173807709
De RBRs hebben volgens mij veel brandstof mee, iig daar lijkt het op.
pi_173807716
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:29 schreef Zorro het volgende:

[..]

Volgens mij laten ze de band zien waarop de snelste tijd gezet is? Of de laatste tijd, dat kan ook.
was bij hun eerste rondje..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 12:32:56 #84
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173807735
En rood
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2017 @ 12:33:43 #85
842 Zorro
Z
pi_173807742
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:31 schreef franklop het volgende:

[..]

was bij hun eerste rondje..
Outlap was al geweest, dus was die ws op die andere band?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 12:34:15 #86
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173807751
Ericsson was de reden voor de rode vlag. Achtervleugel ligt er half af.
pi_173807826
Dat moet toch anders kunnen dan met een paar bezems..
pi_173807838
Die vrouw had gewoon 2 halve liters vast :o
pi_173807849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:39 schreef Justevo het volgende:
Dat moet toch anders kunnen dan met een paar bezems..
Ze lopen wel lekker snel.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173807905
Als Sauber Errickson niet wil vervangen voor Giovannazi, gooit Haas toch crash-jean eruit. Kan deze lekker Martini promoten bij Williams met zijn drankneus en dan Giovannazi bij Haas.
.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:45:36 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173807944
Godverdomme Vettel :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173807949
Schakel net in op ziggo...heeft Olav vrij vanmiddag ?
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:46:11 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173807953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:39 schreef SnowOokami het volgende:
Die vrouw had gewoon 2 halve liters vast :o
Dat is niet zo bijzonder....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:47:07 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173807969
Dit is wel echt het levende bewijs dat er helemaal niks mis is met de aero van die McLaren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 12:50:09 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173808033
Vettel is nog een seconde trager dan Ricciardo gister.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173808070
OlavGod.
pi_173808128
afvlaggen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Vettel is nog een seconde trager dan Ricciardo gister.
Hoeveel trager is Verstappen dan wel niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2017 @ 12:55:20 #99
842 Zorro
Z
pi_173808148
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoeveel trager is Verstappen dan wel niet?
In elk geval sneller dan Vettel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_173808152
Pakot stinkRenault
.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2017 @ 12:55:49 #101
842 Zorro
Z
pi_173808158
Alonso _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_173808159
:')
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173808167
Max gehackt! :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:56:11 #104
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_173808168
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:46 schreef AnneX het volgende:
Schakel net in op ziggo...heeft Olav vrij vanmiddag ?
Olav doet meestal nooit de vrije trainingen.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:56:12 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173808169
Gewoon door die kut Renault raakt die de muur.
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:56:34 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173808179
Red Bull... :(
pi_173808183
RacingLines twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 12:49:31 Am hearing @jolyonpalmer offered sizeable sum to vacate @RenaultSportF1 seat after @F1NightRace. Should know +- Wed whether accepted or not. reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173808201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull... :(
eerder Renault :(
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:59:41 #109
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173808228
Verstappen rijdt weer?
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:59:58 #110
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_173808234
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:59 schreef beantherio het volgende:
Verstappen rijdt weer?
jaa
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:59:58 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173808235
Alonso goed bezig
Verstappen goed bezig

_O_

aftellen!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_173808259
Hopelijk net zo spannende kwali als 2 weken terug *O* *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:01 schreef F1gamer het volgende:
Hopelijk net zo spannende kwali als 2 weken terug *O* *O*
Hoop ik ook!
pi_173808276
Gaat dit de eerste pole worden voor Max.. spannend hoor!
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:03:22 #115
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173808287
Max voor 3 voormalig wereldkampioenen op P1. Zo hoort het. :)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 13:04:32 #116
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173808303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaat dit de eerste pole worden voor Max.. spannend hoor!
Een top 3 start voor RB lijkt me mogelijk mits alles mee zit, maar zowel Mercedes als Ferrari hebben hun ware gezicht nog niet laten zien in de trainingen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:04:42 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173808305
Dus, welk rondje ploft de Renault van Max deze race?

Het gaat weer te goed dit weekend.
pi_173808318
Hoe gaat zoem het dit weekend doen. Je zou bijna wensen dat Max na ronde 3 uit de race ligt om het goed te kunnen beoordelen. :P
pi_173808321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:57 schreef F1gamer het volgende:

[..]

eerder Renault :(
Bak wordt door RBR gemaakt niet door Renault.
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:05:59 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173808322
Ja laten we het pechduiveltje ook niet uitvlakken. When things look too good to be true they probably are.
pi_173808333
Trouwens, gisteren waren ze bijna een seconde sneller... temperatuur van de baan?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 13:07:18 #122
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173808341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat zoem het dit weekend doen. Je zou bijna wensen dat Max na ronde 3 uit de race ligt om het goed te kunnen beoordelen. :P
_O-

Laten we hopen dat hij op het podium eindigt :Y
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:07:27 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173808343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:06 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens, gisteren waren ze bijna een seconde sneller... temperatuur van de baan?
Volgens mij met de kwalificatie is het weer sneller, dan is de tijd hetzelfde als FP2
pi_173808356
Rb13 unlucky for someone..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 13:08:43 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173808357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat zoem het dit weekend doen. Je zou bijna wensen dat Max na ronde 3 uit de race ligt om het goed te kunnen beoordelen. :P
Nu ben ik weer aanwezig :P
Krijgt zoem alle credits ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:09:14 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173808369
Wel goede hoop dat Max pole pakt deze race, hoewel Hamilton nog wel over heeft denk ik. Zal spannend worden sowieso.
pi_173808372
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu ben ik weer aanwezig :P
Krijgt zoem alle credits ;(
Je moet vaker aanwezig zijn om beetje orde te houden in de chaos
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:07 schreef zoem het volgende:

[..]

_O-

Laten we hopen dat hij op het podium eindigt :Y
Rijdt hij P1 en dan 2 rondes voor het einde *plof*.

Ik jinx hem nu alvast maar :Y)
pi_173808382
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wel goede hoop dat Max pole pakt deze race, hoewel Hamilton nog wel over heeft denk ik. Zal spannend worden sowieso.
Red Bull heeft geen Q mode. 3e maximaal.
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:11:26 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173808392
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Red Bull heeft geen Q mode. 3e maximaal.
dat zou al heel wat zijn inderdaad
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 13:11:36 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173808394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:09 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Je moet vaker aanwezig zijn om beetje orde te houden in de chaos
Kan lastig vanaf Spa terwijl Max voor m'n neus staat even orde in de chaos houden :@
Daar was heywoodu voor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173808395
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Red Bull heeft geen Q mode. 3e maximaal.
Bwoah, twee weken terug reed Max de 2e tijd in de Q.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808396
Mijn verwachting is toch een lichte teleurstelling straks, Ferrari en Mercedes zullen tijdens de kwalificatie meer vermogen hebben en ook met meer neerwaartse druk kunnen rijden wat op deze baan zeker een groot voordeel is.
Mocht een van de Red Bulls hoger komen dan p4 of 5 dan hebben ze het meer dan uitstekend gedaan.
De race morgen is een ander verhaal, daar verwacht ik dat Red Bull zich kan meten met Mercedes.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173808406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan lastig vanaf Spa terwijl Max voor m'n neus staat even orde in de chaos houden :@
Daar was heywoodu voor.
Hoe zat het dan met Monza?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 13:13:52 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173808423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:12 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Hoe zat het dan met Monza?
Dat was mijn jokerrace :@
Pas maandagavond kunnen kijken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173808551
De tijden uit de OP kloppen inmiddels weer toch? :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173808585
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
De tijden uit de OP kloppen inmiddels weer toch? :@
gewoon hier kijken als je het niet vertrouwt:
http://www.gpupdate.net/nl/
pi_173808629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:27 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

gewoon hier kijken als je het niet vertrouwt:
http://www.gpupdate.net/nl/
^O^ ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173808737
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:06 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens, gisteren waren ze bijna een seconde sneller... temperatuur van de baan?
Het is hier vandaag minder warm dan gisteren.
In ieder geval de luchtvochtigheid is lager, dus voelt t ook minder warm aan.
pi_173808742
acestream is er mee genokt :(

Straks overschakelen naar OlavGod w/
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808770
Speedtrap FP3:


Grappig om te zien dat RBR en MCL nagenoeg even snel zijn.
pi_173808814
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:11 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Bwoah, twee weken terug reed Max de 2e tijd in de Q.
Is het aan het regenen in Singapore dan?
pi_173808835
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is het aan het regenen in Singapore dan?
:')
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173808885
Max verliest teveel in sector 1, ook op RIC, en niet toevallig de enige sector waar de motor echt verschil maakt.
pi_173808921
vandaag gratis F1 op ziggo voor iedereen :)
hardcoholic
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:51:55 #146
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_173808940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:50 schreef Ferdii het volgende:
vandaag gratis F1 op ziggo voor iedereen :)
Ja, dat wordt weer genieten van een falende stream voor betalende klaten :')
pi_173809211
Zit ik helemaal geïnstalleerd voor de t.v. Ben ik een uur te vroeg.
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:11:41 #148
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_173809212
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ja, dat wordt weer genieten van een falende stream voor betalende klaten :')
Klopt de app werkt al niet (Windows 10). Dus kijk ik wel op de TV en gaat mijn zoontje maar even buiten spelen :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_173809228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:44 schreef F1gamer het volgende:

[..]

:')
Snap je het niet, of doe je alsof je het niet snapt?
pi_173809231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:11 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Klopt de app werkt al niet (Windows 10). Dus kijk ik wel op de TV en gaat mijn zoontje maar even buiten spelen :D
Shit app.
pi_173809238
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:50 schreef Ferdii het volgende:
vandaag gratis F1 op ziggo voor iedereen :)
Tis niet gratis heb gewoon abo.
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:13:59 #152
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_173809241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Shit app.
Klopt :-) hadden we het donderdag nog over tijdens Frank Masmeijer :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 14:16:24 #153
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809263
Ericsson +5 vanwege bakwissel
pi_173809370
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap je het niet, of doe je alsof je het niet snapt?
Meer over jouw reacties, maar ga verder niet meer op je reageren
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 14:24:41 #155
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809371
Abiteboul heeft zich een keer geschoren, gelijk een stuk vriendelijker voorkomen _O-
pi_173809374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:11 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Klopt de app werkt al niet (Windows 10). Dus kijk ik wel op de TV en gaat mijn zoontje maar even buiten spelen :D
idd

Website wel kwam ik net achter :')
pi_173809460
Singapore > Monaco
pi_173809561
KamphuesGenot *O*
pi_173809567
Mika denkt Max op pole :')

MOet de auto het wel eerst echt doen :X
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:39:23 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173809574
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mika denkt Max op pole :')

MOet de auto het wel eerst echt doen :X
Stuurtje gewisseld en hij deed het weer. VT3 gemist?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173809585
C4F1 twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 14:36:23 Mark: "They've had to do a lot of work on Max's car. This is looking frantic, it's not a relaxed build-up"… https://t.co/b2vczR0N9K reageer retweet
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 14:44:59 #162
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809673
Di Resta doet een rondje in de med car _O_
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:45:58 #163
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173809696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Stuurtje gewisseld en hij deed het weer. VT3 gemist?
Je vraagt je af met wat voor ronmelteam je onderweg bent als je dit soort dingen telkens in je race weekend hebt.....
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173809748
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je vraagt je af met wat voor ronmelteam je onderweg bent als je dit soort dingen telkens in je race weekend hebt.....
Gesloopt natuurlijk, door zijn agressieve manier van sturen en de vele bochten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_173809761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
C4F1 twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 14:36:23 Mark: "They've had to do a lot of work on Max's car. This is looking frantic, it's not a relaxed build-up"… https://t.co/b2vczR0N9K reageer retweet
Ze hebben toch nagenoeg niks gedaan? Alleen stuurtje gewisseld?
pi_173809768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:50 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ze hebben toch nagenoeg niks gedaan? Alleen stuurtje gewisseld?
Wel, ze zijn nu ook nog steeds bezig met set-up changes.
Ja doei.
pi_173809772
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:50 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ze hebben toch nagenoeg niks gedaan? Alleen stuurtje gewisseld?
en stuurkolom. Aldus Ted zojuist

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 14:50:59 ]
pi_173809801
Zoals Fer zegt.. hij rijdt te hard voor die Flintstone auto :P man man wat een gedoe weer.
pi_173809808
Ach, HAM heeft gewoon lopen sandbaggen, zet Qualimode aan en doet een 'surprise' pole ;( :')
Ja doei.
pi_173809820
Pole! Pole! Pole!!!!!!
pi_173809826
Vettel pole.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:54:38 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:16 schreef zoem het volgende:
Ericsson +5 vanwege bakwissel
Maakt toch niets uit, want Sauber :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173809838
Een Pole op pole :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173809863
Vettel, Ham, Ric. En ik hoop dat ik ongelijk heb.
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:55:50 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173809865
Nou hup Max *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:55:51 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
Een Pole op pole :)
Een Pool op pole is al een keer gelukt :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 14:56:10 #177
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809870
Veel Max in het filmpje van Sky
pi_173809874
Max, ham, vet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:57:31 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809884
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:56 schreef zoem het volgende:
Veel Max in het filmpje van Sky
ik kijk dit weekend maar eens naar Mol. Is toch gratis op tv
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173809893
Echt een mooie stad O+ moet er nog steeds een keer heen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:58:21 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173809897
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik kijk dit weekend maar eens naar Mol. Is toch gratis op tv
Welkom bij de club :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173809900
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik kijk dit weekend maar eens naar Mol. Is toch gratis op tv
Met gratis Jack!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:58:36 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173809901
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
Echt een mooie stad O+ moet er nog steeds een keer heen.
Misschien eens in september :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173809902
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
Echt een mooie stad O+ moet er nog steeds een keer heen.
Misschien eens keer met gp weekend erheen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 14:59:11 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Met gratis Jack!
Dat moeten we dan maar op de koop toenemen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173809917
Fok! F1 reis naar Singapore? :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:00:05 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Misschien eens keer met gp weekend erheen
Ga je mee?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173809920
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een Pool op pole is al een keer gelukt :P
Hopelijk volgend jaar weer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173809921
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Misschien eens in september :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:58 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Misschien eens keer met gp weekend erheen
c_/
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:00:31 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173809922
Zo, de Q ^O^
Jammer dat ik geen geluid heb, maar beeld is het belangrijkst
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173809923
Hadden ze dat niet even kunnen schoonmaken voor de Q?
pi_173809925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Fok! F1 reis naar Singapore? :P
Ik ben voor *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173809935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:00 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ik ben voor *O*
Same here!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:01:38 #194
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809939
Wehrlein paars in sector 2 :o
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:01:55 #195
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173809943
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:49 schreef Fer het volgende:

[..]

Gesloopt natuurlijk, door zijn agressieve manier van sturen en de vele bochten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja logisch daar kan een race auto niet tegen :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:01:56 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173809944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Fok! F1 reis naar Singapore? :P
Vóór *G*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:02:34 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809947
en Wehrlein pit al weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:03:55 #198
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173809958
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Shit app.
F1app is op Android ook een drama.
Moet elke training opnieuw registreren en dan crasht tie
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:04:18 #199
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809966
En kort geel
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:04:29 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809970
Kimi als eerste met een tijd. Geen bijzondere iig
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:05:03 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173809975
GRO.....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173809976
Crashjean _O_
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:05:28 #203
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173809979
Alweer GRO die problemen heeft met aanremmen.
pi_173809982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crashjean _O_
Sjieke slip wel



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 15:06:08 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:06:12 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173809988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:05 schreef zoem het volgende:
Alweer GRO die problemen heeft met aanremmen.
Zet een superstrakke tijd neer _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810000
Alonso _O_
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:07:28 #207
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810002
Hendig sjieke slip van Alo door die chicane
pi_173810003
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:05 schreef CrashO het volgende:

[..]

Sjieke slip wel

[ afbeelding ]
Heeft natuurlijk genoeg slippertjes gemaakt
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:14 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810011
Max _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:16 #210
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810012
RB zet de lat wat hoger
pi_173810013
Balkie!
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:20 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810014
Max *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810015
Waarom altijd de namen ipv de tijd, irritant
pi_173810016
Wat was dat voor een snol?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:31 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173810017
Balkenende :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173810018
pi_173810020
Is dat Balkenende?
(she/her)
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:42 #218
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810024
Zag ik daar net Harry Potter?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:46 #219
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Balkenende :o
Ja die is dit weekend in Singapore :Y
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:49 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810026
Owh, RIC alweer
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:49 #221
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_173810027
Bakellende in da house.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:54 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom altijd de namen ipv de tijd, irritant
Naam over de tijd bij Kimi :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810031
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was dat voor een snol?
Het neukertje van Balkenende.
pi_173810032
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was dat voor een snol?
Er is een show topic.
pi_173810035


Zou Jos Balkie ook klappen? :P

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 15:09:20 ]
pi_173810037
Even een mededeling, de klok staat straks gewoon weer op nul.
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:09 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Fylax het volgende:
Is dat Balkenende?
Ja.

Wist je al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
pi_173810040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het neukertje van Balkenende.
_O-
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:26 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810041
Wat zegt Max? Ik heb geen geluid
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810043
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er is een show topic.
Stel je niet zo aan zeg.
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er is een show topic.
Stel je niet zo aan zeg.
pi_173810044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:09 schreef YokiKater het volgende:
Even een mededeling, de klok staat straks gewoon weer op nul.
G
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:09 schreef YokiKater het volgende:
Even een mededeling, de klok staat straks gewoon weer op nul.
Ghehe
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:48 #232
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810048
Ham prakt hem tussen de RB's in
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:49 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810049
Massa :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:56 #234
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810052
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zegt Max? Ik heb geen geluid
Dat het erg glad is ergens. (Waarschijnlijk dat oliespoor.)
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:09:56 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810054
Massa kapotte band
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810058
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zegt Max? Ik heb geen geluid
Dat was toch niet zo belangrijk. :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:10:22 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810064
Die Williams is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:10:29 #238
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810065
De ophanging lijkt ook wel kaduk
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:10:41 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810068
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat het erg glad is ergens. (Waarschijnlijk dat oliespoor.)
Dank! :*
Oliespoor bocht 20?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810070
Massa :')
pi_173810074
Muurknuffelen O+
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:11:10 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810076
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank! :*
Oliespoor bocht 20?
Klopt ja :s)
pi_173810080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Massa :')
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:11:26 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat was toch niet zo belangrijk. :P
Niet belangrijker dan beeld :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:11:47 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810085
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank! :*
Oliespoor bocht 20?
Grosjean laat je zometeen nog wel even zien waar precies :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_173810090
RBR _O_
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:12:32 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810091
Gewoon weer eerste _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810094
Waar blijven de rooie rakkers?
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:12:37 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810095
Lekker Max
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:12:38 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810097
Mooi, Max weer op 1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:05 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810105
Die Force India is behoorlijk sterk :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:27 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810112
Al die gaten in die muur _O-
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:33 #253
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810114
Alleen Q3 telt :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:38 #254
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173810117
Red Bull genot
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:48 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810121
ROOK! :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:54 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810122
SAI
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810123
RBR gaat als de brandweer.

En die rook uit de auto van Alonso kwam ook uit die van Mercedes (was volgens mij echt geen stof), olie burnnnnnnnn
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:14:08 #258
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810127
Mooie rookpluim
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:14:17 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173810130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:13 schreef wdn het volgende:
Alleen Q3 telt :P
We know :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173810132
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!!
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:14:25 #261
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810134
Weer een Renault kapot, je verwacht het niet he :')
pi_173810139
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:13 schreef SnowOokami het volgende:
RBR gaat als de brandweer.
ALs de brandweer naar TR?


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 15:15:11 ]
pi_173810141
4tiende sneller dan Hamilton _O_
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:05 #264
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810146
Max 1.42.010 ^O^
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:26 #265
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173810150
mooi puimpje
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:35 #266
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810153
GRO :X
pi_173810159
StoffelGOD sneller dan Alonso.
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:49 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173810161
Die muur krijgt het te verduren
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:54 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810164
Grosjean ondanks glijden, remproblemen en de muur raken toch naar Q2
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:16:12 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810168
Massa toch weer naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:16:32 #271
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810171
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
Massa toch weer naar buiten
Die kan nog net 1 rondje doen
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:16:35 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810172
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Grosjean ondanks glijden, remproblemen en de muur raken toch naar Q2
Och goed voor een 2, 3 gele vlaggen zometeen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:16:52 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:16 schreef zoem het volgende:

[..]

Die kan nog net 1 rondje doen
De schade blijkt dus mee te vallen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810201
Sow Magnussen
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:18:22 #275
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810206
kvyat _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_173810209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:13 schreef wdn het volgende:
Alleen Q3 telt :P
max straks weer gewoon p5
pi_173810211
Sow Sainz
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:18:35 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810213
Man en nu Sainz :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:18:44 #279
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:18 schreef wdn het volgende:
kvyat _O_
Sainz is sneller
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810218
Sainz :7
pi_173810220
Toro Rosso _O_
hardcoholic
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:09 #282
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173810221
Palmer _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173810223
Palmer _O_
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:20 #284
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810225
Hulk valt tegen zeg :{
pi_173810226
Straks red bulls 1 t/m 4 :Y
hardcoholic
pi_173810228
Heeft renault een nucleair item kim jung un geinstaleerd of zo
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:31 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_173810229
Als Toro Rosso nou Ferrari naar beneden duwt straks en Hamilton op P3 _O-
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:35 #288
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173810232
SAI 3de _O_
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:38 #289
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810235
Vandoorne 5
pi_173810237
Wat een stand zeg _O_
(she/her)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:42 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173810238
Alonso :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173810239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:19 schreef zoem het volgende:
Hulk valt tegen zeg :{
Hoezo?
pi_173810241
Vandoorne en Alonso. Goede motoren :D _O_
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:48 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810242
Alonso _O_
Hulk save *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_173810245
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:19 schreef zoem het volgende:
Hulk valt tegen zeg :{
9, prima toch. Hoeft toch niet harder in Q1
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 16 september 2017 @ 15:19:58 #296
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173810247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoezo?
Oh hij moest nog over de streep :@
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:20:00 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173810249
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Heeft renault een nucleair item kim jung un geinstaleerd of zo
_O- _O- _O-
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:20:04 #298
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_173810250
Nando!
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:20:05 #299
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_173810252
Williams 2x :W
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_173810255
q1 zegt geen moer
pi_173810256
Bijna force India's eruit :D
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')