abonnement Unibet Coolblue
pi_173791113
Ik vraag me al een tijdje af wie die lui naast de F1 coureurs zijn die het interview opnemen ?



Wat doen die lui zoal? Zijn het afgekeurde coureurs dus dan dit maar?
pi_173792523
Dat zijn fans. Echte fans, daarom dragen ze hetzelfde tenue.

Ze wachten oo een handtekening en lopen zelfs de coureurs achterna, bijzonder freaky
pi_173792706
Denk persvoorlichters.
pi_173794541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wie die lui naast de F1 coureurs zijn die het interview opnemen ?

[ afbeelding ]

Wat doen die lui zoal? Zijn het afgekeurde coureurs dus dan dit maar?
Perslui, die de coureurs opnemen, in de gaten houden, begeleiden van journalist naar journalist, etc.
Ja doei.
pi_173800637
Stefannia en Britta, de eerste is pr dame voor Raikkonen en tevens de vrouw van Mauritzio Arrivabene. De andere is lifelong PA van Vettel, zelfs in zijn RedBull tijd al.


.
pi_173804441
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:31 schreef Fer het volgende:
Stefannia en Britta, de eerste is pr dame voor Raikkonen en tevens de vrouw van Mauritzio Arrivabene. De andere is lifelong PA van Vettel, zelfs in zijn RedBull tijd al.


[ afbeelding ]
Maar what the fuck doen ze zoal. En nemen ze die interviews op om achter te checken of ie geen achterlijke dingen heefr gezegd?
pi_173804882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Maar what the fuck doen ze zoal. En nemen ze die interviews op om achter te checken of ie geen achterlijke dingen heefr gezegd?
Om achteraf na te gaan of reporters de woorden niet verdraaien. Om te gebruiken tijdens mediatrainingen van de rijders zelf. Daarnaast houden ze ook de agenda bij, zorgen ze dat ze op tijd bij afspraken komen enz.

Stefania heeft vorige keer tijdens de race dat huilende jongetje opgehaald voor een meet met Raikkonen.
.
  zondag 17 september 2017 @ 00:05:55 #8
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_173820400
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:00 schreef Fer het volgende:

[..]

Om achteraf na te gaan of reporters de woorden niet verdraaien. Om te gebruiken tijdens mediatrainingen van de rijders zelf. Daarnaast houden ze ook de agenda bij, zorgen ze dat ze op tijd bij afspraken komen enz.

Stefania heeft vorige keer tijdens de race dat huilende jongetje opgehaald voor een meet met Raikkonen.
Dat dus, en daarnaast gebruikt het team de opgenomen interviews ook om de eigen pers publicaties vorm te geven en te voorzien van quotes van de coureurs.

Fernando Alonso heeft ook zo'n life-long persdame, die is zelfs mee gegaan naar Indy, eerder dit jaar.
pi_174418518
Precies



Is trouwens persvrouw voor de gehele McLaren groep. :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')