abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 08:35:56 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173883363
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hypocrisie? :D nergens heb ik dat van Trump verdedigd. En al helemaal niet zoals jullie nu Obama proberen te verdedigen. _O-
Er valt ook niet veel te verdedigen. Een bedrijf betaalt hem een flink pak geld om wat werk te doen. Waarom zou hij dat moeten weigeren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173883378
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hypocrisie? :D nergens heb ik dat van Trump verdedigd. En al helemaal niet zoals jullie nu Obama proberen te verdedigen. _O-
Dus vragen wat er precies moreel failliet is aan het geven van een speech is direct verdedigen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173883389
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat geldt niet speciaal voor "links" maar voor de hele Amerikaanse politiek, democraat en republikein. Daarom is Trump zo groot geworden, omdat ie een uitweg leek te bieden uit het morele moeras van Washington, waar Democraten en Republikeinen als twee vijandelijke legers elkaar vanuit de loopgraven voortdurend met kogels bestoken en de men in charge als afgestompte officieren geen idee hebben dat er nog een leven is buiten de vertrouwde biotoop van het slagveld. Dat is het grote morele failliet van de politiek. Ik weet niet of Trump daar nou veel aan kan veranderen, tenzij hij ophoudt met zich kinderlijk afzetten tegenover Obama en Clinton, een werkelijk bipartisan beleid gaat voeren en als "dealmaker" en "peacekeeper" zijn best doet om de verstoorde relaties tussen Reps en Dems naar een voor gewone burgermensen acceptabel niveau te herstellen.
Goed geschreven en ben het met je eens. Mensen die Trump als republikein zien, of Trump uitlachen wanneer de republikeinen zichzelf weer in de voet schieten, hebben het niet gesnapt.
pi_173883401
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:34 schreef Refragmental het volgende:

[.En al helemaal niet zoals jullie nu Obama proberen te verdedigen. _O-
Je hebt ze echt niet helemaal op een rijtje wel?

Hoe verdedig je Obama met het vragen wat er mis is met het geven van betaalde speeches?
pi_173883402
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Goed geschreven en ben het met je eens. Mensen die Trump als republikein zien, of Trump uitlachen wanneer de republikeinen zichzelf weer in de voet schieten, hebben het niet gesnapt.
Buiten het feit dat hij momenteel de democraten een paar cadeautjes geeft is al zijn beleid gewoon standaard Republikeins. Waarom zou je hem dan niet als Republikein mogen zien?

Tevens, waarom is het immoreel om speeches te geven op Wall Street na je presidentschap?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173883405
Laten we ook niet vergeten dat Refragmental direct binnenkwam met een "jamaar Obama" als reactie op een post naar het onderzoek richting Manafort.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 september 2017 @ 08:45:11 #257
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173883440
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Refragmental direct binnenkwam met een "jamaar Obama" als reactie op een post naar het onderzoek richting Manafort.
Hij mag dat. Wij niet. Aldus Refragmental.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173883486
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Goed geschreven en ben het met je eens. Mensen die Trump als republikein zien, of Trump uitlachen wanneer de republikeinen zichzelf weer in de voet schieten, hebben het niet gesnapt.
Een échte president staat boven beide partijen. Dat maakt Trump uniek als leider.
pi_173883493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een échte president staat boven beide partijen. Dat maakt Trump uniek als leider.
Ik ben het wel met je eens dat Trump uniek is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173883495
Het feit dat jullie überhaupt de vraag stellen wat er niet juist is aan het geven van deze speeches toont al aan dat jullie totaal niet zonder antitrump bril hiernaar durven kijken.

Obama, de man die zwart amerika erbovenop zou helpen, die inkomsten ongelijkheid zou aanpakken, de man van het volk en niet van de bankiers, de man van de 99%, de man die keihard zou optreden tegen het gegraai van wallstreet... gaat nu lekker keihard meedoen met het gegraai.

Natuurlijk zien jullie het anders, dat was al zo toen Clinton meerdere miljoenen verdiende hiermee. Blijkbaar gaan exorbitante wallstreet speeches en democraten nu hand in hand en mag je er geen vraagtekens bij zetten want "wtf! I love wallstreet now!!"
pi_173883512
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat Trump uniek is.
Sneeuwvlokjestopic ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173883529
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Refragmental direct binnenkwam met een "jamaar Obama" als reactie op een post naar het onderzoek richting Manafort.
Dat was helemaal geen jamaar, maar gewoon een losstaand iets :D

En dat onderzoek kan me verder aan mn reet roesten. Ik reageerde omdat mijn naam werd genoemd.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 08:52:48 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173883544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:49 schreef Refragmental het volgende:
Het feit dat jullie überhaupt de vraag stellen wat er niet juist is aan het geven van deze speeches toont al aan dat jullie totaal niet zonder antitrump bril hiernaar durven kijken.

Obama, de man die zwart amerika erbovenop zou helpen, die inkomsten ongelijkheid zou aanpakken, de man van het volk en niet van de bankiers, de man van de 99%, de man die keihard zou optreden tegen het gegraai van wallstreet... gaat nu lekker keihard meedoen met het gegraai.

Natuurlijk zien jullie het anders, dat was al zo toen Clinton meerdere miljoenen verdiende hiermee. Blijkbaar gaan exorbitante wallstreet speeches en democraten nu hand in hand en mag je er geen vraagtekens bij zetten want "wtf! I love wallstreet now!!"
Is er iets mis met graaien dan? Obama wordt daar rijk mee. Dus maakt hem dat met terugwerkende kracht een goede president. Want als je rijk bent, ben je ook automatisch geschikt voor het Witte Huis. Vraag maar aan Nintex.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173883553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
John Kelly had het er vandaag maar zwaar mee zo te zien:

[ afbeelding ]
Dat was overigens 10 minuten voordat de speech begon :D
pi_173883555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:49 schreef Refragmental het volgende:
Het feit dat jullie überhaupt de vraag stellen wat er niet juist is aan het geven van deze speeches toont al aan dat jullie totaal niet zonder antitrump bril hiernaar durven kijken.

Obama, de man die zwart amerika erbovenop zou helpen, die inkomsten ongelijkheid zou aanpakken, de man van het volk en niet van de bankiers, de man van de 99%, de man die keihard zou optreden tegen het gegraai van wallstreet... gaat nu lekker keihard meedoen met het gegraai.

Natuurlijk zien jullie het anders, dat was al zo toen Clinton meerdere miljoenen verdiende hiermee. Blijkbaar gaan exorbitante wallstreet speeches en democraten nu hand in hand en mag je er geen vraagtekens bij zetten want "wtf! I love wallstreet now!!"
Dat is waar. Obama heeft niks gedaan tegen Wall Street. Na de bail-out zijn er wel wat beleidswijzigingen geweest, maar niemand is echt verantwoordelijk gehouden.

Een lezenswaardig boek over de Democratische partij: Listen Liberal van Thomas Frank.

Daarin staat fijntjes beschreven hoe de Democraten de 'blue collar' in de steek hebben gelaten en zich inlaten met de technocraten.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 08:54:14 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173883557
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat was overigens 10 minuten voordat de speech begon :D
Hij had hem waarschijnlijk ook al gelezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173883562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is er iets mis met graaien dan? Obama wordt daar rijk mee. Dus maakt hem dat met terugwerkende kracht een goede president. Want als je rijk bent, ben je ook automatisch geschikt voor het Witte Huis. Vraag maar aan Nintex.
Verkapte "Ja maar Trump" :D
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 08:55:00 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173883572
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verkapte "Ja maar Trump" :D
Nee, gewoon een hele concrete vraag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173883576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:49 schreef Refragmental het volgende:

Obama, de man die zwart amerika erbovenop zou helpen, die inkomsten ongelijkheid zou aanpakken, de man van het volk en niet van de bankiers, de man van de 99%, de man die keihard zou optreden tegen het gegraai van wallstreet... gaat nu lekker keihard meedoen met het gegraai.
Wat heeft opkomen voor het zwarte deel van de bevolking met Wall Street te maken? Verder is de inkomensongelijkheid onder Obama minder gegroeid dan onder zijn voorgangers en is Obama nooit verkozen op 'keihard optreden tegen Wall Street'.

Weet je zeker dat je niet allemaal standpunten op hem projecteert?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173883580
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat Trump uniek is.
Een president die zo vakkundig zijn eigen stoot van een vrouw publiekelijk een hand geeft en vervolgens weg bonjourt met een lichte duw. Hilarisch gewoon. Ik heb nog nooit zo'n lol gehad met een Amerikaanse president. Dit is over twintig jaar nog actuele humor. _O-
pi_173883594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een president die zo vakkundig zijn eigen stoot van een vrouw publiekelijk een hand geeft en vervolgens weg bonjourt met een lichte duw. Hilarisch gewoon. Ik heb nog nooit zo'n lol gehad met een Amerikaanse president. Dit is over twintig jaar nog actuele humor. _O-
Ook daarom pleit ik voor Basil Fawlty als president.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 08:59:40 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173883619
Ik snap het verwijt dat Obama "harder had moeten optreden tegen Wall Street" niet echt aangezien men nu weer roept dat allerlei ingevoerde regels moeten worden afschaft want "daarmee heeft Obama de economie kapot gemaakt."

Schiet mij maar lek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173883653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is er iets mis met graaien dan? Obama wordt daar rijk mee. Dus maakt hem dat met terugwerkende kracht een goede president. Want als je rijk bent, ben je ook automatisch geschikt voor het Witte Huis. Vraag maar aan Nintex.
Punt blijft natuurlijk dat alles wat Obama deed een ingefluisterde act was. Er was niets natuurlijks aan Obama. Obama was de verpersonificatie van fake.

Dat is voor zijn aanhangers een moeilijk te verteren kwestie want ze zullen nooit toegeven dat ze direct of indirect door Obama in de zeik zijn genomen. Zelfs onze Mark Rutte (die ik een verpersonificatie van Pinoccio 's lange neus noem) was een lichtgewicht in vergelijking met Obama.

Je kunt Trump haten of van hem houden. Deze man is tenminste echt, inclusief alle sterke en zwakke kanten.
  woensdag 20 september 2017 @ 09:01:52 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173883655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:59 schreef Ulx het volgende:
Ik snap het verwijt dat Obama "harder had moeten optreden tegen Wall Street" niet echt aangezien men nu weer roept dat allerlei ingevoerde regels moeten worden afschaft want "daarmee heeft Obama de economie kapot gemaakt."

Schiet mij maar lek.
Nota bene Scaramucci voelde zich als representant van Wall Street in het nauw gedreven door Obama:

pi_173883669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:01 schreef Elzies het volgende:
(die ik een verpersonificatie van Pinoccio 's lange neus noem)
Ha! Heel gevat van je, Elzies. Goed gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')