abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:26:23 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175153360
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet :P
Nee, zeker niet. Snap ik ergens ook wel. Je krijgt als danseresje iets met een quiz-master, wat al vrij cliché is in die tijd, en een paar jaar later woon je in een villa. Dat overstijgt je verwachtingen, denk ik. En dat heeft die man dan toch maar mooi allemaal voor je geregeld.

Ze lijkt me een enorm dom popje. Dat in adoratie opkijkt naar die megalomane pad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175153670
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet :P
Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:47:58 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153696
Ze waren begin 20 toen ze een relatie kregen en hadden allebei niets, hoezo is zij dan een golddigger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:49:45 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153732
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:46 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.
Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175153875
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.
Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:57:30 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:55 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.
Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175154096
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?
Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.
pi_175154634
Zo succesvol waren zijn zaken niet hoor.

Frank Masmeijer, de voormalige uitbater van brasserie en danscafé Bastille op de Heidebaan in Sint-Niklaas, zit in de cel voor drugssmokkel. Hij wordt ervan verdacht betrokken te zijn bij de smokkel van een partij cocaïne die ontdekt werd in een container met bananen in de haven van Antwerpen. Hij zit nu in de cel in de Begijnenstraat.
De Nederlander is vooral bekend bij onze Noorderburen. De 53-jarige Masmeijer is een ex-voetballer, ex-zanger en ex-televisiepresentator. Hij was jarenlang het gezicht van televisiezender NCRV met programma’s als Zeskamp en de Holiday Show. In 1994 eindigde de samenwerking en werkte de Nederlander nog een tijdje voor de Duitse zender WDR. Hij dook later op in de omgeving van Antwerpen waar hij verscheidene horecazaken opende.
In 1997 startte hij in het Wijnegem Shopping Center zijn eerste zaak op. Nadien opende hij ook een horecazaak in het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas. Het waren telkens zaken die snel failliet gingen of na enkele jaren terug verkocht werden. Hetzelfde lot was Bastille beschoren. Het voormalige Bell’s Café ging na amper één jaar al op de fles en liet een schuldenberg van 250.000 euro achter. Masmeijer zou intussen al vijf weken in de cel zitten. Volgens zijn vrouw Sandra is de voormalige tv-ster er door iemand ingeluisd. Op Facebook is al een pagina ‘free Frank Masmeijer’ opgericht maar die telt wel opvallend weinig likes. (PKM)

Bron: https://www.hln.be/regio/(...)ugssmokkel~a9bf5da9/
pi_175154678
Mijn idee is dat hij wel langer in de drugs zat en die zaken een dekmantel waren.
pi_175293509
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:08 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.
Het zijn allebei volwassenen, het andere perspectief dat zij een sterke man uitzocht om zich achter te verschuilen en de (moeilijke) beslissingen voor haar te nemen is evenzeer waar. Ze hebben allebei de ander 'gebruikt' als je het zo wilt zien.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:28:43 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175672741
Frank Masmeijer mag kerst in vrijheid vieren

Frank Masmeijer (56) mag zijn hoger beroep in vrijheid afwachten. De voormalige quizmaster werd eind oktober veroordeeld tot een celstraf van acht jaar. De rechter in België achtte bewezen dat Masmeijer betrokken is geweest bij de drugssmokkel van 467 kilo cocaïne en wilde Masmeijer onmiddellijk achter de tralies. De oud-presentator bleef in vrijheid, die volgens zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops niet vanzelfsprekend was.

Nu is bekend geworden dat Masmeijer niet terug naar de cel in België moet. ,,Ik mag me vrij bewegen. Kan overal naartoe, ook naar het buitenland. Alleen niet naar België, maar daar hoef ik ook niet naar toe”, zegt Masmeijer die ruim drie jaar geleden, op 14 oktober 2014, werd gearresteerd op verdenking van drugshandel. Hij zat tien maanden in voorarrest. De eis van het OM in België was zeven jaar, maar de veroordeling viel een jaar hoger uit, waarna Masmeijer onmiddellijk in hoger beroep ging.

Eerder klaagde Masmeijer dat hij tot de uitspraak amper iets kon uitrichten als het ‘om werk gaat of het kopen van een huis’. ,,Maar nu ga ik niet wachten. Het hoger beroep kan nog heel lang duren, dus ik ga nu gewoon aan de gang. Ik ben druk bezig met een aantal dingen die ik wil ondernemen. Concreet is er nog niets, maar ook televisiewerk sluit ik niet uit. Overigens kunnen we na het hoger beroep ook in cassatie. Er zijn argumenten in deze zaak die nergens op slaan. Blijkbaar kun je in dit land veroordeeld worden op vermoedens”, zegt Masmeijer die kerstmis dus in vrijheid mag vieren met zijn vriendin Jaimy van Lent. Hij is nog steeds dolverliefd op de Amsterdamse met wie hij nu ruim zeven maanden samen is. ,,Kerstmis vieren we gewoon thuis, hoor. Geen restaurant of zo hoor. Met vrienden, gezellig eten, drinken.”

https://www.ad.nl/show/fr(...)eid-vieren~a5b452af/

Geen eenzame kerst dus voor Frankie, wel een witte kerst dat kan je gerust aan Frank overlaten :P
pi_175672959
Gelukkig maar, de gunfactor ligt hoor voor die oude baas! :7
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 17:21:50 #238
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_175673987
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:02:20 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175674847
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Dat ziet Frank iig niet zitten :P
pi_175674850
Wat moet een drugshandelaar in godsnaam op tv presenteren? Opsporing verzocht?
Dit, dus.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:05:40 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175674933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat moet een drugshandelaar in godsnaam op tv presenteren? Opsporing verzocht?
:N Coken met bananen :+
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')