abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:07 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173787720
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, en Ronnie Flex. Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze nog steeds dit soort halfgare 'Nederrappers' sturen, die watjes kunnen niets hebben en zitten binnen de kortste keren te piepen.

De uitzondering is Dio natuurlijk...
Ik wilde t ook op de stomme NL rappers gooien, maar vergat Dio ff :o
De stomme NL blanke rappers dan maar ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:15:07 #277
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173787735
de enige manier om Joelle nog leuk te kunnen vinden als ze haar vader wegstemt, anders niet
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:15:56 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173787749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat is spannende tv tenminste, en Roeland die al dat voedsel herkend wow, jammer dat ie zo wordt genaaid door Richard en zijn schaapje :'(
Ik vind die Roeland echt too much. Zo overdreven theatraal. Maar dat schijnt ie in t echt (off camera dus, want ER is nog steeds niet in t echt) ook te zijn. Dus t is geen act. Maar wel irritant :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_173787751
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Familieleden is beter dan jeugdvrienden, dat laatste kan je geheim houden zoals Kaj en Freddy een aantal jaar geleden en dan is het een extreem voordeel. Met een beetje handige deelnemers gaat dit gewoon in hun nadeel werken.

Het begon allemaal met de pokerbroers en Fatima, die toen die tuinier helemaal kapot maakten. Maar dat was toen nog redelijk onverwachts.
oh ja dat vond ik echt niet leuk toen. Die tuinman was een uitstekende Robinson tot op dat moment, alleen hij zat duidelijk niet in het spel-element van Robinson, hij was helemaal overdonderd.
Ik weet nog dat ze in het andere kamp helemaal verbijsterd waren toen ze het nieuws hoorden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:03 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173787778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

:{w Voor mij is een echt Robinson niet dat je mensen kapot maakt. Ik heb duidelijk een ander beeld van wat een Robinson is.
Kapot maken is 1 ding, maar strategisch en tactisch spel is wel degelijk een onderdeel van deze TV show. Dat heeft verder weinig met survivallen op een eiland te maken, maar wel met dit spel.

Net als dat fysiek super goed zijn en proeven kunnen winnen ook niet alles is, als je sociaal een doperwtje bent. Ook DAT is een skill in dit spel, en niet zozeer een survival skill. Tenzij je natuurlijk door de regie als een Bertie op een apart eiland wordt gehouden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_173787783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die Roeland echt too much. Zo overdreven theatraal. Maar dat schijnt ie in t echt (off camera dus, want ER is nog steeds niet in t echt) ook te zijn. Dus t is geen act. Maar wel irritant :')
Hij is wel een enorme blije geit. Zegt ie dat hij zich in het beginstil gaat houden, merk er nog weinig van
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:37 #282
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173787789
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die Roeland echt too much. Zo overdreven theatraal. Maar dat schijnt ie in t echt (off camera dus, want ER is nog steeds niet in t echt) ook te zijn. Dus t is geen act. Maar wel irritant :')
echt waar :D, dan vind ik hem alleen maar leuker dat ie gewoon zichzelf is O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:45 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_173787791
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh ja dat vond ik echt niet leuk toen. Die tuinman was een uitstekende Robinson tot op dat moment, alleen hij zat duidelijk niet in het spel-element van Robinson, hij was helemaal overdonderd.
Ik weet nog dat ze in het andere kamp helemaal verbijsterd waren toen ze het nieuws hoorden.
Ik volg t pas weer 2 seizoenen (na de allereerste seizoenen gezien te hebben). Ben wel benieuwd wat er met "de tuinman" was. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_173787821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kapot maken is 1 ding, maar strategisch en tactisch spel is wel degelijk een onderdeel van deze TV show. Dat heeft verder weinig met survivallen op een eiland te maken, maar wel met dit spel.

Net als dat fysiek super goed zijn en proeven kunnen winnen ook niet alles is, als je sociaal een doperwtje bent. Ook DAT is een skill in dit spel, en niet zozeer een survival skill. Tenzij je natuurlijk door de regie als een Bertie op een apart eiland wordt gehouden.
ja eens :Y . Strategisch en tactisch spel gecombineerd met survivallen = Robinson. Voor mij dan.
Maar mensen kapotmaken, zoals hij zei, niet. In mijn beleving heeft kapotmaken niets met Robinson te maken. Moet ie naar andere programma's kijken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173787925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik volg t pas weer 2 seizoenen (na de allereerste seizoenen gezien te hebben). Ben wel benieuwd wat er met "de tuinman" was. :D
dat was Lodewijk Hoekstra(? weet niet of de achternaam klopt). Op allerlei forums werd het de moord op Lodewijk genoemd. Beetje overdreven ;) Hij was een ultieme Robinson op het gebied van survivallen maar zat niet in het spel element. Zei hij later zelf ook, dat hij zich vergist heeft in het spel.

Fatima en die twee broertjes hebben het zo gespeeld door hem er vrij vroeg uit te stemmen. Hij had ontzettend veel werk voor dat kamp gedaan weet ik nog.
Als zelfs het andere team helemaal verbijsterd is....

Lodewijk was ook wel erg pissig...stukje uit een interview (slechte verliezer dat wel. Als je je voorbereid op deelname dan kijk je toch oude afleveringen en weet je dat het spel een groot deel van ER behelst).

Onder leiding van Fatime werd een complot gesmeed om Lodewijk onverwacht naar huis te sturen. “Ik ben niet iemand die snel een hekel heeft aan mensen, maar degene over wie ik de meeste gemengde gevoelens heb, is Fatima. Zij was een ijskoude kikker in het spel“, briest hij.

Hij kan nauwelijks geloven dat er zo’n vuil spel werd gespeeld. “Ik dacht dat ik vrienden voor het leven aan het maken was, maar dat bleek dus niet zo. Ik heb me vergist in het spel. Het spelelement met complotten smeden was niks voor mij. Expeditie Robinson gaat kennelijk niet over hoe sterk je bent, maar over wie zich er doorheen kan draaien. Ik doe het nooit meer
.”
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173787933
Ronnie was juist fantastisch, durfde zich kwetsbaar op te stellen, was niet bezig met een grote PR-show zoals bijna alle andere deelnemers altijd.

Ging ook onvrijwillig weg in aflevering 5.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:27:45 #287
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_173787936
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat was Lodewijk Hoekstra(? weet niet of de achternaam klopt). Op allerlei forums werd het de moord op Lodewijk genoemd. Beetje overdreven ;) Hij was een ultieme Robinson op het gebied van survivallen maar zat niet in het spel element. Zei hij later zelf ook, dat hij zich vergist heeft in het spel.

Fatima en die twee broertjes hebben het zo gespeeld door hem er vrij vroeg uit te stemmen. Hij had ontzettend veel werk voor dat kamp gedaan weet ik nog.
Als zelfs het andere team helemaal verbijsterd is....

Lodewijk was ook wel erg pissig...stukje uit een interview (slechte verliezer dat wel. Als je je voorbereid op deelname dan kijk je toch oude afleveringen en weet je dat het spel een groot deel van ER behelst).

Onder leiding van Fatime werd een complot gesmeed om Lodewijk onverwacht naar huis te sturen. “Ik ben niet iemand die snel een hekel heeft aan mensen, maar degene over wie ik de meeste gemengde gevoelens heb, is Fatima. Zij was een ijskoude kikker in het spel“, briest hij.

Hij kan nauwelijks geloven dat er zo’n vuil spel werd gespeeld. “Ik dacht dat ik vrienden voor het leven aan het maken was, maar dat bleek dus niet zo. Ik heb me vergist in het spel. Het spelelement met complotten smeden was niks voor mij. Expeditie Robinson gaat kennelijk niet over hoe sterk je bent, maar over wie zich er doorheen kan draaien. Ik doe het nooit meer
.”
yep achternaam klopt
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_173787969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat was Lodewijk Hoekstra(? weet niet of de achternaam klopt). Op allerlei forums werd het de moord op Lodewijk genoemd. Beetje overdreven ;) Hij was een ultieme Robinson op het gebied van survivallen maar zat niet in het spel element. Zei hij later zelf ook, dat hij zich vergist heeft in het spel.

Fatima en die twee broertjes hebben het zo gespeeld door hem er vrij vroeg uit te stemmen. Hij had ontzettend veel werk voor dat kamp gedaan weet ik nog.
Als zelfs het andere team helemaal verbijsterd is....

Lodewijk was ook wel erg pissig...stukje uit een interview (slechte verliezer dat wel. Als je je voorbereid op deelname dan kijk je toch oude afleveringen en weet je dat het spel een groot deel van ER behelst).

Onder leiding van Fatime werd een complot gesmeed om Lodewijk onverwacht naar huis te sturen. “Ik ben niet iemand die snel een hekel heeft aan mensen, maar degene over wie ik de meeste gemengde gevoelens heb, is Fatima. Zij was een ijskoude kikker in het spel“, briest hij.

Hij kan nauwelijks geloven dat er zo’n vuil spel werd gespeeld. “Ik dacht dat ik vrienden voor het leven aan het maken was, maar dat bleek dus niet zo. Ik heb me vergist in het spel. Het spelelement met complotten smeden was niks voor mij. Expeditie Robinson gaat kennelijk niet over hoe sterk je bent, maar over wie zich er doorheen kan draaien. Ik doe het nooit meer
.”
Met als toevoeging dat Lodewijk echt dacht dat ze vrienden (aan het worden) waren.
pi_173788341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:43 schreef Peejtur het volgende:
Soendoes is net zo irritant als bij Wie is de Mol?! :{
Bij WIDM vond ik haar nog wel te tolereren, maar bij Robinson dus echt niet :X
mag het weten
pi_173789626
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:53 schreef byah het volgende:

[..]

Dit inderdaad, echt een hoop onlogische dingen gezien. En dan Soundos met haar vage zelfspot :')
Soundos is echt een ontzettend raar wijf. Totaal niet grappig ook. Zou me niets verrassen als die ergens op t spectrum zit.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:02:15 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173790538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, en Ronnie Flex. Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze nog steeds dit soort halfgare 'Nederrappers' sturen, die watjes kunnen niets hebben en zitten binnen de kortste keren te piepen.

De uitzondering is Dio natuurlijk...
Jullie zijn Maurice/negative al weer vergeten die verloor volgens eigen zeggen zijn controle en gaf daarom op dat was de ergste rapper kneus van allemaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:51:34 #292
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173792413
Wat lijkt me dat 'onbekenden eiland' dodelijk saai. Denk dat de afgevallen BNers het daar nooit langer dan 3 dagen uit gaan houden.
pi_173797551
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jullie zijn Maurice/negative al weer vergeten die verloor volgens eigen zeggen zijn controle en gaf daarom op dat was de ergste rapper kneus van allemaal.

En Koos 'dochter van' en Leo Alkemade... zouden ze betaald worden om na 2-3 dagen op te geven?
pi_173799069
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jullie zijn Maurice/negative al weer vergeten die verloor volgens eigen zeggen zijn controle en gaf daarom op dat was de ergste rapper kneus van allemaal.

Was dat diegene die op afvallerseiland een manchet pakte om het eiland eens lekker te ontdoen van medekandidaten? :D
pi_173801411
Mijn eerste voorzichtige oordeel over enkele deelnemers.

Soundoss is echt mega irritant, mag er echt zo snel mogelijk uitvliegen.

Ook het Ajax kliekje met Richard, Joëlle en Anouk is ook erg irritant. Dat niemand dat doorheeft dat dit een gevaar is.

Meevallers zijn Kay, Shelly, Brace, Henk

Ow ja, en waarom doet Nicole Buch mee. Het is dat je in de intro haar naam ziet staan, anders zou je denken dat ze niet meedeed (zo weinig zie je haar)
  vrijdag 15 september 2017 @ 23:15:31 #296
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_173801543
Heb het idee dat Lil kleine meedeed voor de kijkcijfers. Die gast is hot op dit moment dus trekt veel jonge kijkers aan. Ze geven hem een zak geld voor 3 dagen en dan gaat hij maar weer naar huis om op te treden. Lijkt me niet dat er een maand geen optredens waren. Achja het blijft gemaakte tv
pi_173802017
Zijn deelname leek inderdaad gewoon op een publiciteitsstunt....
SOONY
pi_173803138
Niet geloven dat Lil kleine zichzelf is tegengekomen en vet veel heeft geleerd over zichzelf :')
pi_173804529
Ik denk eerder dat hij zichzelf er gewoon erg in heeft vergist.
pi_173805067
Hij lag ook jankerig in de zee met regen :s)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')