abonnement Unibet Coolblue
pi_174047868
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Het wordt echt nog veel beter. Misschien wel mijn favoriete scifi serie.
Na gisteravond weer 3 afleveringen te hebben gekeken moest ik me echt dwingen om naar bed te gaan.
  donderdag 28 september 2017 @ 09:22:05 #252
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174047914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:28 schreef CherryLips het volgende:
The mist is geannuleerd, geen seizoen twee.
Balen zeg.
Had echt wel potentie.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174048016
Ja jammer. Vond er meer aan als the oa en sense8 enzo
  donderdag 28 september 2017 @ 09:51:51 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_174048156
Wat is iedereens top 5 Netflix series? Nadat een aantal series over de haai gesprongen zijn, ziet mijn lijstje er ineens heel anders uit dan vorig jaar.

1. Stranger Things
2. The Expanse
3. Narcos
4. Bojack Horseman
5. The Get Down

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 10:12:12 #255
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174048401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:51 schreef speknek het volgende:
Wat is iedereens top 5 Netflix series? Nadat een aantal series over de haai gesprongen zijn, ziet mijn lijstje er ineens heel anders uit dan vorig jaar.

1. Stranger Things
2. The Expanse
3. Narcos
4. Bojack Horseman
5. The Get Down

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strangers Things staat bij mij ook wel op 1. The Expanse zeker niet op 2. En over de rest ga ik misschien later nog even nadenken, als ik eruit kom maak ik ook een lijstje. Deadwood, Black Sails en Gotham komen er zeker in.
En geen Orange is the New Black in je lijst?? :o
A child is born with no state of mind.
pi_174048480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:28 schreef CherryLips het volgende:
The mist is geannuleerd, geen seizoen twee.
De bron trouwens:
http://www.thewrap.com/stephen-king-the-mist-canceled-spike/
Tap tap tap
  donderdag 28 september 2017 @ 10:22:47 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174048524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:51 schreef speknek het volgende:
Wat is iedereens top 5 Netflix series? Nadat een aantal series over de haai gesprongen zijn, ziet mijn lijstje er ineens heel anders uit dan vorig jaar.

1. Stranger Things
2. The Expanse
3. Narcos
4. Bojack Horseman
5. The Get Down

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstjestopic? Lijstjestopic!

1 Luke Cage
2 Orange is the New Black
3 House of Cards
4 Daredevil
5 The Get Down

Eervolle vermelding: Fuller House
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 september 2017 @ 10:24:01 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_174048543
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:12 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Strangers Things staat bij mij ook wel op 1. The Expanse zeker niet op 2. En over de rest ga ik misschien later nog even nadenken, als ik eruit kom maak ik ook een lijstje. Deadwood, Black Sails en Gotham komen er zeker in.
En geen Orange is the New Black in je lijst?? :o
Die vond ik in het begin heel goed, maar wordt intussen zo dun gesmeerd dat ik de interesse een beetje kwijt ben geraakt. Maar zou op nr 11 staan waarschijnlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 28 september 2017 @ 10:25:35 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_174048565
quote:
14s.gif [b]Op donderdag 28 september 2017 10:22 schreef Notorious_Roy

Eervolle vermelding: Fuller House
😱
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 28 september 2017 @ 10:33:20 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174048672
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:25 schreef speknek het volgende:

[..]

😱
How rude!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 september 2017 @ 10:47:41 #261
335263 freaky40
pi_174048849
Pff, wat een fail. Geen tweede seizoen The Mist. Had wel een open einde dus voer voor een tweede seizoen op zijn minst. Vind dat altijd zo slordig bij series die nog helemaal niet af zijn en waarvan geen volgend seizoen van volgt. Dan kijk je eigenlijk al die seizoenen of 1 in het geval The Mist, voor niets, zeker met open eindes....

Wel leuk, Destignated Survivor weer terug. Alleen had het wel handig geweest als aflevering 1 season 2 gelijk bij 'verderkijken met' had gestaan. Zoals dat altijd gaat bij series waar 1 aflevering per week wordt geplaatst.
Allemaal cabaretteketet!
pi_174048906
1. Narcos
2. Sense8 (helaas gecancelled)
3. Stranger Things
4. House of Cards
5. El Chapo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lastig om er een ranglijst van te maken trouwens.

Denk wel dat The Expanse straks de plek van Sense8 in gaat nemen omdat gecancelled.
  donderdag 28 september 2017 @ 11:22:47 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_174049392
Ben wel benieuwd hoe lang The Expanse door kan blijven gaan, aangezien de kijkcijfers behoorlijk butt schijnen te zijn, zeker ook als je het budget van seizoen 2 ziet. Hopelijk wil Netflix het terzijnertijd overnemen van SyFy.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174049712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:22 schreef speknek het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang The Expanse door kan blijven gaan, aangezien de kijkcijfers behoorlijk butt schijnen te zijn, zeker ook als je het budget van seizoen 2 ziet. Hopelijk wil Netflix het terzijnertijd overnemen van SyFy.
S03 staat al wel op de planning voor 2018

Als ik een aflevering start zie ik wel eerst het 'netflix original" scherm
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 11:48:04 #265
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174049906
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:22 schreef speknek het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang The Expanse door kan blijven gaan, aangezien de kijkcijfers behoorlijk butt schijnen te zijn, zeker ook als je het budget van seizoen 2 ziet. Hopelijk wil Netflix het terzijnertijd overnemen van SyFy.
Het kan altijd beter, maar The Expanse is een van de best bekeken series op SyFy.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_174050349
1.stranger things
2. Orange is the new black
3.the flash
4.narcos
5.the expanse
6. Star trek Discovery
  donderdag 28 september 2017 @ 12:21:19 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_174050473
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Het kan altijd beter, maar The Expanse is een van de best bekeken series op SyFy.
Ja maar ja maar ja dat is zoiets als zeggen dat Dicht bij jou Frans Bauers beste album is.

https://tvseriesfinale.com/tv-show/expanse-season-two-ratings/

Ratings zijn belabberd. Hopen dat de syndicatie het goed blijft maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174051347
Van het weekend 'Room' gekeken. Itt wat ik hier van anderen las, vond ik er, op één momentje na,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel weinig aan. Wat ik er nog wel goed aan vond, is dat het realistisch aandeed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar voor de rest vond ik het, ondanks het op zich dramatische verhaal, heel saai. Ook emotioneel deed het me allemaal weinig. Over het acteerwerk heb ik niks te klagen, maar zo bijzonder dat het (voor de moeder in het verhaal) een Oscar waard was? Neuh, vond ik zélf niet.

Verder gisteravond de 1e aflevering van 'The Good Place' gekeken en dat was een aangename verrassing, ik stond er ff echt van te kijken hoe origineel en grappig ik het vond! :o Wilde deze serie eigenlijk alleen even 'proberen' en voor de rest éindelijk het laatste seizoen van HIMYM eens afkijken, maar dat seizoen moet nu tóch nog maar wéér even wachten. :P
Tails tell tales
pi_174051352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja maar ja maar ja dat is zoiets als zeggen dat Dicht bij jou Frans Bauers beste album is.

https://tvseriesfinale.com/tv-show/expanse-season-two-ratings/

Ratings zijn belabberd. Hopen dat de syndicatie het goed blijft maken.
als daar gemiddeld maar 550.000 kijkers per aflevering naar kijken dan kan men haast alleen uit de kosten komen doordat Netflix de serie voor de rest vd wereld als exclusive presenteert. Zou me dan niet verbazen als netflix het idd overneemt als SyFy het niet meer kan betalen
pi_174054012
In a lawless land, Shaggy (Diogo Morgado), investigates the whereabouts of the bandit, Seven Ears (Deto Montegro). His search leads him back to civilization and ensures that in death, he finally learns how to live. His journey will bring him to discover that his violent past is a legacy that refuses to die alongside him. Directed by Marcelo Morgado (Colegas, A Despedida), "The Killer" is the first Netflix original film produced in Brazil.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 september 2017 @ 19:52:34 #271
211083 Angelof9
I must go first
pi_174058638
Ben klaar met Terrace House. Wat een genot!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_174059894
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apartment 23 (seizoen 1–2) – 2012 6
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Krysten Ritter, Dreama Walker, James Van Der Beek
June verhuist naar New York en wordt door haar kamergenote Chloe opgelicht. Ze weet echter de rollen om te draaien, wat tot een uitzonderlijke vriendschap leidt.

Designated Survivor (seizoen S02E01 | elke donderdag nieuwe aflevering) – 2016 12 - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Kiefer Sutherland, Natascha McElhone, Maggie Q
In deze aangrijpende politieke thriller ligt het lot van Amerika in de handen van een gewone ambtenaar nadat een aanval op Washington het bestuur heeft onderuitgehaald.

Manhattan Romance – 2014 12 1:37 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Acteurs: Tom O'Brien, Katherine Waterston, Caitlin FitzGerald
Een filmmaker werkt aan een documentaire over liefde in het moderne Manhattan en raakt persoonlijk verwikkeld in het romantische leven van anderen.

Touch (seizoen 1–2) – 2012 16
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Drama
Acteurs: Kiefer Sutherland, David Mazouz, Gugu Mbatha-Raw
Een autistische jongen die niet kan spreken, blijkt wel in staat cijferpatronen te ontdekken en daarmee toekomstige gebeurtenissen te kunnen voorspellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:53:05 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_174060097
Designated survivor stond er al lang op? Of is ie heel even weggeweest?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174060147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:53 schreef speknek het volgende:
Designated survivor stond er al lang op? Of is ie heel even weggeweest?
Dit is de start van seizoen 2.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 september 2017 @ 21:37:51 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_174061402
Ja die heb ik een paar maanden geleden al op Netflix gezien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')