abonnement Unibet Coolblue
pi_173963934
heminhawrami twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:30:40 Very important meeting between KDP,PUK, ISLAMIC UNION. Unanimously decided, referendum in Kirkuk is on time. No change No delay. Vote YES reageer retweet
Is dit van belang?
pi_173969056
turkse drone genaamd: "waar zit je naar te kijken?" :') die turken hebben echt niks beters te doen :')

CivMilAir twitterde op zondag 24-09-2017 om 15:45:00 'NEBAKION' 🤔🇹🇷 Turkish Air Force #drone #UAV on the #Syria border https://t.co/Soq58Yu6oJ https://t.co/Nf8GDJVJOR reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970364
Koerden klappen wanneer?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173970407
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Koerden klappen wanneer?
Wat heb je tegen Koerden?
pi_173970424
Het willen installeren van een minderheidsregering in een groot deel van Syrië.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173970526
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:40 schreef IPA35 het volgende:
Het willen installeren van een minderheidsregering in een groot deel van Syrië.
Wat is je probleem daarmee?
pi_173970583
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Wat is je probleem daarmee?
Een verboden Turkse politieke partij heeft niets te zoeken in Deir ez Zor.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173970592
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Wat is je probleem daarmee?
het M-O kent al genoeg conflicten. nog een conflict erbij zal het er niet gezelliger op maken. het M-O heeft in het verleden al te veel staten gecreeerd zien worden door westerlingen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970862
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 17:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

het M-O kent al genoeg conflicten. nog een conflict erbij zal het er niet gezelliger op maken. het M-O heeft in het verleden al te veel staten gecreeerd zien worden door westerlingen.
De Koerden willen gewoon onafhankelijkheid, omdat ze als minderheid door iedereen worden uitgekotst.
pi_173970867
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:48 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Een verboden Turkse politieke partij heeft niets te zoeken in Deir ez Zor.
Verboden Turkse politieke partij?
pi_173970908
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:03 schreef Rangono het volgende:

[..]

De Koerden willen gewoon onafhankelijkheid, omdat ze als minderheid door iedereen worden uitgekotst.
ze willen onafhankelijkheid doordat ze zijn blijven hangen in het primitieve nationalistische denken net als de catalanen hier in europa oa.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970921
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:03 schreef Rangono het volgende:

[..]

Verboden Turkse politieke partij?
de ypg is de syrische tak van de turkse pkk. is dat nieuws voor je?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970926
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze willen onafhankelijkheid doordat ze zijn blijven hangen in het primitieve nationalistische denken net als de catalanen hier in europa oa.
Wat? wat een ordinaire verdraaiing van de werkelijkheid.
pi_173970933
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ypg is de syrische tak van de turkse pkk. is dat nieuws voor je?
Die bewering? nee. Het is alleen onzin.
pi_173970946
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:07 schreef Rangono het volgende:

[..]

Wat? wat een ordinaire verdraaiing van de werkelijkheid.
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Rangono het volgende:

[..]

Die bewering? nee. Het is alleen onzin.
dan weten we dat ook.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970965
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

dan weten we dat ook.
De VVD is ook geen Nederlandse tak van een 'liberale' partij elders.
pi_173970981
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:09 schreef Rangono het volgende:

[..]

De VVD is ook geen Nederlandse tak van een 'liberale' partij elders.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173970989
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat begrijp je niet?
pi_173971015
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:10 schreef Rangono het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
waarom ik uberhaupt inga op jouw posts
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173971065
SyrianLense twitterde op zondag 24-09-2017 om 16:14:54 Quneitra civil council declares an end to the deescalation agreement after multiple attacks by pro Assad forces https://t.co/hFzNfE4fa4 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173971066
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom ik uberhaupt inga op jouw posts
Ja, insgelijks.
pi_173971163
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze willen onafhankelijkheid doordat ze zijn blijven hangen in het primitieve nationalistische denken net als de catalanen hier in europa oa.
Komt je dat bekend voor als Turk?
pi_173971255
quote:
5s.gif Op zondag 24 september 2017 18:19 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Komt je dat bekend voor als Turk?
helaas zijn te veel turken ook diep verzonken in het nationalisme. dit is uiteraard te danken aan de huidige turkse staat dat is gestoeld op het nationalisme, Ataturk zij dank!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173971278
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

helaas zijn te veel turken ook diep verzonken in het nationalisme. dit is uiteraard te danken aan de huidige turkse staat dat is gestoeld op het nationalisme, Ataturk zij dank!
^O^ :P

Ontopic: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen. Turkse leger had toch ook een basis in Iraaks Koerdistan om Peshmerga te trainen voor de slag bij Mosul? :D
pi_173971509
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 18:26 schreef BEFEM het volgende:

[..]

^O^ :P

Ontopic: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen. Turkse leger had toch ook een basis in Iraaks Koerdistan om Peshmerga te trainen voor de slag bij Mosul? :D
ik denk niet dat de truken veel zullen doen mbt noord irak.

het lijkt erop dat ze binnenkort idlib in gaan trekken. denk daarom niet dat ze daarnaast ook nog eens iets gaan doen in irak. kunnen ze simpelweg niet aan.

zelfs met ES afgelopen jaar, een relatief kleine operatie, hadden ze al last van militairen die hun werk niet konden door uitval van de coup
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173971595
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 18:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk niet dat de truken veel zullen doen mbt noord irak.

het lijkt erop dat ze binnenkort idlib in gaan trekken. denk daarom niet dat ze daarnaast ook nog eens iets gaan doen in irak. kunnen ze simpelweg niet aan.

zelfs met ES afgelopen jaar, een relatief kleine operatie, hadden ze al last van militairen die hun werk niet konden door uitval van de coup
Niet alleen de Turken natuurlijk. De PMU en Iraaks leger na de Hawija campagne rechtstreeks naar Kirkuk? :+
pi_173971917
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Niet alleen de Turken natuurlijk. De PMU en Iraaks leger na de Hawija campagne rechtstreeks naar Kirkuk? :+
prcs. bagdad heeft de turken niet nodig om de koerden neer te sabelen, maar zinspelen de koerden daarop? is dat het doel? ik hoop het niet iig.

ten tijde van de globalisering kan ik er met mijn hoofd niet bij dat er nog steeds mensen zijn die nationalisme zien als een oplossing.

niet alleen de koerden, maar ook de de catalanen, schotten, britten met hun brexit, al die europese populistische anti europa partijen, trump en niet te vergeten de meest extreme vorm van nationalisme wat we zien gebeuren in myanmar met de etnische zuiveringen van de rohingja.

"eigen volk eerst" klonk als iets uit een ver verleden, maar anno 2017 lijkt het aan de orde van de dag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173975516
Een Russische generaal is overleden door een IS mortieraanval nabij Deir ez-Zor.
pi_173975579
pi_173975630
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:03 schreef Stabiel het volgende:
Een Russische generaal is overleden door een IS mortieraanval nabij Deir ez-Zor.
Overleden aan een hartaanval of gedood door een mortieraanval?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 24 september 2017 @ 21:22:01 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173976267
Dan gaat het bommen regenen vannacht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173976456
Foto van de Russische generaal met Poetin:

pi_173981537
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:26 schreef Stabiel het volgende:
Foto van de Russische generaal met Poetin:

[ afbeelding ]
Rip, dit was echte een goede. Hij heeft omtzettend goed werk gedaan. Hij is oa ook actief geweest in de oorlogen in Tjetsjenie, Oekraiene en Georgie.. gestorven in het harnas.
pi_173984068
michaelh992 twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:59:20 #Breaking Kurdish media says Russian warplanes are bombing the US-backed SDF in the Conoco fields near Deir ez-Zor #Syria reageer retweet
DefenseUnits twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:57:46 #BREAKING: While the #SDF is fighting #ISIS north of #DeirEzzor, its positions were bombed once again by Russian warplanes. #Syria #دیرالزور reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173984109
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:03 schreef Stabiel het volgende:
Een Russische generaal is overleden door een IS mortieraanval nabij Deir ez-Zor.
zo nu en dan wat slachtoffers in manschappen is ingecalculeerd. alles voor het moederland ;)

things are heating up
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173984159
ruski helicopter view palmyra



waarom heeft deze explosie een aura? :P



[ Bericht 45% gewijzigd door Slayage op 25-09-2017 11:28:20 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173985148
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Koerden klappen wanneer?
*)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173985678
ojee

AlDorarAlShamia twitterde op maandag 25-09-2017 om 11:25:55 BREAKING NEWSWe are working with Russia and Iran to establish a new de-escalation zone in Afrin, Syria. Turkish PM says reageer retweet
"Russian forces now using MLRS and mortars to shell SDF positions"

hawarnews twitterde op maandag 25-09-2017 om 11:33:41 https://t.co/6wNJyLht6LRusya havan ve katyuşalar ile QSD noktalarını bombalıyor reageer retweet
nieuwe docu over de jongens van "raqqa is being slaughtered silently"



[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 25-09-2017 12:56:59 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2017 @ 13:35:41 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173986315
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 11:16 schreef Slayage het volgende:
michaelh992 twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:59:20 #Breaking Kurdish media says Russian warplanes are bombing the US-backed SDF in the Conoco fields near Deir ez-Zor #Syria reageer retweet
DefenseUnits twitterde op maandag 25-09-2017 om 10:57:46 #BREAKING: While the #SDF is fighting #ISIS north of #DeirEzzor, its positions were bombed once again by Russian warplanes. #Syria #دیرالزور reageer retweet
Erg handig van beide kanten om elkaar te provoceren en alweer het volgende conflict op te starten...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173987604
behoorlijke tegenslag voor de russen dus

"Report: with General Asapov killed or wounded 5 more top Russian officers. Whole command group of Deir-ez-Zur op"

GirkinGirkin twitterde op maandag 25-09-2017 om 12:56:49 "Погибли или были тяжело ранены ещё пять старших офицеров..." https://t.co/faPlBmd6Nu reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173987648
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:35 schreef Szura het volgende:

Erg handig van beide kanten om elkaar te provoceren en alweer het volgende conflict op te starten...
kennelijk hebben beide zijden de conclusie getrokken dat de oorlog tegen isis eigenlijk al gestreden is en dat de post isis fase van het conflict alvast kan starten. niet verwonderlijk imo.

zo is hezz al een tijdje bezig met de voorbereidingen voor de volgende oorlog met israel. altijd vooruit blijven kijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173987666
Geruchten dat het geen lucky shot van IS was maar dat de Amerikanen/SDF de positie van de Russische command in DEZ gelekt heeft naar IS.

Zou kunnen verklaren waarom de Russen nu los gaan op de SDF.
pi_173987705
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:03 schreef Stabiel het volgende:
Geruchten dat het geen lucky shot van IS was maar dat de Amerikanen/SDF de positie van de Russische command in DEZ gelekt heeft naar IS.

Zou kunnen verklaren waarom de Russen nu los gaan op de SDF.
in dit conflict is alles geoorloofd. niks is ondenkbaar.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2017 @ 15:08:25 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173987747
Ja Russische media gaan ook behoorlijk los met die claims. Mja, Russische media :'). Bekend om hun propaganda en rotzooi.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173987787
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:08 schreef Szura het volgende:
Ja Russische media gaan ook behoorlijk los met die claims. Mja, Russische media :'). Bekend om hun propaganda en rotzooi.
niet alleen de media, overheid / leger, ik weet echt niet wat ik moet maken hun claims altijd

nu geven ze aan dat ze niks weten van de strikes op het SDF
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173987806
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:08 schreef Szura het volgende:
Ja Russische media gaan ook behoorlijk los met die claims. Mja, Russische media :'). Bekend om hun propaganda en rotzooi.
"Even a broken clock is right twice a day"
pi_173991288
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 13:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Erg handig van beide kanten om elkaar te provoceren en alweer het volgende conflict op te starten...
Sdf zit op plaatsen waar zij niets te zoeken hebben en moet terug het hok in. Sdf is een legitiem doelwit nabij d.e.
pi_173992061
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Sdf zit op plaatsen waar zij niets te zoeken hebben en moet terug het hok in. Sdf is een legitiem doelwit nabij d.e.
Laat ook wel zien dat Koerden een tikkeltje dom zijn. Met een beetje analytisch vermogen zouden ze toch moeten concluderen dat ze niet in de positie zitten om stoer te doen.
pi_173992330
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 18:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Sdf zit op plaatsen waar zij niets te zoeken hebben en moet terug het hok in. Sdf is een legitiem doelwit nabij d.e.
en nu zijn de assadisten volgens het sdf een legitiem doelwit B:)B

AllyOfTruth twitterde op maandag 25-09-2017 om 18:48:37 #SDF cmmdr says they target 'hostile forces' with heavy weapons in retaliation after bombings earlier. https://t.co/5xNatglm9B reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')