abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 september 2017 @ 09:51:53 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173767224
OP

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173767227
TT ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173767238
:D
pi_173767246
Succes Borisz! Om wat voor soort woning gaat het? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767248
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:45 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit naar een PUC festival geweest weet je dat :')

Zo'n hele dag films kijken is me dan weer teveel gevraagd..
Ik één keer, maar daarna niet meer. Het was op zich wel leuk, maar ik kreeg toch wel een beetje een zere kont van echt de hele dag in de bios zitten. En vrijwel altijd komen de films uit de PUC-festivals gewoon later in bij Pathé, in elk geval bij de mijne.
Ik heb het geluk dat Pathé de Kuip in Rotterdam mijn dichtstbijzijnde is en die is groot genoeg om veel van de wat alternatievere PAC-films in de roulatie op te nemen. ^O^

Ik had eerst ook een Cineville-pasje, maar daar maakte ik te weinig gebruik van. Voldoende aanvoer van de wat vagere films in mijn vaste Pathé en als ik dan toch eens in 'n filmhuis moet wezen koop ik wel een los kaartje, eens per zes weken gemiddeld. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767254
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:52 schreef Lonaa het volgende:
TT ;(
:D :* Succes hè?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767268
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:52 schreef Lonaa het volgende:
TT ;(
Sterkte!
pi_173767272
quote:
Je snapt wel dat je nou niet meer weg mag hè? Eén dag incidenteel meeposten kan nog net, maar nu al twee dagen: dan moet je blijven. :Y O+
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 september 2017 @ 09:56:40 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173767295
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik één keer, maar daarna niet meer. Het was op zich wel leuk, maar ik kreeg toch wel een beetje een zere kont van echt de hele dag in de bios zitten. En vrijwel altijd komen de films uit de PUC-festivals gewoon later in bij Pathé, in elk geval bij de mijne.
Ik heb het geluk dat Pathé de Kuip in Rotterdam mijn dichtstbijzijnde is en die is groot genoeg om veel van de wat alternatievere PAC-films in de roulatie op te nemen. ^O^

Ik had eerst ook een Cineville-pasje, maar daar maakte ik te weinig gebruik van. Voldoende aanvoer van de wat vagere films in mijn vaste Pathé en als ik dan toch eens in 'n filmhuis moet wezen koop ik wel een los kaartje, eens per zes weken gemiddeld. :)
Biosbezoekjes met Koos mis ik dus het meeste sinds kind :')

Verder alles leuker met haar eigenlijk :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173767302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Je snapt wel dat je nou niet meer weg mag hè? Eén dag incidenteel meeposten kan nog net, maar nu al twee dagen: dan moet je blijven. :Y O+
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173767303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik één keer, maar daarna niet meer. Het was op zich wel leuk, maar ik kreeg toch wel een beetje een zere kont van echt de hele dag in de bios zitten. En vrijwel altijd komen de films uit de PUC-festivals gewoon later in bij Pathé, in elk geval bij de mijne.
Ja bij de mijne ook hoor, daarom heb ik er ook meestal geen zin in. En anders wel in de andere bios in de buurt. Als het nou unieke films waren deed ik het misschien wel.

Ja het zitten in die stoelen lijkt me de hele dag toch niet zo comfortabel, en als je naar de wc moet mis je bij Pathe toch altijd weer een stukje van de film.
pi_173767304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Je snapt wel dat je nou niet meer weg mag hè? Eén dag incidenteel meeposten kan nog net, maar nu al twee dagen: dan moet je blijven. :Y O+
Gelukkig ben ik eigenwijs genoeg om dat lekker per dag/moment te beslissen :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 september 2017 @ 09:57:11 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173767306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:53 schreef minilot het volgende:
Succes Borisz! Om wat voor soort woning gaat het? :)
App. 4 hoog. 3 kamers. Prima voor moi alleen :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173767325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:57 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
..en als je naar de wc moet mis je bij Pathe toch altijd weer een stukje van de film.
Gelukkig wel, want ik háát pauzes. Ik plas altijd zo hard mogelijk vlak voor de film en neem niet meer dan een paar slokken drinken tijdens. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik eigenwijs genoeg om dat lekker per dag/moment te beslissen :P
Niks d'r van! :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:57 schreef borisz het volgende:

[..]

App. 4 hoog. 3 kamers. Prima voor moi alleen :).
Met drie kamers kan er makkelijk nog eens een keer een lief bij hoor! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767359
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Niks d'r van! :{w
-O- Streng zeg.. zijn dit de hormonen?
pi_173767368
SHOTS FIRED
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173767398
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- Streng zeg.. zijn dit de hormonen?
Geen hormoonprobleem maar ben t wel met mini eens! ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173767464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen hormoonprobleem maar ben t wel met mini eens! ;)
Weet je dat zeker? O-)
pi_173767497
Heh, wat is van die semi-hippe bulletproof koffie (hete sterke koffie, lepel kokosolie en klontje roomboter en dan de staafmixer erop) toch een lollig goedje. Zo! Romig! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? O-)
Alleen 's avonds laat :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_173767533
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- Streng zeg.. zijn dit de hormonen?
Ik schuif dit in de 'zohee chagrijnig, ben je soms ongesteld?!'-nonsenshoek. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik schuif dit in de 'zohee chagrijnig, ben je soms ongesteld?!'-nonsenshoek. :Y)
wehehe goed zo ;)
pi_173767579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

wehehe goed zo ;)
Hoe is het verder met jou en TAV eigenlijk? Ik las al iets van even studiepauze, maar verder nog? :) :*
Nog toffe reisjes gemaakt/te maken dit jaar bijvoorbeeld?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Gelukkig wel, want ik háát pauzes. Ik plas altijd zo hard mogelijk vlak voor de film en neem niet meer dan een paar slokken drinken tijdens. :7
Ja bij een film vind ik dat zelf ook prettiger, maar bij zo'n hele dag niet ;)
pi_173767613
Oh wacht, daar hebben Sun&TAV natuurlijk zo'n kekke website voor. Straks eens kijken..
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767623
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:07 schreef minilot het volgende:
Heh, wat is van die semi-hippe bulletproof koffie (hete sterke koffie, lepel kokosolie en klontje roomboter en dan de staafmixer erop) toch een lollig goedje. Zo! Romig! :9
Boter in je koffie? Zwanger? :') :P
pi_173767633
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:12 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ja bij een film vind ik dat zelf ook prettiger, maar bij zo'n hele dag niet ;)
Er zitten pauzes tussen de films in hè? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Er zitten pauzes tussen de films in hè? :)
Jaa maar ik ben n beetje gevoelig :')
pi_173767648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe is het verder met jou en TAV eigenlijk? Ik las al iets van even studiepauze, maar verder nog? :) :*
Nog toffe reisjes gemaakt/te maken dit jaar bijvoorbeeld?
Prima :Y ben in de meivakantie met mijn moeder naar Schotland geweest en in augustus met Tav en Sam naar Luxemburg. En we doen nog een waddeneidland in de herfst, niets bijzonders dus verder.
Heb wel een 2e baan inmiddels en een thesisplaats waar veel van me verwacht zal worden dus wordt een pittig jaar :s)
pi_173767690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:13 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Boter in je koffie? Zwanger? :') :P
Nee nee.. Ik las er een paar jaar geleden eens over en het blijkt retelekker. :) Wel een blender of een staafmixer voor nodig, qua emulgeren, anders is het vies.

Maar ik drink van alles in mijn koffie hoor. Kokosmelk, gecondenseerde zoete melk, of ik pureer er witte chocolade doorheen.. :) En gewoon zwart vind ik ook lekker. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Prima :Y ben in de meivakantie met mijn moeder naar Schotland geweest en in augustus met Tav en Sam naar Luxemburg. En we doen nog een waddeneidland in de herfst, niets bijzonders dus verder.
Heb wel een 2e baan inmiddels en een thesisplaats waar veel van me verwacht zal worden dus wordt een pittig jaar :s)
Ik zit al halverwege jullie Luxemburg-verslag. :+
Yay voor thesisplaats!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee nee.. Ik las er een paar jaar geleden eens over en het blijkt retelekker. :) Wel een blender of een staafmixer voor nodig, qua emulgeren, anders is het vies.

Maar ik drink van alles in mijn koffie hoor. Kokosmelk, gecondenseerde zoete melk, of ik staafmixer er witte chocolade doorheen.. :) En gewoon zwart vind ik ook lekker. ^O^
Witte chocolade klinkt wel weer heel lekker :9
pi_173767712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zit al halverwege jullie Luxemburg-verslag. :+
Yay voor thesisplaats!
:D
Heb jij nog bliksembezoeken gemaakt dit jaar??
pi_173767724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Prima :Y ben in de meivakantie met mijn moeder naar Schotland geweest en in augustus met Tav en Sam naar Luxemburg. En we doen nog een waddeneidland in de herfst, niets bijzonders dus verder.
Heb wel een 2e baan inmiddels en een thesisplaats waar veel van me verwacht zal worden dus wordt een pittig jaar :s)
Klinkt leuk qua reizen!
pi_173767729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D
Heb jij nog bliksembezoeken gemaakt dit jaar??
Londen, Antwerpen, Denemarken, dat was het :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Londen, Antwerpen, Denemarken, dat was het :)
Hoe is Denemarken? We overwegen het voor de meivakantie.. maar ik ben zo bang dat ik reliëf mis daar..
pi_173767753
Ik ben dit jaar nog nergens geweest, veel te druk met de kleine en mn nieuwe baan.

Hoop volgend jaar naar Berlijn te gaan.
pi_173767788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

..maar ik ben zo bang dat ik reliëf mis daar..
Nou, precies dat. Ik was het uitzicht vanaf de passasgiersstoel na een paar dagen echt helemaal strontbeu! :D
Maar verder wel een hoop lol gehad. :) Reisverslagje hier: TRV / Reisverslag: Denemarken!
En hier die van mijn bliksem-der-bliksemtripjes naar Londen: TRV / [reisverslag]Eén nerdy dagje in Londen. Met de bus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, precies dat. Ik was het uitzicht vanaf de passasgiersstoel na een paar dagen echt helemaal strontbeu! :D
Maar verder wel een hoop lol gehad. :) Reisverslagje hier: https://forum.fok.nl/topic/2388865
En hier die van mijn bliksem-der-bliksemtripjes naar Londen: TRV / [reisverslag]Eén nerdy dagje in Londen. Met de bus.
^O^ * lezen gaat *
pi_173767827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Met drie kamers kan er makkelijk nog eens een keer een lief bij hoor! :7
en een kind zelfs! Wat leuk, Borisz!

En Sunny, wat leuk om jou hier weer te zien. Nu Golfer en Bluezz nog.

:W. Wij hadden gisteravond vrienden op bezoek. Hartstikke gezellig, maar ze bleven tot 12.30 zitten. En ik kan na zo'n avond echt niet gelijk slapen, moet eerst weer even in mezelf keren. En om 6.15 was T weer wakker. Combinatie van te weinig slaap en een beetje meer hormonen maakte me vanmorgen niet zo leuk.
pi_173767834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]


:W. Wij hadden gisteravond vrienden op bezoek. Hartstikke gezellig, maar ze bleven tot 12.30 zitten. En ik kan na zo'n avond echt niet gelijk slapen, moet eerst weer even in mezelf keren. En om 6.15 was T weer wakker. Combinatie van te weinig slaap en een beetje meer hormonen maakte me vanmorgen niet zo leuk.
Maar: je proefschrift is af! Dus ik vind dat je overdag nu weer gewoon meer dutjes kunt gaan doen. :+
-kus-
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:18 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik ben dit jaar nog nergens geweest, veel te druk met de kleine en mn nieuwe baan.

Hoop volgend jaar naar Berlijn te gaan.
Leukste stad van Europa!
pi_173767839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, precies dat. Ik was het uitzicht vanaf de passasgiersstoel na een paar dagen echt helemaal strontbeu! :D
Maar verder wel een hoop lol gehad. :) Reisverslagje hier: TRV / Reisverslag: Denemarken!
En hier die van mijn bliksem-der-bliksemtripjes naar Londen: TRV / [reisverslag]Eén nerdy dagje in Londen. Met de bus.
Even de foto's van Denemarken doorgescrolld maar dat is vooral voedsel en gebouwen dus nu heb ik nog steeds geen idee :+ maar die kliffen zien er tof uit.

Wij overwegen de aanschaf van een (fikse) camperbus en willen er eerst een huren. Denemarken leek me daar een goede bestemming voor, vandaar. Zou er met de tent nooit heen willen..
pi_173767853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar: je proefschrift is af! Dus ik vind dat je overdag nu weer gewoon meer dutjes kunt gaan doen. :+
-kus-
maar ik heb m'n proefschrift nog niet ingestuurd, en het is nog niet helemaal af. Het is een beetje gek niemandsland hiero. Nog 2 weken, dan stuur ik het in.
pi_173767854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Even de foto's van Denemarken doorgescrolld maar dat is vooral voedsel en gebouwen dus nu heb ik nog steeds geen idee :+ maar die kliffen zien er tof uit.
Ja, maar er is behalve een stel kliffen ook geen coole natuur om op te foto te zetten en er is wél veel lekkers te eten. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Leukste stad van Europa!
Dat hoor ik ook inderdaad, daarom staat het nu boven aan de agenda :D
pi_173767869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Even de foto's van Denemarken doorgescrolld maar dat is vooral voedsel en gebouwen dus nu heb ik nog steeds geen idee :+ maar die kliffen zien er tof uit.

Wij overwegen de aanschaf van een (fikse) camperbus en willen er eerst een huren. Denemarken leek me daar een goede bestemming voor, vandaar. Zou er met de tent nooit heen willen..
oh, wat leuk! Mijn schoonouders hebben er eentje (een joekel!) en zijn er echt heel erg blij mee. GAan ook rustig in de winter in de sneeuw staan, en vinden het heerlijk dat ze niet aan campings gebonden zijn. Met sam vast ook ideaal!
pi_173767876
Disclaimer: oude Vikingbegraafplaatsen in Denemarken zijn wel gaaf. En het strandpuntje waar twee zeeën samenkomen en tegen elkaar in beuken. Toch nog iets.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767877
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar er is behalve een stel kliffen ook geen coole natuur om op te foto te zetten en er is wél veel lekkers te eten. 8-)
Ik heb wel trek van het lezen van jouw verslag.. Zelfs van die chocolade lego's :P
pi_173767888
Dieeten is moeilijk :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 september 2017 @ 10:26:41 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173767889
Over iets minder dan 3 weken naar Lisboa :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173767920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:26 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik heb wel trek van het lezen van jouw verslag.. Zelfs van die chocolade lego's :P
Het was ook eigenlijk zo dat ik mijn updates voor CUL gewoon heel lui bij elkaar heb gesmeten voor een verslagje in TRV, dus het is inderdaad allemaal wat eetgerelateerd. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, wat leuk! Mijn schoonouders hebben er eentje (een joekel!) en zijn er echt heel erg blij mee. GAan ook rustig in de winter in de sneeuw staan, en vinden het heerlijk dat ze niet aan campings gebonden zijn. Met sam vast ook ideaal!
Wij willen een camper op basis van een Ducato, max 6 meter. Dus nog gewoon mee te rijden en bijna overal te parkeren. Dus niet zo'n joekel :D maar wel een vast bed en geen ombouw gedoe en zo.. Maar goed, eerst een pot geld vinden/bijeen sparen. Het is een meerjarenplan ;)
pi_173767949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:26 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Dieeten is moeilijk :')
Ik kwam op een gegeven moment tot de conclusie dat diëten eigenlijk, naar analogie van de scheikundige notatie (dichloor, twee chlooratomen) stond voor "twee keer zo veel eten".....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173767951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Het was ook eigenlijk zo dat ik mijn updates voor CUL gewoon heel lui bij elkaar heb gesmeten voor een verslagje in TRV, dus het is inderdaad allemaal wat eetgerelateerd. *)
Wel erg leuk! Ik wil nu toch ook ;)
pi_173767955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij willen een camper op basis van een Ducato, max 6 meter. Dus nog gewoon mee te rijden en bijna overal te parkeren. Dus niet zo'n joekel :D maar wel een vast bed en geen ombouw gedoe en zo.. Maar goed, eerst een pot geld vinden/bijeen sparen. Het is een meerjarenplan ;)
Ja, die van m'n schoonouders mag ik zelfs niet in rijden, heb je een groot rijbewijs voor nodig. Dat zou ik ook niet willen.

Leuk plan!
pi_173767963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:29 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Wel erg leuk! Ik wil nu toch ook ;)
Ik hoef niet terug. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173767967
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kwam op een gegeven moment tot de conclusie dat diëten eigenlijk, naar analogie van de scheikundige notatie (dichloor, twee chlooratomen) stond voor "twee keer zo veel eten".....
Hahaha _O- goed gevonden!

Maar ik lig best goed op schema, al heb ik enorm last van cravings als ik ook maar iets junkfood achtigs bespeur
pi_173767989
Ik houd op t moment een soort van dieetpauze; zorg dat ik "vlak blijf" maar was het na 3 jaar streng zijn echt even goed zat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173768003
Ik vreet gewoon teveel.

Proeftentamen gemaakt .23 uit 30. Dat is voldoende.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173768004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, die van m'n schoonouders mag ik zelfs niet in rijden, heb je een groot rijbewijs voor nodig. Dat zou ik ook niet willen.

Leuk plan!
haha ja zulke heb je ook idd. Halve vrachtwagens. Dat lijkt me dan weer niets. Net als een caravan.. lijkt me ook een ramp om mee te moeten rijden. Maar busjes rijden geweldig!
En ik wil er wel een met toilet/wasgelegenheid zodat we ook op de bonnefooi ergens zonder camping-faciliteiten kunnen staan :)
pi_173768013
De Airborneherdenkingen zijn begonnen, hier vlogen net 4 bommenwerpers over! Raam even opengedaan. Wat een gaaf geluid (in vredestijd).
Morgen voor de zekerheid maar even m'n camera meenemen naar kantoor,
We have far more in common than that which devides us..
pi_173768026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En ik wil er wel een met toilet/wasgelegenheid zodat we ook op de bonnefooi ergens zonder camping-faciliteiten kunnen staan :)
Dat lijkt mij ook erg tof ja, jammer dat zulke busjes zo ontzettend duur zijn!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 september 2017 @ 10:34:19 #66
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173768035
Ja, hallo! Ik schreef niet "kinderen die bepaalde groenten niet eten", die zijn er uiteraard al eeuwen. Ik schreef "kinderen die geen groenten eten". }:|
pi_173768057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook erg tof ja, jammer dat zulke busjes zo ontzettend duur zijn!
Ja, zelfs 2e hands, als je tenminste een beetje een nette wil, begint het bij 20.000 :') maar goed, geld moet rollen en geen kinderen om het aan uit te geven en zo :P
pi_173768073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

haha ja zulke heb je ook idd. Halve vrachtwagens. Dat lijkt me dan weer niets. Net als een caravan.. lijkt me ook een ramp om mee te moeten rijden. Maar busjes rijden geweldig!
En ik wil er wel een met toilet/wasgelegenheid zodat we ook op de bonnefooi ergens zonder camping-faciliteiten kunnen staan :)
Je hebt tegenwoordig wel hele soepele trajecten voor het C1 rijbewijs, alleen moet je jezelf wel beseffen dat je dan ook gekeurd moet worden enzo. En dat zijn periodiek bijkomende kosten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173768078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:34 schreef RobinOok het volgende:
Ja, hallo! Ik schreef niet "kinderen die bepaalde groenten niet eten", die zijn er uiteraard al eeuwen. Ik schreef "kinderen die geen groenten eten". }:|
Kinderen die helemaal geen groenten hoeven eten wegens lussiknie zie je alleen bij tokkiegezinnen en daar kwam je vroeger niet mee in aanraking en die blèren tegenwoordig juist het hardst op tha interwebs, dus dan zie je ze ineens. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173768084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:34 schreef RobinOok het volgende:
Ja, hallo! Ik schreef niet "kinderen die bepaalde groenten niet eten", die zijn er uiteraard al eeuwen. Ik schreef "kinderen die geen groenten eten". }:|
Ach, de discussie was leuk :*
pi_173768085
Goed, ik ga eens uit werken. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_173768094
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Kinderen die helemaal geen groenten hoeven eten zie je alleen bij tokkiegezinnen en daar kwam je vroeger niet mee in aanraking en die blèren momenteel het hardst op tha interwebs, dus dan zie je ze ineens. ;)
Die waren er toen ook , toen aten ze bonen met spekvet en piepers met mosterd. Veel meer keus was er niet.
pi_173768102
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:36 schreef minilot het volgende:
Goed, ik ga eens uit werken. :W
Succes :*

Ik ben al bijna klaar voor vandaag :D
  donderdag 14 september 2017 @ 10:38:45 #74
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173768116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:36 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ach, de discussie was leuk :*
Nou, dat vond ik dus niet! }:|
pi_173768121
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:38 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nou, dat vond ik dus niet! }:|
Sorry ;)
  donderdag 14 september 2017 @ 10:40:00 #76
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173768139
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:37 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Die waren er toen ook , toen aten ze bonen met spekvet en piepers met mosterd. Veel meer keus was er niet.
}:|
pi_173768148
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

}:|
Wat is er niet goed aan deze reactie? Dit gaat toch ergens anders over?

Of zit ik nu op t verkeerde spoor..
  donderdag 14 september 2017 @ 10:40:51 #78
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173768152
Ik ga opstaan.
En besluiten of we vandaag naar huis gaan.
Hoor regen t dak.
pi_173768170
Hier geen regen. Misschien inderdaad even tijd voor boodschappen :W
pi_173768171
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:40 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Wat is er niet goed aan deze reactie? Dit gaat toch ergens anders over?

Of zit ik nu op t verkeerde spoor..
Ik denk dat je het over Robin haar studententijd had nu, en niet over haar jeugd...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173768175
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig wel hele soepele trajecten voor het C1 rijbewijs, alleen moet je jezelf wel beseffen dat je dan ook gekeurd moet worden enzo. En dat zijn periodiek bijkomende kosten.
Leuk, maar nee dank je ;)
  donderdag 14 september 2017 @ 10:44:38 #82
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173768231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:40 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Wat is er niet goed aan deze reactie? Dit gaat toch ergens anders over?

Of zit ik nu op t verkeerde spoor..
In 1912 aten ze bruine bonen met vetspek omdat er niks anders was.
Bramito was al subtiel genoeg hoor.

(Maakt me niet uit hoor. ;) )

En Mini, ik kom uit een dorp. Iedereen kent iedereen. Zelfs de Tokkies en ook die aten groenten. Misschien maar 7 soorten, want elke maandag dit, dinsdag dat. Maar wel groenten.
  donderdag 14 september 2017 @ 11:08:10 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173768628
Bruine bonen met uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, appelmoes, mosterd, uitje, zilverui, augurkje O+ Hemels :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173768676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, appelmoes, mosterd, uitje, zilverui, augurkje O+ Hemels :9
Captain's dinner dus eigenlijk, min of meer?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173768814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, appelmoes, mosterd, uitje, zilverui, augurkje O+ Hemels :9
Mijn vaders lievelingseten (of kapucijners en dat stonk zo in huis)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173768839
bruine bonen met spekjes en stroop. :9 Lang niet gehad!
pi_173769268
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leuk, maar nee dank je ;)
Zeg Sun...heb je het topic van dude gezien?
Zelfs zij is nu enthousiast... (8> TRV / We zijn er bijna: Dude in een camper
( na het eeerdere tent-kampeer-drama-gebeuren...)

En borisz: lig je niet voor op je schema? Of ga je eerst ervaring opdoen met kijken-kijken- niet kopen...
Zoals mini en de eerste bezichtiging 8-)

Tja, golfer en Bluezz ook weer hier..zou leuk zijn.

Gister kon appeltjes support niet op de ipad komen vanwege account en mailadressen.
Nu overweeg ik maar eens naar de appel winkel te gaan.
Oeps...dorp uit en stad in.
pi_173769448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zeg Sun...heb je het topic van dude gezien?
Zelfs zij is nu enthousiast... (8> TRV / We zijn er bijna: Dude in een camper
( na het eeerdere tent-kampeer-drama-gebeuren...)
Ah nee. Nu boeit het me eerlijk gezegd ook niet zo wat een kampeerdramaqueen er van vindt, andere beleving gok ik zo, maar ok.

Edit: even globaal bekeken. Is wel precies het soort bus wat ik op het oog hebt en de ervaringen stroken ongeveer met hoe ik hoop dat het is qua gemak en vrijheid :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door Sunnythesun op 14-09-2017 11:57:37 ]
pi_173769515
:D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173769604
Ik heb zo een afspraak.

Die afspraak is in de straat achter de Koekela.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 14 september 2017 @ 11:49:38 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173769618
Weet iemand wat 3/4 board (over 3 nights) betekend voor hotel, betekend?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173769638
Zelf je diner regelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173769666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zo een afspraak.

Die afspraak is in de straat achter de Koekela.
Je kan de taarten links laten liggen. Koekjes, kleine baksels en brownies zijn goed te eten maar de taarten komen uit de diepvries...
pi_173769687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je kan de taarten links laten liggen. Koekjes, kleine baksels en brownies zijn goed te eten maar de taarten komen uit de diepvries...
:D

De taarten gaan er ook prima in :D

Dat is vooral het probleem :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173769718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

De taarten gaan er ook prima in :D

Dat is vooral het probleem :D
Oh vind je? Ik was een poosje terug met Isa en P bij Koekela en het groot gebak was een grote deceptie. Vind je het niet waterig smaken?
pi_173769742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh vind je? Ik was een poosje terug met Isa en P bij Koekela en het groot gebak was een grote deceptie. Vind je het niet waterig smaken?
Nee geen idee eigenlijk, ik eet het ook niet supervaak natuurlijk, dus misschien heb ik gewoon altijd mazzel gehad met mijn stukken. Werkelijk altijd lekker!

Zelf koop ik eigenlijk ook nooit die taarten, omdat ik de brownies en koekjes ed gewoon lekkerder vind, maar een taartpunt sla ik zeker niet af *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 14 september 2017 @ 11:55:21 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173769788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh vind je? Ik was een poosje terug met Isa en P bij Koekela en het groot gebak was een grote deceptie. Vind je het niet waterig smaken?
Is dat veranderd dan ofzo? :o
Ik herinner me gewoon verse taart ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173770186
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:55 schreef Molo het volgende:

Is dat veranderd dan ofzo? :o
Ik herinner me gewoon verse taart ;(
Misschien ben ik (samen met P en Isa) een gebaksnob maar het was het gewoon niet. Als je daar een hele taart koopt, staat er onderop de doos dat het een diepvries product is...
  donderdag 14 september 2017 @ 12:23:14 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173770293
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Misschien ben ik (samen met P en Isa) een gebaksnob maar het was het gewoon niet. Als je daar een hele taart koopt, staat er onderop de doos dat het een diepvries product is...
Misschien was het ooit anders

Belachelijk wel, als ik bij een speciaalzaak iets koop wil ik het vers hebben.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173770744
O+ vrije dagen

Ik heb net voor de eerste keer custard gemaakt :9 Is mijn late ontbijt bij wat apple-crumble. En ik was al begonnen met de suikerstroop voor de merengue (eiwitten over) maar de thermometer is ineens heel traag. Zo even naar de ikea om een nieuwe te halen. En dan ook maar direct wat kussenhoezen om stoeltjes mee te bekleden (vorige bekleding was erg verkleurd en viezig, wassen hielp niet).
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173770763
Sun, ik vind het ook gezellig als je blijft :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173770873
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb net voor de eerste keer custard gemaakt :9 Is mijn late ontbijt bij wat apple-crumble.
Oooh. :9 Wat een bazenontbijt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173771110
Mensen, we gaan pizza's maken zondag. Wie weet er een leuk beleg?
Spoilers!
pi_173771150
Weet iemand een lekkere tosti om zo te maken?
pi_173771155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:50 schreef Lot_1 het volgende:
Sun, ik vind het ook gezellig als je blijft :Y
Ha, lief. Zolang het hier gezellig is en ik niets beters te doen heb... wie weet ;)
pi_173771200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, we gaan pizza's maken zondag. Wie weet er een leuk beleg?
Geroosterde venkel + geitenkaas. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173771268
Richting puttanesca is ook lekker: ansjovis, olijf, gedroogde chili, knoflook en kappertjes op je tomatensaus. :9
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 september 2017 @ 13:26:34 #108
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173771347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha, lief. Zolang het hier gezellig is en ik niets beters te doen heb... wie weet ;)
Oh, nou, doei dan maar.
pi_173771369
Als het hier te lang alléén maar knusgezellig is wil ik juist weg! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173771679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:21 schreef minilot het volgende:
Richting puttanesca is ook lekker: ansjovis, olijf, gedroogde chili, knoflook en kappertjes op je tomatensaus. :9
Dat is een goed idee ja. Ik heb ook nog iets met provolone nodig.
Spoilers!
pi_173771746
Die provolone zou ik gewoon lekker in een philly cheesesteak sandwich stoppen.
http://iamafoodblog.com/philly-cheesesteak-recipe/

Of eh, in dit vieslekkere uberrecept met ramennoedels en Koreaanse shizzle en Lachende Koe-kaaspuntjes. _O_
http://ladyandpups.com/2015/10/27/seoul-and-chicken-galbi-ramen/
Let me see you stripped down to the bone
pi_173771899
Die laatste ziet er echt goor uit _O-

Plan tot nu toe:
Pizza 1: chorizo, gorgonzola, rode peper, rode uit
Pizza 2: half puttanesca, half mozzarella, gorgonzola, provolone
Pizza 3: tonijn, ansjovis, ui, knoflook, tomaat, mozzarella
Pizza 4: ?
Spoilers!
pi_173771919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die laatste ziet er echt goor uit _O-
Jaaaa. En als je het eet druipt het. Eén grote bak zoute, vettige, gefermenteerde, draderige, pittige, kazige awesomeheid. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772018
Van collega die elk jaar in denemarken gaat vissen net en dikke forelfilet gekregen, strax maar eens pekelen en dan roken etc...iemand nog leuke ideeën wat erbij te eten?
pi_173772070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:05 schreef liedetector het volgende:
Van collega die elk jaar in denemarken gaat vissen net en dikke forelfilet gekregen, strax maar eens pekelen en dan roken etc...iemand nog leuke ideeën wat erbij te eten?
Oooh! Dat zijn de betere presentjes. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772090
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh! Dat zijn de betere presentjes. :9
ik klaag ook precies niet..... echt mega dikke filet met een mooi velletje
  donderdag 14 september 2017 @ 14:10:31 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173772134
Lie, hoelaat is die klaar? :9

Pizza... ik willut, gewoon alle vier...

Oh, net besloten, begin januari 5 dagen naar de Weissensee samen met mijn lief die weer gaat schaatsen voor Kika. Ga dit keer gewoon mee :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173772138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die laatste ziet er echt goor uit _O-

Plan tot nu toe:
Pizza 1: chorizo, gorgonzola, rode peper, rode uit
Pizza 2: half puttanesca, half mozzarella, gorgonzola, provolone
Pizza 3: tonijn, ansjovis, ui, knoflook, tomaat, mozzarella
Pizza 4: ?
Doe mij even 1 en 2! :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_173772156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die laatste ziet er echt goor uit _O-

Plan tot nu toe:
Pizza 1: chorizo, gorgonzola, rode peper, rode uit
Pizza 2: half puttanesca, half mozzarella, gorgonzola, provolone
Pizza 3: tonijn, ansjovis, ui, knoflook, tomaat, mozzarella
Pizza 4: ?
simpele pizza met tomatensaus en goede mozzarella? parmaham en een beetje rucola? Aardappel, mozzarella, salsiccia
pi_173772483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Lie, hoelaat is die klaar? :9

Pizza... ik willut, gewoon alle vier...

Oh, net besloten, begin januari 5 dagen naar de Weissensee samen met mijn lief die weer gaat schaatsen voor Kika. Ga dit keer gewoon mee :Y
staat nu in de pekel een dik uur Uniek, uurtje of 7 ongeveer? t is ook echt wel een joekel

pi_173772520
Hoei! Nog een krappe week tot de eerste tryout van de nieuwe Eftelingmusical! Ik was het al haast vergeten. Zin in! De shows zijn meestal belabberd, maar altijd boeiend. Voor mij dan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

simpele pizza met tomatensaus en goede mozzarella? parmaham en een beetje rucola? Aardappel, mozzarella, salsiccia
Parmaham is geen slecht idee, dat heb ik toch nog liggen.
Spoilers!
pi_173772551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Parmaham is geen slecht idee, dat heb ik toch nog liggen.
ik denk nu gaat iedereen stuiteren over de rucola ;)
pi_173772567
Meeeeeh, rucola.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik denk nu gaat iedereen stuiteren over de rucola ;)
:D Ik heb toevallig ook rucola in huis dus dat gaat er gewoon over. Sorry Uniek en Mini :6
Spoilers!
pi_173772740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D Ik heb toevallig ook rucola in huis dus dat gaat er gewoon over. Sorry Uniek en Mini :6
Zo hou je 'm wel voor jezelf :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_173772952
Ik mag nog een keer herkansen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173772964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo hou je 'm wel voor jezelf :D
Nouuu. Het voordeel van zo'n homp vieze rucola ergens op is dat je 'm er doorgaans makkelijk vanaf kunt scheppen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag nog een keer herkansen. ;(
He snert. Maar je had er al rekening mee gehouden, toch?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173772982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag nog een keer herkansen. ;(
He bah!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173772987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:00 schreef minilot het volgende:

[..]

He snert. Maar je had er al rekening mee gehouden, toch?
uh, ik had wel gehoopt een zes te halen. Het is gewoon een klote vak. En ik heb geen zin in bezwaar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173773117
Nja, dan maar accepteren dat er wel eens een klotevak zal zijn en bij de eerstvolgende herkansing twee weken lang feitjes stampen en niet uit zuupen gaan? ;) :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173773189
Balen Loon }:|
Spoilers!
pi_173773204
pff, rot Lonaa :*

Ik heb nog heel veel eiwitschuim over maar geen bakpapier. Gaat het ook goed als ik een Overnachtalexander [wtf autocorrect! ik bedoel ovenschaal] of bakplaat goed invet?

Invetten en met bloem bestrooien volgens het internet ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door Lot_1 op 14-09-2017 15:29:06 ]
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173773212
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

uh, ik had wel gehoopt een zes te halen. Het is gewoon een klote vak. En ik heb geen zin in bezwaar.
oei das wel shit.......
pi_173773243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:08 schreef minilot het volgende:
Nja, dan maar accepteren dat er wel eens een klotevak zal zijn en bij de eerstvolgende herkansing twee weken lang feitjes stampen en niet uit zuupen gaan? ;) :*
Dat heb ik de afgelopen 2 weken ook gedaan. :{

Ik heb geloof ik nog 9 dagen voor mijn inschrijving afloopt, dus volgende week gaan we maar weer. En ik ga even uitzoeken of ik niet gewoon een 5 mag houden. En dan toch maar in bezwaar, als het niet lukt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173773559
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat heb ik de afgelopen 2 weken ook gedaan. :{
Ah, dan heb ik je 'Heb er ook eigenlijk niks aan gedaan' gisteren mogelijk verkeerd geïnterpreteerd, sorry! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173773726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik je 'Heb er ook eigenlijk niks aan gedaan' gisteren mogelijk verkeerd geïnterpreteerd, sorry! *)
Ik heb iig gedaan wat binnen mn macht ligt. Lees net dat ik in principe een 5 mag inbrengen in mn P... Dus ik ga herkansen volgende week en blijft het dan een 5 dan breng ik m gewoon in.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173773742
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lees net dat ik in principe een 5 mag inbrengen in mn P...
Ah, meevaller. Maar ik duim voor je herherkansing!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173773777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, meevaller. Maar ik duim voor je herherkansing!
Ik ook!

Wegens omschakeling van oude vakken naar nieuwe vakken kom ik er ook net achter dat ik 1,4 studiepunt te kort kom. :')
De informatievoorziening an de OU :')_!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173774140
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook!

Wegens omschakeling van oude vakken naar nieuwe vakken kom ik er ook net achter dat ik 1,4 studiepunt te kort kom. :')
De informatievoorziening an de OU :')_!
Sjezus. Wat ga je doen als je je P binnen hebt?

Het klinkt wel alsof je vakken vaak mag herkansen. Wij hadden maar 2 mogelijkheden per jaar. Ik heb eens een herkansing van het laatste vak van mijn bachelor in de zomer niet gehaald en daarna 9 maanden moeten wachten voor ik weer mocht.
En toen wilden ze de 'harde knip' ook nog in gaan voeren. Dan mocht je pas aan je master beginnen als je je volledige bachelor had :')
Spoilers!
pi_173774154
Ik wil graag een verbod op een term als 'harde knip' tot februari '18, thanks. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_173774170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:07 schreef minilot het volgende:
Ik wil graag een verbod op een term als 'harde knip' tot februari '18, thanks. :{w
Je praat liever over de totaalruptuur van het NL onderwijs?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173774183
Godverdomme gelijk de huivers door mn punette. Niet van de goede soort. :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173774188
Ekskuseelemooo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173774206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sjezus. Wat ga je doen als je je P binnen hebt?

Het klinkt wel alsof je vakken vaak mag herkansen. Wij hadden maar 2 mogelijkheden per jaar. Ik heb eens een herkansing van het laatste vak van mijn bachelor in de zomer niet gehaald en daarna 9 maanden moeten wachten voor ik weer mocht.
En toen wilden ze de 'harde knip' ook nog in gaan voeren. Dan mocht je pas aan je master beginnen als je je volledige bachelor had :')
Weg bij de OU denk ik :')

Ik mag niet vaak herkansen. Je mag 2 x herkansen. Bij de meeste vakken staat daar een vast moment voor. (zo uit mijn hoofd 3 maanden na het eerste tentamen en vlak voordat je inschrijing verloopt). Zo had ik bestuursrecht pas in februari mogen herkansen als ik die van juli niet gehaald had.

Dit vak is een vrij vak (1 van de laatste) en is dus vrij in te plannen qua tentamens. De enige regels: je hebt 3 tentamenkansen en je moet m binnen een jaar gered hebben.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173774249
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je praat liever over de totaalruptuur van het NL onderwijs?
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_173774332
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je praat liever over de totaalruptuur van het NL onderwijs?
}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_173774370
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Weg bij de OU denk ik :')

Ik mag niet vaak herkansen. Je mag 2 x herkansen. Bij de meeste vakken staat daar een vast moment voor. (zo uit mijn hoofd 3 maanden na het eerste tentamen en vlak voordat je inschrijing verloopt). Zo had ik bestuursrecht pas in februari mogen herkansen als ik die van juli niet gehaald had.

Dit vak is een vrij vak (1 van de laatste) en is dus vrij in te plannen qua tentamens. De enige regels: je hebt 3 tentamenkansen en je moet m binnen een jaar gered hebben.
Ah ok.
Spoilers!
pi_173774385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme gelijk de huivers door mn punette. Niet van de goede soort. :r
^^
Spoilers!
pi_173774550
*bestelt intussen een paar rollen terekinderzieltjesstuipenophetlijfjaag-behang op Etsy >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173774585
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Misschien ben ik (samen met P en Isa) een gebaksnob maar het was het gewoon niet. Als je daar een hele taart koopt, staat er onderop de doos dat het een diepvries product is...
Het was idd niet helemaal wat ik verwachtte :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_173774787
Ik heb alleen nog maar het kleine spul van Koekela op en dat is echt perfect, maar nou moet ik dus binnenkort ook eens een taart gaan testen. Verveeeeeeelend. :+ :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173774825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik heb alleen nog maar het kleine spul van Koekela op en dat is echt perfect, maar nou moet ik dus binnenkort ook eens een taart gaan testen. Verveeeeeeelend. :+ :9
Na onze waarschuwingen ga jij vrijwillig taart eten daar? Stronteigenwijs, die mods van tegenwoordig :N
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_173774852
UGH. Gezakt, hoofdpijn, drukke huisdieren, honger, koud, iemand met een boor.

Please kill me now ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173774863
Oh en een auto-alarm! Jeej!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173774864
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Na onze waarschuwingen ga jij vrijwillig taart eten daar? Stronteigenwijs, die mods van tegenwoordig :N
Voor hetzelfde geld zijn het taarten die het mijns inziens juist prima doen na een nachtje in de vriezer, zo is de fameuze crack pie van Momofuku er eentje. :+ :9 :9
En misschien wel niet, misschien is het bagger, maar dat wil ik dan ook wel eens ervaren bij Koekela. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173774983
lang geleden dat ik zo'n Cul-waardige dag had :D Custard gemaakt, voor bij de eerder gemaakte apple-crumble, en omdat de eiwitten over waren heul veul merengue. Vervolgens stoofvlees opgezet om vanavond te eten bij rode kool en zelfgemaakte appelcompote :9
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173775005
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:42 schreef Lonaa het volgende:
UGH. Gezakt, hoofdpijn, drukke huisdieren, honger, koud, iemand met een boor.

Please kill me now ;(
aansteller :*
Lekker gaan eten, warme douche nemen, met dekentje op de bank met inmiddels gekalmeerde dieren er naast en een fijn muziekje op.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173775030
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:53 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

aansteller :*
Lekker gaan eten, warme douche nemen, met dekentje op de bank met inmiddels gekalmeerde dieren er naast en een fijn muziekje op.
Ja, ik moest even bitchen. :') :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173776352
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:42 schreef Lonaa het volgende:
UGH. Gezakt, hoofdpijn, drukke huisdieren, honger, koud, iemand met een boor.

Please kill me now ;(
:* balen Loon..
pi_173776784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, appelmoes, mosterd, uitje, zilverui, augurkje en dikke vette saus obv het spekvet O+ Hemels :9
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173776851
Ik had kip uit de oven met korstje, broccoli en een sausje met mosterd, honing en yoghurt :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173776878
BAM



was perfect
pi_173777017
:9~
Spoilers!
pi_173777106
Goedeavond :)

Sinds maandag bezig en dus nu al 1,5 kg eraf bij de dietist :D

En ik heb gewoon lekker gegeten. Ik hou nu nog meer van de Hairy Bikers. Dan maar truttig :P
pi_173777135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:26 schreef minilot het volgende:
*bestelt intussen een paar rollen terekinderzieltjesstuipenophetlijfjaag-behang op Etsy >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you hear it's call?

The call of Cuthulu? ;)
pi_173777208
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik had kip uit de oven met korstje, broccoli en een sausje met mosterd, honing en yoghurt :9
Wat voor korstje?? Klinkt een beetje vies :D ;)

Ik had roseval gekookt in de schil, daarna gebakken, bloemkool en scharrelhooglanderworst :9
pi_173777241
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat voor korstje?? Klinkt een beetje vies :D ;)

Ik had roseval gekookt in de schil, daarna gebakken, bloemkool en scharrelhooglanderworst :9
Oh, ja. Inderdaad :')

Dees! http://hostthetoast.com/Southern-Baked-Chicken/
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173777256
Jammer Lonaa!

Veel succes met de volgende poging :*
pi_173777295
quote:
Lekker!
Ik maak regelmatig zelf een soort kipnuggets van stukjes dij met cajunachtige kruiden en polenta. In de oven bakken en jummie :9
  donderdag 14 september 2017 @ 19:25:48 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173777315
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:15 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Goedeavond :)

Sinds maandag bezig en dus nu al 1,5 kg eraf bij de dietist :D

En ik heb gewoon lekker gegeten. Ik hou nu nog meer van de Hairy Bikers. Dan maar truttig :P
Ik ben sinds twee weken ook wat anders gaan eten.
Geen suiker meer, twee keer per dag gewoon goed eten, niet snoepen en snacken, drink alleen koffie/thee/water (geen alcohol, geen sapjes, geen fris).
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173777361
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je praat liever over de totaalruptuur van het NL onderwijs?
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173777380
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben sinds twee weken ook wat anders gaan eten.
Geen suiker meer, twee keer per dag gewoon goed eten, niet snoepen en snacken, drink alleen koffie/thee/water (geen alcohol, geen sapjes, geen fris).
Saai of werd je te dik?
pi_173777402
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben sinds twee weken ook wat anders gaan eten.
Geen suiker meer, twee keer per dag gewoon goed eten, niet snoepen en snacken, drink alleen koffie/thee/water (geen alcohol, geen sapjes, geen fris).
Klinkt strikt, twee keer per dag zonder snacken!

Zou ik niet redden. Maar goed, ik tel wel vrij trouw calorieen om dat te compenseren. Jij niet denk ik?

Suikerdrankjes heb ik inderdaad ook al een maand in de ban, in totaal ben ik al 4 kg kwijt :) Verder is er hier niets in de ban, maar gewoon kleinere porties en wat minder Jamie Oliver achtig strooien met olie en kaas enzo..
pi_173777426
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:16 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Do you hear it's call?

The call of Cuthulu? ;)
:{w
Apostrof doodvermoorden graag.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173777648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Lekker!
Ik maak regelmatig zelf een soort kipnuggets van stukjes dij met cajunachtige kruiden en polenta. In de oven bakken en jummie :9
Jum! Ik had hét recept nog niet gevonden, maar nu wel! Ik heb wel stukkies gemaakt. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 19:43:35 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173777756
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben sinds twee weken ook wat anders gaan eten.
Geen suiker meer, twee keer per dag gewoon goed eten, niet snoepen en snacken, drink alleen koffie/thee/water (geen alcohol, geen sapjes, geen fris).
Meer eetmomenten per dag is juist goed dacht ik?

Welke maaltijd sla je over?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173777850
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meer eetmomenten per dag is juist goed dacht ik?

Welke maaltijd sla je over?
aantal momenten maakt geen poep uit in principe
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 19:51:19 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173777944
Ik heb vandaag onder supervisie van een collega m'n eerste machine tekeningen geleverd. Ook stuklijsten gemaakt en een motor uitgezocht

Benieuwd wat de chef d'r van zegt, dan morgen de snijbestanden maken en dan kan ie in productie :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173778204
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

aantal momenten maakt geen poep uit in principe
Idd. Calories in/out blijft toch wel de kern is mijn ervaring.
  donderdag 14 september 2017 @ 20:11:57 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_173778536
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meer eetmomenten per dag is juist goed dacht ik?

Welke maaltijd sla je over?
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

aantal momenten maakt geen poep uit in principe
Hangt er vanaf wat je die dag gaat doen. Bij hard werken de hele dag is meerdere kleine eet momentjes beter voor de productie, is uit verschillende test gebleken.
Voor kantoorwerk maakt het niets uit.
Ook voor het wel/niet afvallen heeft het geen voor of nadelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 14 september 2017 @ 20:18:15 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173778709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meer eetmomenten per dag is juist goed dacht ik?

Welke maaltijd sla je over?
Ontbijt, ben nooit een ontbijter geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173778816
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ontbijt, ben nooit een ontbijter geweest.
mits warrm eten of full english sla ik die ook over ja...koffie is een prima ontbijt
pi_173778907
Hier snel een boterham naar binnen gewerkt en toen weer de stad in. Nieuwe Ipad gekocht. De oude was echt helemaal dood (lag al een paar keer flink in coma). Zo maar dat ding installeren. En diep nadenken welke apps ik allemaal had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173779085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier snel een boterham naar binnen gewerkt en toen weer de stad in. Nieuwe Ipad gekocht. De oude was echt helemaal dood (lag al een paar keer flink in coma). Zo maar dat ding installeren. En diep nadenken welke apps ik allemaal had.
is dat niet terug te zien in je appleID trouwens?
  donderdag 14 september 2017 @ 20:33:31 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173779098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier snel een boterham naar binnen gewerkt en toen weer de stad in. Nieuwe Ipad gekocht. De oude was echt helemaal dood (lag al een paar keer flink in coma). Zo maar dat ding installeren. En diep nadenken welke apps ik allemaal had.
Staan gewoon voor je klaar in de app store als je met je account inlogt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173779127
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Staan gewoon voor je klaar in de app store als je met je account inlogt.
Volgens mij ook. Dus ik trek me terug in een lekker hoekje op de bank, kop koffie erbij en aan het werk
We have far more in common than that which devides us..
pi_173779141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:33 schreef liedetector het volgende:

[..]

is dat niet terug te zien in je appleID trouwens?
Vrijwel zeker wel ja
We have far more in common than that which devides us..
pi_173779145
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Staan gewoon voor je klaar in de app store als je met je account inlogt.
bedoel ik
pi_173779159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vrijwel zeker wel ja
gelukkig, kortom prima werkje om op je gemak te doen
  donderdag 14 september 2017 @ 20:35:44 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173779164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Dus ik trek me terug in een lekker hoekje op de bank, kop koffie erbij en aan het werk
Welke heb je gekocht? Ik wil ook een nieuwe, mijn 3 is aan vervanging toe
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173779269
Meh. Bijna door s9 van doctor Who heen. Dan is Netflix op en moet ik er weer moeite voor doen -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173779283
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht? Ik wil ook een nieuwe, mijn 3 is aan vervanging toe
De gewone, 32gb alleen wifi. Gebruik 'm alleen thuis, de grotere was te zwaar en de air te klein
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 september 2017 @ 21:00:21 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173779770
Vanavond de eerste aflevering van the expanse gekeken, goeie serie.
The Expanse (TV Series 2015– ) - IMDb
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173780042
en ik ben weer een soort van tante geworden (meisje geboren in een familie die meer familie is dan mijn eigen ooms/tantes) *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_173781362
En nog een heleboel *O* *O* *O* *O* *O* voor Apple. Het kost wat maar dan heb je ook wat
Al m'n foto's echt alles is er nog *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_173781675
Feli kaatje...je beleeft het werkelijk als familie w/

De issues met mijn ipad4 - die niemand bij apple herkent - heb ik vanmiddag opgelost door ná de backup de fabrieksinstellngen te installen en backup terug plaatsen.
Was er wel even mee bezig.
Alleen bleek de mail naar buiten niet te werken en ook later alsnog gefikst.

Morgen komt een Ios upgrade uit.

Tuurlijk is alles er nog *O*
pi_173781998
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef AnneX het volgende:
Feli kaatje...je beleeft het werkelijk als familie w/

De issues met mijn ipad4 - die niemand bij apple herkent - heb ik vanmiddag opgelost door ná de backup de fabrieksinstellngen te installen en backup terug plaatsen.
Was er wel even mee bezig.
Alleen bleek de mail naar buiten niet te werken en ook later alsnog gefikst.

Morgen komt een Ios upgrade uit.

Tuurlijk is alles er nog *O*
Oh, dan kan ik die upgrade ook weer eens doen (krijg al tijden voor deze geen upgrades meer)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173782258
Wat zijn stoute jongetjes toch leuk. Ik heb vanavond een heel gesprek in stoute emoji met het zoontje van een vriendin gevoerd. Volgens zijn moeder was hij helemaal blij dat iemand hem drollen en duivels stuurde.

Voor zijn ouders is hij aardig wat werk maar ik ben groot fan van het joch.
Spoilers!
pi_173782360
Mghi. Mneer Poebie en ik hadden zin om iets te snacken, maar er was maar weinig in huis.

Toen namen we maar spacecake *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173782397
Wat echt een kutplan was, want nu wil ik straks natuurlijk echt snacken :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173782535
Bezorgboer?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173782595
Snugger plan DP.

Enjoy ^O^
Spoilers!
pi_173782695
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat echt een kutplan was, want nu wil ik straks natuurlijk echt snacken :(
Neem je dan toch nog wat cake?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173782705
Mother! _O_

Fenomenaal! Ik zit nog na te hijgen. O+ Awesome! :D
Het moet wel de meest bizarre manier zijn waarop het eerste en tweede testament uit de Bijbel ooit in beeld gebracht zijn. *huiver* Erg, erg fraai!

Dikke aanrader!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173782951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi. Mneer Poebie en ik hadden zin om iets te snacken, maar er was maar weinig in huis.

Toen namen we maar spacecake *O*
*O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173783298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Neem je dan toch nog wat cake?
Dat luistert nogal nauw... precies genoeg: ultra chille tripy avond... hapje te veel: om 3 uur op de bank wakker worden om jezelf dan maar naar bed te slepen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173783554
Rheugh, zware lading en dit weer.. nog even doorbijten.
pi_173783606
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:35 schreef minilot het volgende:
Mother! _O_

Fenomenaal! Ik zit nog na te hijgen. O+ Awesome! :D
Het moet wel de meest bizarre manier zijn waarop het eerste en tweede testament uit de Bijbel ooit in beeld gebracht zijn. *huiver* Erg, erg fraai!

Dikke aanrader!
Die is met Jennifer lawrence :9 toch?
  donderdag 14 september 2017 @ 23:37:02 #211
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173783831
Thuis, na een kutreis. Files, regen, regen. En nu moe.
Ik moet toch eens een app vinden, anders dan Google maps die gewoon snapt dat als er ergens wegwerkzaamheden zijn, maar nu nog geen file je toch beter een andere route kunt kiezen. Grrrr. Kutbelgen.
pi_173783851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:37 schreef RobinOok het volgende:
Thuis, na een kutreis. Files, regen, regen. En nu moe.
Ik moet toch eens een app vinden, anders dan Google maps die gewoon snapt dat als er ergens wegwerkzaamheden zijn, maar nu nog geen file je toch beter een andere route kunt kiezen. Grrrr. Kutbelgen.
Waze
Edit: dat is een app. Dus.
  donderdag 14 september 2017 @ 23:58:12 #213
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173784107
Nee, nee, ik wil geen alternatief voor Google maps, zeker niet zo'n kale (Waze maakt gebruik van een relatief kale interface. Zo zie je tijdens het rijden alleen de kaart en twee kleine knoppen in beeld. Wanneer je de navigatie start komt hier nog informatie over de route bij, maar ook hiermee blijft de interface overzichtelijk. Dit hebben we tijdens het rijden als erg prettig ervaren). Ik wil een advies voor ik vertrek. Niet tijdens, want ik kon al niks met TomTom, dus ik hou het bij Google Maps.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 september 2017 @ 00:22:02 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173784359
Zo! Lekker uit eten. Was warm vandaag. 26/27 graden. Van alles gedaan en gezien.
Nu een echte burger en een tapbiertje.

:9.
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:42:03 #215
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173784549
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:22 schreef Kreator het volgende:
Zo! Lekker uit eten. Was warm vandaag. 26/27 graden. Van alles gedaan en gezien.
Nu een echte burger en een tapbiertje.

:9.
Waar was jij nou heengevlogen? Ik mis dat blijkbaar steeds of is het geheim?
Ver weg?
pi_173785542
*kreun*
Wat was het vanmorgen nog donker en koud!

Kantoorgroetjes. :O

Welkom terug, Robin. -x-

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:23 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die is met Jennifer lawrence :9 toch?
Ja. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785550
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat luistert nogal nauw... precies genoeg: ultra chille tripy avond... hapje te veel: om 3 uur op de bank wakker worden om jezelf dan maar naar bed te slepen :D
Dat vind ik met het eten van die shizzle echt zo lastig te peilen!
Maar fijn dat het leuk was! :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 07:13:42 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173785566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:26 schreef minilot het volgende:
*bestelt intussen een paar rollen terekinderzieltjesstuipenophetlijfjaag-behang op Etsy >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mooi dit! _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173785696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:09 schreef minilot het volgende:
*kreun*
Wat was het vanmorgen nog donker en koud!


en regenachtig.
Treingroetjes
pi_173785705
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

en regenachtig.
Treingroetjes
Dat barstte gelukkig pas los nádat ik naar kantoor gelopen was. Phew!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785716
Ik probeerde tussen twee buien door te fietsen. Bui 2 kwam iets te vroeg met zijn dikke vette druppels :{w
pi_173785727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:35 schreef minilot het volgende:
Mother! _O_

Fenomenaal! Ik zit nog na te hijgen. O+ Awesome! :D
Het moet wel de meest bizarre manier zijn waarop het eerste en tweede testament uit de Bijbel ooit in beeld gebracht zijn. *huiver* Erg, erg fraai!

Dikke aanrader!
Gaaf!

Ik hoop dat ik volgende week kan.. Vandaag en dit weekend wordt t niet want guppie is ziek en ik ben thuis dus oppas.
pi_173785745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi. Mneer Poebie en ik hadden zin om iets te snacken, maar er was maar weinig in huis.

Toen namen we maar spacecake *O*
Whaha, nog een leuke avond gehad? _O-
pi_173785780
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik probeerde tussen twee buien door te fietsen. Bui 2 kwam iets te vroeg met zijn dikke vette druppels :{w
Matig. }:| Ben je nat gearriveerd of was je voorbereid?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:44 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik volgende week kan..
Ik hoop het met je mee! *O* Ik denk dat ik volgende week nog wel een keer ga, ik wil mijn beste vriend er ook mee naartoe slepen. _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785795
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Matig. }:| Ben je nat gearriveerd of was je voorbereid?
regenjas :Y beetje klamme spijkerbroek
pi_173785862
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

regenjas :Y beetje klamme spijkerbroek
Interessante verhalen hmk!
pi_173785947
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Interessante verhalen hmk!
Vertel jij eens iets leuks over je ochtend dan! :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786150
Ik wil vanavond naar de bios. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786258
Môgge! Haasten haasten haasten vanochtend om maar voor de buien op kantoor te zijn. Ben hier nu een half uur en het is gelukt...nog geen druppel gevallen :(

Ik dacht even, ben weer alleen op kantoor, maar er komt nog iemand binnen. Radio dus maar niet aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173786266
quote:
De nieuwe vriendin van een kennis van mij heeft borderline en is lid van de AFA en gaat erheen..

Ik kijk via Facebook vol spanning toe :')
pi_173786281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:40 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

De nieuwe vriendin van een kennis van mij heeft borderline en is lid van de AFA en gaat erheen..

Ik kijk via Facebook vol spanning toe :')
Jippie!

Ik uh, mag niet van F. ;(

Eigenlijk wil ik wel een normaal tegengeluid laten horen, zeg maar. Maar ja :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786284
quote:
Je vergeet nog de bloemenuitdeelactie voor liefzijn van een kennisje van mij. Ik heb de uitnodiging om mee te gaan maar af geslagen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173786298
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je vergeet nog de bloemenuitdeelactie voor liefzijn van een kennisje van mij. Ik heb de uitnodiging om mee te gaan maar af geslagen.
Niet meeten. ;(

Maar ik neem aan dat die bloemenuitdeelactie geen verkapte knokpartij is, toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786309
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jippie!

Ik uh, mag niet van F. ;(

Eigenlijk wil ik wel een normaal tegengeluid laten horen, zeg maar. Maar ja :')
Ik zou dat ook echt niet willen hoor, de AFA heeft het op FB dus al openlijk over 'stennis schoppen'' dus ik zou voor je veiligheid uit de buurt blijven.

Ben heel benieuwd wat er met haar gaat gebeuren, aangezien ze normaal al flauwvalt als het te druk is vanwege pleinvrees :')
pi_173786310
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
mag niet van F
Grapje toch zeker? }:| Zulks bepaal je zelf!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786318
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet meeten. ;(

Maar ik neem aan dat die bloemenuitdeelactie geen verkapte knokpartij is, toch?
Vriendin van kennis zegt dat ze naast bloemen uitdelen stennis gaat schoppen to ''stand for love'' dus dat kan kennelijk samengaan
pi_173786321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:43 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik zou dat ook echt niet willen hoor, de AFA heeft het op FB dus al openlijk over 'stennis schoppen'' dus ik zou voor je veiligheid uit de buurt blijven.

Ben heel benieuwd wat er met haar gaat gebeuren, aangezien ze normaal al flauwvalt als het te druk is vanwege pleinvrees :')
Er zijn aan alle kanten al bedreigingen geuit. Ik wil me ook niet associeren met AFA, dat is niet het idee of het gevoel.

Ik wil kamp 'normaal doen' oprichten, zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Grapje toch zeker? }:| Zulks bepaal je zelf!
Ik ga ook wel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786331
Tankstationontbijt wegens vanmorgen een wat belabberde planning. :') Baconsandwich, aardbeienyoghurt en ijskoffie. Kan erger. Kon ook veel beter. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:44 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Vriendin van kennis zegt dat ze naast bloemen uitdelen stennis gaat schoppen to ''stand for love'' dus dat kan kennelijk samengaan
...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786343
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zijn aan alle kanten al bedreigingen geuit. Ik wil me ook niet associeren met AFA, dat is niet het idee of het gevoel.

Ik wil kamp 'normaal doen' oprichten, zeg maar.
Kamp normaal doen heeft dan de meeste kans om de haat van iedereen op zich te krijgen denk ik..

Waar twee honden vechten kan je beter ook niet tussen ze in gaan staan.
pi_173786350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:44 schreef minilot het volgende:
Tankstationontbijt wegens vanmorgen een wat belabberde planning. :') Baconsandwich, aardbeienyoghurt en ijskoffie. Kan erger. Kon ook veel beter. *)
Baconsandwich. :9 Die kies ik altijd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786353
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

...
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik ook :')

Zoiets kan alleen in het brein van een borderliner
pi_173786375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:45 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Kamp normaal doen heeft dan de meeste kans om de haat van iedereen op zich te krijgen denk ik..

Waar twee honden vechten kan je beter ook niet tussen ze in gaan staan.
Maar normaal doen is belangrijk. :(

Ik wil er ook eigenlijk niet tussen lopen ofzo, maar tering hey, ook niet thuis zitten. Ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786381
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar normaal doen is belangrijk. :(

Ik wil er ook eigenlijk niet tussen lopen ofzo, maar tering hey, ook niet thuis zitten. Ofzo.
Ja ik snap je dillema.

Het is ook iets waar ik wat tegen zou willen doen.. Maar ik zou niet weten wat in verband met mijn eigen veiligheid
pi_173786398
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:48 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ja ik snap je dillema.

Het is ook iets waar ik wat tegen zou willen doen.. Maar ik zou niet weten wat in verband met mijn eigen veiligheid
Ik hoop/denk dat het niet zo'n vaart loopt met mijn eigen veiligheid. Niet provoceren.
2 jaar geleden kreeg ik een t-shirt (omdat werk) op het Bevrijdingsfestival en daar staat op 'Vrijheid begint met de acceptatie van de ander'. Eigenlijk wil ik die aan. IK vind het niet provocerend, maar ja, daar zullen bepaalde mensen wel anders over denken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786402
Blaasorkestjes die, verkleed als clowns, marcherende nazi's van olijke hoempapa-muziek voorzien blijken de afgelopen tijd verdraaid effectief. :+ #protestpret
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786414
Mijn kennis is geen rellenschopper. Die is redelijk naïef en gaat heel lief aan iedereen vredesbloemen uitdelen. Zij is geen AFA.

En Lonaa...meeten graag maar liever op een ander moment.
Moest gisteren wel lachen, Lazio Roma (schijnen beruchte hooligans te zijn) moest tegen Vitesse voetballen. Arnhem had op een plein een grote tent opgezet waar die lui wat konden drinken etc. En vandaar zouden ze naar het Gelredome gebracht worden. Toen ik er langs kwam stonden in die tent minder mensen dan politiebusjes.
Volgens mij is er geen onvertogen woord gevallen (nou werkte de regen daar ook wel aan mee natuurlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173786419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:50 schreef minilot het volgende:
Blaasorkestjes die, verkleed als clowns, marcherende nazi's van olijke hoempapa-muziek voorzien blijken de afgelopen tijd verdraaid effectief. :+ #protestpret
:D Dit wil ik!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173786436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:44 schreef minilot het volgende:
Tankstationontbijt wegens vanmorgen een wat belabberde planning. :') Baconsandwich, aardbeienyoghurt en ijskoffie. Kan erger. Kon ook veel beter. *)
Oei, nu wil ik aardbeienyoghurt!
pi_173786437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn kennis is geen rellenschopper. Die is redelijk naïef en gaat heel lief aan iedereen vredesbloemen uitdelen. Zij is geen AFA.

En Lonaa...meeten graag maar liever op een ander moment.
Moest gisteren wel lachen, Lazio Roma (schijnen beruchte hooligans te zijn) moest tegen Vitesse voetballen. Arnhem had op een plein een grote tent opgezet waar die lui wat konden drinken etc. En vandaar zouden ze naar het Gelredome gebracht worden. Toen ik er langs kwam stonden in die tent minder mensen dan politiebusjes.
Volgens mij is er geen onvertogen woord gevallen (nou werkte de regen daar ook wel aan mee natuurlijk)
Hopelijk blijven de bloemenuitdelers ook vredig en is die vriendin van kennis meer bark dan bite ;)
pi_173786450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:48 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ja ik snap je dillema.

Het is ook iets waar ik wat tegen zou willen doen.. Maar ik zou niet weten wat in verband met mijn eigen veiligheid
Dat heb ik ook. Bedoeling/idee van kennis is heel goed "make love not war" maar als je ziet wat zij (en ik ook regelmatig) voor bagger over zich heen krijgt op fb, durf ik er niet naar toe. Nou ben ik toch al geen demonstreerder, half jaar geleden voor het eerst gedaan, maar als lijf en leden in gevaar komen ben ik een bangepoeperd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173786479
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:44 schreef minilot het volgende:
Tankstationontbijt wegens vanmorgen een wat belabberde planning. :') Baconsandwich, aardbeienyoghurt en ijskoffie. Kan erger. Kon ook veel beter. *)
Kan echt niet beter. :9 Kant en klare kleffe sandwiches en ijskoffie. :9 Dat is het leven.
pi_173786558
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan echt niet beter. :9 Kant en klare kleffe sandwiches en ijskoffie. :9 Dat is het leven.
:+
Wat eet jij vandaag Myra? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786608
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:05 schreef minilot het volgende:
:+
Wat eet jij vandaag Myra? :)
Ik moet nog verzinnen wat ik wil ontbijten, denk een saaie boterham met worst. Voor de lunch heb ik een soort Poolse kroketten gehaald. :9
pi_173786616
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet nog verzinnen wat ik wil ontbijten, denk een saaie boterham met worst. Voor de lunch heb ik een soort Poolse kroketten gehaald. :9
Goed idee. Ik ga vandaag eens aan de bitterballen denk ik :9
pi_173786632
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor de lunch heb ik een soort Poolse kroketten gehaald. :9
O! Dat klinkt alsof ik daar meer over wil weten :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786654
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:09 schreef minilot het volgende:

[..]

O! Dat klinkt alsof ik daar meer over wil weten :)
Ik heb ze voor het eerst gekocht, dus zal je vanmiddag meer vertellen. :9
pi_173787851
Verslapen.

Geintrigeerd door Poolse kroketten.
Spoilers!
pi_173787859
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geintrigeerd door Poolse kroketten.
Ja, ik dus ook. Was het maar al lunchtijd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173788086
Opruimdag. Schoonmaakdag. Andersomdag (matras, kussens van de bank)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173788148
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Andersomdag
O+

Hier eerst nog een paar uur werken, dan naar huis lopen, dan vanmiddag met mijn mams mee op ziekenhuiscontrole, dan hopelijk iets van huishouden, dan eten regelen bij mijn broertje thuis en dat samen opeten en dan vanavond vermoedelijk snurkend op de bank in slaap vallen. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173788335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat vind ik met het eten van die shizzle echt zo lastig te peilen!
Maar fijn dat het leuk was! :9
Ja, daarom zou ik het ook niet snel ergens anders doen dan thuis *O*

Maar het was een leuke avond in huize DP en ochtend DP is erg blij dat avond DP vergeten was dat er nog een koekelascone in mn tas zat *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173788563
Klinkt goed DP!
Eh, die afkorting. Ik wen er vast een keer aan, maar vooralsnog.. :7

En dan nu! Gayish zanguurtje op kantoor!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173788823
Ik wil ook ochtend of avond DP ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173788844
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook ochtend of avond DP ;(
Eens.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173788865
:O
Ik ben op zich best productief, maar ik zou volgens mij echt zó een dutje kunnen doen als ik mijn ogen dichtdeed. Naja, nog anderhalf uur tot vrij. Morgenmiddag pas weer werken. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 15-09-2017 11:36:31 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_173788928
Let me see you stripped down to the bone
pi_173789646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:25 schreef minilot het volgende:
:O
Ik ben op zich best productief, maar ik zou volgens mij echt zó een dutje kunnen doen als ik mijn ogen dichtdeed. Naja, nog anderhalf uur tot vrij. Morgenmiddag pas weer werken. :)
is dat makkelijk te regelen straks , die afwijkende uren van je en de koter?
pi_173789720
Alleen nog even een rondje boodschappen en dan klaar voor vandaag. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 15 september 2017 @ 12:14:32 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173789775
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

is dat makkelijk te regelen straks , die afwijkende uren van je en de koter?
Mini mag d'r kleine vast meenemen naar kantoor. Honden mogen daar ook mee. In een hippe Etsy reiswieg onder het bureau. Zo zie ik dat voor me.
pi_173789795
Ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Spoilers!
pi_173789816
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mini mag d'r kleine vast meenemen naar kantoor. Honden mogen daar ook mee. In een hippe Etsy reiswieg onder het bureau. Zo zie ik dat voor me.
En zo'n ophijsconstructie zodat het kind mee kan doen met de kantoordansjes.
Spoilers!
pi_173789830
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mini mag d'r kleine vast meenemen naar kantoor. Honden mogen daar ook mee. In een hippe Etsy reiswieg onder het bureau. Zo zie ik dat voor me.
honden luisteren wat beter naar baasje dan krijsende babies volgens mij maar alleen observatie :+
pi_173789844
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

is dat makkelijk te regelen straks , die afwijkende uren van je en de koter?
Ik verdien bij mijn huidige werk dusdanig weinig per uur dat ik zo tijdens mijn verlof als de koter er is eens even scherp ga nadenken over of ik op dezelfde manier wil doorgaan met inkomsten genereren of dat ik het op een andere manier wil gaan inrichten. :) Geen idee nog. Zulks ontvouwt zich ongetwijfeld helder wanneer de beeb er eenmaal is.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173789864
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mini mag d'r kleine vast meenemen naar kantoor. Honden mogen daar ook mee. In een hippe Etsy reiswieg onder het bureau. Zo zie ik dat voor me.
Dat kan sowieso ja. We hebben tegenwoordig wel vaker niet alleen kantoorhonden maar ook kantoorbabies hier die hele dagen gezellig rondkruipen. *)
Het is alleen nog even de vraag of ik daar straks zelf ook trek in heb.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 12:24:44 #280
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173789979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:17 schreef minilot het volgende:

[..]

of ik op dezelfde manier wil doorgaan met inkomsten genereren of dat ik het op een andere manier wil gaan inrichten. :)
Spannend!
pi_173790487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik verdien bij mijn huidige werk dusdanig weinig per uur dat ik zo tijdens mijn verlof als de koter er is eens even scherp ga nadenken over of ik op dezelfde manier wil doorgaan met inkomsten genereren of dat ik het op een andere manier wil gaan inrichten. :) Geen idee nog. Zulks ontvouwt zich ongetwijfeld helder wanneer de beeb er eenmaal is.
Ik bedacht me laatst ook, hoe reageerde jouw baas...zwangerschapsverlof dat duurt lang, zo lang zonder mini, dat moet toch lichte paniek hebben gegeven
We have far more in common than that which devides us..
pi_173790652
Die Poolse dingen vallen een beetje tegen. Gevuld met kool, maar het is allemaal een beetje smakeloos en meh.

pi_173790747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik verdien bij mijn huidige werk dusdanig weinig per uur dat ik zo tijdens mijn verlof als de koter er is eens even scherp ga nadenken over of ik op dezelfde manier wil doorgaan met inkomsten genereren of dat ik het op een andere manier wil gaan inrichten. :) Geen idee nog. Zulks ontvouwt zich ongetwijfeld helder wanneer de beeb er eenmaal is.
In dat geval word je ws minder arm van stoppen dan van doorgaan en kinderopvang moeten betalen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:32:32 #284
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173791020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:10 schreef Myraela het volgende:
Die Poolse dingen vallen een beetje tegen. Gevuld met kool, maar het is allemaal een beetje smakeloos en meh.

[ afbeelding ]
Een soort risolles dus? Die zijn ook vaak flauw en saai, maar in ieder geval nog met vlees erin! :)
pi_173791031
Mensen wat is het heerlijk weer hier O+ Perfect bos-struinen-met-hond-weer :+
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:36:16 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791096
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

In dat geval word je ws minder arm van stoppen dan van doorgaan en kinderopvang moeten betalen.
Dat is toch bijna nooit meer zo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Een soort risolles dus? Die zijn ook vaak flauw en saai, maar in ieder geval nog met vlees erin! :)
Hier zat ook nog wel vlees in, maar dat verdween in de kool. Het lijkt wel een beetje op risolles, alleen zit hier dus geen ragout in. Het is een beetje een droge kroket.
pi_173791126
Ik ga strakjes even naar het boekenfestijn in Utrecht. Jaren niet geweest dus ik ben benieuwd hoe het huidige aanbod boeken daar tegenwoordig is. :B
pi_173791157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik verdien bij mijn huidige werk dusdanig weinig per uur dat ik zo tijdens mijn verlof als de koter er is eens even scherp ga nadenken over of ik op dezelfde manier wil doorgaan met inkomsten genereren of dat ik het op een andere manier wil gaan inrichten. :) Geen idee nog. Zulks ontvouwt zich ongetwijfeld helder wanneer de beeb er eenmaal is.
Ik weet niet hoelang de wachtlijsten voor kinderopvang in A.b.d. zijn, maar wij waren met dertien weken zwsch. net op tijd met aanmelden.... :X in Haarlem moet t geloof ik al tijdens de conceptie :P
Kwak
pi_173791169
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is toch bijna nooit meer zo?
Het kdv kost maximaal iets rond de 7 euro per uur. En daar krijg je in de meeste gevallen nog toeslag op ook. Volgens mij is het dus eerder andersom, je moet wel echt verrekte weinig verdienen om het niet te laten lonen.

Of is dat precies wat je bedoelde?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173791202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:38 schreef MCH het volgende:
Ik ga strakjes even naar het boekenfestijn in Utrecht. Jaren niet geweest dus ik ben benieuwd hoe het huidige aanbod boeken daar tegenwoordig is. :B
Hej ik ga zo ook! Ben du moment de koter aan het afleveren bij opa en oma...

Ook echt jaren geleden!
Kwak
pi_173791208
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang de wachtlijsten voor kinderopvang in A.b.d. zijn, maar wij waren met dertien weken zwsch. net op tijd met aanmelden.... :X in Haarlem moet t geloof ik al tijdens de conceptie :P
Wij waren in Utrecht met aanmelden in de week van de conceptie ook te laat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173791241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het kdv kost maximaal iets rond de 7 euro per uur. En daar krijg je in de meeste gevallen nog toeslag op ook. Volgens mij is het dus eerder andersom, je moet wel echt verrekte weinig verdienen om het niet te laten lonen.

Of is dat precies wat je bedoelde?
Volgens mij is dat precies wat Molo bedoelde ja :Y

Ik mag hopen dat mini meer dan 7 euro per uur verdient.

bij mij scheelt een dag minder opvang en een dag minder werken netto toch nog wel zo'n 300 euro in de maand (dit jaar, volgens jaar iets minder ivm hogere toeslag dan)
Kwak
pi_173791248
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het kdv kost maximaal iets rond de 7 euro per uur. En daar krijg je in de meeste gevallen nog toeslag op ook. Volgens mij is het dus eerder andersom, je moet wel echt verrekte weinig verdienen om het niet te laten lonen.

Of is dat precies wat je bedoelde?
En dat is alleen de korte termijn. Op de lange termijn mis je pensioen, ervaring voor salarisverhoging, etc.
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:45:51 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791289
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het kdv kost maximaal iets rond de 7 euro per uur. En daar krijg je in de meeste gevallen nog toeslag op ook. Volgens mij is het dus eerder andersom, je moet wel echt verrekte weinig verdienen om het niet te laten lonen.

Of is dat precies wat je bedoelde?
Ja dat bedoelde ik, sorry voor de onduidelijkheid :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:46:47 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791317
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier zat ook nog wel vlees in, maar dat verdween in de kool. Het lijkt wel een beetje op risolles, alleen zit hier dus geen ragout in. Het is een beetje een droge kroket.
Klinkt matig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791327
Is een kdv zo goedkoop :o

Is een gastouder duurder of goedkoper?
Spoilers!
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:48:43 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791356
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is een kdv zo goedkoop :o

Is een gastouder duurder of goedkoper?
Ligt aan je inkomen hoe duur het is.
Het is niet goedkoop vind ik, maar wel alles waard.

Gastouder is doorgaans stukkie goedkoper, maar heeft ook weer voor en nadelen.
Net als zelf thuis blijven als ouder of crèche.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791602
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is een kdv zo goedkoop :o

Is een gastouder duurder of goedkoper?
Ik weet niet hoor, maar ik vind 989,65 per maand best wel duur voor drie dagen kinderopvang (en of ik m nou wel of niet breng... je betaalt t toch).

Gelukkig we toeslag, iets meer dan de helft in ons geval, maar het brutobedrag is meer dan mijn hypotheek.

Ik vind t overigens prima, ik betaal iemand om mijn kind goed te verzorgen dus dat mag wat kosten.

(Minimuminkomen krijgt 95% vergoed!)
Kwak
pi_173791639
De situatie is bij ons een beetje anders. De meiden op mijn helpdesk hebben toevallig allemaal een baby gekregen vorig jaar en niemand van hen maakt gebruik van reguliere kinderopvang. Een voordeel van ons bedrijf is dat we zeven dagen per week van 07:00 tot minstens 19:00 draaien en als je daarover tamelijk naar eigen inzicht, zeg, 32 uur per week te verdelen hebt, de baby af en toe mee kan en je ook nog eens schoonouders en ouders hebt die het leuk vinden om op te passen, dan is het allemaal knap eenvoudig te regelen.

Ook voor mij gelden bovenstaande voordelen: mijn moeder en schoonouders werken alledrie niet, wonen dicht in de buurt en willen heel (echt als in héél) graag oppassen, ik kan min of meer werken wanneer het me uitkomt. Plus: ik en J. hebben allebei ruime mogelijkheden om thuis te werken en J. gaat ook nog eens een dag in de week minder werken. Ons nu al inschrijven voor kinderopvang leek ons dus niet nodig: die plek gunnen we graag aan mensen die er niet buiten kunnen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173791648
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt aan je inkomen hoe duur het is.
Het is niet goedkoop vind ik, maar wel alles waard.

Gastouder is doorgaans stukkie goedkoper, maar heeft ook weer voor en nadelen.
Net als zelf thuis blijven als ouder of crèche.
Ik vind het wel goedkoop, al kost het me veel geld per maand.
Mijn poets verdient een stuk meer per uur.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')