abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 13:46:26 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173771732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:41 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ik vraag me af. Waarmee moeten Feyenoord nou vergelijken : Onderkant Premier League, kop Championship ? Of nog minder ?
Dan is het ook allemaal niet zo heel vreemd. Wel zuur dat je binnen 2 minuten al een goal tegen hebt.
Zondag, dat wordt een interessante dag om te zien hoe ver we zijn.
De budgetten in de Premier League zijn waanzinnig. Maar de onderste helft is wel beduidend minder van kwaliteit. Daar zit echt een gat.

En evengoed won MC ook met 5-0 van Liverpool afgelopen weekend.

De manier waarop Feyenoord verloor, en het wedstrijdverloop, is wel teleurstellend. Maar dat MC afgetekend wint van Feyenoord is logisch.
'Als wij onze vrijheid zo ver doorvoeren dat we accepteren dat anderen die ondermijnen, kunnen we haar in een oogwenk verliezen.'
  donderdag 14 september 2017 @ 13:47:42 #152
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_173771749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zenuwen + die idiote tegengoal na 2 minuten. Je kan gewoon met geen mogelijkheid iets zeggen over tactiek, omdat dat al in het water viel na die 2 minuten.
Je kon wel zien dat er steeds al 3 spelers voor de bal stonden na n pass vanuit hun verdediging naar het middenveld. Daar stonden El Ahmadi en Vilhena voortdurend tegen een overmacht waardoor ze er niet tussenkwamen.

En vervolgens creerde City aan de rechterkant steeds een overtalsituatie waardoor Nelom lekker ging zwemmen en dan maar niemand dekte. Daar zijn echt heel veel kansen en een paar goals uit gekomen
pi_173771848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kon wel zien dat er steeds al 3 spelers voor de bal stonden na n pass vanuit hun verdediging naar het middenveld. Daar stonden El Ahmadi en Vilhena voortdurend tegen een overmacht waardoor ze er niet tussenkwamen.

En vervolgens creerde City aan de rechterkant steeds een overtalsituatie waardoor Nelom lekker ging zwemmen en dan maar niemand dekte. Daar zijn echt heel veel kansen en een paar goals uit gekomen
Ja, er hielden zich een aantal duidelijk niet aan afspraken (of dat nou bewust of onbewust is). Werd in nabeschouwing gister ook besproken, het domweg niet overpakken van weglopende mensen, lucht dekken, niet scherp zijn. Dingen die ze normaal gesproken wel goed doen gingen nu compleet mis. Nelom die te ver vooruit stond bij de 0-2, centrum verdedigers die niet doorschuiven en dus lag die hele linkerkant open. Was echt walgelijk om te zien :').
༼ つ ◕_◕ ༽つ
pi_173771874
Mooi man, hoe paniekerig hier wordt gedaan. We verliezen van een van de best voetballende ploegen van de wereld en er deugt niets meer van bij Feyenoord. Van der Heijden, Vilhena en Betteghin moeten doorgeselecteerd worden en spelers van de bank moeten per direct weg. :')

Haps is er snel weer bij, net als Jorgenson. We hebben na gisteren geleerd dat Feyenoord altijd van hun eigen kracht moet uitgaan qua systeem en soms zit alles tegen. En dat was gisteren het geval. En een absolute off-day van sommige. Ach, dat heeft elke voetballer wel eens. Liever gisteren dan aankomende zondag.

Zondag gewoon weer volle bak en minimaal een puntje uit Eindhoven halen. Woensdag minimaal 3-0 winnen van ADO en alles is weer hosanna.

[ Bericht 5% gewijzigd door satecl op 14-09-2017 14:05:04 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 14 september 2017 @ 14:01:49 #155
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173771963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:55 schreef satecl het volgende:
Mooi man, hoe paniekerig hier wordt gedaan. We verliezen van een van de best voetballende ploegen van de wereld en er deugt niets meer van bij Feyenoord. Van der Heijden, Vilhena en Betteghin moeten doorgeselecteerd worden en spelers van de bank moeten per direct weg. :’)

Haps is er snel weer bij, net als Jorgenson. We hebben na gisteren geleerd dat Feyenoord altijd van hun eigen kracht moet uitgaan qua systeem en soms zit alles tegen. En dat was gisteren het geval. En een absolute off-day van sommige. Ach, dat heeft elke voetballer wel eens. Liever gisteren dan aankomende zondag.

Zondag gewoon weer volle bak en minimaal een puntje uit Eindhoven halen. Woensdag minimaal 3-0 winnen van ADO en alles is weer hosanna.
Alle contracten ontbinden en gewoon opnieuw beginnen. :7
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
pi_173772058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, er hielden zich een aantal duidelijk niet aan afspraken (of dat nou bewust of onbewust is). Werd in nabeschouwing gister ook besproken, het domweg niet overpakken van weglopende mensen, lucht dekken, niet scherp zijn. Dingen die ze normaal gesproken wel goed doen gingen nu compleet mis. Nelom die te ver vooruit stond bij de 0-2, centrum verdedigers die niet doorschuiven en dus lag die hele linkerkant open. Was echt walgelijk om te zien :').
Die 0-2 staat Nelom zoals altijd echt helemaal verkeerd, hoe kan hij in vredesnaam centraal op het middenveld lopen en moet vd Heijden helemaal naar de linkerflank om die Walker af te stoppen. Vervolgens stopt Nelom gewoon helemaal met lopen, het is een beetje koffiedik kijken maar dit was de veel fellere Haps of een Kongolo nooit overkomen.
pi_173772077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:07 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die 0-2 staat Nelom zoals altijd echt helemaal verkeerd, hoe kan hij in vredesnaam centraal op het middenveld lopen en moet vd Heijden helemaal naar de linkerflank om die Walker af te stoppen. Vervolgens stopt Nelom gewoon helemaal met lopen, het is een beetje koffiedik kijken maar dit was de veel fellere Haps of een Kongolo nooit overkomen.
Daar zit dan ook wat kwaliteitsverschil tussen. Neem het Nelom niet kwalijk, die is gewoon niet goed genoeg.
༼ つ ◕_◕ ༽つ
pi_173772324
quote:

[..]

Daarom is Nelom toch ook 2e linksback achter Kongolo/Haps :')

Te Vrede is mislukt bij Sc Heerenveen. Dat zou Pelle nooit zijn overkomen. Joh! :{
  donderdag 14 september 2017 @ 14:20:55 #159
319243 Caland
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017
pi_173772367
Het gezeik op Nelom begint ook wel trieste vormen aan te nemen

Dat Boetius hem constant liet verzuipen hoor je dan weer niemand over
Op maandag 13 februari 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Een mening van een modje neem ik in deze totaal niet serieus.
pi_173772386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Daarom is Nelom toch ook 2e linksback achter Kongolo/Haps :')

Te Vrede is mislukt bij Sc Heerenveen. Dat zou Pelle nooit zijn overkomen. Joh! :{
Leuk man..

Je kan er wel voor zorgen dat je reserves een beetje dezelfde types zijn, daarom was het slim om Amrabat te halen ipv Vejinovic omdat hij een beetje het zelfde type is als Vilhena. Nelom is een slapzak net als Kramer die passen totaal niet in het type voetbal wat Gio wilt spelen.
pi_173772406
Nelom had allang weg gemoeten. Feit is dat als onze backs wegvallen er veel minder voor in de plaats komt. Diks is het namelijk ook niet.

Dan nog is het geen schande om met 0-4 klop te krijgen van een van de best voetballende teams ter wereld op dit moment. De manier waarop is alleen wel jammer. Vilhena maakt nu die fout, maar dit zal hem nooit meer overkomen. Liever nu dan tegen PSV.
pi_173772596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:23 schreef fetX het volgende:
Nelom had allang weg gemoeten. Feit is dat als onze backs wegvallen er veel minder voor in de plaats komt. Diks is het namelijk ook niet.

Dan nog is het geen schande om met 0-4 klop te krijgen van een van de best voetballende teams ter wereld op dit moment. De manier waarop is alleen wel jammer. Vilhena maakt nu die fout, maar dit zal hem nooit meer overkomen. Liever nu dan tegen PSV.
Toen Janmaat wegviel, kregen we ook Wilkshire/Karsdorp ervoor terug. uiteindelijk zijn we daar sterker uitgekomen. Tenminste: Ik zag liever Karsdorp dan Janmaat. Nu hetzelfde geval: Karsdorp valt weg, en we krijgen er Diks/Nieuwkoop voor terug. Vorig seizoen heeft Nieuwkoop laten zien dezelfde potentie te hebben dan Janmaat/Karsdorp. Het heeft alleen tijd nodig, en hij is nu geblesseerd.

Feyenoord heeft niet het vermogen om een rechtsback van minimaal 3/4 miljoen te halen voor op de bank. Daarom kozen ze voor een goedkope oplossing voor op de bank: Diks.

Hetzelfde geval met de linkerkant: Wat ik de eerste wedstrijden heb gezien van Haps... Die is in potentie niet veel minder dan Kongolo. Misschien nog wel beter, vooral aanvallend. Feyenoord wou ook van Drongelen voor LCV/LB, maar HSV bood al 4 miljoen. Nelom is grootverdiener en heeft nog een contract voor een jaar. Logisch dat ze dan niet het geld gaan besteden in een LB van Sparta. Daar heeft Feyenoord simpelweg nog niet het vermogen voor.

Hadden ze dat wel, dan hadden van Persie, van Drongelen en Troupee allang bij Feyenoord gespeeld en Kramer, Diks en Nelom niet meer.
  donderdag 14 september 2017 @ 14:35:26 #163
319243 Caland
pi_173772636
Gewoon Amrabat als rechtsback tot Nieuwkoop wedstrijdfit is. Problem solved.
pi_173772704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:35 schreef Caland het volgende:
Echt een goede aankoop ja, ik dacht eerlijk gezegd steeds dat ze bij Utrecht Ayoub zouden oppikken.
pi_173772707
quote:

[..]

Waarom vangt Boetius zijn man (Walker) niet op?
Waarom laat Baco zich eruit lopen en mag die voorzet zo makkelijk gegeven worden?
Waarom laat Botteghin Aguero vrij inschieten?

#allemaalschuldvanNelom
  donderdag 14 september 2017 @ 14:43:35 #166
319243 Caland
pi_173772719
Het echte dieptepunt van gisteren vond ik toen men met telefoonlampjes naar elkaar gingen schijnen ergens in de 85e minuut ofzo

Wtf was dat :')

Begon Nelom zeker weer mee
pi_173772725
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:35 schreef Caland het volgende:
Meh, eerste helft vond ik Amrabat als back niet zo goed. Tweede helft als middenvelder was hij veel beter.

Heb nog wel vertrouwen in Diks.
pi_173772789
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom vangt Boetius zijn man (Walker) niet op?
Waarom laat Baco zich eruit lopen en mag die voorzet zo makkelijk gegeven worden?
Waarom laat Botteghin Aguero vrij inschieten?

#allemaalschuldvanNelom
Je doet je naam eer aan, Walker staat rechtsbuiten op dat moment, dan is het gewoon Nelom zijn man, niet die van Vd Heijden. Dit gebeurd elke keer met deze kerel en je kan het niet vaak genoeg herhalen net als met spelers als Immers en Kramer. Feyenoord-onwaardig.
pi_173772796
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:43 schreef Caland het volgende:
Het echte dieptepunt van gisteren vond ik toen men met telefoonlampjes naar elkaar gingen schijnen ergens in de 85e minuut ofzo

Ik vind het steeds minder jammer het gemist te hebben. :')
pi_173772803
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Meh, eerste helft vond ik Amrabat als back niet zo goed. Tweede helft als middenvelder was hij veel beter.

Heb nog wel vertrouwen in Diks.
Amrabat is geen back, heeft daar totaal geen feeling voor.
pi_173772807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:43 schreef Caland het volgende:

Alternatieve sterretjesactie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 14 september 2017 @ 14:50:56 #172
319243 Caland
pi_173772815
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het steeds minder jammer het gemist te hebben. :')
Geloof dat ik het al eens eerder heb meegemaakt, maar niet bij een 0-4 achterstand.
  donderdag 14 september 2017 @ 14:51:15 #173
319243 Caland
pi_173772822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Amrabat is geen back, heeft daar totaal geen feeling voor.
Karsdorp ook niet.
pi_173772828
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Geloof dat ik het al eens eerder heb meegemaakt, maar niet bij een 0-4 achterstand.
Bij Vilhena in de periode met zijn moeder laatste keer. Dit was misplaatst.
  donderdag 14 september 2017 @ 14:51:55 #175
319243 Caland
pi_173772835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij Vilhena in de periode met zijn moeder laatste keer. Dit was misplaatst.
Nee, dat was het niet. Weet het ook niet meer eigenlijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')