abonnement Unibet Coolblue
pi_173775236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:07 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Larsson had ik nog niet eens aangedacht, kan hij in de spits ja?
Henke misschien.
Sam is meer voor de vleugels of op 10.
BFF met GGMM
pi_173775275
Hadden ze het over bij Rijnmond.

Tegen PSV wel, lekker op de counter, ideaal is het niet.
  donderdag 14 september 2017 @ 17:13:51 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173775295
Dan kun je beter Toornstra als valse spits gebruiken.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173775371
Tegen dat soort ploegen kan je toch ook 5-3-2 spelen en dat je dan voorin Berghuis-Boëtius neerzet.
Oh.
  donderdag 14 september 2017 @ 17:20:04 #205
15600 BB-King
Long live the King!
pi_173775393
Bij Napoli heb je ook een goed voorbeeld hoe Feyenoord kan spelen. Ze hadden Milik als spits, die vervolgens geblesseerd raakte en toen kwam Mertens er te staan als alternatief die het (nog steeds) uitstekend invult. Zo kan je bij ons ook Larsson voorin zetten inplaats van Kramer. Hoop dat Gio daar de komende tijd eens mee gaat experimenteren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_173775423
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:20 schreef BB-King het volgende:
Bij Napoli heb je ook een goed voorbeeld hoe Feyenoord kan spelen. Ze hadden Milik als spits, die vervolgens geblesseerd raakte en toen kwam Mertens er te staan als alternatief die het (nog steeds) uitstekend invult. Zo kan je bij ons ook Larsson voorin zetten inplaats van Kramer. Hoop dat Gio daar de komende tijd eens mee gaat experimenteren.
Ik verwacht zondag gewoon Kramer in de basis.

O jee als die tegen het zere been geschopt wordt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173775889
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik verwacht zondag gewoon Kramer in de basis.

O jee als die tegen het zere been geschopt wordt
Als je 'm nou maar hard genoeg schopt... ;(
BFF met GGMM
  donderdag 14 september 2017 @ 18:02:01 #208
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173775978
Gaan we zo om met echte Feyenoorders?

Feyenoorders die PASSIE en STRIJD brengen, wanneer de wedstrijd daarom VRAAGT.

Spelers die niet lullen, maar POETSEN.

Kramer is Feyenoord en Feyenoord is KRAMER!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:02:36 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173775983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Toen Janmaat wegviel, kregen we ook Wilkshire/Karsdorp ervoor terug. uiteindelijk zijn we daar sterker uitgekomen. Tenminste: Ik zag liever Karsdorp dan Janmaat. Nu hetzelfde geval: Karsdorp valt weg, en we krijgen er Diks/Nieuwkoop voor terug. Vorig seizoen heeft Nieuwkoop laten zien dezelfde potentie te hebben dan Janmaat/Karsdorp. Het heeft alleen tijd nodig, en hij is nu geblesseerd.

Feyenoord heeft niet het vermogen om een rechtsback van minimaal 3/4 miljoen te halen voor op de bank. Daarom kozen ze voor een goedkope oplossing voor op de bank: Diks.

Hetzelfde geval met de linkerkant: Wat ik de eerste wedstrijden heb gezien van Haps... Die is in potentie niet veel minder dan Kongolo. Misschien nog wel beter, vooral aanvallend. Feyenoord wou ook van Drongelen voor LCV/LB, maar HSV bood al 4 miljoen. Nelom is grootverdiener en heeft nog een contract voor een jaar. Logisch dat ze dan niet het geld gaan besteden in een LB van Sparta. Daar heeft Feyenoord simpelweg nog niet het vermogen voor.

Hadden ze dat wel, dan hadden van Persie, van Drongelen en Troupee allang bij Feyenoord gespeeld en Kramer, Diks en Nelom niet meer.
Ik bedoel ook dat Haps/Nieuwkoop een stuk beter zijn dan Nelom/Diks. ;)
pi_173776465
quote:
Kik Pierie: ''Feyenoord vind ik ook fantastisch''

Kik Pierie speelde afgelopen weekend een sterkte wedstrijd tegen PSV. De wedstrijd werd uiteindelijk met 2-0 gewonnen door sc Heerenveen. Het 17-jarige toptalent van de Friezen hoopt ooit een transfer te maken naar Feyenoord of Ajax.

"Ajax, Feyenoord of PSV? Aan Ajax vind ik die historie wel heel mooi. Ze hebben de grootste historie van de Eredivisie-clubs, dat is duidelijk,'' zegt de verdediger. ''Maar Feyenoord, met die aanhang en die sfeer, vind ik ook fantastisch. Beide clubs hebben iets unieks. Het zou prachtig zijn om ooit voor Ajax of Feyenoord te spelen.''

De talentvolle verdediger Kik Pierie noemt PSV niet als een club waar hij graag wil spelen. "Ik moet heel eerlijk zeggen: bij Ajax en Feyenoord ligt mijn passie meer dan bij PSV. PSV is ook een mooie club, maar puur op gevoel vind ik Feyenoord en Ajax iets uniekers hebben.''
HA-LEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173776634
Wat een geleuter allemaal weer in dit topic :)

Als Feyenoord gisteren met zijn normale opstelling had gespeeld en we hadden met 6-0 verloren dan had iedereen geroepen dat het heel naief was om met die opstelling te spelen...... :Y) Dan hadden we zogenaamd met vijf verdedigers moeten spelen en de tent dicht moeten gooien.

Allemaal bullshit gelul

4-0 was redelijk geflatteerd gezien de 2 doelpunten die echt nergens op sloegen. Buitenspelgeval en de blunder van tony. Tony was echt gelijk helemaal de weg kwijt.

Voor de rest denk ik als Jorgensen en Haps mee hadden gedaan dat Feyenoord wat meer mee had kunnen spelen maar toch kansloos had verloren

Kramer is echt aids! wat loopt die goser als een lui varken te voetballen, bij de amateurs hebben ze betere spitsen....opdonderen ermee.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 september 2017 @ 19:07:10 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173776957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een geleuter allemaal weer in dit topic :)

Als Feyenoord gisteren met zijn normale opstelling had gespeeld en we hadden met 6-0 verloren dan had iedereen geroepen dat het heel naief was om met die opstelling te spelen...... :Y) Dan hadden we zogenaamd met vijf verdedigers moeten spelen en de tent dicht moeten gooien.

Allemaal bullshit gelul

4-0 was redelijk geflatteerd gezien de 2 doelpunten die echt nergens op sloegen. Buitenspelgeval en de blunder van tony. Tony was echt gelijk helemaal de weg kwijt.

Voor de rest denk ik als Jorgensen en Haps mee hadden gedaan dat Feyenoord wat meer mee had kunnen spelen maar toch kansloos had verloren

Kramer is echt aids! wat loopt die goser als een lui varken te voetballen, bij de amateurs hebben ze betere spitsen....opdonderen ermee.
0-4 geflatteerd. Ja, op basis van het spelbeeld was 0-8 redelijker geweest inderdaad.
pi_173777081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

0-4 geflatteerd. Ja, op basis van het spelbeeld was 0-8 redelijker geweest inderdaad.
ik denk dat mancity gisteren tegen ajax of psv had gespeeld inderdaad die uitslag op het bord had gestaand....die konden niet eens winnen tegen tienderangsclubjes uit europa....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 september 2017 @ 19:14:59 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173777105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk dat mancity gisteren tegen ajax of psv had gespeeld inderdaad die uitslag op het bord had gestaand....die konden niet eens winnen tegen tienderangsclubjes uit europa....
Dit is geen beste comeback Klaas. Ik had net wat meer van je verwacht.

Ik begrijp ook niet waarom je er andere clubs bij moet halen, is je punt zo zwak?
pi_173777421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit is geen beste comeback Klaas. Ik had net wat meer van je verwacht.

Ik begrijp ook niet waarom je er andere clubs bij moet halen, is je punt zo zwak?
wat jij vind moet ik boeiend vinden?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173777724
Vente is wel wat breder geworden gelukkig. Sowieso viel me dat ook al enigszins bij Hansson op. Zitten wel degelijk af en toe in het krachthonk. Goede zaak.

On a different note, zou Vente tegen Ado dr toch wel inzetten. Zelfs tegen Psv kan dat wel goed uitpakken.
pi_173778085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:42 schreef dopemin het volgende:
Vente is wel wat breder geworden gelukkig. Sowieso viel me dat ook al enigszins bij Hansson op. Zitten wel degelijk af en toe in het krachthonk. Goede zaak.

On a different note, zou Vente tegen Ado dr toch wel inzetten. Zelfs tegen Psv kan dat wel goed uitpakken.
Ik hoop dat ze er met de extra centen wat fitnesscoaches bij gaan halen.
pi_173778935
Jullie krijgen geen kaarten voor Napoli uit
  donderdag 14 september 2017 @ 20:46:36 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_173779426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Jullie krijgen geen kaarten voor Napoli uit
#FLKG
pi_173779601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Jullie krijgen geen kaarten voor Napoli uit
Is nog steeds niet bekend.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_173779654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Is nog steeds niet bekend.
Vertellen ze waarschijnlijk pas de 27e..
#12 is not for sale!
pi_173780609
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik verwacht zondag gewoon Kramer in de basis.

O jee als die tegen het zere been geschopt wordt
Als Kramer er zondag weer in staat dan heeft Gio echt niet op zitten te letten. Ik kan mij geen goede wedstrijd met hem herinneren. Het beperkt je zo enorm in je spel. Geen aanspeelpunt, traag, kan niks met een bal, geen actie en kan ook niet koppen. Enige waarbij hij van pas kan komen is als je minstens 20 voorzetten geeft en dan moet je hopen dat hij er 1 weet te promoveren naar een goal.

Nee, ben echt geen fan van Kramer. Prima om een keertje erbij te brengen in 70e minuut, maar geen 2e spits. Dan liever wat creatiever zijn
pi_173781235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:29 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als Kramer er zondag weer in staat dan heeft Gio echt niet op zitten te letten. Ik kan mij geen goede wedstrijd met hem herinneren. Het beperkt je zo enorm in je spel. Geen aanspeelpunt, traag, kan niks met een bal, geen actie en kan ook niet koppen. Enige waarbij hij van pas kan komen is als je minstens 20 voorzetten geeft en dan moet je hopen dat hij er 1 weet te promoveren naar een goal.

Nee, ben echt geen fan van Kramer. Prima om een keertje erbij te brengen in 70e minuut, maar geen 2e spits. Dan liever wat creatiever zijn
Gio kan hier geen fuk aan doen

er is verder niemand

je moet het vingertje naar van Geel wijzen goser
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 september 2017 @ 21:51:33 #224
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173781382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat jij vind moet ik boeiend vinden?
Nou ja, je vind het in ieder geval nodig om er op te reageren. Echt koud laat het je dus kennelijk niet.

Helaas zijn je reacties niet bepaald inhoudelijk. Kennelijk omdat je vrij inhoudsloos bent.
pi_173781422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Gio kan hier geen fuk aan doen

er is verder niemand

je moet het vingertje naar van Geel wijzen goser
Hij stelt Kramer toch op? Je gaat me niet wijsmaken dat hij zijn beperkingen niet weet. En een 523 spelen tegen City, kom op. Het allerbelangrijkste is juist het middenveld. Als je dan een verdedigende opstelling kiest waarbij je het middenveld wil overslaan kies dan wel allemaal snelle aanvallers met een actie. Niet een trage nietsnut en een Berghuis die alles in de voeten wil. Had lekker met JP en Larsson voorin gespeeld.

Het is wel makkelijk om dat te roepen natuurlijk, maar iedereen kon zien dat die opstelling gister bij voorbaat al kansloos was.
pi_173781451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een geleuter allemaal weer in dit topic :)

Als Feyenoord gisteren met zijn normale opstelling had gespeeld en we hadden met 6-0 verloren dan had iedereen geroepen dat het heel naief was om met die opstelling te spelen...... :Y) Dan hadden we zogenaamd met vijf verdedigers moeten spelen en de tent dicht moeten gooien.

Allemaal bullshit gelul

4-0 was redelijk geflatteerd gezien de 2 doelpunten die echt nergens op sloegen. Buitenspelgeval en de blunder van tony. Tony was echt gelijk helemaal de weg kwijt.

Voor de rest denk ik als Jorgensen en Haps mee hadden gedaan dat Feyenoord wat meer mee had kunnen spelen maar toch kansloos had verloren

Kramer is echt aids! wat loopt die goser als een lui varken te voetballen, bij de amateurs hebben ze betere spitsen....opdonderen ermee.
Jij riep vanochtend nog dat Gio niet had moeten veranderen :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173781682
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, je vind het in ieder geval nodig om er op te reageren. Echt koud laat het je dus kennelijk niet.

Helaas zijn je reacties niet bepaald inhoudelijk. Kennelijk omdat je vrij inhoudsloos bent.
Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173781706
_O- :')

Klaasgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 22:02:35 #229
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173781817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
:D
pi_173782025
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jij riep vanochtend nog dat Gio niet had moeten veranderen :')
Klopt, wat ik met die post bedoelde was dat het niet uitmaakte hij kon het eigenlijk nooit goed doen.

Ik had het liefst gewoon gezien dat hij zijn opstelling die hij nu bijna anderhalf jaar hanteert niet gewijzigd had.

Het is allemaal achteraf gelul.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173783674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
:D wtf
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 23:31:25 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173783749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik wist dat al wel ja. :Y
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:35:10 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173784476
hoeveel zou klaas drinken voor zijn posts?
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:57:31 #235
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173784649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
_O_
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:59:40 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173784665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:35 schreef timmmmm het volgende:
hoeveel zou klaas drinken voor zijn posts?
15 wicky?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 15 september 2017 @ 01:21:50 #237
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173784810
Zin in zondag gvd.
pi_173785178
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een geleuter allemaal weer in dit topic :)

Als Feyenoord gisteren met zijn normale opstelling had gespeeld en we hadden met 6-0 verloren dan had iedereen geroepen dat het heel naief was om met die opstelling te spelen...... :Y) Dan hadden we zogenaamd met vijf verdedigers moeten spelen en de tent dicht moeten gooien.

Allemaal bullshit gelul

4-0 was redelijk geflatteerd gezien de 2 doelpunten die echt nergens op sloegen. Buitenspelgeval en de blunder van tony. Tony was echt gelijk helemaal de weg kwijt.

Voor de rest denk ik als Jorgensen en Haps mee hadden gedaan dat Feyenoord wat meer mee had kunnen spelen maar toch kansloos had verloren

Kramer is echt aids! wat loopt die goser als een lui varken te voetballen, bij de amateurs hebben ze betere spitsen....opdonderen ermee.
Wat ik nog veel erger vind is die domme overtreding, waarvoor hij volgens mij zomaar rood had kunnen krijgen. Daar zou ik toch als coach heel snel klaar mee zijn. :w
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_173785221
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Gio kan hier geen fuk aan doen

er is verder niemand

je moet het vingertje naar van Geel wijzen goser
Als Gio eind mei had gezegd dat hij echt graag een andere spits wilde ipv Kramer, had Van Geel dat echt wel kunnen regelen. Dan zeg je tegen jKramer dat het hem niet meer gaat worden,en dan wil hij echt wel meewerken aan een vertrek. Natuurlijk is de technisch directeur daar eindverantwoordelijk voor maar de trainer heeft wel degelijk inspraak.

Waar het probleem zit is dat je voor Kramer maar 1,5 tot 2 miljoen krijgt, misschien iets meer als je geluk hebt en er weer een club uit China of uit het Championship komt, terwijl je voor een iets betere vervanger meteen veel meer geld kwijt bent. Dat wil zeggen, voor hetzelfde 1,5-2 miljoen kun je bijvoorbeeld Castaignos terughalen of een speler van dat niveau, oftewel lood om oud ijzer. Zodra je een speler wilt hebben die aantoonbaar beter is, bijvoorbeeld Haller of Ünal, ben je al een paar miljoen meer kwijt. Feyenoord kan geen 10 miljoen uitgeven aan een extra spits, en ook geen 7 miljoen en eigenlijk ook geen 4 miljoen. Ook op andere plekken in het elftal versterking nodig is. Als je Kramer verkoopt en een speler van het niveau Haller haalt ga je er netto 4-5 miljoen op achteruit aan verschil in transfersom + kosten voor makelaars etc., en daar bovenop nog een paar ton per jaar aan extra salariskosten. Dat betekent simpelweg dat je dan 1 van de andere versterkingen (waarschijnlijk Larsson of Amrabat) dan niet had kunnen halen. Het is een kwestie van keuzes maken op basis van wat de hoogste prioriteit heeft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_173785252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 05:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als Gio eind mei had gezegd dat hij echt graag een andere spits wilde ipv Kramer, had Van Geel dat echt wel kunnen regelen. Dan zeg je tegen jKramer dat het hem niet meer gaat worden,en dan wil hij echt wel meewerken aan een vertrek. Natuurlijk is de technisch directeur daar eindverantwoordelijk voor maar de trainer heeft wel degelijk inspraak.

Waar het probleem zit is dat je voor Kramer maar 1,5 tot 2 miljoen krijgt, misschien iets meer als je geluk hebt en er weer een club uit China of uit het Championship komt, terwijl je voor een iets betere vervanger meteen veel meer geld kwijt bent. Dat wil zeggen, voor hetzelfde 1,5-2 miljoen kun je bijvoorbeeld Castaignos terughalen of een speler van dat niveau, oftewel lood om oud ijzer. Zodra je een speler wilt hebben die aantoonbaar beter is, bijvoorbeeld Haller of Ünal, ben je al een paar miljoen meer kwijt. Feyenoord kan geen 10 miljoen uitgeven aan een extra spits, en ook geen 7 miljoen en eigenlijk ook geen 4 miljoen. Ook op andere plekken in het elftal versterking nodig is. Als je Kramer verkoopt en een speler van het niveau Haller haalt ga je er netto 4-5 miljoen op achteruit aan verschil in transfersom + kosten voor makelaars etc., en daar bovenop nog een paar ton per jaar aan extra salariskosten. Dat betekent simpelweg dat je dan 1 van de andere versterkingen (waarschijnlijk Larsson of Amrabat) dan niet had kunnen halen. Het is een kwestie van keuzes maken op basis van wat de hoogste prioriteit heeft.
Kramer mag wat mij betreft gratis de deur uitlopen.

Ben benieuwd of clubs hem willen hebben. Als Jorgensen niet fit is gewoon rommelen met berghuis boetius en Larson in de voorhoede.

Gio moet gewoon een conclusie trekken na woensdag. Hoewel mancity natuurlijk geen goede graadmeter is voor kramer, maar in andere wedstrijden tegen middelmatige tegenstanders laat kramer het ook niet zien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173785288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 05:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kramer mag wat mij betreft gratis de deur uitlopen.

Ben benieuwd of clubs hem willen hebben. Als Jorgensen niet fit is gewoon rommelen met berghuis boetius en Larson in de voorhoede.

Gio moet gewoon een conclusie trekken na woensdag. Hoewel mancity natuurlijk geen goede graadmeter is voor kramer, maar in andere wedstrijden tegen middelmatige tegenstanders laat kramer het ook niet zien.
Had wel een prima assist in Almelo, bij een vrij belangrijke 0-2 :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173785709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:35 schreef timmmmm het volgende:
hoeveel zou klaas drinken voor zijn posts?
Het ergste is nog dat hij compleet nuchter al die onzin uitkraamt...

Desalniettemin Klaasgod _O_
pi_173785720
Er zijn in de Nederlandse taal veel woorden die beginnen met kla... Maar m'n telefoon geeft gelijk al klaasgod als suggestie. _O-
pi_173785953
Ik moet bij Klaas altijd aan deze jongen denken:

geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_173786124
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat hij compleet nuchter al die onzin uitkraamt...

Desalniettemin Klaasgod _O_
Mwa.. Narcistisch postgedrag gaat op den duur vervelen.
pi_173786249
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
Ik vond je altijd een prima conciërge, tot dat incident in ieder geval...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173786360
Zin in zondag verdorie.
pi_173786751
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:46 schreef Scrummie het volgende:
Zin in zondag verdorie.
Verdikkeme, ik ook zeg!
pi_173786802
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij stelt Kramer toch op? Je gaat me niet wijsmaken dat hij zijn beperkingen niet weet. En een 523 spelen tegen City, kom op. Het allerbelangrijkste is juist het middenveld. Als je dan een verdedigende opstelling kiest waarbij je het middenveld wil overslaan kies dan wel allemaal snelle aanvallers met een actie. Niet een trage nietsnut en een Berghuis die alles in de voeten wil. Had lekker met JP en Larsson voorin gespeeld.

Het is wel makkelijk om dat te roepen natuurlijk, maar iedereen kon zien dat die opstelling gister bij voorbaat al kansloos was.
Eens! Gio hield vast aan Kramer omdat er zo niet teveel patronen werden doorbroken. Terwijl iedereen al kan zien dat er met Kramer al volledige andere (zeg maar geen) patronen zijn dan met Jorgensen. Wat mij betreft echt een blunder om met deze opstelling te starten, zeker gezien de tegenstander.

Benieuwd hoe we zondag starten, al denk ik dat het gewoon de normale opstelling zal zijn en dan met Kramer ipv Jorgensen.
#12 is not for sale!
pi_173786870
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
:D :'( :D .

_O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173787625
KlaasGOD
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:51 #252
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173787729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb op Harvard gezeten zoals commuun bekend is op Fok.

Ik disponeer veel inhoud. Inhoud geëigend om te analyseren dat jij een behoorlijke eigenaardig grote gek bent. Wij behelsden altijd op Harvard altijd laat de Gek met rust anders laat hij jouw niet met rust…..
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen hier.
  Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:50 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173787877
Klaas zat op Havard en Vasion heeft hoogstpersoonlijk de FP mee opgebouwd.

Gelukkig zijn alle Feyenoorders lekker gewoon gebleven en hebben ze geen last van grootheidswaanzin :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:24:42 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173787889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas zat op Havard en Vasion heeft hoogstpersoonlijk de FP mee opgebouwd.

Gelukkig zijn alle Feyenoorders lekker gewoon gebleven en hebben ze geen last van grootheidswaanzin :)
Zijn natuurlijk gewoon zolderkamer fappers.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173787904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas zat op Havard en Vasion heeft hoogstpersoonlijk de FP mee opgebouwd.

Gelukkig zijn alle Feyenoorders lekker gewoon gebleven en hebben ze geen last van grootheidswaanzin :)
Klaasgod _O_
  Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 10:26:50 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173787921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Zijn natuurlijk gewoon zolderkamer fappers.
Dat lijkt me evident ja. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173788373
Hahah ik heb weer gelachen hoor
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:56:16 #258
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173788409
We zullen zien wie er zondag het laatst lacht. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173790139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas zat op Havard en Vasion heeft hoogstpersoonlijk de FP mee opgebouwd.

Gelukkig zijn alle Feyenoorders lekker gewoon gebleven en hebben ze geen last van grootheidswaanzin :)
Wat is Havard?
  Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 13:06:35 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173790590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is Havard?
Een typefout.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:22:04 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173790807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas zat op Havard en Vasion heeft hoogstpersoonlijk de FP mee opgebouwd.

Gelukkig zijn alle Feyenoorders lekker gewoon gebleven en hebben ze geen last van grootheidswaanzin :)
Typisch is de grondlegger van de bitcoin en ik ga binnenkort met Harry Mens door het land touren om managementsseminars te geven.

Feyenoordgoden
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 13:23:30 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173790836
En Caland heeft de Holocaust weer op de kaart gezet.
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:26:47 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173790903
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:23 schreef Slobeend het volgende:
En Caland heeft de Holocaust weer op de kaart gezet.
Fake news

De holocaust dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 13:45:44 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173791287
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:23 schreef Slobeend het volgende:
En Caland heeft de Holocaust weer op de kaart gezet.
Op ansichtkaarten in Auschwitz bedoel je zeker?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173791857
Over kaarten gesproken, definitief geen kaarten voor Napels uit.
#12 is not for sale!
pi_173792190
Gio: "Veel te voorbarig om te zeggen dat wij verder zijn dan PSV. Dat is nog steeds een goede ploeg, met kwaliteit om kampioen te worden."
pi_173792457
Kut Jorgensen pas in oktober terug...
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:01:17 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173792544
En "Kramer blijft onze eerste spits."

Walgelijk aids nieuws.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:03:22 #269
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173792576
Dan mist hij wel een paar zware wedstrijden (PSV, Napoli en AZ uit), zonde. De thuiswedstrijden tegen ADO en NAC moeten met Kramer erbij ook wel lukken.
pi_173792612
Caland had je nou Napoli uit al geboekt?
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:06:58 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173792620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:06 schreef hafcfan het volgende:
Caland had je nou Napoli uit al geboekt?
Caland volgens mij niet. HMF wel :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173792634
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Caland volgens mij niet. HMF wel :')
Daar gaan er weinig binnen komen. :P
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:32:23 #273
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793056
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:01 schreef Slobeend het volgende:
En "Kramer blijft onze eerste spits."

Walgelijk aids nieuws.
Slaat echt nergens op godverdomme. Gio ziet toch ook dat hij er niks van kan.
pi_173793063
Komende weken geen Jorgensen volgens Gio. Man man.. Enige smetje op de transferzomer is dus dat hij nog steeds hier speelt.

Oh spuit elf.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 15:33:27 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:33:45 #275
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Komende weken geen Jorgensen volgens Gio. Man man.. Enige smetje op de transferzomer is dus dat hij nog steeds hier speelt.

Oh spuit elf.
Jij zei toch dat Kramer ging banken zondag of niet :D
pi_173793088
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:33 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Jij zei toch dat Kramer ging banken zondag of niet :D
Ja, je mocht me zelfs quoten _O-

Maar ik krijg toch de indruk dat ik ernaast zat ;). Al weet je het met Gio nooit, die heeft wel vaker verrassingen in petto.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:34:58 #277
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, je mocht me zelfs quoten _O-

Maar ik krijg toch de indruk dat ik ernaast zat ;). Al weet je het met Gio nooit, die heeft wel vaker verrassingen in petto.
Ik heb er een hard hoofd in.

Snap het ook gewoon niet :')
pi_173793104
Met kramer scoor je 4x uit bij heracles, vorig seizoen 8x tegen go ahead.

Is geen Psv, maar Feyenoord kan ook met kramer goed voetbal spelen en goals maken.

Logisch dat Gio voor hem kiest. Er is niet veel voor handen om het anders te doen.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:35:37 #279
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173793119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef F.M.D. het volgende:
Met kramer scoor je 4x uit bij heracles, vorig seizoen 8x tegen go ahead.

Is geen Psv, maar Feyenoord kan ook met kramer goed voetbal spelen en goals maken.

Logisch dat Gio voor hem kiest. Er is veel voor handen om het anders te doen.
Dit las ik net ook op FR12.
pi_173793129
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:34 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik heb er een hard hoofd in.

Snap het ook gewoon niet :')
Ik wel, het is je 2e spits. Hem niet (en Vente ook niet) opstellen betekent ander spel, en als je dat andere spel niet voor ogen hebt als coach zijnde blijf je vasthouden aan Kramertje. En ik vind dat niet heel vreemd.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:36:07 #281
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793133
Kramer vertraagt het spel alleen maar. Tering zeg.
pi_173793135
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit las ik net ook op FR12.
Dat kan, want dat ben ik.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:37:09 #283
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793147
En straks schiet ie er twee in tegen PSV.
pi_173793168
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:37 schreef Wicky15 het volgende:
En straks schiet ie er twee in tegen PSV.
Jij kan ook nog scoren tegen Paal en Isimat
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:40:02 #285
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173793193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij kan ook nog scoren tegen Paal en Isimat
Ik ben meer een type Xavi :)
pi_173793221
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:40 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik ben meer een type Xavi :)
10 assists dus
pi_173793318
Nou Jorgensen dus nog een maand eruit fijn dit hoor.
pi_173793373
Kan Van Persie niet zn contract alsnog afkopen? :')
pi_173793374
Een maand met Kramer :r Als Gio zo achterlijk is, dan gooit hij hier gewoon de titel weg.
Speel een ander systeem gvd.
pi_173793379
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:49 schreef Roland010 het volgende:
Een maand met Kramer :r Als Gio zo achterlijk is, dan gooit hij hier gewoon de titel weg.
Speel een ander systeem gvd.
:')
pi_173793411
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')
Ja, wat?
Met die luie talentloze teringdebiel in de spits ga je gewoon punten verspelen de komende weken, klaar. Mark my words.

En dat is Gio in dit geval persoonlijk aan te rekenen, die had
1. Nooit met maar 1 spits in je selectie de competitie in moeten gaan
2. Als je dan toch zonder Jorgensen moet spelen, op een ander systeem over moeten stappen
pi_173793416
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:49 schreef Roland010 het volgende:
Een maand met Kramer :r Als Gio zo achterlijk is, dan gooit hij hier gewoon de titel weg.
Speel een ander systeem gvd.
Gio gaat op zeker met Kramer spelen, wordt gewoon dit tegen PSV:

Jones; Diks, Botteghin, vd Heijden, Nelom ; El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Boetius, Kramer, Berghuis
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:52:52 #293
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173793434
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:49 schreef Roland010 het volgende:
Een maand met Kramer :r Als Gio zo achterlijk is, dan gooit hij hier gewoon de titel weg.
Speel een ander systeem gvd.
Kramer gaat ze er gewoon in schieten hoor
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:53:17 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173793441
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:49 schreef Roland010 het volgende:
Een maand met Kramer :r Als Gio zo achterlijk is, dan gooit hij hier gewoon de titel weg.
Speel een ander systeem gvd.
Kramer is eind oktober gewoon de topscorer van Nederland.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:54:47 #295
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173793469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gio gaat op zeker met Kramer spelen, wordt gewoon dit tegen PSV:

Jones; Diks, Botteghin, vd Heijden, Nelom ; El Ahmadi, Vilhena, Toornstra; Boetius, Kramer, Berghuis
Ik denk dat Diks zijn kans(en) gehad heeft. Ik denk Amrabat als RB.
Al heb ik persoonlijk liever St Juste daar en Amrabat erbij op het middenveld ipv Toornstra.
pi_173793495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:51 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ja, wat?
Met die luie talentloze teringdebiel in de spits ga je gewoon punten verspelen de komende weken, klaar. Mark my words.

En dat is Gio in dit geval persoonlijk aan te rekenen, die had
1. Nooit met maar 1 spits in je selectie de competitie in moeten gaan
2. Als je dan toch zonder Jorgensen moet spelen, op een ander systeem over moeten stappen
1. Gio is niet verantwoordelijk voor de selectie.
2. Het is volkomen logisch dat je met je 2e spits gaan spelen.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:56:44 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173793499
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:54 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik denk dat Diks zijn kans(en) gehad heeft. Ik denk Amrabat als RB.
Al heb ik persoonlijk liever St Juste daar en Amrabat erbij op het middenveld ipv Toornstra.
Slechts 436 posts in ruim 6000 dagen maar wel één over Diks _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173793519
Kramer :') onze nieuwe Lex Immers. Waarom hadden wij altijd de voorkeur voor compleet debiele voetballers.
#12 is not for sale!
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:58:39 #299
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173793527
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Slechts 436 posts in ruim 6000 dagen maar wel één over Diks _O_
Beter dan 6000 posts over Diks in 436 dagen moet je maar denken. ;)
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:59:02 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173793531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Beter dan 6000 posts over Diks in 436 dagen moet je maar denken. ;)
:D

Zo is dat ouwe reus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')