abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:48:46 #151
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_173788317
Toen ik opperde bij mijn ouders dat van der Laan moet opstappen, werd ik nog net niet harteloos genoemd. Toch heeft hij in mijn ogen te veel steken laten vallen om te moeten opstappen.
pi_173788338
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toen ik opperde bij mijn ouders dat van der Laan moet opstappen, werd ik nog net niet harteloos genoemd. Toch heeft hij in mijn ogen te veel steken laten vallen om te moeten opstappen.
Ik woon nu niet meer in Amsterdam en ken hem niet echt. Wat vindt men zo geweldig aan hem dan?
pi_173790723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt. Maar waarom?
Totale onwetendheid en naiviteit t.o.v. die islamitische stammenloyaliteit.

Van der Laan is een goedzak, maar gaat er automatisch vanuit dat iedereen die barmhartige samaritaan is. Behalve rechtse PVV'ers dan, want zo rolt het linkse Amsterdam dan wel weer.

Maar moslims, die zijn heel zielig en moeten daarom een extra steuntje krijgen. Zo denkt van der Laan. En handelt zodanig, met het verstrekken van talrijke subsidies en carte blanche status geven, wat eigenlijk neerkomt op (positieve) discriminatie.
pi_173790975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:20 schreef viceversa het volgende:
Snap niet dat hij zo geliefd is in Amsterdam. Ja, hij is heel betrokken en warm, maar je moet niet blind zijn voor de slechte kanten van mensen. Hij is te naïef.
Heel simpel, hij is gemakkelijk voor het karretje te spannen en doet precies wat men van hem wil.
Eberhart zal denken dat de mensen om hem heen hem erg mogen en respecteren terwijl ze hem gewoon inpalmen en gebruiken.
Hij is dus inderdaad naïef zoals heel veel wereldverbeteraars die van het goede in de mens uitgaan.
Oh, wat een geweldige stad en mensen.. tot de realiteit inzinkt en verslag word gedaan van een zoveelste mega faal.
Nu lekker GroenLinks stemmen, het kan immers altijd nog absurder dan je dacht.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:34:02 #155
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173791052
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Iemand "niet goed bij z'n hoofd" noemen is natuurlijk bepaald geen goed argument. :')
Iedere moslim het land uitzetten? En wat doet dat met andere buitenlanders? Die zullen dat prettig vinden. Zou Nederland niet veel erger in gevaar komen, na het uitvoeren van jouw oplossing? Hoe zou Nederland internationaal bekend komen te staan? En wat zijn de gevolgen daarvan? Wat verwacht je dat er met Nederland gebeurd, als alle moslims eruit gegooid zijn? Dat wij met z'n allen dichterbij elkaar komen? Ik denk dat de kloof juist groter wordt. Ik zou nooit omgaan met mensen die verantwoordelijk zijn voor deze massale uitzetting van moslims. En met nooit omgaan bedoel ik dan als in vriendschappelijke kringen.

Ik vind het een gevaarlijke oplossing en zou hier persoonlijk niet voor kiezen.

Maar ik geef je een kans om mij te overtuigen. Schets voor mij de ontwikkelingen van de situatie in Nederland, nadat wij jouw oplossing hebben uitgevoerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steef121 op 15-09-2017 13:43:37 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_173791120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:15 schreef Homey het volgende:

[..]

Totale onwetendheid en naiviteit t.o.v. die islamitische stammenloyaliteit.

Van der Laan is een goedzak, maar gaat er automatisch vanuit dat iedereen die barmhartige samaritaan is. Behalve rechtse PVV'ers dan, want zo rolt het linkse Amsterdam dan wel weer.

Maar moslims, die zijn heel zielig en moeten daarom een extra steuntje krijgen. Zo denkt van der Laan. En handelt zodanig, met het verstrekken van talrijke subsidies en carte blanche status geven, wat eigenlijk neerkomt op (positieve) discriminatie.
Dat is al vele jaren zo en eigenlijk landelijke politiek.
pi_173791146
Ook het eindeloos foldertjes in je bus krijgen in allerlei talen die vertellen waar je recht op hebt.
pi_173791190
Buiten de duidelijk zelf afgedrukte papiertjes van dr. Joukomo uit Nigeria die je liefdesproblemen kan oplossen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 13:44:56 #159
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173791270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:41 schreef Jaroon het volgende:
Buiten de duidelijk zelf afgedrukte papiertjes van dr. Joukomo uit Nigeria die je liefdesproblemen kan oplossen.
Waarom blijf je continue posten met aparte berichten in dit topic, waaraan geen touw vast te knopen is?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_173791294
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:44 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Waarom blijf je continue posten met aparte berichten in dit topic, waaraan geen touw vast te knopen is?
Volgens mij schrijf ik geen echt rare dingen. Misschien ligt het aan jou?
pi_173791312
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:44 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Waarom blijf je continue posten met aparte berichten in dit topic, waaraan geen touw vast te knopen is?
Elke Amsterdammer weet wat ik er mee bedoel.
pi_173791365
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Heel simpel, hij is gemakkelijk voor het karretje te spannen en doet precies wat men van hem wil.
Eberhart zal denken dat de mensen om hem heen hem erg mogen en respecteren terwijl ze hem gewoon inpalmen en gebruiken
.
Hij is dus inderdaad naïef zoals heel veel wereldverbeteraars die van het goede in de mens uitgaan.
Oh, wat een geweldige stad en mensen.. tot de realiteit inzinkt en verslag word gedaan van een zoveelste mega faal.
Nu lekker GroenLinks stemmen, het kan immers altijd nog absurder dan je dacht.
pi_173791427
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:44 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Waarom blijf je continue posten met aparte berichten in dit topic, waaraan geen touw vast te knopen is?
Dan moet je wel een levende kip en 200 Euro meenemen trouwens.
pi_173791853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:17 schreef bascross het volgende:
Maar hij staat wel op de foto met Willem-Alexander terwijl hij wordt ondersteund. Dat is wat telt in Nederland.
Ik vind het wel een beetje over the top hoor. We weten allemaal welk gedachtegoed het koningshuis hanteert en dat die niet ver afstaat van het gedachtegoed van deze burgemeester. Misschien nog een vleugje Terlouw van D66 erbij. We weten allemaal wat ermee wordt bedoeld.

Kortom geen onafhankelijk gedachtegoed behorende bij een functie die dat wel moet zijn en een van de redenen dat ik mij Republikein noem en dus voorstander ben voor een gekozen president. Dan hoeven die scheidslijnen niet zo vaag te blijven.

Er komen nu bij deze burgemeester al behoorlijk wat lijken uit de kast. Het bewijst wederom dat een ongezonde dosis idealisme altijd het gezonde en rationele vertrouwen ondermijnt. Dus op dat vlak niets nieuws onder de zon.
pi_173792672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is al vele jaren zo en eigenlijk landelijke politiek.
Dat heet het racisme van de lage verwachtingen. Automatisch de aanname doen dat mensen met een huidskleur zielig zijn en ook progressief-linkse opvattingen op nahouden. Het omgekeerde is feitelijk waar. Wat veel Marokkanen en Turken denken is gewoon hartstikke nationalistisch en extreem-rechts.
pi_173793030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:10 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat heet het racisme van de lage verwachtingen. Automatisch de aanname doen dat mensen met een huidskleur zielig zijn en ook progressief-linkse opvattingen op nahouden. Het omgekeerde is feitelijk waar. Wat veel Marokkanen en Turken denken is gewoon hartstikke nationalistisch en extreem-rechts.
Die lage verwachting komt ook voort uit wat men laat zien natuurlijk. Schooluitval bijv.
pi_173793041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je wel een levende kip en 200 Euro meenemen trouwens.
Je hebt nu drie keer gereageerd op deze post, en nog steeds is er geen touw aan vast te knopen.
Het lijkt me weer eens tijd voor je medicatie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173793065
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Je hebt nu drie keer gereageerd op deze post, en nog steeds is er geen touw aan vast te knopen.
Het lijkt me weer eens tijd voor je medicatie.
Geef gewoon aan wat je niet begrijpt. Wat misschien niet duidelijk is voor bepaalde mensen is dat briefje in de bus van een zgn dr. Dan moet je uit een stad komen blijkbaar.
pi_173793071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die lage verwachting komt ook voort uit wat men laat zien natuurlijk. Schooluitval bijv.
Dat klopt, maar dat komt ook door te veel pamperen. Men weet dat de bijstand + criminaliteit meer oplevert dan fulltime werken. Veel criminaliteit door asielzoekers en zo wordt onder de pet gehouden. Zowel de pakkans als de straffen zijn heel laag.

Overigens kan je heel weinig met veel Turken, Marokkanen en Somaliers en zo. Hun IQ is gewoonweg veel te laag, in een snel veranderende wereld waar steeds meer wordt gevraagd van burgers. Qua IT kennis, qua alles. De antwoorden vind je echt niet in een of ander debiel boekje uit de 7e eeuw. Plus ze reizen nauwelijks, dus ze hebben niets gezien van de wereld. Ik heb zelf gewoond in een achterstandswijk, Marokkanen daar zijn echt te dom om te poepen. Die kunnen niet eens Brazilie aanwijzen op de wereldkaart.
pi_173793125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:33 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat komt ook door te veel pamperen. Men weet dat de bijstand + criminaliteit meer oplevert dan fulltime werken. Veel criminaliteit door asielzoekers en zo wordt onder de pet gehouden. Zowel de pakkans als de straffen zijn heel laag.

Overigens kan je heel weinig met veel Turken, Marokkanen en Somaliers en zo. Hun IQ is gewoonweg veel te laag, in een snel veranderende wereld waar steeds meer wordt gevraagd van burgers. Qua IT kennis, qua alles. De antwoorden vind je echt niet in een of ander debiel boekje uit de 7e eeuw.
Men komt duidelijk niet goed mee in deze samenleving idd. En dat steeds doen of dat wel meevalt helpt niet. Van wat straattuig is het nu Mocro Maffia geworden en het einde is niet in zicht. En dan moet men als groep niet raar opkijken dat men minder kansen krijgt.
pi_173793163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar de rest van Nederland dan?
Die zou graag een hek om Amsterdam heen willen plaatsen zodat je af en toe tegen entree geld een kijkje kunt nemen in het rariteiten kabinet, maar er verder geen risico is dat de idioterie uit Amsterdam zich over de rest van het land verspreidt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173793330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:20 schreef Pleun2011 het volgende:
m van radicalisering heb je eigenlijk mensen nodig die een ingang hebben in de gemeenschap en die de cultuur en islam begrijpen, maar die tegelijkertijd voldoende afstand hebben om kritisch te kunnen oordelen. Zulke mensen zijn schaars denk ik. Veel Nederlanders hebben geen idee hoe het is om gelovig te zijn, hoe kan je dan ooit een moslim die radicaliseert echt begrijpen? E
Waarom zou je dat proces moeten begrijpen? Radicaliserende moslims met een dubbele nationaliteit moet je gewoon het land uit flikkeren. Is ook stukken beter voor de moslims die wel willen meedoen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173793524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men komt duidelijk niet goed mee in deze samenleving idd. En dat steeds doen of dat wel meevalt helpt niet. Van wat straattuig is het nu Mocro Maffia geworden en het einde is niet in zicht. En dan moet men als groep niet raar opkijken dat men minder kansen krijgt.
Tja. De geest is al uit de fles. Intussen zijn Marokkanen en Turken bijna een miljoen groot, met enorme problemen in die gemeenschappen qua werkloosheid, jihadisme, afkeer tegen Nederland, normaal meedoen met de maatschappij, en noem maar op.

Partij DENK vertegenwoordigt die groep. Je ziet gewoon de agressie van de partij afspatten. Kijk maar eens op de FB pagina van die partij. De afkeer tegen Nederland kent geen grenzen, het is echt haat. Het is makkelijk recruteren voor IS onder DENK aanhangers.
pi_173793548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Homey het volgende:

[..]

Tja. De geest is al uit de fles. Intussen zijn Marokkanen en Turken bijna een miljoen groot, met enorme problemen in die gemeenschappen qua werkloosheid, jihadisme, afkeer tegen Nederland, normaal meedoen met de maatschappij, en noem maar op.

Partij DENK vertegenwoordigt die groep. Je ziet gewoon de agressie van de partij afspatten. Kijk maar eens op de FB pagina van die partij. De afkeer tegen Nederland kent geen grenzen, het is echt haat. Het is makkelijk recruteren voor IS onder DENK aanhangers.
Dat is zo. Dat merkte ik vroeger al. Ik dacht toen dat het ging tegen blank Nederland trouwens. Dat is niet het geval. Men heeft hekel aan werkelijk iedereen die niet bij hun groep hoort. En de Marokkanen die het wel goed doen worden vaak ook nog afgezeken. Dan blijf je kansloos.
  vrijdag 15 september 2017 @ 16:07:03 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173793675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Homey het volgende:

[..]

Tja. De geest is al uit de fles. Intussen zijn Marokkanen en Turken bijna een miljoen groot, met enorme problemen in die gemeenschappen qua werkloosheid, jihadisme, afkeer tegen Nederland, normaal meedoen met de maatschappij, en noem maar op.

Partij DENK vertegenwoordigt die groep. Je ziet gewoon de agressie van de partij afspatten. Kijk maar eens op de FB pagina van die partij. De afkeer tegen Nederland kent geen grenzen, het is echt haat. Het is makkelijk recruteren voor IS onder DENK aanhangers.
Dat krijg je met veelal nazaten van simpel, conservatief arbeidersvolk dat hier in de jaren zestig en zeventig heen kwam. Veelal laaggeschoold en velen ontworstelen zich niet aan hun lage sociaal-economische positie. Blijven hangen in conservatief gedachtegoed, Turks/Marokkaans bubbeltje via krant en tv, staan niet open voor nieuwe dingen/plaatsen etc etc.

Zij die dat wel doen herken je vaak amper nog terug als 'Marokkaan' of 'Turk'. Die houden wel wat binding met hun afkomst, maar gedragen zich verder gewoon als Nederlander/Europeaan. Gaan ook wat van de wereld zien, doen betere opleidingen en krijgen goede banen. Ze zijn er echt wel. Maar wat je aantreft in die achterstandswijken in de grote steden, dat is verloren volk.
pi_173794635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat krijg je met veelal nazaten van simpel, conservatief arbeidersvolk dat hier in de jaren zestig en zeventig heen kwam. Veelal laaggeschoold en velen ontworstelen zich niet aan hun lage sociaal-economische positie. Blijven hangen in conservatief gedachtegoed, Turks/Marokkaans bubbeltje via krant en tv, staan niet open voor nieuwe dingen/plaatsen etc etc.

Zij die dat wel doen herken je vaak amper nog terug als 'Marokkaan' of 'Turk'. Die houden wel wat binding met hun afkomst, maar gedragen zich verder gewoon als Nederlander/Europeaan. Gaan ook wat van de wereld zien, doen betere opleidingen en krijgen goede banen. Ze zijn er echt wel. Maar wat je aantreft in die achterstandswijken in de grote steden, dat is verloren volk.
Het is inderdaad goed om te duiden dat er nog genoeg van zijn die wel normaal meedoen. Ik heb ook niks tegen de cultuur van je ouders of grootouders een plekje te geven in je dagelijkse wandel en handel, maar als het maar niet leidt tot afkeer tegen Nederland. Hindoestanen en Chinezen doen dat veel beter. Eigen cultuur prima, maar doe gewoon normaal mee.
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:54:35 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_173798336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat je wordt geaccepteerd door de groep. Dat lukt niet als je in hun ogen een afvallige bent.
Dat is het probleem, de truc van radicalisering en kenmerken van gangstervorming met sektarische trekjes. Je hoort pas bij de bende op het moment dat je wat hebt met (en voor) de bende.

Dat inwijdingsproces is niet veranderd en de werkwijze hoe de (radicale?) binding met de Islam werkt. Koffie drinken en ouwehoeren terwijl je goed de kans loopt dat je in slaap gesust, je keihard achterom genomen wordt.

Hoe je in vredesnaam een ingang kunt maken zonder (te doen als)of je handen (ook mee) te laten wapperen en de vloer te kussen, is mij een raadsel. Hierbij ook in gedachten houdend dat er nogal wat verschillen in beleving en interpretatie zitten omtrent godsdienstbeleving.
Veel jongerenwerkers en maatsocio's, zijn zo begeesterd door hun werk/belang dat ze vaak niet meer kunnen zien dat ze (met de mensen daarom heen, er in) gepiepeld worden. Als ze het al weten, kunnen (e zullen) ze niet snel toegeven dat ze gefaald hebben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_173815530
Conspiracydenk: zou er een verband zijn tussen dader A'dam CS en Bilal?
  zondag 17 september 2017 @ 18:04:49 #179
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173836420
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
Conspiracydenk: zou er een verband zijn tussen dader A'dam CS en Bilal?
Jazeker, net zoals tussen de maanlanding en Watergate.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173837082
quote:
9s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:29 schreef Ringo het volgende:
O maar Eberhartje is zo'n liefe mannn...!!
Nou zo lief is-ie nou ook weer niet, hij heeft ook zijn vorige vrouw gedumpt voor een jongere versie.

Dan wil ik nog niet dat hij dood gaat, want dat hoeft natuurlijk niet.

Maar het is geen engeltje. Mag-ie nog wel gewoon genezen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_173837176
Eigenlijk is die Van der Laan een levensgevaarlijke landverrader, die tot zijn bizarre acties in staat gesteld wordt doordat hij zich achter z'n "lieve" voorkomen en zijn ziekte kan verschuilen.

Dat, of hij is gewoon een zieke, dementerende ouwe lul, die ze al lang niet allemaal meer op een rijtje heeft. :')
pi_173838169
...en die ex-vrouw van van der Laan is ook op een zeer mysterieuze wijze om het leven gekomen.

http://www.martinvrijland(...)erhard-van-der-laan/

Ik weet het niet, ik was er niet bij.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 17 september 2017 @ 21:19:17 #183
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173841662
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:09 schreef tesssssssss het volgende:
...en die ex-vrouw van van der Laan is ook op een zeer mysterieuze wijze om het leven gekomen.

http://www.martinvrijland(...)erhard-van-der-laan/

Ik weet het niet, ik was er niet bij.
Wat een onnozel stukje, met een laf suggestief sausje. Wie is deze koekwaus?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173843226
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 21:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een onnozel stukje, met een laf suggestief sausje. Wie is deze koekwaus?
Ah, Vrijland! De man die een heel artikel schreef op zijn website over waarom de recent vermoorde 14-jarige Romy mogelijk nooit echt bestaan heeft. Het is een complot.
Blijkbaar heeft hij dat inmiddels verwijderd?
http://www.martinvrijland(...)cht-nog-veel-vragen/
  maandag 18 september 2017 @ 16:56:06 #185
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173854630
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173857257
quote:
Ik besef nu pas dat Bilal L doelbewust misbruik heeft gemaakt van een terminale patient.
  maandag 18 september 2017 @ 19:42:20 #187
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173857810
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:21 schreef Kassamiep het volgende:

Ik besef nu pas dat Bilal L doelbewust misbruik heeft gemaakt van een terminale patient.
Volgens mij is dit van vóór (de bekendmaking van) zijn ziekte, dus heel bot gezegd, "komt Van der Laan er goed mee weg". Dat laatste is natuurlijk niet waar, want hij is stervende, maar in de gewonemensenwereld had hij ernstige politieke schade geleden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173858215
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2017 19:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Volgens mij is dit van vóór (de bekendmaking van) zijn ziekte, dus heel bot gezegd, "komt Van der Laan er goed mee weg".
Ik acht het eigenlijk niet onwaarschijnlijk dat zij het wist en er handig op ingespeeld heeft.
  maandag 18 september 2017 @ 21:18:46 #189
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_173860438
quote:
Yep, vd Laan had dat alleen wat eerder z'n fragiliteit moeten beseffen maar wil (kennelijk) graag in het eervolle harnas van z'n functie ten grave worden gedragen. Zo hij die wens idd heeft, gun ik hem dat waarbij je natuurlijk wel zakelijk moet blijven. Ziekmelden is "slim" want dan kan je niet ontslagen worden en niemand zal de bad-cop willen zijn om hem daartoe te (gaan) dwingen.

Wordt vast vervolgd.....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_173861948
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja? In de periode 1932 tot 1946 was er iemand die alle moslims het land uit wilde zetten? Goh, ik zou het echt niet weten wie dat was, dus vertel...
Ja want die moesten het land uit, want die pleegden steeds aanslagen
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 18 september 2017 @ 22:43:53 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173862659
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2017 21:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een onnozel stukje, met een laf suggestief sausje. Wie is deze koekwaus?
Ze heette wel tabak met haar achternaam. Toeval of een conspiracy?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 18 september 2017 @ 23:18:39 #192
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173863293
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:43 schreef LXIV het volgende:
Ze heette wel tabak met haar achternaam. Toeval of een conspiracy?
Goddelijke voorzienigheid.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')