abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173771678
registreer om deze reclame te verbergen
Ik denk dat men vooral nieuwe aankondigingen verwacht zoals Sony altijd doet. Games aankondigen en dan drie jaar niets meer over vertellen en vijf jaar later pas releasen. Last Guardian. FFVII remake, Shenmue III en Detroid bijvoorbeeld. Dat vind ik zo irritant, Nintendo doet het veel beter. Ik wil weten wat ik het komende jaar speel, niet wat ik over zes jaar misschien speel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173771784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:30 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het ontbreken van BotW vond ik ook opvallend, zal later wel als los nieuwtje worden gebracht. Sneak peak zou grappig zijn geweest, maar op zijn vroegst eind 2018, hoogstwaarschijnlijk eind 2019...mwah, wacht ik liever :P

Weet niet wat SC is :@
Ik bedoelde AC :P Animal Crossing :P
pi_173771793
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat men vooral nieuwe aankondigingen verwacht zoals Sony altijd doet. Games aankondigen en dan drie jaar niets meer over vertellen en vijf jaar later pas releasen. Last Guardian. FFVII remake, Shenmue III en Detroid bijvoorbeeld. Dat vind ik zo irritant, Nintendo doet het veel beter. Ik wil weten wat ik het komende jaar speel, niet wat ik over zes jaar misschien speel.
Vreemd, geen van de spellen is 5 jaar achter elkaar stil geweest op Last Guardian na. Wat een spel is dat in development hell kwam door mismanagement en uiteindlijk voor ps4 is ontwikkeld ipv het originele ps3 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_173771828
quote:
99s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik bedoelde AC :P Animal Crossing :P
Ik wacht nog steeds op de iOS-versie, is ook al anderhalf jaar stil. April 2016 en daarna alleen een uitstel-nieuwtje.
pi_173771855
quote:
6s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vreemd, geen van de spellen is 5 jaar achter elkaar stil geweest op Last Guardian na. Wat een spel is dat in development hell kwam door mismanagement en uiteindlijk voor ps4 is ontwikkeld ipv het originele ps3 :P
FFVII remake is al tien jaar een loze belofte :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_173771880
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En wat er gaat komen is één grote clusterfuck aan ellende.
pi_173771980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Doom 2016 :) Komt deze winter.
Oeh, die wil ik!
pi_173772216
quote:
99s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:56 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

En wat er gaat komen is één grote clusterfuck aan ellende.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in, helemaal na het spelen van XV.
pi_173772308
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb er ook weinig vertrouwen in, helemaal na het spelen van XV.
Ik ben een beetje gestopt met volgen nadat ik hoorde dat het uit 2 of 3 delen gaat bestaan die elke 50-60 euro gaan kosten. Daarnaast is het hele gevechtssysteem omgebouwd naar het meest kutte FF vechtsysteem ooit.
pi_173773075
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Square Enix heeft het pas twee jaar geleden officieel aangekondigd.
Dat er al tien jaar schreeuwende fans zijn... ;)

Met Final Fantasy ben ik na XII gestopt.
Vanaf XIII trok het verhaal en de battlesystemen me niet meer. Ben "overgestapt" naar RPGs van Falcom zoals Trails in the Sky.
Americans think 100 years is a long time,
Europeans think 100 miles is a long way.
pi_173773356
DJo3x5iXoAEdhe2.jpg
¤181.000 boete, licentie behouden en in de Eredivisie mogen blijven.
Genot.
Twente Enschede Olé
pi_173773446
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:06 schreef Aether het volgende:

[..]

Square Enix heeft het pas twee jaar geleden officieel aangekondigd.
Dat er al tien jaar schreeuwende fans zijn... ;)

Met Final Fantasy ben ik na XII gestopt.
Vanaf XIII trok het verhaal en de battlesystemen me niet meer. Ben "overgestapt" naar RPGs van Falcom zoals Trails in the Sky.
Ik ben groot FF fan, vond XV ook magisch goed _O_ In de remake heb ik 0.0 vertrouwen echter. Zie liever een FFVIII en FFIX rerelease zoals VII een tijd terug op PS4 kreeg met boosts en speed-up functie enzo.
pi_173773710
quote:
Nice, die rode Joy Cons spreken me wel aan. Wacht nog steeds op het moment om in te stappen, naast BotW lijkt Odyssey me ook wel een must-buy en tevens exclusive (aangezien ik al een Xbone en PS4 heb, boeien de multiplats me niet).

Octopath Traveler ziet er daarnaast ook echt tof uit. De argumenten om een Switch te kopen stapelen zich op, hoe lang kan ik het nog weerstaan :')
pi_173773820
Gaan weer mooie tijden worden. Switch staat al even stof te happen (niet vanwege de games maar vanwege vakantie en een puppy). Mario gaat weer een goed moment worden om in te stappen.

Dragonblade, Octopath en L.A. Noire zijn ook mogelijke kandidaten voor aanschaf. Mits ik de tijd heb om ze te spelen. Moet Zelda ook nog steeds uitspelen -O-
pi_173774004
quote:
19s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben groot FF fan, vond XV ook magisch goed _O_ In de remake heb ik 0.0 vertrouwen echter. Zie liever een FFVIII en FFIX rerelease zoals VII een tijd terug op PS4 kreeg met boosts en speed-up functie enzo.
XV twijfel ik nog over en terugkeer naar de tijd voor XII zie ik niet gebeuren (hoewel Dragon Quest XI laat zien dat er wel een markt is voor turn-based).
Americans think 100 years is a long time,
Europeans think 100 miles is a long way.
pi_173774291
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:00 schreef Aether het volgende:

[..]
(hoewel Dragon Quest XI laat zien dat er wel een markt is voor turn-based).
Persona ook, turn based is prima.
pi_173774624
Vandaag verschenen:

Voor 3 euro een prima game denk ik als tussendoortje. Zoals Kamiko bijvoorbeeld ook was.
pi_173775039
Hoi, ik ga dinsdag Doom op Switch spelen, nog specifieke dingen die jullie willen weten of waar ik op moet letten?
pi_173775168
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:57 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik ga dinsdag Doom op Switch spelen, nog specifieke dingen die jullie willen weten of waar ik op moet letten?
Is die al bijna uit en komt dat spel fysiek?
ROBODEMONS..................|:(
pi_173775202
quote:
Ik ben erg benieuwd naar de performance, halen ze er 60 fps uit docked en undocked.
pi_173775216
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Is die al bijna uit en komt dat spel fysiek?
Dit jaar nog en ja.
pi_173775506
quote:
Performance (framerate) vooral, minder details vind ik prima maar 60 FPS is wel een must eigenlijk.
pi_173775848
Daar ga ik zeker naar kijken (docked en undocked). Ik denk dat iedereen dat wel wil weten. En wat er in gesneden is om het (hopelijk) 60fps te laten lopen.
pi_173776108
quote:

[..]

Ze weten best dat ze dat hoogstandje nooit meer kunnen evenaren.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:14:54 #75
429367 DKUp
Team Trol Batsing Marjet
pi_173776147
quote:
De resolutie van docked en undocked.
(Waarschijnlijk 720P)
BATMAN BATMAN BATMAN
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')