abonnement Unibet Coolblue
pi_173762684
TopNotch is een hiphoplabel dat zich steeds breder manifesteert. Niet alleen qua muziek, maar ook met andere activiteiten, zoals boeken uitgeven.

Ik zocht even iets op hun Facebook-pagina, maar wat ik aantrof is toch wel redelijk verbijsterend. Het lijkt haast een doel op zich om de volgers zo veel mogelijk haat / aversie richting (blanke) Nederlanders bij te brengen.

Alleen al de afgelopen paar dagen stonden deze berichten op hun timeline:



Let vooral ook op de opmerking: "Vanaf nu vind je wekelijks een visuele vertaling van deze misdaden op onze socials." - Dit onderwerp gaat de komende weken dus nog flink worden gepusht op hun Facebook-pagina...





Prachtig, die kritische maatschappelijke betrokkenheid. Maar wat wordt het ineens hypocriet en ongeloofwaardig als je de verdere activiteiten van TopNotch bekijkt.

TopNotch heeft talrijke Nederlandse hiphoppers onder contract (ooraids van de ergste soort), die in hun "song"teksten niet veel verder komen dan het verheerlijken van drank, drugs, dealen en ander crimineel / dubieus gedrag.

TopNotch is het label waar de onverbeterlijke beroepscrimineel Kempi onder contract staat. TopNotch maakte zelfs een complete documentaire, onder de titel 'Free Kempi', met deze veelzeggende omschrijving:

quote:
Hij wordt continu herinnert door de media aan zijn vroegere ontsporingen en bovendien is dat zijn grootste inspiratiebron voor zijn muziek. Gaat het lukken om zijn carrière op de rails te krijgen? Hij wordt vader, nieuwe nummers worden goed ontvangen en hij krijgt een platencontract. Toch komt hij weer in aanraking met justitie. Free Kempi laat een cultuur zien waar geweld, drugsgebruik en diefstal gerechtvaardigd worden door een diepe afkeer van de gevestigde maatschappij.
Let vooral op het woordje gerechtvaardigd...
Inmiddels weten we de uitkomst: meneer is gewoon doorgegaan met z'n criminele gedrag.

TopNotch is de thuishaven van rapformatie SFB; leden van deze groep werden in Suriname veroordeeld voor het hebben van seks met een minderjarig meisje en het verspreiden van beelden daarvan. Nadat ze op vrije voeten kwamen omdat ze lang genoeg in voorarrest hadden gezeten, jubelde TopNotch zonder ook maar een woord over hun wandaden te reppen:

quote:
Heel SFB is vrij. Ook de laatste groepsleden zijn vrijgelaten uit de voorlopige hechtenis in Suriname. Nadat groepslid KM eerder al in vrijheid werd gesteld, zijn nu ook Frenna en Priceless vrijgelaten. De mannen zullen zo snel mogelijk naar Nederland komen. Om het heuglijke nieuws te vieren deelt SFB nu de video van Frenna - Away ft. Jandro.
Bron: http://top-notch.nl/nieuw(...)jgelaten-in-suriname

En alsof er nog niet genoeg veroordeelde criminelen en dubieuze figuren onder contract staan, komt daar ook nog de Zaanse treitervlogger Ismail Ïlgun bij. Bekend geworden van het beledigen, intimideren en treiteren van buurtbewoners en het - op beeld - bedreigen van een gemeenteraadslid. Maar dat stond een contract bij TopNotch uiteraard niet in de weg.

Het is duidelijk: voor TopNotch is maatschappijhaat en dan vooral de afkeer van de (blanke), gevestigde Nederlandse maatschappij een verdienmodel geworden. Scoren door te shockeren, te provoceren en op te stoken. Een verdienmodel waarin talentloze criminele rappers uitgroeien tot helden en/of slachtoffers, een model waarbij er grote morele verontwaardiging wordt getoond ten aanzien van zaken die eeuwen geleden gebeurden, maar waarbij criminelen van nu de handen boven het hoofd wordt gehouden.

En dat alles wordt overal op internet suf gepromoot en gespamd door stromannetjes die alles van marketing weten en die graag nog een keertje enthousiast vertellen dat de nieuwste clip van SFB 10k per uur doet qua kliks en dat Ronnie Flex jaarlijks 3 miljoen omzet heeft...

Klacht, tldr: de misselijkmakende hypocrisie van TopNotch en de fans van hun "artiesten"

Bah :r
pi_173762774
beetje eens
pi_173762911
Is die constante staat van hysterie niet vermoeiend, TS?
Dit, dus.
pi_173762950
TS, als je de letters uit je username telt kom je ook op 11 uit.
Ik vond het wel geinig toen ik erachter kwam dus ik vermeld het even.
Wellicht vind je het ook leuk.
pindazakje
pi_173763043
Kijk naar hoeveel likes deze posts heeft. :') Niemand boeit het wat.

Terechte klacht dus.
pi_173763248
quote:
En dat alles wordt overal op internet suf gepromoot en gespamd door stromannetjes die alles van marketing weten en die graag nog een keertje enthousiast vertellen dat de nieuwste clip van SFB 10k per uur doet qua kliks en dat Ronnie Flex jaarlijks 3 miljoen omzet heeft...
Dit vind Riazop niet leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 22:52:47 ]
pi_173763338
Topnotch is een tumor.
pi_173763383
Het is toch duidelijk wat ze zijn. Waarom is dat hypokriet?
.
pi_173763388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:36 schreef Buitendam het volgende:
Is die constante staat van hysterie niet vermoeiend, TS?
pi_173763394
Dat belasting-gefinancierde FunX schopt ook altijd maar tegen de nederlanders aan en het lijkt alsof er alleen zwartjes mogen werken. Walgelijk omroepje ook. En totaal niveauloos.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173763422
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Klacht, tldr: de misselijkmakende hypocrisie van TopNotch en de fans van hun "artiesten"
Dat TopNotch die oorebola aan de man probeert te krijgen, samen met wat "weg met de blanken" propaganda moeten ze zelf weten.

Al dat collaborerende tuig wat ze echter steunt door die bende te kopen, is de echte klacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 23:00:57 ]
pi_173763435
Overigens gaan al die fb-posts over hetzelfde boek. Daarnaast is het promoten van een boek standaardpraktijk voor uitgevers.

Maar maak je er vooral druk om joh.
pi_173763507
Oh nee, controversiele artiesten. Top Notch is het eerste label dat dit uitbuit. :D
pi_173763526
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens gaan al die fb-posts over hetzelfde boek. Daarnaast is het promoten van een boek standaardpraktijk voor uitgevers.

Maar maak je er vooral druk om joh.
Het gaat om de onderliggende mentaliteit. En de afkeer van de samenleving blijkt niet alleen uit dat boek, maar ook uit andere voorbeelden die ik geef.
pi_173763554
Ff een Topnotch knijter met 12M views om dit topic op te leuken.


.
pi_173763608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat om de onderliggende mentaliteit. En de afkeer van de samenleving blijkt niet alleen uit dat boek, maar ook uit andere voorbeelden die ik geef.
Niet bepaald.

Je gaat als een calimero tekeer dat jij als blanke man weer eens als de boeman wordt weggezet, maar vervolgens gaan je rapper-voorbeelden geenszins over huidskleur of afkomst.

Het lijkt er nogal op dat je op je pik bent getrapt door dat boek en daarom maar weer eens een janktopic besloot te openen.
pi_173764010
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:05 schreef Fer het volgende:
Ff een Topnotch knijter met 12M views om dit topic op te leuken.


:')
pi_173764149
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Niet bepaald.

Je gaat als een calimero tekeer dat jij als blanke man weer eens als de boeman wordt weggezet, maar vervolgens gaan je rapper-voorbeelden geenszins over huidskleur of afkomst.

Het lijkt er nogal op dat je op je pik bent getrapt door dat boek en daarom maar weer eens een janktopic besloot te openen.
Nee, dit gaat niet over mijn huidskleur. Ook ben ik nergens slachtoffer van, noch ben ik verantwoordelijk voor de daden van Nederlanders die eeuwen geleden leefden.

Het punt gaat volledig aan je voorbij. Iemand die dit topic las, vatte het in een DM aan mij prima samen: die lui hebben geen moreel besef, het draait alleen maar om geld

En dat geld wordt onder meer verdiend met het schoppen tegen de Nederlandse samenleving, terwijl tegelijkertijd crimineel en dubieus gedrag van TopNotch-gecontracteerden wordt rechtgepraat en weggemoffeld.

Zoiets heet hypocrisie en dat probeer ik hier te duiden.
pi_173764260
IJzersterke OP en goede klacht.
pi_173764391
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
TS, als je de letters uit je username telt kom je ook op 11 uit.
Ik vond het wel geinig toen ik erachter kwam dus ik vermeld het even.
Wellicht vind je het ook leuk.
Wow, echt!? :o
pi_173764416
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het is duidelijk: voor TopNotch is maatschappijhaat en dan vooral de afkeer van de (blanke), gevestigde Nederlandse maatschappij
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, dit gaat niet over mijn huidskleur.
Toch raar dat je die er uit het niets bij betrekt dan.

quote:
noch ben ik verantwoordelijk voor de daden van Nederlanders die eeuwen geleden leefden.
Dat claimt ook niemand. Maar die slachtofferrol bevalt je wel natuurlijk.
quote:
En dat geld wordt onder meer verdiend met het schoppen tegen de Nederlandse samenleving
Door een boek dat kritisch kijkt naar een zeer beperkt deel van de Nederlandse geschiedenis? :') _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 23:47:21 ]
pi_173764485
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[..]

Toch raar dat je die er uit het niets bij betrekt dan.

[..]

Dat claimt ook niemand. Maar die slachtofferrol bevalt je wel natuurlijk.

[..]

Door een boek dat kritisch kijkt naar een zeer beperkt deel van de Nederlandse geschiedenis? :') _O-
Sorry, maar ik kan niet anders dan vaststellen dat de inhoud van dit topic te hoog gegrepen is voor jou.
pi_173764512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan niet anders dan vaststellen dat de inhoud van dit topic te hoog gegrepen is voor jou.
Je argumenten zijn op en dus speel je weer eens op de man.

Uiterst sneu figuur ben je ook.
pi_173764565
quote:
13s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je argumenten zijn op en dus speel je weer eens op de man.

Uiterst sneu figuur ben je ook.
Nee, ik heb geen kwaad woord over je gezegd, maar je probeert het topic volledig plat te slaan tot promotie van een boek, terwijl ik veel breder een mentaliteit bij TopNotch aan de kaak stel. Dat ontgaat je volledig, ook nadat ik het nog eens geduldig uitleg. Dan houdt het gewoon op qua discussie / gesprek.

Over persoonlijke aanvallen gesproken: je was er als de kippen bij om mij zonder verdere onderbouwing van hysterie (een constante staat van hysterie, zelfs) te betichten. Wat je verwijt van op de man spelen betreft: verbeter de wereld, begin bij jezelf.
pi_173765818
Ze spreken een bepaalde jeugd aan met artiesten die een beetje stout en anti-maatschappij zijn. Nu een boek wat ingaat tegen wat je normaal op school leert, het valt in hetzelfde principe.

Het is open en duidelijk wat ze zijn en er graag dik aan verdienen. Het is geen scoutvereniging of politieke partij of actiegroep. Dus hoe kan dit hypocriet zijn?
.
pi_173765848
Roofstaat Kempi.
pi_173766633
Kees de Koninggod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173775624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
je probeert het topic volledig plat te slaan tot promotie van een boek, terwijl ik veel breder een mentaliteit bij TopNotch aan de kaak stel.
Je claimt op basis van één boek dat TN haat jegens de 'blanke Nederlandse maatschappij' zou gebruiken als een verdienmodel. Dat is simpelweg overhaast.

Als het je niet bevalt dat dat wordt aangestipt, open dan gewoon geen topic :)

quote:
Over persoonlijke aanvallen gesproken: je was er als de kippen bij om mij zonder verdere onderbouwing van hysterie (een constante staat van hysterie, zelfs) te betichten. Wat je verwijt van op de man spelen betreft: verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Want jij bent niet constant hysterisch?

lol :')
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 17:44:40 #29
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173775676
Discussiëren met guus :')
Nobele pogingen hoor, maar het heeft totaal geen zin.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173775704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:44 schreef Plompzakker het volgende:
Discussiëren met guus :')
Nobele pogingen hoor, maar het heeft totaal geen zin.
Die conclusie had ik inmiddels ook getrokken. Ik weet nog wel een topic waar hij perfect past. Hint: het staat in een subforum met 56 in de nummering.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 18:04:00 #31
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173776005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die conclusie had ik inmiddels ook getrokken. Ik weet nog wel een topic waar hij perfect past. Hint: het staat in een subforum met 56 in de nummering.
Ik kan daar zo snel geen ggz intake topic vinden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:41:10 #32
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_173776469
Topnotch=Kees de Koning=Anouk=Kempi :')
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  donderdag 14 september 2017 @ 18:44:30 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173776525
Als die jongens nu eens gewoon de lessen hadden gevolgd ipv een beetje spijbelen en rondhangen met de homies hadden ze geweten dat de slavernij gewoon behandeld wordt in de geschiedenislessen op school. :')
  donderdag 14 september 2017 @ 19:13:06 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173777072
Tien jaar geleden brachten ze nog goede nederhop voort, nu is het vooral puberale troep van Ronnie Flex en dit soort activistische SJW-propaganda.
pi_173777516
Hiphoppende cultuurmarxisten. :') :r
paypal.me/taaladvies
  donderdag 14 september 2017 @ 19:39:20 #36
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_173777645
Djax records _O_
Osdorp Posse _O_
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_173778677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:39 schreef IJsblock het volgende:
Djax records _O_
Osdorp Posse _O_
Mooie tijden, toen een Techno Dj nog Nederhop muziek uitbracht.
.
  donderdag 14 september 2017 @ 20:19:08 #38
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_173778727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Mooie tijden, toen een Techno Dj nog Nederhop muziek uitbracht.
Dano! ;)

Edit: en Miss Djax uiteraard!

[ Bericht 3% gewijzigd door IJsblock op 14-09-2017 20:25:50 ]
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_173781140
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wow, echt!? :o
Serieus, je kunt het toch natellen? :')
pindazakje
pi_173784376
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Serieus, je kunt het toch natellen? :')
Ik ben geschokt
pi_173784985

Dit filmpje!! :')

Die stem van die Morat!!! :') Hahahahahahahaha wat een Hollandse radiostem :') hahahaha in tijden niet meer zo gelachen
pi_173785205
Zeer terechte klacht
pi_173785292
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Tien jaar geleden brachten ze nog goede nederhop voort, nu is het vooral puberale troep van Ronnie Flex en dit soort activistische SJW-propaganda.
Dit is wel pijnlijk waar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 september 2017 @ 06:56:10 #44
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173785421
Enerzijds heb je de gangsterrap. Overgewaaid uit de USA en hier meestal een slap aftreksel omdat dat type gangstercultuur hier niet bestaat. Voor streetcreds neem je dus talentloze figuren met een strafblad aan, imago is alles. Beetje achterlijk maar de jeugd vreet het en riazop heeft gouden $$$ in zijn ogen.

Anderzijds wordt Nederland van criminaliteit beticht, door naar het slavernijverleden te wijzen. Misschien wat overtrokken maar ach.

Hypocrisie is het dat je de actuele misdaden van die "artiesten" met de mantel der liefde bedekt, maar Nederlanders zwart maakt vanwege misdaden waar ze persoonlijk part noch deel aan hebben.

Heb dan het lef om dat raptuig minstens zo aan te pakken als die nazaten van slavendrijvers.
pi_178791014
Ik post amper nog op FOK! maar toch even een topic-kick. Het AD heeft vandaag namelijk een artikel over de nauwe banden tussen rappers - bijna allemaal TopNotch-klanten - en criminelen:
Nederlandse rappers innig verstrengeld met criminelen

quote:
Populaire Nederlandse rappers zoeken voortdurend het gezelschap van zware criminelen. Beide partijen zien de banden als statusverhogend - gezien de manier waarop ze elkaar op sociale media omarmen.
Uiteraard wil TopNotch niet reageren. Terugkomend op de OP: de hypocrisie is stuitend, ook nu weer.
  Moderator zaterdag 28 april 2018 @ 14:47:00 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178791050
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
TopNotch is een hiphoplabel dat zich steeds breder manifesteert. Niet alleen qua muziek, maar ook met andere activiteiten, zoals boeken uitgeven.

Ik zocht even iets op hun Facebook-pagina, maar wat ik aantrof is toch wel redelijk verbijsterend. Het lijkt haast een doel op zich om de volgers zo veel mogelijk haat / aversie richting (blanke) Nederlanders bij te brengen.

Alleen al de afgelopen paar dagen stonden deze berichten op hun timeline:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral ook op de opmerking: "Vanaf nu vind je wekelijks een visuele vertaling van deze misdaden op onze socials." - Dit onderwerp gaat de komende weken dus nog flink worden gepusht op hun Facebook-pagina...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prachtig, die kritische maatschappelijke betrokkenheid. Maar wat wordt het ineens hypocriet en ongeloofwaardig als je de verdere activiteiten van TopNotch bekijkt.

TopNotch heeft talrijke Nederlandse hiphoppers onder contract (ooraids van de ergste soort), die in hun "song"teksten niet veel verder komen dan het verheerlijken van drank, drugs, dealen en ander crimineel / dubieus gedrag.

TopNotch is het label waar de onverbeterlijke beroepscrimineel Kempi onder contract staat. TopNotch maakte zelfs een complete documentaire, onder de titel 'Free Kempi', met deze veelzeggende omschrijving:

[..]

Let vooral op het woordje gerechtvaardigd...
Inmiddels weten we de uitkomst: meneer is gewoon doorgegaan met z'n criminele gedrag.

TopNotch is de thuishaven van rapformatie SFB; leden van deze groep werden in Suriname veroordeeld voor het hebben van seks met een minderjarig meisje en het verspreiden van beelden daarvan. Nadat ze op vrije voeten kwamen omdat ze lang genoeg in voorarrest hadden gezeten, jubelde TopNotch zonder ook maar een woord over hun wandaden te reppen:

[..]

Bron: http://top-notch.nl/nieuw(...)jgelaten-in-suriname

En alsof er nog niet genoeg veroordeelde criminelen en dubieuze figuren onder contract staan, komt daar ook nog de Zaanse treitervlogger Ismail Ïlgun bij. Bekend geworden van het beledigen, intimideren en treiteren van buurtbewoners en het - op beeld - bedreigen van een gemeenteraadslid. Maar dat stond een contract bij TopNotch uiteraard niet in de weg.

Het is duidelijk: voor TopNotch is maatschappijhaat en dan vooral de afkeer van de (blanke), gevestigde Nederlandse maatschappij een verdienmodel geworden. Scoren door te shockeren, te provoceren en op te stoken. Een verdienmodel waarin talentloze criminele rappers uitgroeien tot helden en/of slachtoffers, een model waarbij er grote morele verontwaardiging wordt getoond ten aanzien van zaken die eeuwen geleden gebeurden, maar waarbij criminelen van nu de handen boven het hoofd wordt gehouden.

En dat alles wordt overal op internet suf gepromoot en gespamd door stromannetjes die alles van marketing weten en die graag nog een keertje enthousiast vertellen dat de nieuwste clip van SFB 10k per uur doet qua kliks en dat Ronnie Flex jaarlijks 3 miljoen omzet heeft...

Klacht, tldr: de misselijkmakende hypocrisie van TopNotch en de fans van hun "artiesten"

Bah :r
mooi voor een label dat door blanken toch groot gemaakt is in Nederland
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178791109
Gewoon zo'n criminele kutneger een keer 30 jaar geven. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
  zaterdag 28 april 2018 @ 14:51:39 #48
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178791110
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2018 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik post amper nog op FOK! maar toch even een topic-kick. Het AD heeft vandaag namelijk een artikel over de nauwe banden tussen rappers - bijna allemaal TopNotch-klanten - en criminelen:
Nederlandse rappers innig verstrengeld met criminelen

[..]

Uiteraard wil TopNotch niet reageren. Terugkomend op de OP: de hypocrisie is stuitend, ook nu weer.
TopNotch heeft toch weinig van doen met de vriendschappen tussen rappers en criminelen?
Dit, dus.
pi_178791246
ja zeer terechte klacht

Goede OP _O_
pi_178791274
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 14:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

TopNotch heeft toch weinig van doen met de vriendschappen tussen rappers en criminelen?
TopNotch geeft criminele rappers een contract of houdt ze onder contract. TopNotch gaf de Zaanse treitervlogger een contract. TopNotch jubelde kritiekloos na de vrijlating van de leden van SFB en "vierde" dat met een clip: geen woord over hun veroordeling.

Ik verwijs verder nog eens naar de OP waar ik wat zeg over het verdienmodel van TopNotch en soortgelijke labels. En lees ook nog eens de omschrijving terug die TopNotch geeft over Kempi en diens criminele gedrag dat wordt gerechtvaardigd....
pi_178791374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon zo'n criminele kutneger een keer 30 jaar geven. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Deze persoon wil ook samen leven.
wooblabalurg
pi_178791886
Wat is het toch met die negers die constant dingen van 300 jaar geleden terughalen? Niemand verplicht je om in Nederland te wonen. Je bent vrij om naar Afrika te emigreren. :')
  Forum Admin zaterdag 28 april 2018 @ 15:50:37 #53
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178792077
Ironisch toch, mensen uit het verleden zwartmaken omdat ze geld verdienden over de rug van de Afrikaanse slaven, om hedentendage geld te verdienen over de rug van de nazaten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:20:23 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178792591
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

TopNotch geeft criminele rappers een contract of houdt ze onder contract. TopNotch gaf de Zaanse treitervlogger een contract. TopNotch jubelde kritiekloos na de vrijlating van de leden van SFB en "vierde" dat met een clip: geen woord over hun veroordeling.

Ik verwijs verder nog eens naar de OP waar ik wat zeg over het verdienmodel van TopNotch en soortgelijke labels. En lees ook nog eens de omschrijving terug die TopNotch geeft over Kempi en diens criminele gedrag dat wordt gerechtvaardigd....
Na je veroordeling ben je in principe weer een vrij man. Als je dan talent hebt waar het bedrijf TopNotch aan kan verdienen is dat vrij logisch. En hey publiek is vrij om te kiezen of het wil luisteren. Beter kan het niet geregeld zijn, lijkt me.
Dit, dus.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:22:00 #55
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178792619
Tenminste krijgen ze geen subsidie zoals dat ander haatmodel genaamd Geenstijl, dat is toch iets met linkse hobbies of niet TS?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178792681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:22 schreef BlauweHoofd het volgende:
Tenminste krijgen ze geen subsidie zoals dat ander haatmodel genaamd Geenstijl, dat is toch iets met linkse hobbies of niet TS?
Mag ik even een bron zien waaruit blijkt dat GeenStijl subsidie krijgt? Dat zou groot nieuws zijn, namelijk.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:27:16 #57
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178792696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mag ik even een bron zien waaruit blijkt dat GeenStijl subsidie krijgt? Dat zou groot nieuws zijn, namelijk.
https://joop.bnnvara.nl/n(...)wned-belastingcenten
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  Forum Admin zaterdag 28 april 2018 @ 16:39:19 #58
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178792876
quote:
Powned staat los van Geenstijl.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_178793107
quote:
What Pharkus al zegt: PowNed staat los van GeenStijl. Overigens heeft PowNed niks meer of minder gedaan dan met succes toetreden tot het publieke bestel. Ik vind het prima om de Publieke Omroep kritisch tegen het licht te houden. Kunnen we meteen kijken naar nevenactiviteiten van omroepen, zoals de extreem-linkse website JOOP van BNNVARA.

Overigens heeft deze discussie helemaal niks met dit topic te maken. Dit gaat over een hypocriet platenlabel, de talentloze rappers, hun criminele gedrag en hun nog meer criminele vriendjes.
pi_178793197
Ook wel grappig om te zien: journalist Wierd Duk (De Telegraaf) en Annabel Nanninga (FvD-politica in Amsterdam) krijgen de schuld in de schoenen geschoven voor het zwartmaken van rappers, terwijl het gaat om een AD-artikel waar ze part noch deel aan hebben:

wierdduk twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 16:51:37 Sybren van @GroenLinks vindt de rappers en hun criminele vriendjes ook lief: https://t.co/b0LqEreILs reageer retweet
Maar de achterliggende mentaliteit - opnieuw is naïef-links hier in de bocht - is wel fascinerend: kennelijk mag je geen gegronde kritiek op rappers en hun criminele connecties uiten; kennelijk mag je zoiets niet aan de kaak stellen. Waarom niet, eigenlijk? Omdat het leeuwendeel een kleurtje heeft? Of omdat TopNotch zich zo lekker afzet tegen de blanke witte man en diens privileges?
pi_178793434
TopNotch :') Platform van met criminelen vrijende rappertjes die de rest van Nederland een moreel kompas wilt voorhouden. :')
paypal.me/taaladvies
pi_178793523
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Powned staat los van Geenstijl.
Op papier ja.

Maar in werkelijkheid zitten dezelfde mensen erachter. Dumpert is ook een product van de mensen achter Geenstijl, maar op papier staat het los van Geenstijl.
pi_178793648
Elfletterig _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178793657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 17:18 schreef Taaladvies het volgende:
TopNotch :') Platform van met criminelen vrijende rappertjes die de rest van Nederland een moreel kompas wilt voorhouden. :')
Ik vraag mij wel eens af wat zo'n Lil' Kleine of Ronnie Flex nou echt pakken per maand.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178793797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 17:35 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik vraag mij wel eens af wat zo'n Lil' Kleine of Ronnie Flex nou echt pakken per maand.
Dat moet je onze marketing-expert riazop uit Roosendaal even vragen. Ik vind het vooral interessant om te weten hoe het zit met al die YouTube-clicks en de online aangedikte populariteit van dit soort figuren. Als je ziet hoe geraffineerd die Dotan te werk ging met z'n trollenleger en als je ziet hoe fanatiek zo'n riazop overal op internet bezig is, heb ik het sterke vermoeden dat er ook hier een complete industrie achter schuilgaat.

En als je kijkt naar een gerenommeerde hitlijst als de Top 40, dan ziet deze er heel anders uit dan de Single Top 100, de kale klik- en verkooplijst. De meeste hiphop-crap uit Nederland komt lang zo hoog niet. Hoe zou dat toch komen? Eén ding is wél zeker: populariteit veinzen en aandikken zorgt ervoor dat je vaker voor optredens wordt geboekt. Kassa dus.
pi_178794019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 17:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat moet je onze marketing-expert riazop uit Roosendaal even vragen. Ik vind het vooral interessant om te weten hoe het zit met al die YouTube-clicks en de online aangedikte populariteit van dit soort figuren. Als je ziet hoe geraffineerd die Dotan te werk ging met z'n trollenleger en als je ziet hoe fanatiek zo'n riazop overal op internet bezig is, heb ik het sterke vermoeden dat er ook hier een complete industrie achter schuilgaat.

En als je kijkt naar een gerenommeerde hitlijst als de Top 40, dan ziet deze er heel anders uit dan de Single Top 100, de kale klik- en verkooplijst. De meeste hiphop-crap uit Nederland komt lang zo hoog niet. Hoe zou dat toch komen? Eén ding is wél zeker: populariteit veinzen en aandikken zorgt ervoor dat je vaker voor optredens wordt geboekt. Kassa dus.
Volledig mee eens

Rapper Lil' Kleine kan veel criminelen tot zijn entourage rekenen, dat blijkt uit onderzoek van Het Parool. De Amsterdamse rapper trekt op met onder anderen de voor een plofkraak veroordeelde Yobel B. en Reda N., die een lange gevangenisstraf uitzit voor een gewelddadige overval op een miljonairsgezin.

Jorik Scholten, de echte naam van Kleine, vierde de vrijlating van B. uitbundig in het luxe sushirestaurant Izakaya en sprak eerder op Instagram zijn steun uit voor de vrijlating van Reda N., een van de mannen die voor de ogen van kleine kinderen hun ouders vastbonden bij een zware, gewapende overval.

Ook andere zware criminelen zijn vaak te zien in het entourage van Scholten. Zo ook Terence de V., die met 140 kilo coke, flink wat cash en vuurwapens werd gevonden en Kelvin C. Met hem staat hij op een foto met het bijschrift ´safe', wat iets betekent als cool.

http://www.at5.nl/artikel(...)bij-zware-criminelen

Die komt zichzelf nog wel een keer tegen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178795053
Goed geschreven OP. Inderdaad ontzettend hypocriet. En daarbij vind ik het walgelijk dat de Nederlandse geschiedenis altijd maar wordt afgezeken. Kijk vooruit en wees dankbaar voor waar we nu staan. Dat geldt ook voor alle gediscrimineerden die ontzettend veel van de Nederlandse staat krijgen.
  Forum Admin zondag 29 april 2018 @ 09:50:39 #68
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178804089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 17:25 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Op papier ja.

Maar in werkelijkheid zitten dezelfde mensen erachter. Dumpert is ook een product van de mensen achter Geenstijl, maar op papier staat het los van Geenstijl.
Weesie is bij Geenstijl weggegaan naar Powned. En als het op papier gescheiden entiteiten zijn dan kan je lastig subsidie geld van Powned gebruiken om Geenstijl te financieren. Kortom Powned krijgt inderdaad subsidie, Geenstijl niet. Wellicht hebben ze voor het werk wat ze voor de referenda verzet hebben subsidie gehad, maar dat is geen structurele subsidie.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 17:27:35 #69
469185 DJ11
Radio 49
pi_178870432
Terechre klacht
pi_178873035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:35 schreef Sander166 het volgende:
Wat is het toch met die negers die constant dingen van 300 jaar geleden terughalen? Niemand verplicht je om in Nederland te wonen. Je bent vrij om naar Afrika te emigreren. :')
Zo makkelijk gaat dat niet, als je ergens anders gaat wonen maar je hebt de nationaliteit niet, dan heb je nergens recht op. Terecht dus dat ze klagen over het land waar ze burger zijn dus.
pi_178873060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat dat niet, als je ergens anders gaat wonen maar je hebt de nationaliteit niet, dan heb je nergens recht op.
Wat een quatsch.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178873162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat een quatsch.
Is dat zo ja? In welke landen buiten de EU mag je stemmen zonder de nationaliteit van dat land? krijg je kinderbijslag? een bijstandsuitkering? AOW? gezondheidszorg?

Soms mag je niet eens een huis kopen of krijgen je kinderen geen gratis onderwijs.
pi_178873282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:43 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Is dat zo ja? In welke landen buiten de EU mag je stemmen zonder de nationaliteit van dat land? krijg je kinderbijslag? een bijstandsuitkering? AOW?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef Fokpop het volgende:

[..]

als je ergens anders gaat wonen maar je hebt de nationaliteit niet, dan heb je nergens recht op.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178873343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:47 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]

Nou?
pi_178873347
Dat is toch het label van die Kees de kwal Koning , misschien eens natrekken of zijn grootouders fout waren vroeger. En voor al die drugs rappers, rot lekker terug naar jullie eigen hoog beschaafde kutlandjes.
pi_178873370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat is toch het label van die Kees de kwal Koning , misschien eens natrekken of zijn grootouders fout waren vroeger. En voor al die drugs rappers, rot lekker terug naar jullie eigen hoog beschaafde kutlandjes.
Welke top notch rappers zijn er niet Nederlands dan?
pi_178873499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:50 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Welke top notch rappers zijn er niet Nederlands dan?
Allemaal
pi_178873654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:54 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Allemaal
Jorik Scholten, Gerwin Pardoel en Frans Frederiks zijn niet Nederlands zeg je? En jij wel zeker :')
pi_178873731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Jorik Scholten, Gerwin Pardoel en Frans Frederiks zijn niet Nederlands zeg je? En jij wel zeker :')
Ja ik wel
pi_178873771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ik wel
Wat maakt jou dan meer Nederlands als die andere jongens?
pi_178873814
En wat het is allemaal knijter slechte muziek om jonge kinderen financieel een poot uit te draaien. En ze vervolgens brainwashen met schuld gevoel waar zij niks aan kunnen doen. Walgelijk is het .
pi_178873853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:02 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Wat maakt jou dan meer Nederlands als die andere jongens?
Alles
pi_178873885
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Alles
lol weet je niks te antwoorden? :')
pi_178873962
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:06 schreef Fokpop het volgende:

[..]

lol weet je niks te antwoorden? :')
Kan jij alleen maar vragen stellen waar je het antwoord al op weet Kees? Moet je geen boek over slavernij schrijven en slechte muziek maken ?
pi_178874134
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:08 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kan jij alleen maar vragen stellen waar je het antwoord al op weet Kees?
Nou ja, ik wist de antwoorden inderdaad al, maar door die vragen aan jou te stellen ben je er nu achtergekomen dat je dom lulde, en dat is ook wat waard.
pi_178874238
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:13 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Nou ja, ik wist de antwoorden inderdaad al, maar door die vragen aan jou te stellen ben je er nu achtergekomen dat je dom lulde, en dat is ook wat waard.
Ik lul helemaal niet dom, en zo een Jorik of weet ik veel mag van mijn part gratis met de rest van die Gangstas naar Afrika kan hij daar klote muziek maken en Kees mag lekker als manager mee, enkeltje graag.
pi_178874388
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:16 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik lul helemaal niet dom, en zo een Jorik of weet ik veel mag van mijn part gratis met de rest van die Gangstas naar Afrika kan hij daar klote muziek maken en Kees mag lekker als manager mee, enkeltje graag.
Ja, jij mag van mij ook oprotten naar Afrika hoor, graag zelfs, maar dat maakt het nog niet tot jouw land.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef Duveldrinker het volgende:
rot lekker terug naar jullie eigen hoog beschaafde kutlandjes.
pi_178874518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:20 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ja, jij mag van mij ook oprotten naar Afrika hoor, graag zelfs, maar dat maakt het nog niet tot jouw land.

[..]

Ik ga er wel heen, heel Afrika woont straks hier dan moet er daar wel ruimte komen , als het dan vervolgens welvarend wordt komen ze weer terug , de ironie.
En maar zeiken over kolonisatie en slavernij. Als het aan dit soort debielen ligt krijgen kinderen een les schuld gevoel en zelfhaat ipv geschiedenis.
pi_178874520
Terechte klacht, Kees de Koning is een moreel verwerpelijke zak met zijn haakneusvlogger. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178874593
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ga er wel heen, heel Afrika woont straks hier dan moet er daar wel ruimte komen , als het dan vervolgens welvarend wordt komen ze weer terug , de ironie.
En maar zeiken over kolonisatie en slavernij. Als het aan dit soort debielen ligt krijgen kinderen een les schuld gevoel en zelfhaat ipv geschiedenis.
Want hier heb je er ook al zo'n succes van gemaakt? :D
pi_178874664
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:27 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Want hier heb je er ook al zo'n succes van gemaakt? :D
Meer toegevoegd dan dit volk .
pi_178874730
En fokpop ga eens inhoudelijk op het bericht in ipv alleen maar op de man spelen. Wat vindt jij van dit soort acties van Kees en Co om zelfhaat op te dringen aan kwetsbare kinderen.
pi_178874741
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Meer toegevoegd dan dit volk .
Doe eens een linkje naar jouw muziek dan, ik ben benieuwd!
pi_178874799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Doe eens een linkje naar jouw muziek dan, ik ben benieuwd!
Nogmaals reageer eens op het bericht.
En sinds wanneer voegt deze muziek iets toe aan de maatschappij?
pi_178874822
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:32 schreef Duveldrinker het volgende:
En fokpop ga eens inhoudelijk op het bericht in ipv alleen maar op de man spelen. Wat vindt jij van dit soort acties van Kees en Co om zelfhaat op te dringen aan kwetsbare kinderen.
Ik ging er al inhoudelijk op in door je er op te wijzen dat die jongens gewoon Nederlands zijn en dus helemaal niet terug naar 'hun landjes' kunnen gaan. Maar goed, als je me er toch naar vraagt, ik vind dat soort muziek minder erg dan racisme.
pi_178874899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:35 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ik ging er al inhoudelijk op in door je er op te wijzen dat die jongens gewoon Nederlands zijn en dus helemaal niet terug naar 'hun landjes' kunnen gaan. Maar goed, als je me er toch naar vraagt, ik vind dat soort muziek minder erg dan racisme.
Ow dan zou je hier ook van walgen. Kinderen zichzelf laten haten door huidskleur.
Want dat doet dit label, ja een paar excuus blanken aantrekken die over drugs , drank en hoeren rapt en klaar is Kees. Aplausa.
pi_178874995
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nogmaals reageer eens op het bericht.
En sinds wanneer voegt deze muziek iets toe aan de maatschappij?
Al die miljoenen die zo binnen de Nederlandse economie blijven en waar in Nederland belasting over betaald wordt, i.p.v. dat het naar Amerikaanse artiesten of films gaat is een flinke bijdrage aan onze maatschappij!

Verder is het goed voor de Nederlandse taal als er meer muziek in het Nederlands gemaakt wordt en de jeugd er ook naar luistert. Ze gaan ook een stuk creatiever met onze taal om dan Corry Konings en Frans Bauer en dat soort tokkie crap.
pi_178875052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:42 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Al die miljoenen die zo binnen de Nederlandse economie blijven en waar in Nederland belasting over betaald wordt, i.p.v. dat het naar Amerikaanse artiesten of films gaat is een flinke bijdrage aan onze maatschappij!

Verder is het goed voor de Nederlandse taal als er meer muziek in het Nederlands gemaakt wordt en de jeugd er ook naar luistert. Ze gaan ook een stuk creatiever met onze taal om dan Corry Konings en Frans Bauer en dat soort tokkie crap.
Net zo smakeloos die muziek. En Nederlandse taal , hou op aub. Want dat gebrabbel heeft niets met Nederlands te maken.
pi_178875141
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Net zo smakeloos die muziek. En Nederlandse taal , hou op aub. Want dat gebrabbel heeft niets met Nederlands te maken.
Tja over smaak valt te twisten, maar niet over hun bijdrage aan de maatschappij :)
pi_178875193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Tja over smaak valt te twisten, maar niet over hun bijdrage aan de maatschappij :)
Ze dragen niets bij inderdaad.
pi_178875253
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze dragen niets bij inderdaad.
Hoeveel miljoenen heb jij al verdiend en daar 52% over afgegetikt? Daar wordt je uitkering van betaald jongen!
pi_178875591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Hoeveel miljoenen heb jij al verdiend en daar 52% over afgegetikt? Daar wordt je uitkering van betaald jongen!
Ik heb zat afgedragen hoor. En ik verdien niet over de rug van kinderen die vervolgens in de schuld sanering komen om naar mijn aids concert te komen. En praat ze geen schuldgevoel aan.
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 21:11:44 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178876067
geen idee wat hier aan de hand is maar dit logo is fucking awesome _O_

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178876119
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat hier aan de hand is maar dit logo is fucking awesome _O_

[ afbeelding ]
Sp3cbaas

#ALTIJDREADY
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 21:14:32 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178876145
Bones :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178876440
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb zat afgedragen hoor.
Dat lijkt me niet zo aannemelijk gezien de domme dingen die je hier de hele tijd zegt, maar goed, voel je vrij om bewijzen te leveren hoor voor alle miljoenen die je verdient hebt!

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Duveldrinker het volgende:
En ik verdien niet over de rug van kinderen die vervolgens in de schuld sanering komen om naar mijn aids concert te komen.
Dit is zo'n typisch voorbeeld. Zo'n artiest heeft toch niets te maken met hoeveel geld de mensen hebben die die kaartjes kopen? Die kan dat toch helemaal niet weten?
(plus dat je met één concertkaartje niet in de schuldsanering komt, en kinderen niet zomaar geld kunnen lenen, en ouders dure aankopen van kinderen kunnen annuleren enz. enz.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokpop op 01-05-2018 21:34:16 ]
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 22:54:39 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178879454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat hier aan de hand is maar dit logo is fucking awesome _O_

[ afbeelding ]
ik heb het gewoon gepikt hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 22:57:06 #110
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_178879519
TopNotch dat is toch dat label van al die topartiesten :')
pi_179587213
Met dank aan OscarMopperkont, die me op dit artikel wees, nog even een topic kick:
Rappers gebruiken hun strafblad voor hun imago. Maar niemand mag ernaar vragen

quote:
Ik vond het tergend hypocriet: ik mocht bij voorbaat geen vragen stellen over zijn tijd in de gevangenis, terwijl zijn straf door zijn team en label juist doelbewust werd ingezet voor de promotie van zijn werk en zijn publieke imago.
pi_179626631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:42 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Al die miljoenen die zo binnen de Nederlandse economie blijven en waar in Nederland belasting over betaald wordt, i.p.v. dat het naar Amerikaanse artiesten of films gaat is een flinke bijdrage aan onze maatschappij!

Verder is het goed voor de Nederlandse taal als er meer muziek in het Nederlands gemaakt wordt en de jeugd er ook naar luistert. Ze gaan ook een stuk creatiever met onze taal om dan Corry Konings en Frans Bauer en dat soort tokkie crap.
"Sexy girl, je maakt geen grap
Manier hoe je whined, ride up pon di cock, (di cock, like ey)
Schat laat me het zien
Als ik je kan pakken, then I show you what I mean (yeah eh)
Schat als ik jou pak
Dan ga ik niet meer takkie, heb die pussy on lock (ey ai)
En ik laat het je zien
Spraying on your body als een fucking machine" - SFB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179626671
Als je "creatief" uitlegt als niet-rijmend en vol taalfouten, dan heb je een punt, Fokpop.
pi_180937392
Dit topic kan gewoon steeds weer omhoog worden getrapt. GeenStijl zet even fijntjes uiteen wat voor tuig er zoal aandacht krijgt op hiphopkanaal 101 Barz van de NPO, gefinancierd met belastinggeld.

https://www.geenstijl.nl/(...)penis-van-francisco/

Oorspronkelijke bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-rap-criminelen
Uitgebreider artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)d-op-kanaal-bnn-vara (paywall)

quote:
Op een muziekzender van de Publieke Omroep mogen rappers die zijn veroordeeld voor ernstige delicten gewoon optreden. Crimineel geweld wordt er bovendien verheerlijkt. Op kosten van de belastingbetaler.
pi_180937746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:44 schreef Zippeau het volgende:

[..]

"Sexy girl, je maakt geen grap
Manier hoe je whined, ride up pon di cock, (di cock, like ey)
Schat laat me het zien
Als ik je kan pakken, then I show you what I mean (yeah eh)
Schat als ik jou pak
Dan ga ik niet meer takkie, heb die pussy on lock (ey ai)
En ik laat het je zien
Spraying on your body als een fucking machine" - SFB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Wat een tekst jezus :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180937754
Tevens goede kick weer Telegraaf.nl
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180938883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:07 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Tevens goede kick weer Telegraaf.nl
Dit onderwerp moet op de agenda blijven. We moeten af van het verheerlijken van de straatcultuur (inclusief criminaliteit, homofobie, drugsgebruik, vrouwonvriendelijkheid, etc.). Het is nodig dat de dubieuze praktijken van criminele rappers, hun labels en alle anderen die het goedpraten of relativeren worden blootgelegd.
pi_180939354
Topnotch, was dat niet in het verleden een vooruitstrevend nederlands muzieklabel gericht op HipHop. Als ik de artiesten zie die ze nu onder hun hoede hebben dan begin ik te geloven dat Topnotch die status van weleer niet meer heeft.... tering ze pakken alles aan hé
U MAD?
pi_180940007
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Topnotch, was dat niet in het verleden een vooruitstrevend nederlands muzieklabel gericht op HipHop. Als ik de artiesten zie die ze nu onder hun hoede hebben dan begin ik te geloven dat Topnotch die status van weleer niet meer heeft.... tering ze pakken alles aan hé
Geld is voor de huidige generatie rappers gewoon veel belangrijker dan voor bv een Winne of een Feis.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 24 mei 2021 @ 18:10:33 #120
469185 DJ11
Radio 49
pi_199600482
Het onderwerp is weer helemaal actueel, vandaar deze topic kick:
https://www.rtlboulevard.(...)eactie-op-lil-kleine

quote:
Eerder sprak ook misdaadjournalist John van den Heuvel zich in RTL Boulevard heel fel uit over de 'hypocrisie' van Top Notch. "Top Notch heeft rappers in dienst en onder contract die de meest verschrikkelijke dingen hebben uitgevoerd. We hebben het over levensdelicten, sommigen zitten in de gevangenis. Daar hoor je ze nooit over, daar geven ze nooit antwoord op. En nu er brede maatschappelijke verontwaardiging is, trekken ze meteen hun handen van Bilal af."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')