abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173763220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echte salafisten poetsen hun tanden met een stuk hout.
Goed voor het glazuur. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173763229
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het brood komt evengoed wel op de plank via de bijstand hoor.
Dat zijn maar dunne boterhammetjes.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173763270
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echte salafisten poetsen hun tanden met een stuk hout.
En ze vegen hun kont af met stenen.

“Bring me some stones I can use to clean myself, but do not bring me any bones or dung.” So I brought him some stones, carrying them in the hem of my garment, and placed them by his side, then I went away. When we had finished, I came back and asked him, “What is wrong with bones and dung?” He said: “They are the food of the Jinn. The delegate of Jinn of (the city of) Naseebin came to me—and what good Jinn they are! (The Prophet صلى[/i]

Maar gebruik geen gedroogd mest of botten

“Do not perform Istinja (cleaning after relieving oneself), with dung, nor with bones. For indeed it is provision for your brothers among the Jinn.” (At-Tirmidhi)

:')
pi_173763297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zijn maar dunne boterhammetjes.
Het wordt waarschijnlijk aangevuld door donaties van salafistische suikeroompjes uit arabische landen.
We can't afford the illusion anymore
pi_173763341
Willen we meer of minder Salafisten..........
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_173763352
Wie in de tijd van de profeet leefde en dergelijke regels naleefde was modern. De hele wereld liep met stokjes te poetsen want er was in die tijd nog geen tandenborstel, en ook pleepapier en zelfs kranten moesten nog worden uitgevonden. Dus ja, dan doe je 't maar met 't beste wat er voor handen is. Maar anno nu is het ronduit debiel.
pi_173763381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:32 schreef Hathor het volgende:
En zijn vrouw zit ook in het bestuur, dus dubbel inkomen in huize Salam. Normaal gesproken zijn salafisten niet zo voor werkende vrouwen, maar in dit geval is het geen probleem. _O-
Een vrouwelijk medewerker is juist cruciaal onder salafisten om andere vrouwen aan te trekken. Ken geen enkele goed-georganiseerde salafi-bewegiing die geen vrouwenvleugel had.
pi_173763425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een vrouwelijk medewerker is juist cruciaal onder salafisten om andere vrouwen aan te trekken. Ken geen enkele goed-georganiseerde salafi-bewegiing die geen vrouwenvleugel had.
vrouwenvleugel is wel een goede beschrijving.

5873b3f4e93af7e331ce1290e9f43f80.jpg
pi_173763437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

vrouwenvleugel is wel een goede beschrijving.

[ afbeelding ]
Eerste kussende mannen heb ik daar gezien op TV :'(
pi_173763794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En ze vegen hun kont af met stenen.

“Bring me some stones I can use to clean myself, but do not bring me any bones or dung.” So I brought him some stones, carrying them in the hem of my garment, and placed them by his side, then I went away. When we had finished, I came back and asked him, “What is wrong with bones and dung?” He said: “They are the food of the Jinn. The delegate of Jinn of (the city of) Naseebin came to me—and what good Jinn they are! (The Prophet صلى[/i]

Maar gebruik geen gedroogd mest of botten

“Do not perform Istinja (cleaning after relieving oneself), with dung, nor with bones. For indeed it is provision for your brothers among the Jinn.” (At-Tirmidhi)

:')
Dus de geesten hebben botten en gedroogde poep nodig om te overleven?
Weg met de sleepwet.
https://teken.sleepwet.nl/
pi_173764450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus de geesten hebben botten en gedroogde poep nodig om te overleven?
tja.. dat heeft iemand ooit erbij verzonnen he, en als je 't in een boek schrijft krijgt 't waarde.

dit ook

“When one of you eats, he should eat with his right hand, and when he drinks, he should drink with his right hand, because Shaytan eats and drinks with his left hand.” (Sahih Muslim)

Satan is een linkspoot.. :')
pi_173764460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

tja.. dat heeft iemand ooit erbij verzonnen he, en als je 't in een boek schrijft krijgt 't waarde.

dit ook

“When one of you eats, he should eat with his right hand, and when he drinks, he should drink with his right hand, because Shaytan eats and drinks with his left hand.” (Sahih Muslim)
Ik dacht dat die regel was, omdat je je ook moet afvegen met links.
Weg met de sleepwet.
  woensdag 13 september 2017 @ 23:50:41 #38
74056 ToT
The Gothfather
pi_173764474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:25 schreef Beathoven het volgende:
zie 'm eens zitten, onze traditionele salafist die alles hetzelfde doet als in de eeuwen na Mohammed.
Internet, auto, microfoontje, mobieltje, doorzonwoninginkje etc etc etc.

Maar voor de rest allemaal strict volgens de traditie.

Zo lust ik er nog wel een paar.
Ach zolang hij zijn tanden maar poetst met een takje en verder gezellig joden haat enzo, zit het vast allemaal wel goed met Mo (VZMH). ^O^
pi_173764484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik dacht dat die regel was, omdat je je ook moet afvegen met links.
met stenen, met links..

en je mag er als bijstander vast geen deodorantwalm omheen leggen.
pi_173764497
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach zolang hij zijn tanden maar poetst met een takje en verder gezellig joden haat enzo, zit het vast allemaal wel goed met Mo (VZMH). ^O^
Lubach was scherp

maar helaas een paar jaar te laat.
  woensdag 13 september 2017 @ 23:52:00 #41
74056 ToT
The Gothfather
pi_173764507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lubach was scherp

maar helaas een paar jaar te laat.
Ach, een jaartje of 40 pas. :P Op een schaal van 1400 jaar is dat niks! ;)
pi_173764516
Deze mensen verdienen een aai over de bol en een ferme 'foei!' van de Nederlandse overheid. Want stel je voor dat we echt maatregelen nemen
pi_173764537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

met stenen, met links..

en je mag er als bijstander vast geen deodorantwalm omheen leggen.
Ach een steen is nog altijd beter dan alleen een hand. Ik kan mij een artikel van een paar maanden terug herinneren dat een kok uit ik denk Pakistan of India om culturele redenen zijn hand gebruikte voor na het poepen en dat er daardoor poep in het eten zat. Vooruitgang!
Weg met de sleepwet.
  woensdag 13 september 2017 @ 23:53:53 #44
74056 ToT
The Gothfather
pi_173764544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

dit ook

Satan is een linkspoot.. :')
En hij flikkert ook schetend op de grond als hij 5-keer-per-daagse oproep tot bidden hoort! :Y
pi_173764555
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach, een jaartje of 40 pas. :P Op een schaal van 1400 jaar is dat niks! ;)
Dat Salafisme en Wahabisme niet compatibel zijn met de moderne tijd, bestaande moskeeŽn in handen proberen te krijgen en een percentage jihadis uit militante versies van beide bestaan was al jaren bekend. Het Nederlandse publiek was er alleen t/m Lubach nog niet zo van op de hoogte, aangezien ieder topic over deze KKK-bende automatisch naar de gemiddelde moslim wordt getrokken. En dan mist men het punt.
  woensdag 13 september 2017 @ 23:55:23 #46
74056 ToT
The Gothfather
pi_173764570
Shaytan zit ook 's nachts in je neus als je verkouden bent en zeikt in de oren van mensen zodat ze door de oproep tot bidden heen slapen! :Y
pi_173764699
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:21 schreef Toga het volgende:

[..]

Misschien was de huur §33.333 per maand?
Even uit m'n hoofd: 240.000 per jaar volgens mij.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:29:19 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173764893
Wat een stel paupers.
pi_173764991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat Salafisme en Wahabisme niet compatibel zijn met de moderne tijd, bestaande moskeeŽn in handen proberen te krijgen en een percentage jihadis uit militante versies van beide bestaan was al jaren bekend. Het Nederlandse publiek was er alleen t/m Lubach nog niet zo van op de hoogte, aangezien ieder topic over deze KKK-bende automatisch naar de gemiddelde moslim wordt getrokken. En dan mist men het punt.
Omdat de gemiddelde moslim extreme standpunten/gedachtes heeft.... iig niet compatibel met de onze.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:52:08 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173770796
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
Goed nieuws dat die kinderen daar weg zijn.
Kunnen die lekker de inmiddels geabsorbeerde haat verder verspreiden :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')