abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 13 september 2017 @ 19:03:19 #1
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_173756591
quote:
fake-news35-678x381.jpg

Saoedische overheid financierde oefening voor aanslagen van 11 september"

De Saoedische ambassade in Washington zou een oefening hebben gefinancierd voor de aanslagen van 11 september 2001.

170913_192640_110911_82422_img-110911-033.onlineBild.jpg

Dat zou moeten blijken uit nieuwe bewijsstukken die zijn voorgelegd in een grootschalige rechtszaak tegen de Saoedische overheid, in de nasleep van de aanslagen die de wereld, dit jaar 16 jaar geleden, voorgoed veranderden.

Twee jaar voor de aanslagen zou de ambassade twee individuen met de Saoedische nationaliteit hebben betaald om, al undercover wonend in de Verenigde Staten, een "oefenrun voor de aanslagen op 11 september uit te voeren", zo luidt de aanklacht ingediend namens de nabestaanden van ruim 1400 slachtoffers die bij de aanslagen om het leven kwamen. Totaal stierven er 2977 slachtoffers, ook 19 aanslagplegers kwamen bij de aanval om het leven.

"We hebben lang vermoed dat er langdurige en nauwe verbanden waren tussen al Qaeda en de religieuze onderdelen van de overheid van Saoedi-Arabi", aldus Sean Carter, de hoofdadvocaat voor de eisers in de rechtszaak. "Dit bewijs ondersteunt dat vermoeden."

FOK! Frontpage Nieuws 2017.
Klacht

Los van dit gegeven zegt iets mij dat Donald Trump dit weer zal afdoen als fake news alleen maar om zijn eigen financiele belangen in Saoedi-Arabi te verdedigen en sowieso de hele dichte band die het SA Koningshuis met de Amerikaanse politiek heeft, in stand te houden.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_173758589
Iwanius _O_
pi_173759235
De FP als bron gebruiken :')
Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Mocht jij ook verdwijnen dan staat er een junk met een joint en een dikzak met een mexicano bij je ouders voor de deur. :T
  donderdag 14 september 2017 @ 09:46:46 #4
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_173767152
Volgens mij werd ooit gezegd dat de FP steeds meer de blikvanger moest zijn/worden van FOK!. Dan kan jij je geen slechte FP veroorloven lijkt mij met 'fake' news.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_173767505
Dat kan niet. SA is geen westers land en die doen dat soort dingen nooit. Alleen westerlingen zouden dit soort acties doen.
Ik ben HSG-Bomber niet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')