abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173756479
De Saoedische ambassade in Washington zou een oefening hebben gefinancierd voor de aanslagen van 11 september 2001.

170913_192640_110911_82422_img-110911-033.onlineBild.jpg

Dat zou moeten blijken uit nieuwe bewijsstukken die zijn voorgelegd in een grootschalige rechtszaak tegen de Saoedische overheid, in de nasleep van de aanslagen die de wereld, dit jaar 16 jaar geleden, voorgoed veranderden.

Twee jaar voor de aanslagen zou de ambassade twee individuen met de Saoedische nationaliteit hebben betaald om, al undercover wonend in de Verenigde Staten, een "oefenrun voor de aanslagen op 11 september uit te voeren", zo luidt de aanklacht ingediend namens de nabestaanden van ruim 1400 slachtoffers die bij de aanslagen om het leven kwamen. Totaal stierven er 2977 slachtoffers, ook 19 aanslagplegers kwamen bij de aanval om het leven.

"We hebben lang vermoed dat er langdurige en nauwe verbanden waren tussen al Qaeda en de religieuze onderdelen van de overheid van Saoedi-ArabiŽ", aldus Sean Carter, de hoofdadvocaat voor de eisers in de rechtszaak. "Dit bewijs ondersteunt dat vermoeden."

De vertegenwoordiging van Saoedi-ArabiŽ diende eerder deze maand een motie in om de rechtszaak te seponeren. De rechtszaak lijkt nu alsnog doorgang te vinden, nu het Amerikaans Congres vervolging van Saoedi-ArabiŽ toch mogelijk maakt. Dit was bij wet eerder onmogelijk, omdat toenmalig president Obama zijn veto uitsprak tegen een wetsvoorstel dat vervolging van Saoedi-ArabiŽ voor de aanslagen van 11 september mogelijk zou maken.

"Saoedische overheid financierde oefening voor aanslagen van 11 september"

'Ons bevriend Koningshuis.'

xxl.jpg
1.jpg

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173756550
Hoe "oefen" je zo'n actie dan, buiten het gebruik van een flightsimulator?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 13 september 2017 @ 19:01:40 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173756559
De Amerikaanse regering zat er toch achter ?
Oh ja en IsraŽl ook natuurlijk
Ik ben inmiddels overleden
pi_173758793
Willem voelt zich der vast thuis.
pi_173758969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:01 schreef Enchanter het volgende:
De Amerikaanse regering zat er toch achter ?
Oh ja en IsraŽl ook natuurlijk
Op de fp is er een moslim die impliceert dat jij geld krijgt van IsraŽl als je zegt je twijfels te hebben bij die theorie.
Weg met de sleepwet.
https://teken.sleepwet.nl/
  woensdag 13 september 2017 @ 20:53:34 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_173759043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Op de fp is er een moslim die impliceert dat jij geld krijgt van IsraŽl als je zegt je twijfels te hebben bij die theorie.
Net op m'n bankrekening gekregen , valt tegen hoor , niks bij :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_173759112
quote:
9s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Net op m'n bankrekening gekregen , valt tegen hoor , niks bij :{
Ik voelde mij ook al een beetje bedrogen. De laatste keer dat ik joods goud kreeg was toen ik een van de crisisacteurs was bij de vredestruck in Nice. Ik had verwacht dat de centen wel zouden blijven komen als ik maar mijn best deed.
Weg met de sleepwet.
pi_173759162
Tong, doe niet zo fucking kinderachtig met die Wim-Lex steek. Ieder koningshuis ter wereld heeft een relatie met de Saudi's, of ze hen nou oprecht leuk vinden of niet.
pi_173761509
Dat waren nog eens aanslagen. 2977 doden.

Nu heb je afentoe en busje wat op een groepje mensen inrijdt. Dan ben je een trotse terrorist zeg.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_173763996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Tong, doe niet zo fucking kinderachtig met die Wim-Lex steek. Ieder koningshuis ter wereld heeft een relatie met de Saudi's, of ze hen nou oprecht leuk vinden of niet.
Wat heeft dat er mee te maken :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173764393
quote:
zsm zelfvoorzienend worden dmv energie transitie.

Fuck saoedie arabie en dergelijke klote regimes :r
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173764726
quote:
"Keep your friends close and your enemies closer"

Hetzelfde zie je met Noord-Korea, je moet geen situatie creeeren waar je een land echt 100% negeert want dan ontpopt er nog iets gevaarlijkers. Blijven praten, desnoods over meerdere generaties, tot in de eeuwigheid.. is het beste.

Bovendien ging het om de religieuze tak, als Wilders wat doet in een gedoogpositie zie je de buitenlandse regimes ook geen afstand van Nederland doen. Daarnaast is landen uitsluiten geen oplossing voor verandering.

Hier zullen hopelijk wat wat gerechtelijke stappen op volgen, maar dat is dan wel zo'n beetje het maximale wat er te bereiken valt.
pi_173764765
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

zsm zelfvoorzienend worden dmv energie transitie.

Fuck saoedie arabie en dergelijke klote regimes :r
Zelfs al blijven we vrolijk olie importeren, dan komt de klimaatverandering wel om het MO omver te gooien. De huidige vluchtelingenstromen zijn een lachertje vergeleken bij het aankomende feest van diversiteit.
Weg met de sleepwet.
pi_173764791
Men zou Saoedie ArabiŽ hetzelfde moeten behandelen als Noord Korea, een dictatoriaal kut land waar het westen niks te zoeken heeft.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173764814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Men zou Saoedie ArabiŽ hetzelfde moeten behandelen als Noord Korea, een dictatoriaal kut land waar het westen niks te zoeken heeft.
Zolang Trump graag zakendoet met z'n Arabische broeders en Nederland en de rest van Europa toch wel liever achter Amerika aanloopt wordt het maar al te graag verteld dat Iran de werkelijke vijand is, want die laten geen Amerikanen toe om olie te pompen. En men zal ook de Arabieren een groot plezier doen om Iran te omcirkelen als 'het probleem'.
pi_173764849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zolang Trump graag zakendoet met z'n Arabische broeders en Nederland en de rest van Europa toch wel liever achter Amerika aanloopt wordt het maar al te graag verteld dat Iran de werkelijke vijand is, want die laten geen Amerikanen toe om olie te pompen. En men zal ook de Arabieren een groot plezier doen om Iran te omcirkelen als 'het probleem'.
Klopt, maar dat is helaas niet typisch iets voor Trump, al z'n voorgangers waren net zo erg.

Valt me ook wel tegen dat Trump zich zo makkelijk liet knechten door de Arabieren, terwijl hij er eerst nog een grote bek over had op twitter.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173764878
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is helaas niet typisch iets voor Trump, al z'n voorgangers waren net zo erg.

Valt me ook wel tegen dat Trump zich zo makkelijk liet knechten door de Arabieren, terwijl hij er eerst nog een grote bek over had op twitter.
Hij wil na z'n presidentschap ook nog wel wat te doen hebben. Die wil z'n vriendenkring niet kwijt.
pi_173774312
SA is geen westers land dus waarom zouden zij dat niet mogen?
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_173774358
quote:
Dat heeft helemaal niet ieder koningshuis. Daarnaast is "zij doen het ook" natuurlijk een beetje een dooddoener, los van of je de kritiek terecht vindt of niet.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  donderdag 14 september 2017 @ 16:20:48 #20
401520 SebbeSwensje
Sebbe+Swensje=SebbeSwensje
pi_173774411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bewijs maar dat het niet zo is.
Dit snap ik ook niet.
pi_173774944
Wat bedoelen ze met oefening? Voorkennis? En waren het een paar prinses diecstiekem deden of de overheid ten volle?
pi_173776105
Volgens mij was het zo dat een aantal van de aanslagplegers geld ontvangen van SA om vliegtrainingen te doen. Maar ik weet niet of dit is wat ze bedoelen met "oefening".
pi_173776277
quote:
En als de Saudi's niet zoveel geld en olie hadden waren alle relaties op het niveau van Iran. En zo bewijst het maar weer dat het onze staatshoofden, onze politici en onze leiders alleen maar om geld draait in deze wereld onder het veel gebruikte excuus dat ze het voor de bevolking doen.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:27:46 #24
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_173776297
WTF is een
quote:
oefenrun voor de aanslagen op 11 september [..]
pi_173776309
Een monster gecreŽerd door GB en VS. De Saud-familie is in een niet ver verleden op de troon geholpen door de Britten als ze maar de Ottomanen uitwerkten.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')