abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 september 2017 @ 14:21:12 #76
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173772374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je vergeet Aston Martin :)
Ja maar dat neem ik niet serieus althans niet met RBR omdat het dan een gerebatchde Mercedes zou zijn en dat wilden ze dit jaar al niet doen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 september 2017 @ 14:22:23 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173772392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:21 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja maar dat neem ik niet serieus althans niet met RBR omdat het dan een gerebatchde Mercedes zou zijn en dat wilden ze dit jaar al niet doen.
Zou mij niet verwonderen als die bij Williams terecht komt als sponsor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173772426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:21 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja maar dat neem ik niet serieus althans niet met RBR omdat het dan een gerebatchde Mercedes zou zijn en dat wilden ze dit jaar al niet doen.
Aston Martin is ook geïnteresseerd om voor in 2021 een eigen motor te ontwikkelen, dus geen gerebadgde Mercedes. Misschien in samenwerking met Cosworth. Gezien de huidige samenwerking met Red Bull Racing zou dat ook een optie kunnen zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173772445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Aston Martin is ook geïnteresseerd om voor in 2021 een eigen motor te ontwikkelen, dus geen gerebadgde Mercedes. Misschien in samenwerking met Cosworth. Gezien de huidige samenwerking met Red Bull Racing zou dat ook een optie kunnen zijn.
Waarom niet gewoon verder met Honda?

V6 twin turbo is wel hun dingetje namelijk.
pi_173772495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:24 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon verder met Honda?

V6 twin turbo is wel hun dingetje namelijk.
Is ook een optie, al lees ik dat Porsche in 2021 Red Bull Racing wil overnemen om er een eigen fabrieksteam van te maken. Red Bull zou dan nog alleen nog als sponsor aanwezig zijn.

Honda zou dan STR kunnen overnemen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173772864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat had ook een voordeel kunnen zijn, ze wisten al dat Mercedes de beste oplossing had maar hebben hun oren teveel naar McLaren laten hangen wat betreft het size zero concept
Op zich niet slecht, als je beter wil zijn moet je niet hetzelfde doen. Helaas faalde hun concept en moesten ze terug naar de tekentafel. Als het wel had gewerkt dan waren Mclaren en Honda het team to beat geweest ipv Mercedes.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 14 september 2017 @ 15:19:02 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_173773268
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_173773687
https://www.instagram.com/p/BZBbkcHnL1u/

Zou Red Bull/RBR echt zo ver gaan om de boel te verkopen/op te doeken in het scenario dat WTF1 hier schetst?
Flesje bier
pi_173773771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:44 schreef Gezicht het volgende:
https://www.instagram.com/p/BZBbkcHnL1u/

Zou Red Bull/RBR echt zo ver gaan om de boel te verkopen/op te doeken in het scenario dat WTF1 hier schetst?
De geruchten van verkoop aan Porsche in 2021 doen al even de ronde. Dus dat zou zo maar kunnen. Dat Renault weigert om vanaf 2019 motoren te leveren wordt al weer ontkend. Men heeft nog geen beslissing gemaakt over wat zij en Red Bull willen, dus Renault behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
quote:
Ein französischer Insider im Fahrerlager von Singapur: «Die Geschichte aus England stimmt so nicht. Die Wahrheit ist vielmehr – Renault ist unsicher, wie sich Red Bull mittelfristig orientieren wird. Die Beziehung zwischen den Franzosen und den Engländern war überaus erfolgreich, siehe die vier WM-Titel von Sebastian Vettel von 2010 bis 2013. Aber sie war immer auch von Spannungen gekennzeichnet, weil Renault selbst in der Phase der grössten Erfolge nie den kraftvollsten Motor hatte und den Schritt in die Turbo-Ära gründlich verpatzt hat. Bis heute muss Red Bull Racing mit einem überdurchschnittlich guten Chassis ausgleichen, was Renault mit einem unterlegenen Motor bietet. Es ist völlig naheliegend, dass die Verantwortlichen offen für eine Alternative sind.»

Unser französischer Insider sagt weiter: «Red Bull hat doch alle Möglichkeiten. Sie können sich in Ruhe ansehen, wie sich Honda macht. Gleichzeitig haben wir Porsche, die offen mit der Formel 1 flirten, allerdings wissen wir nicht, wann ein deutscher Motor bereit stünde. Porsche ist gewiss klug genug, eine Rückkehr in die Formel 1 nicht zu überstürzen. Will heissen - sie würden erst mit Einführung des neuen Motorreglements kommen, das wäre 2021. Das Abkommen mit Renault läuft lange genug, um sich in Ruhe zusammenzusetzen und über die Zukunft zu sprechen.»

«Die Motorsituation ist im freien Fluss. Das ist Formel 1. Da ist grundsätzlich fast alles möglich, auch Red Bull Racing mit Honda. Der Vertrag zwischen McLaren und Honda war auf zehn Jahre ausgelegt. Nun werden die Engländer im kommenden Jahr mit Renault-Motoren fahren. Damit hätte vor einem Jahr auch keiner gerechnet.»
http://www.speedweek.com/(...)-geht-es-weiter.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173774099
Er zijn duidelijk weer te veel journalisten die uit hun nek lullen.

Eerst gaat Renault door het stof, helemaal schuldbewust, en een week later gooien ze ineens hun klant de deur uit. Ik vond het al een raar verhaal, en dat blijkt dus maar weer.
Waar rook is zal best een Honda zijn, maar tis dus vooralsnog eigenlijk gewoon astraal gepenis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173774295
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Overigens ben ik wel bereid te geloven dat teams als Mercedes, Ferrari en Red Bull met hun motorsettings veel verder gaan dan de klantenteams. Die laten hierdoor wat liggen.
Je beseft dat Red Bull ook een klantenteam is?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 september 2017 @ 16:21:52 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173774445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je beseft dat Red Bull ook een klantenteam is?
zeker, maar Red Bull is wel een team dat altijd de limiet opzoekt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173774956
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zeker, maar Red Bull is wel een team dat altijd de limiet opzoekt
Dat kan alleen met de steun (lees:goedkeuring) van je motorenleverancier. En ik geloof er niks van dat ze bij RBR dingen doen die ze dan vervolgens niet bij hun eigen team doen. Eerder andersom lijkt me.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 september 2017 @ 16:53:35 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173775000
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn duidelijk weer te veel journalisten die uit hun nek lullen.

Eerst gaat Renault door het stof, helemaal schuldbewust, en een week later gooien ze ineens hun klant de deur uit. Ik vond het al een raar verhaal, en dat blijkt dus maar weer.
Waar rook is zal best een Honda zijn, maar tis dus vooralsnog eigenlijk gewoon astraal gepenis.
het is gewoon een conclusie trekken, de kans dat het waarheid wordt is zeer groot, het is geen geheim dat Renault en Red Bull wat moeite met elkaar hebben en hun contract loopt af na volgend jaar.
pi_173775225
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan alleen met de steun (lees:goedkeuring) van je motorenleverancier. En ik geloof er niks van dat ze bij RBR dingen doen die ze dan vervolgens niet bij hun eigen team doen. Eerder andersom lijkt me.
Precies. Renault bepaalt de motorsettings (waarschijnlijk in overleg met Red Bull) en dat is dan ook direct de reden dat ze terecht worden aangesproken op evt. falen op wat voor vlak dan ook.
Als RBR alles zelf zou bepalen, misschien zelfs tegen het het advies van Renault in, zouden ze geen enkel recht van klagen hebben over de tegenvallers dit seizoen.
Maar Renault heeft al excuses aangeboden, verbetering beloofd, 100 extra poppetjes aan het team toegevoegd maar helaas te laat.
In ieder geval is het wel duidelijk dat Renault het boetekleed heeft aangetrokken en dat het falen niks met keuzes van RBR te maken heeft.
pi_173775336
Maar goed, Verstappen dus in 2018 en 2019 geen wereldkampioen.

En 2020 moet je maar net dat stoeltje vrij hebben. Vanaf 2021 is het weer een gok. Zo zie je maar weer dat wereldkampioen worden zo simpel nog niet is.
pi_173775363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:16 schreef VEM2012 het volgende:
Maar goed, Verstappen dus in 2018 en 2019 geen wereldkampioen.

En 2020 moet je maar net dat stoeltje vrij hebben. Vanaf 2021 is het weer een gok. Zo zie je maar weer dat wereldkampioen worden zo simpel nog niet is.
In 2018 niet nee, maar waarom trek je dezelfde conclusie voor 2019?
pi_173775551
Ben wel benieuwd wie van al die merken echt met iets komt in 2021. Ze willen de motoren eenvoudiger maken, zodat meer fabrikanten kunnen meekomen, maar aan de andere kant willen Ferrari en Mercedes straks ook niet in hemd staan. Die komen vast weer met voorstellen, die net iets te hoog gegrepen zijn voor een nieuwkomer.
.
  donderdag 14 september 2017 @ 17:53:43 #97
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_173775842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
Waar rook is zal best een Honda zijn
:D _O-
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_173777226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:17 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

In 2018 niet nee, maar waarom trek je dezelfde conclusie voor 2019?
Honda gaat voor 2021 echt niet meedoen met Ferrari en Mercedes.
pi_173777715
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf welke stoeltjes beschikbaar zijn en of Honda het gat met Mercedes en Ferrari weet te dichten.
Dat weet je natuurlijk pas na 1 seizoen. En denk dat tegen die tijd Kimi en wellicht Hamilton gestopt zijn. Aangezien laatst genoemde dit seizoen al een paar keer gehint heeft naar retirement.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173779476
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Honda gaat voor 2021 echt niet meedoen met Ferrari en Mercedes.
We gaan na spec 4 zien wat de potentie is van Honda aankomend jaar. Denk persoonlijk dat de ICE helemaal niet zo slecht is eigenlijk en de spec 4 moet ervoor zorgen dat die nog robuuster wordt (en fuel efficiency)
Het zijn voornamelijk de andere componenten zoals de ERS en MGU-K/H die niet echt goed werken (al lijkt de MGU-H nu wel heel te blijven).

RBR kan nu via Ilmor een stuk actiever helpen met de ontwikkeling bij Honda dan McLaren kon. De relatie tussen McLaren en Honda was na een paar maanden (in 2015) al verziekt met dat gemiep over "GP2 engine!!".
De relatie tussen RBR en Renault is nu ook niet erg goed te noemen, als de switch van STR naar Honda morgen (waarschijnlijk) definitief wordt, zal de relatie tussen RBR en Renault ook alleen maar een simpele "klant koopt motor-as is" relatie worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')