abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:27:50 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174676357
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die vind je op je "c" schijf, helaas kan je hem nergens anders neer zetten
Wat is een “c” schijf?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:13:46 #152
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174757498
Iemand hier positieve of negatieve ervaringen met de AirPods?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_174758994
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:13 schreef KaBuf het volgende:
Iemand hier positieve of negatieve ervaringen met de AirPods?
Positief
pi_174762500
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:13 schreef KaBuf het volgende:
Iemand hier positieve of negatieve ervaringen met de AirPods?
Heel positief. Mooi stukje techniek.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:44:55 #155
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174773328
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:13 schreef KaBuf het volgende:
Iemand hier positieve of negatieve ervaringen met de AirPods?
Neutraal over de geluidskwaliteit
Negatief over de pasvorm
Positief over de techniek

AirPods zijn niets voor mij omdat ze niet in mijn oren blijven zitten en ik meer accuduur wil. Maar de w1-chip zorgt voor veel simpelere en stabielere verbinding met je iPhone dan andere headsets. Ik gebruik zelf de PowerBeats3 met dezelfde chip en het werkt echt top.

Als ze in je oren blijven zitten en de geluidskwaliteit voldoende is voor je, zou ik ze absoluut aanraden. Je zult niet snel een alternatief vinden dat net zo probleemloos werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Splackavellie02 op 31-10-2017 08:30:58 ]
pi_174773339
w1* ;)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:52:43 #157
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_174773377
Thanks all, gisteravond nog gekocht :@
En ze zitten, klinken en werken inderdaad prima :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:31:07 #158
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174773694
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 07:47 schreef Drug het volgende:
w1* ;)
Dank :)
pi_174800575
High Sierra doet het uitstekend in Cinebench op mijn Mac mini. Alleen in single core CPU eindigt de score niet bovenaan
  woensdag 1 november 2017 @ 17:37:19 #160
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_174806928
Klap net voor het eerst in tijden mijn MBP weer eens open en merk dat mijn trackpad niet meer zo zit zoals hoort (Gebruik hem eigenlijk altijd dicht met Thunderbolt scherm en los toetsenbord en trackpad).

Hij klikt bijna niet meer en een hoek steekt boven de body uit (links onder).

MBP is van mid 2012.



Zou ik dit makkelijk zelf kunnen oplossen of zal ie vervangen moeten worden? En als dat zo is, is dat zelf te doen ?

[ Bericht 4% gewijzigd door DaMook op 01-11-2017 18:05:03 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Admin woensdag 1 november 2017 @ 18:31:56 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174807912
quote:
99s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:37 schreef DaMook het volgende:
Klap net voor het eerst in tijden mijn MBP weer eens open en merk dat mijn trackpad niet meer zo zit zoals hoort (Gebruik hem eigenlijk altijd dicht met Thunderbolt scherm en los toetsenbord en trackpad).

Hij klikt bijna niet meer en een hoek steekt boven de body uit (links onder).

MBP is van mid 2012.

[ afbeelding ]

Zou ik dit makkelijk zelf kunnen oplossen of zal ie vervangen moeten worden? En als dat zo is, is dat zelf te doen ?
Je accu is aan het uitzetten en moet vervangen worden (die duwt je trackpad omhoog - ik heb ooit hetzelfde gehad). Het is zelfs potentieel gevaarlijk, dus ik zou er geen maanden mee wachten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174814697
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van HomeKit met meerdere gebruikers?

Voorheen was ik de enige die de Home app gebruikte omdat ik Philips Hue lampen in mijn slaapkamer gebruik, maar nu de TRÅDFRI lampen in de woonkamer en binnenkort onze thermostaat ook met HomeKit werken zullen mijn ouders en broertje de Home app ook gaan gebruiken.

Tijdens het installeren merk ik dat de favoriete scčnes en apparaten in het "Home" overzicht voor iedereen hetzelfde zijn. Je kunt dus blijkbaar niet per persoon favoriete scčnes en apparaten instellen – dat vind ik niet erg logisch als het over persoonsgebonden kamers zoals slaapkamers gaat.



Nu heeft iedereen thuis dus dit beginscherm, maar het is alleen voor mij nuttig om mijn slaapkamerlampen als favoriet te hebben ingesteld.

Herkent iemand dit, of is er iets waar ik overheen kijk waardoor je de Home app toch per persoon kan aanpassen?
  woensdag 1 november 2017 @ 23:39:31 #163
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_174816413
quote:
7s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:30 schreef J.Appleseed het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van HomeKit met meerdere gebruikers?

Voorheen was ik de enige die de Home app gebruikte omdat ik Philips Hue lampen in mijn slaapkamer gebruik, maar nu de TRÅDFRI lampen in de woonkamer en binnenkort onze thermostaat ook met HomeKit werken zullen mijn ouders en broertje de Home app ook gaan gebruiken.

Tijdens het installeren merk ik dat de favoriete scčnes en apparaten in het "Home" overzicht voor iedereen hetzelfde zijn. Je kunt dus blijkbaar niet per persoon favoriete scčnes en apparaten instellen – dat vind ik niet erg logisch als het over persoonsgebonden kamers zoals slaapkamers gaat.

[ afbeelding ]

Nu heeft iedereen thuis dus dit beginscherm, maar het is alleen voor mij nuttig om mijn slaapkamerlampen als favoriet te hebben ingesteld.

Herkent iemand dit, of is er iets waar ik overheen kijk waardoor je de Home app toch per persoon kan aanpassen?
Helaas heb ik geen inhoudelijk antwoord op jouw vraag! Wel wil ik je vragen of er een reden is dat je voor de Ikea varianten gaat i.p.v. die van Philips? En of je een iPad of TV gebruikt als bridge?
pi_174818194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Saninl het volgende:

[..]

Helaas heb ik geen inhoudelijk antwoord op jouw vraag! Wel wil ik je vragen of er een reden is dat je voor de Ikea varianten gaat i.p.v. die van Philips? En of je een iPad of TV gebruikt als bridge?
Ik gebruik zelf Philips Hue, maar m’n ouders weigeren om 60 euro voor een lamp te betalen. Philips Hue is een stuk verfijnder, maar ze zijn niet heel erg geīnteresseerd in al die functies zoals ik dat ben en de prijzen van IKEA TRÅDFRI zijn een stuk redelijker dus dat was een gemakkelijkere overstap van hun Klik Aan-Klik Uit systeem.

Het voordeel van HomeKit is dat die twee systemen nu naadloos geīntegreerd zijn - je kunt Philips Hue en IKEA TRÅDFRI prima door elkaar heen gebruiken!

Ik gebruik mijn Apple TV als Home Hub, maar als ik op mezelf ga wonen neem ik die met me mee dus dan zal het wel de iPad van m’n ouders worden als ze tegen die tijd zelf geen Apple TV hebben :+

[ Bericht 4% gewijzigd door J.Appleseed op 02-11-2017 07:43:21 ]
  donderdag 2 november 2017 @ 08:54:20 #165
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_174818961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je accu is aan het uitzetten en moet vervangen worden (die duwt je trackpad omhoog - ik heb ooit hetzelfde gehad). Het is zelfs potentieel gevaarlijk, dus ik zou er geen maanden mee wachten. :)
Dat is een goede, zelf nog niet eens aangedacht. Thanks, snel nieuwe accu bestellen dus.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_174833569
Kwartaalcijfers weer beter dan verwacht...
  donderdag 2 november 2017 @ 22:45:53 #167
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_174835660
EDIT (3-11-17 10:22) : Zojuist de accu vervangen. Was letterlijk 5 minuten werk. Trackpad werkt ook weer normaal *O* .




De oude batterij was idd aan het opzwellen.

[ Bericht 55% gewijzigd door DaMook op 03-11-2017 10:22:36 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_174846101
Zo, ik heb vandaag de nieuwe thermostaat ingesteld en ik moet zeggen dat HomeKit uiteindelijk wel geniaal werkt als hub voor alle smart devices hier in huis, ondanks het gebrek aan personalisatiemogelijkheden als je de app met meerdere personen thuis gebruikt.

Ik merk dat het door HomeKit zelfs voor mijn ouders ontzettend makkelijk is om alle slimme apparaten in huis te bedienen - alles gaat via de Home app, of dat nu een thermostaat is, een slimme lamp van Philips of IKEA, of een ander HomeKit-compatibel product.



De thermostaat in kwestie is een Honeywell Lyric T6. We hebben ook de thermostaat van Nest overwogen maar ondanks dat die er heel mooi afgewerkt uit ziet, werkt die niet met HomeKit en zit je toch nog met meerdere apps om je apparaten te bedienen. En dan nog is de T6 zeker niet lelijk, dus het geheel ziet er toch strak uit.

Ik heb nu ook onder "automation" in de app ingesteld dat die aan moet springen als iemand in ons gezin thuis komt en uit moet gaan als de laatste persoon thuis weggaat. Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar dat werkt.

Ik ben ondertussen aardig verliefd aan het worden op HomeKit O+
Ik ga zeker nog kijken welke apparaten daar nog meer op kunnen worden aangesloten.
  Admin vrijdag 3 november 2017 @ 16:41:56 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174847311
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:45 schreef DaMook het volgende:
EDIT (3-11-17 10:22) : Zojuist de accu vervangen. Was letterlijk 5 minuten werk. Trackpad werkt ook weer normaal *O* .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De oude batterij was idd aan het opzwellen.

Nu kun je er weer tegenaan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:49:07 #170
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174847458
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, ik heb vandaag de nieuwe thermostaat ingesteld en ik moet zeggen dat HomeKit uiteindelijk wel geniaal werkt als hub voor alle smart devices hier in huis, ondanks het gebrek aan personalisatiemogelijkheden als je de app met meerdere personen thuis gebruikt.

Ik merk dat het door HomeKit zelfs voor mijn ouders ontzettend makkelijk is om alle slimme apparaten in huis te bedienen - alles gaat via de Home app, of dat nu een thermostaat is, een slimme lamp van Philips of IKEA, of een ander HomeKit-compatibel product.

[ afbeelding ]

De thermostaat in kwestie is een Honeywell Lyric T6. We hebben ook de thermostaat van Nest overwogen maar ondanks dat die er heel mooi afgewerkt uit ziet, werkt die niet met HomeKit en zit je toch nog met meerdere apps om je apparaten te bedienen. En dan nog is de T6 zeker niet lelijk, dus het geheel ziet er toch strak uit.

Ik heb nu ook onder "automation" in de app ingesteld dat die aan moet springen als iemand in ons gezin thuis komt en uit moet gaan als de laatste persoon thuis weggaat. Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar dat werkt.

Ik ben ondertussen aardig verliefd aan het worden op HomeKit O+
Ik ga zeker nog kijken welke apparaten daar nog meer op kunnen worden aangesloten.
Vind het ook mooi spul. Ik wacht al heel lang op support voor een goede deurbel. Hij schijnt dat de ring pro nog dit jaar homekit support gaat krijgen! Ik heb nu Hue en een security cam en net een huis gekocht met traditionele verwarming (ipv vloerverwarming) dus nu gaat de slimme thermostaat ook volgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:51:44 #171
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174847509
Over een smart slot op de deur denk ik na, durf nog niet zo goed.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 3 november 2017 @ 18:29:13 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_174849177
Mijn iPhone 6 deed de afgelopen week een paar peer opeens niets meer. Ik heb hem steeds gereset door de aan-/uitknop en homeknop 10 seconden ingedrukt te houden. Maar net gebeurde het twee keer binnen twee uur. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Vraag me vooral af of het een software- of een hardwareprobleem is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:21:19 #173
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_174850199
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nu kun je er weer tegenaan. :)
Ik moet alleen de binnenkant eens een keer schoonmaken :X . En dan vooral onder/rond het logicboard. De rest heb ik vanochtend alweer redelijk netjes gemaakt. Durf het alleen nog niet zo goed aan het logicboard eruit te halen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_174850266
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, ik heb vandaag de nieuwe thermostaat ingesteld en ik moet zeggen dat HomeKit uiteindelijk wel geniaal werkt als hub voor alle smart devices hier in huis, ondanks het gebrek aan personalisatiemogelijkheden als je de app met meerdere personen thuis gebruikt.

Ik merk dat het door HomeKit zelfs voor mijn ouders ontzettend makkelijk is om alle slimme apparaten in huis te bedienen - alles gaat via de Home app, of dat nu een thermostaat is, een slimme lamp van Philips of IKEA, of een ander HomeKit-compatibel product.

[ afbeelding ]

De thermostaat in kwestie is een Honeywell Lyric T6. We hebben ook de thermostaat van Nest overwogen maar ondanks dat die er heel mooi afgewerkt uit ziet, werkt die niet met HomeKit en zit je toch nog met meerdere apps om je apparaten te bedienen. En dan nog is de T6 zeker niet lelijk, dus het geheel ziet er toch strak uit.

Ik heb nu ook onder "automation" in de app ingesteld dat die aan moet springen als iemand in ons gezin thuis komt en uit moet gaan als de laatste persoon thuis weggaat. Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar dat werkt.

Ik ben ondertussen aardig verliefd aan het worden op HomeKit O+
Ik ga zeker nog kijken welke apparaten daar nog meer op kunnen worden aangesloten.
Zitten er nog eisen aan die thermostaat? Ik heb ook een Honeywell namelijk, maar 1 die moet je draaien om temps in te stellen.
pi_174850317
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:21 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik moet alleen de binnenkant eens een keer schoonmaken :X . En dan vooral onder/rond het logicboard. De rest heb ik vanochtend alweer redelijk netjes gemaakt. Durf het alleen nog niet zo goed aan het logicboard eruit te halen.
Da's goed te doen hoor, heb ik ook gedaan bij m'n Mid 2012 MacBook Pro :) Ik heb toen ook meteen de thermal paste op de CPU en GPU vervangen, na 5 jaar zal die ook niet meer optimaal zijn.



iFixit heeft daar hele goede guides voor ^O^ Je moet wel gewoon voorzichtig zijn en je tijd ervoor nemen.
pi_174861819
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zitten er nog eisen aan die thermostaat? Ik heb ook een Honeywell namelijk, maar 1 die moet je draaien om temps in te stellen.
Als je bedoelt op welke CV-systemen je die kunt gebruiken, kan de T6 op zowel aan/uit als OpenTherm systemen geīnstalleerd worden. Kijk anders eens op de productpagina hier :)

Naast de T6 zit er ook een ketelmodule in de verpakking. Die hang je in de buurt van je CV ketel, en bedradingsgewijs zit die gewoon tussen je CV-ketel en de thermostaat in.

De installatie vond ik persoonlijk goed te doen, ik ben er samen met mijn vader een uurtje of wat mee bezig geweest maar wat je allemaal waarmee moet verbinden hangt af van het soort verwarmingsinstallatie dat je hebt. De bedradingsschema's voor de vijf soorten installaties vind je hier. Als het je zelf te ingewikkeld lijkt kun je het natuurlijk ook altijd laten doen ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door J.Appleseed op 04-11-2017 12:39:39 ]
  maandag 13 november 2017 @ 10:30:37 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_175038687
Ik ga een nieuwe iPad kopen deze maand, en ben toevallig een weekje in Maleisië waar een nieuwe iPad nog geen 320 euro kost. Zitten er nog haken en ogen aan als ik daar een iPad koop? Uiteraard de stekker die anders is (maar die heb ik nog van mijn huidige iPad), maar verder?
  maandag 13 november 2017 @ 10:57:50 #178
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175039188
Ik wil eindelijk eens aan Safari gaan wennen op m'n MacBook maar kan de homepage en search engine niet veranderen. Homepage blijft terugschieten op de Apple site en search engine op Yahoo. Las op internet dat dit kan door adware dus heb nieuwe versie van Malwarebytes gedownload en geīnstalleerd, deze vraagt echter om toestemming in het Security and Privacy settings en ik kan klikken wat ik wil op 'allow' maar niks gebeurd, ook niet nadat ik het slot geopend heb met m'n wachtwoord en alles.

Heeft iemand een idee what to do? ;(
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2017 @ 11:58:34 #179
240917 Mula
pi_175063555
Op mn launchpad staat een gepauzeerd icoontje van Pages. Hij is licht-grijs en ik kan er niks mee. Pages staat in mn dock en werkt gewoon. In de app-store heb ik bij pages alleen de optie "open".

Iemand een idee hoe ik dit verwijder? Heb nu aldoor zo'n stom balkje onder launchpad in mn dock staan.
pi_175066414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:58 schreef Mula het volgende:
Op mn launchpad staat een gepauzeerd icoontje van Pages. Hij is licht-grijs en ik kan er niks mee. Pages staat in mn dock en werkt gewoon. In de app-store heb ik bij pages alleen de optie "open".

Iemand een idee hoe ik dit verwijder? Heb nu aldoor zo'n stom balkje onder launchpad in mn dock staan.
al uit en weer aan gezet?
pi_175066466
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:57 schreef zeer het volgende:
Ik wil eindelijk eens aan Safari gaan wennen op m'n MacBook maar kan de homepage en search engine niet veranderen. Homepage blijft terugschieten op de Apple site en search engine op Yahoo. Las op internet dat dit kan door adware dus heb nieuwe versie van Malwarebytes gedownload en geīnstalleerd, deze vraagt echter om toestemming in het Security and Privacy settings en ik kan klikken wat ik wil op 'allow' maar niks gebeurd, ook niet nadat ik het slot geopend heb met m'n wachtwoord en alles.

Heeft iemand een idee what to do? ;(
goeie keus, safari _O_
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:57:54 #182
141482 Q.
JurassiQ
pi_175066796
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:57 schreef zeer het volgende:
Ik wil eindelijk eens aan Safari gaan wennen op m'n MacBook maar kan de homepage en search engine niet veranderen. Homepage blijft terugschieten op de Apple site en search engine op Yahoo. Las op internet dat dit kan door adware dus heb nieuwe versie van Malwarebytes gedownload en geīnstalleerd, deze vraagt echter om toestemming in het Security and Privacy settings en ik kan klikken wat ik wil op 'allow' maar niks gebeurd, ook niet nadat ik het slot geopend heb met m'n wachtwoord en alles.

Heeft iemand een idee what to do? ;(
Chrome gebruiken.
For great justice!
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2017 @ 15:48:13 #183
240917 Mula
pi_175067759
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:42 schreef Drug het volgende:

[..]

al uit en weer aan gezet?
Mn mac bedoel je? Ja, al meerdere keren sinds het balkje er staat. Als je de download bedoelt; daar kan ik helemaal niks mee. Het icoontje is lichtgrijs en heeft verder geen opties. Ik kan hem wel verslepen (bijv naar mn bureaublad), maar kan hem niet in de prullenbak gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Mula op 14-11-2017 15:53:54 ]
pi_175082158
Ik heb het wachtwoord van mijn school account gewijzigd en moet dus het wifi wachtwoord wijzigen op mijn macbook pro. Hoe doe ik dit :?
  woensdag 15 november 2017 @ 09:30:58 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175082538
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:04 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Ik heb het wachtwoord van mijn school account gewijzigd en moet dus het wifi wachtwoord wijzigen op mijn macbook pro. Hoe doe ik dit :?
inloggen op het wifi, dan vraagt ie je om het wachtwoord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 november 2017 @ 09:31:50 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175082549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:48 schreef Mula het volgende:

[..]

Mn mac bedoel je? Ja, al meerdere keren sinds het balkje er staat. Als je de download bedoelt; daar kan ik helemaal niks mee. Het icoontje is lichtgrijs en heeft verder geen opties. Ik kan hem wel verslepen (bijv naar mn bureaublad), maar kan hem niet in de prullenbak gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder appeltje in menubalk naar forceer stop gaan en daar pages selecteren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2017 @ 14:45:36 #187
240917 Mula
pi_175088747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

onder appeltje in menubalk naar forceer stop gaan en daar pages selecteren
Dat lukt niet. Pages staat er niet bij.

Dit bracht me wel op het idee om pages onder Programmas te verwijderen. Daarna had het icoontje ineens wel een kruisje om hem te verwijderen? Geen idee hoe of wat, maar het is in ieder geval weg!
  woensdag 15 november 2017 @ 19:58:21 #188
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_175095762
Wazige Siri bug in iOS 11.1.1 (getest op een iPhone 7 en iPad Air)



Als je daarna aan Siri meld dat het antwoord niet correct is dan gaat hij (volgens mij) de eerste contact in de recente contacten bellen.

Hebben meer mensen dit?
  woensdag 15 november 2017 @ 20:03:45 #189
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_175095899
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:45 schreef DaMook het volgende:
EDIT (3-11-17 10:22) : Zojuist de accu vervangen. Was letterlijk 5 minuten werk. Trackpad werkt ook weer normaal *O* .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De oude batterij was idd aan het opzwellen.

Hmmzz... Mijn trackpad is ook ietsje naarboven gekomen.
En er staat ook al tijden Service Battery in de menu bar.

Had je een originele Apple batterij of een ander merk geīnstalleerd? (Welke?)
pi_175095907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:58 schreef Junkie het volgende:
Wazige Siri bug in iOS 11.1.1 (getest op een iPhone 7 en iPad Air)

[ afbeelding ]

Als je daarna aan Siri meld dat het antwoord niet correct is dan gaat hij (volgens mij) de eerste contact in de recente contacten bellen.

Hebben meer mensen dit?
:Y
  woensdag 15 november 2017 @ 20:30:49 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175096560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:58 schreef Junkie het volgende:
Wazige Siri bug in iOS 11.1.1 (getest op een iPhone 7 en iPad Air)

[ afbeelding ]

Als je daarna aan Siri meld dat het antwoord niet correct is dan gaat hij (volgens mij) de eerste contact in de recente contacten bellen.

Hebben meer mensen dit?
1/1=1
Wat zou daar verkeerd aan zijn?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175096980
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1/1=1
Wat zou daar verkeerd aan zijn?
dat het niet de gestelde vraag beantwoordt.
  vrijdag 17 november 2017 @ 01:07:52 #193
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_175125039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:03 schreef Junkie het volgende:

[..]

Hmmzz... Mijn trackpad is ook ietsje naarboven gekomen.
En er staat ook al tijden Service Battery in de menu bar.

Had je een originele Apple batterij of een ander merk geīnstalleerd? (Welke?)
Ik had geen melding, ook nog niet superveel cyclussen trouwens, maar hij hangt dan ook bijna altijd aan de lader.

Heb er nu deze inzitten https://www.bizzix.nl/mac(...)ok-pro-13-accu-a1322 .

En het vervangen is echt simpel (iig in mijn mid 2012 model. Net als eigenlijk het inbouwen van SSD en geheugen uitbreiden wat ik ook al ooit gedaan heb.

Dit is trouwens de oude accu, in het midden zie je de bult.



Ik moet trouwens niet vergeten dat ik hem nog weg moet gooien, want ligt nu in de doos van de nieuwe accu in de kast :X .

[ Bericht 5% gewijzigd door DaMook op 17-11-2017 01:13:25 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:19:22 #194
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_175129067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1/1=1
Wat zou daar verkeerd aan zijn?
Ik zou het niet weten. Denk wel iets aan de server kant, want de tekst herkenning is correct.

De bug zit ook nog in iOS 11.1.2

quote:
99s.gif Op vrijdag 17 november 2017 01:07 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik had geen melding, ook nog niet superveel cyclussen trouwens, maar hij hangt dan ook bijna altijd aan de lader.

Heb er nu deze inzitten https://www.bizzix.nl/mac(...)ok-pro-13-accu-a1322 .

En het vervangen is echt simpel (iig in mijn mid 2012 model. Net als eigenlijk het inbouwen van SSD en geheugen uitbreiden wat ik ook al ooit gedaan heb.

Dit is trouwens de oude accu, in het midden zie je de bult.

[ afbeelding ]

Ik moet trouwens niet vergeten dat ik hem nog weg moet gooien, want ligt nu in de doos van de nieuwe accu in de kast :X .

Dankje voor de info!
pi_175129504
Morgen.Nog mensen die die nieuwe iMac gaan bestellen die komende maand vrij komt ter bestelling?
  vrijdag 17 november 2017 @ 14:29:21 #196
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_175132398
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:44 schreef Iwanius het volgende:
Morgen.Nog mensen die die nieuwe iMac gaan bestellen die komende maand vrij komt ter bestelling?
Helaas niet. ;)

En mocht ik zwemmen in het geld zou ik nog steeds wachten tot de echte Mac Pro.

  vrijdag 17 november 2017 @ 18:34:49 #197
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175136744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:44 schreef Drug het volgende:

[..]

goeie keus, safari _O_
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Chrome gebruiken.
bedankt jongens het heeft he-le-maal niks opgelost
pi_175151830
Mijn trouwe macbook Pro uit 2009 is zojuist overleden ;(
Nog een weekje wachten op een (hopelijk) goeie deal voor Black Friday.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_175166222
Nu pas de update naar macOS High Sierra gedaan (vanaf 10.11).
Begin langzamerhand moe te worden van al die wachtwoorden en beveiligingscodes voor Apple/iCloud. Je komt er amper zelf nog in, het is zoveel dat het verwarrend werkt.

Na de update vraagt ie nu om mijn iCloud beveiligingscode. Omdat er zoveel ww/codes etc. zijn voor Apple, schrijf ik die allemaal op, want anders kom ik er niet meer uit (en ik ben op zich best handig met een computer).
Ik kan me niet herinneren ooit een iCloud beveiligingscode te hebben ingesteld, anders zou ik het dus hebben opgeschreven.

Iemand een tip? Google geeft alleen maar wat te doen als je het vergeten bent. Ik probeer het nu zowel op mijn MacBook als op mijn iPhone (zonder update) in te stellen, maar kom er niet doorheen. Het "wieltje" blijft draaien.
  zondag 19 november 2017 @ 10:35:18 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175167331
Apple gaat de A10 processor inbouwen in de iMac Pro als slimme coprocessor
https://www.iculture.nl/nieuws/imac-pro-a10-chip-slimme-functies/
Heb een vermoeden dat Apple binnen nu en een paar jaar zich los maakt van Intel en hun A serie als CPU gaat gebruiken in de desktop/laptop omgevingen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')