abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 13:49:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173751038
NIJMEGEN - Een groep muzikanten wil in de Nijmeegse wijk Grootstal een woonwijk bouwen die speciaal is ontworpen voor mensen die zich bezighouden met muziek maken.



Idee is om 40 tot 50 vijftig huur- en koopwoningen neer te zetten die stuk voor stuk zijn uitgerust met geïsoleerde muziekkamers. ,,Zodat buren geen last hebben en andere gezinsleden evenmin’’, zegt initiatiefnemer Marc de Gelder.

Beveiligd parkeren
In de nieuwe wijk, op een braakliggend terrein tussen Marie Curie- en Celsiusstraat, moet ook ruimte komen voor gemeenschappelijke repetitieruimtes voor bands en ruimtes voor muzieklessen. ,,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’

Woningcorporatie Standvast Wonen heeft belangstelling om de muziekwijk te bouwen. Initiatiefnemer Marc de Gelder en een vaste groep van zo'n vijftien muzikanten is al twee jaar bezig om het idee handen en voeten te geven. ,,We hadden eerst een locatie in de Waalsprong op het oog, maar daar kan het niet. De gemeente (eigenaar van de bouwgrond in Grootstal, red.) heeft toen deze plek voorgesteld. We zijn met stedenbouwkundigen aan het uitzoeken wat allemaal mogelijk is.’’

Hoogvliet
De Gelder zegt dat alleen in Hoogvliet bij Rotterdam een vergelijkbaar wijkje staat. Inmiddels zijn verschillende workshops gehouden voor belangstellenden om na te denken over hoe de woonwijk vorm moet krijgen. ,,Het is een zeer gemêleerd gezelschap van relatief jong tot begin 70. Ook het type muzikant is divers: van maker van filmmuziek tot stemkunstenaar tot bespeler van een instrument.’’

Er is volgens De Gelder nog plek voor nieuwe gegadigden. Maandag 2 oktober is vanaf 20.00 uur een inloopbijeenkomst bij Brebl in het Honigcomplex in Nijmegen.

https://www.ad.nl/nijmege(...)n-nijmegen~a99420d8/

Schitterend. :) 8-) ^O^

Hier in Zaltbommel.....



In Nijmegen misschien.... Het Frank Boeijen-Kronenburg Park. Het Betty Serveert Café. De Staat Straat. Dierenwinkel Back To The Zoo.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 september 2017 @ 13:53:03 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173751085
Laat ze maar een wijk delen met wat zandrollers.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173751128
Wel een mooi idee. Benieuwd of het te realiseren is.
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 13:56:05 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173751142
Prima idee, ik ben wel benieuwd
pi_173751162
Prima als deze wijk met waarschijnlijk meerkosten gerealiseerd en bewoond kan worden zonder huursubsidies :)
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 14:00:13 #6
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173751197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Prima als deze wijk met waarschijnlijk meerkosten gerealiseerd en bewoond kan worden zonder huursubsidies :)
Hoezo? Er zit gewoon een bovengrens aan wat een huurwoning mag kosten voor huurtoeslag. Een woningbouwvereniging is ook geen liefdadigheidsinstelling en moet ook zn geld terug verdienen, dus zullen de woningen of duurder zijn, of er wordt op andere zaken bespaard
pi_173751222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef noodgang het volgende:

[..]

Hoezo? Er zit gewoon een bovengrens aan wat een huurwoning mag kosten voor huurtoeslag. Een woningbouwvereniging is ook geen liefdadigheidsinstelling en moet ook zn geld terug verdienen, dus zullen de woningen of duurder zijn, of er wordt op andere zaken bespaard
Ja dat zeg ik.
Dat het geen overgesubsidieerd project wordt, dat hoop ik.
Muzikanten zijn niet allemaal bekend om hun ruime stabiele inkomen :)

Woningen met extra goede isolatie komen ook wel van pas bij de psychiatrische patiënten trouwens. Misschien gewoon in het algemeen de norm verhogen?
pi_173751228
,,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’

Dat zal heel veel geld gaan kosten. Prima natuurlijk, zolang zij alle extra voorzieningen zelf bekostigen
pi_173751282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:02 schreef rutger05 het volgende:
,,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’

Dat zal heel veel geld gaan kosten. Prima natuurlijk, zolang zij alle extra voorzieningen zelf bekostigen
Dit idd. Willen ze extra? Prima, betaal maar. Zij hebben er ook de voordelen van, dus mogen ze er ook voor betalen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173751384
Wanneer ben je eigenlijk muzikant?
pi_173751402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:13 schreef HPLC het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk muzikant?
Als je denkt muziek te kunnen maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173751418
Wij hebben dat waar ik woon ook. Wij wonen in een aparte wijk met allemaal miljonairs en geweldige mensen
pi_173751422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je denkt muziek te kunnen maken.
Doe mij ook maar zo'n huis dan
pi_173751429
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:14 schreef HPLC het volgende:

[..]

Doe mij ook maar zo'n huis dan
Prima. Betaal er maar voor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173751433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:14 schreef HPLC het volgende:

[..]

Doe mij ook maar zo'n huis dan
Je bent hoop ik geen allochtoon want allochtonen mogen geen wijken voor zichzelf creeren.
pi_173751443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Prima. Betaal er maar voor.
Maar ik heb pas geld op het moment dat mensen mijn cd's kopen. ;(
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bent hoop ik geen allochtoon want allochtonen mogen geen wijken voor zichzelf creeren.
Wie zegt dat?
pi_173751457
Straatmuzikantenstraat.
pi_173751489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:49 schreef tong80 het volgende:
NIJMEGEN - Een groep muzikanten wil in de Nijmeegse wijk Grootstal een woonwijk bouwen die speciaal is ontworpen voor mensen die zich bezighouden met muziek maken.

[ afbeelding ]

Idee is om 40 tot 50 vijftig huur- en koopwoningen neer te zetten die stuk voor stuk zijn uitgerust met geïsoleerde muziekkamers. ,,Zodat buren geen last hebben en andere gezinsleden evenmin’’, zegt initiatiefnemer Marc de Gelder.

Beveiligd parkeren
In de nieuwe wijk, op een braakliggend terrein tussen Marie Curie- en Celsiusstraat, moet ook ruimte komen voor gemeenschappelijke repetitieruimtes voor bands en ruimtes voor muzieklessen. ,,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’

Woningcorporatie Standvast Wonen heeft belangstelling om de muziekwijk te bouwen. Initiatiefnemer Marc de Gelder en een vaste groep van zo'n vijftien muzikanten is al twee jaar bezig om het idee handen en voeten te geven. ,,We hadden eerst een locatie in de Waalsprong op het oog, maar daar kan het niet. De gemeente (eigenaar van de bouwgrond in Grootstal, red.) heeft toen deze plek voorgesteld. We zijn met stedenbouwkundigen aan het uitzoeken wat allemaal mogelijk is.’’

Hoogvliet
De Gelder zegt dat alleen in Hoogvliet bij Rotterdam een vergelijkbaar wijkje staat. Inmiddels zijn verschillende workshops gehouden voor belangstellenden om na te denken over hoe de woonwijk vorm moet krijgen. ,,Het is een zeer gemêleerd gezelschap van relatief jong tot begin 70. Ook het type muzikant is divers: van maker van filmmuziek tot stemkunstenaar tot bespeler van een instrument.’’

Er is volgens De Gelder nog plek voor nieuwe gegadigden. Maandag 2 oktober is vanaf 20.00 uur een inloopbijeenkomst bij Brebl in het Honigcomplex in Nijmegen.

https://www.ad.nl/nijmege(...)n-nijmegen~a99420d8/

Schitterend. :) 8-) ^O^

Hier in Zaltbommel.....

[ afbeelding ]

In Nijmegen misschien.... Het Frank Boeijen-Kronenburg Park. Het Betty Serveert Café. De Staat Straat. Dierenwinkel Back To The Zoo.

:P
Als het door die mensen zelf betaald wordt kan dat toch gewoon?
pi_173751498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef HPLC het volgende:
Maar ik heb pas geld op het moment dat mensen mijn cd's kopen. ;(
Dan koop je dat huis zodra je die cd's verkocht hebt. Of verkoop je je kontje achter het station totdat je genoeg geld hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173751516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Wij hebben dat waar ik woon ook. Wij wonen in een aparte wijk met allemaal miljonairs en geweldige mensen
Die betalen het ook zelf neem ik aan. Dat kan en mag in Nederland allemaal.
pi_173751536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel een mooi idee. Benieuwd of het te realiseren is.
Kunnen ze elkaar nog inspireren ook en samenwerken.
En mooie feestjes organiseren in de zomer.

Ik zie mogelijkheden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173751552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan koop je dat huis zodra je die cd's verkocht hebt. Of verkoop je je kontje achter het station totdat je genoeg geld hebt.
Dat laatste is makkelijker denk ik
pi_173751580
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kunnen ze elkaar nog inspireren ook en samenwerken.
En mooie feestjes organiseren in de zomer.

Ik zie mogelijkheden
Ik ook. En dat is mooi. Ik wil graag een grotere tuin omdat ik van dieren hou en die de ruimte wil geven. Dat kan. Dan koop ik een huis met een grotere tuin.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 14:25:37 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_173751586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
Straatmuzikantenstraat.
Hebben ze al in Amsterdam. Is er laatst één verhuisd. Die ging de Pijp uit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173751599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hebben ze al in Amsterdam. Is er laatst één verhuisd. Die ging de Pijp uit.

:P
Klinkt meer als Almere.
pi_173751610
Komt er ook een heartbreak hotel?
pi_173751616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook. En dat is mooi. Ik wil graag een grotere tuin omdat ik van dieren hou en die de ruimte wil geven. Dat kan. Dan koop ik een huis met een grotere tuin.
Een boerderij?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 14:27:59 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_173751621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Klinkt meer als Almere.
Daar hebben ze laatst Nol Havens nog op de koffie gehad. Die heeft daar een BVtje.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 14:28:21 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_173751627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Komt er ook een heartbreak hotel?
Het moet niet veel gekker worden.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173751640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Een boerderij?
Kan. Dat moet je dan zelf betalen. Ik ben er nog niet uit. Aan de ene kant ben ik een stadsjongen en aan de andere kant hou ik van natuur.
pi_173751725
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bent hoop ik geen allochtoon want allochtonen mogen geen wijken voor zichzelf creeren.
Ik denk dat ze die memo in Kanaleneiland en de Schilderswijk gemist hebben. :D
  woensdag 13 september 2017 @ 15:22:43 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173752585
Erg leuk idee inderdaad.
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 13 september 2017 @ 15:33:56 #33
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173752821
Hippies united.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_173753036
Doe af en toe ook wat aan muziek proberen te spelen. Lijkt me best leuk zo'n wijk met gelijkgestemden. Als je je verveelt even aankloppen bij wat buren om wat te jammen.
pi_173753068
Moet je muzikanten eens vervangen door blanken, dan heb je de poppen aan het dansen.
pi_173753110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je muzikanten eens vervangen door blanken, dan heb je de poppen aan het dansen.
Ja, als je willen eigen vervangt voor moeten in, en woonwijk in concentratiekamp dan heb je ook de poppen aan het dansen.
pi_173753118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:23 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dat laatste is makkelijker denk ik
Gewoon combineren, halverwege gaan zingen, als het in de smaak valt verkoop je weer een CD.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173753221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je muzikanten eens vervangen door blanken, dan heb je de poppen aan het dansen.
Moet je woonwijk eens vervangen door slaven, dan heb je de poppen aan het dansen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173753240
Goed punt. Komt heel dicht overeen met de waarden in de macrobiologische woongroep waar ik al sinds jaren in vertoef. Respect voor de naaste medemens.
Het enige probleem van die dubbel geisoleerde muren in Nijmeeche is het risiko dat als moeders vanuit de keuken iets roept dat dat voor het kroost al helemaal niet meer te verstaan is. Het is nu al erg genoeg met die onverstabaarheid daar als ze aan het praten danwel zingen zijn.
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_173753306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Moet je woonwijk eens vervangen door slaven, dan heb je de poppen aan het dansen.
Moet je muzikanten vervangen door Dansende poppen. Dan krijg je een heel onwaarschijnlijk nieuwsbericht.
pi_173753436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:00 schreef Voos_Kogels het volgende:
Goed punt. Komt heel dicht overeen met de waarden in de macrobiologische woongroep waar ik al sinds jaren in vertoef. Respect voor de naaste medemens.
Het enige probleem van die dubbel geisoleerde muren in Nijmeeche is het risiko dat als moeders vanuit de keuken iets roept dat dat voor het kroost al helemaal niet meer te verstaan is. Het is nu al erg genoeg met die onverstabaarheid daar als ze aan het praten danwel zingen zijn.
Dat is meer omdat men door het alleen macrobiotisch eten geen kracht meer heeft te roepen.
pi_173753479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is meer omdat men door het alleen macrobiotisch eten geen kracht meer heeft te roepen.
Wat voor voer at Frankie B. dan wel niet in de jaren tachtig? Een dieet van onbespoten sla, wortelen en ander verantwoord konijnenvoer?
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_173753514
Ook een wijk voor mensen met blaffende honden graag.
Oh en eentje voor mensen met bladblazers!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 16:17:20 ]
pi_173753680
quote:
,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.

Ah luie verwende muzikanten.
pi_173753697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:15 schreef Voos_Kogels het volgende:

[..]

Wat voor voer at Frankie B. dan wel niet in de jaren tachtig? Een dieet van onbespoten sla, wortelen en ander verantwoord konijnenvoer?
Ik weet niet eens wie het is laat staan dat ik het dieet ken.
pi_173753710
Ik wil graag een grote tuin met plaats en onderdak voor gnoe's. Lijkt mij niet teveel gevraagd.
pi_173753713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wie het is laat staan dat ik het dieet ken.
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_173753720
quote:
Die heet gewoon Frank.
pi_173753728
Nou, geld bij elkaar gooien en gaan bouwen. Dat kun je gewoon doen, daar heb je niemand voor nodig. We horen het wel als het klaar is. :W.
pi_173753786
quote:
Zwart Wit. Nu dagelijks kost. Gewoon het domme geweld.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 16:32:15 #51
186611 Haags
pi_173753797
Ik wil zoveel.
Zonder wrijving geen glans
pi_173753897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:27 schreef Jaroon het volgende:
Ik wil graag een grote tuin met plaats en onderdak voor gnoe's. Lijkt mij niet teveel gevraagd.
Prima, ga je gang.
Heb je gnoe(g) (pun intended) geld of sluit je een hypotheek af?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173753944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:49 schreef tong80 het volgende:
NIJMEGEN - Een groep muzikanten wil in de Nijmeegse wijk Grootstal een woonwijk bouwen die speciaal is ontworpen voor mensen die zich bezighouden met muziek maken.

[ afbeelding ]

Idee is om 40 tot 50 vijftig huur- en koopwoningen neer te zetten die stuk voor stuk zijn uitgerust met geïsoleerde muziekkamers. ,,Zodat buren geen last hebben en andere gezinsleden evenmin’’, zegt initiatiefnemer Marc de Gelder.

Beveiligd parkeren
In de nieuwe wijk, op een braakliggend terrein tussen Marie Curie- en Celsiusstraat, moet ook ruimte komen voor gemeenschappelijke repetitieruimtes voor bands en ruimtes voor muzieklessen. ,,We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’

Woningcorporatie Standvast Wonen heeft belangstelling om de muziekwijk te bouwen. Initiatiefnemer Marc de Gelder en een vaste groep van zo'n vijftien muzikanten is al twee jaar bezig om het idee handen en voeten te geven. ,,We hadden eerst een locatie in de Waalsprong op het oog, maar daar kan het niet. De gemeente (eigenaar van de bouwgrond in Grootstal, red.) heeft toen deze plek voorgesteld. We zijn met stedenbouwkundigen aan het uitzoeken wat allemaal mogelijk is.’’

Hoogvliet
De Gelder zegt dat alleen in Hoogvliet bij Rotterdam een vergelijkbaar wijkje staat. Inmiddels zijn verschillende workshops gehouden voor belangstellenden om na te denken over hoe de woonwijk vorm moet krijgen. ,,Het is een zeer gemêleerd gezelschap van relatief jong tot begin 70. Ook het type muzikant is divers: van maker van filmmuziek tot stemkunstenaar tot bespeler van een instrument.’’

Er is volgens De Gelder nog plek voor nieuwe gegadigden. Maandag 2 oktober is vanaf 20.00 uur een inloopbijeenkomst bij Brebl in het Honigcomplex in Nijmegen.

https://www.ad.nl/nijmege(...)n-nijmegen~a99420d8/

Schitterend. :) 8-) ^O^

Hier in Zaltbommel.....

[ afbeelding ]

In Nijmegen misschien.... Het Frank Boeijen-Kronenburg Park. Het Betty Serveert Café. De Staat Straat. Dierenwinkel Back To The Zoo.

:P
Toe maar, huizen met geïsoleerde muziekkamers en gemeenschappelijke repetitieruimtes en beveiligde parkeerplaatsen willen de muzikanten. Willen dus door de herriemakers niet gestoord worden. Denk dat velen datzelfde ook wel willen.
  woensdag 13 september 2017 @ 17:01:56 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173754312
Waarom allemaal met geïsoleerde kamers als niemand er toch last van heeft. Je zit dan toch met gelijkgestemden?
pi_173756095
Zou je daar als niet muzikant ook mogen wonen?
Wel een leuk plan op zich verder.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 22:45:33 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_173763111
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Zou je daar als niet muzikant ook mogen wonen?
Wel een leuk plan op zich verder.
Alleen als je een draaimolen hebt. Mag je legaal je handje ophouden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173763984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je muzikanten eens vervangen door blanken, dan heb je de poppen aan het dansen.
:')
pi_173765855
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom allemaal met geïsoleerde kamers als niemand er toch last van heeft. Je zit dan toch met gelijkgestemden?
Ook muzikanten willen wel eens slapen.
pi_173765926
En als rijkere mensen bij elkaar willen wonen in een 'gated community' is het weer fout...
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_173765931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:45 schreef Resistor het volgende:
En als rijkere mensen bij elkaar willen wonen in een 'gated community' is het weer fout...
Nee. Wel wat eng.
pi_173765951
We gaan voor elke niche wat verzinnen in dit prachtige land..
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 16:01:14 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_173774039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:45 schreef Resistor het volgende:
En als rijkere mensen bij elkaar willen wonen in een 'gated community' is het weer fout...
Heb je al in Zuid-Afrika. Peulenschil om te emigreren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173774530
Vooral dit is iets wat ik als ex-muziekkant erg nuttig vind!

",We willen verder beveiligde parkeerplaatsen, zodat busjes na optredens midden in de nacht niet uitgeruimd hoeven te worden.’’"

Vaak was ik rond 3 uur thuis en dan al je gear uit je auto 3 trappen op sjouwen maakt nu eenmaal herrie en je bent ook al moe naa zo'n lange dag dus sjouwen zit je dan ook niet op te wachten dat doe je liever op je gemakkie na de wat rust en wat koffie
  donderdag 14 september 2017 @ 16:51:44 #64
3542 Gia
User under construction
pi_173774976
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Komt er ook een heartbreak hotel?
Ik wil wel een "Haus am See"

Zonder flauwekul, ik vind het best een goed idee, maar zou het wat breder willen bekijken.
Maak dan een kunstenaarswijk. Dus niet alleen muzikanten, maar ook beeldhouwers, kunstschilders, enz..... Ons eigen Montmartre....

Dan levert toerisme ook nog wat op.
pi_173776868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je muzikanten eens vervangen door blanken, dan heb je de poppen aan het dansen.
Nee dan niet meer, want dat zijn geen muzikanten.
pi_173776914
Ik vraag mij af waarom al die muzikanten nu weer bij elkaar moeten worden gezet. Dat levert eerder dooie vinexwijk muziek op. Daar hebben we al genoeg van in het land.
pi_173777511
Dus een hele wijk met kraakpanden? Succes ermee.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 22:40:58 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_173782865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
Dus een hele wijk met kraakpanden? Succes ermee.
Dank je

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')