abonnement Unibet Coolblue
pi_173757462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:56 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Nee, als daar de faciliteit niet voor is, dan kan het niet. Klaar. Nee is nee. Een winkel is geen openbaar toilet. Als ze al een klanten-toilet hebben, is dat een extra service (al dan niet betaald). In een horeca-gelegenheid bedoeld om ter plaatse je hapje of drankje te nuttigen mag je wel verwachten dat er een gasten-toilet is en dat deze gratis is voor betalende gasten.
Er was wel een faciliteit voor maar oma kwam 15 cent tekort en de toiletjuffrouw had zin om even te miereneuken over 15 cent.
En serieus een 5 jarige een luier omdoen omdat ze soms even moeten wachten voor ze naar de wc kunnen?
pi_173757473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dan is er ook een aanzienlijke kans dat je van mij een dweil in je handen gedrukt krijgt of de tijd die het kost om de zooi op te ruim mag afrekenen. Als je kind niet zindelijk is, doe dan een luier om.
Die zal ik vriendelijk aanpakken en vervolgens deponeren in de afvalbak.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 13 september 2017 @ 19:51:38 #253
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173757510
Nou bij mij in de zaak mogen kinderen (en hun ouders ook) gewoon naar het toilet. Gratis. Wel graag achteraf handen wassen :)
Ik heb daar ook belang bij trouwens, want als er ineens geplast moet worden en het kan niet, zijn mn klanten weg.
Overigens zeg ik het zelfs tegen mensen dat het kan, als ik zie dat er nood is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173757561
Lekker failliet laten gaan die Hema.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173757578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:40 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Alleen kun jij natuurlijk geen inschatting maken bij hoeveel dat er zijn.

Ik denk dat ik redelijk kan inschatten dat het er geen honderden kunnen zijn.

quote:
Dat is geen onrealistisch scenario, dat is wat de ouders in dit topic aangeven. Een neiging die je vaker ziet trouwens, dat ouders vinden dat iedereen rekening met hun kinderen dient te houden.

Dat is wel een onrealistisch scenario. De meeste mensen kinderen hoeven niet te plassen, de meeste kinderen die zullen moeten plassen zal gewoon netjes voor betaald worden.

En die enkeling die net wat geld tekort komt en het niet meer op kan houden daar ga je echt niet failliet aan. Dat is nou service verlenen. Ik heb zelf in een winkel gewerkt als jij alle keren dat je gelijk hebt en je klant niet je poot stijf houdt kun je binnen een jaar sluiten. Dan hou je geen klant over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173757614
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:48 schreef 8777 het volgende:

[..]

Er was wel een faciliteit voor maar oma kwam 15 cent tekort en de toiletjuffrouw had zin om even te miereneuken over 15 cent.
En serieus een 5 jarige een luier omdoen omdat ze soms even moeten wachten voor ze naar de wc kunnen?
Elk bedrijf kan binnen een paar weken de deuren sluiten als ze hun zielige klanten voortaan 30% korting moeten geven.

En ja, als die 5 jarige inderdaad niet even kan wachten met naar de WC gaan en het dan maar midden in de winkel doet, dan moet die 5-jarige die niet zindelijk is inderdaad maar een luier om.

Gaat niet om de 5-jarige uit de OP overigens, want die kon het blijkbaar prima nog wel even ophouden en elders naar de wc gaan.
pi_173757640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die zal ik vriendelijk aanpakken en vervolgens deponeren in de afvalbak.
Asociale ouder gespot!
pi_173757650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:19 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Reken maar dat zo'n toiletjuffrouw elke dag vele malen hoort "ik heb geen/niet genoeg kleingeld, mag ik toch even snel plassen".

En reken maar dat er in heel veel gevallen dan alsnog voldoende geld tevoorschijn komt om het geldende tarief te betalen. Bijvoorbeeld van een vriend/vriendin die even verderop staat, of met een mooi briefje van 20 of 50 euro waar de toiletjuffrouw gewoon van terug heeft of die even gewisseld wordt bij de dichtstbijzijnde kassa.
En in hoeveel gevallen gaat het om een klein kind die 50 euro in de winkel heeft besteed en nu 15 cent tekort komt?


Als ik in Afrika werkelijk overal waar ik kom mijn dochter kan laten plassen, gratis en zonder wat te kopen, waarom zou dat hier dan niet mogelijk zijn.

Denk je serieus dat je onder de voet gelopen wordt door kleuters met een dubbeltje te weinig :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173757658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:58 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Asociale ouder gespot!
:')

Daar kan ik prima mee leven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173757680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:57 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Elk bedrijf kan binnen een paar weken de deuren sluiten als ze hun zielige klanten voortaan 30% korting moeten geven.

En ja, als die 5 jarige inderdaad niet even kan wachten met naar de WC gaan en het dan maar midden in de winkel doet, dan moet die 5-jarige die niet zindelijk is inderdaad maar een luier om.

Gaat niet om de 5-jarige uit de OP overigens, want die kon het blijkbaar prima nog wel even ophouden en elders naar de wc gaan.
Dat mag je natuurlijk vinden maar dan mag je als klant natuurlijk dat ook breeduit meten op social media zodat iedereen weet wat een niet servicegerichte ballentent het is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173757704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En in hoeveel gevallen gaat het om een klein kind die 50 euro in de winkel heeft besteed en nu 15 cent tekort komt?

Als ik in Afrika werkelijk overal waar ik kom mijn dochter kan laten plassen, gratis en zonder wat te kopen, waarom zou dat hier dan niet mogelijk zijn.

Denk je serieus dat je onder de voet gelopen wordt door kleuters met een dubbeltje te weinig :')
Als die paar centen te weinig geen probleem is, dan geef je die toch simpelweg aan de toiletjuffrouw?

Diensten zijn nu eenmaal niet gratis. Wil je ze gebruiken, dan moet je zorgen dat je er geld voor hebt. Zo moeilijk is het niet. En ook een goede les voor je kinderen trouwens.
Namelijk
1: dat ze tijdig moeten aangeven dat ze naar het toilet moeten
2: Dat een gunst je ook geweigerd kan worden.
En 3: Dat nagenoeg alles op deze wereld geld kost, en dat je zonder (voldoende) geld op zak het dus simpelweg niet kan betalen.
pi_173757768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:04 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als die paar centen te weinig geen probleem is, dan geef je die toch simpelweg aan de toiletjuffrouw?

Diensten zijn nu eenmaal niet gratis. Wil je ze gebruiken, dan moet je zorgen dat je er geld voor hebt. Zo moeilijk is het niet. En ook een goede les voor je kinderen trouwens.
Namelijk
1: dat ze tijdig moeten aangeven dat ze naar het toilet moeten
2: Dat een gunst je ook geweigerd kan worden.
En 3: Dat nagenoeg alles op deze wereld geld kost, en dat je zonder (voldoende) geld op zak het dus simpelweg niet kan betalen.
Je hebt helemaal gelijk maar met punt 1 sla je de plank mis.

Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoe dat bij kinderen op die leeftijd werkt.

En het servicegericht denken heb je ook niet onder de knie maar daar hebben veel nederlandse winkeliers ook last van dus dat is niet vreemd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173757937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:10 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

parkeren lijkt wel een voordeel ja. Het is daarentegen wel oneerlijk concurreren.

Uiteindelijk zijn op deze manier straks alle winkels uit de binnenstad.
Terwijl ik liever ga winkelen in de binnenstad dan met duizenden naar de Ikea.
Ja ik winkel ook liever in de binnenstad maar ze weten het wel steeds onaantrekkelijker te maken. Hoge parkeertarieven, overal dezelfde grote winkelketens, niet gratis naar het toilet kunnen...

Dan winkel ik liever vanuit mijn luie stoel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173758105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:51 schreef jajablahblah het volgende:
Nou bij mij in de zaak mogen kinderen (en hun ouders ook) gewoon naar het toilet. Gratis. Wel graag achteraf handen wassen :)
Ik heb daar ook belang bij trouwens, want als er ineens geplast moet worden en het kan niet, zijn mn klanten weg.
Overigens zeg ik het zelfs tegen mensen dat het kan, als ik zie dat er nood is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja dat zal wel. Zoals je kan lezen van de meeste fokkers hier gaat je winkel failliet als je zoiets doet.
pi_173758249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:57 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Elk bedrijf kan binnen een paar weken de deuren sluiten als ze hun zielige klanten voortaan 30% korting moeten geven.

En ja, als die 5 jarige inderdaad niet even kan wachten met naar de WC gaan en het dan maar midden in de winkel doet, dan moet die 5-jarige die niet zindelijk is inderdaad maar een luier om.

Gaat niet om de 5-jarige uit de OP overigens, want die kon het blijkbaar prima nog wel even ophouden en elders naar de wc gaan.
Ja trek het even uit zijn verband, het gaat om een kindje dat moet zeiken en niet mag vanwege een lullige 15 cent, en ja je toko gaat misschien failliet als je een klein klantje een keer met korting laat plassen maar meer waarschijnlijk is dat je failliet gaat aan klanten die gewoon maar helemaal niet meer komen.
pi_173758464
Het is weer schrikken van hoe asociaal sommige fokkers zijn .
Prima om geld te vragen voor toiletgebruik. Ik betaal meestal, waar het moet.
Maar nood breekt wet . Het welzijn van oma en kleindochter is belangrijker, veel belangrijker dan die 15 cent.
Gewoon menselijk reageren is ook veel belangrijker dan de regelneukerij en egoisme van een toiletbeheerder .
pi_173758662
Ik ga mijn dochter, die al anderhalf jaar netjes naar de wc ging, echt geen luier omdoen omdat we toevallig een keer naar de stad gingen :D

Moeten al die mannen die een keer bij zeer hoge nood ergens wildplassen ook maar luiers omdoen?
pi_173758710
Maar goed, er is genoeg gezegd.
De reactie hier boven mij zegt wat mij betreft alles.
pi_173758987
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:44 schreef lily het volgende:

Moeten al die mannen die een keer bij zeer hoge nood ergens wildplassen ook maar luiers omdoen?
Nee, want die wildplassen.
Conscience do cost.
pi_173759074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, want die wildplassen.
Het gaat erom dat je het blijkbaar niet kan ophouden tot je een toilet tot beschikking hebt.

Dat kan namelijk wel eens gebeuren heh
pi_173759161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Kindjes in Afrika hebben pas honger.'

:P
Maar die mogen wel gratis plassen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_173759163
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:54 schreef lily het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je het blijkbaar niet kan ophouden tot je een toilet tot beschikking hebt.

Dat kan namelijk wel eens gebeuren heh
Uiteraard. Maar wildplassende mannen hebben geen luier nodig aangezien het wildplassende mannen zijn :P
Conscience do cost.
pi_173759627
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk maar met punt 1 sla je de plank mis.

Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoe dat bij kinderen op die leeftijd werkt.

En het servicegericht denken heb je ook niet onder de knie maar daar hebben veel nederlandse winkeliers ook last van dus dat is niet vreemd.
^^ dit dus
pi_173759657
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:54 schreef lily het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je het blijkbaar niet kan ophouden tot je een toilet tot beschikking hebt.

Dat kan namelijk wel eens gebeuren heh
En zeker bij jonge kinderen..
  woensdag 13 september 2017 @ 21:13:43 #275
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_173759928
Ik vind het maar een raar verhaal. Wie heeft er nu maar 35 cent aan kleingeld bij zich ? En waren er geen mensen in de buurt die ff die paar centen konden bij passen ? Ik zou meteen mijn beurs gepakt hebben om t kind te helpen hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')