abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173755045
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ben zelf niet zo van de social media, maar in dit geval vind ik het terecht. Mensen mogen wat mij betreft best voor schut staan als ze zich zelf zo onbeschoft gedragen.
Je kan overal social media bij gaan halen tegenwoordig. Of je zorgt gewoon dat je kind daar naar het toilet gaat en het is over. Het interesseert mij verder niets.
pi_173755052
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit dus, dat eigen verantwoordelijkheid gelul gaat bij mij echt niet op.
Bij mij wel.
pi_173755054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:31 schreef Jaroon het volgende:
Het was duidelijk geen onwil. De vrouw wilde zelfs 35 cent betalen. Ik had er niet bij moeten staan.
Want dan had jij de toiletjuffrouw wel even een paar kletsen gegeven?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173755060
10 pagina's hierover. _O- :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173755063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vast de hele dag......
Tsja als iedere ouder vindt dat er voor kinderen uitzonderingen gemaakt moeten worden, dan blijf je bezig natuurlijk.
pi_173755068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef bamibij het volgende:
1,5 cent per pagina ja :P
pi_173755084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Want dan had jij de toiletjuffrouw wel even een paar kletsen gegeven?
Het begint altijd met kopstoten die ik afmaak met een low kick.

Nee. Ik had gewoon gezorgd dat dat kind naar het toilet kan.
pi_173755096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Tsja als iedere ouder vindt dat er voor kinderen uitzonderingen gemaakt moeten worden, dan blijf je bezig natuurlijk.
Dat is natuurlijk geen realistisch scenario. De meeste mensen zullen gewoon betalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_173755109
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat men daar naar het toilet gaat? Hoeveel daarvan zijn kinderen? Hoe vaak zou men niet willen betalen voor kinderen? Ik vind het uberhaupt wat raar er geld voor te vragen.
pi_173755213
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Bij mij wel.
Ik hoop niet dat jou kind iets overkomt dat men hetzelfde denkt als jij.
Kind flikkert uit de boom, niet mijn verantwoordelijkheid.
Mooie samenleving krijgen we met mensen die zo in het leven staan.
pi_173755221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat mij betreft bij meer dan er waarschijnlijk daar op een hele dag komen met te weinig geld.
Alleen kun jij natuurlijk geen inschatting maken bij hoeveel dat er zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen realistisch scenario. De meeste mensen zullen gewoon betalen.
Dat is geen onrealistisch scenario, dat is wat de ouders in dit topic aangeven. Een neiging die je vaker ziet trouwens, dat ouders vinden dat iedereen rekening met hun kinderen dient te houden.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat men daar naar het toilet gaat? Hoeveel daarvan zijn kinderen? Hoe vaak zou men niet willen betalen voor kinderen? Ik vind het uberhaupt wat raar er geld voor te vragen.
Ja ja dat weten we nu wel. Dat is hoe de constructie werkt. Daar kan mevrouw niks aan doen, als je daar problemen mee hebt, moet je lekker de constructie bij de hema gaan aankaarten en niet bij die vrouw een korting proberen te bedingen en vervolgens verontwaardigd zijn als je die niet krijgt.
  woensdag 13 september 2017 @ 17:40:56 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173755241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:32 schreef bamibij het volgende:
Precies! Wat een BS!! Man man man :N
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
pi_173755256
Nee, die mensen van de wc's zijn niet van HEMA maar staan daar zelf. Altijd gezeik met pissen daar. Eet je in het restaurant, moet je alsnog geld betalen om te plassen. Moet echt verandering in komen.
pi_173755292
Ik loop altijd gewoon voorbij zonder te betalen. Wat gaan ze doen dan?

#thuglifechoseme
Tell us what you mean, tell us what you mean. He's Jimmy Dean oh oh oh
He's a blue jean boy, he's the real McCoy, but the best for sure, he's the boy next door.
pi_173755379
Dat kind zal sowieso bang zijn geweest voor het blauwe anti-spuitlicht tegen junks. Vroeger mocht je gratis pissen, zat je wel tussen de spuiten en trippende junks.
Don't confuse my personality with my attitude... My personality is who I am, my attitude depends on who you are...
pi_173755387
quote:
99s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:

#thuglifechoseme
Ze zou je gigantisch voor lul kunnen zetten door achter je aan te lopen door de hele winkel en op luide toon duidelijk maken dat je een lamlul bent, meestal zijn toiletjuffrouwen wel van die types die zoiets zouden doen. En met een beetje geluk filmt iemand het met zijn smartphone en sta je nog dezelfde dag op Youtube als die eikel die geen 50 cent wilde betalen aan de toiletjuffrouw. Zou een goed scenario zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173755405
quote:
99s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:

#thuglifechoseme
Je tot de deur achterna schreeuwen dat je moet betalen voor het plassen zodat iedereen in de zaak ziet watvoor pauper je bent.
NAAMAN - Live @ Ostróda Reggae Festival 2016
pi_173755536
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Kind is 5, die is hooguit 2-3 jaar zindelijk en dan niet mogen pissen?
Nee, als daar de faciliteit niet voor is, dan kan het niet. Klaar. Nee is nee. Een winkel is geen openbaar toilet. Als ze al een klanten-toilet hebben, is dat een extra service (al dan niet betaald). In een horeca-gelegenheid bedoeld om ter plaatse je hapje of drankje te nuttigen mag je wel verwachten dat er een gasten-toilet is en dat deze gratis is voor betalende gasten.
pi_173755653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een veel gehoord argument hier is dat ook niet iedere winkel een toilet voor bezoekers heeft. Prima, maar als ik daar sta en mijn dochter mag niet plassen heb je toch een meer dan aanzienlijke kans dat het op de vloer in je winkel ligt.
Dan is er ook een aanzienlijke kans dat je van mij een dweil in je handen gedrukt krijgt of de tijd die het kost om de zooi op te ruim mag afrekenen. Als je kind niet zindelijk is, doe dan een luier om.
pi_173755654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze zou je gigantisch voor lul kunnen zetten door achter je aan te lopen door de hele winkel en op luide toon duidelijk maken dat je een lamlul bent, meestal zijn toiletjuffrouwen wel van die types die zoiets zouden doen. En met een beetje geluk filmt iemand het met zijn smartphone en sta je nog dezelfde dag op Youtube als die eikel die geen 50 cent wilde betalen aan de toiletjuffrouw. Zou een goed scenario zijn.
Als je geen schaamte kent sta je nooit voor lul.
Tell us what you mean, tell us what you mean. He's Jimmy Dean oh oh oh
He's a blue jean boy, he's the real McCoy, but the best for sure, he's the boy next door.
pi_173755676
Weet niet wat ik triester vind. Moeilijk doen om 15 cent bij een 5 jarig kind of altijd dat gejank op facebook over wat er gebeurd is
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_173755900
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Reken maar dat zo'n toiletjuffrouw elke dag vele malen hoort "ik heb geen/niet genoeg kleingeld, mag ik toch even snel plassen".

En reken maar dat er in heel veel gevallen dan alsnog voldoende geld tevoorschijn komt om het geldende tarief te betalen. Bijvoorbeeld van een vriend/vriendin die even verderop staat, of met een mooi briefje van 20 of 50 euro waar de toiletjuffrouw gewoon van terug heeft of die even gewisseld wordt bij de dichtstbijzijnde kassa.
pi_173756823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dat betalen voor een WC sowieso belachelijk als je aankopen doet, ik heb zelf bij een tankstation gewerkt waar mensen voor 100 euro hun tank volgooien, maar wel 50 cent moeten betalen om naar de WC te mogen. En als je dan als medewerker de stront van de toiletbril kan poetsen en een extern bedrijf (too the loo) het geld vangt en niks aan de schoonmaak doet.
Yep goede openbare wc's ontbreekt het gewoon aan.
Ergste zijn nog stations, ze schrappen de wc's uit de trein en vervolgens moet je hopen dat je een euro muntstuk hebt om de wc binnen te komen.

Al een paar keer op moeten lossen dmv het zoeken van een boom.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173756853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dan is er ook een aanzienlijke kans dat je van mij een dweil in je handen gedrukt krijgt of de tijd die het kost om de zooi op te ruim mag afrekenen. Als je kind niet zindelijk is, doe dan een luier om.
Dat is jouw probleem. Je had het netjes op kunnen lossen.

Helemaal erg zijn trouwens horeca gelegenheden waar je moet betalen voor de wc.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173757192
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. Je had het netjes op kunnen lossen.

Helemaal erg zijn trouwens horeca gelegenheden waar je moet betalen voor de wc.
Leg eerst eens uit hoe het netjes opgelost kan worden als er geen klantentoilet is en er geen mogelijkheid is om direct het personeelstoilet te gebruiken?

Dus als jouw kind een winkel ernstig vervuilt, is dat het probleem van de winkelier? Schade voortvloeiend uit de gedragingen van je kind is gewoon voor rekening van jou als ouder. Schoonmaken kost tijd = geld. Ons uurtarief is 70 euro per uur. Dus doe het zelf of tik maar even af.

Jouw kind -> jouw verantwoordelijkheid. Maar dat schijnen heel veel ouders niet te snappen. Als je kind zo nodig moet, zet je het maar buiten bij een boom neer.

En als je kind echt pas 1 minuut voordat het alles laat lopen aangeeft dat het naar de wc moet, dans is je kind simpelweg nog niet zindelijk. Dus moet je het simpelweg oplossen door een luier om te doen. Zindelijk is een kind als het de behoefte enige tijd kan ophouden vanaf het moment dat het 'moet', zodat er tijd zat is om een toilet te vinden. Of als er geen openbaar toilet in de buurt is, dan desnoods ergens achter een boom.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')