abonnement Unibet Coolblue
pi_173755144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
noobs. bitonic ftw
Ik denk dat men Litebit eerder gebruikt om snel en makkelijk alts te scoren dan om er BTC te kopen
pi_173755274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik hoop het. Zie wel een mooie W ontstaan op de 15m. :)

edit: alleen op EUR/Kraken
Komt goed ;)
pi_173755403
Bitonic is bij mij ook dood. Error melding.
pi_173755431
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Bitonic is bij mij ook dood. Error melding.
Werkt hier wel
٩๏̯͡๏)۶
pi_173755452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:36 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik denk dat men Litebit eerder gebruikt om snel en makkelijk alts te scoren dan om er BTC te kopen
Dit inderdaad, en zoveel rare en vage coins staan er ook weer niet tussen, dus zeker voor beginners is het een voor het gevoel veilige keuze
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173755477
Ik dacht laat ik maar eens inloggen bij Litebit, ik was alweer vergeten wat voor site dat ook alweer was. Ik zie dat ik daar in 2015 voor 50 euro aan Guldens heb gekocht, 30.000 stuks. Ik was vergeten hoeveel ik erin had zitten :')
pi_173755518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:36 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik denk dat men Litebit eerder gebruikt om snel en makkelijk alts te scoren dan om er BTC te kopen
ik heb ook n mail gehad van litebit, heb me blijkbaar ook weleens aangemeld :@
pi_173755526
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:52 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dit inderdaad, en zoveel rare en vage coins staan er ook weer niet tussen, dus zeker voor beginners is het een voor het gevoel veilige keuze
En een makkelijke. Ik kocht waves destijds daar omdat ik gewoon geen idee had. Het kwam niet in me op eerst BTC te halen en vervolgens daar waves van te kopen.
pi_173756433
weet iemand een goede crypto lottery? als in kaartje kopen en prijs winnen (of geld verliezen)
pi_173756575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
weet iemand een goede crypto lottery? als in kaartje kopen en prijs winnen (of geld verliezen)
Wel een ICO voor BTC Loterijen --> https://www.coinschedule.com/icos/e605/bitcoin-lottery.html
pi_173756628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:02 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Wel een ICO voor BTC Loterijen --> https://www.coinschedule.com/icos/e605/bitcoin-lottery.html
Haha, ik heb hier serieus over gedacht om te maken een jaar of 2 terug.
Lambo of Rekt
pi_173756635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:02 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Wel een ICO voor BTC Loterijen --> https://www.coinschedule.com/icos/e605/bitcoin-lottery.html
er zijn best veel van die sites maar ben nog niet echt een goede/grote tegen gekomen..
pi_173756678
Waarom deze dip.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173756695
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waarom deze dip.
Al dat shit 'nieuws'.

En dip.. is het niet het 'new normal' nu? ;)
pi_173757028
Zou de dip morgen nog dieper gaan?

Ik twijfel om ¤250 in deze ICO te pompen --> https://smartift.com/
1SIFT = 0.01ETH
  woensdag 13 september 2017 @ 19:39:16 #91
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173757266
quote:
4s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:28 schreef Afwazig het volgende:

[..]

LET OP! Als je hier een account had met een wachtwoord wat je op meerdere plekken gebruikt verander deze dan ASAP.
Ontzettend slordig van litebit.eu. Dit is een doodzonde. Gelukkig heb ik een eenmalig wachtwoord gebruikt.

Je zal er maar een groot portfolio hebben staan waardoor kwaadwillenden je nu mogelijk in het vizier kunnen hebben. Door die adresgegevens kunnen ze zelfs elk moment bij je voor de deur staan. Echt een schande.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173757357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:28 schreef SMS303 het volgende:
Zou de dip morgen nog dieper gaan?

Ik twijfel om ¤250 in deze ICO te pompen --> https://smartift.com/
1SIFT = 0.01ETH
Ik zit er ook in, geloof er heilig in. Als je nog niet op hun telegram zit zeker eens volgen.
pi_173757403
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:39 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ontzettend slordig van litebit.eu. Dit is een doodzonde. Gelukkig heb ik een eenmalig wachtwoord gebruikt.

Je zal er maar een groot portfolio hebben staan waardoor kwaadwillenden je nu mogelijk in het vizier kunnen hebben. Door die adresgegevens kunnen ze zelfs elk moment bij je voor de deur staan. Echt een schande.
De details van de cyberaanval worden momenteel onderzocht, maar wij kunnen concluderen dat een onbevoegd persoon toegang heeft gekregen tot uw: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Wat een idioten zeg
pi_173757449
quote:
13s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:45 schreef fukforce het volgende:

[..]

De details van de cyberaanval worden momenteel onderzocht, maar wij kunnen concluderen dat een onbevoegd persoon toegang heeft gekregen tot uw: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Wat een idioten zeg
Zelfs mijn rekeningnummer dus wat kunnen ze daarmee icm de andere gegevens? Bank bellen of nog ff afwachten?

Geen paniek hoor zoveel geld heb ik toch niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 19:49:17 ]
pi_173757475
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:48 schreef Syd het volgende:

[..]

Zelfs mijn rekeningnummer dus wat kunnen ze daarmee icm de andere gegevens? Bank bellen of nog ff afwachten?

Geen paniek hoor zoveel geld heb ik toch niet.
Ze kunnen een hele hoop met deze gegevens
pi_173757585
Hieronder de mailing die uitging van Litebit. :(
Wat bedoelen ze met gehasht wachtwoord? Is dat het wachtwoord ook echt gekraakt?

Tweede wat een risico is op het moment dat je 2FA instellingen opnieuw ingesteld je kwetsbaar bent. Dus eerst je wachtwoord veranderen en dan pas je 2FA instellingen opnieuw toepassen?

Veder snap ik niet hoe ze je 2FA nu kunnen hacken.

Toeleverancier van LiteBit slachtoffer cyberaanval

Een toeleverancier van LiteBit is op 12 september 2017 slachtoffer geworden van een gerichte cyberaanval. Helaas heeft dit betrekking gehad op een server van LiteBit. De details van de cyberaanval worden momenteel onderzocht, maar wij kunnen concluderen dat een onbevoegd persoon toegang heeft gekregen tot uw: emailadres, gehasht wachtwoord, IBAN’s, telefoonnummer, adres en portfolio gegevens.

Deze aanval heeft nadrukkelijk geen invloed gehad op de tegoeden van gebruikers, alle munten van gebruikers staan veilig. Ook zijn er geen verificatie documenten (identiteitsgegevens) betrokken bij dit incident.

Het is van groots belang dat 2FA instellingen opnieuw ingesteld worden. Hier kunt u lezen hoe u dat kunt doen: LiteBit 2FA

Wij begrijpen dat de recente problemen bij LiteBit en haar toeleverancier een deuk slaan in het vertrouwen in onze organisatie. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij hebben direct maatregelen getroffen en wij zullen in de toekomst maatregelen blijven treffen om uw vertrouwen in LiteBit te herstellen. Er is aangifte gedaan bij de politie en een melding gemaakt bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met de helpdesk!

Telefoon: +31 (0) 10 307 48 20
E-mail: support@litebit.eu

Onze excuses voor het ongemak,

Team LiteBit.eu
  woensdag 13 september 2017 @ 19:56:41 #97
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173757604
Als je via marktplaats iets verkoopt, geef je ook vaak je telefoonnummer en iban. Lijkt me niet dat mensen daar zoveel mee kunnen.

Het is voornamelijk gevaarlijk als iemand je wachtwoord heeft of een kopie van je legitimatiebewijs in combinatie met andere persoongegevens.
pi_173757633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:56 schreef SugeLucky het volgende:
Als je via marktplaats iets verkoopt, geef je ook vaak je telefoonnummer en iban. Lijkt me niet dat mensen daar zoveel mee kunnen.

Het is voornamelijk gevaarlijk als iemand je wachtwoord heeft of een kopie van je legitimatiebewijs in combinatie met andere persoongegevens.
In de US nemen ze nog wel eens je telefoon nummer over, in Nederland is dat lastiger.
pi_173757637
Nieuwsberichtje van WeTrust / Trustcoin:

https://blog.wetrust.io/wetrust-community-update-september-12-2017

Ik hou m'n tokens nog wel even ;)

Ze zoeken ook nog een "Front End Engineer" en betalen $10000 als je een goede aanlevert :)
pi_173757703
Ik ben op dit moment aan de telefoon met de ING inzake Litebit hack

Ik krijg zo te horen van de fraude afdeling welke risico ik loop

Ze vinden dit wel erg slordig van litebit dat de data op deze wijzen is opgeslagen

NAW gegevens + IBAN + Telefoonnumers
pi_173757798
quote:
13s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:04 schreef fukforce het volgende:
Ik ben op dit moment aan de telefoon met de ING inzake Litebit hack

Ik krijg zo te horen van de fraude afdeling welke risico ik loop

Ze vinden dit wel erg slordig van litebit dat de data op deze wijzen is opgeslagen

NAW gegevens + IBAN + Telefoonnumers
Interesting!
Als je de eerste keer iets met Litebit of BTCDirect doet krijg je altijd (bij ING) de fraude afdeling aan de lijn, dat heb ik ook gehad.
Is dat in dit geval ook zo? Was het de eerste keer bij Litebit met ideal bent gaan gebruiken of belde ze je zomaar op ofzo? Let me more.
pi_173757878
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:55 schreef ZetaOS het volgende:
Hieronder de mailing die uitging van Litebit. :(
Wat bedoelen ze met gehasht wachtwoord? Is dat het wachtwoord ook echt gekraakt?
Gehasht wachtwoord = wachtwoord, maar dan via MD5 in een richting versleuteld. Hij is in principe moeilijk te ontcijferen, maar als je een wachtwoord hebt zoals password123 of een ander wachtwoord dat door een ander iemand ook wordt gebruikt dan kan het wachtwoord teruggevonden worden in dit database: http://www.md5online.org/
-
Toch maar even aan Litebit vragen om verwijderd te worden, voor de tweede keer gehackt worden slaat nergens op. Mijn NAW, BSN en rekeningnummers lagen/liggen weliswaar al op straat, maar toch... :')
pi_173758168
W
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:43 schreef attixx het volgende:

[..]

Ik zit er ook in, geloof er heilig in. Als je nog niet op hun telegram zit zeker eens volgen.
Waarom geloof je er heilig in"?
Lambo of Rekt
pi_173758301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Gehasht wachtwoord = wachtwoord, maar dan via MD5 in een richting versleuteld. Hij is in principe moeilijk te ontcijferen, maar als je een wachtwoord hebt zoals password123 of een ander wachtwoord dat door een ander iemand ook wordt gebruikt dan kan het wachtwoord teruggevonden worden in dit database: http://www.md5online.org/
-
Toch maar even aan Litebit vragen om verwijderd te worden, voor de tweede keer gehackt worden slaat nergens op. Mijn NAW, BSN en rekeningnummers lagen/liggen weliswaar al op straat, maar toch... :')
Zeg maar "Heel Rusland weet waarschijnlijk toch waar ons huis woont" :{
Spijtig dit. Zeker omdat ik weet dat ze veel ook super hebben geregeld, zoals bijna alle voorraad offline.
pi_173758378
Test BMW's rijden met IOTA techniek!
Up Up Up
pi_173758409
hempcoin gaat ook gek
Up Up Up
  woensdag 13 september 2017 @ 20:36:32 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_173758439
Ik heb ooit eens 20 LTC aangeschaft via Litebit toen het nog op 3.5$ stond. Bij mij zullen ze niet gaan kijken waarschijnlijk :').
pi_173758501
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:36 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ooit eens 20 LTC aangeschaft via Litebit toen het nog op 3.5$ stond. Bij mij zullen ze niet gaan kijken waarschijnlijk :').
Wat bedoel je daarmee? 20 Litecoins is toch een kleine vakantie waard :)
pi_173758538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:35 schreef Bitfinesse het volgende:
hempcoin gaat ook gek
P&D.
pi_173759260
Hackers Noord Korea gaan op zoek naar BTC na opleggen nieuwe VN sancties.... was de kop op ad.nl

Bij litebit heb ik misschien voor eur300 coins gekocht. Elke keer kleine aankopen iig.

Zal ik nu wel of niet bij litebit bestellen, zoniet waar kan ik anders zonder legitimatie en id verificatie voor eur250 aan ETH kopen?
  woensdag 13 september 2017 @ 21:00:42 #111
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173759370
Ik koop uit principe niets meer bij litebit. Moeten ze hun zaken maar op orde hebben. 2x gehacked in een korte tijd is echt een aanfluiting.
pi_173760237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:00 schreef SugeLucky het volgende:
Ik koop uit principe niets meer bij litebit. Moeten ze hun zaken maar op orde hebben. 2x gehacked in een korte tijd is echt een aanfluiting.
De hack bij Litebit is toch een serieuze zaak ze schijnen ook niet voldaan te hebben aan de regels m.b.t. het opslaan van persoonsgegevens.
pi_173761020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:25 schreef EggsTC het volgende:
W

[..]

Waarom geloof je er heilig in"?
Het is een klein team (2 man) dat al jaren ervaring heeft met traden op de traditionele markten. Ze verkopen op die markt ook hun eigen trading software. Wat ze nu eigenlijk doen is traden met je eigen inleg, waarbij ze jaarlijks 40% return on investment beloven. Maar eigenlijk verwacht iedereen in de telegram chat dat het iets hoger zal liggen.

Dit zijn niet de % die je met andere munten kan halen maar uiteindelijk zie ik dit als een relatief veilige investering met toch mooie rendementen. Ze zetten alles om naar USD/GPB en converteren een deeltje op het moment van traden naar crypto en na de trade terug naar USD/GPB. Waardoor ze relatief ongevoelig zijn voor plotse koersschommelingen.
Alle trades gebeuren manueel en enkel tijdens de weekdagen. Maar ze hebben ook automatische trading software alleen haalt die momenteel niet de rendementen van manueel traden.

Ik heb met iemand gesproken die een face 2 face gesprek heeft gehad met 1 van de 2 oprichters (guy) en de software gezien heeft + hoe alles werkt. Voor zijn gesprek had hij er al 50 eth in geïnvesteerd, na zijn gesprek heeft hij dit opgetrokken tot 200eth. Als het niet aan mijn vriendin lag zou ik er bijna de helft van mijn spaargeld willen insteken xD.
pi_173761109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:43 schreef attixx het volgende:

[..]

Het is een klein team (2 man) dat al jaren ervaring heeft met traden op de traditionele markten. Ze verkopen op die markt ook hun eigen trading software. Wat ze nu eigenlijk doen is traden met je eigen inleg, waarbij ze jaarlijks 40% return on investment beloven. Maar eigenlijk verwacht iedereen in de telegram chat dat het iets hoger zal liggen.

Dit zijn niet de % die je met andere munten kan halen maar uiteindelijk zie ik dit als een relatief veilige investering met toch mooie rendementen. Ze zetten alles om naar USD/GPB en converteren een deeltje op het moment van traden naar crypto en na de trade terug naar USD/GPB. Waardoor ze relatief ongevoelig zijn voor plotse koersschommelingen.
Alle trades gebeuren manueel en enkel tijdens de weekdagen. Maar ze hebben ook automatische trading software alleen haalt die momenteel niet de rendementen van manueel traden.

Ik heb met iemand gesproken die een face 2 face gesprek heeft gehad met 1 van de 2 oprichters (guy) en de software gezien heeft + hoe alles werkt. Voor zijn gesprek had hij er al 50 eth in geïnvesteerd, na zijn gesprek heeft hij dit opgetrokken tot 200eth. Als het niet aan mijn vriendin lag zou ik er bijna de helft van mijn spaargeld willen insteken xD.
Ik ga er ook 4,5 ETH insteken.
Lambo of Rekt
pi_173761628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:43 schreef attixx het volgende:

[..]
Wat ze nu eigenlijk doen is traden met je eigen inleg, waarbij ze jaarlijks 40% return on investment beloven. Maar eigenlijk verwacht iedereen in de telegram chat dat het iets hoger zal liggen.
Mag ik vragen hoe ze op dat percentage komen? En het is ook niet raar dat mensen in de telegram verwachten dat het hoger ligt. Als ik naar de telegram van iedere random coin ga, wordt er minstens 10x per dag geroepen dat de coin eind van het jaar 10 keer hoger staat.
pi_173761859
Je moet hun whitepaper eens lezen, maar uiteindelijk moet je ze ook, net zoals zoveel ICO's maar op hun woord geloven. Maar dit zijn percentages die ze momenteel halen op de traditionele markten. Door momenteel een maand met hun eigen inleg te traden zitten ze nu aan 100% winst (de automatisch trading bot zat op 15% dacht ik), maar ze geven aan "veiligere" trades te gaan doen met het ingezamelde geld, dus minder hoge risico's.
Het kan perfect zijn dat ze het beloofde rendement niet halen, het blijft een gok. Maar na een tijdje hun telegram te hebben gevolgd en gesproken te hebben met een aantal mensen heb ik er persoonlijk wel een heel goed gevoel bij.

@Greys: respect voor deze topictitel haha :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door attixx op 13-09-2017 22:15:13 ]
pi_173761978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Gehasht wachtwoord = wachtwoord, maar dan via MD5 in een richting versleuteld. Hij is in principe moeilijk te ontcijferen, maar als je een wachtwoord hebt zoals password123 of een ander wachtwoord dat door een ander iemand ook wordt gebruikt dan kan het wachtwoord teruggevonden worden in dit database: http://www.md5online.org/
Ik mag toch hopen dat iedere hash tenminste gesalt is om rainbow table attacks tegen te gaan. Een ongesalte MD5 opslaan is wel heel erg 2001.
pi_173762302
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat iedere hash tenminste gesalt is om rainbow table attacks tegen te gaan. Een ongesalte MD5 opslaan is wel heel erg 2001.
Ongesalt zijn die rainbow tables niet te eten.
Beetje pepper op de table smaakt nog beter.
pi_173762535
Ik zie Litebit de deuren wel sluiten eigenlijk, dit is ietsje erger dan alleen je naam en emailadres ofzo. Maar een server waar een derde partij bij kan waar alle gegevens blijkbaar op staan is niet zo handig
pi_173762777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:26 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Litebit de deuren wel sluiten eigenlijk, dit is ietsje erger dan alleen je naam en emailadres ofzo. Maar een server waar een derde partij bij kan waar alle gegevens blijkbaar op staan is niet zo handig
Dat niet alleen daarnaast hebben ze ook de wet overtreden m.b.t. het opslaan van persoonsgegevens
pi_173762795
Tosh089 twitterde op woensdag 13-09-2017 om 22:08:36 Warning @litebiteu got hacked, private data from customers got stolen please delete your account at litebit asap!!… https://t.co/P5mIJp51F3 reageer retweet
pi_173763253
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:32 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat niet alleen daarnaast hebben ze ook de wet overtreden m.b.t. het opslaan van persoonsgegevens
Oh? Welk artikel?
pi_173764022
Dit vat het wel samen:

pi_173764043
Dit bericht heb ik naar litebit gestuurd:
Nav de onlangs plaatsgevonden hack van de Litebit server met daarop de volledige klantgegevens, verzoek ik om mijn account inclusief alle persoonlijke gegevens te verwijderen uit het bestand. Graag ontvang ik een bevestiging dat mijn persoonlijke gegevens zijn verwijderd.

edit:
quote:
##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Geachte SMS303,
Wij hebben uw ticket #59192 ontvangen. Ons team doet er alles aan om uw ticket binnen 24 uur te beantwoorden tijdens werkdagen.
Mocht u nog meer opmerkingen of vragen hebben dan kunt u reageren op deze e-mail.


[ Bericht 37% gewijzigd door SMS303 op 13-09-2017 23:37:19 ]
pi_173764513
Gebruikt iemand Yobit wel eens? Ik heb wat klein spul gekocht. Bitcoin deposit gedaan, 0.075 bitcoin
daarna direct alles omgezet naar een andere coin die alleen daar verkrijgbaar is. En nu is de waarde van die coins 0.057 bitcoin na amper 2 minuten. Bitcoin zelf is niet gestegen in de tussentijd. Zijn de fees daar zo hoog? Dit scheelt bijna 50 euro van de 250
pi_173764810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:52 schreef metallicelmo het volgende:
Gebruikt iemand Yobit wel eens? Ik heb wat klein spul gekocht. Bitcoin deposit gedaan, 0.075 bitcoin
daarna direct alles omgezet naar een andere coin die alleen daar verkrijgbaar is. En nu is de waarde van die coins 0.057 bitcoin na amper 2 minuten. Bitcoin zelf is niet gestegen in de tussentijd. Zijn de fees daar zo hoog? Dit scheelt bijna 50 euro van de 250
Geen volume en door jouw aankopen koers gezakt? Dief van je eigen portemonnee ;)
  donderdag 14 september 2017 @ 00:22:05 #128
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173764846
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

Heb jij nog altijd je RBX gehodld?

Ik heb ze (met flink verlies) redelijk op tijd in de OCL ICO gestoken, maar er toch honderd K gehouden. Met 9 satoshi kan ik er niet eens meer dronken van worden :')
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 september 2017 @ 00:26:12 #129
163650 Greys
pi_173764867


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173764868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
noobs. bitonic ftw
Bitonic :')
LiteBit :') :')
Geen echte exchange gebruiken :') :') :')
pi_173764898
quote:
Ja, maar hij zegt toch ook in dat interview dat hij het specifiek niet over de Blockchain technologie heeft, maar over Bitcoin.
pi_173764953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
Nieuwsberichtje van WeTrust / Trustcoin:

https://blog.wetrust.io/wetrust-community-update-september-12-2017

Ik hou m'n tokens nog wel even ;)

Ze zoeken ook nog een "Front End Engineer" en betalen $10000 als je een goede aanlevert :)
Erg goed en professioneel team, ze zijn nu goed op weg, en updaten netjes. Ik heb er als jou wel vertrouwen in. Maar, ze maken nog steeds niet duidelijk wat nou de rol van de token is binnen het hele verhaal. Hoe gaat deze waarde creëren?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 september 2017 @ 00:40:48 #133
163650 Greys
pi_173764961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, maar hij zegt toch ook in dat interview dat hij het specifiek niet over de Blockchain technologie heeft, maar over Bitcoin.
Da's waar. Ik vergat er tevens nog een screenshot bij te posten van een foto van de betreffende werkgroep met kennelijk bekende koppen (voor mij nog niet) waarvan er zeker eentje vol in de btc zit. Dus je hebt gelijk, zonder die info sloeg m'n post sowieso eigenlijk nergens op. Zal zo ff het tweet draadje terugzoeken.

Edit: zie deze tweet
https://twitter.com/pbartstephens/status/907727923536265216

En die in die oranje broek is Adam Draper: https://twitter.com/AdamDraper

Die hem dus 'the ultimate troll' noemt. Nou ja ik vond het grappig. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 14-09-2017 00:50:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 september 2017 @ 00:41:39 #134
163650 Greys
pi_173764967
Weet niet of dit artikel hier al eens gelinkt is maar voor sommigen mss leuk om te lezen.

https://medium.com/@daytr(...)aps-101-2215a5782691
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173765284
Yes ! Patientory maakt de verliezen weer een beetje goed!
https://coinmarketcap.com/assets/patientory/
  donderdag 14 september 2017 @ 05:18:45 #136
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173765660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:49 schreef ZetaOS het volgende:
Yes ! Patientory maakt de verliezen weer een beetje goed!
https://coinmarketcap.com/assets/patientory/
:D nooit verwacht dat deze ooit nog zou opkrabbelen. Heb er dan ook maar 10 stuks van, motivatie voor deze aanschaf ben ik dan ook vergeten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173765748
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

Heb jij nog altijd je RBX gehodld?

Ik heb ze (met flink verlies) redelijk op tijd in de OCL ICO gestoken, maar er toch honderd K gehouden. Met 9 satoshi kan ik er niet eens meer dronken van worden :')
Zou rbx niet weer eens flink gepumpt kunnen worden? Is nu idd niks meer waard, kan je volgens mij best een leuke sprong mee maken.
pi_173765766
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:49 schreef ZetaOS het volgende:
Yes ! Patientory maakt de verliezen weer een beetje goed!
https://coinmarketcap.com/assets/patientory/
Gisteren is mijn sell met een ruime x2 er inderdaad doorheen gegaan *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173765825
Iemand hier in Tron?
pi_173765828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:12 schreef Robert727272 het volgende:
Iemand hier in Tron?
Goeie film
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173766613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:10 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Interesting!
Als je de eerste keer iets met Litebit of BTCDirect doet krijg je altijd (bij ING) de fraude afdeling aan de lijn, dat heb ik ook gehad.
Is dat in dit geval ook zo? Was het de eerste keer bij Litebit met ideal bent gaan gebruiken of belde ze je zomaar op ofzo? Let me more.
Ik heb mijn WW op Bittrex ook maar aangepast voor de zekerheid. Maar, als je de extra security 2FA (via Google authenticator) hebt zit je in principe toch al redelijk veilig?
  donderdag 14 september 2017 @ 09:14:06 #142
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173766687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:26 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Zou rbx niet weer eens flink gepumpt kunnen worden? Is nu idd niks meer waard, kan je volgens mij best een leuke sprong mee maken.
Kweetniet, er is vlgs mij geen enkel nut meer voor rbx.

De dev zelf heeft al aangegeven dat het useless is.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 14 september 2017 @ 09:27:18 #143
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173766867
Vwb Waves, ik ben al lange tijd bagholder maar begin nu toch wel twijfels te krijgen.

Ik bedoel, ze staan op bijna geen enkele exchange en de reden die hiervoor wordt gegeven is de DEX en dat ze die als 'concurrent' niet groot willen maken.

Nou dat is gelukt, want het volume is nogsteeds ruk en bij een externe exchange (bittrex) zelfs groter!

Daarbij gaat dit verhaal maar half op, want ook 0x en OMG bijv. kan als exchange gebruikt worden (en vast nog wel een paar). Die zijn echter wel overal gelist, hoe kan dat?

Last but not least, het decentraleze karakter van Waves is ook vrij beroerd met slechts 35 nodes. Waarvan overigens driekwart bij de top 5 is ondergebracht.

Ik ben nogsteeds fan van het project Waves, maar ondertussen wordt het aan alle kanten ingehaald en betwijfel ik of er geen betere projecten zijn om voor lange temijn in te investeren.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173767494
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:14 schreef Sosa het volgende:

[..]

Kweetniet, er is vlgs mij geen enkel nut meer voor rbx.

De dev zelf heeft al aangegeven dat het useless is.
Hem daar heb je wel een punt, en zie dat de prijs steeds verder daalt 😮 Misschien op 1 sat interessant 😉
pi_173767584
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:27 schreef Sosa het volgende:
Vwb Waves, ik ben al lange tijd bagholder maar begin nu toch wel twijfels te krijgen.

Ik bedoel, ze staan op bijna geen enkele exchange en de reden die hiervoor wordt gegeven is de DEX en dat ze die als 'concurrent' niet groot willen maken.

Nou dat is gelukt, want het volume is nogsteeds ruk en bij een externe exchange (bittrex) zelfs groter!

Daarbij gaat dit verhaal maar half op, want ook 0x en OMG bijv. kan als exchange gebruikt worden (en vast nog wel een paar). Die zijn echter wel overal gelist, hoe kan dat?

Last but not least, het decentraleze karakter van Waves is ook vrij beroerd met slechts 35 nodes. Waarvan overigens driekwart bij de top 5 is ondergebracht.

Ik ben nogsteeds fan van het project Waves, maar ondertussen wordt het aan alle kanten ingehaald en betwijfel ik of er geen betere projecten zijn om voor lange temijn in te investeren.
Die DEX werkt ook voor geen meter en vormt (zeker op de korte termijn!) echt geen bedreiging voor bestaandr exchanges. ETHDelta bijv doet zoiets al 10 keer beter.
pi_173768049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die DEX werkt ook voor geen meter en vormt (zeker op de korte termijn!) echt geen bedreiging voor bestaandr exchanges. ETHDelta bijv doet zoiets al 10 keer beter.
Nieuwe deze komt 10 oktober toch? Ik heb screenshots van de nieuwe deze gezien en die zag er goed uit.

Waves en Stratis worden beiden gezien als goede projecten maar staan beiden ook al enige tijd stil. Maar goed, de hele totale marketcap is ook nog maar iets hoger dan de vorige ath in juni.

Ik durf mijn Waves en Stratis ook weer niet te verkopen, stel dat ze opeens moon gaan.
  donderdag 14 september 2017 @ 10:36:20 #147
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173768077
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:07 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Hem daar heb je wel een punt, en zie dat de prijs steeds verder daalt 😮 Misschien op 1 sat interessant 😉
Mss kan kan het voor 'gas' gebruikt worden binnen waves, dat zou mooi zijn.

Weet eig niet hoe dat in z'n werk gaat, aangezien ik verschillende vormen van gas/fee bij transacties in de lite client zie.. mss weet magnet dat.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173768168
Had ik mijn geld maar in ark gestoken in plaats van waves :')
Die prijs blijft maar stil staan, zelfde geld voor eth trouwens
  donderdag 14 september 2017 @ 10:45:16 #149
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173768248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die DEX werkt ook voor geen meter en vormt (zeker op de korte termijn!) echt geen bedreiging voor bestaandr exchanges. ETHDelta bijv doet zoiets al 10 keer beter.
Ja dat is het kip-ei verhaal een beetje. Maar ik geloof niet dat de Dex klein gehouden wordt doordat weinig exchanges Waves verhandelen en daardoor de spreiding/community klein houden. Ze hebben het aan zichzelf te wijten.

Als ze het overnieuw zouden doen, had ik als Sasha zijnde de Dex uitgesteld/stil gehouden en Waves op diverse exchanges geïntroduceerd, hoewel de vraag is of ook dat gelukt was.

Ja, ETH ed. hadden ook min. een jaar nodig, maar dat waren andere tijden. Toen waren er geen 20+ ICO's per week en 1000+ coins/tokens op de markt. En sprak Paris Hilton er nog niet over (!)

Kijk, waves gaat er prat op geen pump/dump coin te zijn en dat kan ik alleen maar waarderen, maar men is zich er blijkbaar slecht van bewust dat het platform aan alle kanten ingehaald wordt lijkt het wel.

Hopelijk groeit de waardering vh project met de nieuwe UI/UX en NG.

Nogmaals het gaat niet zozeer om de (onder)waardering maar wel om de tunnelvisie van Sasha en consorten.

Ik bedoel, vele groot geworden (uit)vindingen in de geschiedenis zijn eerder groot geworden door toedoen van anderen dan door de uitvinder zelf.

Voor je het weet groeit een nieuw project 10x groter dan waves met dezelfde tech ondanks geen werkend product. En dat is niet ondenkbaar in crypto..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173768318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:41 schreef chantalxx het volgende:
Had ik mijn geld maar in ark gestoken in plaats van waves :')
Die prijs blijft maar stil staan, zelfde geld voor eth trouwens
Ik wilde net hetzelfde zeggen, die zijn Waves flink voorbij. Wat doet Ark ook alweer precies? Verbinden Blockchains met elkaar toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')