Die zijn toch in constante staat van woede en frustratie?quote:Op donderdag 14 september 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zie dat de GL-afdeling uit de hoofdstad met een programma is gekomen waar boos!rechts goed boos om kan worden.
Ze willen blijkbaar ook Zwarte Piet verbieden, Keti Koti een nationale feestdag maken en particulier vuurwerk verbieden.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want ze willen het centrum van Amsterdam autovrij maken. Als je aan auto's komt dan schieten tokkies direct enorm uit hun slof.
Uitstekende plannen. Weg met die vervuiling en overlast uit de stad, meer ruimte voor bewoners en toeristen. Het idee dat het hele centrum van steden uit de middeleeuwen geschikt moet zijn om met je blik door te crossen vind ik vreselijk ouderwets en onpraktisch.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:38 schreef Kowloon het volgende:
Je zou er maar wonen, wat een oord:
[..]
Haha.
Oh, is automobiliteit nou ook al voor tokkies en boosmensen?quote:Op donderdag 14 september 2017 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want ze willen het centrum van Amsterdam autovrij maken. Als je aan auto's komt dan schieten tokkies direct enorm uit hun slof.
Een partij mag ambities hebben. De meerderheid zullen ze toch niet behalen.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:38 schreef Kowloon het volgende:
Je zou er maar wonen, wat een oord:
[..]
Haha.
Nee, automobiliteit is voor iedereen. De tokkies zijn de enige die direct boos worden als je aan auto's zit.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, is automobiliteit nou ook al voor tokkies en boosmensen?
Daar is nou weer niet bijzonder veel voor nodig hequote:Op donderdag 14 september 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zie dat de GL-afdeling uit de hoofdstad met een programma is gekomen waar boos!rechts goed boos om kan worden.
Het is inderdaad wachten op de eerste mensen die 'woedend' of 'furieus' zijn.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar is nou weer niet bijzonder veel voor nodig he
De rest maakt zich er niet druk over.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, is automobiliteit nou ook al voor tokkies en boosmensen?
Dat waren ze waarschijnlijk al toen ze gisterenavond hun bed instapten en nog steeds toen ze vanmorgen hun ogen open deden.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op de eerste mensen die 'woedend' of 'furieus' zijn.
Ik ben altijd een klein momentje woedend en furieus als de wekker gaat dus daar kan ik me wel in inleven.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat waren ze waarschijnlijk al toen ze gisterenavond hun bed instapten en nog steeds toen ze vanmorgen hun ogen open deden.
Ik voel vooral wanhoop als de wekker weer gaat.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben altijd een klein momentje woedend en furieus als de wekker gaat dus daar kan ik me wel in inleven.
Euh.. Dat zou wel gek zijn. De Nederlandse Staat is om politieke en culturele redenen het op aardig wat punten oneens met de het EVRM / EHRM, Kort college staatsrecht ter verduidelijking:quote:Op donderdag 14 september 2017 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekker nog is dat we onze grondwet niet aanpassen aan het EVRM, natuurlijk, er staat tenslotte niets in waar Nederland het mee oneens is vziw.
Mjah, dit is gewoon rucksichtlos automobilistje pesten. Er vallen veel meer genuanceerde maatregelen te bedenken voor het ordeningsargument dat jij benoemd. Ook ligt het in de verwachting dat automobiliteit de komende decennia flink schoner en stiller wordt, dus het tegengaan van vervuilig vind ik niet zo sterk.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitstekende plannen. Weg met die vervuiling en overlast uit de stad, meer ruimte voor bewoners en toeristen. Het idee dat het hele centrum van steden uit de middeleeuwen geschikt moet zijn om met je blik door te crossen vind ik vreselijk ouderwets en onpraktisch.
Die 50-op-de-snelweg lijkt me niet heel realistisch maar oké.
Ik vind het vreselijk kinderachtig om het te scharen onder "automobilistje pesten". Ik verwacht geen seconde dat je het er mee eens bent maar doen alsof er geen doordacht idee achter zit is gewoon triest. Gewoon roepen dat GL de automobilist haat, effe lekker vervelend doen ja.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mjah, dit is gewoon rucksichtlos automobilistje pesten. Er vallen veel meer genuanceerde maatregelen te bedenken voor het ordeningsargument dat jij benoemd. Ook ligt het in de verwachting dat automobiliteit de komende decennia flink schoner en stiller wordt, dus het tegengaan van vervuilig vind ik niet zo sterk.
Maar goed, zolang deze achterlijkheid tot Amsterdam, Utrecht en Nijmegen beperkt blijft vind ik het prima. Daar kom ik toch nooit.
Nou nee, automobiliteit is voor heel veel mensen de manier waarmee zij forenzen, die mensen worden inderdaad boos om dit soort maatregelen. Tokkies hebben geen werk, dus die kunnen daar nooit onder vallen.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, automobiliteit is voor iedereen. De tokkies zijn de enige die direct boos worden als je aan auto's zit.
Als je in het centrum van Amsterdam forenst moet je dat niet met de auto doen, zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou nee, automobiliteit is voor heel veel mensen de manier waarmee zij forenzen, die mensen worden inderdaad boos om dit soort maatregelen. Tokkies hebben geen werk, dus die kunnen daar nooit onder vallen.
Als het gaat om woon-werkverkeer denk ik dat je maar heel weinig achterban vindt als je daarom Amsterdam Centrum vrij wilt houden van autoverbodsgebieden.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou nee, automobiliteit is voor heel veel mensen de manier waarmee zij forenzen, die mensen worden inderdaad boos om dit soort maatregelen. Tokkies hebben geen werk, dus die kunnen daar nooit onder vallen.
Een doordacht plan is het zeker, "wat kunnen we doen om auto rijden in Amsterdam zo vervelend mogelijk te maken" was de vraag die men zich stelde. Er straalt geen enkele wens uit om én automobiliteit én een aangename leefomgeving met elkaar te combineren, terwijl dat gewoon goed mogelijk is.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk kinderachtig om het te scharen onder "automobilistje pesten". Ik verwacht geen seconde dat je het er mee eens bent maar doen alsof er geen doordacht idee achter zit is gewoon triest. Gewoon roepen dat GL de automobilist haat, effe lekker vervelend doen ja.
Volgende voorstel van GL: elke drie maanden verplicht je bandenspanning laten checken bij een gecertificeerde garage.
Er zijn ook zat mensen die van buiten Amsterdam komen maar in Amsterdam werken, er zijn Amsterdammers die buiten de stad moeten zijn en er onderneming in Amsterdam die bevoorraad moeten worden. Een aanzienlijk deel van die activiteiten vereist automobiliteit.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in het centrum van Amsterdam forenst moet je dat niet met de auto doen, zo simpel is het.
Wat een kolder. Ik weet niet eens hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren, het is gewoon zeiken om het zeiken. Lijkt een beetje op GeenStijl, die kopten vanmorgen "Antifa 020 presenteert verkiezingsprogramma: 'Autobezitters dood"quote:Op donderdag 14 september 2017 12:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een doordacht plan is het zeker, "wat kunnen we doen om auto rijden in Amsterdam zo vervelend mogelijk te maken" was de vraag die men zich stelde. Er straalt geen enkele wens uit om én automobiliteit én een aangename leefomgeving met elkaar te combineren, terwijl dat gewoon goed mogelijk is.
Oh? Waar werken die forenzen in de binnenstad dan? En waar parkeren zij hun auto nu dan?quote:Op donderdag 14 september 2017 12:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die van buiten Amsterdam komen maar in Amsterdam werken, er zijn Amsterdammers die buiten de stad moeten zijn en er onderneming in Amsterdam die bevoorraad moeten worden. Een aanzienlijk deel van die activiteiten vereist automobiliteit.
Nogmaals, dikke prima, niet met de auto. Er is een zeer goed OV-netwerk in de Amsterdamse binnenstad wat de komende jaren nog veel meer capaciteit krijgt. We verspillen kostbare (letterlijk en figuurlijk) openbare ruimte aan asfalt terwijl de stad er onder lijdt. Om over de vervuiling nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die van buiten Amsterdam komen maar in Amsterdam werken, er zijn Amsterdammers die buiten de stad moeten zijn
Uiteraard zal bevoorrading van winkels en horeca altijd mogelijk blijven. Er is niemand - ook GroenLinks niet - die daar aan twijfelt.quote:en er onderneming in Amsterdam die bevoorraad moeten worden. Een aanzienlijk deel van die activiteiten vereist automobiliteit.
Op een van die acht parkeerplekken aan de Keizersgracht zeker.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh? Waar werken die forenzen in de binnenstad dan? En waar parkeren zij hun auto nu dan?
Hee, daar heb ik vorige week vrijdag nog geparkeerd toen ik bij van die snelle reclameboys op bezoek moest.quote:Op donderdag 14 september 2017 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een van die acht parkeerplekken aan de Keizersgracht zeker.
Moeten al die zielige toeringcars met toeristen straks uitstappen bij station Sloterdijk in plaats van dat ze in een walm van diesel op de Stadhouderskade er uit worden gegooid. Wat een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |