abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173759951
Is er helemaal geen werk, loon, en levensonderhoudvoorziening in die landen? Ik bedoel, ga dan een fucking winkel runnen of zo, net zoals vele negers dat in het westen sowieso doen. Of zijn die landen niks anders dan een grote wildernis? :? Hoe moet je dit zien? Werken die mensen niet, hoe draait de samenleving? Er móét toch betaalde arbeid worden verricht om vooruit te komen? Of leven ze daar in de bosjes en slapen ze in de struiken? Hoezo is het zo ontzettend erg dat ze lichaamsonderdelen moeten verkopen om geldbedragen? Of was het altijd zo?
pi_173760663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
arnoldkarskens twitterde op woensdag 13-09-2017 om 09:08:13 Orgaanhandel nieren, vluchtelingenmaffia, ‘redding’ door NGO’s & EU-asielpolitiek à la Frans Timmermans. Vier handen op één buik. #Zembla reageer retweet
Ik kijk er nu naar.
De docu begint al verkeerd doordat ze het de hele tijd over Afrikaanse vluchtelingen en "vluchtelingencrisis" hebben, in plaats van over economische migranten.
  woensdag 13 september 2017 @ 21:32:30 #53
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_173760670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iets ondenkbaars ontzaglijk groot te maken? En daar heb je ook voorbeelden van?

Alsof er geen ondenkbaar gruwelijke dingen gebeurd zijn en gebeuren op deze wereld. Denk aan grote slachtpartijen in Afrika of de vernietigingskampen van de nazi's en communisten. Of hoe het Noord-Koreaanse-regime haar bevolking onderdrukt.

Daarbij, juist als je eigen leven in gevaar is, wil je overleven. Dan maakt het je weinig uit dat een orgaan uit een ander lichaam komt. Iets dat overigens ook weer recht te praten is als je ervoor betaalt.
Kom jij dan met cijfers... hoe vaak gebeurd het (on topic) dat er organen worden verkocht ?

Ineens nieuwswaardige aandacht in allerlei media, zelfs straks op NPO2/Zembla. Is het nu werkelijk zo groots of valt het (commerciële orgaanhandel) mee waarbij het voor mij natuurlijk verschrikkelijk is, dat arme mensen dat zichzelf aandoen.

Laat de rest van de wereldse ellende even daar waar die niet hier thuishoort. Orgaanverkoop zal beslist gebeuren net als dat ongewenste babies worden verzopen, daar twijfel ik niet aan. Ondenkbaar moet je hier lezen als iets dat wij verschrikkelijk of mensonwaardig vinden. Wanneer blijkt dat het wereldwijd hooguit een een paar honderd is, is dat niet gelijk iets waar ik verschrikt van tafel afrol Ik ga eerder net als jij (ws) wakker liggen van aantallen met 5 nullen en meer......
Geluk verdien je niet maar dat krijg je
  woensdag 13 september 2017 @ 21:35:19 #54
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173760758
Ach wat zielig. ;(

Laten we ze voortaan dan maar met 747's invliegen.

Blijkt over een aantal jaar waarschijnlijk net zo echt als de couveusebaby's en de WMD's. :O
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173761337
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:32 schreef Vallon het volgende:

[..]

Kom jij dan met cijfers... hoe vaak gebeurd het (on topic) dat er organen worden verkocht ?

Ineens nieuwswaardige aandacht in allerlei media, zelfs straks op NPO2/Zembla. Is het nu werkelijk zo groots of valt het (commerciële orgaanhandel) mee waarbij het voor mij natuurlijk verschrikkelijk is, dat arme mensen dat zichzelf aandoen.

Laat de rest van de wereldse ellende even daar waar die niet hier thuishoort. Orgaanverkoop zal beslist gebeuren net als dat ongewenste babies worden verzopen, daar twijfel ik niet aan. Ondenkbaar moet je hier lezen als iets dat wij verschrikkelijk of mensonwaardig vinden. Wanneer blijkt dat het wereldwijd hooguit een een paar honderd is, is dat niet gelijk iets waar ik verschrikt van tafel afrol Ik ga eerder net als jij (ws) wakker liggen van aantallen met 5 nullen en meer......
Tja, precieze cijfers zijn natuurlijk niet te vinden. Dat wordt niet geregistreerd, of juist bewust verborgen gehouden.

Maar goed, hier een stukje uit Vrij Nederland over orgaanroof in China. https://www.vn.nl/china-v(...)ngenen-organen-roof/
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')