abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174109246
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Hij zeurt er al een tijdje om en de manier waarop hij het zei voelde voor mij als manipulatie.
Zal me niks verbazen als hij gaat zeggen dat als ik nog wat met haar wil doen ik ook met hem nieuwe dingen moet gaan doen.
Blijkbaar wil hij het echt graag, verder zie ik vooral bij jou de aannames. Jullie verschillen van mening en het lijkt mij zaak dat jullie duidelijkheid naar elkaar scheppen. Als jouw antwoord duidelijk Nee is moet je dat ook duidelijk aangeven, dan is er geen reden meer voor hem om te denken dat het er toch inzit en er nog om te vragen.
pi_174109560
Relatie is al dood, just saying.
.
pi_174110750
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Niet als hij er nog eens mee komt als ze al nee heeft gezegd op het moment dat zij onzeker is of hij het niet uit zal maken en daardoor eerder geneigd is om toe te geven. Maar ja, het is een beetje water bij de wijn doen in een relatie als je met 2 mensen een verhouding wil vind ik.
Dan nog is het geen manipulatie want hij is er open over, zelfs als hij zegt dat hij het anders gaat uitmaken is het geen manipulatie. Het is dan pas manipulatie als hij het bij een Nee daarna niet uitmaakt. Als iemand wensen of eisen heeft en die gewoon uit wordt het geen manipulatie omdat de ander er niet aan wil voldoen.
pi_174110843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Hij zeurt er al een tijdje om en de manier waarop hij het zei voelde voor mij als manipulatie.
Zal me niks verbazen als hij gaat zeggen dat als ik nog wat met haar wil doen ik ook met hem nieuwe dingen moet gaan doen.
je zou eens een trio kunnen voorstellen, het lijkt mij een mooie manier om de nieuwe dimensie van jouw bischierigheid toe te voegen aan jullie erotiek.
They laugh, they cry at the same time. They get horny and holy at the same time.
pi_174111927
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:12 schreef Drug het volgende:

[..]

je zou eens een trio kunnen voorstellen, het lijkt mij een mooie manier om de nieuwe dimensie van jouw bischierigheid toe te voegen aan jullie erotiek.
Volgens mij mis je het hele punt. Sannn geeft aan dat ze gevoelens heeft voor haar vriendin en zoekt geen antwoorden in trio's of andere experimenten.
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:55:17 #106
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174111951
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het hele punt. Sannn geeft aan dat ze gevoelens heeft voor haar vriendin en zoekt geen antwoorden in trio's of andere experimenten.
Helaas snapt 90% van de gefrustreerde zolderkamermaagden dat hier niet en lopen ze er alleen maar naar te vissen tot er foto's van worden gepost. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174120445
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb je hem ook verteld dat je gevoelens voor haar hebt? Dan vind hij het misschien niet meer zo geil..ik heb het idee dat je informatie achter hebt gehouden imo.

Verder vind ik het niet heel gek dat hij het gek vind als je wel open staat voor experimenteren met die vriendin, maar dat je er niet voor open staat bij je partner. Natuurlijk moet je niks tegen je wil doen, maar het is dan wel raar dat je bij iemand anders dan je partner veel opener bent/denkt..
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:48 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Kreeg amper de kans om dat te vertellen omdat hij alleen maar aan seks dacht en gelijk zijn eigen ideen wilde proberen
Gebaseerd hierop moeten jullie nog een keer hierover praten waarbij het duidelijk wordt dat het voor jou om meer dan alleen seks gaat met dat meisje. Kijken hoe hij dan reageert.
pi_174120485
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

cockblock ;(
They laugh, they cry at the same time. They get horny and holy at the same time.
pi_174120506
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:55 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Helaas snapt 90% van de gefrustreerde zolderkamermaagden dat hier niet en lopen ze er alleen maar naar te vissen tot er foto's van worden gepost. |:(
:')
pi_174122069
We hebben ondertussen weer gesprek gehad maar hij wil het niet snappen dat er meer is dan alleen een beetje spannende dingen doen.
En zie al paar keer voorbij komen dat ik een trio moet doen en dat gaat dus niet gebeuren.
Ik heb ook alleen nog maar gezoend met haar en voor de rest niks dus waarom zouden we dan opeens een trio doen.
En word langzaam wel gek van zijn gezeur over zijn "nieuwe dingen" die hij wil proberen/
pi_174122356
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef sannn-1 het volgende:
We hebben ondertussen weer gesprek gehad maar hij wil het niet snappen dat er meer is dan alleen een beetje spannende dingen doen.
En zie al paar keer voorbij komen dat ik een trio moet doen en dat gaat dus niet gebeuren.
Ik heb ook alleen nog maar gezoend met haar en voor de rest niks dus waarom zouden we dan opeens een trio doen.
En word langzaam wel gek van zijn gezeur over zijn "nieuwe dingen" die hij wil proberen/
Misschien zeurt hij omdat jij allemaal nieuwe dingen gaat uitproberen en hij niks extra's of nieuws krijgt?
niet langer incognito
pi_174122495
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:20 schreef 8777 het volgende:

[..]

Misschien zeurt hij omdat jij allemaal nieuwe dingen gaat uitproberen en hij niks extra's of nieuws krijgt?
Allemaal nieuwe dingen vind ik beetje overdreven. Heb alleen gezoend en hij wil gelijk van die dingen doen die ik raar of overdreven vind
pi_174122638
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:25 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Allemaal nieuwe dingen vind ik beetje overdreven. Heb alleen gezoend en hij wil gelijk van die dingen doen die ik raar of overdreven vind
Misschien dat hij ook in is voor een extra vrouw voor hem die al die rare en overdreven dingen ook wil doen?
niet langer incognito
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:40:03 #114
461713 Terminuz
El Patron Del Mal
pi_174122910
quote:

[..]

Anaalmaagd lees ik al haha. Begreep van mijn vrouw dat t de eerste x pijn doet en dan dat het onwijs lekker is! Als ik jou was zou ik een paar tubes glijmiddel kopen! 👍
Plata o Plomo?
pi_174123195
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Anaalmaagd lees ik al haha. Begreep van mijn vrouw dat t de eerste x pijn doet en dan dat het onwijs lekker is! Als ik jou was zou ik een paar tubes glijmiddel kopen! 👍
En hem zomaar zijn zin geven omdat hij loopt te zeuren?
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:48:16 #116
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174123220
quote:

[..]

Wel achter zijn rug om. Just saying. Dan kom je al goed weg dat hij bij je blijft en er geen problemen mee heeft. Ik vind je gedrag zelf ook wat raar eigenlijk. Geen enkel schuld gevoel/probleem met zoenen van iemand anders (achter iemands rug om in eerste instantie), maar niet bereid om compromissen te vinden om je partner (die je eigenlijk verraden hebt) tegemoet te komen...

Ik zeg niet dat je dingen moet doen die je absoluut niet wil doen, maar iets meer begrip/minder gezeur naar hem toe...heeft hij al wel verdiend.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_174123228
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Hij gunt jou ook iets.
niet langer incognito
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:51:08 #118
461713 Terminuz
El Patron Del Mal
pi_174123332
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Ja hij geeft jou toch ook jouw zin?

Hij kon ook stoppen met jullie relatie..

Ik zou op zijn minst iets terug geven.

Ik zeg altijd zolang je iets niet hebt geprobeerd kan je er ook niet over oordelen!
Plata o Plomo?
pi_174123518
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wel achter zijn rug om. Just saying. Dan kom je al goed weg dat hij bij je blijft en er geen problemen mee heeft. Ik vind je gedrag zelf ook wat raar eigenlijk. Geen enkel schuld gevoel/probleem met zoenen van iemand anders (achter iemands rug om in eerste instantie), maar niet bereid om compromissen te vinden om je partner (die je eigenlijk verraden hebt) tegemoet te komen...

Ik zeg niet dat je dingen moet doen die je absoluut niet wil doen, maar iets meer begrip/minder gezeur naar hem toe...heeft hij al wel verdiend.
Ik wil best wel iest terug doen maar hij wil gelijk alleen maar van de extreme dingen doen.
En ik weet ook wel wat ik deed niet goed is maar ben nu wel eerlijk naar hem.
pi_174123632
Wat is extreem? Fistfucken ofzo?
niet langer incognito
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:01:21 #121
461713 Terminuz
El Patron Del Mal
pi_174123721
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef 8777 het volgende:
Wat is extreem? Fistfucken ofzo?
Denk dat ie haar graag in haar poepertje wilt nemen!

@ Sannn jij bent wel eerlijk geweest naar hem toe maar hij nu ook naar jou toch?
Plata o Plomo?
pi_174124053
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Terminuz het volgende:

[..]

@ Sannn jij bent wel eerlijk geweest naar hem toe maar hij nu ook naar jou toch?
hij is wel eerlijk maar dan is dat toch niet voor mij de reden om toe te geven daaraan
pi_174124064
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Denk dat ie haar graag in haar poepertje wilt nemen!

Een mooie oplossing zou zijn als hij er ook iemand bij mag dan, die wel alles wil proberen en het idee niet meteen afwijst.
Ik vind hem al behoorlijk ruimdenkend, ik had ze eruit geschopt.
niet langer incognito
pi_174124128
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

hij is wel eerlijk maar dan is dat toch niet voor mij de reden om toe te geven daaraan
Waarom moet hij wel toestaan dat jij je gevoelens voor je vriendin gaat onderzoeken?
niet langer incognito
pi_174124164
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef 8777 het volgende:

[..]

Een mooie oplossing zou zijn als hij er ook iemand bij mag dan, die wel alles wil proberen en het idee niet meteen afwijst.
Ik vind hem al behoorlijk ruimdenkend, ik had ze eruit geschopt.
Iemand er bij die wel alles wil proberen??? Ik heb alleen gezoend met een ander meisje! dus eerlijk zal zijn dat hij met een andere jongen zoent en niet gelijk met een andere meid het bed in duikt!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')