abonnement Unibet Coolblue
pi_173877703
"wihhihihihihi nee kan ik echt niet vertellen hoor :@ ......oké oké...we stoppen wel eens een vinger in elkaars kut whiihihhihihihi :@ :@ :@"
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173877778
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:50 schreef 2thmx het volgende:
"wihhihihihihi nee kan ik echt niet vertellen hoor :@ ......oké oké...we stoppen wel eens een vinger in elkaars kut whiihihhihihihi :@ :@ :@"
uhhh nee.....
pi_173877949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:52 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

uhhh nee.....
Stel je vinger staat in brand en hem laten verdwijnen in de vagijn van je vriendin is de enige manier om 'm te blussen, zou je 't dan doen? Zo ja, dan ben je vrijwel zeker lesbisch. (Ben een seksuoloog, dus verzin dit niet.)
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173878099
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Stel je vinger staat in brand en hem laten verdwijnen in de vagijn van je vriendin is de enige manier om 'm te blussen, zou je 't dan doen? Zo ja, dan ben je vrijwel zeker lesbisch. (Ben een seksuoloog, dus verzin dit niet.)
waar slaat dit nu weer op?
pi_173878282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:02 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

waar slaat dit nu weer op?
Probeer je in het scenario in te leven. Je verliest de huid om je vinger langzaam maar zeker aan de vlammen. De pijn is ondraaglijk en je ruikt de geur van je eigen brandende vlees. Op armlengte afstand zie je de duidelijk vochtige genotsopening van je vriendin. Wat doe je?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:15:31 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173880087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:20 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Scrubs ken ik wel ja.
Moet zeggen onze vriendschap er veel op lijkt maar wij doen ook wel dingen die mannen denk niet snel met elkaar doen.
Van die uitgaans zoenpartijen of zo? Dat doen ook genoeg vrouwen bij elkaar voor de aandacht of omdat lekker. Of beide. De grenzen zijn wel wat anders dan bij mannen uiteraard. Maar het kan nog steeds platonische liefde zijn. Waarom zou je er een (potentiële) relatie achter zoeken of zelfs in die richting kijken? Hou gewoon van haar en wees er gelukkig mee. Wat en/of waar is het probleem?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173880754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:35 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Jij projecteert altijd je belerende lessen hier op dit forum.
Een zeer nare eigenschap


Waar heb je het over? Lienekien is helemaal niet belerend.. :{
pi_173880823
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zeg, doe normaal. Daar was niks belerends aan.
Ik snap ook echt niet waar die reactie van Godshand op sloeg.. Je post was absoluut niet belerend!
  woensdag 20 september 2017 @ 00:12:42 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173881977
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:06 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Probeer je in het scenario in te leven. Je verliest de huid om je vinger langzaam maar zeker aan de vlammen. De pijn is ondraaglijk en je ruikt de geur van je eigen brandende vlees. Op armlengte afstand zie je de duidelijk vochtige genotsopening van je vriendin. Wat doe je?
Doe ff normaal.
Heb wel zin om met mijn gezonde vingers en bijbehorende hand je voor je bek te slaan.

En nu oprotten. Kutkloon
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_173904751
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Van die uitgaans zoenpartijen of zo? Dat doen ook genoeg vrouwen bij elkaar voor de aandacht of omdat lekker. Of beide. De grenzen zijn wel wat anders dan bij mannen uiteraard. Maar het kan nog steeds platonische liefde zijn. Waarom zou je er een (potentiële) relatie achter zoeken of zelfs in die richting kijken? Hou gewoon van haar en wees er gelukkig mee. Wat en/of waar is het probleem?
Dat is ook een keer gebeurt ja, alleen toen hadden we ook wel wat op dus dan ligt de grens zowiezo ergens anders.
En wat je zegt denk ik ook wel dat vrouwen anders met elkaar omgaan dan mannen met elkaar.
En heb ook gewoon besloten om er niks achter te zoeken, het is al fijn zoals het nu is en zo is het goed.
pi_173956429
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:09 schreef jogy het volgende:
Het is gewoon een bromance dus. Alleen tussen vrouwen.
Bromance stop je geen piemel erin hoor
  zaterdag 23 september 2017 @ 23:32:08 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173956579
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Bromance stop je geen piemel erin hoor
Precies.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173974675
Ik weet het nu echt niet meer.
Was van het weekend weer bij haar, we hadden het huis voor ons alleen en toen we naar bed ging gaf ik haar een nachtzoen. Dat doen we nooit maar weet ook niet waarom ik dat nu wel deed. Alleen van een zoen kwam nog een zoen en op een gegeven moment waren we gewoon vol aan het zoenen. En dat zonder dat we iest op hadden.
Ik vond het eigenlijk wel super fijn en zij zei dat ze het ook fijn vond.
De volgende dag hebben we ook nog een keer gezoend. Alleen ergens voelt het niet goed omdat we allebij wel gewoon een vriend hebben. En toen ik het tegen haar zij had zij zoiest van de jongens hoeven toch niet alles te weten.

Is het heel erg als wij dat stiekem doen of moet ik het mijn vriend vertellen? Of moeten we dat gewoon niet meer doen. Hoor graag serieuze tip of advies.
pi_173977871
Ik zou dat persoonlijk wel zien als veermdgaan. Ik neem aan dat je met je vriend de afspraak hebt dat je niet met anderen zoent. Onder "anderen" valt in dit geval ook die vriendin, zeker als je daar ook nog gevoelens voor hebt. Persoonlijk zou ik het dus vertellen aan je vriend en dat betekent misschien ook wel dat de relatie daarna voorbij is.... Maar je zou je ook kut voelen als bleek dat hij in het weekend lekker met een andere dame zoent, dus ik vind dit persoonlijk niet helemaal eerlijk naar hem toe.
pi_173977926
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:42 schreef sannn-1 het volgende:
Ik weet het nu echt niet meer.
Was van het weekend weer bij haar, we hadden het huis voor ons alleen en toen we naar bed ging gaf ik haar een nachtzoen. Dat doen we nooit maar weet ook niet waarom ik dat nu wel deed. Alleen van een zoen kwam nog een zoen en op een gegeven moment waren we gewoon vol aan het zoenen. En dat zonder dat we iest op hadden.
Ik vond het eigenlijk wel super fijn en zij zei dat ze het ook fijn vond.
De volgende dag hebben we ook nog een keer gezoend. Alleen ergens voelt het niet goed omdat we allebij wel gewoon een vriend hebben. En toen ik het tegen haar zij had zij zoiest van de jongens hoeven toch niet alles te weten.

Is het heel erg als wij dat stiekem doen of moet ik het mijn vriend vertellen? Of moeten we dat gewoon niet meer doen. Hoor graag serieuze tip of advies.
Denk niet dat je vriend het erg zou vinden, just sayin'.
pi_173985392
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:42 schreef sannn-1 het volgende:
Ik weet het nu echt niet meer.
...
Is het heel erg als wij dat stiekem doen of moet ik het mijn vriend vertellen? Of moeten we dat gewoon niet meer doen. Hoor graag serieuze tip of advies.
Het is inderdaad wel een soort van een beetje vreemd gaan. Dat is niet eerlijk maar het komt meer voor.

Om te beginnen zou ik met je vriendin gaan praten. Heeft zij de zelfde gevoelens voor jou? Van daaruit kan je verder. Helaas ziet het er naar uit dat je dreigt te moeten breken met iemand....

pi_173995525
Heb nog niet met haar over gepraat maar denk niet dat zij echt meer wil dan beetje fun, maar kan het natuurlijk mis hebben.
En wil wel eerlijk zijn tegenover mijn vriend alleen kan het hem niet vertellen omdat ik belooft heb niks te zeggen.
En buiten het zoenen om is er niks gebeurt. Dus er is niet echt veel om jaloers op te zijn ofzo en ik zie haar vriend er nog wel voor aan dat hij het nog leuk vind ook
pi_173995757
Je bent 18 lees ik? Lijkt me een hele normale leeftijd om een beetje te experimenteren qua sexualiteit. Niets om je zorgen over te maken. Je leeft maar 1 keer, en bovendien heb je gewoon fases in je leven dat de hormonen door je lichaam heen gieren. Lastig te beteugelen dus beter dan maar spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan spijt hebben omdat je kansen hebt laten liggen en iets niet hebt gedaan. En heel realistisch gezien, de kans is klein dat je met 1 van beide oud wordt. Je hebt nog te veel te ontdekken. Hiermee wil ik niet zeggen dat je lekker moet gaan sletten (en ook al doe je dat wel dan hoef je je nog niet te verantwoorden), maar geniet gewoon van alle nieuwe en mooie dingen in het leven die nog komen. ^O^
pi_173996088
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2017 21:34 schreef Mojo.jojo het volgende:
Je bent 18 lees ik? Lijkt me een hele normale leeftijd om een beetje te experimenteren qua sexualiteit. Niets om je zorgen over te maken. Je leeft maar 1 keer, en bovendien heb je gewoon fases in je leven dat de hormonen door je lichaam heen gieren. Lastig te beteugelen dus beter dan maar spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan spijt hebben omdat je kansen hebt laten liggen en iets niet hebt gedaan. En heel realistisch gezien, de kans is klein dat je met 1 van beide oud wordt. Je hebt nog te veel te ontdekken. Hiermee wil ik niet zeggen dat je lekker moet gaan sletten (en ook al doe je dat wel dan hoef je je nog niet te verantwoorden), maar geniet gewoon van alle nieuwe en mooie dingen in het leven die nog komen. ^O^
Bedankt voor de bemoediging :)
Wat je zegt klopt idd wel alleen voel ik me wel beetje vreemd bij, vooral omdat het zo fijn voelde om dat te doen.
En kwa sletten, dat valt wel mee denk ik :P heb bijna een jaar met mijn vriend en heb daarvoor niet echt een andere jongen gehad waarmee ik verder ging dan een kusje.
pi_173996254
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:46 schreef sannn-1 het volgende:

[..]

Bedankt voor de bemoediging :)
Wat je zegt klopt idd wel alleen voel ik me wel beetje vreemd bij, vooral omdat het zo fijn voelde om dat te doen.
En kwa sletten, dat valt wel mee denk ik :P heb bijna een jaar met mijn vriend en heb daarvoor niet echt een andere jongen gehad waarmee ik verder ging dan een kusje.
Veel dingen die je voor het eerst doet zijn onwennig, en zijn soms moeilijk op waarde te schatten. Maar prijs je gelukkig met je open mindset. Zo ga je nog veel moois ervaren. ^O^
pi_173997531
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:42 schreef sannn-1 het volgende:
Ik weet het nu echt niet meer.
Was van het weekend weer bij haar, we hadden het huis voor ons alleen en toen we naar bed ging gaf ik haar een nachtzoen. Dat doen we nooit maar weet ook niet waarom ik dat nu wel deed. Alleen van een zoen kwam nog een zoen en op een gegeven moment waren we gewoon vol aan het zoenen. En dat zonder dat we iest op hadden.
Ik vond het eigenlijk wel super fijn en zij zei dat ze het ook fijn vond.
De volgende dag hebben we ook nog een keer gezoend. Alleen ergens voelt het niet goed omdat we allebij wel gewoon een vriend hebben. En toen ik het tegen haar zij had zij zoiest van de jongens hoeven toch niet alles te weten.

Is het heel erg als wij dat stiekem doen of moet ik het mijn vriend vertellen? Of moeten we dat gewoon niet meer doen. Hoor graag serieuze tip of advies.
We ontvangen graag pics danwel bewegend beeld om deze situatie optimaal in te kunnen schatten, voor het beste advies. :)
pi_173998694
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We ontvangen graag pics danwel bewegend beeld om deze situatie optimaal in te kunnen schatten, voor het beste advies. :)
Jammer dat niemand hapt of lacht, kapi, maar probeer het morgen nog eens!! :).. En dan wel moet dus los van elkaar geschreven worden..
pi_173998931
quote:
18s.gif Op maandag 25 september 2017 23:29 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Jammer dat niemand hapt of lacht, kapi, maar probeer het morgen nog eens!! :).. En dan wel moet dus los van elkaar geschreven worden..
Er valt toch ook weinig te lachen in een topic dat jij met je aanwezigheid komt bederven?
pi_173998953
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er valt toch ook weinig te lachen in een topic dat jij met je aanwezigheid komt bederven?
18 minuut 24, stop de tijd.. Je wordt steeds rapper maar je comebacks zijn nog steeds matig.. Blijf eraan werken!
pi_174015286
en nu weer allemaal lief doen tegen elkaar :)
en nee je krijgt geen foto of filmpje te zien want die zijn er niet, dat kan namelijk alleen maar bij de verkeerde mensen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')