abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173758823
Jaaa Malteser wat onwijs fijn!! *O* *O*
pi_173758825
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:46 schreef Sethiwe het volgende:
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
Maar wel een hartje O+ *O*
Wát een goeie dag zo!
pi_173758854
Wij hebben de babykamer gewoon van Ikea. :P Dochter gaat straks naar een mooie nieuwe kamer en ik denk dat we haar bed ook weer bij de Ikea halen. We doen een nieuwe vloer in de babykamer en dan kan baby 2 daar gewoon weer in.

We zitten wel een beetje te twijfelen of we de babykamer in 1 ruk opknappen zodat er straks als de baby een peuter is niet zoveel meer aan gedaan hoeft te worden qua inrichting. De huidige bestickering op de muren is echt alleen voor heel jonge kindjes namelijk.
pi_173758874
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wat lief O+.

Het is onbeschrijflijk hoe fijn het voelt te weten dat zoveel mensen, waarvan je de meeste alleen online kent, zo enorm meeleven. Zo pittig als de discussies soms kunnen zijn, zo hartverwarmend is dit.
Heel erg dankjewel!
O+
pi_173758892
quote:
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
Een hartje, wat goed!
pi_173758925
Sethiwe een kloppende rijstkorrel! *O*
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_173758939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben de babykamer gewoon van Ikea. :P Dochter gaat straks naar een mooie nieuwe kamer en ik denk dat we haar bed ook weer bij de Ikea halen. We doen een nieuwe vloer in de babykamer en dan kan baby 2 daar gewoon weer in.

We zitten wel een beetje te twijfelen of we de babykamer in 1 ruk opknappen zodat er straks als de baby een peuter is niet zoveel meer aan gedaan hoeft te worden qua inrichting. De huidige bestickering op de muren is echt alleen voor heel jonge kindjes namelijk.
Ik heb daarom zeer neutrale kamertjes gekozen. S. heeft nu alleen maar een nieuwe kast en een tafeltje (Ikea :+ ) gekregen en een supertoffe landkaart.
En ik hou van simpele kamers, lekker licht O+
pi_173758946
quote:
Jaaaaa, een knipper O+ *O*
pi_173759111
quote:
In ieder geval een hartje!
pi_173759224
Goeie echo's voor Malteser en Sethiwe *O*

Kinderkamer hebben wij van marktplaats, als mensen een beetje normaal met hun spullen omgaan slijten die meubels echt niet van een baby :+
Het was voor 2 kinderen gebruikt, en nog steeds als nieuw.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173759294
Jeej een knipper voor Sethiwe! *O* O+
pi_173759350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef Nanuke het volgende:
De kinderwagen hebben we overgenomen van vrienden, omdat ik toch denk dat we hem niet heel veel zullen gaan gebruiken en het dus niet mijn prioriteit was. De kinderkamer, autostoel, eetstoel en wat klein spul hebben we bij babypark gekocht. Het zit hier in de buurt en begon gewoon als oriënteren, in de wondere wereld die babyspullen heet. Uiteindelijk daar ook gevonden wat we wilden en thuis laten bezorgen.
:)
Ik ga ook even bij Babypark kijken, denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef LuDann het volgende:
Was gister in Ikea Utrecht, maar daar had je niet veel keus helaas. Maar Ikea blijft altijd de beste optie. :D
pi_173759378
Nog meer hartjes! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Goeie echo's voor Malteser en Sethiwe *O*

Kinderkamer hebben wij van marktplaats, als mensen een beetje normaal met hun spullen omgaan slijten die meubels echt niet van een baby :+
Het was voor 2 kinderen gebruikt, en nog steeds als nieuw.
pi_173759941
Sethiwe wat fijn *O*
clone - kloon - ke kapa
pi_173760119
Hoera, Sethiwe! *O*.

Ik heb morgen mijn laatste werkdag en dan verlof. Rust. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173760326
Sethiwe, jij ook gefeliciteerd met een mooi hartje O+

Ik heb de kinderwagen bij de babydump gekocht, we kregen hem van mijn ouders :) En het ledikantje heb ik al van mijn zus gekregen en hebben daar nu de Hemnes ladekast bij gekocht van Ikea. Voor de rest krijg ik heel veel spullen zoals de maxicosi, box, tummytub etc van mijn andere zus. Is wel fijn hoor, zussen die al kinderen hebben :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173760497
Oh ja, kinderwagen hebben we niet, en onze kinderkamer is een samengeraapt zooitje. :+. De commode is een badkamermeubel van IKEA met een bureaublad erop, de kledingkast is gewoon een PAX, de wieg lenen we van mijn zwager en schoonzus en het ledikantje straks is het ledikantje waar mijn schoonmoeder als klein kindje nog in lag, en de stoel is een hangstoel van Sissy Boy.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173760731
Wat lief hoe iedereen meeleeft O+

Ludann wat goed dat je de tussentijdse toets hebt gehaald, dat het niet helemaal goed ging telt niet mee.

DAD, wat fijn dat je bijna met verlof mag, heerlijk.
pi_173762354
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
:'( O+ :*
pi_173762943
Malteser wat goed!! O+ Ik had om 17:45 nog gespiekt hier haha.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:47 schreef LeSage het volgende:
Ik vertel dit soort dingen dan thuis aan tafel tegen vriend. En die is dan ook blij voor jullie O+
Oh dat doe ik ook. :D

Van die gesprekken als:

Weet je nog dat ik vertelde van diegene op Fok met *insert verhaal over moeilijk zwanger worden/blijven*?
- Hmm, nee, niet echt denk ik :?
Oh :{ Nou, die is nu dus zwanger en het gaat goed! O+

[ Bericht 40% gewijzigd door ViviRAWRS op 13-09-2017 23:03:15 ]
pi_173763959
Sethiwe ook een O+
pi_173764035
Jaa Sethiwe ook gefeliciteerd, wat fijn! O+ *O*
pi_173764309
quote:

[..]

ik was even gaan zoeken voor de uitkomst echo O+
Schudden voor gebruik
pi_173764336
Ik heb m'n vriend een grappig boekje over vader worden gegeven. Hij ligt hem nu naast me in bed te lezen en ik hoor hem af en toe gniffelen, te schattig O+ en dan vraagt ie ineens wanneer m'n ovulatie was :? Dus ik vraag hoezo? Ja dan weten we of het een meisje of jongen wordt!
:') :D
pi_173764399
quote:

[..]

Heel Malteser (en man) wat fijn voor jullie! O+

En Sethiwe ook. Leuk man, bring on the babies! *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: