abonnement Unibet Coolblue
pi_173745432
Uitgerekende data:

2017

15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur
11 maart: D.U.M.A.N.
15 maart: SilverSjoiis (tweeling)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa.

30 april: Malteser

8 mei: L0t..
9 mei: Philomijn

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 13-09-2017 20:26:02 ]
pi_173745449
Mag mijn UD aangepast worden in 30 maart? O+
pi_173745642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:13 schreef DonnaRush het volgende:
Mag mijn UD aangepast worden in 30 maart? O+
Done :)
pi_173745669
LeSage, heb je lekker geslapen in het nieuwe bed? ;)

LuDann, succes met het tussentijdse examen!

Hier weinig te melden, morgen weer een afspraak in het ziekenhuis. En ik voel steeds sterkere schopjes :)
pi_173745675
Vergeet ik Malteser, jij hebt vandaag ook de echo! Heel veel succes vandaag!
pi_173745678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:03 schreef OliviaIsTaken het volgende:
LeSage, heb je lekker geslapen in het nieuwe bed? ;)

LuDann, succes met het tussentijdse examen!

Hier weinig te melden, morgen weer een afspraak in het ziekenhuis. En ik voel steeds sterkere schopjes :)
Nee :') maar dat ligt niet aan het bed. Wel heerlijk veel spierpijn van het wennen :D

Succes Lu!

Malteser, ik duim voor je vandaag :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173745751
Waterdruppel, ze heeft me niet eens een specifiek dieet gegeven, maar wel veel tips voor het aanpassen van mijn voeding, wat ik allemaal wel en niet mag nu en in welke porties. Tot noch toe gaat het prima.

LeSage, vervelend is dat altijd he met een nieuw bed :X Hopelijk wen je snel!

Malteser en Sethiwe, succes vandaag met de echo!

LuDann succes met het examen!

LadyS, wat balen van die lekkage :o Ik denk dat ik dan pas echt zou staan te grienen, mijn vaatwasser is met gewoon oldschool afwassen nog wel te doen :+

DorothyGale, gefeliciteerd met je zwangerschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173745802
Dorothy gefeliciteerd! *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_173745810


Mijn baby is vandaag 101 dagen oud en kijkt blijkbaar heel boos. O+ Echt mijn kindje, altijd boos. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173745844
Bedankt voor de felicitaties :) Kom trouwens hier binnenvallen vanuit het 'als zwanger worden/blijven niet makkelijk gaat' topic en durf nog niet echt mee te posten hier. Dat doe ik als ik meer zekerheid heb, op de 21e september is de echo in het ziekenhuis :s)
pi_173745922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:31 schreef DorothyGale het volgende:
Bedankt voor de felicitaties :) Kom trouwens hier binnenvallen vanuit het 'als zwanger worden/blijven niet makkelijk gaat' topic en durf nog niet echt mee te posten hier. Dat doe ik als ik meer zekerheid heb, op de 21e september is de echo in het ziekenhuis :s)
Kan ik me voorstellen! Mijn duimen draaien voor je :*

Duman, dat is een serieus kijkend kindje ja :D Ik zag gister de 4D echo van een vriendin en die keek ook al zo serieus, alleen aan het eind een klein lachstuipje, zo schattig! Ik mag maandag voor de 4D en kan nu niet meer wachten O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 09:18:01 #12
382129 crew  Donna
pi_173746388
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:57 schreef Malteser het volgende:

[..]

Done :)
Dankje.
Veel succes vandaag!
pi_173746646
Gefeliciteerd DG! Fijn als het toch lukt vanuit een lastig traject. Nu duimen voor een plakker. O+

SC, wat is die jas leuk! ik zie alleen geen knopen. Gaat die alleen dicht met die riem?

Malteser, heel heel veel succes vandaag ik duim voor je en hoop op goed nieuws! :*

Sethiwe, had jij vandaag ook de echo? of heb ik dt verkeerd onthouden. Succes! En als ik t verkeerd had, gooien we dit bericht gewoon op hormonen :P

Lu ook succes vandaag met je toets!

Ik begon mijn dag vandaag boven de wc :r Maar voel me nu verrassend goed! Niet moe, dus ga maar eens hard aan het werk nu ik de energie nog heb.
pi_173746652
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 06:35 schreef LuDann het volgende:
Oh echt? :D Supertof! Heb je ook al een datum voor je examen? Die van mij is 2 weken daarna al, op de 28e.

Ik voel me totaal onvoorbereid. :')
Ja, ook circa 2 weken later, op 3 oktober. Ik vind het ook maar spannend, en voor de vakantie voelde ik me er echt totáál niet klaar voor. Maar sindsdien heb ik een paar lessen gehad waarbij het best soepel ging en nu denk/hoop ik dat ik het wel kan.
pi_173747125
Malteser, succes vandaag! En Sethiwe natuurlijk ook!

Man, ik ben 5 weken maar moet bijna aan de zwangerschapsbroeken. Staan in m'n gewone spijkerbroek is geen probleem, maar ik zit er niet meer lekker in....
pi_173747944
Dorothy, ik vind het zo fijn dat je er bent! En ik hoop dat je de 21e een goede echo hebt.

Sethiwe en Malteser, ik duim ook voor goede echo's voor jullie! *O*

LeSage ik hoop dat je nieuwe bed snel went!

Ik had vandaag ook weer controle. Met 10 minuten stond ik weer buiten, haha. Alles goed en afspraak voor volgende week. Tenzij ik eerder beval, zei de vk nog. Ik ben dan 40+5, maar ik verwacht dan nog gewoon hier rond te hangen. Niets wijst erop dat baby al van plan is om de weg naar buiten te zoeken. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173748066
Succes vandaag dames met echo's! O+

Leuke jas SacreCoeur. Ik kocht deze pas ook bij Zalando, in de uitverkoop. :@
Eigenlijk passen al mijn zomer/herfstjasjes ook niet meer maar dan doe ik mijn jasje niet dicht, of ik draag het trainingsjasje van mijn vriend. Ik heb me neergelegd bij "als het om mijn buik past draag ik het". :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 11:04:23 #18
382129 crew  Donna
pi_173748105
Ja SC, die jas is mooi, maar niet mijn stijl. Heb bij Bonprix ook wel wat leuke gezien en niet verschrikkelijk duur.
Wil ook graag een mooi vest wat met rits dicht kan, want draag meestal een vest als jas, maar echt helemaal zonder jas kan ik ook niet. Als er ooit nog sneeuw of ijs komt wil ik wel naar buiten zonder koud te zijn.
pi_173748137
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:57 schreef Nanuke het volgende:
Dorothy, ik vind het zo fijn dat je er bent! En ik hoop dat je de 21e een goede echo hebt.

Sethiwe en Malteser, ik duim ook voor goede echo's voor jullie! *O*

LeSage ik hoop dat je nieuwe bed snel went!

Ik had vandaag ook weer controle. Met 10 minuten stond ik weer buiten, haha. Alles goed en afspraak voor volgende week. Tenzij ik eerder beval, zei de vk nog. Ik ben dan 40+5, maar ik verwacht dan nog gewoon hier rond te hangen. Niets wijst erop dat baby al van plan is om de weg naar buiten te zoeken. :')
Haha, de mijne ook al niet :D denk dat we lekker luie kindjes aan het broeden zijn!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 13 september 2017 @ 11:08:50 #20
269689 crew  Viv
pi_173748194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik had vandaag ook weer controle. Met 10 minuten stond ik weer buiten, haha. Alles goed en afspraak voor volgende week. Tenzij ik eerder beval, zei de vk nog. Ik ben dan 40+5, maar ik verwacht dan nog gewoon hier rond te hangen. Niets wijst erop dat baby al van plan is om de weg naar buiten te zoeken. :')
Bij mij ging het precies zo, met afspraak voor 40+5 weer naar huis gefietst en toen begon het diezelfde dag nog. :D

Malteser sterkte voor je zenuwen en ik duim voor je!
pi_173748247
Welkom trouwens Dorothy.
Ik duim ook voor jullie goede echo volgende week. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 13 september 2017 @ 11:19:42 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173748410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:39 schreef Songeur het volgende:

SC, wat is die jas leuk! ik zie alleen geen knopen. Gaat die alleen dicht met die riem?

Weet niet :D heb m nog niet binnen.
Ik gok alleen een riem.

Sowieso is mamalicious wel fijn, ook omdat het na een zwangerschap vaak nog draagbaar is (buiten de broeken om dan).
Ik pas gewoon mijn kleding nog, maar bestel gewoon hier en daar al wat :')

https://www.zalando.nl/ma(...)e-m6429f0ah-c11.html

Die kwam dus vorige week binnen en ik draag 'm nu al, hoef je niet dik voor te zijn :P
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 11:29:53 #23
382129 crew  Donna
pi_173748593
STOP haha. Ik zie zoveel leuke positiekleding!
pi_173749219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:06 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haha, de mijne ook al niet :D denk dat we lekker luie kindjes aan het broeden zijn!
En geef ze eens ongelijk met dit weer. Ik zit ook liever veilig en warm, dan dat ik door de storm en regen moet. :D

Vivi, in onze omgeving denkt iedereen dat t dit weekend komt. Collega van mijn man had zelfs gezegd toen hij aangaf zaterdag wel een halve dag te willen werken "maar dat kan helemaal niet, dan ben je papa!". Nouja. Meer dan afwachten kunnen we niet he. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173749250
Malteser en Sethiwe succes vandaag!
pi_173749529
Malteser en Sethiwe heel veel succes straks!! :*
pi_173749689
Welkom Dorothy, duimen voor een plakker!

Succes Malteser en Sethiwe ^O^

Ik had het gisteravond met man over de zwangerschap, en bevalling etc.
Zegt hij opeens 'als het niet opschiet, laat je de vk je gewoon touperen.'
Ja lieverd, dat zal helpen :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173749824
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Welkom Dorothy, duimen voor een plakker!

Succes Malteser en Sethiwe ^O^

Ik had het gisteravond met man over de zwangerschap, en bevalling etc.
Zegt hij opeens 'als het niet opschiet, laat je de vk je gewoon touperen.'
Ja lieverd, dat zal helpen :')
hahahahahah, wat een heerlijke opmerking. Ik zie direct allemaal net bevallen foto's voor me met verse baby en getoupeerd haar :')
pi_173749873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Weet niet :D heb m nog niet binnen.
Ik gok alleen een riem.

Sowieso is mamalicious wel fijn, ook omdat het na een zwangerschap vaak nog draagbaar is (buiten de broeken om dan).
Ik pas gewoon mijn kleding nog, maar bestel gewoon hier en daar al wat :')

https://www.zalando.nl/ma(...)e-m6429f0ah-c11.html

Die kwam dus vorige week binnen en ik draag 'm nu al, hoef je niet dik voor te zijn :P
Oh die ziet er wel lekker uit inderdaad. Enkel een riem is niet handig, ik fiets 10 km naar mijn werk, valt toch altijd beetje open. Jammer, want deze vond ik oprecht mooi.

Verder koop ik eigenlijk amper positiekleding. Kan weinig vinden wat ik mooi vind, en aangezien dit laatste kindje is wil ik ook niet teveel geld aan uitgeven. Normaal draag ik veel strakke jurkjes, degene die meerekken draag ik nog. En wijde blouses en oversized vesten/trouwen ook no problem.
pi_173750360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
' laat je de vk je gewoon touperen.'
Ja lieverd, dat zal helpen :')
O+



Helpen misschien niet, maar tof zou het wel wezen! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173750553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef minilot het volgende:

[..]

O+

[ afbeelding ]

Helpen misschien niet, maar tof zou het wel wezen! :9
Ik moest aan Edward Scissorhands denken hierdoor en heb nu visuals over vagijnen en een vk die scharen aan haar hand heeft. :{ :X
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 13 september 2017 @ 13:26:09 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173750566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:51 schreef Songeur het volgende:

[..]

Oh die ziet er wel lekker uit inderdaad. Enkel een riem is niet handig, ik fiets 10 km naar mijn werk, valt toch altijd beetje open. Jammer, want deze vond ik oprecht mooi.

Verder koop ik eigenlijk amper positiekleding. Kan weinig vinden wat ik mooi vind, en aangezien dit laatste kindje is wil ik ook niet teveel geld aan uitgeven. Normaal draag ik veel strakke jurkjes, degene die meerekken draag ik nog. En wijde blouses en oversized vesten/trouwen ook no problem.
Ik zit zelf alleen maar in de oto, dus ik had niet eens naar de sluiting gekeken van die andere jas. :D
Maar is dit niets? http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0394001005.html
pi_173750587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:25 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik moest aan Edward Scissorhands denken hierdoor en heb nu visuals over vagijnen en een vk die scharen aan haar hand heeft. :{ :X
:D Maar O+!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173750725
Malteser en Sethiwe, heel veel succes vandaag!

Ik heb een slechte nacht gehad. Man kon niet slapen en lag tot een uur of 3 te draaien en te doen en hield mij wakker. Dochter kwam om 4 uur vervolgens tussen ons in liggen met wiebeltenen in mijn zij. Die sliep om 5 uur. Daarna begon buikbaby een feestje te bouwen. En drie keer raden wie iedereen wakker kon maken om half 7 zodat we nog op tijd zouden komen? :O :z
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173751007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:34 schreef Krisvc het volgende:
Malteser en Sethiwe, heel veel succes vandaag!

Ik heb een slechte nacht gehad. Man kon niet slapen en lag tot een uur of 3 te draaien en te doen en hield mij wakker. Dochter kwam om 4 uur vervolgens tussen ons in liggen met wiebeltenen in mijn zij. Die sliep om 5 uur. Daarna begon buikbaby een feestje te bouwen. En drie keer raden wie iedereen wakker kon maken om half 7 zodat we nog op tijd zouden komen? :O :z
he bah, kopje koffie dan maar?

Ik heb juist zo fijn geslapen, de duutser heeft op een luchtbedje in de woonkamer geslapen en dreumes 'gedaan', dus ik heb de hele nacht doorgeslapen. Dreumes wordt meestal nog wel een keer of 2 wakker 's nachts, helaas.

Qua jas wil ik graag deze kopen. Hij is duur, maar is zwangerschapsjas, draagjas en later ook te dragen, en ik vind hem heel mooi.
pi_173751079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Welkom Dorothy, duimen voor een plakker!

Succes Malteser en Sethiwe ^O^

Ik had het gisteravond met man over de zwangerschap, en bevalling etc.
Zegt hij opeens 'als het niet opschiet, laat je de vk je gewoon touperen.'
Ja lieverd, dat zal helpen :')
Wel lief dat je man zo invoelend probeert mee te praten. O+
pi_173751213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Qua jas wil ik graag deze kopen. Hij is duur, maar is zwangerschapsjas, draagjas en later ook te dragen, en ik vind hem heel mooi.
[ afbeelding ]
O, fraaie jas! :Y O+

Ik ben van 02:00 tot 05:30 klaarwakker geweest, zonder aanwijsbare reden. Ik sliep tot aan zwanger altijd minstens acht uur lang onafgebroken als een blok, maar nu ben ik op de meest idiote tijdstippen wakker! :')
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 13 september 2017 @ 14:03:10 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_173751236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:01 schreef minilot het volgende:

[..]

O, fraaie jas! :Y O+

Ik ben van 02:00 tot 05:30 klaarwakker geweest, zonder aanwijsbare reden. Ik sliep tot aan zwanger altijd minstens acht uur lang onafgebroken als een blok, maar nu ben ik op de meest idiote tijdstippen wakker! :')
dat is zodat je er alvast een beetje aan went :') ;(
disclaimer
pi_173751251
Voorbereiding voor de slapeloze nachten die gaan komen mini. :P

Ik vind positie winterjassen stom. Ik ben te krenterig om er geld aan uit te geven omdat ik het maar 1 seizoen ga dragen. Maar het is toch echt nodig straks. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173751512
Nou, het uur rijles vóór mijn toets ging werkelijk uitstekend maar de toets zelf ging echt he-le-maal ruk. :')

De omkeeropdracht ging nog goed, maar ik maakte het mezelf echt supermoeilijk met de parkeeropdracht waarbij ik eerst bijna vooruit tegen een andere auto opknalde (ingreep) en vervolgens achteruit over de stoep het parkeervak indenderde. Fantastisch. :') De instructeur heeft uiteindelijk uit medelijden toch de vrijstellingen toegekend met de nadruk op 'maar dat betekent niet dat je nu moet stoppen met oefenen!' :+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:39 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, ook circa 2 weken later, op 3 oktober. Ik vind het ook maar spannend, en voor de vakantie voelde ik me er echt totáál niet klaar voor. Maar sindsdien heb ik een paar lessen gehad waarbij het best soepel ging en nu denk/hoop ik dat ik het wel kan.
Wat fijn dat je er nu vertrouwen in hebt. Het ging hier op zich ook wel goed, maar nu ben ik weer onzeker geworden. Ik heb altijd een nogal slechte instructeur gehad en heb nu een andere (die niet altijd kan, dus eigenlijk heb ik 2 anderen). Die hebben allemaal weer andere gewoontes en rijststijlen en dat maakt het allemaal wel weer verwarrend.

Ik zou je trouwens aanraden om even het filmpje over hoe de tussentijdse toets/het examen gaat te kijken, op de website van het CBR. Of misschien heb jij wel een goede instructeur die je op dingen voorbereid, dat is nog prettiger. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 13-09-2017 14:28:04 ]
pi_173751514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:01 schreef minilot het volgende:

[..]

O, fraaie jas! :Y O+

Ik ben van 02:00 tot 05:30 klaarwakker geweest, zonder aanwijsbare reden. Ik sliep tot aan zwanger altijd minstens acht uur lang onafgebroken als een blok, maar nu ben ik op de meest idiote tijdstippen wakker! :')
Heel herkenbaar :') Tegenwoordig ook een keer of 2 om te plassen tussendoor. Ik zie het ook maar als voorbereiding op mijn kleine nachtbraakster O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173751527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Welkom Dorothy, duimen voor een plakker!

Succes Malteser en Sethiwe ^O^

Ik had het gisteravond met man over de zwangerschap, en bevalling etc.
Zegt hij opeens 'als het niet opschiet, laat je de vk je gewoon touperen.'
Ja lieverd, dat zal helpen :')
_O- Ga je wel stijlvol je bevalling in! :D
pi_173751608
Ik lig ook de halve nacht wakker, zo irritant. Ik word gewoon opeens wakker en kan dan urenlang niet meer slapen.

Ik heb deze Liliputi jas, ik ben er blij mee omdat je hem ook als draagjas kunt gebruiken, voor en achterkant kan een insert in geritst worden.



Ik geloof dat ik alleen nog even zo'n zwangerschapsinsert erbij moet kopen, ik weet helemaal niet meer of ik die erbij heb gehad.
pi_173751609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:21 schreef LuDann het volgende:
Nou, het uur rijles vóór mijn toets ging werkelijk uitstekend maar de toets zelf ging echt he-le-maal ruk. :')

De omkeeropdracht ging nog goed, maar ik maakte het mezelf echt supermoeilijk met de parkeeropdracht waarbij ik eerst bijna vooruit tegen een andere auto opknalde (ingreep) en vervolgens achteruit over de stoep het parkeervak indenderde. Fantastisch. :') De instructeur heeft uiteindelijk uit medelijden toch de vrijstellingen toegekend met de nadruk op 'maar dat betekent niet dat je niet moet stoppen met oefenen!' :+

[..]

Wat fijn dat je er nu vertrouwen in hebt. Het ging hier op zich ook wel goed, maar nu ben ik weer onzeker geworden. Ik heb altijd een nogal slechte instructeur gehad en heb nu een andere (die niet altijd kan, dus eigenlijk heb ik 2 anderen). Die hebben allemaal weer andere gewoontes en rijststijlen en dat maakt het allemaal wel weer verwarrend.

Ik zou je trouwens aanraden om even het filmpje over hoe de tussentijdse toets/het examen gaat te kijken, op de website van het CBR. Of misschien heb jij wel een goede instructeur die je op dingen voorbereid, dat is nog prettiger. :P
Die heb ik toevallig net gekeken. :D

En joh, vrijstellingen! *O* Goed gedaan hoor! In het echt is toch sowieso altijd anders dan met zo'n nerveusmakende examinator naast je.
pi_173751623
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:21 schreef rena het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :') Tegenwoordig ook een keer of 2 om te plassen tussendoor. Ik zie het ook maar als voorbereiding op mijn kleine nachtbraakster O+
Hehe, yup! Nou ja, nachtbraker hier dan. :)
En vooralsnog blijk ik prima te draaien op minder slaap, dus dat geeft alvast goede moed! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173751643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:21 schreef LuDann het volgende:

[..]

_O- Ga je wel stijlvol je bevalling in! :D
Doe ik gelijk zweetbandjes om en plateauzolen aan, en Bon Jovi op de achtergrond. Laat die weeën maar komen 8-)

Balen trouwens dat het rijden niet lekker ging, maar tof dat hij wel de vrijstellingen heeft toegekend ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173751661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, yup! Nou ja, nachtbraker hier dan. :)
En vooralsnog blijk ik prima te draaien op minder slaap, dus dat geeft alvast goede moed! :7
Dat is echt fascinerend, vind ik. Voor ik een kind had klaagde ik altijd dat ik moe was (hej, mijn nickname betekent ik ben moe in fonetisch zweeds), maar sliep minstens 8 uur per nacht. Nu is het een wonder wanneer ik 8 uur per nacht haal, en functioneer nog steeds.
pi_173751686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

(hej, mijn nickname betekent ik ben moe in fonetisch zweeds)
Nou volg ik jou op FOK! al zo lang en dit wist ik helemaal niet! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173751862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou volg ik jou op FOK! al zo lang en dit wist ik helemaal niet! :D O+
:o
in het zweeds schrijf je tröt, maar spreekt het uit als trut. Ik vond dat zo grappig dat ik dit een perfecte nickname vond. Die die ik daarvoor had was een beetje te persoonlijk!
pi_173752936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat is echt fascinerend, vind ik. Voor ik een kind had klaagde ik altijd dat ik moe was (hej, mijn nickname betekent ik ben moe in fonetisch zweeds), maar sliep minstens 8 uur per nacht. Nu is het een wonder wanneer ik 8 uur per nacht haal, en functioneer nog steeds.
Maar je hebt slapen en echt slapen.
Bij slaapapneu heb je bijvoorbeeld niet eens door dat je eigenlijk steeds tussendoor wakker wordt en dus eigenlijk veel minder slaapt.
pi_173753107
Welkom Dorothy!
En gefeliciteerd met je vrijstelling Ludann, scheelt toch weer. :)
pi_173753134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, yup! Nou ja, nachtbraker hier dan. :)
En vooralsnog blijk ik prima te draaien op minder slaap, dus dat geeft alvast goede moed! :7
Ik heb zo'n vermoeden dat dat hier ook wel goed komt, ben nooit zo'n slaper geweest (behalve nu tijdens de zwangerschap dat ik echt wel op tijd mijn bedje inkruip), dus ik hoop dat het tijdens de nachtvoedingen etc ook wel goed komt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173753199
Malteser en Sethiwe succes bij de echo vandaag! O+

Welkom Dorothy! *O*
pi_173753231
Hoe gaat het met jou vandaag Bella? :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173753294
Ik was slaapkop eerste klas. Wat nou 8 uur slaap? 10 uur. Maar sinds L. kom ik ook prima met gebroken en korte nachten de dag door. Helaas. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173753353
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar je hebt slapen en echt slapen.
Bij slaapapneu heb je bijvoorbeeld niet eens door dat je eigenlijk steeds tussendoor wakker wordt en dus eigenlijk veel minder slaapt.
he? dit snap ik niet. voor T er was sliep ik gewoon 8+ uur per nacht. Ik heb zoveer ik weet geen last van slaapapneu.
pi_173753449
Succes Malteser en Sethiwe :)

Ludan! Haha ik moest wel grinniken! Fijn dat je die iig heb gehaald toch!

Mijn schoonvader zegt nu na de positieve test al voor de 3e keer dat ik er zo goed uitzie, ik voel me echt bagger met de slapeloze nachten met tandjeskrijgende baby. Hulde voor schoonvader of is het toch de zwangerschapsglow :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Okola op 13-09-2017 16:26:36 ]
clone - kloon - ke kapa
pi_173753492
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:59 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het met jou vandaag Bella? :*
Gaat goed. Heb gister avond een gesprek met man gehad, hij zat naast mij te huilen toen we samen zaten te lezen wat in deze week gebeurt in mijn buik met ons meisje. Namelijk dat ze kan horen. Hij schaamde zich zo erg, en ik heb aangekaart als die nog zo'n ontploffing krijgt dat ik hem eraan herinner dat ik zijn vrouw ben die zijn kindje draagt, hem soort van 'wakker' maak. En we gaan samen een gesprek aan bij de VK - dus ik hoop een goede eerste stap in de juiste richting!
pi_173753540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:14 schreef Okola het volgende:
of is het toch de zwangerschapsglow :+
Wie weet! :)

Ik blijf het bizar vinden dat er sinds zichtbaar zwanger serieus meer met mij geflirt wordt in de openbare ruimte (op straat, op feestjes, in het OV en dergelijke) - ik ben toch overduidelijk al bevrucht!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173753571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie weet! :)

Ik blijf het bizar vinden dat er sinds zichtbaar zwanger serieus meer met mij geflirt wordt in de openbare ruimte (op straat, op feestjes, in het OV en dergelijke) - ik ben toch overduidelijk al bevrucht!
maar ook duidelijk vruchtbaar.

En mensen merken sneller iets 'buitengewoons' aan je op en zien je dus vaker staan. Vroeger keken ze je vast over het hoofd :+

:*
pi_173753591
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:16 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Gaat goed. Heb gister avond een gesprek met man gehad, hij zat naast mij te huilen toen we samen zaten te lezen wat in deze week gebeurt in mijn buik met ons meisje. Namelijk dat ze kan horen. Hij schaamde zich zo erg, en ik heb aangekaart als die nog zo'n ontploffing krijgt dat ik hem eraan herinner dat ik zijn vrouw ben die zijn kindje draagt, hem soort van 'wakker' maak. En we gaan samen een gesprek aan bij de VK - dus ik hoop een goede eerste stap in de juiste richting!
Phew! Dat is in elk geval een goed bericht! Hou je ons een beetje op de hoogte van hoe het gaat, bezorgd als we over je waren? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173753597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En mensen merken sneller iets 'buitengewoons' aan je op en zien je dus vaker staan. Vroeger keken ze je vast over het hoofd
Heh! Da's eigenlijk nog best een aardige verklaring!
(Voor wie het niet wist: ik ben kabouterklein. :+)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173753625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Phew! Dat is in elk geval een goed bericht! Hou je ons een beetje op de hoogte van hoe het gaat, bezorgd als we over je waren? :*
Ja dat zeker! Ik zag er erg tegen op maar het gesprek ging eigenlijk heel goed. Ondanks dat het natuurlijk voor mijn gevoel nog niet is opgelost.. ik hou jullie zeker op de hoogte, is fijn om te zien/lezen dat er mensen mee met je denken en je steunen. O+ :*
pi_173753762
Mijlpaal: zojuist mijn allereerste Rennie ooit opgesabbeld.
Vijfenhalve maand zonder wat voor zwangerschapskwalen dan ook, maar vandaag toch werkelijk al een paar uur achter elkaar brandend maagzuur dat ik op geen andere manier kan verklaren dan een fors in grootte toenemende koter. Een echt kwaaltje. O+ #trots

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 13-09-2017 16:45:19 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_173753799
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:16 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Gaat goed. Heb gister avond een gesprek met man gehad, hij zat naast mij te huilen toen we samen zaten te lezen wat in deze week gebeurt in mijn buik met ons meisje. Namelijk dat ze kan horen. Hij schaamde zich zo erg, en ik heb aangekaart als die nog zo'n ontploffing krijgt dat ik hem eraan herinner dat ik zijn vrouw ben die zijn kindje draagt, hem soort van 'wakker' maak. En we gaan samen een gesprek aan bij de VK - dus ik hoop een goede eerste stap in de juiste richting!
Kijk, dat klinkt al iets positiever. Is het niet ook een idee dat hij buiten het gesprek bij de VK om zelf ook nog met iemand gaat praten? Ook omdat je aangaf dat hij zelf misschien ook nog wel met wat onverwerkte dingen zat? Want dat hij zo uit zijn vel springt over normale zwangerschapskwaaltjes zegt natuurlijk wel wat, tenminste ik denk dat het wel ergens vandaan moet komen en dat je dat in de toekomst wil voorkomen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173754066
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:32 schreef rena het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt al iets positiever. Is het niet ook een idee dat hij buiten het gesprek bij de VK om zelf ook nog met iemand gaat praten? Ook omdat je aangaf dat hij zelf misschien ook nog wel met wat onverwerkte dingen zat? Want dat hij zo uit zijn vel springt over normale zwangerschapskwaaltjes zegt natuurlijk wel wat, tenminste ik denk dat het wel ergens vandaan moet komen en dat je dat in de toekomst wil voorkomen.
Dat is zeker een goed idee, maar omdat ik nu dit gesprek met de VK aangekaart heb dacht ik dat het misschien teveel voor in 1 keer zou zijn? Als die bijv. teveel prikkels krijgt in zijn hoofd, dat die weer ontploft? Of bijv. dat die denkt dat ik hem aanval? Ik weet het niet zo goed. Ik wil heel graag dat die gaat praten ook zonder dat ik erbij ben, misschien opperd de VK dat wel naar hem - zou denk ik beter zijn ook als dat ik dat zou doen?
pi_173754611
Ja, ik zou ook eerst dat gesprek afwachten, misschien haalt dat ook al veel van de spanning weg. Dit zou eventueel een optie voor later zijn, en misschien gaat de VK zoiets ook wel voorstellen. Het is in ieder geval fijn om te horen dat het met jou beter gaat, je moet goed voor jezelf en jullie kleintje zorgen nu :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173754754
ben zo benieuwd hoe het met Malteser is!
pi_173755100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie weet! :)

Ik blijf het bizar vinden dat er sinds zichtbaar zwanger serieus meer met mij geflirt wordt in de openbare ruimte (op straat, op feestjes, in het OV en dergelijke) - ik ben toch overduidelijk al bevrucht!
Haha doet me denken aan toen ik met 41 weken zwangerschap een vuilniszak wegbracht en bukte. Droeg een rokje, het was hoogzomer en een auto die van achter kwam toeterde. Die schrok vast toen hij in zijn achteruitkijkspiegel mijn buik zag (8> Ik vond het wel tof want voelde me met 41 weken al lang niet meer sexy *)

Kortom, geniet ervan 8-)
pi_173755205
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:34 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Die schrok vast toen hij in zijn achteruitkijkspiegel mijn buik zag
:D !
Let me see you stripped down to the bone
pi_173755307
Oooh.



Ik had tot dusver nog geen babygerelateerde kooplust, maar... #hebb0n!
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 13 september 2017 @ 17:56:47 #72
269689 crew  Viv
pi_173755538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:43 schreef minilot het volgende:
Oooh.

[ afbeelding ]

Ik had tot dusver nog geen babygerelateerde kooplust, maar... #hebb0n!
Oh ja die zag ik laatst via fb en moet ik ook hebben, als voorleesboekjes voor mijn vader (natuurkundige) en mijn baby. O+ Ze zeggen toch wel eens dat je op hele jonge leeftijd makkelijk een tweede taal kan leren? Mijn vader hoorde daarover en leerde mij als kleuter al allerlei natuurkundige principes. :D
pi_173755617
Ik heb er drie besteld net! :D
De allereerste van wat vast nog een heleboel kauw- en sabbelbare prentenboekjes gaan worden. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173755762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ben zo benieuwd hoe het met Malteser is!
Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
  woensdag 13 september 2017 @ 18:10:33 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_173755765
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
*O* O+
disclaimer
pi_173755774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Hoera voor jullie! O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173755781
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Jaa! Fijn!
clone - kloon - ke kapa
pi_173755785
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:


Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Wat goed!!! Jeej
O+ *O* :*
pi_173755788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
*O* Wat fijn!
pi_173755800
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Jaaa wat fijn *O* O+
pi_173755803
Malteser, wat fijn! O+ O+ :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173755816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Hier ontlurk ik even voor. Wat ongelooflijk fijn! Dat alle komende echo's ook zo mogen zijn, en dat elke volgende echo je weer iets meer vertrouwen mag geven O+
pi_173755826
Wat superfijn!!

Hoever ben je nu of konden ze dat nog niet zeggen?
pi_173755986
Jaaaa een O+ voor Malteser! *O*
pi_173756204
Malteser wat fijn *O* goed begin zo
pi_173756326
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
:'( O+ *O*
Hoe ver ben je ongeveer? Wat ontzettend fijn voor jullie zeg! Ik hoop zo dat het vertrouwen nu ook snel komt. :*
pi_173756352
Jaaaaa, Malteser! *O* *O* Op naar een linkertwix en een rechtertwix. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173756365
Yesssss Malteser!! *O* O+ Voel je je lichter nu?
pi_173756413
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
*O* O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173756454
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Wooptidoop. Wat ben ik blij voor jullie! *O*
pi_173756522
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Wat fijn! O+ *O*
pi_173756594
Malteser O+ *O*
pi_173756596
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
:'( O+ *O*. Zo fijn!!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173756661
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Jaaaaa *O*
Wat fijn!! :*
pi_173756950
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
O+ *O* !!
pi_173756969
Oh O+ proficiat Malteser!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173756979
Hartjes O+
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 13 september 2017 @ 19:26:43 #98
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173756983
Malteser *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173757081
O+ voor Malteser! *O*
pi_173757143
Malteser *O* O+ Super nieuws!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173757517
Sethiwe, had jij ook een echo vandaag?
pi_173757528
Oh jongens, die reacties :'( O+ Wat ontzettend lief!
Termijn klopte met wat ik ongeveer dacht. Het is uiteraard nog wachten op de termijn echo maar ben nu 7w3d volgens de echo van vandaag.

Ik zal pas helemaal opgelucht zijn als ik de 13 weken voorbij ben maar ik ben nu al 100 kilo lichter dan drie uur geleden.... We hebben gewoon een kloppend hartje O+ !
pi_173757536
Sethiwe, nu duimen we voor jou. 20.15 uur toch? :*
pi_173757541
Wat fijn Malteser!!! Gefeliciteerd! :)
  woensdag 13 september 2017 @ 19:53:46 #105
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173757546
Wat een hoop goed nieuws hier vandaag O+ *O*

Van harte met de goede echo's en de vrijstellingen en controles en en en O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173757797
Gefeliciteerd Malteser! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_173757800
Wat fijn Malteser! *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173757812
Guys, waar kopen jullie de kinderkamer en de kinderwagen? Online, of toch in een winkel? Welke sites? Welk winkels? Er zijn er zo veel..
Protège moi de mes désirs.
pi_173757821
Malteser wat een fijn nieuws!! *O* O+
Blijf de komende weken hier gewoon lekker spuien hè, je ziet hoeveel er met je mee geleefd wordt! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173757921
Malteser gefeliciteerd *O* Hoe fijn!
pi_173757934
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Guys, waar kopen jullie de kinderkamer en de kinderwagen? Online, of toch in een winkel? Welke sites? Welk winkels? Er zijn er zo veel..
Kamer marktplaats en wagen via vrienden :+ Ik hou wel van tweedehands en goedkoop.
pi_173758155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:10 schreef twist02 het volgende:
Malteser wat een fijn nieuws!! *O* O+
Blijf de komende weken hier gewoon lekker spuien hè, je ziet hoeveel er met je mee geleefd wordt! ;)
Nou, dat is echt ontroerend en steunend! Wow! Zo lief!
pi_173758226
Malteser :* O+ *O*
Make your own kind of music.
pi_173758364
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:16 schreef elliebell het volgende:

[..]

Kamer marktplaats en wagen via vrienden :+ Ik hou wel van tweedehands en goedkoop.
Goedkoop houd ik ook wel van, maar helaas is niks in de categorie baby goedkoop. :D

Ik wil voor m'n baby wel (bijna) alles nieuw hebben. Kan daarna altijd nog een ronde mee voor een eventueel broertje of zusje. :)

Er zijn zoveel sites e.d. dat ik door de bomen het bos niet meer zie. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_173758381
Joehoe Malteser, wat ontzettend goed! O+ *O* Wat een opluchting moet dat zijn, hopelijk slaap je vannacht wat beter.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:27 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig net gekeken. :D

En joh, vrijstellingen! *O* Goed gedaan hoor! In het echt is toch sowieso altijd anders dan met zo'n nerveusmakende examinator naast je.
Fijn, ik vond het wel handig, had geen idee van die vragen vooraf enzo.
-'Waar moeten we zo op letten met rijden?'
'uhhhhh... nergens op botsen?' :+

Ik ben wel blij met de vrijstellingen ja, dat had ik echt niet verwacht, ik reed echt stevig balend terug. Maar goed, een van mijn instructeurs zei dat dat zo hoort, je tussentijdse toets gaat altijd ruk. Dus dat geloof ik dan maar.

Veel succes morgen! Laat je het even weten?
pi_173758389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Hiervoor moest ik vandaag even bijlezen in Z&G O+ *O*
Wat ontzettend fijn :*
pi_173758462
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Guys, waar kopen jullie de kinderkamer en de kinderwagen? Online, of toch in een winkel? Welke sites? Welk winkels? Er zijn er zo veel..
Kinderkamer hebben we via marktplaats, 200 euro geloof ik. Mijn moeder en zus hebben hem opnieuw in de whitewash gezet en vriend heeft hem nu weer aangestipt. Weer een ronde als nieuw O+
Kinderwagen hebben we samen met de box, luiertas, dekens, badspullen enzo gekocht bij babydump en thuis laten bezorgen. Vond ik ideaal!
Kinderwagen wilde ik sowieso geprobeerd hebben, dus die hebben we daarna ook daar gekocht.

Andere winkel met heel groot aanbod is Van Asten in Tilburg, mooie winkel ook.
Babypark deed ik uit principe niet, die webshop is op zondag dicht en ik ben overtuigd atheïst :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758505
Lu, wat fijn van je TTT! De mijne ging ook ruk inderdaad.
Eerste examen trouwens ook, door 1 domme fout. Tweede examen vond ik zelf super slecht, maar toen bleek ik toch geslaagd :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758583
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:34 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hiervoor moest ik vandaag even bijlezen in Z&G O+ *O*
Wat ontzettend fijn :*
Wat lief O+.


Het is onbeschrijflijk hoe fijn het voelt te weten dat zoveel mensen, waarvan je de meeste alleen online kent, zo enorm meeleven. Zo pittig als de discussies soms kunnen zijn, zo hartverwarmend is dit.
Heel erg dankjewel!
pi_173758584
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:37 schreef LeSage het volgende:

[..]

Kinderkamer hebben we via marktplaats, 200 euro geloof ik. Mijn moeder en zus hebben hem opnieuw in de whitewash gezet en vriend heeft hem nu weer aangestipt. Weer een ronde als nieuw O+
Kinderwagen hebben we samen met de box, luiertas, dekens, badspullen enzo gekocht bij babydump en thuis laten bezorgen. Vond ik ideaal!
Kinderwagen wilde ik sowieso geprobeerd hebben, dus die hebben we daarna ook daar gekocht.

Andere winkel met heel groot aanbod is Van Asten in Tilburg, mooie winkel ook.
Babypark deed ik uit principe niet, die webshop is op zondag dicht en ik ben overtuigd atheïst :D
Babypark zit hier om de hoek, net geen biblebelt meer. _O-

Je komt al snel uit op babydump, inderdaad. Ga er vanuit dat de prijs/kwaliteit-verhouding ook gewoon goed zit?

Kom ook zulke sites tegen. https://m.facebook.com/mioamorenederland/ best een mooi ding voor ¤250,-, maar hoe betrouwbaar zou dit zijn? :D

BabyPark en Van Asten kan ik we even bekijken. Thanks! :)
Protège moi de mes désirs.
pi_173758673
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Babypark zit hier om de hoek, net geen biblebelt meer. _O-

Je komt al snel uit op babydump, inderdaad. Ga er vanuit dat de prijs/kwaliteit-verhouding ook gewoon goed zit?

Kom ook zulke sites tegen. https://m.facebook.com/mioamorenederland/ best een mooi ding voor ¤250,-, maar hoe betrouwbaar zou dit zijn? :D

BabyPark en Van Asten kan ik we even bekijken. Thanks! :)
Babyparks zitten door heel Nederland, ik kom namelijk totaal niet uit de biblebelt.
Zo'n acties vinden mijn hormonen niets. Die willen merk :') en ik weet heus wel dat dat nergens op slaat..
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758711
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:39 schreef LeSage het volgende:
Lu, wat fijn van je TTT! De mijne ging ook ruk inderdaad.
Eerste examen trouwens ook, door 1 domme fout. Tweede examen vond ik zelf super slecht, maar toen bleek ik toch geslaagd :+
Ah, goed om te lezen. :P Ik hoop toch wel in maximaal 2 keer te slagen, want anders verloopt mijn theorie.
pi_173758726
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
pi_173758776
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wat lief O+.


Het is onbeschrijflijk hoe fijn het voelt te weten dat zoveel mensen, waarvan je de meeste alleen online kent, zo enorm meeleven. Zo pittig als de discussies soms kunnen zijn, zo hartverwarmend is dit.
Heel erg dankjewel!
Ik vertel dit soort dingen dan thuis aan tafel tegen vriend. En die is dan ook blij voor jullie O+
Ook al 'ken' je mensen niet, ik weet van veel van jullie meer dan ik op dit gebied van vrienden weet (je praat niet zo gauw over je kinderwens merk ik). Fijn ook dat je hier vreugde en verdriet kunt delen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758798
De kinderwagen hebben we overgenomen van vrienden, omdat ik toch denk dat we hem niet heel veel zullen gaan gebruiken en het dus niet mijn prioriteit was. De kinderkamer, autostoel, eetstoel en wat klein spul hebben we bij babypark gekocht. Het zit hier in de buurt en begon gewoon als oriënteren, in de wondere wereld die babyspullen heet. Uiteindelijk daar ook gevonden wat we wilden en thuis laten bezorgen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173758823
Jaaa Malteser wat onwijs fijn!! *O* *O*
pi_173758825
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:46 schreef Sethiwe het volgende:
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
Maar wel een hartje O+ *O*
Wát een goeie dag zo!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758854
Wij hebben de babykamer gewoon van Ikea. :P Dochter gaat straks naar een mooie nieuwe kamer en ik denk dat we haar bed ook weer bij de Ikea halen. We doen een nieuwe vloer in de babykamer en dan kan baby 2 daar gewoon weer in.

We zitten wel een beetje te twijfelen of we de babykamer in 1 ruk opknappen zodat er straks als de baby een peuter is niet zoveel meer aan gedaan hoeft te worden qua inrichting. De huidige bestickering op de muren is echt alleen voor heel jonge kindjes namelijk.
pi_173758874
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wat lief O+.

Het is onbeschrijflijk hoe fijn het voelt te weten dat zoveel mensen, waarvan je de meeste alleen online kent, zo enorm meeleven. Zo pittig als de discussies soms kunnen zijn, zo hartverwarmend is dit.
Heel erg dankjewel!
O+
pi_173758892
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:46 schreef Sethiwe het volgende:
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
Een hartje, wat goed!
pi_173758925
Sethiwe een kloppende rijstkorrel! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173758939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben de babykamer gewoon van Ikea. :P Dochter gaat straks naar een mooie nieuwe kamer en ik denk dat we haar bed ook weer bij de Ikea halen. We doen een nieuwe vloer in de babykamer en dan kan baby 2 daar gewoon weer in.

We zitten wel een beetje te twijfelen of we de babykamer in 1 ruk opknappen zodat er straks als de baby een peuter is niet zoveel meer aan gedaan hoeft te worden qua inrichting. De huidige bestickering op de muren is echt alleen voor heel jonge kindjes namelijk.
Ik heb daarom zeer neutrale kamertjes gekozen. S. heeft nu alleen maar een nieuwe kast en een tafeltje (Ikea :+ ) gekregen en een supertoffe landkaart.
En ik hou van simpele kamers, lekker licht O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173758946
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:46 schreef Sethiwe het volgende:
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
Jaaaaa, een knipper O+ *O*
pi_173759111
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:46 schreef Sethiwe het volgende:
Een kloppend grote rijstkorrel gezien. Word nu rond de 7 weken geschat.
Een weekje minder ver dan ik dacht, maar goed een meetfoutje is zo gemaakt. Dus we wachten de termijn echo maar af.
In ieder geval een hartje!
pi_173759224
Goeie echo's voor Malteser en Sethiwe *O*

Kinderkamer hebben wij van marktplaats, als mensen een beetje normaal met hun spullen omgaan slijten die meubels echt niet van een baby :+
Het was voor 2 kinderen gebruikt, en nog steeds als nieuw.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173759294
Jeej een knipper voor Sethiwe! *O* O+
pi_173759350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef Nanuke het volgende:
De kinderwagen hebben we overgenomen van vrienden, omdat ik toch denk dat we hem niet heel veel zullen gaan gebruiken en het dus niet mijn prioriteit was. De kinderkamer, autostoel, eetstoel en wat klein spul hebben we bij babypark gekocht. Het zit hier in de buurt en begon gewoon als oriënteren, in de wondere wereld die babyspullen heet. Uiteindelijk daar ook gevonden wat we wilden en thuis laten bezorgen.
:)
Ik ga ook even bij Babypark kijken, denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:48 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben de babykamer gewoon van Ikea. :P Dochter gaat straks naar een mooie nieuwe kamer en ik denk dat we haar bed ook weer bij de Ikea halen. We doen een nieuwe vloer in de babykamer en dan kan baby 2 daar gewoon weer in.
Was gister in Ikea Utrecht, maar daar had je niet veel keus helaas. Maar Ikea blijft altijd de beste optie. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_173759378
Nog meer hartjes! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Goeie echo's voor Malteser en Sethiwe *O*

Kinderkamer hebben wij van marktplaats, als mensen een beetje normaal met hun spullen omgaan slijten die meubels echt niet van een baby :+
Het was voor 2 kinderen gebruikt, en nog steeds als nieuw.
Protège moi de mes désirs.
pi_173759941
Sethiwe wat fijn *O*
clone - kloon - ke kapa
pi_173760119
Hoera, Sethiwe! *O*.

Ik heb morgen mijn laatste werkdag en dan verlof. Rust. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173760326
Sethiwe, jij ook gefeliciteerd met een mooi hartje O+

Ik heb de kinderwagen bij de babydump gekocht, we kregen hem van mijn ouders :) En het ledikantje heb ik al van mijn zus gekregen en hebben daar nu de Hemnes ladekast bij gekocht van Ikea. Voor de rest krijg ik heel veel spullen zoals de maxicosi, box, tummytub etc van mijn andere zus. Is wel fijn hoor, zussen die al kinderen hebben :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173760497
Oh ja, kinderwagen hebben we niet, en onze kinderkamer is een samengeraapt zooitje. :+. De commode is een badkamermeubel van IKEA met een bureaublad erop, de kledingkast is gewoon een PAX, de wieg lenen we van mijn zwager en schoonzus en het ledikantje straks is het ledikantje waar mijn schoonmoeder als klein kindje nog in lag, en de stoel is een hangstoel van Sissy Boy.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173760731
Wat lief hoe iedereen meeleeft O+

Ludann wat goed dat je de tussentijdse toets hebt gehaald, dat het niet helemaal goed ging telt niet mee.

DAD, wat fijn dat je bijna met verlof mag, heerlijk.
pi_173762354
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
:'( O+ :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 13 september 2017 @ 22:37:58 #145
269689 crew  Viv
pi_173762943
Malteser wat goed!! O+ Ik had om 17:45 nog gespiekt hier haha.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:47 schreef LeSage het volgende:
Ik vertel dit soort dingen dan thuis aan tafel tegen vriend. En die is dan ook blij voor jullie O+
Oh dat doe ik ook. :D

Van die gesprekken als:

Weet je nog dat ik vertelde van diegene op Fok met *insert verhaal over moeilijk zwanger worden/blijven*?
- Hmm, nee, niet echt denk ik :?
Oh :{ Nou, die is nu dus zwanger en het gaat goed! O+

[ Bericht 40% gewijzigd door Viv op 13-09-2017 23:03:15 ]
pi_173763959
Sethiwe ook een O+
pi_173764035
Jaa Sethiwe ook gefeliciteerd, wat fijn! O+ *O*
pi_173764309
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
ik was even gaan zoeken voor de uitkomst echo O+
Schudden voor gebruik
pi_173764336
Ik heb m'n vriend een grappig boekje over vader worden gegeven. Hij ligt hem nu naast me in bed te lezen en ik hoor hem af en toe gniffelen, te schattig O+ en dan vraagt ie ineens wanneer m'n ovulatie was :? Dus ik vraag hoezo? Ja dan weten we of het een meisje of jongen wordt!
:') :D
pi_173764399
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Malteser en man zagen net een prachtig kloppend hartje! O+
Heel Malteser (en man) wat fijn voor jullie! O+

En Sethiwe ook. Leuk man, bring on the babies! *O*
  woensdag 13 september 2017 @ 23:46:57 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173764419
Jeej voor iedereen met goede echo's!

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:42 schreef VitaBella het volgende:
Ik heb m'n vriend een grappig boekje over vader worden gegeven. Hij ligt hem nu naast me in bed te lezen en ik hoor hem af en toe gniffelen, te schattig O+ en dan vraagt ie ineens wanneer m'n ovulatie was :? Dus ik vraag hoezo? Ja dan weten we of het een meisje of jongen wordt!
:') :D
Haha! en wat zei het boekje?
Na de ovulatie seks = meisje toch? :7
pi_173764752
Voor de ovulatie = meisje. Want meisjeszaadjes zijn langzamer.
Oh well, ze moesten gewoon eerst hun haar en make-up nog even doen voor hun date met de eicel. :+

Knipper voor Malteser en Sethiwe!! Woei!!! Malteser ik wilde nog zeggen dat die vk die je vd week aan de telefoon had een vlakke tegen haar wang verdient. Met haar "dat is wel heel vroeg". :{w

Welk boekje heb je gegeven VitaBella?? Ik wil man "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" geven, die schijnt ook leuk te zijn...?

Oh een speciaal welkom voor DorothyGale!

Gegroet vanaf planeet misselijk. :7 Burp.
Ondertussen nog een hoop dingen gelezen waar ik op had willen reageren maar mijn hcg-level laat het even niet toe...
Dit, dat, alles.
pi_173765830
*O* Voor Malteser en Sethiwe! Wat ontzettend goed nieuws zeg, heel blij voor jullie! Op naar het tweede trimester!

Ach Philo, sterkte met de misselijkheid!

Zo, dat waren wel weer genoeg uitroeptekens.
pi_173765842
Philomijn, wat balen van je misselijkheid.

Wij hebben vanmiddag een extra echo in het ziekenhuis, met de 20 weken echo was het nierbekken wat vergroot en dat moest met 30 weken nog een keer nagekeken worden. Ik hoop dat alles nu goed is met ons meisje, vind het stiekem toch een beetje spannend hoewel de gynaecoloog de vorige keer zei dat het heel vaak gewoon weer goed is met 30 weken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 07:22:57 #155
382129 crew  Donna
pi_173765846
Jaaa Malteser en Sethiwe knippers!! O+

Sethiwe mijn eerste echo met 7+6 was ook 5 dagen minder ver (meting op 7+1) en uiteindelijk ben ik met de termijnecho gewoon weer op 0 gekomen en precies uitgerekend volgens eigen berekening.
pi_173765859
SC, voor de ovulatie is meisje, zo stond het in het boekje :P

Philo sterkte met de misselijkheid. En dat is hem! Van Kluun.

Succes rena vanmiddag, het gaat gewoon goed zijn :)
pi_173765876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Malteser wat goed!! O+ Ik had om 17:45 nog gespiekt hier haha.

[..]

Oh dat doe ik ook. :D

Van die gesprekken als:

Weet je nog dat ik vertelde van diegene op Fok met *insert verhaal over moeilijk zwanger worden/blijven*?
- Hmm, nee, niet echt denk ik :?
Oh :{ Nou, die is nu dus zwanger en het gaat goed! O+
Haha, zo ja! En dan zegt vriend: 'Oh, dat is fijn voor ze O+ '
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173765883
Philo, dat is inderdaad een heel leuk boek, heb 'm zelf ook gelezen. Moet je wel tegen een beetje foute mannenhumor kunnen :D lekker generaliserend is het wel!

Avondje voorweeën waren weer dikke pret ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173765910
Succes Rena. Niet zo raar toch, dat je het een beetje spannend vindt. Hopelijk is het nu gewoon goed! :*

LeSage, dan weet je in elk geval dat je lijf iets doet? Het mijne snapt er volgens mij niets van. :P

Mijn lijf heeft ineens bedacht dat het na half 5 nog slapen niet meer nodig vindt. Beetje jammer wel.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173765963
Wat fijn Sethiwe, een knipper! *O*

Dad, succes met je laatste werkdag!

Rena succes met de echo vanmiddag. Dat is ook spannend hoor :*
pi_173765969
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:40 schreef Nanuke het volgende:
Succes Rena. Niet zo raar toch, dat je het een beetje spannend vindt. Hopelijk is het nu gewoon goed! :*

LeSage, dan weet je in elk geval dat je lijf iets doet? Het mijne snapt er volgens mij niets van. :P

Mijn lijf heeft ineens bedacht dat het na half 5 nog slapen niet meer nodig vindt. Beetje jammer wel.
c_/
Die voorweeën zeggen helemaal niets. Die kunnen weken duren en je lijf kan ook ineens zonder een enkele voorwee beginnen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 14 september 2017 @ 07:56:54 #162
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173765976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:27 schreef VitaBella het volgende:
SC, voor de ovulatie is meisje, zo stond het in het boekje :P

Zie, ik heb er geen verstand van. ;(
pi_173765979
Sethiwe, wat goed! *O* O+

DaD nu al verlof? Wauw, wat lekker joh! :)

Babykamer en kinderwagen vorige keer bij de Babydump gehaald, prima ervaring mee ^O^ en vond het wel fijn om het in het echt te zien
(Al zou je het dan alsnog online kunnen bestellen natuurlijk :P )

quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:37 schreef LeSage het volgende:
Babypark deed ik uit principe niet, die webshop is op zondag dicht en ik ben overtuigd atheïst :D
GMTA :D *;

Ik had mezelf wijs gemaakt dat ik heus geen positiejas nodig zou hebben dit keer :') ik geloof dat ik daar nu toch op terug moet komen :P zeker met dit weer -O-

Maar het is zoveel geld voor zoveel lelijkheid :'( kunnen het best missen, maar blijkbaar heb ik ook nog eens principes ofzo :')
Maar eens kijken of ik nog bekenden heb die iets hebben wat ik kan lenen ofzo...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173766256
Laatste werkdag voor DaD *O*

Vervelend van de voorween LaSage, ik had het bij de tweede ook zo lang :{ .

Ik heb heel de nacht gedroomd over Pax kasten en autostoeltjes. Man oh man kan geen kast meer zien }:|
clone - kloon - ke kapa
pi_173766348
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:56 schreef LeSage het volgende:

[..]

c_/
Die voorweeën zeggen helemaal niets. Die kunnen weken duren en je lijf kan ook ineens zonder een enkele voorwee beginnen.
In theorie weet ik dit wel. Maar gevoelsmatig zou ik het toch leuk vinden om even een keer de bevestiging te krijgen dat het zich ergens op aan het voorbereiden is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173766399
Dad succes vandaag op je laatste dag! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:57 schreef twist02 het volgende:

Ik had mezelf wijs gemaakt dat ik heus geen positiejas nodig zou hebben dit keer :') ik geloof dat ik daar nu toch op terug moet komen :P zeker met dit weer -O-

Maar het is zoveel geld voor zoveel lelijkheid :'( kunnen het best missen, maar blijkbaar heb ik ook nog eens principes ofzo :')
Maar eens kijken of ik nog bekenden heb die iets hebben wat ik kan lenen ofzo...
+1! Heb nu gister een jas gekocht via mp, hoop dat ie acceptabel is als ik hem binnen krijg maar voor 20 incl verzenden gaan we het gewoon proberen.
  donderdag 14 september 2017 @ 08:50:04 #167
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_173766419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:35 schreef Okola het volgende:

Ik heb heel de nacht gedroomd over Pax kasten en autostoeltjes. Man oh man kan geen kast meer zien }:|
Ik droom sinds kort iedere nacht over de meisjesnaam. :D

En ik wil een diss bedje.
pi_173766723
DaD, succes op je laatste dag!

Bedankt voor de succeswensen :* Ook al is het iets kleins waar met antibiotica wat aan gedaan kan worden na de geboorte als het nu niet goed is, hoop ik echt dat vorige keer een momentopname was. Ik moest net in de auto een traantje laten, stomme hormonen :@ Ik ben om 15.30 aan de beurt. Nu nog even werken :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173766969
Succes vandaag, rena! Hopelijk gaat het bij jullie net zoals bij ons: op de SEO een dubbel niersysteempje, bij de echo met 30 weken niets meer te zien.

Bedankt voor de succeswensen! Ik heb het goed geregeld, al zeg ik het zelf. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik doorgewerkt tot 36 weken, maar dat was dermate op mijn tandvlees dat ik toen al heb gezworen dat nooit weer te doen. Dus deze keer wilde ik stoppen met 34 weken, maar door een week verlofuren in te zetten hoefde ik nog maar twee weken na de zomervakantie (onderwijs) en dat vond school de moeite niet meer waard van het lesgeven. Mijn vervanger is dus direct gestart met zijn/onze klassen en ik heb een boel taken afgerond deze afgelopen twee weken. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173767097
Succes Rena!

En fijn DaD, dat je dat zo hebt kunnen regelen.
pi_173767136
Heerlijk DaD! Fijn ook als je leidinggevende zo mee werkt O+

Rena, helemaal niet zo gek dat je daar even een traantje om laat. Wat brengt zo'n zwangerschap toch ook een hoop onzekerheden met zich mee hè? En helaas, dat wordt zeker niet minder als je kind er eenmaal is }:|
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173767157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:57 schreef twist02 het volgende:

Maar het is zoveel geld voor zoveel lelijkheid :'(
_O-

DaD, fijn je laatste werkdag *O*
pi_173770961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:57 schreef twist02 het volgende:
Ik had mezelf wijs gemaakt dat ik heus geen positiejas nodig zou hebben dit keer :') ik geloof dat ik daar nu toch op terug moet komen :P zeker met dit weer -O-

Maar het is zoveel geld voor zoveel lelijkheid :'( kunnen het best missen, maar blijkbaar heb ik ook nog eens principes ofzo :')
Fascinerend hoe snel principes smelten door wat regen :D net 2x zeiknat geregend op de fiets met een jas die dus niet meer dicht kan :(
Dus toch maar het meest acceptabele geval besteld :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173773059
Sorry, heb niet bijgelezen.

AAAH. Ik had verteld dat mijn man nog in Turkije woonde. We kregen vandaag bericht van de IND: HIJ MAG KOMEN!!!! O+ O+ O+ O+ O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173773653
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Sorry, heb niet bijgelezen.

AAAH. Ik had verteld dat mijn man nog in Turkije woonde. We kregen vandaag bericht van de IND: HIJ MAG KOMEN!!!! O+ O+ O+ O+ O+
O+ O+ O+
Gefeliciteerd!!
pi_173773921
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Sorry, heb niet bijgelezen.

AAAH. Ik had verteld dat mijn man nog in Turkije woonde. We kregen vandaag bericht van de IND: HIJ MAG KOMEN!!!! O+ O+ O+ O+ O+
Yay! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173773936
Heh. Ik had nog een HEMA-voucher voor korting op ondergoed op te maken en nou heb ik net twee voedingsbeha's besteld.
Shit is getting real, yo! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173773950
Duman, dat is wel super nieuws O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173774153
Duman, wat goed!! Wanneer komt hij over?

En *O* voor de voedingsbeha's van Minilot ;)
pi_173774177
Wij zagen weer een heel bewegelijk kindje vanmiddag :) Alles ziet er goed, inclusief baarmoedermondlengte. Over twee weken hebben we de 20-weken echo. So far so good!
pi_173774287
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:45 schreef LeSage het volgende:
Heerlijk DaD! Fijn ook als je leidinggevende zo mee werkt O+

Rena, helemaal niet zo gek dat je daar even een traantje om laat. Wat brengt zo'n zwangerschap toch ook een hoop onzekerheden met zich mee hè? En helaas, dat wordt zeker niet minder als je kind er eenmaal is }:|
Het was gelukkig allemaal goed O+ Nierbekken zag er nu prima uit. Groei van de kleine lag ietsje boven de curve maar niet te veel, keek ze gelijk ook nog even naar :) Leuk om haar weer even te zien, echt een stuk groter dan de laatste keer O+

Duman, wat fijn!! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173774301
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:09 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Wij zagen weer een heel bewegelijk kindje vanmiddag :) Alles ziet er goed, inclusief baarmoedermondlengte. Over twee weken hebben we de 20-weken echo. So far so good!
Wat fijn! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173774380
Duman wat fijn *O*

En bij OT gaat het ook goed, fijn! Heb je eigenlijk nog bloedingen gehad laatste tijd? Of dat ook rustig?

Rena, wat fijn dat het nierbekken er helemaal goed uitzag. En ze goed groeit O+
  donderdag 14 september 2017 @ 16:20:28 #184
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173774402
Duman en rena, goed nieuws *O*

N.a.v. het gesprekje hier over winterjassen, heb ik mijn winterjas gepast, en die past nog. Dus hoef gelukkig geen nieuwe te kopen, mocht het de komende weken toch heel koud worden :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 14 september 2017 @ 16:20:58 #185
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173774415
En Olivia ook *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173774514
Bedankt dames :)

Songeur, helaas nog wel bloedingen gehad maar de laatste is alweer een week geleden. Ik ga er gewoon elke keer vanuit dat het de laatste keer is :D
pi_173774598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zie, ik heb er geen verstand van. ;(
Je wist in ieder geval hoe je een kind moest maken. :7 Das voor nu voldoende. :+

Rena wat fijn dat alles goed was!!! Opluchting!!

En DaD verlof, oei wat lekker! Klinkt als heel goed geregeld.

Olivials ook een goede echo *O* en DUMAN wat een goed nieuws!! Wanneer komt ie? En moeten jullie dan op zoek naar een huis of wonen jullie al ergens?

Een winterjas ga ik (als alles goed gaat) ook nodig hebben.... Marktplaats misschien maar eens afspeuren...

Vanochtend gesport. Bijzonder die tweeledigheid nu ik zwanger ben, aan de ene kant ben ik erg in vorm en doe ik dingen die ik voor de zwangerschap nog niet kon (oerkrachten heujj?!) en aan de andere kant sleep ik mezelf naar de les/training (moe/misselijk) en voelt het alsof ik alles op bejaardentempo doe.

Ik heb overigens al een paar keer gelezen dat je de kraamzorg zo rond de 16 weken moet regelen. Moet dat echt zo vroeg? :?
Dit, dat, alles.
pi_173774740
Thanks allemaal. O+ Na 5 jaar kunnen we eindelijk dagen aftellen! Wat een opluchting!

OIT: Ik heb een afspraak gemaakt bij het consulaat in Ankara. De eerst mogelijke datum is over 3 weken. Dus ik vlieg over 3 weken ook naar Ankara! En hopelijk kan hij daarna met mij mee terug naar Nederland. Zo niet, dan de dagen daar op.
Hij moet iig voor 25 oktober hier zijn, dan hebben we de 20wekenecho. Kunnen we eindelijk het geslacht te weten komen! Daarmee wilde ik wachten tot hij hier was. 😍

Wat goed van jouw goede echo, op naar een goede 20wekenecho! Weet je al wat het wordt?
O+

@Philo: alles is geregeld. Huisje is zo goed als af, werk is voor hem geregeld, de baby is tegen die tijd op de helft. 😂 Alleen hij ontbreekt nog.

Ik heb wel kraamzorg geregeld, ben vandaag 14+4. Moest van de vk voor mijn 16wekenecho. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_173774834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:03 schreef twist02 het volgende:

[..]

Fascinerend hoe snel principes smelten door wat regen :D net 2x zeiknat geregend op de fiets met een jas die dus niet meer dicht kan :(
Dus toch maar het meest acceptabele geval besteld :')
_O-
Welke heb je gekocht?
Protège moi de mes désirs.
pi_173774885
Olivia en rena wat een goede berichten!! *O*
pi_173774985
Rena, je zult wel opgelucht zijn, fijn! O+ En hoezee voor de goeie echo van de uk van Olivia! :Y
Weinig echofoto's hier, of ligt dat aan mij? Mijn verloskundige sluist ze tot dusver meteen tijdens de afspraak al door naar het verloskunde-appje op mijn telefoon en dat maakt hier posten wel erg makkelijk. *)

Oh, en na het aanschaffen van voedingsbeha's zojuist ook een paar rollen behang geregeld op Etsy. De beeb komt eerst nog wel bij ons op de slaapkamer, maar alvast een kamertje inrichten voor daarna is wel iets waar ik langzaamaan een beetje zin in begin te krijgen. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ukkie dat op den duur z'n eigen behang een klein beetje griezelig kan gaan vinden, dat past ons wel. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173775011
Ben ik nou zo blind, of sta jij niet in de OP? :P
Protège moi de mes désirs.
pi_173775021
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ben ik nou zo blind, of sta jij niet in de OP? :P
Blind! Ik ben die eenzame in januari. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173775093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Blind! Ik ben die eenzame in januari. :)
:@
Protège moi de mes désirs.
pi_173775298
Wat een heerlijk goede berichten hier!
Duman *O* wat spannend eigenlijk, dat je daar nu pas zekerheid over hebt :o
Rena *O*
OIT *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173775357
OMG minilot dat vind ik idd best eng behang _O-

Wat een heerlijk vooruitzicht DUMAN O+ Snap dat je met het geslachtnieuws wilde wachten tot hij er ook is!

Gut oké die kraamzorg moet je dus echt zo vroeg regelen... Nou goed, ik heb nog even...
Dit, dat, alles.
pi_173775387
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

_O-
Welke heb je gekocht?
Deze :)


Ben benieuwd hoe ie in het echt is!

Verbaas me er serieus over hoeveel (winter)jassen er verkrijgbaar zijn zonder capuchon :? dat is wat mij betreft sowieso geen optie als je in NL woont :N

[ Bericht 3% gewijzigd door twist02 op 14-09-2017 17:30:06 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173775392
Duman wat fijn O+

Rena en OT met goede echo's *O*
pi_173775403
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:19 schreef twist02 het volgende:

[..]

Deze :)
Ben benieuwd hoe ie in het echt is!

Verbaas me er serieus over hoeveel (winter)jassen er verkrijgbaar zijn zonder capuchon :? dat is wat mij betreft sowieso geen optie als je in NL woont :N
Die linkt naar de site, niet naar de jas ;).
pi_173775430
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:20 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die linkt naar de site, niet naar de jas ;).
Ja zie het ook, maar snap niet wat er mis gaat... :?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173775575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:34 schreef LuDann het volgende:
Veel succes morgen! Laat je het even weten?
Nou. Dat ging ruk. Bijna over een fietser gereden die ik over het hoofd zag, veel moeite met een rotonde, en ook geen vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen. -O- Ik kan echt veel beter rijden dan dit, maar een combinatie van zenuwen en gutsende regen was blijkbaar funest.
pi_173775645
Toffe jas, Twist!

Mini, ik krijg de echo's alleen op papier mee. En zo vaak heb ik ook geen echo's gehad.
Ik vind dat behang echt heel tof O+

Wat een goede echo's allemaal! Fijn ook dat het nu helemaal goed is, Rena!

Dat vriend dan vraagt of je het eten vroeg klaar wil hebben en hij vervolgens veel te laat is }:| staat het helemaal te verpieteren ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173775656
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:36 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nou. Dat ging ruk. Bijna over een fietser gereden die ik over het hoofd zag, veel moeite met een rotonde, en ook geen vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen. -O- Ik kan echt veel beter rijden dan dit, maar een combinatie van zenuwen en gutsende regen was blijkbaar funest.
Ah, balen! Maar, een slechte generale is een goede première :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173775915
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:19 schreef twist02 het volgende:

[..]

Deze :)
[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe ie in het echt is!

Verbaas me er serieus over hoeveel (winter)jassen er verkrijgbaar zijn zonder capuchon :? dat is wat mij betreft sowieso geen optie als je in NL woont :N
Best een lieve jas, dank voor de tip. :Y Als -ie jou nou bevalt, dan bestel ik 'm wellicht ook.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173775928
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:36 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nou. Dat ging ruk. Bijna over een fietser gereden die ik over het hoofd zag, veel moeite met een rotonde, en ook geen vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen. -O- Ik kan echt veel beter rijden dan dit, maar een combinatie van zenuwen en gutsende regen was blijkbaar funest.
Oef! Balen. Kus voor je dan maar: :*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 september 2017 @ 18:02:53 #206
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_173775991
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:36 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nou. Dat ging ruk. Bijna over een fietser gereden die ik over het hoofd zag, veel moeite met een rotonde, en ook geen vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen. -O- Ik kan echt veel beter rijden dan dit, maar een combinatie van zenuwen en gutsende regen was blijkbaar funest.
Mocht het van enige troost zijn, na een rukke tussentijdse had ik het rijbewijs wel in 1 keer. Het kan!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_173776064
Duman wat een top nieuws! Lekker samen genieten O+ *O*
pi_173776489
Lunapella, wat vervelend van je ttt. Heb je nog een paar lessen voor je examen? :*

Duman, wat fijn voor jou en je man! Lijkt me echt een geruststelling dat hij over mag komen. :)

Minilot, ik heb heel veel echofoto's maar ben niet zo van t posten daarvan. Helemaal niet nu photobucket stom is gaan doen. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:47:11 #209
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173776570
Oooo, we hebben net het wiegje in elkaar gezet en ik heb het eventjes snel opgemaakt. Gewoon om even te kijken hoe het staat :'). Gek idee hoor, dat er over een week of 6 echt een kindje in ligt :o

Lunapuella, balen dat het niet goed ging, maar wat anderen hier ook zeggen: slechte generale, enz.... Komt vast goed!

Helpt Rennies trouwens ook tegen niet-zure oprispingen en boeren enzo :@? Heb geen last van maagzuur, maar wel een vervelend gevoel alsof er iets omhoog wil komen ofzo.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173776723
Ik heb geen idee of Rennies dan helpen, LadyS, maar ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis! :7

Baby is druk mijn hele buik aan het verbouwen. In tijden niet zo heftig geweest, zou het toch een teken zijn? Even het juiste plekje zoeken en dan gaan? :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 14 september 2017 @ 19:01:10 #211
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173776840
Ja, dat is wel zo eigenlijk. Ik kan het gewoon proberen natuurlijk.

En wie weet, ik ga voor je duimen dat hij een goede startpositie aan het uitzoeken is :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173776891
Wie weet heeft hij nu een startpositie ingenomen Nanuke :D

Duman goed nieuws! Ik weet als geen ander hoe killing dat wachten en wachten en wachten is. Fijn dat dat nu klaar is :*

En weer goede echo's. Fijn Rena en Olivia! *O*
pi_173776906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:01 schreef LadyS het volgende:

En wie weet, ik ga voor je duimen dat hij een goede startpositie aan het uitzoeken is :D
Ooh ik typte weer eens te langzaam! :D
  donderdag 14 september 2017 @ 19:13:06 #214
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173777073
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:04 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ooh ik typte weer eens te langzaam! :D
GMTA B-)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173777235
Balen Luna! Maar als je weet dat je het beter kan, dan lukt het de volgende keer vast ook beter! Heb je ook al een datum voor je examen staan?

Minilot, wat een gaaf behang! at betreft echo's, wij hebben nu dus om de week een echo maar hebben tot deze maand elke week een echo gehad. We hebben van al die echo's maar twee keer een plaatje meegekregen :D We zijn dan ook niet zo assertief dat we erom vragen of zo :')

Duman, leuk dat jullie op deze manier samen erachter komen wat het geslacht is. Woont jouw schoonfamilie ook in Nederland of in Turkije?

En verder ben ik benieuwd hoe de rest van de avond voor Nanuke verloopt :D
pi_173777891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:47 schreef LadyS het volgende:
Oooo, we hebben net het wiegje in elkaar gezet en ik heb het eventjes snel opgemaakt. Gewoon om even te kijken hoe het staat :'). Gek idee hoor, dat er over een week of 6 echt een kindje in ligt :o

Lunapuella, balen dat het niet goed ging, maar wat anderen hier ook zeggen: slechte generale, enz.... Komt vast goed!

Helpt Rennies trouwens ook tegen niet-zure oprispingen en boeren enzo :@? Heb geen last van maagzuur, maar wel een vervelend gevoel alsof er iets omhoog wil komen ofzo.
Dat laatste heb ik dus en werkt uitstekend! :)
pi_173778319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Best een lieve jas, dank voor de tip. :Y Als -ie jou nou bevalt, dan bestel ik 'm wellicht ook.
Zal m'n bevindingen doorgeven als-ie binnen is ;)
Oh en tip (ook voor anderen evt): staar je niet blind op de voorraad, want die heb ik vandaag serieus wel 10x zien wijzigen (van uitverkocht naar op voorraad en weer uitverkocht), dus kan snel gaan!

Nanuke, wie weet! :D Soort storm-voor-de-stilte-voor-de-storm ofzo? _O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173778523
Spannend Nanuke! :%
pi_173778566
Mijn man heeft hele schattige slofjes gekocht voor ons meisje met I♡ Mama O+

Ik las over boeken voor papa's, welk boek(en) raden jullie aan? Ik ga er misschien eentje cadeau doen aan man :P
pi_173778589
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:13 schreef BellaaElisa het volgende:
Mijn man heeft hele schattige slofjes gekocht voor ons meisje met I♡ Mama O+

Ik las over boeken voor papa's, welk boek(en) raden jullie aan? Ik ga er misschien eentje cadeau doen aan man :P
O+

Mijn vriend vind "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun erg leuk!
pi_173779352
Bedankt voor de lieve reacties O+ Ik zit weer lekker op mijn roze wolk, we zijn net even gezellig uit eten geweest en dat was fijn. Ze ligt trouwens nog steeds met haar bolletje naar beneden, ze heeft dus wel een beetje een voorkeurshouding volgens mij. Nu op naar de 4D echo maandag *)

Luna, wat balen van je examen!

Minilot, ik vind het wel tof behang, jullie krijgen gewoon een stoere knul 8-)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173779382
Wanneer kan iemand anders de baby voelen bewegen? Zij voelt het wel maar ik nog niet.
  donderdag 14 september 2017 @ 21:02:07 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173779831
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik dus en werkt uitstekend! :)
Mooi! Dan ga ik dat morgen even halen!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173779837
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:44 schreef 8777 het volgende:
Wanneer kan iemand anders de baby voelen bewegen? Zij voelt het wel maar ik nog niet.
Dat verschilt per persoon en ligt ook aan de ligging van de placenta. Mijn man voelt onze kleine pas echt sinds een paar weken en ik ben nu 30 weken. Geduld hebben dus ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173779886
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:02 schreef rena het volgende:

[..]

Dat verschilt per persoon en ligt ook aan de ligging van de placenta. Mijn man voelt onze kleine pas echt sinds een paar weken en ik ben nu 30 weken. Geduld hebben dus ;)
Ik heb hem al gezien vorige week op een 3d echo, zo mooi. Zij voelt hem bewegen maar ik nog niet. Nog even wachten dus.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 21:36:52 #226
382129 crew  Donna
pi_173780834
Vanmiddag bloedgeprikt voor de nipt en verder lijkt m'n morning sickness erger te worden en de overdag sickness af te nemen.
Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van vind. :{
pi_173781110
Spannend Donna, bleh hopelijk nemen ze snel beide af!

*O* voor de fijne echo's

En *O* voor Duman! Fijn dat hij snel bij jullie is!

Oh man, ik moest overgeven voor het eerst, bij de andere zwangerschappen nooit last gehad van spuugellende en was ik gezegend met alleen de misselijkheid. bah, hopelijk stop het nu direct :+
clone - kloon - ke kapa
pi_173785585
Wij hebben eigenlijk nooit om foto's van echo's hoeven vragen. Onze verloskundigen zijn zo blij met hun hippe appje dat je na elke echosessie ongevraagd direct tien foto's op je telefoon ziet floepen. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:43 schreef rena het volgende:
jullie krijgen gewoon een stoere knul
Ja, dat zul je net zien.. :o Van alle soorten koters die je kunt bedenken hebben we denk ik alleen bij 'stoere knul' echt geen flauw idee hoe ermee om te gaan! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785603
Wat betreft voelen.. Ik heb een speklaagje over mijn babybump heenzitten én mijn placenta heeft zich aan de voorzijde geparkeerd, dus ondanks dat ik mijn spruit zelf elke dag aan de binnenkant voel schoppen, voelt mijn lief er nog geen klap van. Komt vanzelf wel, maar mijn dude begint er ondertussen ook wel wat ongeduldig over te worden. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_173785671
Man heeft in mijn vorige zwangerschap de baby maar twee keer kunnen voelen. Hield zich stil als er iemand aan mijn buik kwam. Dit keer kan hij de baby dagelijks voelen. Wel zo leuk om te kunnen delen. *;

Ah jongens, die been krampen zijn echt killing hoor. Toch maar weer m'n magnesium opsnorren. Vannacht in allebei m'n benen kwam gehad. Twee keer. Ik loop nu alsof ik on getraind een marathon heb gelopen ofzo.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173786017
Note to self: geen middagdutjes meer doen.
Ik sliep vannacht pas om half 5. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173786039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sliep vannacht vanmorgen pas om half 5. :').
Jemig! Succes vandaag dan maar. -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:17 schreef minilot het volgende:
Wij hebben eigenlijk nooit om foto's van echo's hoeven vragen. Onze verloskundigen zijn zo blij met hun hippe appje dat je na elke echosessie ongevraagd direct tien foto's op je telefoon ziet floepen. :D

[..]

Ja, dat zul je net zien.. :o Van alle soorten koters die je kunt bedenken hebben we denk ik alleen bij 'stoere knul' echt geen flauw idee hoe ermee om te gaan! :')
Haha, je groeit er vast in ;)

Ons kind is ook wel een plaaggeest hoor, ik voel haar best vaak maar als dan iemand anders een hand op de buik legt is het ook vaak doodse stilte. Dat manlief het voelde was echt puur geluk telkens :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173786166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jemig! Succes vandaag dan maar. -x-
Dank je, ik zal het nodig hebben. :+. Toen ik eenmaal sliep schrok ik eerst nog weer wakker van een nachtmerrie en om 6:45 uur ging gewoon de wekker van Baard (en een kwartier later was de peuter ook wakker).

Ik laat Baard wel eens zijn hand op mijn buik leggen als de baby heel druk is zodat ze dan tenminste even stopt met schoppen. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:33:57 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173786198
Vreselijk is dat DaD... ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt.. Succes!

Mijn lief heeft de baby wel regelmatig voelen én zien bewegen nu. Een tijdje geleden was de baby ook geregeld aan het trollen inderdaad 😬.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173786221
Is Nanuke al gespot op de dag van haar grootste mijlpaal? :)

DaD, sterkte vandaag, dagje doorworstelen vandaag dan :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173786261
Okola, we kunnen elkaar de hand schudden. Vanochtend een nieuwe zwangerschapsmijlpaal in huize Philomijn :r :7 Ik voel me een aansteller maar heb de huisarts gebeld voor shizzle tegen misselijkheid. Ik zie niet voor me hoe ik 40 uur per week moet werken terwijl ik me eigenlijk de hele dag door (of juist niet) in een innerlijke omhelsing met de wcpot wil begeven. Ik word nog teruggebeld door de assistente. Fingers crossed.

Luna wat balen van je TTT! Herkenbaar hoor. Ik was ook stikzenuwachtig destijds en had 'm ook verprutst. Maar nu weet je wel wat je kunt verwachten en je examen gaat vast nu van een leien dakje! Komt goed.

DaD, binnen hoeveel dagen krijg je de uitslag van de NIPT? Hoop dat alles goed is! Wij willen 'm ook gaan doen dus was even benieuwd hoe snel dat gaat.

Bella wat lief van de slofjes O+ Hoe gaat het nu thuis bij jullie??
Dit, dat, alles.
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:40:56 #238
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173786268
Oh ja! Nanuke! Heeft hij al de goede startpositie ingenomen? :%
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:42:25 #239
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173786289
Philomijn, wij kregen de uitslag volgens mij na 8 dagen als ik me goed herinner. Kan ook iets langer geweest zijn :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173786293
40-wekenmijlpaal voor Nanuke! *O*

Hoe gaat ie bij jou dan LeSage? Alles nog rustig? Nog voorweeën?
Dit, dat, alles.
pi_173786340
Dat was Donna, van de NIPT, Philomijn. ;). Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk krijg je er iets voor.

UD voor Nanuke! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173786401
Oei, DaD, dan heb je een heftige dag voor de boeg!

Okola, ik hoop dat het spugen eenmalig was. Lijkt me echt zo'n nare kwaal om te hebben. :x

Krisvc, wat bij mij ook goed hielp tegen de kramp is s avonds nog even een rondje wandelen. Van de magnesiumpillen werd ik misselijk dus die had ik gauw opgegeven, maar t wandelen hielp ook goed. En bananen eten. :D

Wat betreft voelen, ook hier vaak een baby die zich rustiger hield als iemand anders het wilde voelen. Dan was wel veel geduld vereist zeg maar. Wat vooral vervelend is omdat baby zich over het algemeen al zo rustig hield. Dus dan was ik heel enthousiast, en dan zo van *stil*. En inmiddels is t niet alleen te voelen, maar ook te zien als hij druk is. Dan beweegt mijn hele buik en zie je aan allerlei kanten uitstekende delen en zo. Echt grappig. :D O+ Heb daar gisteren dan ook nog maar even flink van genoten, nu het nog kan.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173786442
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat was Donna, van de NIPT, Philomijn. ;). Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk krijg je er iets voor.

Pregnancy brain I hazzz
Dit, dat, alles.
pi_173786455
Wauw, ik zou het bijna vergeten. Vandaag 40 weken! Ik heb gewoon een afgebakken baby. :o O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 08:56:41 #245
382129 crew  Donna
pi_173786459
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:40 schreef Philomijn het volgende:

DaD, binnen hoeveel dagen krijg je de uitslag van de NIPT? Hoop dat alles goed is! Wij willen 'm ook gaan doen dus was even benieuwd hoe snel dat gaat.

Binnen 10 werkdagen over het algemeen. Geloof niet dat die termijn vaak overschreden wordt. Zijn wel eens VK's die het vervolgens vergeten door te bellen aan de zwangere, dus als het te lang duurt moet je daar zijn :P.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 08:57:58 #246
382129 crew  Donna
pi_173786470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:56 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, ik zou het bijna vergeten. Vandaag 40 weken! Ik heb gewoon een afgebakken baby. :o O+
*O* Mijlpaal!
pi_173786485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:56 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, ik zou het bijna vergeten. Vandaag 40 weken!
Hehe. Gelukkig letten wij hier voor je op! :) :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173786760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:56 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, ik zou het bijna vergeten. Vandaag 40 weken! Ik heb gewoon een afgebakken baby. :o O+
*O*

Vandaag naar de frauenarzt, ik denk dat ze ook een echo gaat doen. Spannend, al is het ook nog erg vroeg!
pi_173786800
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

*O*

Vandaag naar de frauenarzt, ik denk dat ze ook een echo gaat doen. Spannend, al is het ook nog erg vroeg!
*O* Hou ons op de hoogte!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173787580
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:42 schreef Philomijn het volgende:
40-wekenmijlpaal voor Nanuke! *O*

Hoe gaat ie bij jou dan LeSage? Alles nog rustig? Nog voorweeën?
Iedere avond voorwerk, maar verder nog alles rustig. Het zal nog wel even duren :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173787652
Spannend Jagar!

Ah Kris, beenkramp is zo vervelend ;( heb ik ook beide zwangerschappen gehad, alleen geen idee hoe je het op moet lossen :')

Mijn mama komt nu zo'n beetje iedere dag een kopje thee drinken (ze fietst langs mijn huis van werk af), omdat het nu ieder moment kan gebeuren O+
Helemaal handig: ze neemt dreumes dan ook nog wel eens mee voor een boodschapje ofzo O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173787706
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: geen middagdutjes meer doen.
Ik sliep vannacht pas om half 5. :').
#teamnosleep! Ik sliep om 2 uur en was om 6 uur wakker :O Vannacht weer een kort nachtje, want vanavond inladen en morgen om zes uur op want de hele dag op Kiind festival :O :'( :O Sterkte vandaag! Ook voor de misselijken trouwens, wat lijkt dat me lastig zeg..

Spannend Jagar!

Nanuke *O*
Make your own kind of music.
pi_173787770
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:12 schreef CassElliot het volgende:
..want de hele dag op Kiind festival :O
Naja, in elk geval een toffe dagbesteding, ondanks de slaap. Ik duim voor weinig regen! :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:42 #254
409579 LuDann
All the way
pi_173787790
Pff, ik begin wat minder goed tegen 12 urige werkdagen te kunnen. :+ Gisteravond compleet ingestort toen in thuiskwam en nu nog hoofdpijn en misselijk. Maar even wat rustiger aan gaan doen denk ik.

Nanuke 40 weken! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:36 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nou. Dat ging ruk. Bijna over een fietser gereden die ik over het hoofd zag, veel moeite met een rotonde, en ook geen vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen. -O- Ik kan echt veel beter rijden dan dit, maar een combinatie van zenuwen en gutsende regen was blijkbaar funest.
Oh nee, superrot zeg. -O- Ik had ook een overstekende voetganger over het hoofd gezien. :') Was jij ook zo zenuwachtig? Ik had het vooraf niet verwacht maar was het echt wel en het had grote invloed op mijn rijden.

Heb je wel wat goede feedback gehad tenminste?
pi_173787847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, in elk geval een toffe dagbesteding, ondanks de slaap. Ik duim voor weinig regen! :)
Ja wel heel leuk! Er is een tent voor de kraamhouders geregeld *O* Godzijdank, ik vreesde al voor m'n hele voorraad :@ Zoveel kartonnn!

Ik had de hele autorijdingen gemist! Luna wat jammer :( maar zoals wordt gezegd: een slechte generale... Lu fijn dat je toch de vrijstellingen hebt gekregen. Succes allebei met de rest, binnenkort cruisen jullie zonder moeite overal naartoe! En Lu sterkte met werken :*
Make your own kind of music.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:22:15 #256
409579 LuDann
All the way
pi_173787850
Spannend Jagar, succes straks.

Sterkte voor de slechte slapers. Zeker als je dan nog veel moet is dat wel zwaar.

Ik ga vandaag wat spulletjes bijeenrapen en dan rijden we straks naar Limburg. Lekker weekendje weg. :D Ik had vanochtend al weg gewild maar man kon natuurlijk weer geen vrij krijgen, ondank 80 uur gewerkt vorige week. }:| Hij werkt thuis, hopelijk schiet het project een beetje op.
pi_173788203
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:18 schreef LuDann het volgende:
Oh nee, superrot zeg. -O- Ik had ook een overstekende voetganger over het hoofd gezien. :') Was jij ook zo zenuwachtig? Ik had het vooraf niet verwacht maar was het echt wel en het had grote invloed op mijn rijden.

Heb je wel wat goede feedback gehad tenminste?
Ja, ik ging er best wel met vertrouwen in, maar werd toch wel redelijk zenuwachtig in de auto. En toen kwamen we al vrij vroeg op een lastige rotonde, daar moest hij al aan mijn stuur trekken, en daarna kwam het niet meer goed. Het zicht was ook beduidend slechter door de keiharde regen, dat zal ook niet geholpen hebben. Normaal rijd ik echt veel beter.

Wel goede feedback gelukkig. Hoop er volgende lessen goed mee uit de voeten te kunnen. Maar voor nu wel echt balen.

En nou ga ik weer netjes lurken, want ik ben nog heul niet zwanger nie. :')
pi_173788574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:40 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, ik ging er best wel met vertrouwen in, maar werd toch wel redelijk zenuwachtig in de auto. En toen kwamen we al vrij vroeg op een lastige rotonde, daar moest hij al aan mijn stuur trekken, en daarna kwam het niet meer goed. Het zicht was ook beduidend slechter door de keiharde regen, dat zal ook niet geholpen hebben. Normaal rijd ik echt veel beter.

Wel goede feedback gelukkig. Hoop er volgende lessen goed mee uit de voeten te kunnen. Maar voor nu wel echt balen.

En nou ga ik weer netjes lurken, want ik ben nog heul niet zwanger nie. :')
Ik heb serieus lopen zoeken of ik je streepjes gemist had :D :')
Kwak
pi_173788921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 07:36 schreef Krisvc het volgende:
Man heeft in mijn vorige zwangerschap de baby maar twee keer kunnen voelen. Hield zich stil als er iemand aan mijn buik kwam. Dit keer kan hij de baby dagelijks voelen. Wel zo leuk om te kunnen delen. *;

Ah jongens, die been krampen zijn echt killing hoor. Toch maar weer m'n magnesium opsnorren. Vannacht in allebei m'n benen kwam gehad. Twee keer. Ik loop nu alsof ik on getraind een marathon heb gelopen ofzo.
Magnesium-olie halen!
Ik heb vorige zwangerschap vanaf 19 weken bijna iedere nacht een half uur in bad afwisselend koud en warm water over mijn benen zitten spoelen, maar nu kreeg ik deze tip.
Ik heb het zelf nog niet nodig gehad tot nu toe, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het goed werkt.
Beter dan pillen of drankjes in ieder geval ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173789352
Nanuke, spannend je UD vandaag! *O*

LuDann, heel fijn weekend, hopelijk kom je er een beetje van bij :)

Ik ben 30 weken vandaag :o Het komt nu wel heel rap dichtbij, voor mijn gevoel meldde ik me hier pas vorige week met mijn streepjes..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173790378
Nanuke 40 weken! :D

En spannend Jagar! Hou ons op de hoogte!
pi_173790793
Nanuke, 40 weken *O*

Jagar, succes!

LuDann, fijn weekend!

Cass, succes morgen.
pi_173790958
Of anders koop je gewoon even lekker een broodje rosbief voor de lunch :')
En dan na het eerste hapje denken; oh shit :o

Met een of andere kutsmoes mijn collega uitgelegd dat ik hem niet ging opeten en een ander broodje ging halen :') :D
pi_173791149
Er was een vruchtzak te zien, maar meer nog niet. Met nog geen zes weken ook vroeg. Over twee weken nog een keer...
pi_173791558
Oeps VitaBella, hopelijk viel het niet teveel op.

Jagar, de vruchtzak is er, nu hopen dat er een prachtig kindje in zal groeien!
pi_173791947
Vruchtzakje is een goed begin. Succes met wachten weer. Hopelijk een mooi boontje te zien over 2 weken!
pi_173793192
Philomijn :D sterkte met de misselijkheid hopelijk slaat het medicijn snel aan. Thuis gaat het goed, we gaan volgende week praten met de VK.

Nanuke 40 weken, woah een afgebakken baby! O+ *O*

Rena 30 weken vandaag! Ook een mijpaal vindt ik *O* O+

Jagär het begin is er, hopelijk over 2 weken een knipper! O+

Vitabella oeps, haha :+
pi_173797382
Nanuke, de ultieme mijlpaal! _O_ O+

En LeSage morgen ook! _O_ O+

En rena 30 weken! *O* Wauw, gaat echt hard nu hè?
Zelf morgen ook 30 weken; ik ben vooral zo onder de indruk van die 3 die er dan voor staat ofzo :D

Jagar, het begin is er O+
Hoe voel je je er nu onder? Kan me voorstellen dat je stiekem misschien toch al op een hartje hoopte, of niet? :*

Ik heb het volgens mij al wel eens gekscherend gevraagd, maar kunnen baby's ook té druk zijn in de buik eigenlijk? :? Want ons mannetje lijkt soms wel aan één stuk door te bewegen, dat ik me serieus afvraag of-ie wel eens slaapt...

Vannacht ook echt even een tijdje van wakker gelegen, omdat-ie aan het draaien was volgens mij. Voelde 'm opeens op een heel andere plek en deed ook even flink zeer :{ maar vandaag voelde het weer vertrouwd, dus schat dat-ie het zelf ook niet lekker vond liggen ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173797858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:05 schreef twist02 het volgende:
Nanuke, de ultieme mijlpaal! _O_ O+

En LeSage morgen ook! _O_ O+

En rena 30 weken! *O* Wauw, gaat echt hard nu hè?
Zelf morgen ook 30 weken; ik ben vooral zo onder de indruk van die 3 die er dan voor staat ofzo :D

Jagar, het begin is er O+
Hoe voel je je er nu onder? Kan me voorstellen dat je stiekem misschien toch al op een hartje hoopte, of niet? :*

Ik heb het volgens mij al wel eens gekscherend gevraagd, maar kunnen baby's ook té druk zijn in de buik eigenlijk? :? Want ons mannetje lijkt soms wel aan één stuk door te bewegen, dat ik me serieus afvraag of-ie wel eens slaapt...

Vannacht ook echt even een tijdje van wakker gelegen, omdat-ie aan het draaien was volgens mij. Voelde 'm opeens op een heel andere plek en deed ook even flink zeer :{ maar vandaag voelde het weer vertrouwd, dus schat dat-ie het zelf ook niet lekker vond liggen ;)
Oh, ik kan niet wachten de baby te voelen!

Ik voel me er prima onder,ik wist dat het vroeg was dus had me er al op voorbereid. Ik was al verbaasd dat ik zo vroeg in de zwangerschap een afspraak kreeg. Verder kan het natuurlijk altijd mis gaan of zijn, maar de kans is groter dat het goed gaat, dus dat vertrouw ik maar in.
pi_173797927
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, ik kan niet wachten de baby te voelen!

Ik voel me er prima onder,ik wist dat het vroeg was dus had me er al op voorbereid. Ik was al verbaasd dat ik zo vroeg in de zwangerschap een afspraak kreeg. Verder kan het natuurlijk altijd mis gaan of zijn, maar de kans is groter dat het goed gaat, dus dat vertrouw ik maar in.
Fijn dat je er zo relaxt in staat! :Y Kon je gevoel niet zo goed peilen met je vorige berichtje, vandaar ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173798025
Ik duim voor een knipper over twee weken, Jagar. :Y .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 21:49:25 #272
382129 crew  Donna
pi_173799534
Duimen Jagar!

Vandaag bedrijfsuitje gehad en toch wat teveel ingespannen denk ik. Heb wat buikpijn onderin de buik, maar het neemt al af en ga nu lekker slapen. :)
pi_173799657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Duimen Jagar!

Vandaag bedrijfsuitje gehad en toch wat teveel ingespannen denk ik. Heb wat buikpijn onderin de buik, maar het neemt al af en ga nu lekker slapen. :)
Jij ook al. :')
Ben nu op een bedrijfsfeestje. Zit wel lekker op een krukje maar wel beetje beu. Duurt nog tot 1:00. :O
pi_173800306
Twist, ik heb me dat serieus heel vaak afgevraagd al deze zwangerschap. Zelfs nu is hij enorm druk nog. Volgens de vk's is dat alleen maar positief :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173801328
Nanuke de mijlpaal de mijlpalen *O*

Ludann veel plezier met weekendje weg.

Jagärtrut het begin is er, krijg je in Duitsland vaak echo's? Ik duim voor een knipperend boontje over 2 weken.

Venco succes met de tijd uitzitten.

Donnarush hopelijk neemt de buikpijn af met rust.

Twist wat een druktemakertje, ben benieuwd hoe het straks is als die geboren is.

Philo succes met de misselijkheid, heb je nog medicatie gekregen?

Vitabella trapte je collega's erin?
pi_173802973
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:05 schreef Sethiwe het volgende:
Nanuke de mijlpaal de mijlpalen *O*

Ludann veel plezier met weekendje weg.

Jagärtrut het begin is er, krijg je in Duitsland vaak echo's? Ik duim voor een knipperend boontje over 2 weken.

Venco succes met de tijd uitzitten.

Donnarush hopelijk neemt de buikpijn af met rust.

Twist wat een druktemakertje, ben benieuwd hoe het straks is als die geboren is.

Philo succes met de misselijkheid, heb je nog medicatie gekregen?

Vitabella trapte je collega's erin?
Volgens mij wel, en dan te bedenken dat hij me echt heel goed kent :') :D hier gaan we nog lol om hebben over een paar weken!

Donna, sterkte met de buikpijn! Hopelijk is t gauw weggetrokken.

Twist :D ik kan me daar nog helemaal niks bij voorstellen.

Ik merk wel dat veel mensen die ik tot nu toe verteld heb over de zwangerschap (huisarts, assistente bij de huisarts, assistent-verloskundige) in het begin een beetje terughoudend zijn en vragen of het gewenst is. Hebben jullie die ervaring ook gehad in het begin?

Misschien ligt het ook wel een beetje aan de manier waarop ik het heb verteld, zo van: na een aantal dagen over tijd te zijn geweest een testje gedaan en ik ben zwanger! :')
pi_173803002
Oeh en een vraagje voor de dames die het geslacht al weten (en ook wellicht voor de dames die het nog niet weten); hadden jullie al een duidelijk voorgevoel over het geslacht? En klopt het uiteindelijk ook?
pi_173804190
Wat apart Vita! Hoe oud ben je en wat is je relatiestatus? Als je bijv nog niet samenwoont kan ik me de vraag voorstellen. Maar goed, blijft een beetje een onbeschofte vraag, maar misschien niet vanuit "hulpverleningsperspectief"? I dunno... Ik heb die ervaring nog niet gehad, maar goed, alleen de assistente en een voedingscoach weten het maar die wisten allebei van het vruchtbaarheidstraject waar ik in zat.

Thanks voor de misselijkheidssterktewensen! Ik vind mezelf een beetje suf want hang niet vier keer per dag boven de pot, zijn vrouwen die het veel erger hebben etc maar 24 uur per dag misselijk is geen pretje. :@ Na ja, d'r ligt een rijstwafel naast m'n bed en ik neem gember mee naar m'n werk maandag.
Heb geen medicijnen gekregen helaas want die werken alleen tegen braken en niet tegen misselijkheid zei de assistente.

Donna en venco rustig aan! Dat je buik nu al zo gespannen kan voelen Donna... Sowieso vind ik het wonderlijk wat er allemaal in die eerste twaalf weken gebeurt.

Vruchtzakje voor Jagär! *O* Volgende keer een mooi knipperend lampie d'r in O+

Nanuke is je mijlpaaldag geruisloos voorbij gegaan?

Twist, hopelijk pakt je baby straks eenmaal uit je buik wel wat meer slaap. :D Kan me er net als Vita nog niks bij voorstellen. Wel heel bijzonder. O+
Dit, dat, alles.
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 07:25:58 #279
382129 crew  Donna
pi_173804257
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij ook al. :')
Ben nu op een bedrijfsfeestje. Zit wel lekker op een krukje maar wel beetje beu. Duurt nog tot 1:00. :O
Brrr zolang! Dan ben je ook kapot!
Wij hebben altijd een activiteit rn eten en daarna naar huis. Klein team dus tot 1 uur borrelen heeft niemand zin in ghaha.

Gelukkig is de buikpijn weer over nu en ga nog lekker even slapen. Heb dit weekend helemaal NIKS! Heerlijk. O+
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 07:29:26 #280
382129 crew  Donna
pi_173804262
Philo ik had gewoon Emefasene tegen de 24/7 misselijkheid hoor, niet tegen het spugen! En het helpt wel degelijk bij mij. Ik was nog wel gewoon misselijk, maar niet meer zo intens.
Slik ze nu nog, maar geloof dat het allemaal wat afneemt nu.
pi_173804505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:05 schreef twist02 het volgende:
Nanuke, de ultieme mijlpaal! _O_ O+

En LeSage morgen ook! _O_ O+

En rena 30 weken! *O* Wauw, gaat echt hard nu hè?
Zelf morgen ook 30 weken; ik ben vooral zo onder de indruk van die 3 die er dan voor staat ofzo :D

Jagar, het begin is er O+
Hoe voel je je er nu onder? Kan me voorstellen dat je stiekem misschien toch al op een hartje hoopte, of niet? :*

Ik heb het volgens mij al wel eens gekscherend gevraagd, maar kunnen baby's ook té druk zijn in de buik eigenlijk? :? Want ons mannetje lijkt soms wel aan één stuk door te bewegen, dat ik me serieus afvraag of-ie wel eens slaapt...

Vannacht ook echt even een tijdje van wakker gelegen, omdat-ie aan het draaien was volgens mij. Voelde 'm opeens op een heel andere plek en deed ook even flink zeer :{ maar vandaag voelde het weer vertrouwd, dus schat dat-ie het zelf ook niet lekker vond liggen ;)
Ja, die 3 in het getal is heel raar ineens hahaha. En het feit dat ze over 7 weken al mag komen is confronterend :P

Een vriendin van me heeft ook zo'n megadrukke baby, en dat is ook een jongetje, die trapt haar al bont en blauw van binnen :o Ons meisje is nog vrij kalm, misschien ligt het aan het geslacht? :P Of was je dochter ook zo druk in de buik?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173804522
Ik vind het wel een lullige vraag Vitabella :o Als het niet gewenst zou zijn had je dat zelf al wel aangegeven toch, beetje raar voor medisch personeel.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173804883
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:59 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik merk wel dat veel mensen die ik tot nu toe verteld heb over de zwangerschap (huisarts, assistente bij de huisarts, assistent-verloskundige) in het begin een beetje terughoudend zijn en vragen of het gewenst is. Hebben jullie die ervaring ook gehad in het begin?
Nope, hier niet. Maar toen ik bijna twee jaar geleden stopte met de anticonceptiepil, stopte met Ritalin en begon met foliumzuur heb ik dat destijds bij mijn huisarts gemeld, dus vond het denk ik wel leuk voor ons dat het onderhand eens gelukt was. De assistente van de huisarts was helemaal stuiterig toen ik erover belde, maar da's sowieso nogal een blij ei. :')

Goed dat je collega erin trapte! :D ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:01:34 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173804889
Het is inderdaad vanuit hun een logische vraag. Veel gepland-zwangeren bellen de huisarts niet in het begin, en de ongeplande en/of ongewenste juist wel. Als iemand belt met 'ik wil even doorgeven dat ik zwanger ben', is het vaker goed nieuws dan 'ik was overtijd en nou blijk ik zwanger'. Sowieso is gefeliciteerd worden voordat je zelf hebt kunnen zeggen of je er blij mee bent of niet nogal zuur, dus ik vind het aftasten niet perse gek.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173804908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:01 schreef Lemijn het volgende:
Sowieso is gefeliciteerd worden voordat je zelf hebt kunnen zeggen of je er blij mee bent of niet nogal zuur, dus ik vind het aftasten niet perse gek.
Mee eens hoor. Als je iemands situatie niet kent vind ik terughoudendheid ook niet vreemd en eigenlijk wel zo professioneel.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173804936
Vitabella: Ik vind de vraag of het gewenst is niet echt ok. Vind de vraag was het gepland vaak al vreemd om te stellen laat staan of het gewenst is.

En @philo ik heb emasefene gekregen juist omdat ik zo misselijk was. Overgeven deed ik niet veel. Het onderdrukt de misselijkheidsprikkels die naar je hersens gestuurd worden. Of nouja zo is het me uitgelegd haha.

Ik voel de baby bewegen, al een tijdje zachtjes maar nu echt en steeds duidelijker O+
pi_173805164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:01 schreef Lemijn het volgende:
Het is inderdaad vanuit hun een logische vraag. Veel gepland-zwangeren bellen de huisarts niet in het begin, en de ongeplande en/of ongewenste juist wel. Als iemand belt met 'ik wil even doorgeven dat ik zwanger ben', is het vaker goed nieuws dan 'ik was overtijd en nou blijk ik zwanger'. Sowieso is gefeliciteerd worden voordat je zelf hebt kunnen zeggen of je er blij mee bent of niet nogal zuur, dus ik vind het aftasten niet perse gek.
Ik heb het ook niet als vervelend ervaren idd en nadat ze wisten dat ik er blij mee was waren ze ook gelijk heel lief en enthousiast enzo. En wat je zegt klinkt logisch :)

Philo, sterkte met de misselijkheid.
Ik ben overigens 27, 5 jaar een relatie en 2 jaar wonend in een koophuis. Huisartsenpraktijk is hier letterlijk 2 minuten vandaan, dat vind ik wel echt heel fijn. Mijn verloskundige praktijk heeft hier ook 1 keer per week spreekuur.
pi_173805168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:09 schreef Songeur het volgende:
Vitabella: Ik vind de vraag of het gewenst is niet echt ok. Vind de vraag was het gepland vaak al vreemd om te stellen laat staan of het gewenst is.

En @philo ik heb emasefene gekregen juist omdat ik zo misselijk was. Overgeven deed ik niet veel. Het onderdrukt de misselijkheidsprikkels die naar je hersens gestuurd worden. Of nouja zo is het me uitgelegd haha.

Ik voel de baby bewegen, al een tijdje zachtjes maar nu echt en steeds duidelijker O+
O+ O+ voor bewegende beeb!
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:40:35 #289
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173805221
Wij hebben wel een paar keer de vraag gehad of het gepland was (niet of het gewenst was). En eigenlijk begrijp ik de vraag in ons geval wel een beetje: onze leeftijd en de leeftijd van de andere kinderen. Ik heb het in ieder geval nooi als vervelend ervaren :)

Volgens mij had ik gisteren toch een te strakke broek aan. Of mijn buik is te dik geworden :o
Na mijn werk had ik een heel ongemakkelijk gevoel bovenin mijn buik. Zelfs pijnlijk als ik erop drukte. Deed me een beetje denken aan de dag nadat je kuitkrampen hebt gehad: pijnlijke kuiten, zeurend gevoel. Gewoon onprettig en ongemakkelijk. Ook de harde buiken werden wat gevoelig.
Na het uitrekken van de broek, trok het na een uur gelukkig weg.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:41:07 #290
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173805233
Songeur, een bewegende baby! O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173805235
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:20 schreef LeSage het volgende:
Twist, ik heb me dat serieus heel vaak afgevraagd al deze zwangerschap. Zelfs nu is hij enorm druk nog. Volgens de vk's is dat alleen maar positief :)
Ik dacht het ook al wel ja, dat het eigenlijk alleen maar een goed teken is :)

Rena, ik zat van de week toevallig wat dingen terug te lezen van mijn zwangerschap bij dochter en die was blijkbaar ook behoorlijk druk, al kan ik me dat niet meer zo goed voor de geest halen :D
Verschil is misschien ook dat de placenta toen grotendeels aan de voorkant lag, en nu achter.

Vita, vanuit hulpverleners kan ik me er wel iets meer bij voorstellen ja. En het klinkt ook alsof je het vrij "zakelijk" gebracht hebt, da's misschien ook anders dan wanneer je half-stuiterend en helemaal hyper belt ;)
Ik kreeg de vraag zelfs bij de tweede nog, van m'n eigen schoonmoeder :')

Ik had trouwens beide keren echt totaal geen voorgevoel qua geslacht.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173805261
Vitabella, ik heb vooral de vraag gehad of het wel gepland was, maar ook wel een keer (van nieuwe huisarts) of het gewenst was. Ik vond het wel prima dat ze het vroegen, je geeft aan mensen dan toch ruimte om er over te praten mocht dat niet zo zijn.
En geen sterk gevoel over geslacht hier. Veel vriendinnen hadden dat wel, en dat was echt een beetje 50/50 of dat klopte.

Sterkte voor alle misselijke zwangeren! Ik ben de dans redelijk ontsprongen, maar blijf wel consequent zo eens in de 3 weken overgeven. Compleet uit het niets, ben daarbuiten ook weinig misselijk. Heb inmiddels echt veel vaker na de eerste 3 maanden overgegeven dan in die tijd :')

Ik weet ook eigenlijk niet wat de drukte in de buik zegt over daarna, hoe hebben de mensen die al een kindje hebben dat ervaren? Hier genoeg actie, maar wel heel beschaafd allemaal. Placenta ligt ook voor en een speklaagje op de buik, dus dat helpt vast mee voor de demping :+ Vriend kan het inmiddels wel af en toe voelen O+
pi_173805278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:40 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, ik ging er best wel met vertrouwen in, maar werd toch wel redelijk zenuwachtig in de auto. En toen kwamen we al vrij vroeg op een lastige rotonde, daar moest hij al aan mijn stuur trekken, en daarna kwam het niet meer goed. Het zicht was ook beduidend slechter door de keiharde regen, dat zal ook niet geholpen hebben. Normaal rijd ik echt veel beter.

Wel goede feedback gelukkig. Hoop er volgende lessen goed mee uit de voeten te kunnen. Maar voor nu wel echt balen.

En nou ga ik weer netjes lurken, want ik ben nog heul niet zwanger nie. :')
Ja, ik snap helemaal dat je baalt! Met de feedback aan de slag maar, wel fijn dat dat een beetje goed was. Hopelijk hebben we beiden beter weer tijdens het rij-examen. Succes vast!

En lurk ze. :D
pi_173805297
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb serieus lopen zoeken of ik je streepjes gemist had :D :')
Ja sorry, ik was gewoon nieuwsgierig. _O-
pi_173805307
Verder: hoi uit Limburg! Nu snel peuter uit bed vissen en naar ontbijt hollen, anders zijn we te laat. :')

#uitslaappeuter
pi_173805331
Bedankt voor het delen van de ervaringen dames!
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:51:09 #297
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173805336
Oh, en over voorgevoel geslacht: ik was er al vrij snel van overtuigd dat het een jongen is.
Op de 20 weken echo denk ik dat ook gezien te hebben, maar heb geen bevestiging gevraagd. Mijn lief zag het niet, dus misschien was het niet zo duidelijk als ik dacht :')

De bewegingen van deze beeb zijn wel een stuk meer/krachtiger/aanweziger dan bij de vorige 2 zwangerschappen (beide dames). Placenta's lagen bij alledrie voor.

En voor de statistieken: in 3 zwangerschappen geen enkele keer overgegeven. Bij de 3e zwangerschap een heel enkele keer een lichte vlaag van misselijkheid die geen naam mag hebben. Dus ik mag niet klagen!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173805337
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:48 schreef LuDann het volgende:
Verder: hoi uit Limburg! Nu snel peuter uit bed vissen en naar ontbijt hollen, anders zijn we te laat. :')

#uitslaappeuter
Eet smakelijk :9
pi_173805380
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:11 schreef rena het volgende:
Een vriendin van me heeft ook zo'n megadrukke baby, en dat is ook een jongetje, die trapt haar al bont en blauw van binnen :o Ons meisje is nog vrij kalm, misschien ligt het aan het geslacht? :P Of was je dochter ook zo druk in de buik?
Hier een jongetje, en die is niet zo druk. Ik denk dat ik m 5-9x per dag voel, en dan soms niet meer dan even een verandering van hoe hij ligt. Dus volgens mij is het niet geslacht gerelateerd. :)

LeSage vandaag je UD! *O* Ook een afgebakken baby voor jou!

Philo, wat anderen ook al zeggen. Naar huis gestuurd worden zonder middeltje is echt onzin. Misselijkheid is retevervelend, dus ik zou toch nog een keer vragen. :*

Jagärtrut, wat gek dat je wel al een echo kreeg met zo'n vroege termijn. Ik duim voor over 2 weken een kloppend boontje. O+

En ik las volgens mij nog over beginnende schopjes en plopjes. Dat blijft zo wonderlijk, die eerste momenten.

Mijn UD kwam en ging voorbij zonder enige tekenen. Ik moet zeggen dat ik er inmiddels wel wat onrustig van ben. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173805417
Damn it. Ik dacht al dat ik getrickt werd door die huisartsenmaffia. Thanks voor de ervaringen dames! Volgende week zie ik mijn gyn voor de eerste echo. Ik ga het gewoon aan hem vragen. Das echt zo'n goedzak die het vast wel wil voorschrijven.

Ik dacht al dat ik mijn verhaal wat aan had moeten dikken maar moment supreme kon ik niet liegen.

Pers er desnoods wat tranen uit })

Kan me voorstellen dat je je nu onrustig voelt Nanuke! Zo'n "en nu?"-gevoel? :D En dan te bedenken dat het nog twee weken kan duren... Succes met afwachten :*
Dit, dat, alles.
pi_173805587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:09 schreef Songeur het volgende:
Ik voel de baby bewegen, al een tijdje zachtjes maar nu echt en steeds duidelijker O+
Overal staat dat het nog écht niét kan, dus ikheb mij stil gehouden. Maar ik weet ook zeker dat ik mijn baby ook al heb gevoeld. O+ Niet vaak, maar af en toe als ik lig, voel ik 'm.
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')