abonnement Unibet Coolblue
pi_173744227
Op welke plaats eindigt max dit weekend?
pi_173744237
ik denk wat max. haalbaar is op die dag.
pi_173745478
P5
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 12:24:47 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_173749428
F1-panel In aanloop naar elke Formule 1-race kijken we dit seizoen alvast vooruit naar het raceweekeinde met kenners, prominenten en liefhebbers. Voorafgaand aan de GP van Singapore vandaag: de zelfbenoemde F1-encylopedie van Ziggo, Rob van Gameren, en coureur Jan Lammers.



Bij Max Verstappen en Red Bull klinken optimistische geluiden voor de Grote Prijs van Singapore. Terecht?

Rob van Gameren: ,,Ja, dat lijkt terecht. Er is weer een update en Red Bull was afgelopen jaren al sterk in Singapore. Wat me wel opviel toen ik de afgelopen 2 grands prix terugkeek is dat Max daar niet goed gestart is. In 2015 bleef hij staan, vorig jaar had hij ook een slechte start. Als hij weer veroordeeld wordt tot een inhaalrace, hoe leuk we dat ook vinden om naar te kijken, wordt het moeilijk om podium te rijden.”

Jan Lammers: ,,Het team is dit seizoen steeds heel terughoudend met het uitspreken van hoge verwachtingen. Dus juist als ze enthousiast zijn, zoals nu, mag je ervan uitgaan dat die podiumkans reëel is. Ze hebben vast positieve informatie over die update uit de windtunnel of anderszins. En Red Bull deed het inderdaad vaak goed daar. Aan de andere kant: het is geen business as usual, het moet nog gebeuren. En ik zou er niet gek van staan te kijken als zich een vreemd eend gaat mengen om de plekken bij de eerste zes. McLaren bijvoorbeeld.”

Verstappen en de Nederlandse racefans kunnen wel een opsteker gebruiken. Of zit iedereen al met zijn gedachten bij 2018?

Van Gameren: ,,Het blijft lastig om in het hoofd van Max te kijken, hij is geen doorsnee man. Maar het lijkt me duidelijk dat een podiumplek altijd lekker is, zeker in zo’n kloteseizoen als dit. Je gaat wat lekkerder de winter in ook, als je een paar fijne resultaten hebt. Bij Max is er meteen herrie of paniek als hij een paar keer uitvalt. Niet onlogisch, maar als je elke week de monteurs op hun ballen moet geven, kun je ook de zeur van het team worden. Dus iedereen is gebaat bij een sterk slot van dit seizoen, ook al word je er geen wereldkampioen meer mee. Wat ook meespeelt: Max is ten opzichte van ploeggenoot Daniel Ricciardo veruit de snelste in de kwalificatie, maar heeft de helft minder punten. Dat steekt raar af en is een beetje pijnlijk. Dat wil hij rechtzetten.”

Lammers: ,,Ik heb al vaker gezegd: we moeten het niet overdrijven. We maken er in Nederland een drama van, maar een minuut stilte voor Max is nog niet nodig. Schumacher, Senna en Alonso hebben ook wel eens lopen tobben. Zo’n seizoen kun je gewoon een keer hebben. Het is Max altijd voor de wind gegaan, nu ziet hij een keer de andere kant van de medaille. Dat draagt als het goed is alleen maar bij aan zijn ervaring en maakt hem straks eventueel een mooiere wereldkampioen.”
Over de titelrace. Mercedes lijkt het momentum te hebben, al zijn ze voorzichtig over hun kansen in Singapore.

Hoe gaat de strijd tussen Lewis Hamilton en Sebastian Vettel verder?

Van Gameren: ,,Ik hoop dat het pas in de laatste race wordt beslist. Begin dit jaar hadden we spannende races, nu zijn ze voorspelbaar en soms saai. Dus dan maar een spannende titelrace, dat kan nog wel. Bij Mercedes plaatsen ze zichzelf al het hele jaar in de underdogpositie, nergens voor nodig.”

Lammers: ,,Bij Ferrari staat de druk wel op de ketel. Italianen zijn niet zo geduldig, ze willen die prestaties van eerder dit seizoen weer zien. Dus ik verwacht een opleving van ze. Maar ik ben wel onder de indruk van Hamilton. Vaak dacht ik: hij heeft gewoon de beste auto. Maar de manier waarop hij in Monza die pole position nog pakte, vond ik erg knap. Hamilton lijkt nu op zijn absolute top te rijden, onder alle omstandigheden.”

https://www.ad.nl/formule(...)n-reeel-is~a2e72d0d/

Podium dus. :) Tweede

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173752974
Ja voor de poedelprijs.
pi_173762668
Uitvalbeurtje. Kapotte dynamo. Ronde 33
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 17 september 2017 @ 13:35:07 #7
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_173827746
Kwartiertje geleden een weatherupdate van een vriendin van me in Singapore: dikke regenwolken. Je weet nooit....
pi_173828119
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:35 schreef Gaoxing het volgende:
Kwartiertje geleden een weatherupdate van een vriendin van me in Singapore: dikke regenwolken. Je weet nooit....
100% regen wordt er zojuist op tv gezegd
pi_173829017
Nee.
  zondag 17 september 2017 @ 14:15:54 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_173829207
Nee, sandwich.....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_173829552
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:36 schreef Toweler het volgende:
Op welke plaats eindigt max dit weekend?
Parkeerplaats (wederom).
pi_173830244
Max rijdt in op het rechterachterwiel van een Ferrari, dus nee niet op het podium. Sukkel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173830267
Max begint steeds meer op ze vader te lijken wat een loser is het ook. Drukker bezig het voeren van rechtszaken tegen bedrijven dan wat presteren op het circuit
pi_173830509
Prutser. Hij zou de wel kappen van een kever er waarschijnlijk ook afrijden.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173831005
Was het echt zijn fout dan? Zag er volgens mij meer uit als weinig ruimte en pech.
pi_173831049
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 15:12 schreef Terrorizer het volgende:
Was het echt zijn fout dan? Zag er volgens mij meer uit als weinig ruimte en pech.
Hij bakt er gewoon niks van, hij denkt dat hij nog steeds op de kartbaan aan het racen is
pi_173831117
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 15:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

Hij bakt er gewoon niks hij denkt dat hij nog steeds op de kartbaan aan het racen
Precies maar ja men roept al weer pech zoals altijd. Rai was er voorbij en max gaf geen ruimte.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173831223
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 15:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Precies maar ja men roept al weer pech zoals altijd. Rai was er voorbij en max gaf geen ruimte.
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze Max de volgende race alleen laten rijden. Misschien kan hij hem dan weer eens een keer uitrijden.
pi_173831381
Leuk topic voor internetrukkertjes dit.

Ontopic: gewoon een raceincident. Alleen niet zo slim van Kimi omzoveel risico te nemen aan de binnenkant, en niet zo slim van Vettel, met het oog op het WK.
Verder is er niet veel reden om hier zoveel heisa over te maken.
pi_173836782
Denk het niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')