abonnement Unibet Coolblue
pi_173748407
Je kan dit topic ook al weer precies uittekenen :')
pi_173748479
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die reactie slaat werkelijk als een lul op een drumstel. Je gebruikt een topic over Filipijnse doodseskaders die drugsgebruikers over de kling jagen, om een verhaal af te steken over de aanrandingen in Keulen en andere misdaden gepleegd door buut'nlanders.

Ga toch heen, vent.
Volgens mij gaat het topic over een mensenrechten organisatie die het niet eens is met de aanpak van Duterte en er is nu een geschil tussen beide partijen, maar dat weet jij ook wel natuurlijk, past alleen niet bij het ziekelijke zwart maken van jou elke keer. En lang voordat jij weer begon te huilen, niet om de inhoud maar de boodschapper, had ik al vermeld wat ik bedoel met het softe beleid in de EU.

Altijd grappig dat mensen zoals jou blijkbaar beter weten wat anderen bedoelen dan de personen zelf, maar zelf nog niet eens doorhebben waar de OP over gaat.
pi_173748482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Nee dat helpt allemaal. Je hoeft ze niet meteen de kogel te geven, maar bij heel veel zaken in Europa zou een wapenstok en zwaardere straffen goed helpen.
Wel eens in zo'n land geweest? Met een beetje geld hoef je niet echt bang te zijn voor de politie en bendes zijn nu niet echt het slachtoffer van die idioot Duterte
  woensdag 13 september 2017 @ 11:25:31 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173748525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Yep, de huidige problematiek aanpakken heeft te maken met een extreem-rechtse agenda.

Zodra jij begrijpt wat "extreem-rechts" betekend mag je mij misschien nog eens proberen aan te spreken. En nee, "extreem-rechts" is niet iemand die een andere mening dan je heeft, al geeft menig FOK!ker hier al tijden het vermoeden van wel.
iemand die keulen erbij sleept om een punt te maken over drugsproblematiek is inderdaad een schoolvoorbeeld, prima dat je een andere mening hebt trouwens
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173748587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wel eens in zo'n land geweest? Met een beetje geld hoef je niet echt bang te zijn voor de politie en bendes zijn nu niet echt het slachtoffer van die idioot Duterte
Dus Duterte is corrupt wil je zeggen? In die landen stikt het van corruptie in alle lagen van de bevolking. En je moet toch ergens beginnen, dus je mag de drugscriminelen niet aanpakken omdat de politie corrupt is, maar de politie kun je niet aanpakken omdat de lokale politici corrupt zijn, en die kun je niet aanpakken omdat het parlement corrcupt is.

Duterte rails against corrupt cops

MANILA - President Rodrigo Duterte on Wednesday launched another tirade against corrupt police who are the frontline troops in his drug war, after four more officers were accused of kidnapping and extortion

Hij vecht op meerdere fronten, en dat wil niet zeggen dat ik het volledig met hem eens ben hoe hij alles aanpakt, maar ik ben het ook niet eens met die softe aanpak voor veel problematiek in de westerse wereld. En dat is gewoon mijn mening,
pi_173748645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus Duterte is corrupt wil je zeggen? In die landen stikt het van corruptie in alle lagen van de bevolking. En je moet toch ergens beginnen, dus je mag de drugscriminelen niet aanpakken omdat de politie corrupt is, maar de politie kun je niet aanpakken omdat de lokale politici corrupt zijn, en die kun je niet aanpakken omdat het parlement corrcupt is.
Criminelen mag je van mij best aanpakken maar het gros van de slachtoffers is alleen maar crimineel omdat ze gebruiken. En om die dan gewoon af te knallen gaat wel iets verder dan "hard aanpakken"

Wel leuk wat die clown allemaal te zeggen heeft, feit blijft dat zijn oplossingen nu niet veel beschaafder zijn dan de problemen die hij denkt aan te pakken.
pi_173748696
quote:
3s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:25 schreef Re het volgende:

[..]

iemand die keulen erbij sleept om een punt te maken over drugsproblematiek is inderdaad een schoolvoorbeeld, prima dat je een andere mening hebt trouwens
Ongelooflijk, weer zo één.

Waar gaat het over drugsproblematiek? Kijk de titel van de OP:

Jaarbudget Filipijnse mensenrechtencommissie vastgesteld: 16 euro

Waar gaat het over drugsproblematiek?

Het gaat om het beleid die Duterte gebruikt om tegen misdaad te strijden, en ja in dit geval is het de drugsproblematiek., maar drugsproblematiek is niet het hoofdonderwerp van dit bericht.

Jullie snappen het hele topic niet, partij 1 wil deze tactiek, partij 2 vind het radicaal, partij 1 geeft partij 2 nu geen geld. Tada, zo moeilijk is het echt niet hoor.

En wat ik dan beweer is dat ik zelf ook wel voorstander ben van een hardere aanpak in Europa, waarbij ik wat voorbeelden schets hoe hier wordt omgegaan met criminelen. Zijn mijn voorbeelden gelogen? Zijn ze de straffen die de misdadigers kregen verzonnen?

Wij hebben misschien niet zoveel drugsproblematiek in Europa (alhoewel jullie je daar wel eens flink in kunnen vergissen), wij hebben andere problematiek in Europa waar lachwekkende straffen worden gegeven. Drugsgebruikers daar zullen zich nu wel achter hun oren krabben, en hier lachen onze criminelen ons uit omdat ze na enkele uren weer vrolijk buiten staan te lachen en verder kunnen gaan met hun criminele activiteiten.
  woensdag 13 september 2017 @ 11:42:53 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173748782
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ongelooflijk, weer zo één.

Waar gaat het over drugsproblematiek? Kijk de titel van de OP:

Jaarbudget Filipijnse mensenrechtencommissie vastgesteld: 16 euro

Waar gaat het over drugsproblematiek?

Het gaat om het beleid die Duterte gebruikt om tegen misdaad te strijden, en ja in dit geval is het de drugsproblematiek., maar drugsproblematiek is niet het hoofdonderwerp van dit bericht.

Jullie snappen het hele topic niet, partij 1 wil deze tactiek, partij 2 vind het radicaal, partij 1 geeft partij 2 nu geen geld. Tada, zo moeilijk is het echt niet hoor.

En wat ik dan beweer is dat ik zelf ook wel voorstander ben van een hardere aanpak in Europa, waarbij ik wat voorbeelden schets hoe hier wordt omgegaan met criminelen. Zijn mijn voorbeelden gelogen? Zijn ze de straffen die de misdadigers kregen verzonnen?

Wij hebben misschien niet zoveel drugsproblematiek in Europa (alhoewel jullie je daar wel eens flink in kunnen vergissen), wij hebben andere problematiek in Europa waar lachwekkende straffen worden gegeven. Drugsgebruikers daar zullen zich nu wel achter hun oren krabben, en hier lachen onze criminelen ons uit omdat ze na enkele uren weer vrolijk buiten staan te lachen en verder kunnen gaan met hun criminele activiteiten.
je eerste reactie in het topic gaat ook specifiek over het drugsbeleid. En ik vind het verder prima dat drugsgebruik zelf niet strafbaar dient te zijn, criminaliteit door drugsgebruik wel, maar die is niet problematisch hier in Nederland
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173748868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ongelooflijk, weer zo één.

Waar gaat het over drugsproblematiek? Kijk de titel van de OP:

Jaarbudget Filipijnse mensenrechtencommissie vastgesteld: 16 euro

Waar gaat het over drugsproblematiek?

Het gaat om het beleid die Duterte gebruikt om tegen misdaad te strijden, en ja in dit geval is het de drugsproblematiek., maar drugsproblematiek is niet het hoofdonderwerp van dit bericht.

Jullie snappen het hele topic niet, partij 1 wil deze tactiek, partij 2 vind het radicaal, partij 1 geeft partij 2 nu geen geld. Tada, zo moeilijk is het echt niet hoor.

En wat ik dan beweer is dat ik zelf ook wel voorstander ben van een hardere aanpak in Europa, waarbij ik wat voorbeelden schets hoe hier wordt omgegaan met criminelen. Zijn mijn voorbeelden gelogen? Zijn ze de straffen die de misdadigers kregen verzonnen?

Wij hebben misschien niet zoveel drugsproblematiek in Europa (alhoewel jullie je daar wel eens flink in kunnen vergissen), wij hebben andere problematiek in Europa waar lachwekkende straffen worden gegeven. Drugsgebruikers daar zullen zich nu wel achter hun oren krabben, en hier lachen onze criminelen ons uit omdat ze na enkele uren weer vrolijk buiten staan te lachen en verder kunnen gaan met hun criminele activiteiten.
Drugsgebruikers zouden zich helemaal niet achter de oren moeten hoeven krabben. Het zou namelijk niet illegaal moeten zijn,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173748881
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Drugsgebruikers zouden zich helemaal niet achter de oren moeten hoeven krabben. Het zou namelijk niet illegaal moeten zijn,
Dat ben ik met je eens, en het legaal maken van drugs in zulke landen zou heel wat problemen voorkomen.
pi_173749642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:00 schreef Digi2 het volgende:

Met de persvrijheid staat het er niet best voor maar dat is nooit anders geweest.

hoe betrouwbaar acht je dan de poll dat hij zogenaamd van 80% steun van de bevolking heeft. ;)
pi_173751380
Ik denk dat de president de concurrentie van zijn zoon op aan het ruimen is. Die wordt verdacht van het smokkelen van drugs:

https://www.rappler.com/n(...)rte-political-career
  woensdag 13 september 2017 @ 15:07:27 #38
307622 Perox
(niet de echte)
pi_173752350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ongelooflijk, weer zo één.

Waar gaat het over drugsproblematiek? Kijk de titel van de OP:

Jaarbudget Filipijnse mensenrechtencommissie vastgesteld: 16 euro

Waar gaat het over drugsproblematiek?

Het gaat om het beleid die Duterte gebruikt om tegen misdaad te strijden, en ja in dit geval is het de drugsproblematiek., maar drugsproblematiek is niet het hoofdonderwerp van dit bericht.

Jullie snappen het hele topic niet, partij 1 wil deze tactiek, partij 2 vind het radicaal, partij 1 geeft partij 2 nu geen geld. Tada, zo moeilijk is het echt niet hoor.

En wat ik dan beweer is dat ik zelf ook wel voorstander ben van een hardere aanpak in Europa, waarbij ik wat voorbeelden schets hoe hier wordt omgegaan met criminelen. Zijn mijn voorbeelden gelogen? Zijn ze de straffen die de misdadigers kregen verzonnen?

Wij hebben misschien niet zoveel drugsproblematiek in Europa (alhoewel jullie je daar wel eens flink in kunnen vergissen), wij hebben andere problematiek in Europa waar lachwekkende straffen worden gegeven. Drugsgebruikers daar zullen zich nu wel achter hun oren krabben, en hier lachen onze criminelen ons uit omdat ze na enkele uren weer vrolijk buiten staan te lachen en verder kunnen gaan met hun criminele activiteiten.
Dit wil jij dus ook in Europa introduceren?
quote:
mensen worden in koele bloede vermoord, waarna er een pistool, en drug bij het lichaam worden gelegd door de politie. Er zijn door de politie 2500 mensen gedood de rest door doodseskaders die door de straten trekken, en onder de dode zijn ook kinderen die zelf gebruiken.
Fijn streng is wat anders dan in koele bloede vermoorden, denk je zelf ook niet?
pi_173752637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is een oorlog tegen drugs, en aan beide kanten vallen onschuldige slachtoffers. De policors huilen weer alleen om de slachtoffers die Duterte maakt, maar geen woord over de veelvoud aan slachtoffers die verloren worden aan drugsgebruik of drugscriminaliteit. Het knuffelbeleid wat de westerse wereld momenteel overspoelt werkt niet, dit wel.
Wat een rare kronkel dat "aan beide kanten vallen onschuldige slachtoffers"

Hoe kan iemand die onschuldig is tot de kant van de criminele wereld behoren?
Diezelfde mensen zijn ook het slachtoffer van de criminelen en zitten nu dus in de "crossfire" van beide kanten.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173765704
quote:
In the Philippines, President Rodrigo Duterte has given the police free rein to kill drug users and dealers. More than 7,000 people have been killed. "Throw them in the ocean or the quarry. Make it clean. Make sure there are no traces of the bodies" are the shocking, scandalous words of the president himself. Rodrigo Duterte has been sending out death squads since 1989, when he was mayor of Davao in the southern island of Mindanao. After more than 20 years as mayor of Davao, Duterte won the presidential election last year with promises to rid the country of drugs and crime and to kill every drug dealer and user. Duterte, 72, was seen as a strong man, a savior and an antidote to the "narco" state the Philippines had apparently become. Although Davao still has the highest murder rate in the country and the second highest number of rapes, the drug threat has become so deeply entrenched in the Philippine psyche that the mass murder of traffickers and dealers appears almost normal. Most of the operations take place in poor areas. Yet the president appears to have most of the electorate behind him. Human rights organizations are alarmed. While families mourn their dead, the population at large seems to accept Duterte’s policy and the ever-mounting death toll.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_173765730
Ik vind de stijl van de man wel verfrissend.
pi_173765780
Mensen snappen niet waarom zulke landen zo streng zijn met drugs. Ook tegen drugs gebruikers. Als je kinderen hier in Nederland drugs gebruiken is het minder erg pensioen/aow heb je toch wel. Daar dus niet, daar dienen de kinderen voor hun ouders te zorgen. Wat dus niet gaat als ze aan de drugs zijn.
pi_173765786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:57 schreef janspj het volgende:
Mensen snappen niet waarom zulke landen zo streng zijn met drugs. Ook tegen drugs gebruikers. Als je kinderen hier in Nederland drugs gebruiken is het minder erg pensioen/aow heb je toch wel. Daar dus niet, daar dienen de kinderen voor hun ouders te zorgen. Wat dus niet gaat als ze aan de drugs zijn.
Dus vermoord je die gebruikers maar en heb je alsnog geen kinderen over die voor hun ouders zorgen. :')
pi_173765801
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus vermoord je die gebruikers maar en heb je alsnog geen kinderen over die voor hun ouders zorgen. :')
Ja klopt. Het is dan ook een extreme maatregel gedaan door een gek. Beter help je deze mensen.. Maar daar is die te zwart/wit voor.
pi_173765923
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:57 schreef janspj het volgende:
Mensen snappen niet waarom zulke landen zo streng zijn met drugs. Ook tegen drugs gebruikers. Als je kinderen hier in Nederland drugs gebruiken is het minder erg pensioen/aow heb je toch wel. Daar dus niet, daar dienen de kinderen voor hun ouders te zorgen. Wat dus niet gaat als ze aan de drugs zijn.
in nederland is het een gematigd klimaat wat betreft drugs. Bijna iedereen heeft softdrugs wel geprobeerd en het is .. enigzins.. sociaal geaccepteerd.

Ik vermoed dat dat het om harddrugs gaat in de filipijnen, en het hand in hand gaat met de arme bevolking die verslaafd is, misbruik van wordt gemaakt etc..dus de situatie is totaal niet te vergelijken.
There are only 151 Pokémon.
pi_173767190
Het is niet de 1e opiumoorlog.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_173770155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:49 schreef Digi2 het volgende:
Het is niet de 1e opiumoorlog.

Maakte China bij die oorlog dan ook korte metten met de gebruikers?

Verder natuurlijk in historisch perspectief bizar om te realiseren dat op dit moment de meeste drugs waar de Filippijnen last van hebben door Chinezen verhandeld worden.
pi_173770176
Zou dit de grootste mongool van de 21e eeuw zijn tot nu toe? Wie kan dit overtreffen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173777140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is een oorlog tegen drugs, en aan beide kanten vallen onschuldige slachtoffers. De policors huilen weer alleen om de slachtoffers die Duterte maakt, maar geen woord over de veelvoud aan slachtoffers die verloren worden aan drugsgebruik of drugscriminaliteit. Het knuffelbeleid wat de westerse wereld momenteel overspoelt werkt niet, dit wel.
Het enige wat gaat werken is het legaliseren van drugs, waardoor je het uit de criminaliteit haalt en je zicht en invloed krijgt op de productie, handel en verkoop van drugs.

De oorlog verklaren aan een ieder die ook maar iets met drugs te maken heeft het zij door gebruik, handel of what ever is verre van een juiste oplossing.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_173777304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Het enige wat gaat werken is het legaliseren van drugs, waardoor je het uit de criminaliteit haalt en je zicht en invloed krijgt op de productie, handel en verkoop van drugs.

De oorlog verklaren aan een ieder die ook maar iets met drugs te maken heeft het zij door gebruik, handel of what ever is verre van een juiste oplossing.
Of je schiet ze gewoon allemaal dood is het toch ook opgelost?
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')