abonnement Unibet Coolblue
pi_173741889
Hallo!

Iemand van jullie weleens een ticket geboekt via Tripsta? Kwam als de voordeligste uit de bus op Skyscanner en Momondo bij mij.
Netjes bevestiging gekregen, 10 minuten later een mail met E-ticket.
Echter geen bijlage bij, het is alleen het mailtje met de gegevens en wat boekingsnummers.

Iemand hier ervaring mee?
  woensdag 13 september 2017 @ 10:45:07 #2
62913 Blik
The one and Only!
pi_173747724
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:01 schreef Noisecontrollers het volgende:
Hallo!

Iemand van jullie weleens een ticket geboekt via Tripsta? Kwam als de voordeligste uit de bus op Skyscanner en Momondo bij mij.
Netjes bevestiging gekregen, 10 minuten later een mail met E-ticket.
Echter geen bijlage bij, het is alleen het mailtje met de gegevens en wat boekingsnummers.

Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar als het via SKyscanner is gegaan zou dat wel goed moet komen. Ik heb ook wel eens via onbekende bureautjes zoals tripit een ticket geboekt. Check het e-ticketnummer even op de website van de maatschappij, als je dan gewoon je boeking kunt managen zit het sowieso goed
pi_173751059
Als ik mijn tickets boek zit er meestal ook geen bijlage bij. Gewoon checken bij de maatschappij of je booking reference het doet, zoals Blik al zegt.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173755601
Ik stel dit soort vragen meestal VOOR ik een bak geld uit ga geven, of ben ik nou raar c_/
Voor wat foto's, kijk hier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')