abonnement Unibet Coolblue
pi_173736467
Ja, weer zo'n topic, sorry.
Zojuist heb ik deze plant van de buren geadopteerd. Wat is het? Het gaat overigens alleen over het levende deel, de dode takken ernaast zijn al weggegooid.
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:03:02 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173736571

Google denkt dat het een bloem is. :+
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173736799
Het lijkt op Kattenstaart
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173736853
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
Het lijkt op Kattenstaart
Ja! Dat zou heel goed kunnen. Dank je.
pi_173956353
Ja, kattenstaart is ook het eerste waar ik aan dacht. Ik zie ze vaak aan de waterkant staan, in het natuurgebied bij ons in de buurt.
Deze foto heb ik van Google geplukt, even ter vergelijking:



Wist niet dat je ze ook als kamerplant kunt houden trouwens, wel een mooie plant! :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Scootmobiel op 23-09-2017 23:24:29 ]
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_173982773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:14 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, kattenstaart is ook het eerste waar ik aan dacht. Ik zie ze vaak aan de waterkant staan, in het natuurgebied bij ons in de buurt.
Deze foto heb ik van Google geplukt, even ter vergelijking:

[ afbeelding ]

Wist niet dat je ze ook als kamerplant kunt houden trouwens, wel een mooie plant! :)
Het is ook geen kamerplant hoor. Deze stond samen met een ongeïdentificeerde, maar overleden, plant in een bak buiten. Ik heb ze gescheiden en de kattenstaart in de tuin gezet. Helaas sloeg het niet meer aan dus ik de plant ondertussen helaas naar de kliko verhuisd. :'(
pi_173982822
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:38 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het is ook geen kamerplant hoor. Deze stond samen met een ongeïdentificeerde, maar overleden, plant in een bak buiten. Ik heb ze gescheiden en de kattenstaart in de tuin gezet. Helaas sloeg het niet meer aan dus ik de plant ondertussen helaas naar de kliko verhuisd. :'(
Aha, okee. :)
Wel jammer dat hij het niet meer deed.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')