abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173745773
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 02:26 schreef FutureFairytale het volgende:

omdat je die kan domineren? :D

Vandaag in Willemstad geweest. Heerlijke cocktail gedronken met mango, gecrust ijs en blue curaçao en lokaal gegeten bij ontzettend aardige curaçaoenaren. Ik had geitenstoofvlees (zijn ze daar gek op), nasi, gebakken banaan, zure ui en ingelegde peper, stukje pompoen en paar sperzieboontjes.
Het water loopt me in de mond :o Klinkt geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173745814
:W :O
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
pi_173746157
Mogge :)

Lekker geslapen! Heerlijk altijd met die storm. Vandaag lekker rustig aan , gisteren iemand ingewerkt en die mag nu vandaag een deel van mijn werk gaan doen })
pi_173746347
Môgge allemaal,

Het duurde iets langer dan normaal om op de fiets naar het werk te komen en ik ben maar een beetje nat geworden. Zag nog een vriendin die de tegengestelde richting op ging (zij had wind mee) met een regencape aan (die had ik maar niet aangedaan met wind tegen) en ze steeg bijna op :D

Hopelijk blijven de bomen naast mijn huis netjes staan vandaag. Er zit nog heel veel blad in en 4 jaar geleden lag er één zomaar op het gebouw :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_173746958
Ook goeiemorgen.

Mn.X loopt een beetje rond met koffertje pakken voor 5 dagen jazz in Domburg.
Jammer van het voorspelde weer.
Storm by the Sea klinkt ook wel goed.

Consternatie(weer eens):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w/

Zo maak je nog eens wat mee..

@Anthraxx: of P. op vakantie : hoe kan het dat het toetsenbord kuren vertoont.
Alsof ik té snel tik, en de mini 4 pad daarop té traag reageert.
Ieder woord gaat mis.

Voorbeeld: voorheen kon ik it ftloos tken,nu houdt ie het noet bbi.?!?! }) Hellup.
pi_173747140
Beetje spanning op het werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173747198
Pfff, wat een gedoe AnneX. Maar gelukkig dat alles het weer doet en blij dat zoonlief in de buurt was.

En me je toetsenbord, ik had dat gisteren wel met de laptop, daar zat een update in de weg. Misschien bij de ipad ook?

En ben benieuwd Borisz, wij wachten af :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_173747392
ik dacht dat schoonma in een bejaardentehuis zat, Anne? Wat gek dat jij het dan moet regelen?

Spannend, Borisz!

Ik vind het maar knus, dit herfstweer. Als we ook maar een paar herfstdagen met stralende zon krijgen. Vanmorgen mini op z'n loopfietsje naar het kdv gebracht, en hij wordt met de dag sneller.

Ik heb het gekke gevoel dat ik heel erg gestressed moet zijn met m'n proefschrift, maar het absoluut niet ben. Vreemd is dat.
pi_173747422
Ik heb het idee dat ik gestressed moet zijn voor mijn herkansing morgen. Ben ik ook niet. Heb er ook eigenlijk niks aan gedaan. Dus dat is ook vreemd.
Vandaag wel gereserveerd voor herhalen en herhalen.
pi_173747431
Net wel hond uitgelaten. Die vond het maar matig, ondanks droog. Ze deed alles alsof haar afspeelsnelheid 2x zo snel was, was eigenlijk wel vermakelijk :')
pi_173747771
Tja..sch.ma woont in Zorgcentrum "zelfstandig" / eigen voordeur / vroegere begrip van aanleunwoning
met allerlei voorzieningen als 24-uurs zorg, maaltiijden.
Het gebouw wordt gehuurd van de woningbouwvereniging.
De Zorgmedewerkers wisten ook niks van het " knopje".
T.D. is er om 8 uur weer...blijkbaar niet bereikbaar 's avonds.

Ik las van je amerikaans engels...en het moest engels engels zijn?
Misschien ben je relaxed omdat het proces op schema ligt. Stap voor stap, tóch 8-)

Loona, lekker dat je wel moet uitwaaien met Sally, tussen herhalen door.Succes.

@borisz: is er ophef? of duidelijkheid? Wij krijgen het linkje wel...

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 13-09-2017 10:54:39 ]
pi_173748499
De caravan schudt door de wind.

Ondertussen weet ik van alles over lichttransmissie en zonnewarmtetoetreding van Veluxbeglazing.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173748574
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Net wel hond uitgelaten. Die vond het maar matig, ondanks droog. Ze deed alles alsof haar afspeelsnelheid 2x zo snel was, was eigenlijk wel vermakelijk :')
Poes was/is niet bang. Poes vindt het gewoon prettig om als een inelkaargedokentheemutsblorb te zitten :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173748590
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:58 schreef AnneX het volgende:

Zo maak je nog eens wat mee..

Jij moet dan de storingsdienst gaan bellen?

WTF? Toch behoorlijk slecht geregeld zoiets dan.. Je zou denken dat zo'n huis een eigen storingsdienst heeft..
pi_173748609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik heb het gekke gevoel dat ik heel erg gestressed moet zijn met m'n proefschrift, maar het absoluut niet ben. Vreemd is dat.
Prima benadering, met een helder hoofd gaat het vast beter.
pi_173748720
Pro tip: laat je 50 euro lidl-kasje gewoon (open) staan tot de wind wat op sterkte is. Maakt het afbreken een stuk leuker.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 13 september 2017 @ 11:40:59 #168
84152 fietsie
I'm on a horse.
pi_173748750
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:39 schreef Vanyel het volgende:
Pro tip: laat je 50 euro lidl-kasje gewoon (open) staan tot de wind wat op sterkte is. Maakt het afbreken een stuk leuker.
Je kunt nu de onderdelen gewoon her en der rapen?
It Fryske stamboekdykskiep is bysûnder It Fryske stamboekdykskiep is unyk
Se dogge wier foar oare skiep net ûnder Mar se ha de lofter en de rjochter poatsjes net gelyk
pi_173748759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Poes was/is niet bang. Poes vindt het gewoon prettig om als een inelkaargedokentheemutsblorb te zitten :Y
Poes 1 geeft hier geen neuk. Maar eigenlijk om niks.
Poes 2 is een beetje speciaal, dus die vindt het wel wat moeilijk. Maar goed, die vindt eigenlijk alles moeilijk.
pi_173749072
Poes schrikt soms en kijkt mij dan aan om te checken of alles ok is. Verder knort ze verongelijkt als ik anders ga zitten.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173749162
Left over lunch in de pan :9~

Samengeraapt husseltje van aardappeltjes, groenten en vis. Ongegeneerd kloddertje mayo drbij :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_173749479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je kunt nu de onderdelen gewoon her en der rapen?
Alles zat nog wel aan elkaar vast helaas. Alleen niet meer helemaal in de juiste configuratie.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_173749540
Beetje terugbuigen, tikkie hier, ductapeje daar.
pi_173749589
Lui, wat schrijft die DancingPhoebe lollig! ^O^
Hier houden, die dame!
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_173749600
Mijn provincie is inmiddels teruggeschroefd naar code geel. Zoetjes weer om bij naar kantoor te lopen. :9
Wo ist der Führer, der mich führt?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')