abonnement Unibet Coolblue
pi_173751709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Doe dan daar even commenten, misschien leert zo'n jong er nog iets van! Als ie ooit nog op fok terugkomt.
Overigens ben ik wel benieuwd waarom je m'n oude woonplaats er zo ineens bijsleurt verderop in dat topic :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173751723
Ik zie het al bij mijn ouders en die zitten beiden rond de 60, wat ik echt niet meer heel erg vind als ik het vergelijk met mensen van die leeftijd toen ze mijn leeftijd hadden.

Ze snappen van sommige dingen gewoon geen hol en de uitleg die beschikbaar is vind ik al een soort onleesbaar gepruttel dat bijzonder weinig daadwerkelijke info geeft over het te bedienen apparaat of het te nemen besluit.

Nu heb ik de ballen om gewoon maar ergens op te drukken en genoeg kennis om te zorgen dat ik net niet op dat ene verkeerde knopje druk, maar zij totaal niet. En dan bellen ze mij weer... En soms reageer ik heel kalm en composed, maar op andere momenten vlieg ik compleeeeeeeeeet uit mn ongeduldige slof. En dan haat ik mezelf weer.

En hen omdat het hun schuld is :p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173751740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja ik kan me wel voorstellen dat hele simpele dingen je het gevoel geven dat je de grip nu helemaal aan het verliezen bent. En dat je dus het eigenlijke lullige probleempje niet meer als simpel dat kunt zien.
Ach. Het is de laatste jaren een opeenhoping van kleine probleempjes, die de Koningin - ja, ik ben 100 ! (8>
- niet kan oplossen
En daarvoor heb je kinderen, vooral mn.X is meestal voor de technische problemen, zijn leven lang al.
Oudste zwager weet niks, kan niks...wél de lusten, niet de lasten.
En wij wonen op 15 min. afstand. en zijn na wat gemopper }) het meest praktisch. ( moi)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173751748
Pff. Ik moet kabeljauw grillen voor een foto, maar die gingen krijgen gewoon helemaal geen kleur bij mij.
pi_173751768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Overigens ben ik wel benieuwd waarom je m'n oude woonplaats er zo ineens bijsleurt verderop in dat topic :D
Ik zocht iets als toonbeeld van treurigheid :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173751769
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik dirigeer je graag naar haar recente alom bejubelde sekspost. Een must read voor elke fan.

SEX / Seks gaat stroef
Goed verhaal.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 13 september 2017 @ 14:36:04 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173751777
quote:
9s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik moet kabeljauw grillen voor een foto, maar die gingen krijgen gewoon helemaal geen kleur bij mij.
Spiezen gloeiend heet maken en er dan snel tegenaan houden voor mooie grilstrepen ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173751788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Spiezen gloeiend heet maken en er dan snel tegenaan houden voor mooie grilstrepen ;)
:D Cheat!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173751798
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ach. Het is de laatste jaren een opeenhoping van kleine probleempjes, die de Koningin - ja, ik ben 100 ! (8>
- niet kan oplossen
En daarvoor heb je kinderen, vooral mn.X is meestal voor de technische problemen, zijn leven lang al.
Oudste zwager weet niks, kan niks...wél de lusten, niet de lasten.
En wij wonen op 15 min. afstand. en zijn na wat gemopper }) het meest praktisch. ( moi)
juh, ik ken het. Min of meer enig kind hier, dus ik mag voor alles opdraaien. Vroegah had ik nog een leuk IT vriendje, die meer voor ze kon beteken op dat gebied. Tegenwoordig druk ik maar gewoon, op hoop van zegen, een aantal knoppen in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173751824
oh gut, daar zie ik echt tegenop, als onze ouders echt oud worden en hulp nodig hebben. Geen van ons woont dichtbij mijn ouders (allemaal minstens 2 uur weg), en we wonen zo'n 6 uur van de duutsers ouders af...
pi_173751837
quote:
9s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik moet kabeljauw grillen voor een foto, maar die gingen krijgen gewoon helemaal geen kleur bij mij.
In de roomboter lukt het mij wel, na 4/5 minuutjes.
pi_173751854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zocht iets als toonbeeld van treurigheid :D
Nou ja eerlijk gezegd...

Overigens is dat parent-support hier ook welbekend.
Heb op al hun devices een remote-support tool geinstalleerd staan zodat ik de shit vrijwel altijd op afstand kan overnemen (behalve als ze hun wifi weer eens slopen).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 13 september 2017 @ 14:40:42 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173751877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:36 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Cheat!
Zo worden al die glossy eetfoto's gemaakt joh :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173751899
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dit soort dingen

Realitycheck, doei :D
Dementie ook :P Maar goed, oma kwam op haar 90e in een verpleeghuis. Ze heeft 70 jaar ofzo haar eigen huishouden gerund en alles mogen beslissen voor de mensen binnen dat huishouden. Het is lastig om je dan aan te passen. En die hersens zijn ook echt niet zo flexibel meer dat ze verandering makkelijk aankunnen.

J's oma is niet dement dus die vergeef je toch wat minder. Die is al zo lang ik haar ken aan het zeuren over iedereen die haar helpt. Ze krijgt al 15 jaar thuishulp en zeikt daar al 15 jaar over. Alle artsen, verpleegkundigen, opticiens en ziekenhuizen doen alles verkeerd. Om knettergek van te worden. Toen ze een rollator kreeg heb ik eens in overleg met haar een plantenkrukje 10 cm verplaatst zodat ze er door kon. Ze heeft daarna aan iedereen (behalve aan mij) verteld dat ze daar toch echt niet van gediend was. Pas toen ze een aantal keer is gevallen, mocht dat krukje weer verplaatst worden.
Ze heeft echt mazzel dat ze haar familie niet weggejaagd heeft met haar eeuwige geëmmer. Ze zit sinds kort in een verzorgingshuis en daar moet iedereen het nu ook ontgelden. Ik ben blij dat wij niet zo heel veel met haar te maken hebben. Al doet ze op zich wel lief tegen ons gelukkig.
Spoilers!
  woensdag 13 september 2017 @ 14:42:30 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173751919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou ja eerlijk gezegd...

Overigens is dat parent-support hier ook welbekend.
Heb op al hun devices een remote-support tool geinstalleerd staan zodat ik de shit vrijwel altijd op afstand kan overnemen (behalve als ze hun wifi weer eens slopen).
Ja hier ook

Maar dan presteert mijn schoonmoeder het om haar achterlijke vriendin erop te laten en die installeert wat en klikt op alles en dan staat de bende weer vol met rotzooi.
Ook best knap O+

Is nu dus ook afgeschermd :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173751936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
oh gut, daar zie ik echt tegenop, als onze ouders echt oud worden en hulp nodig hebben. Geen van ons woont dichtbij mijn ouders (allemaal minstens 2 uur weg), en we wonen zo'n 6 uur van de duutsers ouders af...
Of een ouder die maar blijft roepen "ik kan je geen 2 weken missen" als kind die het meest voor haar doet eindelijk eens met vakantie gaat. Er zijn nog 2 kinderen die bijna om de hoek wonen en die ook met liefde van alles voor haar doen. Maar een schuldgevoel kweken bij die ene (en de anderen een hele fijne vakantie wensen, want jullie hebben het zo nodig).
We have far more in common than that which devides us..
pi_173751938
De mijne hebben inmiddels 3 van die handige balken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 september 2017 @ 14:44:11 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173751951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dementie ook :P Maar goed, oma kwam op haar 90e in een verpleeghuis. Ze heeft 70 jaar ofzo haar eigen huishouden gerund en alles mogen beslissen voor de mensen binnen dat huishouden. Het is lastig om je dan aan te passen. En die hersens zijn ook echt niet zo flexibel meer dat ze verandering makkelijk aankunnen.

J's oma is niet dement dus die vergeef je toch wat minder. Die is al zo lang ik haar ken aan het zeuren over iedereen die haar helpt. Ze krijgt al 15 jaar thuishulp en zeikt daar al 15 jaar over. Alle artsen, verpleegkundigen, opticiens en ziekenhuizen doen alles verkeerd. Om knettergek van te worden. Toen ze een rollator kreeg heb ik eens in overleg met haar een plantenkrukje 10 cm verplaatst zodat ze er door kon. Ze heeft daarna aan iedereen (behalve aan mij) verteld dat ze daar toch echt niet van gediend was. Pas toen ze een aantal keer is gevallen, mocht dat krukje weer verplaatst worden.
Ze heeft echt mazzel dat ze haar familie niet weggejaagd heeft met haar eeuwige geëmmer. Ze zit sinds kort in een verzorgingshuis en daar moet iedereen het nu ook ontgelden. Ik ben blij dat wij niet zo heel veel met haar te maken hebben. Al doet ze op zich wel lief tegen ons gelukkig.
Ik heb vrij weinig geduld... Bij dementie wel anders vanwege invloed ziekte maar dan nog geloof ik dat ik mijn grenzen wel vrij duidelijk aangeef.
En dat mag ook vind ik.

Later word ik vast de vervelendste, maar goed, zien we dan wel weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173752041
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Spiezen gloeiend heet maken en er dan snel tegenaan houden voor mooie grilstrepen ;)
Dat zou de goede manier zijn, ja. :D Hier waren ze ondertussen al helemaal uit elkaar gevallen. Grootste stukje gered. Klein bord gepakt, alles een kleinere portie en een beetje kleur gegeven met stroop. Ik was het toch al niet van plan te eten. :')
pi_173752045
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb vrij weinig geduld... Bij dementie wel anders vanwege invloed ziekte maar dan nog geloof ik dat ik mijn grenzen wel vrij duidelijk aangeef.
En dat mag ook vind ik.

Later word ik vast de vervelendste, maar goed, zien we dan wel weer
De kinderen van mijn schoonoma gaan ook fucking overal in mee. Zeg gewoon een keer nee. We gaan niet een half uur emmeren waarom die ene tablet niet in je medicijnrol zit. We gaan er ook niet over zeiken dat je die rol maar voor 1 of 2 weken krijgt en ook niet over die harde piepjes bij de audicien. Gewoon nee.

Op haar laatste verjaardag ging het over de thuiszorg die te weinig langskwam om haar te laten plassen. Ik vroeg of er dan een postoel was. Ja, nee, stel nou dat, en wat nou als ze valt. Godverdomme, ze gaat nu helemaal naar de wc en dan is het risico op vallen veel groter. Thuiszorgwinkel gebeld, J sprong in de auto en 30 minuten later stond er een postoel naast het bed. Klaar met dat gezeik.
Spoilers!
pi_173752057
Mijn ouders en internet -O- Echt |:( Ik denk zo vaak: léés nou wat er in de email staat, volg de instructies! En toch hč, gaat het eigenlijk altijd fout en moet ik helpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173752075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Of een ouder die maar blijft roepen "ik kan je geen 2 weken missen" als kind die het meest voor haar doet eindelijk eens met vakantie gaat. Er zijn nog 2 kinderen die bijna om de hoek wonen en die ook met liefde van alles voor haar doen. Maar een schuldgevoel kweken bij die ene (en de anderen een hele fijne vakantie wensen, want jullie hebben het zo nodig).
Ross had even perspectief op een baan rond Utrecht. Begon mijn moeder te huilen bij het idee dat we misschien gingen verhuizen :{ Ook niet tof. Zonder mijn ouders had ik nu misschien in Engeland gewoond, maar direct gezegd dat ik in Nederland bleef wonen en dus is Ross maar bij mij ingetrokken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173752121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dementie ook :P Maar goed, oma kwam op haar 90e in een verpleeghuis. Ze heeft 70 jaar ofzo haar eigen huishouden gerund en alles mogen beslissen voor de mensen binnen dat huishouden. Het is lastig om je dan aan te passen. En die hersens zijn ook echt niet zo flexibel meer dat ze verandering makkelijk aankunnen.

J's oma is niet dement dus die vergeef je toch wat minder. Die is al zo lang ik haar ken aan het zeuren over iedereen die haar helpt. Ze krijgt al 15 jaar thuishulp en zeikt daar al 15 jaar over. Alle artsen, verpleegkundigen, opticiens en ziekenhuizen doen alles verkeerd. Om knettergek van te worden. Toen ze een rollator kreeg heb ik eens in overleg met haar een plantenkrukje 10 cm verplaatst zodat ze er door kon. Ze heeft daarna aan iedereen (behalve aan mij) verteld dat ze daar toch echt niet van gediend was. Pas toen ze een aantal keer is gevallen, mocht dat krukje weer verplaatst worden.
Ze heeft echt mazzel dat ze haar familie niet weggejaagd heeft met haar eeuwige geëmmer. Ze zit sinds kort in een verzorgingshuis en daar moet iedereen het nu ook ontgelden. Ik ben blij dat wij niet zo heel veel met haar te maken hebben. Al doet ze op zich wel lief tegen ons gelukkig.
:D wat akelig! Ik had wel een lieve oma, maar de vraag 'hoe gaat het met je' was van beide kanten alleen maar een opstapje tot een beerput van ellende hoe slecht het wel niet ging (en ze was er helemaal niet zo heel slecht aan toe hoor). E dat er nooit iemand op bezoek kwam. En als je dan namen ging opnoemen, ja, dan waren die gisteren geweest en die afgelopen weekend en die toevallig ook gisteren en...etc :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173752123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross had even perspectief op een baan rond Utrecht. Begon mijn moeder te huilen bij het idee dat we misschien gingen verhuizen :{ Ook niet tof. Zonder mijn ouders had ik nu misschien in Engeland gewoond, maar direct gezegd dat ik in Nederland bleef wonen en dus is Ross maar bij mij ingetrokken.
-O-
Spoilers!
pi_173752178
Ondertussen kijk ik de docu This is It over de concertvoorbereidingen van Michael Jackson. Die kerel was nog prima bij stem zeg.
Spoilers!
pi_173752214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross had even perspectief op een baan rond Utrecht. Begon mijn moeder te huilen bij het idee dat we misschien gingen verhuizen :{ Ook niet tof. Zonder mijn ouders had ik nu misschien in Engeland gewoond, maar direct gezegd dat ik in Nederland bleef wonen en dus is Ross maar bij mij ingetrokken.
Had je liever in Engeland gewoond, denk je?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173752233
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:58 schreef mjan het volgende:

Had je liever in Engeland gewoond, denk je?
Nee :) (al hadden we daar wel een super gaaf huis gehad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173752263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D wat akelig! Ik had wel een lieve oma, maar de vraag 'hoe gaat het met je' was van beide kanten alleen maar een opstapje tot een beerput van ellende hoe slecht het wel niet ging (en ze was er helemaal niet zo heel slecht aan toe hoor). E dat er nooit iemand op bezoek kwam. En als je dan namen ging opnoemen, ja, dan waren die gisteren geweest en die afgelopen weekend en die toevallig ook gisteren en...etc :')
Mijn ene oma was gewoon lief (en werd nog liever toen opa was overleden) en mijn andere was eigenlijk een kreng. Kan het niet anders zeggen. Wist altijd alles beter (had in de jaren 20 kweekschool gedaan en kon docenten (die dus jaren later werkten als docent) vertellen dat ze hun werk niet goed deden. Als zij iets vond, was het zo (kon het in de krant staan dat hiet niet zo was, zij had gelijk). Niemand was goed, niemand kwam vaak genoeg. Alleen de familie in Australie, die werd heilig verklaard maar die zagen haar nauwelijks
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 september 2017 @ 15:09:11 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173752375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De kinderen van mijn schoonoma gaan ook fucking overal in mee. Zeg gewoon een keer nee. We gaan niet een half uur emmeren waarom die ene tablet niet in je medicijnrol zit. We gaan er ook niet over zeiken dat je die rol maar voor 1 of 2 weken krijgt en ook niet over die harde piepjes bij de audicien. Gewoon nee.

Op haar laatste verjaardag ging het over de thuiszorg die te weinig langskwam om haar te laten plassen. Ik vroeg of er dan een postoel was. Ja, nee, stel nou dat, en wat nou als ze valt. Godverdomme, ze gaat nu helemaal naar de wc en dan is het risico op vallen veel groter. Thuiszorgwinkel gebeld, J sprong in de auto en 30 minuten later stond er een postoel naast het bed. Klaar met dat gezeik.
Klaar met dat gezeik O+
Mooi! _O_

En eens hoor, dikke doei
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 september 2017 @ 15:09:42 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173752385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross had even perspectief op een baan rond Utrecht. Begon mijn moeder te huilen bij het idee dat we misschien gingen verhuizen :{ Ook niet tof. Zonder mijn ouders had ik nu misschien in Engeland gewoond, maar direct gezegd dat ik in Nederland bleef wonen en dus is Ross maar bij mij ingetrokken.
Lekker manipulatief O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173752499
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:09 schreef Molo het volgende:

Lekker manipulatief O+
Ze heeft het denk ik ook echt niet door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173752640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jonge ik betaal ook al je andere salaris. Tis wel weer goed zo.
:D :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173752652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jonge ik betaal ook al je andere salaris. Tis wel weer goed zo.
:D :D

Wacht eens even. Volgens mij is het nu andersom en betaal ik het jouwe.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173752663
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D :D

Wacht eens even. Volgens mij is het nu andersom en betaal ik het jouwe.
Wijzigen kind. Wijzigen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173752796
Ik prijs me wel echt gelukkig met ouders die, al lopen ze tegen de 70, heel zelfredzaam zijn. Mijn vader is echt goed met computers en techniek en ik vraag hem eerder advies dan andersom. Zet ie een boompje op over z'n nas O+ mijn moeder is iets minder heldhaftig maar kan zich ook prima redden en bij gedoe belt ze gewoon haar computermannetje. Ze ondernemen ook nog veel, mijn vader komt net terug uit Stockholm en maakt zich alweer op voor Zuid Afrika volgende maand.

Ze worden wel iets rechtlijniger merk ik. Moeten wennen aan dingen die anders gaan dan ze dachten. Maar eigenlijk heb ik dat ook :') mijn moeder begint ook wel echt naar haar pensioen toe te leven, sneller moe en kan minder hebben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173752798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Absoluut. Maar ik snap dat ook wel weer. Ze hebben hun hele leven alles op hun manier gedaan en op hun oude dag gaan anderen ineens van alles voor hen beslissen. En ze hebben ook de tijd om overal op te letten natuurlijk.
Volgens mij is het meer dan dat. Ik weet dat mijn vader bijvoorbeeld al 10 jaar geleden oid zei dat ie zoveel mensen in zijn omgeving met het ouder worden (vaak vanaf 65, 70) star vond worden en zag dat ze tunnelvisie kregen. Hij vond zelf dat hij dat niet ging doen natuurlijk, maar durfde er geen vergif op in te nemen. Nu is ie over de 70 en ik zie het langzaamaan gaan gebeuren, terwijl hij zelf denkt dat ie nog steeds net zo bij de tijd is als ie was. Je takelt gewoon af als je ouder wordt, of je wil of niet.
Ook als het niet gaat over dingen die je je hele leven al doet, of als je druk zat bent met andere dingen.

Gelukkig is ie nog steeds een coole dude, maar ik weet niet hoe lang hij dat nog volhoudt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 september 2017 @ 15:33:04 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173752809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze heeft het denk ik ook echt niet door.
Dat kan heel onbewust zijn ja. Heel irritant iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173752965
Of ook zo'n puntje. Mensen die nu zeggen "als ik 70 of 75 ben" (vul leeftijd maar in) stop ik met autorijden. Maar als puntje bij paaltje komt "nee joh, ik rij nog zo goed, nergens voor nodig" En een test hoeft ook niet, niemand kan mij nog wat leren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173753018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wijzigen kind. Wijzigen.
Tot nu dacht ik dat ik dat deed.
Ging vast mis doordat de pakketbezorger aanbelde toen ik net lekker uitgebreid op de wc zat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173753026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Of ook zo'n puntje. Mensen die nu zeggen "als ik 70 of 75 ben" (vul leeftijd maar in) stop ik met autorijden. Maar als puntje bij paaltje komt "nee joh, ik rij nog zo goed, nergens voor nodig" En een test hoeft ook niet, niemand kan mij nog wat leren.
"Want ik rij veilig, en milieubewust, keurig onder de maximum snelheid. Gewoon heel veilig. 40km/h langzamer dan al het andere verkeer. Heel veilig, ik krijg nooit bekeuringen."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173753085
Overigens zijn mijn ouders ook heel zelfredzaam. Soms heeft mijn moeder wat vragen over dingen die ze op haar oneplus wel kan en op de iPhone niet of andersom, maar dat vind ik juist wel tof.

Ze gaan tig keer per jaar met zijn tweeën op vakantie, doen toffe dingen, mijn vader helpt mijn nichtje bij haar huiswerk, vrijwilligerswerk en ga zo maar door. Bepaald geen rustige ouwe dag nog.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 september 2017 @ 15:57:51 #242
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173753206
Op dit moment zijn mijn ouders prima zelfredzaam. Ze zijn ook nog onder de 70. Van m'n broer hoeven ze niet veel te verwachten, die heeft zijn eigen leven en problemen. Ik doe wat ik kan op afstand of wanneer ze bij ons zijn of wij in NL. Verder is het netwerk van m'n vader enorm en heeft hij altijd wel een gratis, zo niet betaalde oplossing. Voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
Siesta & Fiesta!
pi_173753222
Ik geloof dat de grootste uitdaging die m'n pa op het moment heeft het kiezen van een Soundbar is....
En daar neemt ie alle tijd voor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173753298
Mijn vader begint eindelijk de geneugten van de smartphone te ontdekken. Mijn moeder vindt het echt bloedirritant. Ze vindt het zo onnodig om steeds op die telefoon te kijken. Ik krijg er ook altijd opmerkingen over. Zij vindt het ook irritant en vooral tijdverspilling als mijn vader de tijd wil nemen om een nieuwe fietsendrager te zoeken op internet. Er begint echt wel een verschil te ontstaan tussen hen, het valt het laatste half jaar wel op.

Behalve op IT gebied gaat het prima met hun zelfredzaamheid. Ze beginnen vanwege geluidsoverlast van kinderen te denken aan verhuizen en dan zullen ze wel wat kleiners doen. Maar nodig is het niet. Ze gaan ook nog 20 weken per jaar op vakantie.
Spoilers!
pi_173753301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross had even perspectief op een baan rond Utrecht. Begon mijn moeder te huilen bij het idee dat we misschien gingen verhuizen :{ Ook niet tof. Zonder mijn ouders had ik nu misschien in Engeland gewoond, maar direct gezegd dat ik in Nederland bleef wonen en dus is Ross maar bij mij ingetrokken.
oh, dat is ook heftig zeg. Lastig, lijkt me dat.

de duutsers oma woont al jaren bij z'n moeder in. Wel in een zelfstandig appartement boven in huis, maar toch. Ik moet er niet aan denken dat zij later hetzelfde van ons verwacht.

Maar goed, daar komt het wel goed uit. Oma van 92 runde tot voor kort het hele huishouden. Kookte, deed de was. Tot een paar jaar geleden reed ze ook nog auto en deed ze alle boodschappen...
pi_173753311
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hier ook

Maar dan presteert mijn schoonmoeder het om haar achterlijke vriendin erop te laten en die installeert wat en klikt op alles en dan staat de bende weer vol met rotzooi.
Ook best knap O+

Is nu dus ook afgeschermd :')
herkenbaar...schoonmoeder belt soms iemand in de buurt...ik heb verboden dat die man nog aan dr pc zit en idd gewoon op useraccount alles gemaakt....rotop (schoonmoeder is 78 en geen klager, maar wel bijna blind en speelt wordfued op een 23" touchscreen en ghele pc heb ik erop aangepast)
  woensdag 13 september 2017 @ 16:06:12 #247
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173753333
Mijn ouders hebben een Iphone. Mijn vader heeft 'm dit jaar ge-upgrade naar een Iphone 7. Die hebben we toen wel hier in ZGZ gekocht , en ik heb hem in de Apple Store gereed gemaakt.
Siesta & Fiesta!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 september 2017 @ 16:08:33 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173753374
Nou inmiddels al een eerste artikel https://www.dedikkeblauwe.nl/news/wkof-argos en promo. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 september 2017 @ 16:13:18 #249
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173753437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:08 schreef borisz het volgende:
Nou inmiddels al een eerste artikel https://www.dedikkeblauwe.nl/news/wkof-argos en promo. :s)
Fondsenwerving is toch gewoon op provisiebasis?
Siesta & Fiesta!
pi_173753653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Want ik rij veilig, en milieubewust, keurig onder de maximum snelheid. Gewoon heel veilig. 40km/h langzamer dan al het andere verkeer. Heel veilig, ik krijg nooit bekeuringen."
En dan zit je (ik dan) bij je vader in de auto, worden we rechts ingehaald, nemen 4x in de bocht een stoeprand mee, totale paniek waar is ... weg (daar rijden we nu op). Daarna eerst een half uur zitten bibberen op de stoel en toen de familie ingelicht. Maar pa bleef gewoon rijden. En als kinderen kan je daar niets aan doen.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')