abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173734588
Ik heb gezien dat deze sportschool zich echt richt op effectief trainen. Dus gewichtjes, eigen lichaamsgewicht, ringen van turnen etc.

Nu vraag ik mij af of het echt zo anders en geweldig is? Het is ook niet echt een sportschool naast mijn deur.
Dichtsbijzijnde bekende keten is Fit4Free maar ik heb bij Sportcity gezeten wat van dezelfde eigenaar is, en aan apparaten heb je niks merk ik...

Ik zie ook dat je een maandabonnement kan nemen voor 30 euro en dan elke dag tot 4 uur mag komen.
Iemand enig idee of het dan heel druk is? Of juist niet?

En hoe zijn de medewerkers? Irritant in de zij van "hup hup hup tempo tempo tempo sneller sneller sneller" of hebben zij plezier in de leden helpen met oefeningen goed uitvoeren en stimuleren om te trainen?
  dinsdag 12 september 2017 @ 22:36:09 #2
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_173743204
Absoluut een aanrader. En ze strooien vaak met gratis weken trainen geloof ik dus als je het vrijblijvend wil proberen kan dat vast binnenkort.
WFPB!
pi_173743246
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:36 schreef Dizorn het volgende:
Absoluut een aanrader. En ze strooien vaak met gratis weken trainen geloof ik dus als je het vrijblijvend wil proberen kan dat vast binnenkort.
Die hebben ze nu ook zie ik, gaaf. :D
Heb he ook ervaring met andere sportscholen dat je zeker weet dat het een aanrader is? :P
  dinsdag 12 september 2017 @ 22:39:11 #4
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_173743317
Commerciële gyms zijn prima als je zelf weet wat je wil, maar doodsaai en staat veel nutteloze apparatuur.

Sportja is veel specifieker en heeft alleen apparatuur wat ze leuk/interessant/nuttig vinden. Chille gasten die daar werken ook, toen ik daar een paar keer ben geweest.

En ja, heb ervaring met andere sportscholen. Train momenteel op de sportvereniging zelf, als ik daar ooit zou stoppen maar wel zou willen krachttrainen zou ik naar Sportja gaan.
WFPB!
pi_173743430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:39 schreef Dizorn het volgende:
Commerciële gyms zijn prima als je zelf weet wat je wil, maar doodsaai en staat veel nutteloze apparatuur.

Sportja is veel specifieker en heeft alleen apparatuur wat ze leuk/interessant/nuttig vinden. Chille gasten die daar werken ook, toen ik daar een paar keer ben geweest.

En ja, heb ervaring met andere sportscholen. Train momenteel op de sportvereniging zelf, als ik daar ooit zou stoppen maar wel zou willen krachttrainen zou ik naar Sportja gaan.
Nutteloze apparatuur was mijn grootste ergernis! En als je dan serieus ermee wil trainen (voor zover mogelijk) boek je geen vooruitgang. :') Denk dat Sportja dan al een hele verbetering is.
pi_173743452
Ik doe sinds 2 weken oefeningen thuis met een weerstandsband en wat gewichtjes en merk wel duidelijk vooruitgang, dat had ik bij Sportcity echt niet. Jammer alleen dat alles snel te licht wordt en ik niet eindeloos gewichtjes ed kan kopen en in mijn kast zetten.
pi_173751523
Heb daar ook een tijd gesport (misschien maar weer eens beginnen of uitschrijven :') )

Inderdaad onderscheidend doordat het allemaal free-weight is en geen apparaten, dus je leert echt de oefeningen volledig goed en zelf doen. Geen huisvrouwen op cardioapparaten dus.
Personeel is erg betrokken en biedt goede begeleiding.

Het is geloof ik wel echt veel drukker geworden vergeleken met twee jaar geleden (ik ga 's avonds), en de openingstijden kunnen een obstakel zijn als je late diensten draait. In de zomer kan het benauwd zijn wegens ontbreken van airco (of misschien die hebben ze nu inmiddels), maar daar heb je de komende maanden vast geen last meer van.
pi_173970510
Spartaan is hetzelfde en 5 euro per maand goedkoper.
i love chicken
pi_183906457
Hoi, ik ga binnenkort miss ook een proefweek doen bij Sportja. Zou iemand mij kunnen vertellen wat de begeleiding bij Sportja precies inhoudt?

Ik vraag mij o.a. af of je altijd begeleiding hebt of dat je echt afspraakjes maakt van wanneer je weer langskomt?

Ik ken helaas niemand die erheen gaat. Meeste mensen gaan toch naar Fit4Free of Sportcity. :'(
pi_183906503
Hebben ze trouwens ook begeleiding in stretchen? Ik heb in het verleden triggerpoints opgelopen door slechte stretching na het sporten en dus nu een abonnement op de fysio (het was dan geen fitnesscentrum waar ik triggerpoints opliep maar ik wil dat niet weer)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')